Wykręć i obejrzyj świece, świeca cylindra na którym wypada zapłon powinna być ciemniejsza niż pozostałe. Zamień miejscami z inną, po przejechaniu nie mniej niż 20 km znów daj popracować silnikowi na jałowym biegu, później wykręć i obejrzyj świece, jeśli okopcenie powędrowało ze świecą- winna świeca, jeśli pozostało na tym samym cylindrze- podejrzana...
Jak w temacie, dzisiaj zajmiemy się naprawą wkładki do zamka Renault Scenic 1 Poglądowe foto tego zamka. http://obrazki.elektroda.pl/3708129800_1... http://obrazki.elektroda.pl/8106762500_1... Naprawa nie jest spacerkiem i wymaga troszeczkę umiejętności. Mój zamek popsuł się i klucz włożony do środka nie otwierał drzwi...
Chcę dodać jeszcze jedna informacje. Zamiast przycisku strzałki w dół można jeszcze użyć pokrętła tego co się naciska OK. Ale ważne wtedy pokrętło musi się raz zakręci w lewo nie w prawo bo wtedy wybierze inną opcję na wyświetlaczu. Czyli -ok -ok -Strzałka w dół bądź obrót raz w lewo pokrętłem. -ok No i pytanie, jak z lutowaniem - podłączenie przewodów...
witam w nowym roku kangoor dalej pali od 1-kopa po zgaśnięciu lampki świec żarowych przy -12*C 1- OBRÓT ROZRUSZNIKA WIĘCEJ bez zająknięcia .ale , ale, ale zmieniłem jeszcze zaworek zwrotny w pompie ten na zdjęciu scenikdti wyżej , kupiłem zaworek od LUBLNA zmieniłem w nim sprężynke co dociska kulke na mocniejszą metodą prób wciskając tłoczek w oryginalnym...
Sprawdź napinacz paska i sam pasek. Voltomierz w rękę i sprawdzić ładowanie na wolnych obrotach.
Nikomu nie mogę polecić mojego rozwiązania problemu, ale opiszę co zrobiłem: - sprawdzenie poziomu płynu wspomagania (był OK), - sprawdzenie napięcia paska napędzającego pompę (OK), - ustawiłem samochód w błocie, by zmniejszyć opory tarcia opony o podłoże, silnik włączony, na obrotomierzu ok. 1500 - 2000 obr/min., - 50 razy obrót kierownicą maksymalnie...
Tak sobie myślę co do wypowiedzi kolegi Ociz. Jak by łapało z innego przewodu to iskra byłaby tylko dwa razy na obrót co 180 stopni. Jeśli silnik byłby na aparacie zapłonowym to wtedy się zgodzę co 90 stopni. Przy zakładaniu nie pomyliłeś przypadkiem przewodów sterujących na cewki?
Ktoś "wyregulował" wolne obroty. :)
Na dole jest jeszcze coś napisane. Podpowiem-to jest V-MOS i możesz go zastąpić innym, łatwym do zdobycia tranzystorem w obudowie TO-247 Dostałeś już wyśmienitą podpowiedź, ja takowej nie miałem, gdy ten regulator naprawiałem.
Ok dzięki za informacje wieczorkiem sprawdze i odpisze czy pomoglo. Ale zastanawia mnie czy wystarczy sam obrót o 180° stojana . Dodano po 2 A czy trzeba wyciągać silnik na zewnątrz czy da się to zrobić jak jest w drzwiach
Gdy sprawdzasz obrót tego silniczka, masz go wyjętego na zewnątrz? Za każdym razem po włączeniu zapłonu tak się zachowuje? Jaką masz ustawioną temperaturę przed wyłączeniem nawiewu? Gdy masz wyciągnięty silniczek i sterujesz ciepło zimno na panelu to reaguje?
Witam. Wczoraj zdjąłem głowice po awarii rozrządu w Scenicu 2000r 2.0l 16V - wszystkie 16 zaworów wygięte. W związku z tym mam kilka pytań: 1 jaka grubość ma głowica oryginalnie i ile można splanować (nie wiem czy ktoś już jej wcześniej nie robił) 2 czy przy wymianie pogiętych zaworów zawsze wymienia się prowadnice - jeśli nowy zawór ładnie wchodzi...
Witam Wczoraj Renault miał u mechanika wstawiana siatkę amortyzująca która jest za kolektorem a przed katalizatorem, stara miął dziurę i kruszyła sie w rękach. Czynność ogólnie nie jest skomplikowana wiec na moje oko każdy powinien sobie poradzić tyle że wiadomo trzeba się narobić. Gość wymienił siatkę/spawał, (ogólnie był pozostawiony sam na sam z...
Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
Zrób regulację zaworów!!!!!!!!!!!
Wybrałeś funkcję wczytania danych kalkulatora po wymianie, dlatego wysypało kody wtryskiwaczy, też tak kiedyś zrobiłem żeby poradzić sobie z DF311. Faktycznie bez kodów nie zwiększysz obrotów. Dopisz i po problemie.
Co do punktów włączenia biegów I i II biegu czyli jak mają pracować wentylatory na chłodnicy w tego typu systemach z Sirius 32 proszę zobaczyć, bo miałem z tym problem: 931112 Co do nieistniejącej instalacji II biegu wiatraka i jego samego, to często zdarza się że sterownik wymieniony lub sam flash ktoś zamienił lub wgrał inną zawartość przy naprawie...
Może być też KZFR lub mała nieszczelność dolotu. Mam 2 renówki z takim samym silnikiem i każda zupełnie inaczej odpala 8 i pracuje. Najpierw wchodzi na wyzsze obroty po 2.... do 10 s opada na niskoe obroty.
Poszukaj silniczek krokowy, możesz zobaczyć czy jak wypniesz kostkę to coś się zmieni i możesz jeszcze spróbować wypiąć kostkę w przepływomierzu czy będzie jakaś reakcja.
Może kanały powietrzne zabrudzone ,dlatego nie pracuje jak powinien .Miałem ostatnio ten sam problem wymiana krokowca nie pomogła,mimo,że wykazało jego błąd ,dopiero czyszczenie dało efekt i na starym krokowcu obroty wróciły do normy.
Musisz odkręcić przepustnicę
Ten co masz zapomnij. Musiałbyś komuś zlecić, roboty dużo nie ma. A jak to ktoś wyceni to jego sprawa musisz przyjąć te warunki.
Czujnik wału. Sprawdź czy widzi obroty na ciepłym gdy nie może odpalić.
Potencjometr przepustnicy
Renault Scenic nie wchodzi na obroty
Jakie podciśnienie w parametrach? Filtr powietrza drożny?
cos z pedalem gazu , tak jak wyszlo w tescie. brak kontaktu, połączenia , przerwa w obwodzie. pewnie użyles wd 40 lub inne podobne co izoluje zamiast poprawiac kontakt.
I cała racja, jak pisze milejow. Czujnik obrotów silnika do wymiany, dostaje rozwarcia.
sciagnelm obudowe filtra powietrza wraz z przeplywomierzem i praca taka sama nic sie nie zmienia To jeszcze nie świadczy o tym że MAF jest 100% sprawny, na piechotę nic nie poradzisz, pokuś się o diagnostykę
gazu do oporu i w trasę Trzeba sprawdzić ustawienie sterownika od gazu, może przy określonych obrotach przełącza na PB
A jak nie przełącznik to musisz dostać się do oporników (od regulacji obrotami). Pozdrawiam
Na postoju to samo wyje nie zależnie od obrotów w
Witam! trochę potrwało zanim znalazłem wtryski z kodem 6-cyfrowym w dobrej cenie 300zł za komplet, po zamontowaniu i dopisaniu kodów jest ok. Scenic pali bez problemu nie przygasa wchodzi na obroty.
Jakie masz ciśnienie, sterownik widzi obroty?
Nie trzeba paska zmieniać, po zdjęciu sprawdź czy kzfr nie ma luzu-chwyć ręką i kręć lewo/prawo,. Napisz jeszcze jak blokowałeś kzfr podczas dokręcania śruby
Za wysokie obroty
Mam problem z wolnymi obrotami - scenic II 2005r, po odpaleniu obroty biegu jałowego ok 750 - 800 czyli ok. Parametr odczytany Clipem - regulator biegu jałowego włączony. Ale jak dodam gazu to obroty już nie spadają, parametr zmienia się na regulator biegu jałowego wyłączony. Parametr braku obciążenia to 14% a położenie pedału na "0" to 14 czasem 15%,...
-jedna z cewek,przykręcone na pokrywie zaworów -ciasne zawory
rolka kręci sie w obie strony luzów brak ale dlaczego tylko przy takich obrotach?
Jedynym elementem który jest podejrzany jest sterownik wentylatora , czyli ten element zwany rezystorem....chińskie i tanie zamienniki czasami nie działają. Warto również zwrócić uwagę na stan złącz tego sterownika, piny potrafią się przegrzać i nie kontaktować. Częsta przypadłość gdy używa się nawiewu na maksymalnych obrotach.
Może ktoś się orientuje jaka ma być procentowa wartość otwarcia zaworu upustowego turbiny na wolnych obrotach ?
Najpierw sprawdź i napisz rezultat. I nie pisz PW, bo i tak nie odpowiem tam.
Odpowiadajac na pierwsze pytanie upewnij sie ze płynu w zbiorniczku wyrównawczym masz do poziomu max jak jest malo plynu lub uklad zapowietrzony w nagrzewnicy znajduje sie powietrze i nie ogrzewa auta. Mozesz odpowietrzyc uklad odkrecajac korek zbiorniczka wyrównawczego, silnik włączony dmuchawa na maxa (4) i ciepły nawiew. Co do "zamulania" nagrzewnicy...
Warto sprawdzić ustawienie rozrządu, jak wyżej napisano. Od siebie dodam, że warto sprawdzić zawór EGR, nie wiem jak w tym modelu, ale w niektórych dci i dti, odpadają dekielki z zaworów egr i mógł akurat wpaść pod zawór ? przez to dziwne obroty, hałasy i dymienie?
Panowie a może wystarczy dociągnąć maglownice. Dojście od spodu, taka duża nakkrętka do dociągania zebnika. Wystarczy 1/4 obrotu
Ecu widzi obroty silnika?
Właśnie wyciągnąłem turbo i jest...suche jak pieprz...(tzn.środek, wirnik,kierownice itd) Ale jaja, a w wydechu olej. Co do ciśnienia oleju , autodata podaje 3,5bar/3000 obrotów
Nie, nie napisane było dlaczego. Czy to jest jakiś inny silnik, niż zwykły. Bo ten jest sterowany elektronicznie, ciągle na niego idzie 12V, a oprócz tego jest jeszcze z modułu trzeci cieniutki przewód. Chyba sterujący obrotami.
Odchodzimy od tematu, próby przelewowej się nie zrobi, to ustaliliśmy. W czym może być jeszcze problem. Silnik chodzi równo, sondy też wydają się być w porządku. Przychodzi mi jeszcze do głowy przepustnica, ale silnik chodzi równo i ma w miarę równe obroty.
Może być wina mycia silnika, sprawdź kostkę komputera wtrysku, a co do tych mas to nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Masa silnika jest koło miarki oleju - na wsporniku alternatora. Proszę o poprawienie pisowni, wielkich liter oraz znaków interpunkcyjnych.
scenic obrót falować obrót scenic obrót renault scenic
pikanie radia citroen starter prostownik tłumienie czwórnika
Defro K1Pv2: Tryb podtrzymania po włączeniu KEMET R76 B1 470nF 1000V ESR – wartości dla różnych częstotliwości