Nie tak, zobacz https://obrazki.elektroda.pl/1860533500_...
Na wszelki wypadek, aby ładunki elektrostatyczne nie zrobiły z benzynki małego BUuuuMmm :)
Własne ten silnik mam co na zdjęciu. Tam były dwie wersje wtrysku: - albo z maks ciśnieniem 1350 bar, mocą 115KM i normą spalin euro 3 - albo z ciśnieniem 1400 bar, mocą 120KM i normą euro 4 Ja mam ten słabszy wariant. Jest tu pompa Bosch CP1 z elektrycznym regulatorem wysokiego ciśnienia w korpusie, nie ma elektrycznego regulatora niskiego ciśnienia...
Będą także na dnie obudowy filtra paliwa.
Świeca płomieniowa jest podlączona do wyjścia z obudowy filtra paliwa, strzałka do zewnątrz nr 4. Do tego wyjścia jest wkręcony dystans a do niego śrubą przelewową rurka do świecy płomieniowej. Świece płomieniowe są różne, jedne muszą pracować z elektrozaworem a te do perkinsa mają termozawór wewnątrz świecy. Świeca ma dawać duży płomień tak aby go...
I na dokładkę zajrzyj do obudowy filtra paliwa czy nie znajdziesz dodatku.
Większości samochodów obudowa filtra paliwa po odkręceniu dekielka powinna się powoli opróżnić , jeżeli wyciągniesz filtr za szybko nie czekając aż paliwo opadnie cały syf dostanie się na piramidę i w niedługim czasie czekają niemiłe wydatki typu wtryski i pompa.
NIE zakładaj tego filtra !, nie jest przeznaczony do ciśnieniowych instalacji wtrysku paliwa ! W matizie jest filtr paliwa w metalowej obudowie
Jeśli świece żarowe sprawne ( układ podgrzewania wstępnego sprawny )to pewnie się zapowietrza .W przypadku zapowietrzania do sprawdzenia obudowa filtra paliwa , przelewy i nieszczęsne uszczelniacze na wtryskiwaczach (ten silnik ma specyficzne rozwiązanie zasilania wtryskiwaczy w paliwo - posiada uszczelniacze metalowo gumowe pomiędzy trawersami doprowadzającymi...
Ropa na filtrze paliwa to najczęściej świadczy o uszkodzonych gumowych wężykach paliwowych, chociaż raz miałem przypadek że była pęknięta obudowa filtra paliwa, miało to miejsce przy jakimś tanim zamienniku filtra.
Gdyby podać mu grawitacyjnie do filtra paliwo z wysoko umieszczonej bańki aby zobaczyć jak się będzie zachowywał. Koszt uszczelki nieduży, rozważ wymianę bo wyciek wcale nie musi być widoczny. Wewnętrzne ciśnienie w pompie podczas pracy może ją uszczelniać. Dodano po 5 Jeszcze jedno. W Oplowskim systemie oprócz nieszczęsnych uszczelnień trawersów których...
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
Problemem była uszczelka obudowy filtr paliwa. Prawdopodobnie mechanik wymienił filtr bez uszczelki obudowy która ma zatrzymywać powietrze. Była ona rozciągnięta i giętka. Uszczelka dostępna tylko z filtrem paliwa. Wymieniłem uszczelkę, zalałem paliwem filtr do pełna, dokrecilem obudowę i do tej pory nie zgasł. Ale jest to dziwne, ponieważ auto zaczęło...
Do sprawdzenia: filtr paliwa, ośka w obudowie filtra, regulator ciśnienia w obudowie filtra oraz regulator ciśnienia w obudowie zaworu - ten w listwie paliwowej od czoła. To na początek.
Mechanik chyba nie widział obudowy filtra paliwa wraz z podgrzewaczem i pompa wstępną. Ponieważ pompa wstępna pracuje tylko przy uruchamianiu i kilka minut po, to jest tam właśnie bypass. Może to być przyczyną lub nieszczelna/pęknięta obudowa filtra. Co do ewentualnych spadków wysokiego ciśnienia to jest możliwość usterki "regulatora"/zaworu ciśnienia...
Zrób zdjęcie obudowy filtra paliwa. Czy w tej obudowie jest odpowietrznik z łbem sześciokątnym ??
Sprawdź jeszcze raz sitko, filtr paliwa, uszczelki za obudową filtra paliwa , a jak nic nie znajdziesz, to wtryski do sprawdzenia bo któryś przepuszcza na przelew.
I tak trzeba kupić z obudową filtra paliwa.
Ten twój zawór spustowy w obudowie filtra paliwa to służy do spuszczania wody a nie paliwa przy wymianie filtra paliwa Do wymiany filtra paliwa wystarczy tylko poluzować filtr paliwa aby samo paliwo spłyneło do baku. Po drugie hengst produkuje cały układ filtracji paliwa i oleju Stąd filtry hengst to to samo co filtr ori. Na obudowie filtra paliwa i...
Pamiętajcie, żeby przed skręceniem obudowy filtra zalać go paliwem, uniknięcie w ten sposób niepotrzebnego kręcenia rozrusznikiem, zapali od strzała 😁
No, ale przeciez pisalem, ze lepiej zaczal pracowac, tzn nie wystepuje nadmierne kopcenie i falowanie obrotow. Gdzie wowczas schodzi paliwo po otwarciu tego koreczka?
Cześć. Niestety problem występuje nadal. Sprawdzone w aucie wszystko (tak twierdzi mechanik) czyli głowica, obudowa filtra paliwa, pompa vacum, pompa w zbiorniku, pompowtryski... Gdzie dalej szukać???
nie widzę jaki masz układ zasilania paliwem / vin odszukałem , sprawdzam /, albo masz na obudowie filtra paliwa (jak widać na zdjęciu powyżej ) albo masz filtr wstępny przed pompą paliwa . - poszukaj na obudowie
Dzięki za informację, szczerze zapomniałem napisać informację dla kolejnych użytkowników Santa Fe. Po zwiedzeniu 4 warsztatów specjalistycznych auto trafiło do przysłowiowego "pana Henia zza płotu" i okazuje się że przyczyną awarii była rozwalona obudowa filtra paliwa (poszły uszczelki) i paliwo nie było filtrowane i zapychało regulator, a dalszą część...
Oringi w obudowie filtra paliwa wymienione razem z filtrem miesiąc temu.
1. Na rozgrzanym ucieka paliwo do baku - nie trzyma zaworek przed ręczną pompką. 2. Na rozgrzanym - zapowietrza się - pod filtrem paliwa jest zawór ciepło/zimno, lub sama obudowa filtra paliwa ma nieszczelność.
Witam; Mam problem związany z zapowietrzaniem się układu paliwowego. W obudowie filtra paliwa znajduje się powietrze przez co samochód zaczyna falować na obrotach, dymić, spada jego moc i gaśnie. Problem pojawia się po przejechaniu około 15 - 20 km. Samochód muszę wtedy zatrzymać. Otworzyć maskę, poruszać trochę pompką aby uzupełnić paliwo i znowu mogę...
Witam, mam problem z peugeotem 206 z silnikiem 1.9 diesel, problemy zaczęły się od pierwszych przymrozków, samochód odpalił i od razu zgasł i potem w ogóle nie chciał odpalić, wymieniłem obudowę filtra paliwa i było przez tydzień okej, dzisiaj chciałem odpalić i pojawił się ten sam problem, odpalił i od razu zgasł i nie dało się go odpalić, ale podpompowałem...
Czyli masz euro 2. W pompie boscha też jest pompka wstępna (wbudowana, zasilająca). Tak zachowuje się silnik np.po wymianie filtra paliwa , gdy w filtrze paliwa jest powietrze ( pompa ma paliwo i odpali ale zassie powietrze z filtra i wtedy gaśnie ). Czasami w tym modelu zapowietrza się na pompce ręcznej na obudowie filtra paliwa i objawy są podobnie...
Może pompa wadliwa to że paliwo leci to jedno a drugie to ciśnienie musi zrobić fiaty ducato po 2006r miały wadliwe obudowy filtra paliwa które pękały bo ciśnienie Pompkaw Baku robi chyba ok 1 bar
jeśli pompa jest w miarę sucha (nie kapie z połączenia korpusu z rozdzielaczem wtrysków), to wymień filtr paliwa tam są dwa oringi które mogą być już stare i nie trzymają , sprawdź uszczelnienie rurki z której dochodzi paliwo do filtra a także sprawdź rurkę przelewu powrotu nadmiaru ropy do filtra paliwa taka cienka na samej górze obudowy filtra paliwa....
Zobacz czy będzie pasował np. taki filtr:
Jak mu dasz kielicha w filtr powietrza to pali od razu? Przyczyną problemów z odpalaniem jest nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a obudową filtra. Jak dałem dwie uszczelki, to dopiero zaczęło tryskać paliwo z dyszy. A jaka może być przyczyna mocnego cieknięcia paliwa z pompki i z gardzieli gaźnika na obudowę filtra? Tak jakby zassało paliwo z baku...
Obudowę filtra paliwa,spiralę od sprężarki.
Wyciek spowodowany jest usterką GAŹNIKA (topi się pływak) i wymiana to dobry pomysł i obudowę zostaw w spokoju.
Można kupić filtr paliwa do łodzi z separatorem wody, krótki 28 zł długi 35 żl. FILTR PALIWA OBUDOWA DŁUGI MARINE 61N-24560-00 tak to się nazywa. Montujemy przed pompką paliwa.
Ok, a ten wężyk karbowany i zawór przelewowy są w zbiorniku w tej obudowie filtra paliwa czy na silniku? Nie mam niestety nic, aby sprawdzić ciśnienie, jakie podaje pompa, jedyne co sprawdziłem, że króćcu wystającym z baku, gdzie jest wyjście paliwa, to normalnie paliwo było podawane, jak zdjąłem wężyk.
Cześć. Odświeże trochę suchara, może komuś się przyda. Koledze napewno chodziło o zawór scv. To auto ma tendencję do pękania obudowy filtra paliwa. Przecieku nie widać, ponieważ nie ma pompy wstępnej i ciśnienie w filtrze nie występuje. Paliwo, po postoju się cofa zapowietrzajac układ. Mam nadzieję że komuś się przyda, zanim przejdzie do prób naprawy...
W regeneracji pompy wtryskowej ,(przebieg około 180 000 km) przewody przelewowe, uszczelniacze wtryskiwaczy, nieszczelna obudowa filtra paliwa, ect...
Winna na 100% obudowa filtra paliwa. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie pompy i porót paliwa wyczyściłem map sensor i na razie pali za każdym razem. Ja też myślałem że to wtryski pompa i Bóg wie co tam jeszcze. Spróbujcie tego. No i na pewno dobry akumulator. Ma być duże ciśnienie przy rozruchu.
prawdopodobnie to kontrolka zanieczyszczenia filtra paliwa, rozłącz czujnik w obudowie filtra paliwa, jak zgaśnie to wymień filtr i wyczyść komore filtra.
Problem rozwiązany. Wtryskiwacze są sprawne. Wymieniłem na nowe ori, obudowę filtra paliwa wraz z filtrem i problem z ciężkim odpalaniem oraz nierówną pracą silnika ustąpił. Być może poprzedni nowy filtr był jakiś trefny lub obudowa się rozszczelniła i układ zasysał powietrze. W każdym razie jest już tak jak było i pali od strzała!
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy. Zawór zwrotny paliwa masz w pokrywie obudowy filtra paliwa. Próby naprawy, czyszczenia, przeróbek z reguły są bezowocne. Tańsza alternatywa to montaż dodatkowego zaworka zwrotnego przed filtrem paliwa. Droższa to wymiana obudowy filtra na nową oryginalną.
Oryginalny filtr/obudowa paliwa w tym autku to niewypał, rozszczelnia sie po latach. Radziłbym ominąć go całkiem i zastosowac chocby uniwersalny jakis.
Przeźroczysta rurka plastikowa. Wstaw ok 10cm pomiędzy wyjściem z filtru paliwa i wejściem do pompy. Uruchom silnik, a następnie obserwuj czy pojawiają się bańki powietrza. Nazajutrz (przed odpaleniem silnika) sprawdź, czy w rurce jest paliwo. Jeżeli go brak - szukanie nieszczelności (obudowa filtru, stan zacisków na przewodach itd, itp.). Jeżeli paliwo...
Obudowa mojego filtra paliwa ma 4 złącza, więc raczej przez niego wraca do baku?
I wymieniaj dalej tak w kółko aż zrozumiesz, że to obudowa jest wytarta a nie łopatki. Czytaj ze zrozumieniem. Obudowę kupiłem jakiś czas temu niepotrzebnie,bo zatarciu uległy łopatki pompy wstępnej i kółko pływające, a szukałem nieszczelności w obudowie. Teraz założyłem nową i nowy filtr. Zdziwię co poniektórych, ale przyczyną było rzeczywiście kiepskie...
Witam, Jak odłączyć przewody paliwowe od obudowy filtra paliwa fiat sedici 1.9 mulijet?
(at)Ledowy wygląda na to że jest szczelny bo mam go od samego początku czyli ponad 2lata i nie zauważyłem żeby z niego skapywało bo nie raz zdarzyło mi się nie zakręcić kranik a paliwo nie wyciekło. Ja mam na czwartym rowku od góry ale za to po zmianie zębatki obroty spadły więc zużycie może się wyrowna. Ja zrobiłem sobie nową obudowę filtra paliwa...
Rozpiąłem przewód na obudowie rozrządu ten co idzie ze zbiornika i wpiąłem swój z butelki i paliwo szło przez fabryczny filtr i go ubywało w butelce więc musiało wracać powrotem do zbiornika ale nic to nie pomogło.We wtorek zacznę rozbierać i zobaczę czy idzie paliwo na wtryski sprawdzę rozrząd i świece źarowe a może jest jakiś zaworek w pompie co odcina...
Witam. Posiadam Mana TGL 12.210 ostatnio Man długo stał wczoraj odpaliłem auto pochodziło chwile i zgasło po odpaleniu pochodził krócej aż w ogóle nie odpalił wymieniłem filtr kwadratowy przy odstojniku (obok baku)oraz wkład filtra paliwa (oba filtry masakra) uzupełniłem paliwo w odstojniku oraz w obudowie filtra podpompowałem pompką ręczną Man odpalił...
Jeśli to HPI a pewnie tak to pierwsze co do sprawdzenia zawory regulujące ciśnienie - pierwszy w zasobniku paliwa drugi w obudowie filtra. No i ten trzpień w obudowie filtra paliwa. Jeśli to nie pomoże to będzie problem z pompą zasilającą. Jakie ciśnienie paliwa ma ta Scania jak już odpali??
Witam, nadal walczę z powietrzem w paliwie. Założyłem nowe przewody paliwowe od zbiornika do pompki i nie pomogło. Odkręciłem ostatnio cewkę paliwową pierwszą od chłodnicy, jest ona delikatnie wyżej od innych cewek i z otworu w listwie nie wypływało paliwo, jedynie parę kropel, a według mnie listwa powinna być cała zalana paliwem. Czyli w listwie znalazło...
Witam jesli chodzi o problemy z odpalaniem 2.0 Hdi to zauważyłem dwie przyczyny nastawnik przy pompie wtryskowej lub obudowa filtra paliwa. zacznij od obudowy. jesli zatkasz powtrót z pompy wtryskowej w miejscu gdzie idzie do obudowy filtra paliwa a druga osoba bedzie odpalac i auto odpali to znaczy ze uszkodzona jest obudowa filtra. jesli nie odpali...
Magnes po włożeniu do obudowy filtra paliwa doskonale przyciąga nieszczęsne opiłki. Zainstalowałem dwie sztuki po przekątnej wkładu filtrującego. Zobaczymy jaki będzie efekt.
A w filtrze paliwa jak zgaśnie jest paliwo? Przecież tu jest filtr w metalowej obudowie pod autem! Nic tam nie będzie widać. Kolejna sprawa że to nie gaźnik więc pompa jest w baku i nawet gdyby siadła to i tak paliwo będzie we filtrze. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, nie rozwiązują problemu...
Jeśli wraca się paliwo chyba lepiej zrobić uszczelniacze wtryskiwaczy i przelewy i nie montować zaworka zwrotnego ..... oczywiście standardowo do sprawdzenia też szczelność obudowy filtra paliwa ..
Piszesz, że wymieniłeś filtr paliwa, ale czy wymieniłeś go poprawnie? Tzn, czy przed odkręceniem obudowy i wyjęciem wkładu filtra, spuściłeś z obudowy całe paliwo przy użyciu zaworka spustowego, znajdującego się na dole obudowy filtra? Jeżeli tego nie zrobiłeś to możliwe, że zanieczyszczenia zatrzymywane przez główny filtr, przedostały się na pompę...
Obejrzyj dokładnie obudowę filtra paliwa, jest szansa że się tamtędy układ zapowietrza.
To nie z baku idą pęcherzyki, tylko z obudowy filtra paliwa. Miałem to samo w volvo z silnikiem 2.0 hdi. Dwa różne silniki i całkiem inne obudowy filtra
Jest jeszcze opcja że brakuje paliwa filtr paliwa i nieszczelności w układzie. Kiedyś miałem taki problem to wina była w obudowie filtra paliwa za mocno dokręcony i się zapowietrzał.
Zapomniałem jeszcze wspomnieć o przekaźniku głównym EDC, koło obudowy filtra paliwa, też warto sprawdzić (mimo, że jego usterka pluła by innym błędem) i sprawdź bezpiecznik od EDC pod plastikową przykrywą na silniku.
czyli masz silnik 136KM Podstawa filtr paliwa i obudowa filtra potrafi pęknąć i zaciąga powietrze .Prosił bym o zdjęcie silnika .
Juz rozwiązałem swój problem z ciężkim odpalaniem samochodu. Został zregenerowany rozrusznik co naprawdę polepszyło rozruch samochód bardzo szybko kreci i Obudowa filtra paliwa była nie szczelna a konkretnie w tym zaworku co umieściłem powyżej zdjęcie. samochód odpala na dotyk
a czy sprawdzales cisnie w ukladzie niskiego cisnienia , sprawdz przed filterem i za filtrem,w obudowie filtra sa dwa zawory,mogą byc zatkane, i oczywiscie sprawdz co pływa w filtrze. jezeli dochodzi paliwo do pompy wysokiego cisnienia, a nie wychodzi to chyba wszystko jasne.
TMBCS21Z488028395 A na obudowie filtra paliwa jest taka naklejka https://obrazki.elektroda.pl/1918362000_...
Ja mam 1,7 ale 101KM. Miałem nieszczelną obudowę filtra paliwa i też się zapowietrzał.
Problem rozwiązany. Po długiej walce pacjent jeździ i ma się dobrze 🙂Winnym okazała się obudowa filtra paliwa a właściwie mikropeknięcie na jej górnej części zaraz pod nakrętką. Po rozgrzaniu i zgaszeniu momentalnie się zapowietrzał. Wymieniona obudowa nowy filtr i ciśnienie paliwa w normie 🙂 dzięki wszystkim za sugestie 🙂
Uszkodzona obudowa filtra paliwa.
Zawór w pompie wtryskowej, nieszczelność przewodów paliwowych lub rozszczelnienie samej obudowy filtra paliwa.
Urlich WO 15 ma własny filtr wewnątrz obudowy.
Jeśli sprawa nadal aktualna, to sprawdź czy nie masz opiłków metalu w obudowie filtra paliwa. Mogą być gdzieś na dnie "kubka" po wyjęciu filtra.
Gdy wchodzę w komputerze samochodu i lecę po kolei wszystkie sterowniki (mr, fr, ins itd) wszędzie pokazuje "ok". Dziś zauważyłem że gdy stanę np na światłach na luzie to kontrolka po chwili zaczyna migać, wystarczy że dodam gazu to świeci ciągle. Podejrzewam że coś z paliwem na zasilaniu, bo gdy odkręcę np jeden przewód od obudowy filtra paliwa i wkręcę...
Koledzy a od czego jest ta wtyczka która jest wpieta w obudowę filtra paliwa? Bo miałem urwany jeden przewód
Wygląda na obudowę filtra paliwa
Miałem podobny problem w citroenie,cały czas łapał lewe powietrze i po dłuzszym postoju zero paliwa w filtrze,całe paliwo sie cofało.podczas próby odpalania pompa ciągnęła powietrze właśnie z obudowy filtra,problem polegał na tym że w obudowie owego filtra paliwa występował zaworek zwrotny który nie trzymał paliwa ,po wymianie całej obudowy auto sie...
To żółte na obudowie filtra to nie jest pompka tylko czujnik zanieczyszczenia filtra :) a podstawa filtra może być uszkodzona, a nie rozkręcona.... Omiń całą obudowe filtra i daj paliwo prosto na pompe jeżeli masz suchy filtr.
Witam Od pewnego czasu rodzice borykają się z problemem w swoim T25. Któregoś dnia (około rok temu) ciągnik zaczął tracić moc, jakby paliwo nie dochodziło do wtrysków, bądź były przerwy w dostawie. Filtry zostały wymienione - okazało się że były wykręcone, zmięte. Po wymianie, ciągnik chodził bardzo dobrze. Problem powtórzył się po pewnym czasie - takie...
Jezeli jest gruszka do pompowania przy filtrze to pompy wstepnej nie ma. Czesto pekaly obudowy filtra paliwa i moze tam zaciagac powietrze zamiast diesla.
Mam aktualnie ten sam problem, i dokładnie tak jak w opisie kolegi (Arek1-2345 ) u mnie komputer wskazał na problemy z ciśnieniem paliwa. Wymieniłem filtr paliwa i dalej to samo, wyczyściłem okolice filtru paliwa i po niedługim czasie dało się dostrzec pod obudową filtra paliwa (u mnie DELPHI) małą kroplę oleju napędowego, dokładnie, na dolnym zaworze...
Nic nie piszesz na temat obudowy filtra paliwa,omiń go połącz te dwie koncówki i sprawdz.
Sprawdź czy obudowa filtra paliwa jest dobrze złożona, czy wszystkie oringi są na miejscu i są całe.
Na początek wymień filtr paliwa jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś. Potem sprawdż szczelność przewodów zacznij od złącza przewodów na filtrze tego z zawleczką tam jest taki zaworek z tworzywa, często spotykam się że jego obudowa jest rozerwana. "Skoro widzisz paliwo w przewodzie" to...
U mnie po nocy za którymś razem zapalał, ale skoro masz jedno punktowy to zdejmij obudowę filtru i sprawdź czy wtryskiwacz podaje paliwo, od góry podczas kręcenia powinien rozpylać paliwo. Kolejna sprawa czy słychać wo gule pompka
Może problem leży w pękniętej obudowie filtru paliwa?
Powietrze do układu paliwowego dostawało sie przez filtr paliwa a właściwie jego obudowę . Flitr został wymieniony na stały nierozbieralny aluminiowy i teraz zamarza mi paliwo przy dużych ujemnych temperaturach
Problem rozwiązany. Dałem samochód do mechanika - problemem było cofające się paliwo. Uszkodzona - nieszczelna obudowa filtra paliwa. Naprawa wyniosła mnie 250 zł (z wymianą obudowy).
Prawdopodobnie nieszczelność na przewodach zasilających w paliwo lub obudowie filtra paliwa. Jak zapala zimny?
Częsty problem obudowa filtra paliwa jest nieszczelna na przewodach albo na uszczelce pokrywy.
Oby dwa są na obudowie filtra paliwa niebieski z lewej a brązowy z prawej.
Masz tam przed filtrem chyba ręczną pompkę , podaj mu kilka razy zobacz co w przewodach, obudowa filtra paliwa składa się z górnego plastikowego dekielka , tam siedzi uszczelka , w tym miejscu ma być dobrze zamontowane , szczelne.
może podgrzewacz paliwa w obudowie filtra paliwa uległ awarii, odłącz go zobacz co pokarze komputer.
Witam wszystkich, znalazłem przerznę: wiec tak, wymieniłem pompę w baku bo pojawiły się drobinki metalu na dnie obudowy filtra paliwa, następnie obudowę filtra paliwa bo pokrywie jest zaworek który może nie utrzymywać ciśnienia i oczywiście nowy filtr , silnik nadal nie pracował jak trzeba, następnie został zawór wysokiego ciśnienia na pompie jest on...
miałem kiedyś podobny problem właśnie z 2,0 dti - też zapowietrzała się przy obudowie filtra paliwa... Jako, że sama obudowa tegoż filtra jest dość droga, zamontowałem filtr paliwa z VW, przed nim zaworek zwrotny i nawet największe mrozy nie robią kłopotu. Dodam, że auto jeździ na takich filtrach (z VW)już chyba ze trzy zimy i dotąd nie zawiodło. pozdr
Witam, problem polega na tym, że zauważyłem bąbelki powietrza w przewodzie paliwowym między filtrem a pompą. Wymieniłem oringi co nie poskutkowało następnie zmieniłem całą obudowę filtra paliwa i nadal nic ciągle zasysa lewe powietrze proszę o pomoc PS: samochód zaczyna szarpać w przedziale obrotowym od 1800-2000 obr. czy to ma jakiś związek z powietrzem?...
Wtryski i pompa były sprawdzane na aucie tzn jak chodziło-wszystko ok.Zastanawiam się jeszcze nad obudową filtra paliwa,podobno jest tam jakiś zaworek którego osobno nie można wymienić tylko z całością.
miałem podobny problem to na obudowie filtra paliwa koło pompki jest plastikowa zaślepka na imbus tamtędy się dostawało chyba powietrze a wycieku nie było przez przypadek jak za czołem pompować paliwo pompka ręczną za czoło powietrze syczeć dokręciłem i na razie pali bez problemu spróbuj pod pompować jak nie będzie chciał złapać
Pompka jest na obudowie filtra paliwa. Zaworek zamontowałem przed filterkiem czyli między zbiornikiem paliwa a pompką ręczną.
wymieniłem obudowę filtra paliwa,mam nadzieje ze ten pęcherzyk ucieknie pod wpływem ciśnienia....jeżeli to nie pomoże i nie będzie odpalać to juz nie wiem gdzie mam szukać..może ktoś podpowie co może być nie tak?może za małe obroty silnika przy uruchomieniu.....jakie powinno być ciśnienie i obroty?
obudowa filtr paliwo peugeot obudowa pompa paliwo obudowa filtr oleju
zmiana rozdzielczości laptop uszkodzi drzwi pralka wykorzystanie portu rs232
moduł odkurzacza electrolux moduł odkurzacza electrolux
Yamaha AX-900 a kolumny Infinity Kappa 8.2 - czy to dobre połączenie? Opel 1.2 16V - Spadające dźwigienki zaworów