To nie jest filtr paliwa, to pochłaniacz oparów paliwa. Filtr paliwa w rym aucie jest integralną częścią obudowy pompy paliwa i mieści się w zbiorniku
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Dokładnie jak opisał kolega wyżej , filtr paliwa jest w zbiorniku , a jego funkcję pełni obudowa pompy paliwa (dokładnie ten czarny element w około pompy paliwowej) Niby dożywotni , ale to bzdura należy go wymieniać , lub ominąć i zastosować inny poza zbiornikiem. Nie zaleca się zakładania drugiego bez ominięcia tego w zbiorniku, ponieważ znacznie obciąży...
Witam. 1 - solidna masa na pokrywie silnika . 2- solidna masa na klapie tylnej jeśli jest tam antena . 3- świece zapłonowe zalecane przez producenta [z opornikiem lub bez ],i dobrej marki przewody zapłonowe do danego samochodu,palec rozdzielacza zapłonu i kopułka. 4- alternator najczęściej szczotki i wytarty komutator. 5- dobra masa na obudowie pompy...
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
Filtr paliwa w.w modelu znajduje się w pompie w obudowie pompy paliwa.
Ale może być w obudowie pompy paliwa,jeżeli nie ma go w pobliżu zbiornika.
Filtr paliwa razem w obudowie pompy paliwa.
Będą także na dnie obudowy filtra paliwa.
Cześć. Niestety problem występuje nadal. Sprawdzone w aucie wszystko (tak twierdzi mechanik) czyli głowica, obudowa filtra paliwa, pompa vacum, pompa w zbiorniku, pompowtryski... Gdzie dalej szukać???
W nowszych silnikach filtr paliwa jest w obudowie pompy i jest tam wsadzony i zaklejony raz na całe życie pompy. Francuska benzyna jest czysta jak łza i im to w zupełności starcza.
Jeśli nie wkręcił się w rozrząd i nie przeskoczył to mógł nadciąć przewód paliwowy i przez to się zapowietrzył.Na obudowie pompy paliwa jest zamocowany czujnik położenia wałka-mogło go równiez uszkodzić.
Macać to sobie możesz, drewnieją stają się mało elastyczne i nie da się zdemontować mimo poluzowania opaski. To samo stało sie u mnie ze starymi orginalnymi jak i zamiennikami u aut ludzi z rodziny znajomych i moich. Wnioskuje że wina paliwa. 2 lata temu gumowa org obudowa pompy paliwa 15 letnia w idelnym stanie ostatnio wyjęta stan fatalny masa spęknieć...
Serwis olejowy wyświetla się w formie komunikatu słownego na zegarach. To czwórka, Clio 3 klepane było do 2012r Gdzie w tym samochodzie znajduje się filtr paliwa... Obudowa pompy to filtr paliwa.
W puszce obok sterownika silnika, złacze 15-pinowe, schemat na obudowie.
W pompie paliwa (obudowie tej plastikowej) był jakby piasek, zbiornik czysty.
Filtr to obudowa wkładu pompy paliwa w zbiorniku.
Dla potomnych. Sterownik pompy paliwa wypchany elektronika jest na lewym nadkolu i byl powypadkowy ,peknieta obudowa, I albo wysuszony zadziala albo uzywka.
Witam. Mam v50 2.0D i brak pomki paliwa w zbiorniku, jest sama obudowa pompy i nic więcej, więc w jaki sposób silnik pobiera paliwo z baku?
Dioda w tej obudowie to maks. 500mA - niemożliwe aby przez nią płynął prąd zasilania pompy (paliwa? - bo DELCO mi się z GM kojarzy?). Toto poniżej diody, szeregowo z nią połączone - czarna obudowa teraz widać na niej pasek - to też jakaś dioda ?
temat rozwiazany pompa wysokiego cisnienia wymieniona i zdjety zawór cisnieniowy w obudowie pompy paliw w zbiorniku na powrocie
Stary temat ale odkopuję dla potomnych. Pierwsze co należy zrobić to sprawdzić ciśnienie paliwa na przewodzie dochodzącym do listwy wtryskiwaczy. (te modele nie mają gaźników heh) Powinno być około 3 barów. Jeśli jest mniej to nie wymieniaj od razu pompy bo po drodze jest jeszcze regulator ciśnienia paliwa który znajduje się w obudowie zestawu pompy...
3 p na oryginalnej pompie nie da się ustawić poprawnie na kapilare. Ustawia pompiarz środek, a zgrywa się później tylko znaki na obudowie pompy i na obudowie rozrządu. Można ustawić ewentualnie lampą stroboskopową, lub otwierając pompę, ale to już większą zabawa.
Jaki smok? Ten od obudowy pompy paliwa w baku? tam pompa jest taka duża tzn sama pompka jest niewielka, ale wraz z budową to już kawał ustrojstwa. Chciałem sprawdzić czy podczas tego "zaniku paliwa" nie wystepuje czasem odcięcie iskry, ale ...wstyd się przyznać, nie wypatrzyłem świec patrząc z góry na silnik. Na wierzchu były tylko wtryski - kazdy miał...
Mechanik chyba nie widział obudowy filtra paliwa wraz z podgrzewaczem i pompa wstępną. Ponieważ pompa wstępna pracuje tylko przy uruchamianiu i kilka minut po, to jest tam właśnie bypass. Może to być przyczyną lub nieszczelna/pęknięta obudowa filtra. Co do ewentualnych spadków wysokiego ciśnienia to jest możliwość usterki "regulatora"/zaworu ciśnienia...
Zdjęłem obudowę przekaźnika pompy paliwa, załącza się on przy zapłonie i jest załączony cały czas aż do wyłączenia zapłonu kluczykiem więc jakby wszystko było wporządku, jednak wyczytałem, że ECU steruje masą dla tego przekaźnika więc to mój główny podejrzany, jutro podmienię i zobaczę efekty, przy okazji podłączę pompę paliwa na krótko i zobaczymy...
Tego to teraz nie sprawdzę, musiałbym wyciągać pompę ze zbiornika. Zbiornik jest plastikowy, w nim zamontowana jest pompa paliwa w takiej również plastikowej obudowie (sama pompa ma metalową obudowę). https://obrazki.elektroda.pl/8808064500_...
Na zdjęciach poniżej efekt tankowania samochodu na lokalnej stacji paliw przez kilka miesięcy. Wcześniej przez osiem lat nie było problemów z samochodem. Po tankowaniu na tej stacji uszkodzona pompa paliwa, zbiornik paliwa i obudowa pompy do czyszczenia. Diesel? Dlatego wolę Pb. Może i paliwo droższe ale eksploatacja wychodzi taniej.
Witam jesli chodzi o problemy z odpalaniem 2.0 Hdi to zauważyłem dwie przyczyny nastawnik przy pompie wtryskowej lub obudowa filtra paliwa. zacznij od obudowy. jesli zatkasz powtrót z pompy wtryskowej w miejscu gdzie idzie do obudowy filtra paliwa a druga osoba bedzie odpalac i auto odpali to znaczy ze uszkodzona jest obudowa filtra. jesli nie odpali...
sprawdz oring w obudowie ,pompie , paliwo wracajac do pompy przeplywa przez tzw inzektor ktory powoduje zasysanie paliwa do komory pompy jest tam oring gumowy jesli bedzie jakas nieszczelnisc to nie zassie . niekiedy jest za cienki oring. Dodano po 43 sprawdz oring w obudowie ,pompie , paliwo wracajac do pompy przeplywa przez tzw inzektor ktory powoduje...
Przyczyną może być czujnik położenia wałka(znajduje się na obudowie rozrządu,przy pompie paliwa)... ale niestety to tylko gdybanie
Pewni pompa paliwa (wysokiego ciśnienia) już gryzie obudowę i sypie opiłkami na wtryski. Niestety te pompy tak mają.
Witam ponownie! samochód mój ma jedynie problem z uruchomieniem poza tym chodzi płynnie nie gasnie w trakcie jazdy. Pierwsze odpalenie po postoju z nocy nie sprawia problemu a jedynie kolejne np kiedy go wyłączę lub po krótkiej lub dłuższej jezdzie. Przypuszczam ze instalacja gazowa nie ma tu nic wspólnego poniewaz problem wystepuje nawet jesli jezdze...
pod maska silnika k34 w prostokątnej obudowie 2 z lewej strony ten większy
Sterownik silnika masy dostaje po kablach,obudowa i mocowanie nie ma nic do tego Dorawdź czy na obu kablach złącza wyłącznika uderzeniowego pojawia się napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem
Pod tyną kanapą biegnie wiązka kilku przewodów zakończona wtykiem wpiętym w gniazdo na metalowym elemencie nadwozia. Jeśli je rozłączysz pozbawisz masy pompę paliwa , tylne światła i pewnie coś jeszcze. Bez masy pompa nie zadziała i auto nie odpali. Przekażnika szukaj w komorze silnika za obudową komputera.
Witam. Poszukuję srrwisu pomp paliwa, dokładnie pompy wysokiego ciśnienia do scani r440. Pompa przepuszcza paliwo obudową przy wyższych obrotach. Miał może ktoś z tym problem. Czy obudowa pompy jest wymienna, bo sama pompa działa prawidłowo. Auto ma rozsądne spalanie, siły jakoś też niebrakuje. Z góry dziękuję
Witam wszystkich, jestem w posiadaniu "gołego" Sirokko model 26501. Gołego do tego stopnia, że z obudowy wystaje tylko wężyk zasilający pompę paliwa i nic więcej. Po rozkręceniu obudowy i przejrzeniu poszczególnych podzespołów postanowiłem choć spróbować je uruchomić (oprócz trwającej pracy przy Naftovym Topeniu 12BKN5 opisywanym w innym wątku). Silnik...
Problem rozwiązany, powodem ktory powodował przedostawanie sie oleju do paliwa była zasilajaca pompa paliwa ( znajduje sie pod obudowa filtra paliwa ). Okazało sie ze od strony napędu pompy puścił uszczelniacz ktorym przedostawal sie olej silnikowy. Trop znalezlismy przypadkowo: pompa dawała juz słabe cisnienie i musiała zostać wymieniona. Z ciekawości...
Czujnik ten powinien być na przewodzie paliwa dochodzącym do pompy vacum , bliżej tyłu silnika. I wygląda jak na zdjęciu - tu jest razem z obudową. Możesz kupić sam czujnik i wymienic , będzie taniej.
nie widzę jaki masz układ zasilania paliwem / vin odszukałem , sprawdzam /, albo masz na obudowie filtra paliwa (jak widać na zdjęciu powyżej ) albo masz filtr wstępny przed pompą paliwa . - poszukaj na obudowie
Te przewody maja specjalne zaciski jak będziesz ciągnął to ułamiesz krócieć i będziesz musiał kupić całą pompę z obudową .
Dziś znalazłem sporo opiłków z pompy, były na dnie obudowy filtra paliwa. już zakupiłem wtryski do regeneracji oraz pompę no i czeka mnie płukanie przewodów i zbiornika.
Ani rzędowa , ani rotacyjna , tylko CR , mam tak na " papudze ". Może Moreno odezwie się. żadna z tych wyżej wymienionych tylko pompa wstępna w baku oraz tandem pompa przy głowicy i pompowtryski. Przekaźnik od pompy paliwa ma oznaczenie na jego obudowie 167 i znajduje się pod deską rozdzielczą.
nie ma przekaznika pompy paliwa (wstepnej) sterowanie pompy wytryskowej jest z ECU. Jak Ci sie zapowietrza znaczy nieszczelnosc (w tym modelu najczesciej pod obudowa filtra powietrza byla na to nawet jakas akcja serwisowa)
czy ta pompka ma mieć stałe zasilanie po kluczyku i nić nie powinna się spalić? - będzie pracować cały czas tak jak pisałem jedyny powrót jest z nadmiaru wtryskiwaczy a ta pompka podaje ciśnienie na filtr paliwa i pompę wtryskową. Zasilenie po kluczyku, powrót najprościej zrobić kupując na szrocie odpowiednią obudowę filtra (np. z samochodu). co sądzisz...
Znowu siadła popma paliwa.Zatarła się.W każdym bądź razie nie obraca się i historia się powtarza.Przepala się bezpiecznik.Po wyjęciu pompa się nie obraca. Wstawiony był jakiś zamiennik .Pasowała w obudowę.Tylko wylot był na bok a ni na wprost. Tylko jak mi mój lokalny mechanik zakładał węzyk na ten króciec to mu się to odłamało. Po sklejeniu tego okazało...
pompa chodzi , słychac, chodzi głośno bo na sucho więc włączam ją tylko na chwilke żeby sie nie stopiła. probowałem wlac paliwo w powrót ale nie można , a do pompy sie nie moge dostać (butla z gazem przeszkadza) bo bym wstrzykbnął paliwo prosto do pompy, znajomy miał taki problem i wstrzyknął paliwa do obudowy pompy i pomogło(zassała i odrazu ucichła...
Witam, mam problem z moim Fiatem Stilo 1.9 JTD 115KM. Nie chce odpalić mimo braku błędów na MES'ie. Wszystko zaczęło się od tego że myłem auto i woda się dostała do skrzynki bezpieczników. Najpierw wydobywał się z niej bulgot gotującej się wody, potem odgłos iskrzenia, a na sam koniec włączył się rozrusznik... Oto co zrobiłem: - Zalaną skrzynkę bezpieczników/przekaźników...
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Jeżeli chcesz sprawdzić działanie pompy paliwa w zbiorniku, to daj zasilanie bezpośrednio z akumulatora przez bezpiecznik 15A na prawy styk gniazda bezpiecznika nr 28 (bezpiecznik 28 wyjęty). Uruchomisz w ten sposób pompkę na stałe. Jeżeli podczas testów bezpiecznik 15A zostanie przepalony, to odłącz wtyczkę z pompy paliwa w zbiorniku i sprawdź ponownie....
--tandemowej-- oznacza : pompa paliwa i pompa vacuum w jednej obudowie (nie zależne) . Kolego -dzikuu86-- sama z siebie tam są łożyska panewkowe wiec nie ma problemu by się powiększyły luzy.
Do czasu kiedy nie wyjmiesz pompy paliwa z obudową to możesz sobie tylko gdybać, ja stawiam na potencjometr w baku.
12 i 6 jest na tej kostce dochodzącej do obudowy paliwa- nie bezpośrednio do pompy (nie ten czerwony i czarny kabelek).
Winna na 100% obudowa filtra paliwa. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie pompy i porót paliwa wyczyściłem map sensor i na razie pali za każdym razem. Ja też myślałem że to wtryski pompa i Bóg wie co tam jeszcze. Spróbujcie tego. No i na pewno dobry akumulator. Ma być duże ciśnienie przy rozruchu.
jesli pompa sie sypie to napewno znajdziesz opilki metalu w obudowie filtra paliwa,poza tym koniec pompy objawia sie trudnym rozruchem na cieplym silniku
Trochę słabo widać ale na 99% to ten przewód powinien być przylutowany do masy (obudowy).
Gdzie filtr paliwa a gdzie pompa... króciec to raczej się może ułamać w pokrywie zbiornika paliwa/obudowie kosza pompy. Tyle, że objawy nie pasują do złamania tego króćca a do tego w przypadku nieszczelności w tym miejscu śmierdzi benzyną w środku tak, że się nie da tego nie zauważyć.
W silniku który kupiłem był zamontowany inny układ paliwowy. Trzeba było zmienić również obudowę rozrządu ponieważ otwory mocujące pompę paliwa posiadały inny rozstaw. Dziękuję zamykam temat.
Witam! Problem lezy po stronie immo (miga pomaranczowa kontrolka od elektroniki slinika - "helikopterek")- tak przynajmniej kolega zeznaje. Nie spadl kluczyk? W obudowie od niego powinna znajdowac sie taka czarna podluzna "pastylka". Pozdrawiam!
Czy wkładałeś suchy wkład filtra czy namoczony w oleju napędowym ? Jeżeli to pierwsze to wygląda na to , że masz zapowietrzony układ . Przy wymianie filtra w dieslach , dobrze jest dać mu się wymoczyć w oleju napędowym , żeby pozbyć się powietrza . Nawet i tak namoczony filtr i napełniona obudowa filtra nie gwarantują bezproblemowego odpalenia silnika...
Witam ponownie. [Edycja] kasuje wykonane pomiary. Auto już odpalone na drugim komputerze sterującym. Serdeczne dzięki dla mechaników z Janowa lubelskiego, którzy nie nawiązawszy komunikacji z uszkodzonym sterownikiem mimo wszystko pomagali. Wszystkie wyjścia ECU 100% były sprawne, natomiast zawór wydatku nie brzęczał z winy zbyt małego wypełnienia,...
Sprawdź jeszcze przekaźnik w skrzynce pod maską. Na obudowie powinna być ikonka wskazująca jego miejsce.
Witam Mam problem z Citroen c3 1.4 benzyna 2004 rok automat. Na gazie jeździ jak nowa, na benzynie ciężko wkręca się w obroty, nie ma mocy, gdy puści się nogę z gazu podczas jazdy np przy 3000 obrotach i ponownie naciśnie gaz to obroty spadaja do 1000 i samochod ma dziurę, po chwili rusza (ale tak jest po wymianach wielu części - wcześniej stawał lub...
Trudno powiedzieć. Zastanawiałbym sie dopiero jeśli nie powiedzie się to co składam kiedyś za niecałe 600zł jakiś kocioł z demontażu myjki KEW (obudowa+wężownica) bez wiatraka i pompy paliwa był w aburusie w b-stoku ale jak pytałem zimą typ gadał że dopiero na wiosnę wyciągnie ale bardzej nówkę jakiś model hot box'a proponował. Z reszta znajomy doradzał...
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
Może pompa wadliwa to że paliwo leci to jedno a drugie to ciśnienie musi zrobić fiaty ducato po 2006r miały wadliwe obudowy filtra paliwa które pękały bo ciśnienie Pompkaw Baku robi chyba ok 1 bar
Jeśli rano kiepsko pali to i tak nie pomoże ten zaworek, mogą być: uszczelniacze na wtryskach, przelewy, zaworek na pompie, nieszczelna obudowa filtra i pewnie coś jeszcze mi umknęło
Gruszka nowa dodatkowo założyłem zaworek zwrotny i nic natomiast zauważyłem że delikatnie poci się obudowa filtra paliwa pompa wstępna na pompie wysokiego ciśnienia wymieniona i elektro magnes nowy Dodano po 2 Co jeszcze zauważyłem brak mocy na starcie dopiero od ok 2000obrotow czuć że idzie i obroty na biegu jałowym 600/700 Dodano po 1 Pompa jest sucha...
W zbiorniku jest tylko sitko na smoku pompy niskiego ciśnienia. Jedyny filtr paliwa jest pod maską zintegrowany z separatorem wody. Połączenia przewodów przy filtrze jak i obudowa filtra muszą być szczelne.
tandem niema tu żadnego znaczenia po pierwsze gdyby był uszkodzony byłby problem z twardym chamulcem Pompa tandemowa swoją nazwą wzięła z tąd, że jest to tandem dwu oddzielnych pomp we wspólnej obudowie: jedna to pompa podciśnieniowa (wakupompa), a druga to mechaniczna pompa paliwa zasilająca pompowtryski ropą pod ciśnieniem od 2 do 10 bar
No ale przecież scenic na EDC15 ma elektryczną pompkę paliwa w komorze silnikowej, po prawej, koło obudowy rorządu. Po co mu w baku? Wstrząsówka jest po drugiej stronie.
Zwróć uwagę że przekaźnik pompy paliwa ma zmieniony pinout względem standardowych przekaźników samochodowych, w dodatku ma on różowy kolor obudowy. W Corsie B przekaźnik pompy paliwa działał dopiero po obrocie wałem korbowym, nie pamiętam tylko jaki to był silnik i układ wtryskowy. Więc jeżeli nie odpala przy pompie włączonej "na krótko" to sprawdź...
auto dziś nie odpaliło :( wszystkie przewody uszczelnione tzn.nowe są ,uszczelniacze wtrysku wymienione ,zawór zwrotny w pompie wymieniony na nowy,obudowa filtra paliwa jest nowa :(tak że jutro wyciągnięta zostanie pompa i oddana do sprawdzenia
Na wylocie paliwa z obudowy pompy wtryskowej do baku. Śruba drążona ma wbudowany zaworek pod łbem zdaje się na klucz 12 chyba...? Czy coś koło tego.
Co nie działa wg mnie: - nie działa pompa paliwa bo gdy przekręcę kluczyk do pozycji "zapłon" to w ogóle jej nie słyszę Co może jeszcze być źle? Jak wygląda ta pompa paliwa i gdzie się znajduje? Czy jest do niej jakieś zasilanie i jakiś bezpiecznik? Jak to naprawić? Pompa paliwa jest pod tylnym siedzeniem. Jak padła, to nie trzeba kupować całego zespołu,...
Panowie..odłączyłem filtr paliwa,wstawiłem zawór zwrotny i od niego bezposrednio do pompy paliwa...autko rano odpaliło na dyk...oringi prawdopodobnie przy obudowie filtra....
A pompa paliwa chodzi? Słychać jej pracę podczas kręcenia rozrusznikiem? Często w poldasach leci pompa w zbiorniku, z wiadomych powodów (niski stan paliwa) Jeżeli pompa chodzi to zdejmij obudowę filtra i zobacz czy przy próbie rozruchu podawane jest paliwo. Patrząc na przepustnicę powinno być widać rozpylanie paliwa tuż nad nią. Jak tu jest sucho to...
No ale w zbiorniku, nie??? Pisząc korpus pompy, miałem na myśli plastikową obudowę, nie metalową pompy
tak na obudowie
Elmot typ 561 ( w rudej obudowie) Styki 30,87,87a,85,86.
Zdecydowanie w bagazniku ,jak napisal kolega Adamo,odkrec nakretke a nastepnie unies gorna czesc z przewodami pompa osadzona jest w obudowie wyjmiesz ja z ta obudowa przekrecajac o 90 stopni w lewo .Powodzenia
Tylko czy ciekący oring z tej dużej sruby powoduje wyciek na stuku tej obudowy ? Bo ewidentnie leci z dołu.
Witam Miałem podobne objawy, początkowo silnik przerywał, zimny, potem już przy ciepłym... Dodam, że jeżdżę praktycznie tylko na gazie. W moim przypadku pomogło czyszczenie filtrów (gąbka) znajdujących się w zbiorniku paliwa (obudowa pompy paliwowej, smok). Pozdrawiam
Witam A problem mam taki, że w VW LUPO 1.4 TDI AMF 99r 150 000 km ma najechane. I teraz najważniejsza dla mnie kwestia. Jezeli samochod postoi >12h bez odpalania to przy probie odpalenie ma miejsce taka sytuacja: 1. przekrecam kluczyk podgrewaja sie swieczki odplalam auto. 2. samochod odpala na dotyk chodzi z 2 sekundy i gasnie 3. powtarzam manewr...
Obudowa komputera zobacz czy nie pływa wszystko.
Kostka przy zbiorniku jest raczej ok,problem pewnie jest w obudowie pompki raczej,gdyż przewody od zasilania pompy paliwa są połączone za pomoca nitów ze stykami kośći do obudowy pompki.Styki się grzeją i obudowa topi i tu jest brak kontaktu.Miałem w sobote taką zagadkę.U mnie pomogło wyczyszczenie styków i doklepanie nitów.
Witam. Również mam problem z nagrzewnicą znajomego powertek 20kw. Po wymianie grafitowego wirnika pompy paliwa odpala i ładnie działa ale tylko bez pokrywy. Po założeniu obudowy momentalnie coś stuknie i gasnie. Nic nie obciera. Bez obudowy grzeje bez przerw. Co Wy na to?...pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku
Obok sterownika silnika, schemat masz na jego obudowie.
Witam Pierwszy cylinder od strony chłodnicy. Ustawienie pompy rozdzielaczowej: na kole zamachowym są dwa znaki widoczne przez okienko w obudowie koła zamachowego [obok filtra paliwa] pierwszy wskazuje punkt ustawienia pompy drugi GZP pierwszego cylindra. W pompie wtryskowej pod boczną pokrywką znajduje się pierścień z oznaczeniem literami od A do H....
Dzięki za podpowiedzi.Mam jeszcze jeden problem.Szukam ręcznej pompy paliwa z obudową.Jak kupiłem autko to obudowa była poklejona epidiamem lub podobnym badziewiem.Nie trzymał mi zaworek zwrotny ale już go wymieniłem.Swoją drogą nie zaszkodzi gdy będę miał działającą pompę ręczną paliwa.Pozdrawiam.
Ok.8-9stow,kompletny zespol pompy w obudowie z regulatorem cisnienia i czujnikiem poziomu paliwa(nowa,nie w ASO).Tam,gdzie pytalem samej pompy nie maja
Jeśli to HPI a pewnie tak to pierwsze co do sprawdzenia zawory regulujące ciśnienie - pierwszy w zasobniku paliwa drugi w obudowie filtra. No i ten trzpień w obudowie filtra paliwa. Jeśli to nie pomoże to będzie problem z pompą zasilającą. Jakie ciśnienie paliwa ma ta Scania jak już odpali??
Witam, Problem polega na tym, że po odpaleniu silnik pracuje normalnie powiedzmy minutę lub dwie, a potem zaczyna się dusić i po dodaniu gazu zachowuje się tak jakby nie dostawał paliwa... Zauważyłem, że kiedy ma miejsce ta sytuacja, to zaczyna cykać przekaźnik pod siedzeniem kierowcy (jak się zdejmie boczną pokrywę pod siedzeniem, to jest to ostatni...
Nie widzę tam takiego Mam trzy niebieskie w puszce koło akumulatora, obok niego pojedynczy szary w obudowie(chyba od pompy paliwa) i coś cyka w bezpiecznikach, ale trzeba rozebrać całą obudowę i chyba powyciągać wszystkie bezpieczniki. Może ktoś coś kombinował i go wywalił. na 5 zdjęciu widać jak zasilanie z ECU jest połączone z dwoma innymi kablami...
(at)DriverMSG przeszukałem (dokładnie dzwoniłem po całej Polsce) na szroty / auto złomy i ta część (rurka paliwowa) jest nie osiągalna. I mamy taki sam to myślenia (at)DriverMSG żeby zrobić taką rurkę, od prawie samego początku to mówiłem ale... jak zwykle jest ale jeden mechanik mi to wszystko rozgrzebał - zdjął całą obudowę pompy / filtra paliwa...
Tak nie fachowo to dopasuj coś metalowego klucz śrubokręt między koło zębate a obudowę pompy w dwóch miejscach żeby było naprężone nakręć nakrętkę na równo z osią pompy i uderz w nią przez jakieś twarde drewienko lub mosiądz. Nieraz tak robiłem, nie namawiam żebyś nie uszkodził gwintu czy czegoś tam w pompie.
witam ja około rok jeździłem z nieszczelnym bakiem oraz przewodami paliwowymi i silnie się nie zapowietrzał wiec podejrzewam ze to nie będzie przyczyną. na jakim odcinku cofa ci paliwa ?? do filtra do baku czy od pompy do filtra ?? sprawdź uszczelkę na obudowie filtra paliwa. pozdrawiam
Podczas kroplówki obowiązkowo powrót do niej. Zamocuj ją wysoko, aby był spływ grawitacyjny. Zwróc uwagę na nieszczelności na obudowie pompy wtryskowej.
Sztomel ręczny nie trzyma sprawdzałem :) Natomiast zmieniałem filtr paliwa, i wyssałem wszystko z obudowy założyłem nowy i zalałem. Pompa paliwa w głowicy zassała trochę powietrza, i zajęło mi dobrą godzinę żeby te dziadostwo odpowietrzyć. Tyle aut na PD już robiłem i żaden nie miał takich problemów. Jutro zaprowadzę go do znajomego który pracuje w...
pęknięta obudowa pompy paliwa wyciek paliwa pompy paliwa obudowa pompy ciepła
ikony pulpitu ustawić regulator buderus karta dźwiękowa directx
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Ciemny wyświetlacz w Mercedes COMAND NTG 2.5 - przyczyny i rozwiązania Brak połączenia z serwerem Satel w module ETHM + GSM: przyczyny i rozwiązania