Miałby wtedy podwyższone obroty.
Czy ten samochód ma jakieś odcięcie paliwa powyżej niebezpiecznych obrotów ? Dzięki za odpowiedzi . Pozdrawiam . Tak Nie ma sensu kręcić do takich obrotów
Czujnik obrotów wału.
[quote="Maniek19871029"]Wal był blokowany śruba do tego stworzona. Przez otwór pod cewka zapłonowa. Przypuszczalnie śruba nie trafiła w otwór w wale przeznaczony do blokowania. Trzeba obrócić wał o ok 180' względem aktualnego ustawienia, zablokować wał i ustawiać wałki rozrządu. Kiedyś widziałem rozrząd ustawiony na dziurę wyważenia w wale, przestawiony...
Podnieś obroty na gazie.
Panowie mam ten sam problem , wysokie obroty biegu jalowego w granicach 1100 -1800 , co owocuje bardzo wysokim spalaniem w miesci bo duzo sie stoi w korkach. Mierzyłem wszystkie czujniki odpowiedzialne za ssanie , czujnik płynu chlodzacego , czujnik tem zasysanego powietrza , silniczek krokowy wyczyszczony do blysku, cewka elektromagnesu w silniczku...
Silnik krokowy jest z lewej strony kolektora.
Witam czy wie ktoś gdzie jest licznik obrotów w renault laguna 2? siedzę od kilku godzin i już mnie krew zalewa ;/
Może to być czujnik obrotów.
masz żle ustawioną mieszankę zatarty silniczek krokowy wolnych obrotów lub uszkodzony.
Pojawił się problem który nie za bardzo wiem jak ugryźć mianowicie brak mocy pomiędzy 3000-3100 obrotów na 2, 3, 4, 5, 6 biegu. Mianowicie auto się zbiera lekki przestój i dalej się zbiera jak trzeba. Clip nie pokazuje błędów. Samochód to Renault Laguna 1.9 dCi 120km. Czy to przepływomierz ? czy w innym kierunku szukać błędu ?
Wg danych producentach moc maksymalna przy 5500rpm a prędkość maksymalna to 210 km/h więc coś nie tak z 4000 obrotów przy 120km/h.
Masz zepsuty odfalowywacz obrotów.
To błąd wtórny. Będzie ubogi to sondę pierwszą wywali. Podcisnienie w dolocie na wolnych jakie jest?
Silniki benzynowe renówek lubią się trząść na wolnych obrotach. Sprawdziłbym świece, podmienił cewki zapłonowe.
Odłącz klemę z akumulatora na kilka minut, potem odpal silnik, niech pochodzi spokojnie na wolnych obrotach .
Linkę wypinasz na silniku i przy pedale gazu. Po wymianie sprawdź jak działa regulacja obrotów.
ale turbina aż gwiżdże wchodzi bez problemu na obrotu
no do końca to nie wiadomo czy to przepustnica może być też komputer
Regenerowałeś turbinę czy kupowałeś nową ? Jak Ci świszczała ? cały czas czy w określonym przedziale obrotów ?
Właśnie przed chwilą sprawdzaliśmy, 270 barów na jałowym, podczas przyspieszania było 1300 barów przy 3000 obrotach.
Turbina wysysa olej i tłoczy do kolektora i masz szczęście, że silnik cały po takich obrotach....
Nie Szukaj nieszczelności w kolektorze
Masa powietrza jaka? Na wolnych obrotach masz 40 kilo na godzinę? Przy podwyższonych jaka?
Opisz jaśniej ,co to znaczy gubi wolne obroty.
wymien nastawnik wolnych obrotów
Sprawdź czy nie masz zgnitej wiązki albo wtyczki do zaworu zmiennej wydajności przy kompresorze klimatyzacji. Objawy pasują, jak coś jest nie tak z nim, to panel odcina klimatyzację powyżej 2000 obrotów.
Witam, czy ktoś znalazł przyczynę tego rozłączania klimatyzacji? Niedawno kupiłem lagunę i mam to samo. Mniej więcej przy 2300 obr rozłącza klimę. Na jednym przewodzie do kompresora jest cały czas 12V(podpinałem żarówkę). Ale żarówkę tez podpiłem pod zasilenie kompresora i równo przy 2300 żarówka gasła, a jak obroty spadły poniżej 2300 to zapalała się...
Lewe powietrze,otwarta przepustnica lub zacięty zawór powietrzny wolnych obrotów.
Kup KYB gazowe, "bendzie pan zadowolonyyy...". Nie klekocze ci jakaś blacha albo niedokręcona osłona przy silniku? Może wpadać rezonans na wolnych obrotach.
Lista zrobionych rzeczy w mojej opini jest... właśnie taka. że dużo pali (nie jestem w stanie powiedzieć ile bo prawdopodobnie przy ABS nie działa nic, z tego co mi powiedziano), Działa pomiar spalania. ABS go nie blokuje. Pod komputer gdy został podłączony jest mega dużo błędów, zostały pousuwane i jutro zobaczę jakie jeszcze wyszły. To jest podstawa...
W mojej Lagunie gdy padała dwumasa nie było żadnych hałasów tylko właśnie telepanie silnikiem na wolnych obrotach.
Czujnik temperatury to nie termostat A ok. Już wiem gdzie to jest. To może być przyczyną niskich obrotów?
Mniejsza dawka powietrza=bogatszy skład mieszanki=ssanie stąd większe obroty.
Słuchaj, pomogłem ci? To nie wnerwiaj mnie resztą bzdurnych i lamerskich pytań, ok?
Tak mam monowtrysk. Nie gaśnie ani już nie szarpie. Tylko coś jeszcze jest nie tak bo nie równo pracuje na wolnych obrotach...
tzn tak jakby turbo sie wylaczalo na sekundę Niewiem jakie to uczucie wyłaczenia turbiny na 1 sek, ale raczej wtryski ci szwankują lub czujnik obrotów.
Ciśnienie paliwa wartość wymagana i rzeczywista pokrywają się , Sprawdzane podczas jazdy, pokrywa się w całym zakresie obrotów?
pozostają zawory? Od nich powinieneś zacząć Trzymałeś równe obroty?
Kupiłem taką Lagunę tydzień temu od Brata. (tyle z 2000r) Mówił mi że miał taką historię. Mówił że gdy pojechał z tym do serwisu to zdemontowali element z przepustnicą , wymyli to w benzynie i wróciły normalne obroty.
Nieszczelność konkretnie czego ma sprawdzić? Silnik gdy traci te obroty, ma sie wrażenie jakby się dławił. W czasie jazdy tego nie czuć. Nieszczelność całego silnika. Kolektory, odmy, uszczelki. Jak jedzie to tego nie ma, jednak jak odpuści gaz to pewnie obroty szaleją. Jak odpuści gaz to przez parę sekund silnik pozostaje w danych obrotach.
Wcześniej miałem laguna I phII z silnikiem 2.0 16v i silnik nie pracował w taki głośny sposób. Nie wydaje się dziwnym to ze przy prędkości 90 km na 5 biegu mam 3000 obrotów?
Ostatnio zauwarzyłem że zaczoł to robić tylko na ciepłym silniku i na samym począdku (jak odpale zimny samochód) gdy zaczne jechać pierwsze metry, oczywiscie tylko podczas zmiany biegu wchodzi na wyższe obroty.
Czujnik temperatury silnika - ten dla kompa nie dla licznika na 100% uszkodzony
Pin 2 ecu
Wydaje mi się że sprężanie jest oki nie bierze oleju ani nie ciśnie kompresji przez miarkę bardziej mi się pompa nie podoba bo on nie wchodzi na obroty a jak pod pompuje pompką ręczną to wzrastają troszkę obroty.
Pisząc o sprawdzeniu luzów wiedziałem dokładnie o co chodzi.Kiedyś dwa dni walczyłem z takim samochodem i w tym wypadku czułem że własnie tu leży problem.Laguna pomimo ośmiu zaworów niezbyt toleruje gaz a jeszcze jak ktoś chce żeby tego gazu palił mało to już wiadomo co będzie dalej.Jak znam życie to nie znajdziesz cieńszych płytek więc pozostaje zebrać...
dodam, ze jezdze na gazie :)
Witam Mam pytanie do forumowiczów a mianowicie oriętuje się ktoś może gdzie w autku Laguna 99r.1,8 16v znajduje się w silniku czujnik obrotów który podaje impulsy do licznika -licznik elektroniczny??Będę zobowiązany:)z góry dzięki
Sprawdz jeszcze układ wydechowy do jak bedzie nieszczelny to tez moga obroty falowac.
miałem podobne objawy i pomogła regulacja zaworów
Są jakieś błędy na komputerze? Trzeba sprawdzić w danych na komputerze ciśnienie paliwa i obroty silnika.
wepnij spinacz w kabel czujnika i sprawdz jak się zachowa czy obroty skoczą.
Trochę bym się tu kłócil bo można by było zobaczyć wtyczkę i zrobic staranne mycie przepustnicy przed wymiana przepustnicy. Adaptacji jako takiej nie ma. Można wskazywać adaptacje wszystkie z ecu i wtedy sam sobie zrobi adaptacje.
[quote="CommonRail"]Ciekawe, czy po tej regeneracji jest dobrze złożona.Odłącz podciśnienie z gruszki i podnieś sztangę ręcznie na wolnych. Jest jakaś zmiana w dźwięku? dziś sprawdziłem i nie słyszę żadnych zmian w dźwięku przy ręcznym poruszaniu sztanga na wolnych obrotach
Ja mam podobny przypadek który jest w megane ii 1.4 benzyna. Po zagrzaniu i dotknięciu gazu na np.2tys obrotów spada na 900 a po chwili sama podnosi na np. 2tys i tak zostaje. Powiem szczerze że wymienione wszystko wraz z paliwem w baku i pozostało mi na wymyśli tylko podwieszanie zaworów na jednym cylindrze bo są rozne skoki ciśnienia na tym właśnie...
Obroty widzi?
Podglądnij ciś. paliwa przy rozruchu oraz obroty silnika.
Czy jest jakiś zawór regulacji obrotów silnika? Nie
Lepiej juz dotrysk PB na wyższych obrotach włączyć.
No z tym lewym powietrzem to moze tak byc. Sprawdz czy kolektor sie nie odkrecil. Mozna to sprawdzic psiukajac dezodorantem przy zapalonym silniku i patrzec czy gdzies go nie zasysa. Powdzenia!!!
Tak, fazator jest sterowany ciśnieniem oleju, ale nie na tej zasadzie że obroty rosną - rośnie ciś. oleju i wtedy fazator się przestawia, lecz jest tam elektrozawór sterujący tym fazatorem, podłączyć Clipa i obserwować parametry pracy silnika. Jaki przebieg? Nie słychać jeszcze jego głośnej pracy? Takie "klekotanie" z okolic rozrządu na wolnych obrotach?
Taka sytuacja się dzieje podczas jazdy jak przycisnę bardziej pedał gazu
Jak bym pokręcił dłużej to na pewno by miała więcej. Wynik po 3 obrotach silnika.
Wygląda jakby ktoś wstawił skrzynie od silnika benzynowego .
mam problem z wolnymi obrotami w renault laguna ma 1400 co zrobić aby je obniżyć pomocy!!!!!!!!!! mytnik78 silnik 2.0 8 zaworów
Ja założyłbym dysze 2.1 i zobaczył na mnożnik. Jeżeli będzie w granicach 1.2-1.4 to będzie ok. Jeżeli dalej sie będzie działo to samo, to musisz wstawic nową listwe na próbę. W momecie gdy nie będzie roznicy będzie problem z wysokim napieciem. (jak zmienisz dysze to wrzuć mape tylko pełna z czasami wtyskiwaczy na wolnych obrotach)
Z którego roku jest ta laguna i jaki ma silnik. A co do tego pisku to bardzo możliwe że wysiada Ci a raczej wydaje ostatnie tchy łożysko w skrzyni biegów. Piszesz że przy zmianach biegów, a zapal auto zostaw na luzie i wciśnij sprzęgło jak nic nie piszczy to dodawaj gazu jak dalej nic to na wciśniętym sprzęgle i dużuch obr zmieniaj biegi ( auto niech...
Na silniku jest ok 100'C jak wentylator zaczyna działac na wolnych obrotach silnika.
A jak myślisz? Iskra jest dopasowana do prędkości auta czy obrotów silnika?
Pytanie: po co?
Zrób mały prosty test. Odkręć przepływomierz albo zrzuć rurę z przepływki. Jedna osoba kręci rozrusznikiem a Ty zobacz czy ssie powietrze (wystarczy przyłożyć dłoń). Jeśli nie, odkręcaj EGRa i wyczyść bo się zablokował w pozycji otwartej. Miałem dokładnie taki przypadek w Traficu z tym samym silnikiem. PS. Gdzieś wyżej pisałeś, że mechanik obstawia...
Niekoniecznie trzeba mieć renault clipa. Są różne marki uniwersalnych interfejsów. Prawdopodobnie na wolnych obrotach auto nie złapało błędu przepływomierza. Jak będzie podpięte pod komputer to warto sprawdzić jakie wartości pokazuje przepływomierz.
Zauważyłem, że po nagrzaniu się silnika miga check i gaśnie. Jednak po chwili auto faluje na wolnych obrotach.
tą masę podaje panel "klimatronik" po włączeniu manualnej klimatyzacji po (sprawdzeniu warunków załączania kompresora) pojawia się masa na pin15 (napięcie między + a pin15 około 14V, czyli napięcie alternatora. Klimatyzacja się nie włącza. Błędów brak na CLIP-ie. Czy sterowanie silnika po włączeniu klimatyzacji niezależnie od włączenia/wyłączenia sprzęgła...
Może odłączył się kabelek od cewki zapłonowej. Podłącz się do centralki LPG i sprawdź czy widzi obroty silnika.
bylem na regulacji obrotów biegu jałowego LPG. Ustawili mi tak ze z wyłączoną klimą obroty jałowe stabilne i pięknie sobie chodzą, ale jak włączę klime to zaczynają falować w górę w dół amplituda mała (tak na oko to z 50 obrotów) ale częstotliwość spora (w ciągu minuty to tak z 40 razy w górę i w dół ). Jak tylko wyłączę klimę to od razu wszystko wraca...
Immo zostaw w spokoju, nigdy przenigdy nie zgasi silnika już uruchomionego. Problem leży w tym, że Twoje auto nie widzi obrotów wału, Diagnostyka plus czujnik do wymiany pewnie.
Mam problem z Renault Laguna 2,0 16 v w benzynie rok produkcji 1999 tzn. wycieka olej spod koła zmiennych faz rozrządu. Może jest mi ktoś w stanie pomóc. Samochód stoi w garażu rozebrany do wszystkiego mam dostęp. Próbowałem w różnych pozycjach montować nowy simering ale nic to nie dało jak ciekło tak cieknie najbardziej na zimnym silniku w momencie...
Problem rozwiązany.
W końcu odkupiłem używane lampy LED OSRAM pasujące w miejsce halogenów a włączenie zasilanie jest z akumulatora - sterownik lamp z czujnikiem skoku napięcia przy obrotach sinika.
Czyli co trzeba by zrobić żeby chodził w drugą stronę ? To auto było przerobione z wersji angielskiej i ma włożony angielski wentylator w nagrzewnicę z "normalnego" auta. Wszystko działa a nawiewu nie czuć, więc podejrzewam, że powinien się kręcić w innym kierunku.
W tych autach obroty najczęściej falowały z dwóch powodów-uszkodzona przepustnica i wewnętrzne uszkodzenie ECM Sagem S2000
Skoro podnosi się stan płynu to jednak sprawdź szczelność głowicy
może być za mała SEM wygenerowana przez czujnik, na zaciąg silnik ma wyższe obroty. Podepnij tester i sprawdź, czy jak kręcisz rozrusznikiem ECU widzi obroty wału.
Nawet bolid Kubicy takich obrotów niema.:D
To jakiś żart jest? Skoro nie ma iskry, to szukaj gdzie się podziała. Immo odcina tylko paliwo, więc po co było je dezaktywować, skoro to nie jego wina? Ecu widzi obroty wału?
A w parametrach co widzisz? Obroty wału są?
To kolektor ssący, ma tam otwór montażowo-pomiarowy- normalnie podciśnienie tam powinno być, jak go wyjmiesz na włączonym silniku to powinien się wkręcić na wyższe obroty. Tylko nie ułam.
Witam Mam Problem ze swoją laguną II 1.6 16V . Coraz częściej wskakuje w tryb awaryjny . Wcześniej miałem już taki problem wymieniłem pedał gazu i przepustnice po 500km problem wrócił mechanik stwierdził że znowu jest do wymiany przepustnica . Lecz po założeniu nowej to samo 500km i problem znowu powraca . Laguna nie reaguje na pedał gazu i obroty falują...
Podłączyć pod komputer, sprawdzić czy obroty wału czyta.
Na tunelu dolotowym powietrza od wentylatora jest wkręcona biało szara kostka 4 lub 5 przewodów w środku 3 sprężyny z drutu oporowego do regulacji obrotów plus bezpiecznik termiczny. Sprawdź ten bezpiecznik
Witam. Mam ten sam problem. Laguna 1.9dci Proszę o pomoc.
Sprawdziłbym dokładnie przewody paliwowe muszą być szczelne (występuje tam ciśnienie) pozatym filtr paliwa musi być czysty. Sprawdź świece ich stan oraz przewody wysokiego napięcia. Silnik w tych modelach od czasu do czasu musi pojeździć na PB żeby się właściwie ustawić. To że gaśnie przy schodzeniu z obrotów może świadczyć o problemach z silniczkiem...
Wracam do tematu, żeby napisać o efektach Przepustnica zamieniona na używaną i 3 tyś. km zrobione. Na chwilę obecną obroty są takie jak powinny.
To kręcenie kierownicą to był jeden obrót na próbę. :) A blokada działa.
Witam. Renault Laguna, ruszam z jedynki, dwójka, średnie obroty i czuć jak coś przerywa, to samo na trójce. Dalej tego nie ma, jak gwałtowie przyspieszam też nie.
Nie wiem czy świec żarowych ale taka kontrolka się świeci i auto wchodzi w tryb awaryjny i poniżej 2000 tys obrotów podobno to przepustnica
Jeżeli na wolnych obrotach przerywa to może to być silnik krokowy.
Świece żarowe przestały się palić ale dalej temperatura silnika max, wentylator się włącza, temperatura spada na chwile, ruszam 1,5 tyś obrotów, blokuje się i się podnosi wskaźnik temperatury. Do tego bardzo delikatnie falują obroty silnika.
renault laguna obrót renault laguna klimatyzacja obrót renault laguna wchodzić obrót
pozycyjne astra toyota radio zasilać akumulator skuter elektryczny
philips ep4341 ekspres siemens
Jak podłączyć Medion MD 81664 do TV Panasonic? Viofo A139 - Zatrzymuje nagrywanie: Przyczyny i rozwiązania