Nie tak, zobacz https://obrazki.elektroda.pl/1860533500_...
Na wszelki wypadek, aby ładunki elektrostatyczne nie zrobiły z benzynki małego BUuuuMmm :)
Świeca płomieniowa jest podlączona do wyjścia z obudowy filtra paliwa, strzałka do zewnątrz nr 4. Do tego wyjścia jest wkręcony dystans a do niego śrubą przelewową rurka do świecy płomieniowej. Świece płomieniowe są różne, jedne muszą pracować z elektrozaworem a te do perkinsa mają termozawór wewnątrz świecy. Świeca ma dawać duży płomień tak aby go...
Wygląda właśnie na zawór przelewowy, taki jak przy mechanicznych pompach wtryskowych. Dawniej służył on utrzymywaniu pewnego nadciśnienia w pompie wtryskowej aby nie dochodziło do przerw w dawkowaniu paliwa. Tutaj może być podobnie, bo nie masz sekcji pompki wstępnej w pompie wysokiego ciśnienia. W silnikach 2.0 HDi Peugeota regulator ciśnienia znajdował...
Będą także na dnie obudowy filtra paliwa.
I na dokładkę zajrzyj do obudowy filtra paliwa czy nie znajdziesz dodatku.
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Gdyby podać mu grawitacyjnie do filtra paliwo z wysoko umieszczonej bańki aby zobaczyć jak się będzie zachowywał. Koszt uszczelki nieduży, rozważ wymianę bo wyciek wcale nie musi być widoczny. Wewnętrzne ciśnienie w pompie podczas pracy może ją uszczelniać. Dodano po 5 Jeszcze jedno. W Oplowskim systemie oprócz nieszczęsnych uszczelnień trawersów których...
Jeśli świece żarowe sprawne ( układ podgrzewania wstępnego sprawny )to pewnie się zapowietrza .W przypadku zapowietrzania do sprawdzenia obudowa filtra paliwa , przelewy i nieszczęsne uszczelniacze na wtryskiwaczach (ten silnik ma specyficzne rozwiązanie zasilania wtryskiwaczy w paliwo - posiada uszczelniacze metalowo gumowe pomiędzy trawersami doprowadzającymi...
Mechanik chyba nie widział obudowy filtra paliwa wraz z podgrzewaczem i pompa wstępną. Ponieważ pompa wstępna pracuje tylko przy uruchamianiu i kilka minut po, to jest tam właśnie bypass. Może to być przyczyną lub nieszczelna/pęknięta obudowa filtra. Co do ewentualnych spadków wysokiego ciśnienia to jest możliwość usterki "regulatora"/zaworu ciśnienia...
Wymiana regulatora ciśnienia na obudowie filtra paliwa (nr części 1428797) rozwiązała problem.
I tak trzeba kupić z obudową filtra paliwa.
Zrób zdjęcie obudowy filtra paliwa. Czy w tej obudowie jest odpowietrznik z łbem sześciokątnym ??
Sprawdź jeszcze raz sitko, filtr paliwa, uszczelki za obudową filtra paliwa , a jak nic nie znajdziesz, to wtryski do sprawdzenia bo któryś przepuszcza na przelew.
Ropa na filtrze paliwa to najczęściej świadczy o uszkodzonych gumowych wężykach paliwowych, chociaż raz miałem przypadek że była pęknięta obudowa filtra paliwa, miało to miejsce przy jakimś tanim zamienniku filtra.
Cześć. Niestety problem występuje nadal. Sprawdzone w aucie wszystko (tak twierdzi mechanik) czyli głowica, obudowa filtra paliwa, pompa vacum, pompa w zbiorniku, pompowtryski... Gdzie dalej szukać???
No, ale przeciez pisalem, ze lepiej zaczal pracowac, tzn nie wystepuje nadmierne kopcenie i falowanie obrotow. Gdzie wowczas schodzi paliwo po otwarciu tego koreczka?
Oringi w obudowie filtra paliwa wymienione razem z filtrem miesiąc temu.
Zobacz czy będzie pasował np. taki filtr:
Witam, mam problem z peugeotem 206 z silnikiem 1.9 diesel, problemy zaczęły się od pierwszych przymrozków, samochód odpalił i od razu zgasł i potem w ogóle nie chciał odpalić, wymieniłem obudowę filtra paliwa i było przez tydzień okej, dzisiaj chciałem odpalić i pojawił się ten sam problem, odpalił i od razu zgasł i nie dało się go odpalić, ale podpompowałem...
Wyciek spowodowany jest usterką GAŹNIKA (topi się pływak) i wymiana to dobry pomysł i obudowę zostaw w spokoju.
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
Może pompa wadliwa to że paliwo leci to jedno a drugie to ciśnienie musi zrobić fiaty ducato po 2006r miały wadliwe obudowy filtra paliwa które pękały bo ciśnienie Pompkaw Baku robi chyba ok 1 bar
Dzięki za informację, szczerze zapomniałem napisać informację dla kolejnych użytkowników Santa Fe. Po zwiedzeniu 4 warsztatów specjalistycznych auto trafiło do przysłowiowego "pana Henia zza płotu" i okazuje się że przyczyną awarii była rozwalona obudowa filtra paliwa (poszły uszczelki) i paliwo nie było filtrowane i zapychało regulator, a dalszą część...
Winna na 100% obudowa filtra paliwa. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie pompy i porót paliwa wyczyściłem map sensor i na razie pali za każdym razem. Ja też myślałem że to wtryski pompa i Bóg wie co tam jeszcze. Spróbujcie tego. No i na pewno dobry akumulator. Ma być duże ciśnienie przy rozruchu.
Obudowę filtra paliwa,spiralę od sprężarki.
Ok, a ten wężyk karbowany i zawór przelewowy są w zbiorniku w tej obudowie filtra paliwa czy na silniku? Nie mam niestety nic, aby sprawdzić ciśnienie, jakie podaje pompa, jedyne co sprawdziłem, że króćcu wystającym z baku, gdzie jest wyjście paliwa, to normalnie paliwo było podawane, jak zdjąłem wężyk.
NIE zakładaj tego filtra !, nie jest przeznaczony do ciśnieniowych instalacji wtrysku paliwa ! W matizie jest filtr paliwa w metalowej obudowie
Problem rozwiązany. Wtryskiwacze są sprawne. Wymieniłem na nowe ori, obudowę filtra paliwa wraz z filtrem i problem z ciężkim odpalaniem oraz nierówną pracą silnika ustąpił. Być może poprzedni nowy filtr był jakiś trefny lub obudowa się rozszczelniła i układ zasysał powietrze. W każdym razie jest już tak jak było i pali od strzała!
prawdopodobnie to kontrolka zanieczyszczenia filtra paliwa, rozłącz czujnik w obudowie filtra paliwa, jak zgaśnie to wymień filtr i wyczyść komore filtra.
W regeneracji pompy wtryskowej ,(przebieg około 180 000 km) przewody przelewowe, uszczelniacze wtryskiwaczy, nieszczelna obudowa filtra paliwa, ect...
(at)Ledowy wygląda na to że jest szczelny bo mam go od samego początku czyli ponad 2lata i nie zauważyłem żeby z niego skapywało bo nie raz zdarzyło mi się nie zakręcić kranik a paliwo nie wyciekło. Ja mam na czwartym rowku od góry ale za to po zmianie zębatki obroty spadły więc zużycie może się wyrowna. Ja zrobiłem sobie nową obudowę filtra paliwa...
Witam, Jak odłączyć przewody paliwowe od obudowy filtra paliwa fiat sedici 1.9 mulijet?
Jeśli to HPI a pewnie tak to pierwsze co do sprawdzenia zawory regulujące ciśnienie - pierwszy w zasobniku paliwa drugi w obudowie filtra. No i ten trzpień w obudowie filtra paliwa. Jeśli to nie pomoże to będzie problem z pompą zasilającą. Jakie ciśnienie paliwa ma ta Scania jak już odpali??
Witam jesli chodzi o problemy z odpalaniem 2.0 Hdi to zauważyłem dwie przyczyny nastawnik przy pompie wtryskowej lub obudowa filtra paliwa. zacznij od obudowy. jesli zatkasz powtrót z pompy wtryskowej w miejscu gdzie idzie do obudowy filtra paliwa a druga osoba bedzie odpalac i auto odpali to znaczy ze uszkodzona jest obudowa filtra. jesli nie odpali...
Ten twój zawór spustowy w obudowie filtra paliwa to służy do spuszczania wody a nie paliwa przy wymianie filtra paliwa Do wymiany filtra paliwa wystarczy tylko poluzować filtr paliwa aby samo paliwo spłyneło do baku. Po drugie hengst produkuje cały układ filtracji paliwa i oleju Stąd filtry hengst to to samo co filtr ori. Na obudowie filtra paliwa i...
To nie z baku idą pęcherzyki, tylko z obudowy filtra paliwa. Miałem to samo w volvo z silnikiem 2.0 hdi. Dwa różne silniki i całkiem inne obudowy filtra
TMBCS21Z488028395 A na obudowie filtra paliwa jest taka naklejka https://obrazki.elektroda.pl/1918362000_...
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy. Zawór zwrotny paliwa masz w pokrywie obudowy filtra paliwa. Próby naprawy, czyszczenia, przeróbek z reguły są bezowocne. Tańsza alternatywa to montaż dodatkowego zaworka zwrotnego przed filtrem paliwa. Droższa to wymiana obudowy filtra na nową oryginalną.
Witam, nadal walczę z powietrzem w paliwie. Założyłem nowe przewody paliwowe od zbiornika do pompki i nie pomogło. Odkręciłem ostatnio cewkę paliwową pierwszą od chłodnicy, jest ona delikatnie wyżej od innych cewek i z otworu w listwie nie wypływało paliwo, jedynie parę kropel, a według mnie listwa powinna być cała zalana paliwem. Czyli w listwie znalazło...
Uszkodzona obudowa filtra paliwa.
Magnes po włożeniu do obudowy filtra paliwa doskonale przyciąga nieszczęsne opiłki. Zainstalowałem dwie sztuki po przekątnej wkładu filtrującego. Zobaczymy jaki będzie efekt.
Obejrzyj dokładnie obudowę filtra paliwa, jest szansa że się tamtędy układ zapowietrza.
Juz rozwiązałem swój problem z ciężkim odpalaniem samochodu. Został zregenerowany rozrusznik co naprawdę polepszyło rozruch samochód bardzo szybko kreci i Obudowa filtra paliwa była nie szczelna a konkretnie w tym zaworku co umieściłem powyżej zdjęcie. samochód odpala na dotyk
Ja mam 1,7 ale 101KM. Miałem nieszczelną obudowę filtra paliwa i też się zapowietrzał.
Jest jeszcze opcja że brakuje paliwa filtr paliwa i nieszczelności w układzie. Kiedyś miałem taki problem to wina była w obudowie filtra paliwa za mocno dokręcony i się zapowietrzał.
Zawór w pompie wtryskowej, nieszczelność przewodów paliwowych lub rozszczelnienie samej obudowy filtra paliwa.
Większości samochodów obudowa filtra paliwa po odkręceniu dekielka powinna się powoli opróżnić , jeżeli wyciągniesz filtr za szybko nie czekając aż paliwo opadnie cały syf dostanie się na piramidę i w niedługim czasie czekają niemiłe wydatki typu wtryski i pompa.
Jeśli wraca się paliwo chyba lepiej zrobić uszczelniacze wtryskiwaczy i przelewy i nie montować zaworka zwrotnego ..... oczywiście standardowo do sprawdzenia też szczelność obudowy filtra paliwa ..
Zapomniałem jeszcze wspomnieć o przekaźniku głównym EDC, koło obudowy filtra paliwa, też warto sprawdzić (mimo, że jego usterka pluła by innym błędem) i sprawdź bezpiecznik od EDC pod plastikową przykrywą na silniku.
Koledzy a od czego jest ta wtyczka która jest wpieta w obudowę filtra paliwa? Bo miałem urwany jeden przewód
Gdy wchodzę w komputerze samochodu i lecę po kolei wszystkie sterowniki (mr, fr, ins itd) wszędzie pokazuje "ok". Dziś zauważyłem że gdy stanę np na światłach na luzie to kontrolka po chwili zaczyna migać, wystarczy że dodam gazu to świeci ciągle. Podejrzewam że coś z paliwem na zasilaniu, bo gdy odkręcę np jeden przewód od obudowy filtra paliwa i wkręcę...
Jeśli sprawa nadal aktualna, to sprawdź czy nie masz opiłków metalu w obudowie filtra paliwa. Mogą być gdzieś na dnie "kubka" po wyjęciu filtra.
jeśli pompa jest w miarę sucha (nie kapie z połączenia korpusu z rozdzielaczem wtrysków), to wymień filtr paliwa tam są dwa oringi które mogą być już stare i nie trzymają , sprawdź uszczelnienie rurki z której dochodzi paliwo do filtra a także sprawdź rurkę przelewu powrotu nadmiaru ropy do filtra paliwa taka cienka na samej górze obudowy filtra paliwa....
Wygląda na obudowę filtra paliwa
nie widzę jaki masz układ zasilania paliwem / vin odszukałem , sprawdzam /, albo masz na obudowie filtra paliwa (jak widać na zdjęciu powyżej ) albo masz filtr wstępny przed pompą paliwa . - poszukaj na obudowie
Witam; Mam problem związany z zapowietrzaniem się układu paliwowego. W obudowie filtra paliwa znajduje się powietrze przez co samochód zaczyna falować na obrotach, dymić, spada jego moc i gaśnie. Problem pojawia się po przejechaniu około 15 - 20 km. Samochód muszę wtedy zatrzymać. Otworzyć maskę, poruszać trochę pompką aby uzupełnić paliwo i znowu mogę...
Problem rozwiązany. Po długiej walce pacjent jeździ i ma się dobrze 🙂Winnym okazała się obudowa filtra paliwa a właściwie mikropeknięcie na jej górnej części zaraz pod nakrętką. Po rozgrzaniu i zgaszeniu momentalnie się zapowietrzał. Wymieniona obudowa nowy filtr i ciśnienie paliwa w normie 🙂 dzięki wszystkim za sugestie 🙂
miałem kiedyś podobny problem właśnie z 2,0 dti - też zapowietrzała się przy obudowie filtra paliwa... Jako, że sama obudowa tegoż filtra jest dość droga, zamontowałem filtr paliwa z VW, przed nim zaworek zwrotny i nawet największe mrozy nie robią kłopotu. Dodam, że auto jeździ na takich filtrach (z VW)już chyba ze trzy zimy i dotąd nie zawiodło. pozdr
Częsty problem obudowa filtra paliwa jest nieszczelna na przewodach albo na uszczelce pokrywy.
1. Na rozgrzanym ucieka paliwo do baku - nie trzyma zaworek przed ręczną pompką. 2. Na rozgrzanym - zapowietrza się - pod filtrem paliwa jest zawór ciepło/zimno, lub sama obudowa filtra paliwa ma nieszczelność.
Jezeli jest gruszka do pompowania przy filtrze to pompy wstepnej nie ma. Czesto pekaly obudowy filtra paliwa i moze tam zaciagac powietrze zamiast diesla.
Nic nie piszesz na temat obudowy filtra paliwa,omiń go połącz te dwie koncówki i sprawdz.
Sprawdź czy obudowa filtra paliwa jest dobrze złożona, czy wszystkie oringi są na miejscu i są całe.
Auto stało u pompiarza i stwierdził,że paliwowy jest ok ale nadal nie odpala sam o własnych siłach tylko z plaka...mało tego jak kierowca wracał nim od pompiarza to pod koniec trasy zgasł i musieli go holować...pompiarz mówi,że to coś z elektryką.Co w takim aucie może być z elektryka? Możliwe,że ten mechanik nie wie,że jest tam osadnik lub obudowa filtra...
Prawdopodobnie nieszczelność na przewodach zasilających w paliwo lub obudowie filtra paliwa. Jak zapala zimny?
czyli masz silnik 136KM Podstawa filtr paliwa i obudowa filtra potrafi pęknąć i zaciąga powietrze .Prosił bym o zdjęcie silnika .
Oby dwa są na obudowie filtra paliwa niebieski z lewej a brązowy z prawej.
wymieniłem obudowę filtra paliwa,mam nadzieje ze ten pęcherzyk ucieknie pod wpływem ciśnienia....jeżeli to nie pomoże i nie będzie odpalać to juz nie wiem gdzie mam szukać..może ktoś podpowie co może być nie tak?może za małe obroty silnika przy uruchomieniu.....jakie powinno być ciśnienie i obroty?
Wtryski i pompa były sprawdzane na aucie tzn jak chodziło-wszystko ok.Zastanawiam się jeszcze nad obudową filtra paliwa,podobno jest tam jakiś zaworek którego osobno nie można wymienić tylko z całością.
Urlich WO 15 ma własny filtr wewnątrz obudowy.
może podgrzewacz paliwa w obudowie filtra paliwa uległ awarii, odłącz go zobacz co pokarze komputer.
po pierwsze wymiana filtra paliwa a gaśnięcie auta jest dla tego ze czujnik wykrywa zbyt niskie ciśnienie i odcina miałem tak w peugeot okazało się ze obudowa filtra paliwa była lipna na początek sprawdź ciśnienie moim zdaniem to jest za niskie ciśnienie jest to tylko 50bar
Regulator ciśnienia paliwa po stronie niskiego ciśnienia znajduje się w obudowie filtra paliwa jeżeli mowa o silnikach DW10..
otóż samochód ma problem z odpaleniem po postoju wiem że jest to na pewno pompa wtryskowa Obawiam się, że nie wiesz nic. Za opisaną sytuację odpowiadają najczęściej dwie rzeczy - obudowa filtra paliwa i uszczelnienia wtryskiwaczy.
Jak w temacie: Opel combo demontowałem obudowę filtra paliwa w celu dogrzebania się do zaworu EGR. Wszystko wymienione z sukcesem, ale podczas montażu zauważyłem że nie mam gdzie wpiąć wtyczki od czujnika który był od spodu obudowy filtra paliwa, ponieważ go gdzieś zagubiłem. Czy to podczas demontażu, czy też gdzieś w garażu. Nie wiem. Istotą sprawy...
Masz tam przed filtrem chyba ręczną pompkę , podaj mu kilka razy zobacz co w przewodach, obudowa filtra paliwa składa się z górnego plastikowego dekielka , tam siedzi uszczelka , w tym miejscu ma być dobrze zamontowane , szczelne.
Pompka jest na obudowie filtra paliwa. Zaworek zamontowałem przed filterkiem czyli między zbiornikiem paliwa a pompką ręczną.
miałem podobny problem to na obudowie filtra paliwa koło pompki jest plastikowa zaślepka na imbus tamtędy się dostawało chyba powietrze a wycieku nie było przez przypadek jak za czołem pompować paliwo pompka ręczną za czoło powietrze syczeć dokręciłem i na razie pali bez problemu spróbuj pod pompować jak nie będzie chciał złapać
Kolego szukaj odstojnika paliwa na 100 % jest zapchany.Perkins 6 ma odstojnik w górnej części obudowy filtra paliwa , szukaj napewno to jest przyczyną
Dziś znalazłem sporo opiłków z pompy, były na dnie obudowy filtra paliwa. już zakupiłem wtryski do regeneracji oraz pompę no i czeka mnie płukanie przewodów i zbiornika.
Zacznij od odpytania ECU o błędy i parametry i obejrzyj zawartość obudowy filtra paliwa.
Witam wszystkich, znalazłem przerznę: wiec tak, wymieniłem pompę w baku bo pojawiły się drobinki metalu na dnie obudowy filtra paliwa, następnie obudowę filtra paliwa bo pokrywie jest zaworek który może nie utrzymywać ciśnienia i oczywiście nowy filtr , silnik nadal nie pracował jak trzeba, następnie został zawór wysokiego ciśnienia na pompie jest on...
Problem rozwiązany. Dałem samochód do mechanika - problemem było cofające się paliwo. Uszkodzona - nieszczelna obudowa filtra paliwa. Naprawa wyniosła mnie 250 zł (z wymianą obudowy).
Witam !!! Jednak to obudowa filtra paliwa była przyczyną a konkretnie regulator niskiego ciśnienia paliwa. Jeszcze raz dzięki wszystkim za zaiteresowanie.
Kluczyk miga, czyli chodzi o immobilizer? Jeśli tak, to nie będę wcale zdziwiony, jeśli silnik nie odpali, nawet jeśli wymienisz silnik... Silnik 1.7 od Isuzu to stosunkowo prosty i toporny silnik bez większych udziwnień. Zamiast sprawdzać świece w magiczny sposób - nie tak, jak należy to zrobić, mija się z celem. Jeśli nie jesteś pewny tych świec,...
Nie mówię o skrajności, czyli przewadze powietrza w przewodach paliwowych. Mam na myśli małe bąbelki, które nie mają wpływu na ciśnienie w układzie, ale zakłócają rozpylanie. Ten samochód nie ma pompki w zbiorniku, ale ma za to koszmarną obudowę filtra paliwa.
dzięki za odpowiedź. czyli rozumiem, że część zaznaczona na zielono to obudowa filtra paliwa, a wskazana wtyczka jest od grzałki paliwa? :)
Dzięki za podpowiedź, dziwi mnie tylko to że te 3 czujniki są obok siebie, a co tam obok nich robi czujnik ciśnienia oleju ? Wszystkie są usytuowane w okolicach obudowy filtra paliwa.
Nie nie znowu ma za małe ciśnienie na listwie żeby odpalić. Wczoraj w obudowie filtra paliwa był taki brązowy osad, wszystko wyczyściłem, zmieniłem filtr i palił jak ta lala. Dziś znowu syf i zaczyna się problem z paleniem.
Witam Zawór zwrotny jest w przewodzie który dochodzi do pompki ręcznej od zbiornika paliwa. Dokładnie w szybko-złączce w okolicach dolnej części obudowy filtra paliwa. Jak wyjmiesz ten przewód to nie ma prawa żebyś przedmuchał ustami. Możesz jeszcze zobaczyć czy ciśnienie nie ucieka powrotem do zbiornika... Najlepiej odkręcić przewód powrotny przy smoku,...
Poszukaj sprawdz ten przekaznik https://obrazki.elektroda.pl/6636848400_... Sorry, ale wydaję mi się, że autor ma na myśli generację sterowników już po '04 roku, gdzie przekaźnik główny EDC jest już w sterowniku. Ty natomiast masz na myśli przekaźnik EDC występujący w silnikach D28 na rzędowych pompach ('00 -'04), przy obudowie filtra...
Witam- problem może być z ciśnieniem paliwa sprawdź manometrem rzeczywiste ciśnienie paliwa. Zrobisz to wykręcając czujnik ciśnienia paliwa i podłączając w to miejsce manometr. Ciśnienie powinno wynosić ok 5 bar na biegu jałowym. Jeżeli takie nie jest, lub "faluje" od 1 do 2-3 barów- wymień pompę zasilającą. EBS nie ograniczy mocy. Pozdrawiam p.s. sprawdź...
witam ja około rok jeździłem z nieszczelnym bakiem oraz przewodami paliwowymi i silnie się nie zapowietrzał wiec podejrzewam ze to nie będzie przyczyną. na jakim odcinku cofa ci paliwa ?? do filtra do baku czy od pompy do filtra ?? sprawdź uszczelkę na obudowie filtra paliwa. pozdrawiam
Niby nie powinny pojawiać się bąble w przewodzie paliwowym, ale w praktyce widziałem takie i jeżdziły. Najważniejsze czy rano jest paliwo czy powietrze? Jeżeli wymieniłeś obudowę filtra paliwa, to wyeliminowałeś główną przyczynę. Trafił mi się kiedyś Opel, który zapowietrzał się gdzieś wcześniej. Pewnie złączki przy zbiorniku, ale nie sprawdzałem, bo...
Króciec na obudowie filtra zaślepić (można kupić oryginalna zaślepkę od 1,9D ale XUD9). Czarna kostka 2 pinowa wygląda na wtyczkę do elektrozaworu EGR (lub od czujnika wody w obudowie filtra paliwa).
Sprawdź czy przy obudowie filtra paliwa nie ma wycieków; drobny wyciek, przycięty oring czy nieszczelnosc będzie objawiała się błędem o spadku ciśnienia na listwie.
Czyli masz euro 2. W pompie boscha też jest pompka wstępna (wbudowana, zasilająca). Tak zachowuje się silnik np.po wymianie filtra paliwa , gdy w filtrze paliwa jest powietrze ( pompa ma paliwo i odpali ale zassie powietrze z filtra i wtedy gaśnie ). Czasami w tym modelu zapowietrza się na pompce ręcznej na obudowie filtra paliwa i objawy są podobnie...
Witam, pompka paliwa ma być z otworem. Jak nie podaje paliwa po przyciśnięciu pompki to masz nieszczelność pomiędzy obudową filtra paliwa a uszczelką i gaźnikiem. Zał?ż dwie uszczelki jeśli możesz, przed założeniem ich posmaruj je delikatnie smarem albo wazeliną żeby je nawilżyć. Po założeniu sprawdź, czy pompka po jej energicznym kilkukrotnym przyciśnięciu...
Moja rada zmień mechanika, Na chwilę obecną masz zapowietrzony układ paliwowy, pompę wtryskową VP44 odpowietrza się specjalnym przyrządem. Pojedź do mechanika który jest w stanie odpowietrzyć układ tak jak należy, póki jeszcze pompa żyje, póki co powietrze wędruje z pompy na wtrysk gdzie blokuje przepływ paliwa stąd taka praca silnika, potem sobie powietrze...
obudowa filtra paliwa peugeot obudowa filtra oleju uszkodzona obudowa filtra
turbo mercedes projektor telefonu macbook zalany
Czy wirus z poprzedniego laptopa może przenieść się na nowy? Kocioł Junkers SupraStar - główny palnik nie działa