Mam VW Sharan 1,9 TDI 90KM 1996r. Zaczynając od tego że jak jest zimno to ciężko odpala. Teraz jest dodatnia temperatura wię już troche lepiej. Podczas jazdy silnik się dławi na ok. 0,5sec. i zaraz po takim zadławieniu na chwile skoczy obrót do 1000. Jak jest zimny to zdarza się to co 30sec. a jak gorący to co 2 sec. a nawet zdarzy się że zgaśnie. Na...
Nie ma impulsatorów w milach i kilometrach,w sharanie są X4,X8,czyli jeden obrót cztery lub osiem impulsów w zależności od skrzyni biegów automatyczna ,manualna .
zastanawia mnie co wspólnego ma wzrost obrotów ze spadkiem ładowania? Przy niskim napięciu ładowania sterownik silnika podnosi jego obroty żeby np. zwiększyć wydajność alternatora która zależy od obrotów.
łączę się vag 311.2 nr. błędu 0778 czujnik kąta skrętu oo4 brak komunikacji Próbowałem robić adaptację a nie wiem co masz na myśli poprzez ustawienia podstawowe. Dodano po 5 ESP Kalibracja czujnika kąta skrętu - Uruchom silnik - Przekręć kierownicę jeden obrót w prawo i jeden w lewo - Przejedź na krutkim dystansie z prędkością nie większą niż 20 km/h....
Da się to zrobić ale tylko pod jednym warunkiem - musisz tak długo manipulować kluczykiem we wkładce zamka aż da się go przekręcić - inaczej będziesz skazany na rozwiert wkładki i potem szukanie na szrocie odpowiadających Twojemu kluczykowi pinów do wkładki i samej wkładki. W Twojej sytuacji wyrobiły się (zużyły) piny we wkładce i po wsunięciu w nią...
Mam VW Sharan 1,9 TDI 90KM 1996r. Zaczynając od tego że jak jest zimno to ciężko odpala. Teraz jest dodatnia temperatura wię już troche lepiej. Podczas jazdy silnik się dławi na ok. 0,5sec. i zaraz po takim zadławieniu na chwile skoczy obrót do 1000. Jak jest zimny to zdarza się to co 30sec. a jak gorący to co 2 sec. a nawet zdarzy się że zgaśnie. Na...
Od jakiegoś czasu podczas kręcenia kierownicą na postoju czuję lekki opór i hałas (trzaski, głuche walenie). Hałas jest słyszalny na kierownicy. Od neutralnej pozycji kierownicy pierwszy obrót w lewo lub w prawo jest jeszcze ok, ale im bardziej kręcę, tym jest gorzej. Kierownicą kręci się tak jakby pulsacyjnie. Ze dwa razy nawet na chwilę coś zblokowało...
Post typowego Rysia z Klanu - "Zepsuło mi się auto co mam robić?" Zlituję się ale istnieje coś takiego jak wujek google i opcja szukaj nawet na Elektroda.pl Nie zdziwię się jak kolega zapyta jak zrobić nastawy podstawowe 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) Możliwe przyczyny Czujnik kąta skrętu (G85) Ustawienie podstawowe...
A widzisz kolego. Tak jak pisałem im niższa temperatura tym czas grzania świec dłuższy. Masz prawdopodobnie zwarcie na czujniku temperatury i komputer nie załącza świec. Odepnij wtyczkę od niego i zobacz czy lampka świeci dłużej, a wtedy zapali od obrotu.
Dokładnie odwrotnie.Skrzynia z benzyny w dieslu- wysokie obroty,niska prędkość.
Tak, w stronę rozrządu. Zrób 3,5 - 4 i po temacie.
Wykręcić zamek , przesmarować i będzie dalej działał Kilka razy przerabiałem w kilku autach Porada w stylu falują obroty, to wyczyść silnik krokowy.
To masz turbo do roboty a intercoler i cały dolot do wyjęcia i umycia
http://obrazki.elektroda.net/64_12267164... Tam na obrazku masz pokazane co i jak
obroty powinien mieć ok 1000 obr/min
No... :) a więc tak jak przypuszczaliscie...turbo było w stanie agonalnym... Po wymianie turbinki auto śmiga... :rolleyes:Moc wróciła... :shy: Takze sigwa18 wielkie dzięki za pomoc :) Czy teraz jakoś szczególnie muszę dbać o turbinke? Np.nie wkrecac na jakoś specjalnie na wyższe obroty?
Ten w aparacie zapłonowym,zobacz czy jak kręcisz to w vag widzi obroty?
Im większa wartość w mg/skok tym mniejsza dawka. Optymalna wartość dawki zawiera się w zakresie 3,5 do 4,0 mg/skok czyli musisz Twoją zmniejszyć. Sprawdzając wartość dawki pamiętaj aby wyłączyć wszelkie odbiorniki prądu typu klima, dmuchawa, radio itp.
Wymieniłem wiazkę do pompowtrysków, a dalej wyskakują błędy. Dodano po 4 Po wymianie wiązki jest lepiej powyżej 2500 obrotów. Poniżej ma ciężko aby wejść na obroty.
Sprawdzałeś poziom oleju w silniku ?????? Czy ta kontrolka świeci się od razu czy po przekroczeniu jakiś obrotów ????
Zapytaj się osób które poprawiają mapy do tego. Oni raczej nie zwiększają dawki tylko dają ją przy niższych obrotach.
Oczywiście , jest to normalne .Sprężarka jest napędzana spalinami i im bardziej wciśnięty gaz tym wyższe ma obroty . Przy puszczeniu gazu spreżarka wytraca obroty .
Oleju ulej. Nie może być ponad stan, BIP'y są do przyjęcia jeśli nie trzęsie silnikiem na wolnych obrotach.
Tematu nie rozwiązano
Jest paliwo w przewodzie ale nie zacznie wypływać dopóki nie popchnie go pompka. Generalnie startuje wiatrak na małych obrotach i włącza się świeca żarowa, po chwili gdy świeca osiągnie wymaganą temperaturę zaczyna się pompowanie paliwa i wtedy następuje zapłon. No i potem wentylator wchodzi na obroty.
Więc jaka może być przyczyną? Wentylator chodzi bez przerwy na pełnych obrotach.
Witam serdecznie czy ma ktos moze jakis opis do programu sequent fast po Polsku bo niewiem jak zrobic dobra mape bo same zczytanie z paliwa niebardzo funkcjonuje nadal ma lekkie dziury i czasami przerywa na wolnych obrotach okolo 700 obrotow na min. (sharan vr6) bardzo dziekuje za pomoc swoja droga to bedziesz mial problemy z gazem - silniki vr6 nie...
Ma pełen bak A obroty widać tylko wtedy gdy na chwilę odpali A tak to nie pokazuje obrotów
No skoro czujnik Halla, to nie czujnik obrotów wału.
Ale na niższych obrotach masz 89%...
To będzie problem z czytnikiem obrotów.
Witam 515 to jest błąd czujnika wałka krzywkowego,czujnik halla. A czujnik wału to dwie różne rzeczy. Dodano po 1 Po odpięciu tego czujnika silnik powinien na chwile zmienić obroty.
Sprawdź poprawność ustawienia rozrządu. Ew mogło nastąpić tzw. rozbiegnięcie się silnika, lecz przy takim objawie raczej by nie zgasł lecz wkręcił się na maksymalne możliwe obroty.
A u mnie było powietrze w paliwie. Wymieniłem filtr na taki który nie ma zaworka powrotnego i autko pali idealnie. Co ciekawe powietrze było widoczne przy podwyższonych obrotach.
A moża katalizator zapchany i turbina się nie wkręca na obroty.
To może być problem przepustnicy - warto przeczyścić + adaptacja albo sprawdzić wężyki, przy kolektorze czy gdzies nie ma dziury/podciśnienia Czujnik obrotów wału korbowego powoduje uniemożliwienie odpalenia auta i jego samoczynnie przygasanie, szczególniej jak ciepły, generalnie utrudniony rozruch. Falowanie obrotów to albo przepustnica albo ciągnie...
Napięcie zmierz w instalacji - na wolnych i na podwyższonych obrotach...
Są moduły tempomatu autonomicznego z którego wychodzi linka, opel omega , e36 , volvo do 98r, peugeot 406, . Po prostu podpinasz, zasilanie, manetke, pedały , i sygnał prędkości i linkę na przepustnicę. Dodano po 2 Taki tempomacik ładnie sprawuje się w regulacji prędkości obrotowej silników stacjonarnych , po prosu sygnał prędkości zastępujesz obrotami.
DZIĘKUJE WSZYSTKIM ZA PODPOWIEDZI USTERKĘ ZLIKWIDOWAŁEM ZAMYKAM TEMAT
No to trzeba namierzyć problem związany właśnie z obrotami silnika.
Jak wyżej pisałem sprawdź czujnik i jaką temperaturę widzi sterownik, bo gdy odczytuje np. temperaturę ujemną to automatycznie zostaje zwiększona dawka paliwa ( w konsekwencji wzrost obrotów )
Kontrolka zaczyna migać to obrotomierz Odwrotnie...jak obrotomierz przestaje działać to kontrolkę uruchamia, więc napraw licznik lub obwód kontroli obrotów...
ostatnio mialem podobne problamy ale to wyniklo z zapowietrzenia ukladu chlodzenia dopiero po pelnym odpowietrzeniu uklad podgrzewacza zaczol dzialac normalnie a odpowietrzenie wygladalo w taki sposob ze przodem auta wjechalem na rampe na wysokosc ok 1.2 m ipotrzymalem kilka minut na srednich obrotach
Mam problem z sharanem 98 110 miga kontrolka świec żarowych totalny brak mocy jak przy zwykłym dieslu i nie wchodzi na maksymalne obroty czy to mogą być świece
Rozumiem, tylko dlaczego po wcisnieciu sprzegla objawy ustaja? Samochod pali i jezdzi calkiem dobrze, nic nie przerywa, nic nie szarpie. Tylko te wolne obroty.
koledzy mam pytanko jak podnieść obroty na pompie w VW Sharanie rok 97 1.9tdi 110 km bo ma troszkę za mało 840 troszkę nim trzęsie na wolnych proszę o pomoc.
Witam, obroty silnika to 880 przy czym słychać jakby telepotanie. Przestawiam vagiem , obroty podchodzą do około 920 zapisuję, testuję jeszcze raz i jest ok. Po ponownym uruchomieniu silnika obroty znowu wracają na 880, ale tylko jak jest silnik nagrzany. Jak jest zimny to obroty trzyma wyższe.
Witam. Mam problem z klimą w sharanie. Klima niby się załączy ale wentylator chodzi na bardzo wolnych obrotach i rurka robi sie strasznie gorąca nie możliwa do dotknięcia. Czy to będzie jakiś czujnik czy tak jak opisują zatkany układ? Pozdrawiam
Jak z nawiewem w środku, daje ostre ciepło czy jest zależne od obrotów silnika?
Witam, VW Sharan 1,9 tdi 200rok, kod silnika AUY. Auto jedzie, ale nie ma mocy. EGR odłączony, wymieniona turbina, pompa paliwa, przepływomierz, wtryski, zawór n75, n239. Wszystko to jest wymienione a mimo to auto nie ma mocy od 1000 obrotów. Z góry dziękuję za pomoc.
sharan obrót sharan czujnik obrót obrót sharan benzyna
matek451 pomiary antena atmega8 fusebit pompa hydra vacuum
wspomaganie yaris przedłużka puszki
Wiercenie w stali 8.8: narzędzia i techniki Ustawienia parametrów P1-P30 w piecu Termet Silver Pro 20 kW