Jak w temacie, dzisiaj zajmiemy się naprawą wkładki do zamka Renault Scenic 1 Poglądowe foto tego zamka. http://obrazki.elektroda.pl/3708129800_1... http://obrazki.elektroda.pl/8106762500_1... Naprawa nie jest spacerkiem i wymaga troszeczkę umiejętności. Mój zamek popsuł się i klucz włożony do środka nie otwierał drzwi...
Poszukaj silniczek krokowy, możesz zobaczyć czy jak wypniesz kostkę to coś się zmieni i możesz jeszcze spróbować wypiąć kostkę w przepływomierzu czy będzie jakaś reakcja.
Chcę dodać jeszcze jedna informacje. Zamiast przycisku strzałki w dół można jeszcze użyć pokrętła tego co się naciska OK. Ale ważne wtedy pokrętło musi się raz zakręci w lewo nie w prawo bo wtedy wybierze inną opcję na wyświetlaczu. Czyli -ok -ok -Strzałka w dół bądź obrót raz w lewo pokrętłem. -ok No i pytanie, jak z lutowaniem - podłączenie przewodów...
Tak sobie myślę co do wypowiedzi kolegi Ociz. Jak by łapało z innego przewodu to iskra byłaby tylko dwa razy na obrót co 180 stopni. Jeśli silnik byłby na aparacie zapłonowym to wtedy się zgodzę co 90 stopni. Przy zakładaniu nie pomyliłeś przypadkiem przewodów sterujących na cewki?
Ok dzięki za informacje wieczorkiem sprawdze i odpisze czy pomoglo. Ale zastanawia mnie czy wystarczy sam obrót o 180° stojana . Dodano po 2 A czy trzeba wyciągać silnik na zewnątrz czy da się to zrobić jak jest w drzwiach
Ktoś "wyregulował" wolne obroty. :)
Witam Wczoraj Renault miał u mechanika wstawiana siatkę amortyzująca która jest za kolektorem a przed katalizatorem, stara miął dziurę i kruszyła sie w rękach. Czynność ogólnie nie jest skomplikowana wiec na moje oko każdy powinien sobie poradzić tyle że wiadomo trzeba się narobić. Gość wymienił siatkę/spawał, (ogólnie był pozostawiony sam na sam z...
Na dole jest jeszcze coś napisane. Podpowiem-to jest V-MOS i możesz go zastąpić innym, łatwym do zdobycia tranzystorem w obudowie TO-247 Dostałeś już wyśmienitą podpowiedź, ja takowej nie miałem, gdy ten regulator naprawiałem.
Zrób regulację zaworów!!!!!!!!!!!
Potencjometr przepustnicy
Może kanały powietrzne zabrudzone ,dlatego nie pracuje jak powinien .Miałem ostatnio ten sam problem wymiana krokowca nie pomogła,mimo,że wykazało jego błąd ,dopiero czyszczenie dało efekt i na starym krokowcu obroty wróciły do normy.
Witam. Pola do popisu zazbytnio nie mam, szukam auta do 1,5 Eu. Tutaj w niemcowni jest tego trochę, ale mój faworyt to Reno Scenik po lifcie (2001). Chcę mieć większy samochód ze względu na to, że przestrzeń się czasami przydaje i lubie siedzieć w samochodzie jak na krześle. Raz lub dwa razy w miesiącu mam zamiar jechać do kraju czyli jakieś 730 Km...
Jeszcze raz pisze lewe powietrze to wysokie obroty a nie niskie.
Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
Renault Scenic nie wchodzi na obroty
Czujnik wału. Sprawdź czy widzi obroty na ciepłym gdy nie może odpalić.
Odpowiadajac na pierwsze pytanie upewnij sie ze płynu w zbiorniczku wyrównawczym masz do poziomu max jak jest malo plynu lub uklad zapowietrzony w nagrzewnicy znajduje sie powietrze i nie ogrzewa auta. Mozesz odpowietrzyc uklad odkrecajac korek zbiorniczka wyrównawczego, silnik włączony dmuchawa na maxa (4) i ciepły nawiew. Co do "zamulania" nagrzewnicy...
-jedna z cewek,przykręcone na pokrywie zaworów -ciasne zawory
I cała racja, jak pisze milejow. Czujnik obrotów silnika do wymiany, dostaje rozwarcia.
Najpierw sprawdź i napisz rezultat. I nie pisz PW, bo i tak nie odpowiem tam.
gazu do oporu i w trasę Trzeba sprawdzić ustawienie sterownika od gazu, może przy określonych obrotach przełącza na PB
cos z pedalem gazu , tak jak wyszlo w tescie. brak kontaktu, połączenia , przerwa w obwodzie. pewnie użyles wd 40 lub inne podobne co izoluje zamiast poprawiac kontakt.
Cześć, ostatnio wpadła mi w ręce lewa część wyświetlacza do Renault scenic II(bez wyświetlacza radia, tylko kontrolki, prędkość ,obroty i mały wyświetlacz literowy). Chciałbym włączyć go na stole, mógłby ktoś podesłać znaczenie pinów ?
Przecież masz dwa czujniki Podjedź do mnie
Sprawdziłeś czy pasek od alternatora nie jest luźny? I jakie napięcie akumulatora na włączonym silniku bez obciążenia i pełnym obciążeniu? I jaki przebieg ma ?
Może być wina mycia silnika, sprawdź kostkę komputera wtrysku, a co do tych mas to nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Masa silnika jest koło miarki oleju - na wsporniku alternatora. Proszę o poprawienie pisowni, wielkich liter oraz znaków interpunkcyjnych.
Witam Szukam kogoś w Gorzowie lub okolic, kto posiada Clipa do Renault Scenic 3. Mam Renault Scenic 3, 1.4 TCe, 2009 r. Potrzebowałbym podnieść nieco obroty jałowe silnika i zrobić ogólną diagnostykę.
Podepnij clip Np. wężyk przy dolocie
Na postoju to samo wyje nie zależnie od obrotów w
Witam mam podobny problem u mnie autko zapala normalnie jak jest zimny około1500obr jak się rozgrzeje obroty wąchają się rożnie od 1500do2500 lub 2500do3500 nawet nieraz od500 do 3500 jest rożnie jak jadę na2500 wciskam sprzęgło najpierw wzrastają do 3500 dopiero maleją i różnie się zatrzymują autko jedzie jak by chciało a nie mogło spalanie wzrosło...
Warto sprawdzić ustawienie rozrządu, jak wyżej napisano. Od siebie dodam, że warto sprawdzić zawór EGR, nie wiem jak w tym modelu, ale w niektórych dci i dti, odpadają dekielki z zaworów egr i mógł akurat wpaść pod zawór ? przez to dziwne obroty, hałasy i dymienie?
mam problem Renault Scenic 98 silnik 1.6 , silnik wchodzi na wysokie obroty , wymieniony silnik krokowy , przepustnica, wszystkie wężyki powietrza i jest bez zmian dalej chodzi na wysokich obrotach macie jakieś pomysły ?
Sterownik po rozgrzaniu widzi 92 stopnie ciśnienie pompy przy 3000 obrotów 650Bar Turbo pompuje
Pewnie strzelona dioda.
Za wysokie obroty
sciagnelm obudowe filtra powietrza wraz z przeplywomierzem i praca taka sama nic sie nie zmienia To jeszcze nie świadczy o tym że MAF jest 100% sprawny, na piechotę nic nie poradzisz, pokuś się o diagnostykę
Zapaliła mi się kontrolka z prawej strony, pomarańczowy kwadracik z zygzakiem w środku i podwyższyły się obroty. Auto renault megane scenic rok 1998, benzyna lpg , silnik 1.6.
Skrzynia biegów DP0 puki nie jest rozgrzana pracuje w trybie hydraulicznym ( bez lock-up ). Jest to celowe działanie producenta skrzyni: poślizg biegów i wyższe obroty powodują szybsze rozgrzanie się skrzyni biegów.
Zawory czasem nie są regulowane samoczynnie tzn hydrauliczne? Jeśli tak to sie ich nie ustawia , pomijając możliwość błędnego montażu czy zatkania układu paliwowego pozostaje wykasowanie pamięci usterek ze sterownika i ponowne ich odczytanie. Zdarzało mi się że trzeba było na chwilę zdjąć klemę , wtedy silnik odzyskiwał wolne obroty i równą pracę .
Proponuje sprawdzić przepustnice czy niema nagaru może być przyczyną falowania obrotów silnika .
Najlepszym i najszybszym sposobem jest kupno używanego alternatora, do tego samochodu kosztuje grosze.
Sprawdź napięcie ładowania i jakie dochodzi do immo. Możliwe że jakiś kabel nie łączy i immo pokazuje błąd zasilania. Dlatego po zwiększeniu obrotów napięcie ładowania rośnie i immo dostaje poprawne zasilanie - tzn powyżej minimalnego.
Witam Renault scenic 1.9dci 2000r. falujące obroty. Auto było sprawdzane na komputerze, który wskazał "potencjometr gazu". Wymieniłem go lecz bez żadnych zmian. Czy któryś z Kolegów miał do czynienia z taką sprawą? MM
Pierwsze co sprawdzić to czy widzi obroty wału, wtryski na przelewy, ciśnienie paliwa, standard jednym słowem. Potrzebny ktoś z komputerem i myślącą głową.
Pompa wspomagania to w domyśle pompa hydraulicznego wspomagania kierownicy. Której w tym samochodzie nie ma, bo wspomaganie kierownicy jest elektryczne. Za niedługo podciśnieniowe wspomaganie hamulców też odejdzie do lamusa. W moim niedawno kupionym autku serwo hamulców jest elektryczne. Serwo może być uszkodzone w ten sposób, że po wciśnięciu pojawia...
Nie jestem pewien ale chyba lucas.
Komputer błędów nie wykrył , jakie ciśnienie paliwa przy rozruchu kiedy nie zapala,czy widzi obroty wału to na pewno wykrył.
Panowie a może wystarczy dociągnąć maglownice. Dojście od spodu, taka duża nakkrętka do dociągania zebnika. Wystarczy 1/4 obrotu
Adaptację silniczka krokowego? Wszystko zgodnie z załączoną instrukcją.
Na bezynie i na gazie jest dokladnie to samo. Obroty sa podwyzszone.
Temat do zamknięcia. Scenic pracuje równo i nie gaśnie, nie czuć benzyny. Problem był w rozrządzie - przestawione wałki rozrządu o 2 zęby. Ktoś wcześniej ustawiał na ślady z mazaka i coś pomylił (błąd paralaksy). Dziękuje za zainteresowanie.
obrót renault scenic renault falować obrót scenic wchodzić obrót renault scenic
format activex kodek sprzętowy zabezpieczenie wejścia cyfrowego
Nawiew w Opel Corsa C 2005 nie wyłącza się po wyjęciu kluczyka Różnice między tuszami HP45 a HP15