Miełem podobny problem w Lagunie.na wolnych obrotach ciezej sie krecilo a czesem wogole nie bylo wspomagania.To byla pompa.Pozdrawiam
Mam drukarkę HP LaserJet 5N. Ta drukarka ma dwa podajniki. Dolny na kilkaset kartek. Drugi przedni na kilkadziesiąt kartek. W pewnym momencie drukarka zaczęła zacinać papier pobierany z dolnego podajnika. Ponieważ nie drukuję dużo, to przerzuciłem się na górny podajnik. Jednak zauważyłem, że drukarka niezależnie, z którego podajnika bierze papier, to...
Tarcza obraca się ale w minimalnym stopniu. Jeden obrót zająłby jej w tym tempie z 20 minut. Wartość stała to 375obr/kWh. Niektóre liczniki wykonują pół obrotu tarczy do tzw. punktu hamowania. Jeśli tarcza obraca się ciągle w tym tempie, oznacza to pobór mocy 8W czyli 0,19 kWh/dobę. Jest to kropla w morzu, taki pobór nie spowoduje wzrostu zużycia o...
Witam. Dołączę się z uwagi na podobny problem z podobnym silnikiem. Renia Espace 2,2 z systemem wtrysku RENIX MPI. Problem z rozruchem zimnego silnika -należy sprawdzić czujnik temperatury płynu (mogą być dwa, jeden do wskaźnika, jeden do układu wtrysku) oraz zawór regulacji biegu jałowego(w espace jest taki sam). Nie powinien zacinać się. Obracając...
Właśnie tak zacinał ze nie chce jej podnieść.
Zacina się w ten sposób, że po starcie, talerz nigdy nie wykona pełnego obrotu czy zacina się po jakimś czasie odtwarzania płyty?
Witam, mam problem w Master 2022 rok. Zaczęły zacinać się wycieraczki i robiły minimalny ruch, wymieniłem cały mechanizm z silniczkiem i dalej jest to samo, tylko wycieraczki robią pełny obrót i zatrzymują się, a po 2-3 min znowu zrobią obrót. Ktoś miał coś podobnego? Czasami zatrzymują się w losowym miejscu. Master 2.3 165 KM 2022 rok AI: Sprawdzałeś...
Witam. Jestem też właścicielem takiego samego ciągnika John Deere 2140 i też mam problem z tym samym co Pan. Mianowicie pompę główną naprawiałem i po roku czasu dzieje się to samo co było wcześniej a mianowicie słabo działa tur. Na wolnych obrotach silnika zacina się wspomaganie. Jeśli ktoś wie na ten temat proszę o odpowiedź. Dziękuję :)
Przede wszystkim problemy z gazem. Często obroty zacinają się na 3k i nie spadają, przy zapalaniu gdy przełącza się z benzyny na gaz często nie chce wchodzić na obroty muszę trochę poczekać albo zgaśnie.. Przy ostrzejszej jeździe coś dzieję się ze sprzęgłem i biegi nie chcą wchodzić. Gdy bym wyeliminował te dwie duże wady mógłbym Ci polecić to auto....
cześć! Wykręć z przepustki silnik krokowy od wolnych obrotów może się zacinać i będzie Tobie wariował na wolnych obrotach
Sterownik gasi silnik bo ciśnienie jest zbyt wysokie jak na wolne obroty. Zacina się regulator ciśnienia albo czujnik źle pokazuje.
Te błędy nie powodują takich objawów jak u ciebie - nie wpływają na obroty . Zacinający się egr, masz wtedy bład za niskiego ciśnienia doładowania i auto gaśnie, obroty też falują.
Witam od niedawna ma esika301d i mam problem z reholatorem obrotów niby wszystko dobrze a się zacina i esik zamiast gasnąć wchodzi na obroty co robić
Czy czujnik położenia pedału hamulca może mieć w tym przypadku winę? bo to mi pokazuje na kompie. odpalę auto pojeżdżę trochę wywala mi błąd zapala się na blacie w samochodzie żółta kontrolka EPC i auto zaczyna świrować.
Przepustnica w gaźniku jest połączona cięgnem z regulatorem odśrodkowym, sprawdź czy to się nie zacina.
Proponuję sprawdzić dokładnie układ dolotowy powietrza, są to typowe objawy ssania lewego powietrza, sprawdź też klapkę przepływomierza czy nie zacina się. Pozdrawiam
Może linka gazu lub przepustnica się zacina jeżeli tak powoli schodzi z obrotów, lub jakaś nieszczelność?
a jak mogę to sprawdzić?
Głowa sprawna, wymieniłem silnik.
To, że gaśnie po wkręceniu śruby składu mieszanki to bardzo dobrze. Jeżeli masz dalej za wysokie to reguluj śrubą położenia przepustnicy ( trzeba ją wykręcać aby obroty spadały ). Jeżeli nie będzie reakcji do sprawdź czy linka gazu gdzieś się nie zacina, zdarza się też że pedał gazu się zacina, albo brak sprężyny powrotu przepustnicy.
Witam, mam problem z omegą 2.5td nie wkręca się na obroty, zacina się w pewnym momencie i nie chce się rozpędzać. Sytuacja ta powtarza się na wolnych jak i na wysokich obrotach gdy silnik jest ciepły i zimny. Jaki może być powód tych objawów????
Podobny przypadek miałem i powodem był pęknięty jeden z wężyków od podcisnienia i tak samo przegazówka pomagała. Mozesz również wyczyścic krokowca od wolnych obrotów bo może się zacinać.
Temperatura nadal jest za duża. Ponad 100 stopni... I wentylator chodzi na pełnych obrotach. Patrzyłeś czy on faktycznie się kręci?
Silniczek krokowy w tym aucie jest, czyściłem go bo miałem problem z obrotami, zacinał się, teraz nie mam z tym problemu, tylko właśnie to odpalanie, Auto bylo podpinane pod komputer i usunięto błędy ale nic się nie poprawiło
Takie „zawieszanie” na obrotach może być spowodowane: – Zacinaniem się linki gazu (nie pamiętam, czy tam było bezpośrednie połączenie dźwigniami). – Luzem osi przepustnicy, zaciąganiem lewego powietrza. – Niewłaściwą regulacją mieszanki biegu jałowego, lub problemem z dopływem paliwa do układu biegu jałowego. – Zacinającym się regulatorem kąta wyprzedzenia...
A czy to jest napewno wina silnika krokowego bo jeśli to maxymalne obroty to może przepustnica się zacina silnik krokowy nie dawał by takich obrotów
Mam to samo. Odpalał na kilka razy w zimnie i wilgoci, wczoraj padł akumulator, ale odpalił na starterze, dziś z dwoma starterami NIC. Kręcone ze 20 razy. Dwa dodatkowe objawy: Wcześniej jak był problem to silnik na chwilę dosłownie ułamek sekundy słabł na obrotach jakby zacinał się a wtedy od maską słychać było: cyk cyk cyk jakby jakaś iskra przeskakiwała....
Zobacz czy odma nie jest zapchana wtedy jest inny odczyc podcisnienia w dolocie jesli jest podlaczona do dolotu.Przepustnica moze sie zacina a ty tego nie widzisz.
Witam, jak w temacie nie działa autorevers głowica podczas obrotu zacina się w połowie albo czasami wcale się nie chce podnieść i obrócić, co może być powodem takiej usterki? (wieża jest w bardzo dobrym stanie i od nowości i nigdy nie była naprawiana, jej inne wersje o większej mocy to XB5 i XB6)
Może linka blokuje albo zamarza, regulator wolnych obrotów się zacina, i maksymalne obroty tzn jakie?
Dzień dobry. Mam wrażenie, że mam bootkit zainstalowany ponieważ komputer działa na pełnych obrotach, bios się zacina. Podczas wgrywania windowsa robiły się dziwne partycje. Na świeżym systemie pobranym że strony MS pokazywał się monit o wyłączonych aktualizacjach do 2035. Bios reinstalowany ale wydaje mi się że update się nie zapisuje.
Zaślepiony jest tym korkiem koniec listwy zębatej regulacji dawki paliwa. Skoro silnik się rozbiegał to albo zacina się owa listwa albo uszkodzony jest regulator obrotów. Tak czy siak pompa na stół do pompiarza. Przy okazji wymieni uszkodzony korek.
Zdjęcie wężyka daje dodatkowe powietrze na wolnych obrotach (przy otwartej przepustnicy taka nieszczelność nie ma większego znaczenia) - nie można tak jeździć. Gdyby problem występował tylko na wolnych obrotach, to można by przypuszczać, że jest problem z układem regulacji wolnych obrotów (zacina się nastawnik).
Podejrzewam jedynie słaby przepływ powietrza bo moja obudowa to Cooler Master Q300L i mam tylko jeden wentylator na tyle (120mm) To na pewno. Poza tym malutka. Dwa na przodzie by się przydały. A obroty wentylatora Fery jak?
Turbo bije ile wlezie zamiast 1950 mbar bije w opór 2570 mbar. Wartości z przepływomierza raczej ok. Wiec obstawiam zacinające się turbo (nie zdejmuje doładowania - klasyka) .
witam, oczyść dokładnie silniczek krokowy. Może się zacinać
no problem mam podobny, tyle, że ni stąd ni zowoąd obroty zacinają się na 1200 obrotów i za cholerę nie chce puścić. Silnik zachowuje się jakbym jechał na sprzęgle, choć jest wrzucony luz i nie dotykam pedału gazu. Mówią, że to Sonda Lambda, lub po prostu trzeba zrestartować komputer. Jak pojadę dziś do "Bosha" to napiszę, czy diagnoza była słuszna.
ale dopiero jak uzyska odpowiednie obroty to zmienna geometri się otwiera po przez nadciśnienie w takim małym baniaczku co czasem się zacina i wtedy dostaje odpowiednią ilość spalin co powoduje doładowanie
Pisałeś przecież: ... Faktycznie na benzynie dziala prawidlowo , a na gazie zacina sie i sa niskie obroty a jak przelacze na pb to obroty sa na wlasciwym moejscu
Bardzo ciężko odpala rozrusznik strzela jak by się zacinał. Śrubka od obrotów jak jest wykręcona na 3i5 obrotu to w ogóle nie odpala, a jak już odpali to nie wchodzi na pełne obroty.
Honda ma dziwną konstrukcję silnika krokowego - zacina się. Rozbierz przeustnicę i ten silnik krokowy wszystko dokładnie umyj i powinno wrócić do normy.
musisz wyjac calkiem gaznik bo nie dostaniesz sie do glownej dyszy zeby ja oczysciac,powodem tych obrotów moze byc stycznik(jest zaraz pod gorna pokrywa i lubi sie zardzewiec,zasniedziec itp.,pod nim jest okragla mala uszczelka ktora trzeba wymienic),mam ten sam gaznik,wyjmowalem go nieraz,nie jest skomplikowany,wyjmij,oczysc,jezeli obroty beda skakac...
Nie, na ssaniu ma jeszcze więcej. Na rozgrzanym około 2 tys Kurcze to chyba nic na odległość nie zdziałamy. A tak jeszcze zapytam czy świeci pomarańczowa kontrolka Check Engine? Generalnie może być dużo przyczyn, ale skoro stało się to po postoju to pewnie jakaś bzdura będzie. Najlepiej jednak byłoby podjechać na komputer, powinno coś pokazać. Kiedyś...
Mam taki problem z piłą spalinową - po odpaleniu podczas rżnięcia drewna traci obroty i zacina się łańcuch pod obciążeniem. Wiem, że teraz wszystko z chińskich części składają, nie tak jak dawniej porządnie i mocno oraz żeby służyło dłużej. Co mam w tej sytuacji zrobić?
TPS u Ciebie pokazuje uchyloną przepustnicę. Stąd nie ma wolnych obrotów i bogatsza mieszanka, więc na mrozie lepiej. W parametrach wszystko widać, a podłączyć można byle czym. Wymiana zespołu przepustnicy nie pomaga, bo błąd jest w przetworniku A/C w sterowniku. Chyba.
Chodzi mi o rozwiązanie tańsze i równie skuteczne. Dlatego skłaniałbym się ku układowi mierzącemu prąd. Rozważam dwa warianty: - maszyna się 'zacina', obroty zostają odwrócone - maszyna się 'zacina', obroty zostają odwrócone na 2-3 sek, po czym zmienia się kierunek ponownie. 3.1.10. Zabronione jest rozpowszechnianie, bez zgody Usługodawcy, reklamy w...
Tak, ona w taki sposób rozkłada pranie w bębnie, monitorując prąd pobierany przez silnik. Dopóki pranie nie jest równomiernie rozłożone prąd nie jest powiedzmy stały, tylko są skoki prądu i pralka nie wejdzie na duże obroty. Powodem mogą być np. zdarte lub zacinające się od pyłu szczotki (jeżeli silnik szczotkowy) lub uszkodzony sam silnik, czy też...
Proszę o radę co zrobić jak zacinają się obroty i często stają na 2000 obrotów.
Paski sprzęgłowe wymienione i o właściwym naciągu? Zdarza się że przycierają się niektóre dźwignie (np. oś obrotowa głowicy)- wówczas stwarzając większy opór źle wystawia dźwignię otwarcia kieszeni. Prześledź wszystko dokładnie . A silnik ma właściwe obroty?
Po pierwsze gdzie masz mikser, czy czasem nie za rurą wlotu nastawnika wolnych obrotów.
zacinać obrót zacinać laser zacinać skaner
sterownik latarki mosfet sterowanie wtryskami benzyny excel zakres danych makro
Przesterowanie sygnału MUX3 w Łochowie - DVB-T2 Lokalizacja czujnika zamykania kabiny Mercedes ATEGO 1224