Mam VW Sharan 1,9 TDI 90KM 1996r. Zaczynając od tego że jak jest zimno to ciężko odpala. Teraz jest dodatnia temperatura wię już troche lepiej. Podczas jazdy silnik się dławi na ok. 0,5sec. i zaraz po takim zadławieniu na chwile skoczy obrót do 1000. Jak jest zimny to zdarza się to co 30sec. a jak gorący to co 2 sec. a nawet zdarzy się że zgaśnie. Na...
Nie ma impulsatorów w milach i kilometrach,w sharanie są X4,X8,czyli jeden obrót cztery lub osiem impulsów w zależności od skrzyni biegów automatyczna ,manualna .
łączę się vag 311.2 nr. błędu 0778 czujnik kąta skrętu oo4 brak komunikacji Próbowałem robić adaptację a nie wiem co masz na myśli poprzez ustawienia podstawowe. Dodano po 5 ESP Kalibracja czujnika kąta skrętu - Uruchom silnik - Przekręć kierownicę jeden obrót w prawo i jeden w lewo - Przejedź na krutkim dystansie z prędkością nie większą niż 20 km/h....
Da się to zrobić ale tylko pod jednym warunkiem - musisz tak długo manipulować kluczykiem we wkładce zamka aż da się go przekręcić - inaczej będziesz skazany na rozwiert wkładki i potem szukanie na szrocie odpowiadających Twojemu kluczykowi pinów do wkładki i samej wkładki. W Twojej sytuacji wyrobiły się (zużyły) piny we wkładce i po wsunięciu w nią...
Mam VW Sharan 1,9 TDI 90KM 1996r. Zaczynając od tego że jak jest zimno to ciężko odpala. Teraz jest dodatnia temperatura wię już troche lepiej. Podczas jazdy silnik się dławi na ok. 0,5sec. i zaraz po takim zadławieniu na chwile skoczy obrót do 1000. Jak jest zimny to zdarza się to co 30sec. a jak gorący to co 2 sec. a nawet zdarzy się że zgaśnie. Na...
Od jakiegoś czasu podczas kręcenia kierownicą na postoju czuję lekki opór i hałas (trzaski, głuche walenie). Hałas jest słyszalny na kierownicy. Od neutralnej pozycji kierownicy pierwszy obrót w lewo lub w prawo jest jeszcze ok, ale im bardziej kręcę, tym jest gorzej. Kierownicą kręci się tak jakby pulsacyjnie. Ze dwa razy nawet na chwilę coś zblokowało...
Post typowego Rysia z Klanu - "Zepsuło mi się auto co mam robić?" Zlituję się ale istnieje coś takiego jak wujek google i opcja szukaj nawet na Elektroda.pl Nie zdziwię się jak kolega zapyta jak zrobić nastawy podstawowe 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) Możliwe przyczyny Czujnik kąta skrętu (G85) Ustawienie podstawowe...
zastanawia mnie co wspólnego ma wzrost obrotów ze spadkiem ładowania? Przy niskim napięciu ładowania sterownik silnika podnosi jego obroty żeby np. zwiększyć wydajność alternatora która zależy od obrotów.
Tak, w stronę rozrządu. Zrób 3,5 - 4 i po temacie.
To masz turbo do roboty a intercoler i cały dolot do wyjęcia i umycia
http://obrazki.elektroda.net/64_12267164... Tam na obrazku masz pokazane co i jak
Dokładnie odwrotnie.Skrzynia z benzyny w dieslu- wysokie obroty,niska prędkość.
A widzisz kolego. Tak jak pisałem im niższa temperatura tym czas grzania świec dłuższy. Masz prawdopodobnie zwarcie na czujniku temperatury i komputer nie załącza świec. Odepnij wtyczkę od niego i zobacz czy lampka świeci dłużej, a wtedy zapali od obrotu.
Wykręcić zamek , przesmarować i będzie dalej działał Kilka razy przerabiałem w kilku autach Porada w stylu falują obroty, to wyczyść silnik krokowy.
Im większa wartość w mg/skok tym mniejsza dawka. Optymalna wartość dawki zawiera się w zakresie 3,5 do 4,0 mg/skok czyli musisz Twoją zmniejszyć. Sprawdzając wartość dawki pamiętaj aby wyłączyć wszelkie odbiorniki prądu typu klima, dmuchawa, radio itp.
obroty powinien mieć ok 1000 obr/min
Witam serdecznie czy ma ktos moze jakis opis do programu sequent fast po Polsku bo niewiem jak zrobic dobra mape bo same zczytanie z paliwa niebardzo funkcjonuje nadal ma lekkie dziury i czasami przerywa na wolnych obrotach okolo 700 obrotow na min. (sharan vr6) bardzo dziekuje za pomoc swoja droga to bedziesz mial problemy z gazem - silniki vr6 nie...
posiadam takie auto "taczkę":) od ponad 10 lat miałem już z nim chyba wszystkie możliwe przeboje, na falujące obroty szczególnie na wolnych pomaga umycie przepustnicy, zwykłą benzyną na szmatce lub pędzelek. bez jej zdejmowania. ale mówię tu o silniku 2.0 v8 ADY sharan MK1
DZIĘKUJE WSZYSTKIM ZA PODPOWIEDZI USTERKĘ ZLIKWIDOWAŁEM ZAMYKAM TEMAT
To może być problem przepustnicy - warto przeczyścić + adaptacja albo sprawdzić wężyki, przy kolektorze czy gdzies nie ma dziury/podciśnienia Czujnik obrotów wału korbowego powoduje uniemożliwienie odpalenia auta i jego samoczynnie przygasanie, szczególniej jak ciepły, generalnie utrudniony rozruch. Falowanie obrotów to albo przepustnica albo ciągnie...
No skoro czujnik Halla, to nie czujnik obrotów wału.
Sprawdzałeś poziom oleju w silniku ?????? Czy ta kontrolka świeci się od razu czy po przekroczeniu jakiś obrotów ????
Przyłączam się do wypowiedzi elektrit żle ustawiony aparat zapłonowy miałem to samo w swoim
Adaptacja nic tu nie pomoże. Tak jak pisałem wcześniej błąd z czytnika obrotów (G68) będzie powodował takie zachowanie skrzynki. Czytnik żadko ulega uszkodzeniu, uszkodzeniu ulegają przewody tuż przy wtyczce do czytnika.
Wymieniłem wiazkę do pompowtrysków, a dalej wyskakują błędy. Dodano po 4 Po wymianie wiązki jest lepiej powyżej 2500 obrotów. Poniżej ma ciężko aby wejść na obroty.
Ale na niższych obrotach masz 89%...
No... :) a więc tak jak przypuszczaliscie...turbo było w stanie agonalnym... Po wymianie turbinki auto śmiga... :rolleyes:Moc wróciła... :shy: Takze sigwa18 wielkie dzięki za pomoc :) Czy teraz jakoś szczególnie muszę dbać o turbinke? Np.nie wkrecac na jakoś specjalnie na wyższe obroty?
Więc jaka może być przyczyną? Wentylator chodzi bez przerwy na pełnych obrotach.
Jest paliwo w przewodzie ale nie zacznie wypływać dopóki nie popchnie go pompka. Generalnie startuje wiatrak na małych obrotach i włącza się świeca żarowa, po chwili gdy świeca osiągnie wymaganą temperaturę zaczyna się pompowanie paliwa i wtedy następuje zapłon. No i potem wentylator wchodzi na obroty.
Ma pełen bak A obroty widać tylko wtedy gdy na chwilę odpali A tak to nie pokazuje obrotów
Witam, obroty silnika to 880 przy czym słychać jakby telepotanie. Przestawiam vagiem , obroty podchodzą do około 920 zapisuję, testuję jeszcze raz i jest ok. Po ponownym uruchomieniu silnika obroty znowu wracają na 880, ale tylko jak jest silnik nagrzany. Jak jest zimny to obroty trzyma wyższe.
Ten w aparacie zapłonowym,zobacz czy jak kręcisz to w vag widzi obroty?
Witam. Mam problem z klimą w sharanie. Klima niby się załączy ale wentylator chodzi na bardzo wolnych obrotach i rurka robi sie strasznie gorąca nie możliwa do dotknięcia. Czy to będzie jakiś czujnik czy tak jak opisują zatkany układ? Pozdrawiam
Nowa, od sprawdzonego sprzedawcy.
Witam Nie wytrzymałem, ciekawość mnie męczyła. Napiłem się ciepłej kawy. poszedłem na parking pogrzebać tzw. świeżym okiem. Wziąłem halogen (jupiter) ustawiłem przed maską i do dzieła. 10-15 minut i po bólu. No to już się wyjaśniło :), po "naprawie", śmiga jak rakieta, na wolnych gdacze cichutko jak trzeba :) (bez żadnego podpinania, komputera) W trasie...
Mam problem z sharanem 98 110 miga kontrolka świec żarowych totalny brak mocy jak przy zwykłym dieslu i nie wchodzi na maksymalne obroty czy to mogą być świece
Mam problem z Sharanem ADY (założona sekwencja). Odcina przy 4500 obrotów. Aparat dobrze ustawiony. Wymieniony czujnik Halla. Czujnik wału. Moduł zapłonowy z cewką. I nic... P.S. Jak sie go szybko wyłaczy i wlaczy to chodzi ok ...do ponownego uruchomienia...;( pomocy....co robic !!
Witam, mam taki problem po odpaleniu auta bardzo wysokie obroty i czarny dym z wydechu. pomoże ktoś?
Też mnie to zastanawia. Podłączę oscyloskop, zobaczymy co się tam dzieje
Czyli czas zacząć od diagnozy. Odpiecie czujnika - zły pomysł. Podpięcie testera i obserwacja obrotów rozrusznika na ciepło wiele wyjaśni. Jeżeli są obroty - pompa do naprawy. Nie ma- rozrusznik, akumulator. A wy się pogryziecie ze swoimi racjami. Bo w sumie każdy ją ma ale najpierw panowie DIAGNOZA.
uszczelki na pompowtryskach
Witam, VW Sharan 1,9 tdi 200rok, kod silnika AUY. Auto jedzie, ale nie ma mocy. EGR odłączony, wymieniona turbina, pompa paliwa, przepływomierz, wtryski, zawór n75, n239. Wszystko to jest wymienione a mimo to auto nie ma mocy od 1000 obrotów. Z góry dziękuję za pomoc.
Oczywiście , jest to normalne .Sprężarka jest napędzana spalinami i im bardziej wciśnięty gaz tym wyższe ma obroty . Przy puszczeniu gazu spreżarka wytraca obroty .
Oleju ulej. Nie może być ponad stan, BIP'y są do przyjęcia jeśli nie trzęsie silnikiem na wolnych obrotach.
koledzy mam pytanko jak podnieść obroty na pompie w VW Sharanie rok 97 1.9tdi 110 km bo ma troszkę za mało 840 troszkę nim trzęsie na wolnych proszę o pomoc.
A moża katalizator zapchany i turbina się nie wkręca na obroty.
Sprawdź poprawność ustawienia rozrządu. Ew mogło nastąpić tzw. rozbiegnięcie się silnika, lecz przy takim objawie raczej by nie zgasł lecz wkręcił się na maksymalne możliwe obroty.
No to trzeba namierzyć problem związany właśnie z obrotami silnika.
Różnie mówią czujnik położenia wału lub Halla.Olej nie wycieknie bo jest powyżej stanu oleju i montowany w bloku a nie w misie olejowej.
Napięcie zmierz w instalacji - na wolnych i na podwyższonych obrotach...
obrót sharan sharan czujnik obrót obrót sharan benzyna
monitor mleko centralnego zamka kangoo ładowarka dioda czerwona
wspomaganie yaris przedłużka puszki
Yosan YT-07 Turbo – serwis, schemat, manual, naprawa, różnice z Maycom EM-27 Bosch pralka błąd F17 – resetowanie i usuwanie usterki napełniania wodą