A obrót w tym pilocie robiłeś palcem który jest ciepły to czego nie zauważyłeś ze swojego doświadczenia?
To też odpada bo sprawdzałem obrót wału gdy miałem zdjętą głowicę. Tłoki dochodziły i wracały wszystkie w te same punkty, więc wał "się nie skręcił". Jakieś inne pomysły, mniej radykalne nie wiążące się z wymianą silnika?
To zmierz jeszcze ciśnienie i podaj wyniki na jałowym i przy 3tyś obrotów.
Popieram poprzednika w mazdach to podstawowa przyczyna falujących obrotów.
Jak masz możliwość to podmień przepływomierz z auta w którym nie falują obroty.
Śmiało można jeździć nic nie powinno się dziać. No żeby kiedyś przypadkiem nie wyszło coś takiego jak tutaj: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... mądry komputerek ( ECU) wykrył że fazy się rozjeżdżają i udało mu się uchronić silnik przed zniszczeniem. ECU mogło co najwyżej odciąć zapłon i dopływ paliwa do wtryskiwaczy....
Witam! Pompa elktro-hydrauliczna, chodzi o część hydrauliczną. Pytanie do panów którzy rozkręcali -czy kółka powinny kręcić się lekko? Ja nie mogę przekręcić ich palcami, by wykonać obrót muszę użyć kombinerek. Więc jak one się kręcą?
Musisz zrobić wywiad w swojej miejscowości kto jest najlepszy w diagnostyce silnika. Bez tego nie ruszymy z miejsca. Zmniejszanie przerwy stosujemy przy bardzo ubogiej mieszance. Przy ubogiej mieszance występuje spalanie stukowe i to ECM opóźnia zapłon. Około pięć stopni na każdy obrót wału. Do tego żeby to stwierdzić potrzebny jest dobry diagnosta,...
Pamiętaj że GMP masz 2x podczas pracy silnika na danym cylindrze. Przed pracą (po sprężeniu), i po wydechu (przed ssaniem)! Może pomyliłeś się o cały obrót wału? Wtedy przy bardzo opóźnionym/przyspieszonym zapłonie silnik może próbować odpalić, nawet chwilę chodzić. Bardzo nie równo, strzały w dolot i wydech, ale zdarza się że pali. Czy jest iskra na...
Witam, Mój problem jest następujący. Jestem posiadaczem Mazdy MX-6 z 1993r. silnik 2.0 benzyna 16V wtrysk. Kupiłem niedawno samochód, pracuje tylko na gazie, odpalam na gazie za pierwszym jak jest ciepły ewentualnie za 2 gdy zimny. Obroty jałowe trzyma ładnie 700-800. Problem w tym że silnik jest trochę słaby, zmierzyłem kompresję, na każdym garze po...
Typujemy problemy z czytaniem obrotów silnika, ewentualnie wałka.
Sprawdź wszystkie podciśnienia dodatkowo.
Ale gdy lekko dodam gazu do 3 tysięcy później silnik sam wchodzi na wysokie obroty pomimo braku naciśnięcia mocniejszego pedału gazu
"Nie trzyma wolnych obrotów"! Nie równa praca silnika na wolnych obrotach. "Falujące" wolne obroty!
możę warto sprawdzić czujnik temperatury silnika być może przewód jest przetarty i dostaje błędne sygnały i włącza ssanie
Ten sterownik jest jeszcze spokojnie do naprawy. O ile poprzednik nic więcej nie zepsuł. Tam idą po trzy przewody do czujnika wału i wałka. Klasyczna budowa. Po wpięciu sterownika zmierz napięcie pomiędzy pierwszym i trzecim pinem we wtyczce czujnika obrotów.
22 posty i dalej nie wiemy, czy sterownik widzi obroty.
Na początek wymiana filtra paliwa i czyszczenie EGR.
najpierw stan oleju do sprawdzenia (sprawdza się w automacie na zapalonym silniku!) potem register "inhibitor switch" czyli ten przełącznik na skrzyni pod linką wyboru biegu do czyszczenia potem jak to nie pomoże to już jakaś diagnostyka/grubsza naprawa... nie miga kontrolka skrzyni?? bo to jest tryb awaryjny i po prostu skrzynia rusza z 3 albo 4 biegu
Przepustnica umyta??? Od tego powinieneś zacząć.
Cylindry od rozrządu a przyczyną jest pęknięta odma pod kolektorem ssącym 4 cylinder.
To podbicie obrotów to takie przegazowanie 1sekunowe.
Pisałem że od płynu.
Podmień bateryjkę.
To jak niema krokowca to co odpowiada za obroty?
Może spróbuj przeczyścić zawór wolnych obrotów.
Witam. Wymień filtr paliwa? Mało paliwa dochodzi przy wyższych obrotach.
jest to wynik zastosowania zbyt wolnych , nieprecyzyjnych a może i rozkalibrowanych wtryskiwaczy lpg. Typowy objaw falowania obrotów.
Na pewno ładowanie masz kiepskie. 13,4V to stanowczo za mało. Mierzyłeś bezpośrednio na alternatorze? Na podwyższonych obrotach to samo napięcie ?
jeżeli podłączasz tak jak mówisz, regulator jest podłączony to powinien ładować (chyba że wiertarka ma za małe obroty)
Sprawdzić może, ale przy ubytku płynu wolne obroty by falowały, a pisze że po 3 minutach silnik ładnie trzyma obroty.
Wymieniłem, poskutkowało.
Bez skutków ubocznych nie możesz go zaślepić gdyż jego działanie jest związane między innymi za redukcję poziomu spalin. Wzrost mocy silnika po zaślepieniu EGR-a może podnieść jego temperaturę bardziej jak przewiduje to układ chłodzenia. Dlatego i z tej strony należy zachować pewną ostrożność. Masz dobre ciśnienia na cylindrach to tym bardziej nie ma...
Kolego rlepski666 , to że iskra jest na zewnątrz cylindra, to nie znaczy, że ona będzie wewnątrz cylindra, w warunkach jakie tam panują w momencie kiedy ta iskra ma zaistnieć. Przyczyną braku iskry w cylindrze może być obniżona oporność izolacji na drodze prądu do tego cylindra (nasadka na świecę, przewod WN, kopułka - wymieniłem te elementy, ale nie...
Mazda 121 model DB rok 93 silnik B3 1,3 na jednopunkcie. Szukam danych, jaki powinien być czas wtrysku na wolnych obrotach na ciepłym silniku. Pacjentka jak się lekko zagrzeje to gaśnie na wolnych obrotach.
Dziwne co ma akumulator do obrotów??? hmm.
Te czujniki, które pracują na benzynie, najprawdopodobniej masz sprawne, bo na benzynie też by źle działał, także czujnik położenia wału masz raczej dobry, tylko namotane jest w instalacji gazowej, a tu, poznałbym nazwę tej instalacji, tj. markę i model, i szukał gazmenów co te instalacje robią, skoro w Hajnówce się nie znają. Znaleźć nie musisz, miałem...
Układ niskiego ciśnienia może się zapowietrzać delikatnie. Wyjąłeś wtryski więc i układ wysokiego się zapowietrzył. Niech pochodzi trochę na wolnych obrotach.
a to bylo sprawdzane w roznych temperaturach... od samego lata od czasu do czasu prubowalem uruchomic. i zero objaw zero jakis wachniec obrotami....
Elab ominięty. Gdy odepniemy czujnik temperatury silnik zapala po dłuższym kręceniu. Jednak dawka jest tak duża że ciężko go wkręcić na obroty.
Jak podniesiesz obroty też?
Usterka naprawiona wadliwe okazały się wtryskiwacze ogólnie sprawdziłem 5 kompletów i wszystkie wadliwe, wtryski nie rozpylały paliwa tylko lały cienkimi strumieniami, Poskładałem z pięciu kompletów jeden i auto nie okopca świec i można precyzyjnie wyregulować wolne obroty
Układy nie różnią się pod względem funkcjonowania, Ty miałeś trochę nowszy model. Niestety, nie mam karty katalogowej, ale i tak nic Ci ona by nie dała. Jezeli chodzi o ustawianie biegu jałowego, to powinieneś, po zresetowaniu ECU zdjęciem klemy + i zwarciem jej do masy na moment, uruchomić samochód z zimnym silnikiem i poczekac do pierwszego pełnego...
Jeżeli przewody i świece są w pełni sprawne to wykorzystaj funkcję "zubożenie Mazda" dostępną w 300 isie.Parametry w tej funkcji ustawia się praktycznie jeżdżąc samochodem na trasie dotąd aż Mazda przestanie szarpać w w/w obrotach.
Problem rozwiązany z pomocą kolegi
Silnik to 2.0 FS, 115 KM. Ten patent z klemą i jazdą na benzynie próbowałem. Jechać na benzynie da się, ale w miarę jak silnik się nagrzewa, to samochód coraz gorzej jedzie. Nie ma płynnego przejścia na wyższe obroty po wciśnięciu pedału gazu - szarpie i nie chce wejść na wyższe obroty.
Witam szanownych kolegów. Wyminiłem silnik w samochodzie Mazda 323F 1,5 16V z roku 1995. Po operacji niby wszystko jest ok, ale nie potrafię ustawić obrotów w samochodzie. Obroty biegu jałowego to 1350 obr/min, czy ktoś potrafi podpowiedzieć co muszę zrobić, żeby samochód miał prawidłowe obroty ?? Pozdrawiam Marcin P.S. Czy zdemontowanie sprężarki klimatyzacji...
To co pomożesz kolego ? Do głowy przychodzi mi wiele mysli posprawdzać kable masy od aparatu może czujnik położenia wału ?? Co z tą sondą mogą przez nią wariować obroty ??
panowie dobra biorę to pod uwagę samozapłon,tylko dlaczego nie kopcił na biało czyli spalał ropę a nie olej,jest taka możliwość ze coś innego nawala?może ten potencjometr gazu jest zły co mu tak dawkuje taką ilość ropy,ze wchodzi na tak wysokie obroty??
Obejrzałem faktycznie jest tam czujnik położenia,a co myślicie o czujniku temperatury, raczej wątpię aby problemem była kompresja. Wydaje mi się że na zimnym też by nie palił ale wiadomo na zimnym sam wchodzi na wyższe obroty
mazda obrót obrót mazda wysoki mazda jakie obrót
polar świeci serwis napełnianie krups bosch śmierdzieć
interfejs multidiag electrolux mruga start
Szlifierka jednofazowa z kondensatorem – wyrzuca zabezpieczenie, przyczyny: kondensator, uzwojenia, wyłącznik Audi A1 – do czego służy druga karta SD/SIM i czy jest konieczna?