Ja robię w ten sposób dokręcam śrubkę i cofam 1 obrót i potem dostrojenie precyzyjne tu masz co i jak https://www.google.com/search?q=Piaggio+...
Sprawdź cisnienie na cylindrze. Byc może przytarł się
Moim zdaniem urządzenie ssania automatycznego jest uszkodzone, zacina się, lub tłoczek nie domyka do końca układu ssania w gaźniku. Zdejmij częściowo gumę-osłonę gaźnika, sprawdź czy urządzenie ssania jest gorące na górze kiedy silnik jest rozgrzany. Zimne urządzenie świadczyłoby o braku zasilania lub uszkodzeniu rezystora PTC w jego wnętrzu. Dokładne...
Rolą tego zaworu jest blokowanie wracania mieszanki z silnika do króćca gaźnika. Czyli po prostu przepuszcza powietrze (mieszankę) w jedną stronę - w kierunki do silnika, jeśli jest niesprawny to mieszanka będzie cofać się z silnika do gaźnika. Po ściągnięciu króćca będziesz miał dostęp do zaworu, wtedy możesz go wyciągnąć i spojrzeć czy te cienkie...
Sprawdź bezpieczniki - ale tą drugą skrzynkę umieszczoną z prawej strony podłogi. Bezpiecznik 7.5A, patrz instrukcja obsługi.
na poczatek proponuje zmniejszyć obroty biegu jałowego. moduł zapłonowy oryginalny czy zamiennik?
BANANvanDYK miałem piaggio sfera 50 oraz 80 i powiem Ci że one tak pracują . Sprawdź membranę pod króccem gaźnika, może być uszkodzona, simmeringi na wale .
Witam, moja Aprilia SR50 nie była przerabiana i posiada silnik Piaggio.
Sprawdź stan blaszek pomiędzy gaźnikiem a cylindrem - śrubkę od obrotów wkręć 3 obroty - i po rozgrzaniu ustaw obroty jakie trzeba by nie gasł na światłach. Mieszanka - wkręcona śruba na 1,5 obrotu.
Jeżeli możesz założyć większy filtr powietrza lub go zdjąć i sprawdzić czy problem dalej występuje, może to by pomogło. Zbyt mała ilość powietrza, ale problem powinien pojawiać się w zakresie wysokich obrotów.
Wyczyściłem gażnik i teraz po rozgrzaniu silnik utrzymuje 3200-3500 obrotów. Nie chce zejść niżej. Wskaźnik temperatury pokazuje 3/4 a on nadal trzyma takie wysokie obroty.
aku jest sprawny, powiedz mi gdzie znajduje sie ten startor ? i jeszcze jak mierzyc napiecie na kostce co idzie do regulatora ? na wolnych czy na obrotach ?
Czujnik ssania to nie wszystko, mieszanka paliwowo powietrzna jest niewyregulowana. W gaźniku masz pokrętło - wkręć je kilka obrotów powinno pomóc.
Ciągle szukam rozwiąznia mojego problemu.
Czy to wersja z silnikiem HiPer2 i gaźnikiem PHVA 17.5? Jeśli tak, to wymiana iglicy blokowanej (A22) na nieblokowaną (niestety nie wiem którą) i dopasowanie dyszy głównej.
Mam problem z Piaggio Diesis 50. Ciężko odpala, a jak już odpali, wskakują tylko wysokie obroty i wyrywa do przodu, więc trzeba zgasić stacyjkę. Co to może być?
Ostatnio w moim skuterze (piaggio nrg 50) pojawił się problem domyślam się że to przez gaźnik, kiedy próbuje go wkręcić na wysokie obroty on je szybko traci i zbija się do niskich obrotów, lecz nie gaśnie
Co do testera muszę poszukać, co do silnika: dwie opcje, wydech o zbyt małej przepustowości ( 250?), lub pompa paliwa nie ma wydajności. Silnik bez obciążenia, musi bez problemu osiągać obroty max.
Witam Czy ktos dysponuje schematami modułów zapłonowych do skuterów np.Gilera,Piaggo itp. Chodzi o moduły bez blokady obrotów. Ew. jak taki moduł zrobić "home made" Dziękuję i pozdrawiam
akumulator, który ładowałem w domu przez zimę dał radę, ale po kilku minutach ładowanie na zaciskach - na maksymalnych obrotach ok. 13,5V a na wolnych 12V z kawałkiem i spadało. Nie dało się już uruchomić - podłączyłem go na kabel z samochodu. Twój opis wszystkiemu przeczy. Na wysokich obrotach masz ładowanie - napięcie 13.5V, co zarówno oznacza że...
Pomoże ktoś?
okazał się, ze przy silniku był dodatkowy bezpiecznik 30A w przekaźniku , regulator sprawny- ładowanie ok. 16V~`wzrasta po dodaniu obrotów do max 36V~` A ZA REGULATOREM JEST 13,8v:| a po dodaniu obrotów 14,3V
Witam mam Piaggio Zip 50 4t i jest taki problem, że jak jadę i dodam max gazu to dusi się, ujmę gazu na 3/4 już zaczyna ciągnąć. Zachowuje się jakby brakowało mu paliwa, przygasa. Jak go przytrzymam na pełnym gazie to po chwili zaczyna ciągnąć ale słabo. Ujmuje na 3/4 manetki i jedzie. Zachowuje się tak na zimnym to oczywiście normalne ale i na nagrzanym...
Sprawdziłbym najpierw przewody idące do cewko-modułu. Ogólnie to jeżeli moduł oryginalny to rzadko się zdarza żeby sam z siebie padł ale gdyby już nie zalecam chińskich zamienników sam taki miałem w piaggio i objawy były podobne znikała iskra tylko że przy dużych obrotach i silnik nie mógł osiągnąć maksymalnych, po wymianie na oryginał wszystko jak...
Przyczyny czego?
Po zmianie z fabrycznego PHVA 17,5 z główną dyszą 60 na mój chiński PHBG 21 z główną 75 silnik nagle zaczął pracować normalnie. W pewnych zakresach jeszcze nie jest idealnie ale to tylko wstępne ustawienia i pewnie wymaga to więcej czasu. Tylko nie mogę pojąć dlaczego tak się dzieje. Wszystkie lewe powietrza na które się natknąłem, a silnik przejrzałem...
Kolego sporo jest tego opisane na necie wpisz sobie w google np. regulacja gaźnika 2t i po problemie.
https://manuals.wotmeworry.org.uk/useful info/Immobilizer_Fault_Finding.pdf od strony 17 Master Immobilizer. Kluczowe pytanie. Masz klucz matkę (czerwony/brązowy)? Bez niego czeka Ciebie wymiana wszystkiego (kpl. zamków ze stacyjką, moduł immo i ECU).
mój na kopke bije 8bar a na rozrusznik 6.5bar Mało. Minimum 10 żeby odpalił, W moim piaggio liberty 50 2t mam kompresję 4.5 bar i nie wiem jak to możliwe ale jedzie 70km/h, odpala bez problemu, trzyma obroty. Jedynie lekko dzwonią pierścienie.
Witam mam problem z piaggio x9 500cm 2001r odpala normalnie a po kilku sekundach z chodzi z obrotów 2000-1400/1300 i gaśnie przepustnica oraz wtrysk wyczyszczone filtr paliwa czysty luzy zaworowe raczej ok (nie stukają) chyba że ktoś dysponuje odpowiednim boxem by sprawdzić historie błędów lub będzie się można doczepić do jakiegoś czujnika aha świeca...
Udało Ci się kolego mam to samo
gdy kręce i nawet nie chce odpalić paliwo leci ciągle, tak jak przy odpalonym. Gdy przekręce tylko zapłon bez rozrusznika wtedy nic nie leci
Witam! Piaggio Zip nie wchodzi w obroty , po odpaleniu chodzi na wolnych obrotach przez kilka sekund i gaśnie. Gaźnik czyściłem kilka razy i nic nie pomaga.Bardzo mało zauważalna reakcja na manetkę gazu.
Albo zbyt niskie obroty rozrusznika albo brakuje prądu dla iskry.
Witam, w piaggio x9 500 evo z 2002 roku nie działa prędkościomierz, obroty są mocno zawyżone, nie działa temperatura silnika, natomiast działa ilość paliwa. Ktoś pomoże?
Za duża dawka paliwa.
Gaźnik Dellorto czy Weber? Sprawdź ssanie automatyczne na zimnym silniku porównując długość wysunięcia tłoczka ssania z głębokością gniazda w którym pracuje tłoczek ssania automatu ssania. Jeśli na zimnym automacie tłoczek zamyka ssanie, to rzecz jasna automat nadaje się do wymiany. Wtedy szukaj nowego automatu ssania przeznaczonego do Piaggio (z charakterystyczną...
Nie wiem jaka tam jest konstrukcja zespołu napędowego skutera - czy między sprzęgłem a piastą jest jeszcze jakieś przełożenie czy 1:1? Jeśli zamierzasz połączyć przekładnię kątową z piastą koła skutera (w miejsce tej piasty) to przy oryginalnym kole 10" z oponą 165/70 R10 (165 to szerokość przekroju w cm, a nie średnica opony) i Vmax skutera 120km/h...
Przy sprawdzaniu powinieneś zwiększyć obroty do 3000 RPM (wg. Piaggio) lub do ok. 5000 RPM. Chyba nie mierzysz na samych konektorach, przy odłączonym akumulatorze?
Wyczyść gaźnik i sprawdź ssanie czy się uruchamia.
Ustawić iglicę na środkową pozycję, śrubę składu mieszanki wkręcić do końca i wykręcić o około 0.5- 1 obrót, śrubę podpierającą przepustnicę wkręcić do połowy. Próbować odpalić, jeśli się nie uda to podlać paliwa pod świece i kiedy odpali nie dopuścić manetką do zgaśnięcia. Wyregulować obroty biegu jałowego i po rozgrzaniu silnika i wyłączeniu ssania,...
Prawdopodobnie za niskie obroty jałowe Dodano po 57 Prawdopodobnie za niskie obroty jałowe więc tylko kwestia regulacji. Pod siedzeniem powinna być klapka inspekcyjna, sprawdź czy jest i daj znać.
podejrzewam ze chodzi ci o ograniczenie maksymalnej prędkości, jeżeli tak to proponuje włożyć podkładki pod wariator. ( maksymalne obroty możesz zmiejszyć na przepustnicy gaźnika )
Skuter ogólnie pali na dotyk. Nawet ostatnio jak było rano -5 odpalił o strzał. Symeringi raczej szczelne bo po obu stronach zero wycieków. Obroty trzyma jak należy bo jak zimny ma troche wyższe i po chwili spadają na wolne. Nawet nie przerywa chodzi równi tylko na max obrotach zaczyna wariować... Jakieś pomysły co jeszcze moge sprawdzić?
Wydaje mi się że to skutek samozapłonu/spalania stukowego/detonacyjnego. Kąt wyprzedzenia zapłonu dla silnika Piaggio/Derbi, serwisówki różnie podają, 20–22° przed GMP, 1.2 lub 1.8 mm przed GMP. Zbyt duży kąt wyprzedzenia negatywnie wpływa na pracę silnika na wysokich obrotach.
Witam, Posiadam skuterka Piaggio, jak w tytule, prawie nie używany, ma niecałe 600 km przebiegu. Odpala bardzo ładnie i ze startera i z kopki, na wolnych obrotach chodzi bardzo dobrze, ale nie chce jeździć, max to 30 km/h. Jak dam mu gazu do ciągnie i stop, i tak w kółko, i max 30km/h. Przy wolnym ruszaniu pojedzie, ale potem już zaczyna falować, natomiast...
Ten wyświetlacz biegów wymaga silnika wyposażonego we wskaźnik położenia wałka krzywkowego skrzyni biegów z osobnymi stykami na bieg, więc praktycznie nadaje się do chińskich silników które takie czujniki mają w standardzie. Niestety silnik Piaggio nie posiada możliwości zamontowania takiego czujnika. Pozostaje montaż wyświetlacza działającego na zasadzie...
Przytkaj wlot powietrza do gaźnika, jak wejdzie na obroty to spróbuj podnieść iglice, ewentualnie wymień dysze na większą.
Zasada regulacji w 4t jest jak w 2t. Dokrecajac srubke mieszanki zmniejszasz powietrze. Fabryczne ustawienie srubki mieszanki to 1.5 obrotu. 3 obroty to raczej za duzo. Ustawienie iglicy powinno byc na srodkowym zabku.
Witam serdecznie. Mam problem ze swoim piaggio x9 2002 rok poj 500. Dzis podczas jazdy dostal troszke wiekszej predkosci niz zazwyczaj okolo 140km h. Po powrocie dymilo sie z wydechu. Kapal olej z okolic filtra oleju, chlapal na kolo i wydech ppdczas jazdy. Po przetarciu zauwazylem ze leci z dziurki ktora jest nad filtrem oleju na wolnych obrotach delikatnie...
piaggio obrót wysoki obrót piaggio czujnik piaggio
panasonic telewizor podwójny ładować słuchawka bluetooth usuwanie obrazu systemu
kabel brake radio bateria niteo
Moment dokręcania śrub miski olejowej Briggs & Stratton 15.5KM Pralka LG brak zasilania po włączeniu – typowe usterki, filtr EMI, bezpiecznik, SMPS