Zacina się zmienna geometria raczej wiesz jak to naprawić
Turbo nie zbija ciśnienia czyli pewnie się zacięło/zacina w pozycji max doładowanie . PS Taka sytuacja przeciąża turbo (powoduje że wirnik kręci się dużo szybciej niż powinien ). W starym turbo istniej ryzyko urwania wirnika i wtedy turbo sypnie drobnymi do silnika. Co to oznacza nie muszę tłumaczyć.
ale dopiero jak uzyska odpowiednie obroty to zmienna geometri się otwiera po przez nadciśnienie w takim małym baniaczku co czasem się zacina i wtedy dostaje odpowiednią ilość spalin co powoduje doładowanie
inspekcja pali sie ci dlatego że nie wykonałeś przeglądu:) technicznego auta na serwisie A co do braku mocy to jak sie zachowuje auto po braku mocy czy jak obroty ci spadną poniżej 3 to auto rozpędeza sie normalnie do 3 tyś czy nabiera prędkości bardzo leniwie jeśli tak jest to usterka może leżeć po strone zaworu ograniczającego doładowanie może ci...
Na moje oko to silnik jest przeładowywany i ECU odcina ładowanie żeby czegoś nie rozwalić. Dymi bo nie ma powietrza. Układ zmiennej geometrii działa,ale może mieć zwłokę bo się zacina. EDIT: pomyliłem kolumny-silnik jest niedoładowany,odcięcie nie następuje z powodu przeładowania. :-)
Z logu wynika, że procesor ma w tym przypadku jeszcze pewien zapas, grafika jest obciążona na maxa (99-100%), od czasu do czasu, głównie na początku, dysk talerzowy Toshiby był wykorzystany w 100%, więc nieregularne przycięcia i zamrożenia mogą wynikać z konieczności zaczekania na doładowanie danych.
Turbo do sprawdzenia: luz na sztandze czy chodzi płynnie. N75 czy też nie przytarty (zacina się w pozycji otwartej) tu przydałby się pomiar podciśnienia za nim czy % odpowiadają podciśnieniu. Tak samo pomiar na jego zasilaniu podciśnienia czy jest stabilne i w normie. PS Jak to nowy nabytek to sprawdź wirniki turbo czy nie są uszkodzone lub mają spory...
może zacina się cięgno? albo EGR brudny.
Turbina się skończyła, tam gdzie ja daję do regeneracji, mam rok gwarancji bez limitu km, prawdopodobnie geometria znowu się zacina.
Nieszczedlność układu dolotowego to są symtony takich rzeczy jak napisałeś, ale czy napewno turbina dobrze działa bo jest z kierownicą, która się zacina. chłodnica popwietrza? ,niewiem, błąd wckazuje na różnicę pomiędzy powietrzem zasysanym a doładowanym. stawiam na turbo. Pozdrawiam
Witam, mam problem z Passatem 1Z - nie ma mocy, maksymalne doładowanie 0,3 bara mimo zadawanego ~0,9 bara przy maksymalnym obciążeniu. Co sprawdziłem : -N75 wymieniony wraz z wężykami, podłączony prawidłowo, -Przewód z kolektora do sterownika silnika wymieniony, -Turbo kręci się normalnie, nie ma luzów, nie gwiżdże, wirnik wygląda ok, sztanga pracuje...
Sterownik widzi doładowanie lub przeładowanie i z tego powodu odłącza prace turbiny. Bez podłączenia komputera będziesz szukał miesiac i nie wiadomo czy znajdziesz. Teraz nie wiadomo czy problem z powodu przeładowania czy niedoładowania. Może być problem w podciśnieniu, dziurawa grucha, uszkodzony N75, zacinającą się geometria. Moim zdaniem to nie wina...
Doładowanie na liczniku jest na maks? Wtryski były kiedyś robione? Może zmieniłeś naczepę, dostawcę paliwa? Hamulec górski do sprawdzenia Nie zacina się? Retarder masz?
Usterka naprawiona. Powodem była zacinająca się sztanga turbo oraz gruszka podciśnieniowa. Obecnie po wymianie wyzej wymeinionych części wyskoczył błąd 0002
Ja bym zaczął od wymiany pompy niskiego ciśnienia (przerabiałem to u siebie), a jeśli to nie pomoże to pozostaje zacinający się EGR (demontaż i czyszczenie). W moim przypadku (MAN TGM 15.250) odłączenie siłownika i podwiązanie go z boku EGR nie rozwiązało problemu, dopiero po wyczyszczeniu auto ożyło. Na uszkodzony EGR może wskazywać słabe doładowanie...
I znowu w pierwszym logi 1 seria turbo poszło w kosmos doładowanie do oporu. Przy 2000 RPM w logu jest 2900 mbar (prawie dwa bary ciśnienia) a miała tylko dać 2350 mabr (1,3 bara). Coś się zacina w niej lub blokuje. Generalnie wstaje od 2000 RPM (jak w automacie) a powinna od 1800 RPM.
Niestety nie jestem w stanie powiedzieć czy została poprawnie wykonana regeneracja turbiny- wykonywał ją mechanik odsyłając do firmy zajmującej się regeneracją (gdzieś mam dokumenty i wykresy wyważeń itp.). Natomiast co do cięgna to farby nie ma już na nim bo była wymieniana zacinająca się gruszka podciśnienia. Wg. filmiku z podanego linku to przy niedoładowaniu...
Cześć. Mam problem z samochodem Audi A3 8L 1.9 TDI ALH (90KM). Jestem "w trakcie" rozwiązywania problemu więc opiszę od początku. Ostatnio chciałem zrobić logi kanału 11 (VCDSem) więc standardowo - auto rozgrzane, 3 bieg i gaz do dechy. Okazało się, że auto dochodziło do 4 tys obrotów po czym doładowanie znikało i pojawiał się błąd czujnika doładowania....
przyczyn może być kilka : zacinająca się przepustnica powietrza doładowanego tzw. "klapa gasząca" - jest ona we wspólnej obudowie z zaworem EGR, trzeba zdjąć wąż gumowy idący do obudowy zaworu EGR i klapy gaszącej przykręconej do wlotu kolektora ssącego (wąż gumowy montowany jest na szybkozłączce) i sprawdzić czy jest w pozycji otwartej tak jak na foto...
Trafił mi się samochód audi 6 2,5L TDI rocznik 1999 z skrzynia automatyczną, silnik podczas jazdy przechodzi w tryb awaryjny. Na postoju wkręca się w obroty po uruchomieniu podczas ruszania i przejechaniu paru metrów silnik przechodzi w tryb awaryjny ( nie wchodzi na obroty tylko 3000 . Zrobione turbo pompa wtryskowa. i dalej problem. Po wyłączeniu...
kood-właśnie to szybkie doładowanie mnie zaintrygowało, niby pojemności mu nie brak(12godzin), a tak szybko doładował?. Solarny inwerter(nie mylić z fotowoltaiką :) ) to mi chodziło o taki sprzęt jak na zdjeciu, do podtrzymania pompki obiegowej od glikolu, gdy zabraknie zasilania. Ale przypomniało mi się czemu chciałem zamontować ten gprs-a, sprawa...
Witam, a jakie ma doładowanie przy 3400 -3500rpm? powinno być około 1,9 bara , to częsty bląd odpalenia bez zalania pompy ( ja stosuje taką ręczną gruche :D by napompować układ po odpaleniu grucha do szuflady :D , kopci bo za mało powietrza , a erg ma dobre sterowanie i nie zacina się ? i sugestia brandiego, powodzenia Dodano po 1 a bo zapomniałem a...
sterownik odpuść bo to nie jego wina, chyba że ktoś grzebał w mapach. Aktuator (gruszka) sprawna szczelna? Tylko nie pisz, że sprawdzana na oko. Masz pompkę vacum? Jeśli tak to sprawdz czy gruszka jest szczelna, nie zacina się. Sprawdz też jakie masz podciśnienie z Vacum pompy w aucie. Może być nieszczelność lub pompa Vacum pada. Pompa do pomiaru podciśnienia...
Z logów wynika że masz przeładowanie :) Możliwości są dwie: - uszkodzony N75 - geometria turbiny Widać po wysterowaniu N75 że sterownik chce ograniczyć doładowanie ale nie potrafi go zbić, turbina cały czas ładuje co widać też po wartościach z przepływki co mogło by być spowodowane uszkodzonym N75 który cały czas podaje podciśnienie (w co raczej wątpię)...
AC zapomnij, będzie się zacinał. Kolego co masz na myśli? W sensie, że nie jest to reduktor godny polecenia? Z tego co przestudiowałem na różnych forach dużo ludzi poleca AC R01 do silników doładowanych, ponieważ szybko reaguje na gwałtowne zmiany obciążenia i utrzymuje stabilne ciśnienie gazu. Robisz to w prosty sposób wyjście na 16 potem filtr 16/12/12...
Witam w tym NOWYM ROKU Wszystkiego Najlepszego. Przyczyny są dwie jedna to zacina się EGR - psiknąłem WD40 cięgno EGR i zrobiła się poprawa ale nie raz przydarzy się zablokować. A drugą rzecz którą zauważyłem to chyba przyszedł czas na pompę wtryskową bo mocno poci się i ma już problem z odpalaniem nawet na zimnym. Już przerabiałem temat co do pompy...
Hmmm.... Ciekawe faktycznie, bateria musiała być niedoładowana, bo po naładowaniu zaczął normalnie jeździć i funkcjonować. No prawie normalnie... Zauważyłem, że chyba będzie do wymiany cały układ napędowy, myślę tu o wszystkich zębatkach, bo podczas większego wysiłku, np. na trawie, model dziwnie zgrzyta i jakby coś w nim przeskakiwało, najbardziej...
Witam. Mam problem z autem. Focus MK II 2.0 TDCI. 230k Straciło moc, tak jak był bez turbo. Nie kopci na czarno nie dymi na biało. Układ dolotowy trochę zaolejony, ale myślę że bez tragedii jak na taką konstrukcje odmy. Brak błędu na desce. Ale jak podpoiłem kompa za pośrednictwem FORSCAN wyskoczył P2263, ale dopiero po zrobieniu testów. Co zrobiłem....
Połączyłem te dwie sprawy, ponieważ nastąpiły jednocześnie, choć może to faktycznie zbieg okoliczności. Log statyczny zrobię jutro, lecz dynamicznego nie jestem w stanie z podłączonym N75, gdyż nie mogę rozkręcić silnika powyżej 2100 obr. Dodatkowo gdy się rozkręca to gdy osiągnie ~2000 obr zaczyna się zadławiać, zaś po odpuszczeniu gazu silnik pracuje...
Ok nie ma sprawy. A to co piszesz o moim dysku to mam rozumieć że minimalnie jakiś jego parametr odbiega od normy tak? Dysk ma pięć i pół roku a jego "przebieg" mam wrażenie że jest znikomy tak więc mam nadzieję że jeszcze popracuje. A jeszcze przy okazji mam takie pytanie laptop niekiedy nie chce ładować baterii np. bateria ma 97% naładowania, a najeżdżając...
sprawdż ciśnienie doładowania, możliwe żę jest zzaniskie lub co mniej prawdopodobne zawysokie, tak powyżej 1500rpm powinna turbina już podawać ciśnienie, sprawdż wszystkie węże doprowadzajace powietrze po wysokim ciśnieniu powietrza muszą być w 100% szczelne, panowie doradzacze pomyślcie co piszecie bo jeszcze ktoś napisze by markom silnik krokowy...
No powiem koledze ze na postoju na biegu jałowym dmucha z wlewu oleju.Ale zapewniano mnie ze te typy tak maja.Oleju zaraza nic nie spali ,od wymiany do wymiany.Może i cos z paliwem jest nie tak.Na autostradzie jak przycisne go to po jakimś czasie wejdzie w tryb serwisowy z błędem "injektion a controler".Po resecie stacyjki idzie dalej. Sprawa z Egr...
Man problem w E6 z 2014r i szukam eksperta z Mancatsem najlepiej w dolnośląskim, ale niekoniecznie. Problem polega na tym, że po przekroczeniu 2100obr (niezależnie od obciążenia, nawet na postoju) silnikiem zaczyna telepać, tak jakby brakowału mu powietrza. Byłem już w Man Pietrzykowice i wg parametrów paliwowych (wtryski nowe przy remoncie) wszystko...
Witam. Mam problem z autem Scania r440, mianowicie wysokie spalanie, brak mocy, gwizd turbiny- za bardzo doładowana. Rozsypała się pompa paliwa, została wymieniona na nową, dwie trasy na niej i spalanie normalne jak wcześniej około 30l z ładunkiem 21T na chłodni. Podczas jazdy pod górki auto potrafiło się przydławić i puścić z tłumika dym czarny lub...
Witam. Ostatnio podczas jazdy na 5tym biegu w okolicy 2000 RPM i wciśnięciu pedału gazu w podłogę zapaliła się na niecałą sekundę na czerwono kontrolka check engine, z samochodem nic się nie stało, jechał dalej normalnie, po sprawdzeniu błędu okazał się nim być P0235. Coś takiego stało się już kilka razy (raz na 3cim biegu, reszta na 5tym), wszystko...
Cześć. Posiadam stację Della, T3500. Posiada ona: Xeon W3690 3,47GHz (aczkolwiek CPU-Z pokazuje prędkość 3,7GHz) x 6 rdzeni (każdy ma 2 wątki) 12 GB RAM Triple Channel 667MHz SSD GoodRam CX200 120GB HDD Baracuda 1TB NVS 300 - karta graficzna. Uruchamiam na tym głównie sporo wirtualek + parę instancji Visual Studio i Eclipse. Do tego jest o świetny komputer,...
Witam to mój pierwszy post tutaj:kod błędu P0089 P1272 P1273 Po wykasowaniu za pomocą Bosch KTS200 pojawiał się już tylko błąd P0089 Syndrom: w trakcie jazdy nagły spadek mocy - bez aktywowania kontrolki MIL-Check Engine niezależnie od tego czy ciepły czy zimny silnik Właśnie zakończyłem prace z Nissan Almera Tino 2.2 dci 116 KM Objawy Nissan to spadek...
(...) a nowy Hella i problem znikł :) Ale pojawił się nowy problem ! Błąd DTC P0299 https://obrazki.elektroda.pl/5295904800_... pojawia się przy mocnym przyspieszania na wysokich obrotach ok 5tys obrotów i wtedy wyświetla się usterka silnika i odcina moc wyłącza turbo. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik wymienił...
(...) blad to Błąd P2562 odnosi się do problemu z czujnikiem pozycji turbosprężarki ktory wymienialam na nowy i nadal jest to samo ,drugi blad to Błąd P132B. moze ktos mial podobny problem ,albo moze ktos powiedziec jakie napiecie musi byc na czujniku turbosprerzarki.bardzo dziekuje za pomoc. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Masz...
Po podpięciu komputera wszystkie wartości zmierzone pokrywają się z pożądanymi (doładowanie, powietrze, paliwo). Jednak po przejechaniu około kilometra zaczyna dymić na biało z wydechu (spaliny mają zapach nie dopalonej ropy). Po podłączeniu komputera odczyt powietrza pożądanego od zmierzonego sporo się rozbiega. Powietrze pożądane przez silnik to...
Natomiast teraz nagle jadę od 30km i nic poza tymi błędami i takie wartosci jak na zdjeciach + oczywiście od ESP cały czas błąd https://obrazki.elektroda.pl/2698294500_... https://obrazki.elektroda.pl/5652978300_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Z opisu wynika, że po przejechaniu około 30 km samochód nie...
Witam Mam problem z moim Audi. Mianowicie podczas jazdy pojawia się dziwne buczenie. Dzieje się tak tylko powyżej 2tys obrotów na każdym biegu. Sytuacja występuje podczas delikatnego przyspieszania lub jazdy na stałych obrotach. Buczy przez chwilę, przestaje i pojawia się co jakiś czas w zależności od obrotów. Co ciekawe przy wciśnięciu gazu w podłogę...
Raz jest ciśnienie powyżej wymaganego a innym razem poniżej,powodem tego są zacinające się "łopatki" w turbinie(GARRETT)Trzeba ją wymontować i wyczyścić lub wymienić na drugą.Czasami udaje się je rozruszać bez wymontowywania turbo przy użyciu np.WD40
doładować internet mercedes doładować regulacja doładować
volvo silnika poprawny konfiguracja rejestrator pralka łożysko wymienny
schematy panasonic schematy panasonic
Omijanie regulatora obrotów w szlifierce Stanley FatMax Opel Vectra C 1.8 benzyna – moment dokręcania chłodniczki oleju do bloku silnika