Jak w temacie, dzisiaj zajmiemy się naprawą wkładki do zamka Renault Scenic 1 Poglądowe foto tego zamka. http://obrazki.elektroda.pl/3708129800_1... http://obrazki.elektroda.pl/8106762500_1... Naprawa nie jest spacerkiem i wymaga troszeczkę umiejętności. Mój zamek popsuł się i klucz włożony do środka nie otwierał drzwi...
Ktoś "wyregulował" wolne obroty. :)
Na dole jest jeszcze coś napisane. Podpowiem-to jest V-MOS i możesz go zastąpić innym, łatwym do zdobycia tranzystorem w obudowie TO-247 Dostałeś już wyśmienitą podpowiedź, ja takowej nie miałem, gdy ten regulator naprawiałem.
Chcę dodać jeszcze jedna informacje. Zamiast przycisku strzałki w dół można jeszcze użyć pokrętła tego co się naciska OK. Ale ważne wtedy pokrętło musi się raz zakręci w lewo nie w prawo bo wtedy wybierze inną opcję na wyświetlaczu. Czyli -ok -ok -Strzałka w dół bądź obrót raz w lewo pokrętłem. -ok No i pytanie, jak z lutowaniem - podłączenie przewodów...
Tak sobie myślę co do wypowiedzi kolegi Ociz. Jak by łapało z innego przewodu to iskra byłaby tylko dwa razy na obrót co 180 stopni. Jeśli silnik byłby na aparacie zapłonowym to wtedy się zgodzę co 90 stopni. Przy zakładaniu nie pomyliłeś przypadkiem przewodów sterujących na cewki?
Ok dzięki za informacje wieczorkiem sprawdze i odpisze czy pomoglo. Ale zastanawia mnie czy wystarczy sam obrót o 180° stojana . Dodano po 2 A czy trzeba wyciągać silnik na zewnątrz czy da się to zrobić jak jest w drzwiach
Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
Witam Wczoraj Renault miał u mechanika wstawiana siatkę amortyzująca która jest za kolektorem a przed katalizatorem, stara miął dziurę i kruszyła sie w rękach. Czynność ogólnie nie jest skomplikowana wiec na moje oko każdy powinien sobie poradzić tyle że wiadomo trzeba się narobić. Gość wymienił siatkę/spawał, (ogólnie był pozostawiony sam na sam z...
Może być też KZFR lub mała nieszczelność dolotu. Mam 2 renówki z takim samym silnikiem i każda zupełnie inaczej odpala 8 i pracuje. Najpierw wchodzi na wyzsze obroty po 2.... do 10 s opada na niskoe obroty.
Zrób regulację zaworów!!!!!!!!!!!
sciagnelm obudowe filtra powietrza wraz z przeplywomierzem i praca taka sama nic sie nie zmienia To jeszcze nie świadczy o tym że MAF jest 100% sprawny, na piechotę nic nie poradzisz, pokuś się o diagnostykę
Renault Scenic nie wchodzi na obroty
Może kanały powietrzne zabrudzone ,dlatego nie pracuje jak powinien .Miałem ostatnio ten sam problem wymiana krokowca nie pomogła,mimo,że wykazało jego błąd ,dopiero czyszczenie dało efekt i na starym krokowcu obroty wróciły do normy.
Na postoju to samo wyje nie zależnie od obrotów w
Za wysokie obroty
Czujnik wału. Sprawdź czy widzi obroty na ciepłym gdy nie może odpalić.
Odchodzimy od tematu, próby przelewowej się nie zrobi, to ustaliliśmy. W czym może być jeszcze problem. Silnik chodzi równo, sondy też wydają się być w porządku. Przychodzi mi jeszcze do głowy przepustnica, ale silnik chodzi równo i ma w miarę równe obroty.
Panowie a może wystarczy dociągnąć maglownice. Dojście od spodu, taka duża nakkrętka do dociągania zebnika. Wystarczy 1/4 obrotu
cos z pedalem gazu , tak jak wyszlo w tescie. brak kontaktu, połączenia , przerwa w obwodzie. pewnie użyles wd 40 lub inne podobne co izoluje zamiast poprawiac kontakt.
gazu do oporu i w trasę Trzeba sprawdzić ustawienie sterownika od gazu, może przy określonych obrotach przełącza na PB
I cała racja, jak pisze milejow. Czujnik obrotów silnika do wymiany, dostaje rozwarcia.
Poszukaj silniczek krokowy, możesz zobaczyć czy jak wypniesz kostkę to coś się zmieni i możesz jeszcze spróbować wypiąć kostkę w przepływomierzu czy będzie jakaś reakcja.
Potencjometr przepustnicy
Trzeba podpiąć CLIP i zobaczyć co jest w parametrach , jakie napięcie widzi ECU, jakie ciśnienie na listwie,czy widzi obroty,
Kolega skończy bzdety pisać, Działała by dmuchawa na najwyższych obrotach.
Warto sprawdzić ustawienie rozrządu, jak wyżej napisano. Od siebie dodam, że warto sprawdzić zawór EGR, nie wiem jak w tym modelu, ale w niektórych dci i dti, odpadają dekielki z zaworów egr i mógł akurat wpaść pod zawór ? przez to dziwne obroty, hałasy i dymienie?
Nie jestem pewien ale chyba lucas.
No to ten regulator obrotów.
Nie ma tempomatu jak ruszę i puszcze sprzęgło dalej falują obroty.
To uszkodzony regulator obrotów.
Wolne obroty ustawia się parametrycznie w komputerze wtrysku pozdrawiam
-jedna z cewek,przykręcone na pokrywie zaworów -ciasne zawory
Jedyna rzecz która wpada mi do glowy to brak powietrza I ciepło,do jakiej wartości dochodzi przepływ powietrza po zadaniu 4000-4500 obrotów?
Koło zmiennych faz do wymiany, tak jak T5 napisał. W początkowej fazie klekocze tylko przy odpalaniu, im bardziej "zajechane" koło wtedy zaczyna klekotać cały czas, dodatkowo przepustnica do czyszczenia, wtedy rozwiążą się problemy z obrotami.
Odpowiadajac na pierwsze pytanie upewnij sie ze płynu w zbiorniczku wyrównawczym masz do poziomu max jak jest malo plynu lub uklad zapowietrzony w nagrzewnicy znajduje sie powietrze i nie ogrzewa auta. Mozesz odpowietrzyc uklad odkrecajac korek zbiorniczka wyrównawczego, silnik włączony dmuchawa na maxa (4) i ciepły nawiew. Co do "zamulania" nagrzewnicy...
Najpierw sprawdź i napisz rezultat. I nie pisz PW, bo i tak nie odpowiem tam.
Cześć, ostatnio wpadła mi w ręce lewa część wyświetlacza do Renault scenic II(bez wyświetlacza radia, tylko kontrolki, prędkość ,obroty i mały wyświetlacz literowy). Chciałbym włączyć go na stole, mógłby ktoś podesłać znaczenie pinów ?
Witam Szukam kogoś w Gorzowie lub okolic, kto posiada Clipa do Renault Scenic 3. Mam Renault Scenic 3, 1.4 TCe, 2009 r. Potrzebowałbym podnieść nieco obroty jałowe silnika i zrobić ogólną diagnostykę.
Hej, co może być przyczyną jak przy włączonej klimatyzacji nadwozie drży na biegu jałowym... Przyczyna może być złożona. Problem zapewne jest uszkodzona poduszka silnika ale ujawnia się po włączeniu klimy gdyż zapewne wzrasta obciążenie silnika i tym samym spadają jego obroty.
Zawory czasem nie są regulowane samoczynnie tzn hydrauliczne? Jeśli tak to sie ich nie ustawia , pomijając możliwość błędnego montażu czy zatkania układu paliwowego pozostaje wykasowanie pamięci usterek ze sterownika i ponowne ich odczytanie. Zdarzało mi się że trzeba było na chwilę zdjąć klemę , wtedy silnik odzyskiwał wolne obroty i równą pracę .
witam Kolego jeżeli wentylator się nie włącza to na ciepłym obiegu robi się duże ciśnienie czynika, czujnik ciśnienia wychwytuje małe ,duże ciśnienie i włącza lub wyłąncza sprężarkę. Proponował bym sprawdzić wentylator i oczywiście ciśnienia pracy czynika na wysokich obrotach.
Pompa wspomagania to w domyśle pompa hydraulicznego wspomagania kierownicy. Której w tym samochodzie nie ma, bo wspomaganie kierownicy jest elektryczne. Za niedługo podciśnieniowe wspomaganie hamulców też odejdzie do lamusa. W moim niedawno kupionym autku serwo hamulców jest elektryczne. Serwo może być uszkodzone w ten sposób, że po wciśnięciu pojawia...
Kolego mam ten sam problem tylko ze w sceniku z 99 r z silnikiem dti. Pod pięcie pod komputer wykazało problem z potencjometrem gazu. Wogóle pedał nie reagował odpiołem wtyczke wyczysciłem wtyki to teraz wkręca sie na obroty po nacisnięciu pedała hamulca obroty spadają
Sprawdziłeś czy pasek od alternatora nie jest luźny? I jakie napięcie akumulatora na włączonym silniku bez obciążenia i pełnym obciążeniu? I jaki przebieg ma ?
Może być wina mycia silnika, sprawdź kostkę komputera wtrysku, a co do tych mas to nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Masa silnika jest koło miarki oleju - na wsporniku alternatora. Proszę o poprawienie pisowni, wielkich liter oraz znaków interpunkcyjnych.
Zapaliła mi się kontrolka z prawej strony, pomarańczowy kwadracik z zygzakiem w środku i podwyższyły się obroty. Auto renault megane scenic rok 1998, benzyna lpg , silnik 1.6.
mam problem Renault Scenic 98 silnik 1.6 , silnik wchodzi na wysokie obroty , wymieniony silnik krokowy , przepustnica, wszystkie wężyki powietrza i jest bez zmian dalej chodzi na wysokich obrotach macie jakieś pomysły ?
Skrzynia biegów DP0 puki nie jest rozgrzana pracuje w trybie hydraulicznym ( bez lock-up ). Jest to celowe działanie producenta skrzyni: poślizg biegów i wyższe obroty powodują szybsze rozgrzanie się skrzyni biegów.
Sterownik po rozgrzaniu widzi 92 stopnie ciśnienie pompy przy 3000 obrotów 650Bar Turbo pompuje
Witam -- w 1.9 dci trzeba co jakiś czas regulować luzy zaworów ssący 0.20 wydechowy 0.40 jak się nie domykają na ciepłym silniku to może to jest powodem nierównej pracy i wykazuje skoki ciśnienia bo zmieniają się obroty
renault scenic obrót renault falować obrót scenic wchodzić obrót renault scenic
epson service tylnymi hamulcami focus kostka
Reset kontrolera PDP – instrukcja dla Rematch, Victrix, Faceoff, Replay, Xbox, PlayStation, Switch Whirlpool BSNF 9431 K – rodzaje alarmów, sygnały dźwiękowe, kody błędów, resetowanie