sprawdz oring w obudowie ,pompie , paliwo wracajac do pompy przeplywa przez tzw inzektor ktory powoduje zasysanie paliwa do komory pompy jest tam oring gumowy jesli bedzie jakas nieszczelnisc to nie zassie . niekiedy jest za cienki oring. Dodano po 43 sprawdz oring w obudowie ,pompie , paliwo wracajac do pompy przeplywa przez tzw inzektor ktory powoduje...
Powinna sama wypchnąć nadmiar rurką przelewową z tyłu pompy. A jeśli pompa przepuszcza paliwo do obudowy to cały czas będzie się stamtąd sączyć.
Witam. Mam v50 2.0D i brak pomki paliwa w zbiorniku, jest sama obudowa pompy i nic więcej, więc w jaki sposób silnik pobiera paliwo z baku?
Witam. Poszukuję srrwisu pomp paliwa, dokładnie pompy wysokiego ciśnienia do scani r440. Pompa przepuszcza paliwo obudową przy wyższych obrotach. Miał może ktoś z tym problem. Czy obudowa pompy jest wymienna, bo sama pompa działa prawidłowo. Auto ma rozsądne spalanie, siły jakoś też niebrakuje. Z góry dziękuję
Całkiem możliwe że to co pisałeś że obudowa pompy jest uszkodzona może być przyczyną. Ta pompa pompuje paliwo do tej obudowy a potem druga sekcja pompuje je do przewodów paliwowych. Zgodni z tym co jeden z kolegów napisał wsadz manometr do wyjścia z baku i sprawdz jakie tam masz ciśnienie.
To nie jest filtr paliwa, to pochłaniacz oparów paliwa. Filtr paliwa w rym aucie jest integralną częścią obudowy pompy paliwa i mieści się w zbiorniku
Na zdjęciach poniżej efekt tankowania samochodu na lokalnej stacji paliw przez kilka miesięcy. Wcześniej przez osiem lat nie było problemów z samochodem. Po tankowaniu na tej stacji uszkodzona pompa paliwa, zbiornik paliwa i obudowa pompy do czyszczenia. Diesel? Dlatego wolę Pb. Może i paliwo droższe ale eksploatacja wychodzi taniej.
temat rozwiazany pompa wysokiego cisnienia wymieniona i zdjety zawór cisnieniowy w obudowie pompy paliw w zbiorniku na powrocie
Witam walczę z fiorino 1.4 b+lpg z odpalaniem i dławieniem na benzynie od dwóch lat, nie będę się rozpisywał ile wymieniałem części i ile odwiedziłem warsztatów. Do rzeczy rozjechane mapy wtrysku przez lpg to jedno i faktycznie jest ciężko ustawić ale problem jest z moich doświadczeń wynika z nieprawidłowego ciśnienia paliwa. Teraz podam szczegóły:...
Witam ja walczyłem z tym problemem 2 lata. Wyjecie sitka to jest najgorszy BŁĄD.Przez te sitko paliwo idzie na listę i wtryski. Dlatego wtryski i listwa jest jeszcze czysta i po czyszczeniu sitka to jeszcze chodzi. Opiłki są z pompy wysokiego ciśnienia. Demontowałem cały układ paliwowy. Mycie płukanie druga pompa wysokiego ciśnienia zawor na pompie...
Dokładnie jak opisał kolega wyżej , filtr paliwa jest w zbiorniku , a jego funkcję pełni obudowa pompy paliwa (dokładnie ten czarny element w około pompy paliwowej) Niby dożywotni , ale to bzdura należy go wymieniać , lub ominąć i zastosować inny poza zbiornikiem. Nie zaleca się zakładania drugiego bez ominięcia tego w zbiorniku, ponieważ znacznie obciąży...
Może pompa wadliwa to że paliwo leci to jedno a drugie to ciśnienie musi zrobić fiaty ducato po 2006r miały wadliwe obudowy filtra paliwa które pękały bo ciśnienie Pompkaw Baku robi chyba ok 1 bar
po zdjeciu weza z filtra paliwa i przekreceniu kluczyka paliwo nie leci. Co to moze byc? Jak ta czesc zlokalizowac? Jeżeli doszedłeś, iż nie ma pompki elektrycznej w baku, to jakim sposobem chcesz, żeby paliwo leciało po odłączeniu wężyka paliwa? Po prostu pompa wstępna łopatkowa (2 - schemat poniżej) zintegrowana w jednej obudowie z pompą wysokiego...
Witam. 1 - solidna masa na pokrywie silnika . 2- solidna masa na klapie tylnej jeśli jest tam antena . 3- świece zapłonowe zalecane przez producenta [z opornikiem lub bez ],i dobrej marki przewody zapłonowe do danego samochodu,palec rozdzielacza zapłonu i kopułka. 4- alternator najczęściej szczotki i wytarty komutator. 5- dobra masa na obudowie pompy...
Większości samochodów obudowa filtra paliwa po odkręceniu dekielka powinna się powoli opróżnić , jeżeli wyciągniesz filtr za szybko nie czekając aż paliwo opadnie cały syf dostanie się na piramidę i w niedługim czasie czekają niemiłe wydatki typu wtryski i pompa.
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
pompa chodzi , słychac, chodzi głośno bo na sucho więc włączam ją tylko na chwilke żeby sie nie stopiła. probowałem wlac paliwo w powrót ale nie można , a do pompy sie nie moge dostać (butla z gazem przeszkadza) bo bym wstrzykbnął paliwo prosto do pompy, znajomy miał taki problem i wstrzyknął paliwa do obudowy pompy i pomogło(zassała i odrazu ucichła...
nie widzę jaki masz układ zasilania paliwem / vin odszukałem , sprawdzam /, albo masz na obudowie filtra paliwa (jak widać na zdjęciu powyżej ) albo masz filtr wstępny przed pompą paliwa . - poszukaj na obudowie
Filtr paliwa w.w modelu znajduje się w pompie w obudowie pompy paliwa.
Filtr paliwa razem w obudowie pompy paliwa.
Ale może być w obudowie pompy paliwa,jeżeli nie ma go w pobliżu zbiornika.
Witam panowie co dotyczy tych pomp paliwowych to mogę podpowiedzieć odpowietrzenie jest trochę trudne ale u nas w serwisie VW jest to przerabiane i po przeróbce niema już kłopotu w zbiorniku jest pompa paliwa elektryczna służy do dopełniania smoka a jest to faktycznie pompa pompująca paliwo wkłada się zawór jedno kierunkowy za nim trójnik i ta pompa...
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
Jeśli nie wkręcił się w rozrząd i nie przeskoczył to mógł nadciąć przewód paliwowy i przez to się zapowietrzył.Na obudowie pompy paliwa jest zamocowany czujnik położenia wałka-mogło go równiez uszkodzić.
Witam. Pompa vacuum to pompa powietrza, a pompa tandemowa to pompa powietrza i paliwowa w jednej obudowie. Czy kolega jeździ z przeciekami paliwa? Z jednej strony to niebezpieczne (pożar), a z drugiej to nieekonomiczne (gubi paliwo). Przy wysokich obrotach ciśnienie duże, więc wylatuje paliwo. Turbo, jak będzie chodzić na mieszaninie paliwa i oleju,...
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
Cześć. Niestety problem występuje nadal. Sprawdzone w aucie wszystko (tak twierdzi mechanik) czyli głowica, obudowa filtra paliwa, pompa vacum, pompa w zbiorniku, pompowtryski... Gdzie dalej szukać???
Macać to sobie możesz, drewnieją stają się mało elastyczne i nie da się zdemontować mimo poluzowania opaski. To samo stało sie u mnie ze starymi orginalnymi jak i zamiennikami u aut ludzi z rodziny znajomych i moich. Wnioskuje że wina paliwa. 2 lata temu gumowa org obudowa pompy paliwa 15 letnia w idelnym stanie ostatnio wyjęta stan fatalny masa spęknieć...
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Witam; Mam problem związany z zapowietrzaniem się układu paliwowego. W obudowie filtra paliwa znajduje się powietrze przez co samochód zaczyna falować na obrotach, dymić, spada jego moc i gaśnie. Problem pojawia się po przejechaniu około 15 - 20 km. Samochód muszę wtedy zatrzymać. Otworzyć maskę, poruszać trochę pompką aby uzupełnić paliwo i znowu mogę...
Witam. Przepraszam za odgrzanie kotleta ale od dwóch tygodni jestem właścicielem podobnego peugeota i mam w związku z tym podobny problem :-) Auto z 1999 roku, diesel 1,9, pompa bosch. Bez przerwy cofa się paliwo a podczas pompowania widać pęcherzyki powietrza w rurce między pompą a obudową filtra. Pierwsza taka awaria skończyła sie u mechanika, który...
Zielona w obudowie termostatu to czujnik temperatury, przy uszkodzonym samochód by odpalał. Ta wtyczka niżej może być od czujnika położenia wału. Bez niej komputer nie odczytuje kiedy ma być iskra. Sprawdź czy dobrze została podpięta. Paliwo jest Ale w zbiorniku czy pompa podaje paliwo do wtrysków? Bo masz jeszcze czerwony przycisk na lewym kielichu...
Obudowa rozrządu jest wytarta przez łańcuszek Tam jest kanał olejowy z pompy oleju. ( w pokrywie ) Sprawdź czy nie został spiłowany przez łańcuszek i otwarty, bo będzie to skutkowało brakiem smarowania silnika.
Zawór w pompie wtryskowej, nieszczelność przewodów paliwowych lub rozszczelnienie samej obudowy filtra paliwa.
W tym ustrojstwie jest jeszcze termostat , który w zależności od temperatury przepuszcza paliwo do pompy wysokiego ciśnienia bądź podgrzewacza paliwa. Co do sprawdzania regulatora w obudowie filtra oraz regulatora w samej pompie to pamiętam że w jakimś podobnym temacie było to opisane przez "Georgesr" także poszperaj na forum.
No i przyzyna się znalazła. W srodku pompy znalazłem (po ciężkim obruceniu) kawałek plastiku .po wyjeciu jego okazało się że to jest kawałek obudowy tej pompy paliwa odłamanej przez mechanika podczas montarzu lub demontarzu.prawdopodobnie kawałek plastiku wpadł do srodka obudowy i zassany po czasie z paliwem spowodował zablokowanie pompy co spowodowało...
Następnie zalałem wszystkie przewody, które można była zalać ( oprócz wysokociśnieniowych do wtrysków) i kręciłem rozrusznikiem. Dodawałem samostartu. Próbowałem odpowietrzać poprzez mały zaworek przy samym przewodzie na wlocie do pompy, ale widziałem tylko bańki w przewodzie paliwowym. Bańki wracały do filtra. Zaworek jest na wlocie do pompy (czyli...
Witam ponownie! samochód mój ma jedynie problem z uruchomieniem poza tym chodzi płynnie nie gasnie w trakcie jazdy. Pierwsze odpalenie po postoju z nocy nie sprawia problemu a jedynie kolejne np kiedy go wyłączę lub po krótkiej lub dłuższej jezdzie. Przypuszczam ze instalacja gazowa nie ma tu nic wspólnego poniewaz problem wystepuje nawet jesli jezdze...
A pompa paliwa chodzi? Słychać jej pracę podczas kręcenia rozrusznikiem? Często w poldasach leci pompa w zbiorniku, z wiadomych powodów (niski stan paliwa) Jeżeli pompa chodzi to zdejmij obudowę filtra i zobacz czy przy próbie rozruchu podawane jest paliwo. Patrząc na przepustnicę powinno być widać rozpylanie paliwa tuż nad nią. Jak tu jest sucho to...
No ale są jeszcze zaworki zwrotne w obudowie zespołu filtra. One powinny przytrzymać paliwo.
Ok, a ten wężyk karbowany i zawór przelewowy są w zbiorniku w tej obudowie filtra paliwa czy na silniku? Nie mam niestety nic, aby sprawdzić ciśnienie, jakie podaje pompa, jedyne co sprawdziłem, że króćcu wystającym z baku, gdzie jest wyjście paliwa, to normalnie paliwo było podawane, jak zdjąłem wężyk.
Pssenny tak jest to silnik diesla.Zawor paliwa jest w pompie.Pompa jest rotacyjana, ale w obudowie ma zawor paliwa z ktorego wychodzi kabelek na ktory trzeba podac + zeby paliwo doszlo do pompy. Chodzi o to ze ten kabelek mam puszczony przez przelacznik do akumulatora (tak zrobil poprzedni wlasciciel). Jezeli wiesz gdzie jest podlaczony ten kabelek...
Najlepiej ściągnąć obudowę z przekaźnika i obserwować jego styk. Można też sprawdzić czy na bezpieczniku nr 18 jest napięcie przez te 2 sekundy po włączeniu zapłonu. Ten przekaźnik zasila bezpiecznik nr 18 więc jak jest napięcie przez 2 sekundy na tym bezpieczniku po włączeniu zapłonu to przekaźnik jest sprawny i poprawnie wysterowany i na wtyczce pompy...
Serwis olejowy wyświetla się w formie komunikatu słownego na zegarach. To czwórka, Clio 3 klepane było do 2012r Gdzie w tym samochodzie znajduje się filtr paliwa... Obudowa pompy to filtr paliwa.
Dzięki za informację, szczerze zapomniałem napisać informację dla kolejnych użytkowników Santa Fe. Po zwiedzeniu 4 warsztatów specjalistycznych auto trafiło do przysłowiowego "pana Henia zza płotu" i okazuje się że przyczyną awarii była rozwalona obudowa filtra paliwa (poszły uszczelki) i paliwo nie było filtrowane i zapychało regulator, a dalszą część...
W niektórych samochodach paliwo powraca do zbiornika nie przepływając przez wtryskiwacze. Regulator ciśnienia paliwa jest w filtrze. Jak sie wyjmie pompę paliwa ze zbiornika to jej obudowa zmienia kolor, uszczelka pompy "gnije", robi się ona mazista (jak samochód pracuje tylko na benzynie to nic takiego sie nie dzieje). Po pewnym czasie użytkowania...
W pompie paliwa (obudowie tej plastikowej) był jakby piasek, zbiornik czysty.
Filtr to obudowa wkładu pompy paliwa w zbiorniku.
a czy sprawdzales cisnie w ukladzie niskiego cisnienia , sprawdz przed filterem i za filtrem,w obudowie filtra sa dwa zawory,mogą byc zatkane, i oczywiscie sprawdz co pływa w filtrze. jezeli dochodzi paliwo do pompy wysokiego cisnienia, a nie wychodzi to chyba wszystko jasne.
m2606: jeszcze nigdy nie widziałem takiej "pompy z dwoma sekcjami" po prostu w nowszych rozwiązaniach pompa jest w takim plastikowym "koszyku" a baku który ma małe dziurki na dole i jest otwarty na górze i cały powrót paliwa idzie też do koszyka a nie do baku, więc ten koszyk jest napełniony i jest takim "zbiornikiem retencyjnym" w baku i w nim siedzi...
Jeśli jest to silnik V6 to w zbiorniku powinna być elektryczna pompa paliwa, która pompuje paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem. Wygląda na nieszczelny zaworek w obudowie filtra paliwa. Sprawdź jescze przewody paliwowe czy któryś nie jest pęknięty i przez to schodzi paliwo.
Jak się położysz pod samochód będziesz widział po korpusie pompy czy jest nowa, wystaje sam przód, reszta schowana w obudowie. Jest tuż za kołem w takim czarnym pojemniku. Uwaga przy odkręcaniu, paliwo pod wysokim ciśnieniem.
Załóż sobie taką pompkę gruszkę przed filtrem.Przed odpaleniem podpompujesz i jak zapali wiadomo że paliwo schodzi.To jest druciarstwo i rozwiązanie tymczasowe.Bo ,sama pompa może puszczać,trawersy do roboty,przelewy,obudowa filtra i masa innych rzeczy.
Witam, Mam problem z w.w. golfem, kiepsko odpala po dłuższym postoju ponieważ najprawdopodobniej wraca się paliwo do baku przewodem powrotnym. Wszystko już zostało sprawdzone w celu ewentualnych nieszczelności, wtryski, przewody, zmieniona obudowa filtra paliwa itp. Ostatnio zauważyłem, że pompa w baku paliwa raz chodzi po wyłączeniu silnika i to czasami...
Witam A problem mam taki, że w VW LUPO 1.4 TDI AMF 99r 150 000 km ma najechane. I teraz najważniejsza dla mnie kwestia. Jezeli samochod postoi >12h bez odpalania to przy probie odpalenie ma miejsce taka sytuacja: 1. przekrecam kluczyk podgrewaja sie swieczki odplalam auto. 2. samochod odpala na dotyk chodzi z 2 sekundy i gasnie 3. powtarzam manewr...
Wyczyść dokładnie te dwa elementy w których jest tyle otworów powinny być tam znaki. A co do dokładnego ustawienia początku wtrysku to na kole pasowym masz znaki .Pierwszy znak-dwie kreski odpowiada początkowi wtrysku. Obracaj wałem w prawo tak aby zgrać te dwa znaki z wycięciem na blaszce która znajduje się na obudowie rozrządu w tym momencie powinno...
Będą także na dnie obudowy filtra paliwa.
A w filtrze paliwa jak zgaśnie jest paliwo? Przecież tu jest filtr w metalowej obudowie pod autem! Nic tam nie będzie widać. Kolejna sprawa że to nie gaźnik więc pompa jest w baku i nawet gdyby siadła to i tak paliwo będzie we filtrze. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, nie rozwiązują problemu...
Spróbuję to wykręcić i sprawdzić czy do środka nie dostały się jakieś paprochy. Kupiłbym nowy bo ten ma 20 lat i kto wie jak trzyma, ale nie wiem na jakie ciśnienie. Oryginał można dostać tylko z nową obudową filtra za ponad pięć stówek. Według oficjalnych danych fiata do pompy CR ma dochodzić ciśnienie wstępne minimum 0,5 bar. Tu faktycznie nie ma...
I wymieniaj dalej tak w kółko aż zrozumiesz, że to obudowa jest wytarta a nie łopatki. Czytaj ze zrozumieniem. Obudowę kupiłem jakiś czas temu niepotrzebnie,bo zatarciu uległy łopatki pompy wstępnej i kółko pływające, a szukałem nieszczelności w obudowie. Teraz założyłem nową i nowy filtr. Zdziwię co poniektórych, ale przyczyną było rzeczywiście kiepskie...
Witam państwa - mam problem z wyciekami paliwa w pompie rotacyjnej ursus c360 3p wycieka , a raczej tryska paliwem na kolektor wydechowy z krócca gdzie styka się on z obudową pompy wtryskowej -jest to w tylnej części pompy gdzie dochodzi przewód drugiego wtryskiwacza ,w jaki sposób to uszczelnić .Leje się również z spodu gdzie jest odejście na trzeci...
Rozpiąłem przewód na obudowie rozrządu ten co idzie ze zbiornika i wpiąłem swój z butelki i paliwo szło przez fabryczny filtr i go ubywało w butelce więc musiało wracać powrotem do zbiornika ale nic to nie pomogło.We wtorek zacznę rozbierać i zobaczę czy idzie paliwo na wtryski sprawdzę rozrząd i świece źarowe a może jest jakiś zaworek w pompie co odcina...
Jaki smok? Ten od obudowy pompy paliwa w baku? tam pompa jest taka duża tzn sama pompka jest niewielka, ale wraz z budową to już kawał ustrojstwa. Chciałem sprawdzić czy podczas tego "zaniku paliwa" nie wystepuje czasem odcięcie iskry, ale ...wstyd się przyznać, nie wypatrzyłem świec patrząc z góry na silnik. Na wierzchu były tylko wtryski - kazdy miał...
w 360 nie masz żadnych blokad rozrządu jedynie znaki jeśli masz przykręcone kolo zamachowe dobrze to na nim powinieneś mieć znaki dwa nacięcia oznaczające początek wtrysku i OT oznaczające GMP wszystko ustawiasz do nacięcia na skrzyni, ustawiasz pierwszy cylinder w pracy czyli GMP na dźwigienkach powinieneś mieć luz cofasz troszkę kolo zamachowe tak...
Nie wiem o jaki silniczku piszesz ale myślę że tak nazywasz samą pompę paliwa reszta to obudowa do zamocowania :-) . Podam Ci szybszą metodę jeżeli napicie dochodzi zdejmij przewód paliwowy zasilający o zobaczy czy w ogóle podaje paliwo bo samego ciśnienia paliwa na pewno nie masz czym sprawdzić, zobacz czy masz iskrę bo może padł Ci czujnik na kole...
Na wstępie witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z odpaleniem suzuki 1.6b monowtrysk. Auto zgasło nagle i od tej pory nie odpala. zauwazylem ze byl zsuniety przewod pod obudowa wtrysku wychodzacy z gardziela do obudowy klawiatury. pompa po przekreceniu zaplonu ladnie podaje paliwo przez kilka sekund. zalozone nowe swiece iskra jest dobra. wydaje...
Cześć. Odświeże trochę suchara, może komuś się przyda. Koledze napewno chodziło o zawór scv. To auto ma tendencję do pękania obudowy filtra paliwa. Przecieku nie widać, ponieważ nie ma pompy wstępnej i ciśnienie w filtrze nie występuje. Paliwo, po postoju się cofa zapowietrzajac układ. Mam nadzieję że komuś się przyda, zanim przejdzie do prób naprawy...
Dzień Dobry Zrzuć przewód zasilający paliwem na filtr paliwa i pokręć rozrusznikiem. Pompa wstępna elektryczna (jeśli takowa występuje zależne od pompy ciśnienia paliwa na silniku)powinna podać paliwo na filtr. Jeśli nie to szukaj tam. Przekaźnik 109 bez obudowy możesz lekko docisnąć styki do siebie i sprawdzić czy czasem w trakcie dociskania(lekko)...
no to troszkę z życia: samochód - citroen ax z instalacją gazową( najprostrzą) fakty - po ok 2 miesiącach od założenia instalacji brak możliwości odpalenia auta na bęzynie. powód - pompa paliwa, która po przełączeniu na zasilanie gazowe nadal pracowała a zawór odcinający paliwo powodował większe obciażenie silniczka pompy. ponieważ w normalnych warunkach...
Witam problem dotyczy początku wtrysku ursus c 355. Rozrząd byłrobiony silnik ogolnie w dobrej kondycji głowice też a problem z zapalaniem ciezko ma krecic... więc sprawdziałęm początek wtrysku i jest problem a mianowicie jest za póżny wtrysk te dwie kreski na kole zamachowym są jakieś 1.5 cm ponad kreską na obudowie sprzęgłą pompę dałem jak tylko idzie...
Moja rada zmień mechanika, Na chwilę obecną masz zapowietrzony układ paliwowy, pompę wtryskową VP44 odpowietrza się specjalnym przyrządem. Pojedź do mechanika który jest w stanie odpowietrzyć układ tak jak należy, póki jeszcze pompa żyje, póki co powietrze wędruje z pompy na wtrysk gdzie blokuje przepływ paliwa stąd taka praca silnika, potem sobie powietrze...
No na plaka odzywa sie wczesniej pompa nie dawala paliwa zostala zmieniona i juz podaje paliwo. No wal blokowany byl i te gorne koło w pionie na obudowie tez nie ma znakow nic. Kolo zamachowe nie bylo ruszane. No moze i ten klin bedzie masz moze jakis schemat czy cos takiego?
... dociekań ciąg dalszy: Dotarłem do materiałów szkoleniowych VW/Audi na temat silnika EA888 gen.3. Z nich wynika, że wtrysk MPI to wcale nie są takie takie małe ilości paliwa. Na rozgrzanym silniku, podczas małego obciążenia silnika paliwo jest podawane wyłącznie przez wtrysk MPI: https://obrazki.elektroda.pl/4123767000_... Źródło:...
wiec jeśli klin jest ok to wałek musi być skręcony sprawdź tak jak kolega Andrzej mówił kont wtrysku w sensie znaki na kole zamachowym muszą się zgadzać z obudową skrzyni i na pierwszym czy tez ostatnim króćcu na pompie powinno podać paliwo jeśli nie jest tak to wyciągnij pompę i posprawdzaj sprzęgiełko na niej możliwe ze tam się klin ściął
Nie do końca się zgodzę. Po wykreceniu filtra i włączeniu zapłonu, paliwo wylewalo się z obudowy. Jest dość przekombinowany ten układ rurek w baku, ale cześć paliwa tloczona jest w pompę wstępną. Oczywiście po awarii tej pompy auto normalnie jeździ. Były też drugie wersję tych pomp gdzie pompa elektryczna pchala bezpośrednio w silnik, a mieszanie między...
W nowszych silnikach filtr paliwa jest w obudowie pompy i jest tam wsadzony i zaklejony raz na całe życie pompy. Francuska benzyna jest czysta jak łza i im to w zupełności starcza.
A co w przypadku gdy pompiarz trochę spartaczył robotę i nie oznaczył dokładnie punktu, lub pompa nadal dobrze tłoczy paliwo (ciśnienie, wydajność), a z powodu zużycia elementów punkt na obudowie nie pokrywa się z prawdziwym kątem wtrysku? Względnie co gdy np. nowe koła rozrządu mają minimalne przesunięcia np. źle nacięty klin, czy źle wykonany otwór...
W puszce obok sterownika silnika, złacze 15-pinowe, schemat na obudowie.
Paliwo dobre, początek wtrysku myślę że jest dobry, ustawiony kreska w kreskę (czyli kreska na kołnierzu pompy z kreską na obudowie silnika).
Witam. Podłącze się do tematu. Wziąłem sobie problem na głowe. astra 1.7 dtl 2000 rok. pompa denso. Sterownik wrócil właśnie z naprawy , silnik nadal nie odpala, pompa nie pompuje cisnienia, wogóle nie podaje paliwa na wtryski, pompa tłoczy paliwo spowrotem do baku. Rozrząd wał korbowy ustawiony an znaki, wałek rozrządu równeiż na gwint na gwint w obudowie...
Zdjęłem obudowę przekaźnika pompy paliwa, załącza się on przy zapłonie i jest załączony cały czas aż do wyłączenia zapłonu kluczykiem więc jakby wszystko było wporządku, jednak wyczytałem, że ECU steruje masą dla tego przekaźnika więc to mój główny podejrzany, jutro podmienię i zobaczę efekty, przy okazji podłączę pompę paliwa na krótko i zobaczymy...
To nie nowe auto.To ma normalny styk od lampy rezerwy. Niczego nie zaszlamisz bo pompa zawsze ciągnie z dna,więc najpierw wybierze śmieci. Paliwo nie ma teraz śmieci jak za komuny. Po ente,dzisiejsze samochody maja pompu dwuobwodowe. Pierwszy obwód zbiera nawet resztki paliwa walajace się po zbiorniku (bez obawy uszkodzenia) i tłoczy do obudowy pompy,a...
No paliwo jest :D i do pompy dochodzi nie słyszałem żeby załączał się elektrozawór.Dziś próbowałem na wszystkie strony, na początek wymontowałem ten zawór sprawdziłem pod akumulatorem i działa, więc zamontowałem i obciołem wtyczkę i podałem zasilanie bezpośrednio z aku i podałem paliwo z bańki elektryczną pompką. Mimo wszystkich zabiegów na szynę nie...
Mnie cały czas zastanawia dlaczego jak zablokuje powrót paliwa z pompy na noc to rano nie ma problemu. Gdyby to były oringi to paliwo by schodziło w takim przypadku, a pompa była by upaćkana. Nie ma możliwości sprawdzenia wtryskiwaczy na stole pod względem nieszczelności obudowy. Podałem już wszystkie wskazówki.
Witam Nie wiem czy masz jeszcze ten problem , ale odpowiadam na wszelki wypadek. Mialem ten sam problem , samochód najpierw zgasl przy predkości pow. 120 km/h. a potem zaczął gasnąć przy dodawaniu gazu-zapalal bez problemu po odczekaniu parunastu sekund - komp. wyświetlal błąd P1130 !! - czyli wg instrukcji serwisowej 1-zbyt niskie ciśnienie na listwie....
Czyli masz euro 2. W pompie boscha też jest pompka wstępna (wbudowana, zasilająca). Tak zachowuje się silnik np.po wymianie filtra paliwa , gdy w filtrze paliwa jest powietrze ( pompa ma paliwo i odpali ale zassie powietrze z filtra i wtedy gaśnie ). Czasami w tym modelu zapowietrza się na pompce ręcznej na obudowie filtra paliwa i objawy są podobnie...
Co masz na myśli pisząc nieszczelny kosz? Miałem małe problemy zarówno z wyciągnięciem jak i włożeniem pompy do zbiornika. Standardowe obrócenie o 15 stopni w lewo nie bardzo dało się wykonać wiec musiałem nieco podważyć obudowę żeby to wyciągnąć. Wydaje mi się również że wszystko ładnie siadło, bo pompa bez problemu zassała paliwo. Kurcze ale żeby...
Dzień dobry, czy do Passata B7 Variant 2.0 TDI, 103 kW z 12.2011, CFFB jestem wstanie dostać nowy zamiennik wkładu pompy paliwa, dobrej firmy np. Pierburg? Moja pompa ma 2 króćce oraz wlot profilowany pod wpinany na zatrzask filtr siatkowy. Numer całego zespołu: 3AA 919 050 B czyli np. https://bt-cars.pl/pompy-paliwa/955-vw-p...
Dość często wymieniam pompy paliwa w samochodach, które jeżdżą na lpg, w baku ledwo parę litrów paliwa, pompa pracuje "na sucho" na zakrętach i w efekcie zaciera się lub przegrzewa tak, że topi się plastikowa obudowa. Po wymianie trzeba ze dwa dni wietrzyć halę, żeby pozbyć się smrodu starej, zwietrzałej benzyny. Mam stary motocykl 4T, po dłuższym niż...
...o ile wszystkie nie są jednakowej grubości. Jeśli dobrze pamiętam - w niemieckich markach zawsze brązowy był masą. A pozostałe - troche zagadka. Tak intuicyjnie wychodzi mi, że podłączyłbym czarny i brązowy, ale ciekawe, do czego dwa pozostałe. Coś mi świechta, że czasem pompy miały jakby dwie wydajności - przy uruchamianiu silnika duża dawka, a...
Diagnostyka: Na przekaźniku jest 12 V Bezpiecznik jest 12V Pompa - przewód czerwony 12 V - tutaj nie wiem jak powinno być w przypadku pozostałych ale nie ma na nich 12V. Z tego by wynikało, że 12 V dochodzi na pompę. Zastanawiam się jak jest z masą tzn. wiadomo - masą jest obudowa samochodu ale czy w przypadku pompy może być ona doprowadzona przewodem?...
Wtryski pod obciążeniem mogą puszczać paliwo przelewami i też będzie gasł. Wymiana regulatora ciśnienia paliwa często maskuje na jakiś czas tę usterkę. Moim zdaniem bez sprawdzenia wtrysków i pompy na stole się nie obejdzie. Dodano po 1 Jeszcze kwestia zasilania w paliwo, czyli pompa paliwa w zbiorniku oraz filtr paliwa. Wyciągnij wkład i zrób zdjęcie...
mam problem z moim passatem wczoraj wymieniałem filtr paliwa i przy tym zauważyłem pęknięte wężyki przelewowe na wtryskiwaczach wężyki wymieniłem, było wszystko ok, nic już nie ciekło po czym dzisiaj rano zauważyłem po odpaleniu samochodu, że cieknie gdzieś na pompie paliwowej od strony przewodów metalowych podających paliwo na wtryski skąd może być...
Witam walczę z fiorino 1.4 b+lpg z odpalaniem i dławieniem na benzynie od dwóch lat, nie będę się rozpisywał ile wymieniałem części i ile odwiedziłem warsztatów. Do rzeczy rozjechane mapy wtrysku przez lpg to jedno i faktycznie jest ciężko ustawić ale problem jest z moich doświadczeń wynika z nieprawidłowego ciśnienia paliwa. Teraz podam szczegóły:...
Ten układ sam się odpowietrza. Kilka razy na zapłon żeby pompa paliwa ze zbiornika podała paliwo. Bo mechanik mógł wymienić samą pompkę, a nie cały wkład (obudowę). A oddał starą pompkę? Jak nie to na reklamacje. Bo mógł nie wymienić a kasę wziął.
Dioda w tej obudowie to maks. 500mA - niemożliwe aby przez nią płynął prąd zasilania pompy (paliwa? - bo DELCO mi się z GM kojarzy?). Toto poniżej diody, szeregowo z nią połączone - czarna obudowa teraz widać na niej pasek - to też jakaś dioda ?
Robisz to tak ,ustaw wał korbowy na znak OT - górny martwy punkt , ustaw wałek rozrządu krzywkami do góry na pierwszym cylindrze - znaki za kołem rozrządu pokryją się . W takiej pozycji załóż łańcuch rozrządu . Aby przewody wtryskowe pasowały ustal który króciec podający pompy podaje w tym momęcie na pierwszy cylinder , znak na kole wieloklinowym pompy...
Miałem podobny problem w citroenie,cały czas łapał lewe powietrze i po dłuzszym postoju zero paliwa w filtrze,całe paliwo sie cofało.podczas próby odpalania pompa ciągnęła powietrze właśnie z obudowy filtra,problem polegał na tym że w obudowie owego filtra paliwa występował zaworek zwrotny który nie trzymał paliwa ,po wymianie całej obudowy auto sie...
Dla potomnych. Sterownik pompy paliwa wypchany elektronika jest na lewym nadkolu i byl powypadkowy ,peknieta obudowa, I albo wysuszony zadziala albo uzywka.
Jeżeli nie masz pompy w zbiorniku- tłoczącej - to masz w PWC pompę ssącą i dla tego występuje gruszka. Jak sprawdzić czy działa- rozłącz przewód zasilający do zbiornika od pompy i sprawdz jakie ma podciśnienie ssania ( czy ssie paliwo ) Podepnij bańkę z paliwem z pominięciem zbiornika( bańka i przewód do pompy) i sprawdz czy odpali bez pompowania gruszką...
obudowa filtr paliwo wyciek paliwo pompa paliwo pompa paliwo cofać paliwo
citroen xsara paliwo vaillant czujnik ciąg tl072 ne5532
światłowód inwestycja internet światłowód
Electrolux ESPC1DB – rozbiórka, demontaż, lokalizacja śrub, narzędzia, wskazówki serwisowe Polsat Box D64AX – nagrywanie programów, PVR, obsługa dysków USB, chmura nPVR