Na filmiku wyraźnie jest widoczny wyciek z pod rurki wychodzącej z pompy cieczy chłodzącej do chłodnicy, jest ona uszczelniona za pomocą oringu, również widoczne jest że ta rurka nie jest w dobrej kondycji, a jest bardzo cienka ścianka, więc jeśli nie jest przegnita to niedługo przegnije. Należy wymontować rurkę i wymienić oring, a jeśli zajdzie potrzeba...
Prawa strona silnika na górze obudowy filtra oleju.
chodzi o mocowanie filtra oleju o ta przystawke pomiedzy nia a blokiem sinika jest uszczelka raczej ona padla
Ciśnienie za duże ponieważ kanał olejowy zatkany (za filtrem).
On tej diagnozy na pewno nie przeprowadzi, żeby wyjąć ten wymiennik lub jak piszesz chłodniczke należy zdemontować płytę z obudowa filtra oleju.
Jak koledzy piszą więcej danych bo teraz można tylko gdybać . W tym silniku zaczął bym od wymiany czujnika ciśnienia oleju i uszczelki pod miską olejową . Może uszkodzony zawór spustowy w obudowie filtra oleju ?
Zapewne jak w większości silników w obudowie filtra oleju. https://www.youtube.com/watch?app=deskto...
Nad filtrem (obudową filtra) oleju .
Po wlaniu 10w60 smarowanie jest. Zrobiłem 600km jednorazowo przeważnie 160km.h ani razu nie sygnalizował braku ciśnienia ale tak przy okazji dowiedziałem się, że oprócz zaworu regulacji ciśnienia w pompie jest jeszcze jeden w obudowie filtra oleju trzeba zobaczyć co tam się dzieje.
Jeżeli uważasz że olej scieka z obudowy filtra oleju i generalnie z układu, to grzechotalby łańcuch po odpaleniu. W starych BMW tak było, trzeba bylo wymienic zawór w podstawie filtra.
https://www.eurofrance.pl/obudowa-filtra...
Czy istnieje zamiennik obudowy filtra oleju doW123 2,0 ponieważ mój nie mieści się w komorze GAZ 69 za wysoki.Słyszałem że od ,,Kaczki'' jest skierowany w dół ale ja słabo znam temat i dlatego proszę o pomoc i odpowiedż.
Może wina faktycznie jest w obudowie filtra oleju jest plastikowa i ma jakieś wewnętrzne pęknięcie plastik plus 200 tys przebiegu i może tym leży problem .Większość wymienia całe słupki bo w tych silnikach jest jakiś problem tylko gdzie
Uporałem się z wyciekiem spod miski i dwa miesiące spokoju. Teraz wyglada ze leci spod obudowy filtra oleju, jest tam uszczelka. Mam pytanie, jeśli ktoś wie, jak odkręcić te obudowę, aby wymienić uszczelkę? Czy trzeba demontować kolektor ssący? Samochód to peugeot 407 2.0 benzyna 140km 2007 rok. Dziękuje pozdrawiam Szymon
A odnośnie tej obudowy filtra oleju powinno go tam być aż tyle że się wylewa? Sprawa jest wysoce podejrzana. Może zapchana być arteria olejowa. Zrób płukankę. spuść ten cały syf. Zobacz, co znajduje się się w oleju po odstaniu na dnie naczynia.
Chłodnica oleju pod obudową filtra do wymiany.
Obejrzyj dokładnie obudowę filtra oleju i wszystkie zawory w niej. Może tam być problem.
Witam. Czy ktoś może wymieniał ten zawór bypass pod obudową filtra oleju w z17dtl lub z17dth? Podejrzewam że jest on u mnie uszkodzony, otwarty, lub wypadł, i schodzi mi tamtędy olej z filtra na postoju. Potem po uruchomieniu silnika zanim dobije ciśnienie oleju to trwa około 5 sekund. Pozostałe dwa zawory zaznaczone na rysunku podmieniałem z innego...
Hm nie wiem czy tak powinno byc dobrze założyłes ta uszczelkę
Ale ja muszę ten problem rozwiązać... Uszczelniacz był wymieniany 5 dni po wymianie rozrządu, czyli praktycznie razem z rozrządem. Nie miałem czasu ponownie tego robić, dałem do dobrych ludzi, ale zatrudnili sobie "pomagierów". Już po odbiorze źle to wyglądało: niedokręcony gaz, rozwalona osłona przegubu i cieknąca misa (gdzie zwalili na obudowę filtra...
Czujnik na obudowie filtra oleju
Silnik wymieniony , kupiłem od Mercedesa W221 , różnice tylko w misce olejowej i pompie oleju ale top przełożyłem ze starego silnika i zamieniona obudowa filtra oleju ponieważ w mercu nie ma czujnika , reszta pasowała bez problemu.
Dzięki za zainteresowanie ;-) Problem rozwiązany a czujnik znajduje się w obudowie filtra oleju pozdrawiam
Witam Do sprawdzenia jeszcze uszczelka pokrywy przedniej silnika do której przykrecona jest obudowa filtra oleju. Bardzo często zdarza się że ta uszczelka gnije i tam woda miesza się z olejem.
Tak jak podpowiada kolega ,wT4 są dwa czujniki oleju jeden w obudowie filtra oleju a drugi w głowicy , jak dobrze pamiętam to ten w głowicy jest normalnie zamknięty i w odpowiednim czasie muszą się zmienić stany z tych dwóch czujników
Wymiana obudowy filtra, było mikro pęknięcie
Chłodniczka oleju wymieniona na nową oryginalną z ASO + 4 oringi gumowe + metalowa podkładka pod podstawę obudowy filtra oleju. Po zalaniu wody i preparatu do usuwania oleju z układu chłodzenia, po ok 2min pojawił się olej. Po ok 20 min ilość oleju w układzie chłodzenia była już taka sama jak przed wymianą. Czy możliwe jest że tak duża ilość oleju idzie...
obudowa filtra oleju (przepływowego) jest zawsze z metalu (fakt- cienka blacha ale blacha)
Cześć, pod obudową filtra oleju masz czujnik ciśnienia - wykrec go i podłącz manometr jeżeli wskaże inną wartość niż 6 bar - będziesz wiedział czy masz problem mechaniczny czy strikte elektryczny.
Drugi masz na obudowie filtra oleju (brązowy ) Pozdro.
No i jeszcze jeden czujnik ciśnienia oleju gdzie się znajduje? Ten to jest chyba przy obudowie filtra oleju, na dole po prawej stronie. A ten czujnik temperatury oleju to na dole pod silnikiem? A ten to raczej tak, to jest chyba poziomu oleju i temperatury w jednym.
W obudowie filtra oleju ale gdzie ? Przecież tam nie dochodzi żaden przewód?
Przepraszam za błąd. Trzeba albo przerobić , albo zmienić obudowę filtra oleju. Żle zrozumiałem pytanie.
Pomoże ktoś ? proszę o jakieś porady co z tym fantem można zrobić rozebrać obudowę filtra oleju?
Mam pytanie odnośnie uszczelnienia wycieku oleju w silniku oplowskim 1.7 TD z pod obudowy filtra oleju. Jak się tą obudowę demontuje. Wyciek ten był już likwidowany w warsztacie, ale naprawa wytrzymała tylko miesiąc.
Masz przecież na rysunku skrzynię biegów. Spust jest pod lewą półosią. Śruba górna to kontrolka poziomu oleju a wlewać najlepiej przez odpowietrznik na skrzyni w komorze silnika. Żeby było łatwiej można wymontować obudowę filtra powietrza.
Auto po wymianie oleju. Stan oleju ponad max. Ostatnio cofałem pod rampę w dół. Pracownik magazynu pokazał że mam wyciem oleju pod silnikiem. Zadzwoniłem do mechanika powiedział żeby wymienić oring na obudowie filtra oleju i bedzie dobrze. Ponoć jakaś wada oringów. Czy zbyt wysoki stan oleju nie powoduje wzrostu ciśnienia w skrzyni korbowej i dlatego...
Od strony ściany grodziowej.Blizej skrzyni biegów.Siedzi w obudowie.
Mi to wygląda na uszkodzenie głowicy, lub uszkodzenie chłodnicy oleju na obudowie filtra oleju. Sprawdzali głowice na szczelność płaszcza wodnego?
Po pierwsze w silniku MPI nie powinno się stosować instalacji mieszalnikowej, po drugie te silniki zawsze dmuchały olejem z odmy, kwestia tylko ile tego oleju tam jest - czy wkład filtra powietrza jest nasiąknięty olejem, czy tylko jest go trochę w obudowie filtra. W starszych silnika FIRE w odmie była taka "sprężynka" (coś jak myjak do stalowych garnków),...
Niestety sama chłodnica nie zejdzie. Musisz odkręcić obudowę filtra oleju 4xm8. Trzeba spuścić płyn chłodzący. Uszczelnienie na oringach.
Koledzy co do silnika to zdaje się że to konstrukcja forda. Dzisiaj miałem ten sam problem z odpaleniem i zajrzałem pod spód (SILNIK) i na obudowie filtra oleju był wytłoczony znaczek ford-czyżby to silnik forda .Koledzy w nawiązaniu do poprzedniego wpisu proszę o poradę dotyczącą postępowania z serwisem jak i samej przyczyny problemów z odpaleniem.Pozdrawiam.
Jest to dość gruba rura łącząca blok silnika z obudową filtra powietrza.
To że silnik zarzygany to nie znaczy że wywaliło uszczelniacze. Trzeba go umyć i poszukać wtedy wycieków. Np są trzy uszczelniacze w tym silniku. Dwa na wale i jeden na rozrządzie, tzw simeringi . Wymiana jednego wiąże się z wyjęciem skrzyni i sprzęgła ,a dwóch pozostałych z demontażem paska i kół rozrządu.Są i inne miejsca gdzie leje "naturalnie"....
Mi się wydaje ,że powinien miec dwa czujniki i to ten drugi jest przyczyną co zwiera do masy gdy dostanie ciśnienie,a powinien byc gdzieś przy obudowie filtra oleju.
Witam . Proszę sprawdzić termostat oleju, znajduje się w obudowie filtra oleju, miałem podobna usterkę , wymiana kompletnej podstawy filtrów oleju Na chłopski rozum , pod obciążeniem albo po przekroczeniu temperatury otwiera się termostat oleju który jest sterowany elektronicznie , dzieje się tak ponieważ otwiera się elektrozawor chłodzenia denka tłoka...
Witam, Otóż mam problem z moim oplem jakieś pól roku temu padła turbina, poszła do regeneracji. Ciśnienie oleju sprawdzone, filtr i olej wymienione. Po około 5 tyś km turbina znów padła, kolejna regeneracja oraz regeneracja dwóch wtrysków i dwa nowe. Po sprawdzeniu ciśnienia wymieniona pompa oleju. Znów po około 5-6 tyś km padła turbina, mechanik stwierdził...
Wymieniłem Pompe wody, ale jest teraz problem. Woda idzie do oleju. Od czego zacząć? Bo już płyn na podłogę nie ucieka. Prawdopodobnie Masz uszkodzoną chłodnice oleju ,która znajduje się w obudowie filtra oleju.
Witam. Wewnątrz zbiorniczka wyrównawczego Corsy D 1,2 zbiera się tłusta maź. Co może być tego przyczyną? Na jednym z filmów na You Tube widziałem jak bohater filmu przy takich objawach, chyba w Astrze H wymieniał uszczelki obudowy filtra oleju. Czy obudowa filtra Corsy D 1,2 ze zdjęcia poniżej posiada również kanały wodne czy tylko olejowe? https://obrazki.elektroda.pl/1438414400_...
Witaj kolego, Podczas zakręcania obudowy filtra oleju, wykonujący-czyli ja-nieopatrznie i nie złośliwie zsunął przewód od podciśnienia sterowania turbiną ano właśnie banał, pierdołka a przez sugerowanie się komunikatem / błąd układu wydechowego / można by sporo w tym aucie wymienić niepotrzebnie , 1 min naprawy gines chyba klęknie , pozdrawiam ,
Należało wykonać otwór w bloku do czujnika położenia wału i zamontować uszczelniacz z czujnikiem przeznaczony do 2,0 TDI. Obudowa filtra oleju i chłodniczka z ASZ(od Octavii I pasowało idealnie). Przełożyć wałek wraz z impulsatorem wałka (na wałku z ASZ silnik odpalił, ale nie łapał synchronizacji). Świece przełożyć z 2,0 TDI - inne napięcie. Wykonać...
Witajcie. Proszę o pomoc w diagnozie. W czasie jazdy sporadycznie coś wyje jak na video. https://obrazki.elektroda.pl/5175050100_... https://obrazki.elektroda.pl/5012796300_...
Witam! Mam problem z MANem jak w tytule, silnik EURO 4 , common rail. Olej spływa po łapie silnika po prawej stronie (patrząc od przodu pojazdu). Wyjąłem chłodnice lecz od przodu nic ciekawego nie widać. Silnik jest mokry mniej więcej na łączeniu obudowy rozrządu, od wysokości pompy paliwowej. Wyjąłem też obudowę filtra oleju ale dalej nie mogę zlokalizować...
Wystarczy zakupić filtr w ASO i po problemie. Ileż on może być droższy? 10 złotych? 20? Czy wydane raz w roku to zbyt wysoka cena dla bezpieczeństwa silnika? Na własne oczy widziałem nieoryginalne filtry wyciągane W CZĘŚCIACH z obudowy filtra oleju w czasie przeglądu. Zresztą nie musi się rozlecieć - wystarczy, że będzie puszczać olej "bokiem" zamiast...
Jeden zawór jest umieszczony w pompie olejowej(przelewowy), drugi w obudowie filtra oleju(obejściowy). Dodano po 6 Prawidłowe ciśnienie w przypadku RFJ lub RFN(bo nie mam pojęcia która generacja i jaki silnik) to 5 bar przy 3000obr/min.
Witam.Mam ten sam problem.Wymienione wszystko łącznie z uszczelkami pod głowicami i nic.Ostatnio pcha ok 5l oleju silnikowego na 1500km.Ktos pisał o zaślepce w bloku pod przednią pokrywą silnika ale jej tam nie znalazłem.Pacjęt to r560.Pozdrawiam. Wszystko czyli co? Chłodnica oleju? Oringi ori? Pokrywa chłodnicy oleju? Nie pamiętam czy przednia pokrywa...
A nie wypluwa ci paliwa przez korek wlewowy. Mam identyczną kosiarkę z napędem i miałem przypadek wypluwania paliwa przez korek. Pomogło rozkręcenie obudowy filtra powietrza, wymycie filtra i nasączenie gąbki olejem.
co do pracy bez przewodu odpowietrzenia skrzyni korbowej to spokojnie jakiś czas możesz pracować. Proponuję otwór w obudowie filtra tylko zatkać. Co do czujnika oleju to niestety, żeby go wymienić trzeba dostać się do skrzyni korbowej silnika
Masz dwa czujniki ciśnienia jeden na głowicy od strony skrzyni a drugi na obudowie filtra. https://sklep.kupczyk.pl/pl/zestaw-teste...
A według mnie są dwa zaworki jak pisze kwok jeden do regulacji maksymalnego ciśnienia a drugi właśnie (tzw zapchnego filtra) w obudowie filtra oleju. Nie wiem jakie szkoły i ile motogodzin praktyki ale widze że nie wszystko złoto co się świeci. hej Do kolegi Michał ZRÓB TAK ŻEBY NA ZIMNYM SILNIKU PRZY DUŻYCH OBROTACH OLEJ NIE MIAŁ CIŚNIENIA WIĘKSZEGO...
Częsciowo zdemontowaliśmy trzy chłodnice z przodu , wykręciliśmy cztery śruby wpustowe mocujące moduł chłodniczki oleju i .....okazało się co było przyczyną wycieku . Uszczelki były w części w stanie agonalnym , obudowa plastikowa filtra oleju i podstawy popękana i krzywa. Rok vw T5 2012. Wymiana samych uszczelek to byłby zły pomyśl ,cztery śruby również...
Panowie pytanie mam czy w rocznikach 2013 występował problem z ciśnieniem oleju z pompami chyba już nie ? Pokazuje mi na wolnych obrotach czy zimny czy ciepły 0,4- 0,6 bara jak podkręci się obroty to nic nie zmienia na fizycznym manometrze też Co obstawiacie z tego co wiem jest zawór nadciśnieniowy oleju w obudowie filtra oleju ? Czy pompa choć przy...
witam nie nie leci z filtra stawialem na dwie rury ktore wychodza z obudowy filtra oleju i na czujnik cisnienia oleju i leci przez cujnik jak to mozliwe ? kontrola cisnienia oleju sie nie swieci chyba ze olej zaleje czujnik!? i jeszcze pytanie o turbine ma luzy i chyba sie za pozno zalacza ( brak mocy)?
Jest tak: Pierwsza seria 190 miała odczyt ciśnienia oleju mechaniczny, faktycznie był manometr i rurka do motora (tak jak w beczce). Później wprowadzono konstrukcję z elektrycznym przekazywaniem, sygnału. I tutaj tłumienie drgań występuje zarówno w czujniku, jak i we wskaźniku. Z praktyki warsztatowej wynika, że zazwyczaj pomaga wymiana czujnika ciśnienia...
Znam ten przypadek, nic nie zostało w obudowie filtra oleju. Albo nowy napinacz przepuszcza olej albo vanos z tą też błąd P000A i zbyt niskie ciśnienie oleju. Dodano po 1 Poza tym to już filtr oleju był filtrona, manna i teraz jest knechta założony i nic wcześniej po pozostałych nie zostało.
Wpisz numerek na obudowie 320/07735, wyskoczy zespół filtra CCV, prawie tysiak w serwisie.
Czujniki są dwa. W obudowie "postawie filtra oleju" Różnią się kolorami.
Sprawdź bączka (filtr wirowy odśrodkowy) tulejki ,ośka czy obraca się . Można sprawdzić jeszcze obudowę filtra oleju , jest tam zaworek plastikowy czasem potrafi zniknąć. Kolego ryba możliwe że szukasz problemu którego nie ma. Prawidłowe ciśnienie oleju dla silników 9,11 i 12 litrowych przy temperaturze roboczej wynosi: co najmniej 1,3 bar na biegu...
Tymi sygnalizacjami steruje czujnik umieszczony w obudowie filtra oleju. Uruchamia tą sygnalizacje wtedy, gdy cisnienie oleju spada poniżej 0,2 MPa a obroty przez 1 sek. są powyżej 2000. Świadczyć to może o uszkodzeniu tego czujnika lub o zużyciu silnika. W tym drugim przypadku konieczny remont silnika. Czasami też się tak dzieje, gdy zmienisz olej...
Żeby nie było za łatwo to w Puncie jest obieg płynu chłodzącego przez korpus przepustnicy... ciężko ze zdjęcia poznać czy to płyn czy olej. Płyn w dotyku jest raczej lepki niż śliski. Jednak ze zdjęcia widać, że zabrudzony cieczą jest także parownik, który jest nad korpusem przepustnicy, więc skłaniałbym się ku olejowi z odmy doprowadzonej do obudowy...
Mam błahy, ale wkurzający problem. Nie mogę odkręcić obudowy (kopułki) filtra oleju silnikowego. Obudowa wygląda na plastikową, na szczycie ma łeb na klucz sześciokątny, ale kluczem nasadowym nie daję rady, siedzi jak zaklejona, a boje się to urwać. Kluczem do normalnych filtrów (takie zaciskające się trzy łapy) też nie daję rady. Jak to ugryźć? Czy...
Czy wkładałeś suchy wkład filtra czy namoczony w oleju napędowym ? Jeżeli to pierwsze to wygląda na to , że masz zapowietrzony układ . Przy wymianie filtra w dieslach , dobrze jest dać mu się wymoczyć w oleju napędowym , żeby pozbyć się powietrza . Nawet i tak namoczony filtr i napełniona obudowa filtra nie gwarantują bezproblemowego odpalenia silnika...
Silnik Z10XE, po nagrzaniu i dłuższym postoju przy uruchamianiu silnika kontrolka oleju świeci przez dłuższy czas - tak około 5 sek. (wcześniej tego nie było) Problem pojawił się po wymianie uszczelki miski olejowej, wymianie oleju, filtra. Uszczelkę wymieniałem nawet dwa razy ponieważ problem pojawił się od pierwszej wymiany a za drugim razem podejrzewałem...
Jeśli ktoś mam poloneza caro z silnikiem fiata (gażnikowy lub z wtryskiem) to proszę o taki pomiar. Czujnik ciśnienia oleju jest po prawej stronie (pod gażnikiem) gaźnik jest po lewej stronie... a czujnik pod gaźnikiem jest czujnikiem od lampki czujnik wskaźnika jest po prawej stronie wkręcony do obudowy filtra oleju. Mało w którym poldku ten czujnik...
(...) ale niestety nie mam tego analizatora spalin i czy da się ewentualnie bez jego ustawić je patrząc jedynie na jakość spalin wychodzących z rury ? Nie da się. Chyba że będziesz miał szczęście i akurat wstrzelisz się w dziesiątkę (a raczej w 12,5). Prawdopodobieństwo 1:1000, no może 1:500 (z instrukcją serwisową kotła). PS: Wg mnie śruba w obudowie...
Ale chciałem zapytać czy ktoś może orientuje się bardziej w temacie. Nawet wymiary pasują https://www.autoczesciexpert.pl/oryginal... ps.pierwszy samochód?
Jaki silnik? W silniku 1.4 (KDX-PSA) odma jest połączona między filtrem powietrza a monowtryskiem. I w przypadku silnika 1.4 jest olej w obudowie filtra.
to że turbina jest trochę mokra nie przesądza sprawy,problemem jest kurz którego na turbinie nie ma prawa być,sprawdź dokładnie obudowę filtra rurę łączącą obudowę z turbiną i dokładnie oczyść wszystko to na początek.
Właśnie w tym silniku jest mechaniczna regulacja i niedawno własnoręcznie sprawdzałem luzy, są książkowe. Pasek był zdejmowany przy wymianie alternatora, odpalałem silnik by sprawdzić czy to na pewno łożyska w altku wyją. Stukał wtedy dokładnie tak samo. Czujnik ciśnienia oleju w tym silniku jest na dole, tuż przy obudowie filtra oleju. Odgłos dochodzi...
Witam. Koledzy czy tu jest w tej skrzyni obudowa od filtra oleju? Chce sam zrobić wymianę i nie wiem dokładnie gdzie jest filtr. Zdjęcie dodałem podgladowe. Mam taką samo skrzynie (wchodziłem i sprawdzałem tylko że mam z retarderem) ale mam taką samą zaślepkę https://obrazki.elektroda.pl/1661170800_...
Trzeba wykręcić zawór i zastosować zaślepkę od obudowy rozrządu mb om611/646. Kręcona na imbus. Jest Zawór Jeszcze w podstawie filtra oleju...
Witajcie,zmierzyłem właśnie dzisiaj cisnienie oleju wkręciłem manometr zamiast czujnika w obudowie filtra oleju i cisnienie jest następujące,przy obrotach jałowych tj.950 obr/min 2.4 bara,a przy 2000 obr/min 4.5 bara co o tym sądzicie ? Byłem dzisiaj u innego mechanika i ten stwierdził,że na jego ucho na 100% któryś wtryskiwacz niedomaga stąd te dziwne...
Zaworek w pokrywie chłodnicy oleju sprawdzony i w obudowie odśrodkowego filtra oleju ,,wirówka" także?Numer 10 i 11 w przypadku chłodnicy olejowej i numer 11 i 12 w przypadku wirówki.Nie zapomnij o tym że nie tylko tłoczki mogą ulec zużyciu obudowy także.A tak przy okazji jeśli to nie tajemnica to u kogo byłeś w Iławie na tym sprawdzeniu?
SKODA OCTAVIA II 1.6 TDI 2010r. A więc od początku.Po długiej podróży zaczął ubywać w szybkim tempie płyn chłodniczy i zapalała się kontrolka poziomu płynu,po uzupełnieniu mogłem przejechać około 30 km i problem się powtarzał,przyczyną była chłodniczka oleju ,a dokładniej to obudowa filtra oleju ,taka czarna, gdyż na kanale wodnym gdzie jest umieszczona...
Witajcie, koledzy pomocy. Mam problem z diagnozą skąd pochodzą dziwne odgłosy z silnika (wyje) jakby pompa wspomagania przy obrotach od 1100 i w górę coraz głosniej,. Na postoju i w czasie jazdy identycznie, wiec wymieniłem pompe wspomagania i bez zmian, przy okazji wymieniłem tez turbo, puszczało olej do ssącego. Odpaliłem bez paska i z odkręconym...
Witam. Koledzy czy tu jest w tej skrzyni obudowa od filtra oleju? Chce sam zrobić wymianę i nie wiem dokładnie gdzie jest filtr. https://obrazki.elektroda.pl/5409843800_... Dodano po 1 Zdjęcie dodałem podgladowe. Mam taką samo skrzynie (wchodziłem i sprawdzałem tylko że mam z retarderem) ale mam taką samą zaślepkę
Witam kolegów. W sumie dobrze radzicie napewna trzeba wymienic czujnik cisnienia oleju, a co z sygnałem dzwiękowym. Czujnik od sygnału wkręcony dest w dekiel obudowy filtra oleju. Jak spada ciśnienie w magistrali to facetowi dzialaja dwie funkcje informacynjne lampla i brzęczyk. 1. od czyjnika nalezy zaczać bo to mały koszt. Choc w/g mnie może być coś...
Dzięki Rycho T, teraz działa tak jak powinno:). Jeszce czeka mnie zrobienie obudowy filtra powietrza, wymiana oleju i mam nadzieję, że odpali:). Jeśli chodzi o sprawdzenie zaworów, (czy 0,05 na ssącym i 0,06 na wydechowym było by w porządku?), odstęp elektrod świecy 0,5 mm?.
Jeśli chodzi o filtr do dokręcałem go chyba na 4 możliwe sposoby, gdyż ma on 4 rowki, które się delikatnie wkręca i efekt zawsze był ten sam, nigdy jakoś luźno nie chodził. Obudowę filtra (zbiornik oleju w filtrze) też dokręciłem, tam nic nie cieknie więc chyba dobrze doręcony. Mam system dwururowy jeśli chodzi o przewody od oleju. Odpowietrznika za...
Witajcie Borykałem się z tym problemem od dłuższego czasu praktycznie bez skutecznie, wydaje mi się że problem faktycznie jest module wałków. Został on trochę zmodyfikowany w porównaniu z wcześniejszymi modułami z 2.0 tdi pd brakuję tam jednej panewki. Wymienione zostały Pompa oleju Panewki korbowodowe Sprawdzone panewki główne (oprócz ostatniej) brak...
dobra rada, tomv8. czujnik prędkościomierza jest na lewym brzegu na górze kołnierza półosi, 3 piny słabo widoczny, ale jest spięty do korpusu silnika z sterowaniem skrzyni i pozycjonera wybieraka biegów(tip-tronik) ale nie ma wpływu na obrotomierz, ciśnienie oleju to przeważnie konektor na czujniku ciśnienia oleju lub sam czujnik (brązowy) na obudowie...
Masz silnik od C 4011 z dwoma filtrami, jeden główny szeregowy a drugi bocznikowy. Najprościej zakupić zestaw - podstawa filtra wymiennego URSUS c-4011 0204 za 150 zł. Nie wystarczy zmienić samej obudowy, będzie rozsadzało filtr.
W przypadku dodatkowego falowania i/lub podwyższonych obrotów lubi strzelić rurka od odpowietrzenia dołu. Wykonana z mieszanki totalnie nieodpornej na zmiany termiczne i kwasowe środowisko pracy. Co do uszczelniaczy przy chłodnicy- strzelają ale zwykle przez ten czas co poświęciłbyś na lokalizację gdzie cieknie wszystko byłoby już na ziemi.
W volkswagenach często ta kontrolka zaczyna mrugać ,gdy silnik ma powyzej 2050 obr przez ,20 sekund.Przyczyną bywa drugi czujnik ciśnienia oleju w głowicy . Pierwszy jest na obudowie filtra oleju i gdy pojawi się ciśnienie ,to styki w nim się zamykają a ten drugi rozwiera styki gdy cisnienie oleju jest w normie. Ale często bywa inaczej. Otuż we wskażnikach...
Cześć, szukasz pewnie od dłuższego czasu rozwiązania swojego problemu, pierwsze pytanie po ilu sekundach gaśnie komunikat i czy jest z alarmem, czy za drugim odpaleniem już nie ma komunikatu? wg mnie pierwsza odpowiedz jest najbardziej możliwa pompa olejowa, rozszczelnienie luźne śruby na obwodzie, możliwe złe założenie - uszkodzenie przy montażu uszczelki,...
Pompy oleju nie zobaczysz bo jest w pokrywie rozrządu. Sprawdź jeszcze czy zaworek w obudowie filtra nie jest uszkodzony. Choć nie wiem czy taki tam jest. A miskę można zdjąć by ocenić czy smok nie przytkany i sprawdzić panewki. Bo jak będą zajechane to wymiana pompy będzie raczej nieopłacalna. I trzeba będzie szukac motoru.
Witam Jak w temacie może ktoś wie gdzie znajduje się przy tym silniku czujnik położenia wału? Odgrzewam temat. Może się komuś przyda. Miałem z tym czujnikiem ostatnio do czynienia, więc mogę udzielić porady. Może już nie dla fenix2906 :-) ale dla innych. Przechodząc do sedna sprawy, a więc położenia wspomnianego czujnik to on znajduje się pod chłodniczką...
Co to za pompa że niema zaworu ciśnienia ?Zawór może być w bloku obok obudowy chłodnicy oleju i filtra oleju.Może ktoś podłożył podkładkę pod sprężyne ?
Na cholere ci zdjęcie? Zbiornik dodatku do filtra cząstek stałych 1 000 pln nie twoje + obudowa Dziękujemy konstuktorom.
To pojemnościowo bardziej zbliżony jest do mtz-ta 4,74l. Wymiary podobne może bardziej pękaty jest. Zetor tej seri ma coś 3,6 litra pojemności. Jak chcesz wymiary ruskiego filtra mogę ci podać. Zresztą zmierzyłem..... wysokość bez plastikowego cyklona 46cm, szerokość 22 po obwodzie obudowy w miejscu motylków którymi jest przykręcona miska z olejem więcej....
wyciek obudowa filtra oleju uszkodzona obudowa filtra obudowa filtra powietrza
wyłączyć koszt połączenie philips transmiter odkamienianie zbiornik
monitoring zewnętrzny kamery excel cennik automatyczny
Błąd E6 na bieżni Urbogym V520 - co oznacza? Bosch zmywarka SMV/SMS resetuje się, czarny ekran, restart – kondensatory, TNY/LNK, naprawa