Witam, mam pytanie czy można podnieść obroty silnika 2,5 crd Voyager przy pompie wtryskowej, czy to można zrobić tylko przez komputer?
Działa, silnik wychodzi na obroty.
Dzień dobry. Czy udało się namierzyć przyczynę? Mam podobny objaw szarpania silnikiem przy obrotach około 1800. Pozdrawiam
Sprawdź czy napięcie na akumulatorze nie skacze podczas pracy silnika. Częstotliwość błyskania jest stała czy zmienia się wraz z obrotami silnika? Ja zacząłbym od sprawdzenia alternatora.
W tym roczniku nie w komorze silnika tylko za schowkiem(modul sterujacy)
Czy silnik pływa na wolnych obrotach?
Naturalnie, że tak. Silnik nie ma sterowania obrotami biegu jałowego, a przyczyn może być b.dużo. Pozdrawiam.
szczelność sprawdza się Plakiem - psikasz na łączenie kolektor-głowica do okoła, jak się wyrównują obroty to tam jest nieszczelność ja bym jeszcze sprawdził ustawienie rozrządu, często jak jest lekko przeskoczony, to tak właśnie nierówno silnik chodzi
Jakie powinno być ciśnienie oleju w samochodzie chrysler voyager 2,5. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach.
pomocy?.w moim wylał się olej między silnikiem a skrzyniom i staną A dziurę w miejscu wycieku też masz ? Dodano po 3 Witam. Prosze o pomoc.W moim przypadku w samochodzi biegi raz sa raz znikaja i po jakims czsie powracaja ale z mocnym szarpnieciem.Sprawdzałem olej przed i po uruchomieniu i w tym momencie kiedy biegow jest brak to poziom jest bardzo...
Hm, a muszę się przyznać, że lekko mi olej pokapuje właśnie z czujnika cisnienia oleju, bagatelizowałem to trochę bo kapie bardzo leciutko i nie miałem kiedy się za to zabrać. Oleju silnika
Witam, no właśnie na cewki zapłonowe nie idzie zasilanie na czujnikach jest, obroty silnika pokazuje i nie wiem jaka jest przyczyna.
objawy występują tylko na biegu P, normalnie jeździ, na Drive - nic się nie dzieje nie gaśnie nie faluje. Rozrząd miałby - cykliczne problemy w pełnym zakresie obrotów silnika, a tu jest problem tylko na wolnych obrotach i tylko na biegu jałowym.
Jeśli wyłącza silnik przy danych obrotach a później zapala normalnie to prawdopodobnie usterka układu paliwowego. Składa się on z wielu elementów wiec diagnostyka, parametry, przelewy .
Mam te same objawy, kontrolka oleju zapala się po nagrzaniu silnika, czy udało się rozwiązać ten problem ?
Witam posiadam Chrysler town.and.country 2014 benzyna .Problem mój polega na tym że przy hamowaniu (przy prędkości 20-30 km) przy temperaturze 90 stopni auto mi zaczyna szarpać i "latają" mi obroty .Na zimnym silniku nic takiego nie ma miejsca .Może ktoś się spotkał z takim czymś?
Rocznik to 1992, silnik 3,3
Jaki silnik? Który rok? Było by prościej...
Dodatkowa nowość w moim aucie to gdy się ledwo toczy obroty normalne około 900 ale gdy prędkość na luzie jadąc z górki rośnie obroty teź wzrastają do 1500. Pytanie czy przy manualnej skrzyni jest jakiś czujnik prędkości który moźe być przyczyną tych obrotów? Pomocy
A nie przeładowuje ci czasem ten alternator na wyższych obrotach ? I o jaki czujnik obrotów ci chodzi ?
Sprawdź oporność wtryskiwacza sterującego. Z tego co pamiętam nie powinien mieć ponad 110 Ohm przy rozgrzanym silniku.
witam też przełożyłem silnik tylko mam problem komputer nie czyta czujnika obrotów czujnik jest nowy. obroty za wolno spadają i cały czs są po wyżej 1000pbr
Wszystko ok. Okazało się że to odpływ z klimatyzacji się zapchał.
witam mam taki problem posiadam chryslera voyagera 3.3 z 96r miałem wymieniany silnik i od razu rozrząd oczywiście silnik został wymieniony razem ze sterownikiem do niego pasującym no i po kolei silnik zapalił wszystko ok tylko jest pewien problem a mianowicie na wolnych obrotach pływa od 500 obr do 1000obr pużniej jest ok tak do 4 tyś obr i niechce...
Nie ma żadnych innych objawów, wydaje mi się że jak go pogonie to jest OK, natomiast wejście w tryb awaryjny występuje (jak mi się wydaje) na niskich obrotach.
Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów. Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia. W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra. Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który...
Zerknij na przepustnice ew silnik krokowy bo nie wiem co tam masz sprawdź dolot na szczelność posłuchaj na wolnych obrotach czy nie słychać syczenia powietrza albo odłącz przepływkę i sprawdź reakcję silnika a najlepiej komp i zobaczyć na parametry
Jest to chrysler voyager 3.0 silnik Mitsubishi
Witam, poproszę o kontakt fachowca z Łomianek. W Voyagerze 3.0 cyrki z wolnymi obrotami itd...możliwe, że to rozrząd...
czyli nie musi być to wina tego silniczka krokowego?
Witam . Czy rozwiązałeś swój problem z chryslerem bo mam identyczny model i podobny problem jak sie nagrzeje traci obroty i gaśnie po zdjęciu klemy na pół minuty odpalam i jakoś jedzie lecz obroty są bardzo niskie ale jakiś jedzie .
obrotomierz "zamykasz" na zimnym silniku? czy jak?
Do moderatora: nie wiem co bylo powodem usunięcia mojego postu. Przeczytałem wszystkie posty dotyczące chryslera i żaden z nich nie rozwiązywał mojego problemu, więc chyba miałem prawo założyć nowy post? Czy może nie doczytałem czegoś w regulaminie? A gdzie napisałeś jakie jest ciśnienie na magistrali w momencie rozruchu, i czy sterownik widzi obroty...
tzn. jak wskoczy dwójka, to silnik nie mam większych obrotów. po prostu tak jak by był na luzie
Czy tam jest jest silnik Mitsubishi? W moim LeBaron miałem podobne objawy i okazało się, że to sonda lambda sprawiała problemy.
na małych obrotach jest wyciek jak trochę zwiększę to wtedy niema.
Regulator jest w komputerze... Sprawdź czujnik położenia wału (impulsator - czujnik obrotów). To najczęstrzy powód w tych silnikach... Pozdrawiam!
Witam serdecznie, po ponad 3 letnie "modrendze" z moim autem postanowiłem dziś z nadmiaru wolnego zarejestrować się na forum i zwrócić się do Was z prośba o pomoc. Zakupiłem Chryslera Voyagera z 98 roku z silnikiem 2,4 L w benzynie, bez isntalacji gazowej. Od samego początku samochód wykazywał przejawy ......hmm.. zepsutego czujnika położenia przepustnicy...
witam poszukuję schematu elektrycznego komputera silnika 2.5 turbo diesla z roku 1998 dokładnie potrzebuję wiedzieć którymi pinami wchodzi sygnał z inpulsatora obrotów skrzyni biegów a które wychodzą do licznika z góry dziękuje
Połączyć się ze sterownikiem silnika i zrobić podgląd parwmetrow pracy
Ona jest pod tą łapą przy przepustnicy która linka gazu otwiera przepustnice. To kowali ze sprężyna które ciągnie linka gazu. Dokładnie pod spodem jak puszczasz gaz i przepustnica się zamyka to jest od spodu śrubka (sam gwint) na której zatrzymuje się ten regulator z linką gazu i ona dawkuje powietrze do przepustnicy. Nie wiem jak to się fachowo nazywa....
Zapewne masz skrzynię z automatem, Jeżeli masz na P lub N to komputer blokuję obroty przy 4000 obr/min. Spróbuj na D pojechać z gazem w podłodze i obroty pójdą do końca, tylko też nie na zimnym gdyż to szkodzi, u mnie w samochodzie muszę trochę pojeździć w zimę aż silnik się nagrzeję bo nawet na D zmienia mi bieg przy 4000 obr.
Sam kiedyś ukrecilem gwint na napinaczu paska w silniku chrysler 2.5 crd. Jeśli posiadasz wiedzę z doświadczenia w jakich autach można spotkać takie rozwiązania, to może komuś to kiedyś zaoszczędzić dużo czasu. Zasada przeważnie jest taka że gwint jest tak dopasowany aby kierunek obrotu elementu dokręcał mocowanie...
Witam. Zapewne już kiedyś taki problem ktoś miał ale nie mogłem odszukać, mianowicie: zaprowadziłem swojego Chryslera t&c 3.8 do mechanika na wymianę uszczelki pod głowicą. Uszczelka wymieniona i teraz są problemy. 1 - nie działa skrzynia biegów (zmienia biegi ale dopiero przy 5000 obrotów!). Byłem u innego machera i po podpięciu komputera wyszedł błąd...
ELM-em w Voyagerze to możesz najwyżej podejrzeć obroty silnika.. Poza tym śmieszy mnie powszechne przekonanie laików że komputery są w stanie naprawić każdy samochód..
A według ciebie mogę ją zostawić czy mam się spodziewać złych parametrów podawanych do ECU. Na razie nie odczuwam ze strony silnika jakichś niedomagań z obrotami na biegu jałowym i w czasie jazdy.
Witam, Mam problem z samochodem Chrysler 300m 3,5L. Nie posiada gazu. Otóż samochód po odpaleniu gaśnie po około 1minucie. Gdy zgaśnie silnik nie chce odpalić trzeba odczekać około 1h. Nie ma możliwości zagrzania silnika. Więc objawy są tylko na zimnym silniku. Trzymanie na wyższych obrotach nic nie pomaga. Silnik dziwnie chodzi jakby na 3 cylindrach....
na rezerwie nie jezdziłem bo z paliwem niemam problemów filter wymieniony! możliwe że przytarta bo teraz kojarzę że to bzyczenie było po samostarcie kiedy silnik wchodził na obroty i po holowaniu na lince!? bo dziwny ten dzwięk :(
U mnie przy źle wyregulowanej spalił nawet ba ponad 30 litrów gazu na 100. Ale udało mi się uzyskać wynik na autostradzie 8,5 litra na 100 przy prędkości 100 i 2000 obrotów silnik 3,8 awd, Czasami te autka potrafią zaskoczyć portfel :D
wg mnie gdzies ci ciagnie lewe powietrze! stad te wahania obrotow. zrob test - popsikaj okolice listwy wtryskowej jakims palnym aerozolem (dezodorantem,plakiem itp), jesli podczas opryskiwania silnik zwiekszy obroty to masz na 100% ze lapie lewe powietrze :-)
W ustalaniu położenia biorą udział dwa czujniki - wału korbowego i wałka rozrządu. Usterka któregokolwiek powoduje błąd. Podobnie może być z przetwarzaniem danych na wskazanie obrotomierza. Czyli ... nie ma możliwości pracy silnika z błędnymi danymi z czujników. LMy nie nadają się do silników CRD Chryslera - do diagnostyki używa się sprzętowych DRB3.
witam, mam problem z ogrzewanie w chrysler voyager 2.5 crd se, nawiewy działają cieple i zimne powietrze jest nadmuchiwane ale jest jeden problem podczas regulacji gdy nawiew ciepłego powietrza jest ustawiony na na nogi i szybę (lub tylko szybę) słychać co jakiś czas szum jakby wiatraka lub czegoś innego. natomiast jak jest włączony nawiew na twarz...
U mnie nie gaśnie tylko przy bardzo delikatnym ruszaniu lub cofaniu jest efekt utraty biegu. Motor przestaje ciągnąć i samochód staje. Nie da się też w tym momencie dołożyć gazu. Jeśli w tym momencie próbuję mu podnieść obroty silnik gaśnie. Po ponownym wciśnięciu sprzęgła i podniesieniu obrotów samochód rusza normalnie. Podejrzewam łapę sprzęgła lecz...
Pompa wspomagania i jej osprzęt do sprawdzenia. Poziom płynu do wspomagania sprawdzić (czy go nie ubywa) i plamy po wyciekach (gdzie są). Poza tym, czy pompa "wyje" przy dużych skrętach przy niskich obrotach silnika (np parkowanie w zatoce). Nic nie napisane o przebiegu i roczniku produkcji auta.
Pompa paliwa podaje prawidłowo bo wystarczy że tylko przez chwilę mu dam dawkę paliwa i silnik pracuje normalnie
Jeśli były opiłki metalu to nie oszukuj się, że skrzynia jest zdrowa. Szarpnie silnika na postoju to prawdopodobnie uszkodzone sprzęgło. Napęd ciągnie ale hamulce blokują. Sterownik podnosi obroty i szarpie.
Jestem nowym posiadaczem Chryslera Town&Country 2001 z silnikiem 3,8 V6. Niestety od początku mam z autem pewien problem. Silnik nie chce wejść na więcej niż 4000 rpm. Poza tym auto sporo pali (po mieście - ponad 20l/100km, w trasie ok 15l/100km przy spokojniej jeździe, wyniki spalania dla PB95). W aucie jest instalacja LPG - sekwencja. Na gazie zachowuje...
Mój Voyager powyżej 2 tys obrotów traci moc posiada on silnik 2.5 TD W serwisie nie mogą podłączyć go pod komputer.Pomóżcie Pozdrawiam
piotrek0207 napisał: pkorol napisał: Hamowanie i napędzanie odbywa za pomocą paska alternatora Czytałem o tym już, że chcesz użyć paska. Chodzi mi o to , że w tym całym łańcuchu w którym przepływa energia z kół do twojego silnika BLDC czy alternatora masz po drodze taką ciężką maszynerię jak silnik spalinowy, jego bezwładność, sprężanie. Zanim ta energia...
witam ponownie. według ceniącego się elektronika poszedł regulator napięcia. po wymianie kontrolki przestały się żażyć. jednak na wolnych obrotach rzędu 500-600 kontrolka się zapala na okolo 5 s potem gasnie. i od tej pory nie ma ładowania. po uruchomieniu silnika przez okolo 15s jest ładowanie po czym obroty spadają silnik zaczyna inaczej pracowac...
Ciśnienie na wolnych obrotach wynosi 5 barów, na wyższych około 8 barów. Jednak po rozgrzaniu się silnika na wolnych spada. Nie wiem co dalej z tym robić .
Zobacz jak pobierane sa obroty silnika. Mam nadzieje że uwala pierwotną strone i sterowanie a nie wtórną i przebicie kopółki .
Kiedy samochód jest zimny to silnik pracuje równo natomiast kiedy się rozgrzeje przerywa tak jakby się dusił. Po prostu nie ma ducha. Dopiero przy wyższych obrotach idzie depnąć a tak to zachowuje się jak zwykły kaszlak. Myślałem że to po ostatnim tankowaniu gazu bo wtedy to się zaczęło ale okazuje się że na benzynie jest to samo. Tak jakby pracował...
Dzięki za odpowiedż. Mam pytanie co do pracy tego zaworu.Do tej pory miałem śrubę zamiast attuatora.Postanowiłem to zmienić i tu zaczęły się komplikacje.Kiedy silnik jest zimny ,zapala OK na benzynce ,przełączam na LPG ,chodzi dobrze,a po przejechaniu 200-300 metrów ,silnik gaśnie i nie można go odpalić.Po kilku minutach odpala i póżniej jest wszystko...
przełącznik własnie sprawdziłem jest OK. A gdzie znajde rezystor?? Dodano po 1 Na scianie grodziowej nie znalazlem nic natomiast przy skrzynce bezpiecznikowej jest jakies urządzenie ale co to jest nie wiem . Ma osłąke a pod nią mały filter z gombki . (zapomniałem dodać że jest to silnik 2.5 TD)
Ani silnik ani automat nie byly rozgrzane w 100% ale 10 czy 12 km po miescie zrobione to tez nie byly zimne. Automat jest założony po regeneracji cala skrzynia i jak pracował perfekcyjnie tak pracuje dalej. Dodano po 3 Zresztą na postoju jest to samo. Ale jak tylko dodam gazu obroty podskoczą tak ok 1800 to zaczyna pracować idealnie. Zero wibracji.
Witam wszystkich posiadam Chryslera Grand Voyagera 2.5 CRD z 2001 r . W autku byl wymieniony silnik jest tam teraz silnik z 2003 roku . Wszystkie czujniki zostaly wymienione a problem polega na tym , ze gdy jade pod górke dodam wiecej gazu tak 3tys obrotów i temteratura podskoczy włancza mi sie kontrolka Cisnienia oleju a gdy odpuszcze mu z gazu kontrolka...
Przyczyną było najprawdopodobniej zwarcie w jednej z kostek, po poprawieniu jest ok. Ale mam problem ktory byl we wcześniejszym silniku takze, Jak odpale auto jest ok silnik pracuje ok 1000 obr/min za chwile schodza do 800 obr/min ale po przejechaniu kilku km wciskając sprzegło np. przy światłach skrzyżowaniu itp. obroty nie spadają tylko trzyma ok...
Testowałem z zakręconą butlą, zmieniłem również parownik na nowy i bez zmian. Nie wspomniałem, że nie był dawno wymieniany rozrząd. Słyszę z pod pokrywy rozrządu metaliczne stukanie przy wyższych obrotach. Objawy nieodpalania na ciepłym mogą być związane z rozciągniętym paskiem? Ostatnio na benzynie śmierdziało spalinami z pod maski i w środku auta....
Witam Posiadam voyagera 3.3 rok 99 z ktorym mam problem... Auto przerywa podczas dodawania gazu, skaczą obroty szarpie silnikiem. Swiece nowe kable nowe cewke podmienialem od znajomego. Sprawdził mi szwagier ze podczas gazowania brak iskry na wszystkich cylindrach... Pomożecie...
Dzięki za informacje. W tym programie nie ma takiej opcji. W sumie to jest to aplikacja do podglądu parametrów oraz odczytu błędów. Uważam, że krokowy działa bez zarzutów. Jeśli jest odłączony (wypięta wtyczka), to Chrysler nie odpali. Zaś kiedy odłączy się w trakcie pracy silnika, to momentalnie silnik gaśnie. Dowiedziałem się o tym całkiem niedawno,...
proponował bym wymienić komputer. Wszystko wskazuje na to że to on wariuje, coś oszukuje czujniki, a skoro raz cii dusi , raz podwyższa obroty to mało prawdopodobne jest aby większość czujników padła, moje gg 4315225 też mam neona :) w razie pytań pisać
napisz coś wiecej jaki rok tego voyagera ? czy szarpaniu towarzyszą stuki? czy silnik dymi i czy silnik szarpie tez na postoju gdy utrzymujesz wyższe obroty 2500rpm i na wolnych, bo z tego co piszesz przyczyn moze byc kilka zawór egr, pompa wtryskowa, turbina ,
Witam A może po prostu nakręć (aparatem cyfrowym lub nawet i komórką) filmik z dźwiękiem i wrzuć na Youtube lub inną stronkę (bezpośrednio) i daj link (odnośnik) do filmu. Każdy kto będzie zaciekawiony tematem i będzie chciał to sobie obejrzy, posłucha, może coś komuś zaświta! A powiedz Kolego. W którym momencie zaczęły się dziać takie cuda? Wcześniej...
aaa, myślalem ze mam w podpisu a niemam, sory, samochod to chrysler 300m 2.7 V6, 24V 180kM, w automacie. Landi Renzo Omegas Jakie ma być ciśnieni na reduktorze na wolnych obrotach? i jakie przy obciazeniu?
Witam posiadam Chryslera Grand Voyagera i mam muła powyżej 2 tys. obrotów, turbina i intercoler ok. Przewody szczelne, wymieniłem całą wiązkę elektryczną silnika bo miałem przepaloną myślałem że to może być przyczyną ale nic, to samo. Zauważyłem że nie zapala się lampka CHECK, na kluczykowanie brak reakcji, z komputerem przez obd2 brak komunikacji....
Ale ogólnie duże silniki mocno zyskują jak jedziesz momentem. Autostrada, spokojne 130, zapinasz 10bieg i lecisz sobie przy okolicach 1,5 tys obrotów. Z resztą, jakby nie lubiły niskich obrotów to by nie miały idle ustawionych po 400-500rpm Tak tak, chodziło mi o jałowe, np. jak policja w USA stoi na jałowych, to hemitick murowany, każda jazda jest...
Mam problem. Włączałem się do ruchu i na rozbiegówce pełny gaz. Nie zdążyłem wrzucić 4-ki gdy silnik zrobił ,,puf,, i zgasł. Zjechałem na pobocze, wyłączyłem stacyjkę, włączyłem i bez problemu zapaliłem motor. W trakcie rozpędzania silnik nie wchodzi płynnie na obroty. Są delikatne wahnięcia. Przy ostrym hamowaniu lub rozpędzaniu motor robi znowu ,,puf,,...
silnik został pierwotnie zaprojektowany do pracy pod stałym obciążeniem i stałych obrotach To jeszcze lepiej bo w samochodzie silnik średnio działa na mniej niż 20% możliwości, a w przemyśle to często poniżej 50-70% nie schodzi, pomijając chwilę na rozruch.
Witam, tak jak w temacie posiadam Chrysler Grand Voyager 3.3 benzyna 96r. Samochód podczas ciągłej jazdy zachowuje się ok, problem zaczyna się przy hamowaniu obroty nieraz spadają poniżej 800 czyli tak na około 500 i jak jadę dalej prosto to silnik sobie wyrówna obroty i jest ok.Problem jest wtedy jak hamuję i skręcam ( np na skrzyżowaniu) obroty spadają...
Witam.wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu .sprawdziłem czujnik położenia wału korbowego i przeczyściłem styki.Odpaliłem auto i pracował przez 40 min bez szwanku ,ale z podłączonym prostownikiem odłączyłem prostownik i po 5 min zaczęły spadać obroty silnik zgasł. zdjąłem klemę minusową i podłączyłem woltomierz między odłączoną klemę a minus akumulatora...
Robiłem coś takiego na początku tegoroku,nie pamiętam dokładnie rocznika auta,ale gzieś z początku lat dziewięćdziesiątych.Również sprawdzałem alternator na krótko i był sprawny.Doszedłem że zasilanie plus na szczotki alternatora dostaje z jednego z przekażników który znajduje się w puszcze bezpiecznikowej w komorze silnikowej,przekażnik ten był uruchamiany...
Witam panowie.U mnie znowu czasem ta ucieczka mocy pow.2000 obr.jest odczuwalna czasami i nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy gorący.Po prostu raz ciągnie normalnie a innym razem ma kaganiec.Nadmienię,że zapala dobrze i nic nie kopci.Dziękuję i pozdrawiam.
Termostat był jednak zamontowany prawidłowo. Po zamontowaniu nowej chłodnicy i kilku prób odpowietrzenia układu chłodzenia nadal jest problem zimnego parownika LPG i zimnych przewodów nagrzewnicy. Płynu w chłodnicy jest na full, termostat po kilku minutach pracy silnika na wolnych obrotach ładnie się otwiera, góra i dół chłodnicy gorące, rury gumowe...
Witam, Czy udało się rozwiązać problem? Mam podobne szarpamie na benzynie i gazie, lecz tylko przy ruszania na niskich obrotach, od razu po wrzuceniu biegu i jeździe - zaczyna lekko poszarpywac. Tak jakby jakiś czujnik, powiedział mi jeden z mechaników. Sprzeglo mam nowe. Wymieniłem świece, przewody. Czyscilem przepustnice i krokowy. Co jeszcze mogę...
Witam. Nie odpala, przekręcenie stacyjki uruchamia chwilowo pompe paliwa, zaś. na wtryski i cewke zap.(wiadomo), krecąc rozrusznikiem, na sekunde pokazuje się zaś. na ww. urządzeniach i znika. Komfortowa sytuacja ponieważ podkładałem już czujnik obrotów wału i komputer sterowania silnikiem i nic, to samo. Przydałaby się pomoc lub jakieś materiały (schematy)...
Witam wszystkich posiadam Chryslera Grand Voyagera 2.5 CRD z 2001 r . W autku byl wymieniony silnik jest tam teraz silnik z 2003 roku . Wszystkie czujniki zostaly wymienione a problem polega na tym , ze gdy jade pod górke dodam wiecej gazu tak 3tys obrotów i temteratura podskoczy włancza mi sie kontrolka Cisnienia oleju a gdy odpuszcze mu z gazu kontrolka...
Mam voyagera 1997 z silnikiem 2,4,automat oraz instalacją gazową,ogólnie sprawuje się dobrze,sa jednak przypadki co do których chcę się poradzić. Po uruchomieniu na konsoli do czasu pełnego zagrzania silnika i jeszce trochę migają mi światełka na przełącznikach,podczas jazdy na "gazie", silnik przy ruszaniu dławi się,tego problemu nie mam na benzynie,gdy...
zagladalem pod pedaly sprawdzilem kostki i nic nie bylo wszystko czyste i suche. komputer glówny wyciagalem w zeszlym tygodniu ogladalem i tez nie widzialem zadnych nieprawidlowosci. komputer silnika tez suchy i czysciutki. dzisiaj mam zamiar rozebrac potencjometr przy pedale ale niewiem czy jest sens. dziwnie zachowuje sie wskazowka obrotomierz bo...
Witam, jak w temacie, auto cyklicznie się jakby przydławia prawie do zgaśnięcia, po czym jakby próbowało utrzymać się przy przy pracy, idzie dawka która wkreca go na ok 1500 obr i znów obr. spadają. no i tak aż zgaśnie(częstotliwość przydławień 1 na 3-5sek). po lekkim dodaniu gazu też jest jeszcze to falowanie ale przy większuch obr. wydaje się być...
Witam mam problem ze swoim chryslerem 2.5 td 1998 po przekroczeniu 2000 obrotów czy to przy zmianie biegów czy tez przy probie hamowania silnikiem silnik gaśnie i mrugają kontrolki świec żarowych i oleju nie wiem co się dzieje i jak to można naprawić (silnik zachowuje się jakby dzialal w trybie awaryjnym) nawet nie wiem czego szukac może jest ktoś kto...
Witam, z tego co widzę, to jest to silnik 6G72 ... Jeśli nie odpala po wymianie rozrządu (i nic innego nie było grzebane), to stawiam na nieprawidłowy montaż ... lub źle ustawiony zapłon Z tego, co wiem ten silnik nie posiada czujnika położenia wału (???) Jego funkcję pełni optoelektronika zintegrowana w aparacie zapłonowym - silnik 6G72 Do tego silnika...
Pozostaje map-sensor zmierzenie go jest troche bardziej skoplikowane możesz uruchomić sil. i wpiąć się w jego przewód sygnałowy zrobić odczyt na wolnych i próbować delikatnie zmienić obroty obserwując czy występują zmiany sygnału jeśli go brak lub nie występują zmiany to niestety padł. Pytanie czy w tym aucie nie skończyło się paliwo w czasie jazdy...
kto mi pomoże??? ładowanie skacze z 14V na 18V jak zimny a jak się nagrzeje to spada na 14 V ale wskaznik nie calkiem stoji w miejscu tylko raz rośnie a to potem spada , tozależy też od obrotów silnika .. Ktoś mi mówił że to rególator napięcia a drugi że to zależy od komputera i w końcu niewiem co teraz mam robic >>> pozdrowienia czekam na porady....japa40
Na którym pinie ma być napięcie podczas krecenia rozrusznika? Mam pięć przewodów. Czerwony i czarny - czarny ma przejscie do masy i pozostałe trzy od drugiej strony kostki gdzie na jednym jest 5V a na drugim 9v a trzeci nie ma nic. Podejrzewam że jest to sygnał obrotów do ecu. Bezpiecznik sprawdzony. Czytałem, że ecu siadają, a konkretnie jakieś kondensatory....
Nie łapiesz niuansów. Korekcje dawki masz nie dla grupy czy pary wtrysków, ale dla każdego pojedynczego wtryskiwacza. Skąd sterownik wie, który cylinder się spóźnia i trzeba go podlać? Kolejności wtrysku oczywiście, nic nie zmieni bo to jest "zaprogramowane" mechaniczne na stałe. Zobacz - w benzynie przy wtrysku grupowym czy półsekwencyjnym, będziesz...
Podczas szybkiej jazdy czuć szarpnięcie i zaświeca się kontrolka silnika. Jak się puści z obrotów to gaśnie i nie można go odpalić. Po pięciu minutach postoju ponownie odpala normalnie. Wygląda to tak jakby coś się przegrzewało. Po mieście nie gaśnie, ale poza przy większej prędkości już tak. Czy ktoś wie co to może być?
Witam! Posiadam Voyagera z 96" 3,3 z nową, założoną 2 tygodnie temu, instalacją LPG. Samochód podczas gwałtownego dodania gazu potrafi strzelić. Z włączoną klimą objawy się nasilają, co dziwne na pb dzieje się podobnie ale nie jest to tak odczuwalne. Dwa dni temu silnik na wolnych obrotach zaczął nierówno pracować, a nawet potrafi zgasnąć. W kabinie...
Witam,szukałem odpowiedzi na ten sam problem. Odpaliłem auto zjechałem z krawężnika i silnik zdechł. Odpalił po godzinie ale obroty mu falowały i gasł na wolnych. Odpalał jak chciał. Walczyłem tydzień , bo nigdzie nie znalazłem odpowiedzi. Szukałem i już wiem nie było prawidłowego połączenia wiązki zasilającej z pompą wtryskową. Banał taki a nerwy w...
Witam mam problem, z Voyagerem. Po wymianie filtu+oleju w skrzyni ATF4 jak również w silniku 10w30 zauważyłem, że zaczyna mi coś zgrzytać po przejechaniu kilkunastu kilometrów jak już się nagrzeje. Zauważyłem również, że po podniesieniu maski co jakiś czas około parę sekund załącza się jakiś przekaźnik i w tedy zaczyna stukać i zgrzytać gdy się wyłączy...
chrysler silnik obrót obrót chrysler chrysler voyager wysoki obrót silnik
schemat wycieraczki szyby tylnej wariuje klawiatura wartość skuteczna napięcia tętnień
Regulacja wzmocnienia w układzie TL062 Odłączenie zasilania radia Android w Skoda Octavia II 1.6 MPI 2004