Myślę,że może byc problem z obudową stacyjki tu przy blokadzie bo nowszy model ma większą średnicę koła blokady ,ew plastikowa obudowa stacyjki inna ,ale pewności 100% nie mam,ale na te dwie rzeczy na pewno trzeba zwrócic uwagę podzczas zakupu kierownicy .
To nie jest wina kostki tylko pręta "płetwy" pomiędzy mechaniczną częścią stacyjki a właśnie kostką, ten element pęka (jest to odlew ze ZnAl) i kostka pozostaje w pozycji przekręconej na zapłon. Musisz wyjąć wkładkę, ten element gdzie wkładasz klucz z obudowy stacyjki
Problem jest w obudowie stacyjki więc Tobie wystarczy to co na zdjęciach które wstawiłeś ,wkładasz swoją wkładkę i dalej cieszysz się jazdą.
Bardzo prosta metoda: http://obrazki.elektroda.net/1_122124769... http://obrazki.elektroda.net/9_122124760...
Więc można w dość łatwy sposób rozebrać i wyjąć wkład. Kolejność jest następująca. Wyjmujesz płytkę stykową podważając trzy zatrzaski w obudowie stacyjki. Odkręcasz wkręt M4 i wyjmujesz element ze stykami ruchomymi. Uważaj aby nie pogubić kołka ze sprężyną jak i podkładek (sprężynek) falistych. Wyjmujesz wkład bębenkowy poprzez wysunięcie na zewnątrz,...
Jest podobnie nacisąć i wyjdzie.
Ale drugą masz... Więc powinno się udać. Bo w przeciwnym razie, zabawa będzie. Te stacyjki ciężko urywakiem załatwić. Trzeba mieć wprawę i bardzo odpowiedni sprzęt. Inaczej poleci obudowa stacyjki, a i tak nie przekręcisz. Póki masz obie części klucza, wszystko jest do zrobienia.
Taa. Do zdjęcia: kierownica, obudowa kolumny, tuleja redukcyjna, rozpiąć przewody, odkręcić śrubę zrywalną /bezpiecznik/ zsunąć obudowę stacyjki. Mając ją na zewnątrz wiercisz w obudowie otwór 3mm /miejsce do odgadnięcia :D na podstawie nowego wkładu/. W otwór wkładasz drucik 3mm, wsadzasz kluczyk w stacyjkę i wyciągasz go z wkładem. Nowy wkład zatrzaśnie...
W przełączniku od wycieraczek jest blaszka która jest przykręcana do obudowy stacyjki razem z przełącznikiem, jak ktoś o niej nie wie to lubi się zgubić, stąd kierownica ma masę, a że trąbi cały czas to coś jeszcze źle poskładane.
Sprawdź połączenie przy antenie immobilizera (trzeba rozebrać obudowę stacyjki). Tam często pojawia się "przerwa". Jak a4 nie odpala to nie męcz akumulatora, tylko wyłącz zapłon i próbuj ponownie ale nie za długo (jak ma zapalić to zapali w miarą szybko).
Mam audi 80 b3,bez zdejmowania kierownicy da się zrobić.Trzeba zdemontować obudowę stacyjki i włączników zespolonych,potem dwa wkręty zespołu liczników,odchylić na bok,odpiąć kostki(mają zabezpieczenia)i delikatnie wyjąć,potem to już poradzisz sobie bez problemu
odłącz kontrolkę przy alternatorze i sprawdź czy zgasły kontrolki jeżeli nie wygasły po wyłączeniu kluczyka rozbierz obudowę stacyjki odkręć kostkę od stacyjki i będą ta 3 plastikowe "przyciski" sprawdź czy przestały świecić kontrolki jak nie to rozłącz kostke i pacz czy zgaśnie...
Sprawa jest całkiem prosta. Musisz mieć najpierw nowy wkład. Nastepnie ustawić go tak jak ma wejść do obudowy. Zobaczyć gdzie znajduje się w nowym wkładzie przycisk kotwiczący i w odpowiednim miejscu wywiercić mały otwór w obudowie stacyjki. Przekręcić lekko kluczyk, aż w starym wkładzie da się wcisnąć ten przycisk i wyciągasz wkład. Tak samo nowy....
Tylko nie mówcie że trzeba zdjąć kierownicę by kostkę wydobyć.😒 Niestety Musisz zdemontować stacyjkę inaczej nie dojdziesz do śrubki która trzyma kostkę. Miłej pracy życzę :)
Przecież włoże wkładke z mojego auta wraz z kompletem kluczy tylko pytanie czy pasuje taka wkładka bo obudowa stacyjki jest inna (pod katem prostym) a ta na zdjeciu po skosie.
Witam Przy padniętej plecionce rozrusznik kręci tylko brak mu mocy i obraca silnikiem mozolnie do tego z przewodu ciśnieniowego wspomagania tego zbrojonego który wychodzi z pompy zaczyna po kilku sekundach wydobywa się dymek a gdy kierowca jest naprawdę uparty w końcowej fazie pęka przewód i zapal się. Sprawdz może stacyjkę a dokladnie ten dolny element...
Bertone czy zwykła asterka 2 to kostki i wkładka jest taka sama. Widzę że wyjąłeś kostkę, a czy wyjąłeś z obudowy stacyjkę ? Aby zamontować poprawnie kostkę trzeba znać kilkaa "sztuczek".
Nie odcina się z zasady obwodów wysokoprądowych.Wiem że się to praktykuje,ale najlepiej jest ich nie ciąć. Zdejmij obudowę stacyjki i zrób odcięcie na immo.Odbiornik jest wciśnięty bezpośrednio na stacyjkę https://obrazki.elektroda.pl/4718678200_... To lepsze rozwiązanie,bo nie ma tam wilgoci,dostep jest dobry,obwód nie jest obciażony,w...
Witaj, pracuje w serwisie Kia, problem leży po stronie kostki anteny immo która jest dopięta do obudowy stacyjki. Trzeba zrobić dodatkowy mostek żeby ominąc owe połączenie. Problemem jest nie prawidłowy styk, zauważ że w tym momencie nie zapala sie immo. Temat przerabiany setki razy i setki razy pomógł, pozdrawiam.
Można: a) dorobic nowy kluczyk i sklonować transponder (w dobrym zakładzie dorabiania b) dorobic nowy kluczyk i przełożyć transponder ze starego c) dorobić nowy kluczyk i stary kluczyk podkleic pod obudową stacyjki coby transponder był w zasięgu Rozwiązanie a jest "najelegantsze" rozwiązanie b mozenie być skuteczne jeżli się nie uda dokonać extrakcji...
po wyciągnięciu klucza ze stacyjki auto wciąż pracuje i nie gaśnie Trzeba zdusić go hamulcem aby zgasł Jednak kontrolki wciąż się palą i pracuje jakaś pompka pod maską. Sprawdź czy "sprzęgiełko" w stacyjce - przy przekręcaniu klucza - potrafi za każdym razem mechanicznie "przekręcić" kostkę stacyjki ? Rozbierz obudowy kolumny kierownicy i sprawdź czy...
Wyjmij na chwilę żarówkę z którejś lampy w samochodzie a napięcie mierz względem masy karoserii, napewno znajdziesz kawałek odsłoniętej śruby, może być obudowa stacyjki dobra lecz nie we wszystkich autach. Mój ojciec, mechanik samochodowy dawno temu krzyczał na mnie jak szukałem prądu w aucie miernikiem, mówił że zawsze w aucie szuka się żarówką, po...
- 30 wejście zasilania do stacyjki + - wyjście 50 zasilanie ( wyjście do ładowania itp, jest wyjście napięcia + - 50b wyjście do rozrusznika ( podaje napięcie na cewkę rozrusznika ) + Stacyjka nie ma pinu do podłączenia - ( jedynie obudowa poprzez kontakt z karoserią ma )
Pod obudową stalową stacyjki. Zamknij się w aucie i na włączonym alarmie spróbuj odpalić auto, w ten sposób sprawdzisz czy alarm blokuje czy nie. W przypadku auta, które robiłem alarm wył ale auto paliło, blokuje tylko immo nie widząc kodowanego klucza
Zapewne ma immo, tak jak moja micra K11 miała. Można to poznać po tym, że w kluczyku jest miejsce na nadajnik immobilizera - taką pastylkę. Jeżeli chcesz tanią metodą dorobić kluczyk to można zrobić tak: -idziesz do punktu aby dociąć kluczyk; -mówisz, aby się immo nie przejmowali. -Potem sprawdzasz czy kluczyk otwiera drzwi i da radę go przekręcić w...
Wkład stacyjki wyciąga się w pozycji 1 więc kluczyk musi wejść i dać się przekręcić. Jak nie to wiertarka :) tylko ostrożnie, nie trzeba ściągać kierownicy, trzeba ściągnąć osłonę kolumny kierownicy i po przekręceniu stacji p położenie 1 wcisnąć cieniutki pręcik w tylną część wkładu stacyjki (na boku obudowy wkładu stacyjki) i zwolnić zapadkę. Wtedy...
Witam ponownie.Do wymiany jest obudowa stacyjki a wkładka stacyjki i kluczyk pozostają bez zmian.Oba zestawy na fotkach nie są kompletne ale lepiej zakupić ten z prawej fotki i między czasie rozglądać się za obudową stacyjki ,jeszcze czarna osłona przełączników i stacyjki jest potrzebna .
stykiem stacyjki i obudową, a po dociśnięciu rdzenia przejście jest pomiędzy obudową, stykiem długim (tym od akumulatora), stykiem stacyjki i stykiem krótkim. czyli teraz wyglada dobrze. Przy pomiarach weź pod uwagę istnienie dwóch uzwojeń w elektromagnesie - głowne i podtrzymujące.
trzeba ściągnąć obudowę stacyjki (3 śruby od dołu i 2 z przodu za kierownica) następnie ściągasz obudowę licznika ( 2 śruby od góry i dwie pod wcześniej ściągnięta obudowa stacyjki) sam licznik jest przykręcony na 2 śruby w górnych rogach. Ostatnio wyciągałem taki licznik od Corsy B 96r 1,2 to nie było linki tylko piny przylegające do taśmy licznika.
Witam, musisz w odpowiednim miejscu obudowy stacyjki wywiercić otwór wiertłem około 3mm(dokładnie nie pamiętam), tam jest rygiel, który trzeba wcisnąć i wówczas wychodzi z obudowy. Wymieniałem na nowa więc miałem jak zmierzyć. Pozdrawiam i powodzenia
A ewentualne przełożenie wewnętrznej części stacyjki, do której pasuje "stary"klucz do nowej obudowy stacyjki ma sens ?
Samo wyjęcie wkładki nic nie da, zdemontuj z kolumny kierowniczej całą obudowę stacyjki i oddaj do naprawy
Będę szukał dalej. Tu nie ma co szukać. Zdejmujesz dolną część obudowy kolumny kierownicy. Malutkim płaskim śrubokrętem odkręcasz kostkę stacyjki. Wyjmujesz ją z obudowy. Płaskim średnim śrubokrętem przekręcasz gniazdo w kostce. Jeżeli rozrusznik nie pracuje mierzysz na wyjściu kostki czy wychodzi napięcie do rozrusznika, w pozycji rozruch. Nie wiem...
Od tyłu stacyjki są dwie śruby zabezpieczające /zapewne zerwane/. Jak je odkręcisz obudowę stacyjki masz wyjętą.
Nie na stacyjce a na kolumnie, tak zwane "manetki" czyli patyk albo też dźwignia, wystająca z lewej strony. A to coś jest bezpiecznikiem 15-amperowym, tylko nie zauważyłem, że mi się w wordzie przesunął napis - poprawione:D Potrzebny jest więc zarówno włącznik klawiszowy ten co jest w desce po lewej od licznika jak i przełącznik z obudową kierownicy....
Prosty sposób to umieszczenie starego kluczyka w pobliżu stacyjki. Oczywiście jeżeli da się przełożyć pierścień sczytujący ze starej stacyjki. Można go ukryć w obudowie przełączników. Przecież nikt nie wie czy masz wymienioną stacyjkę czy nie. Ale to już twój wybór
Zastanawia mnie to, co się takiego wydarzyło skoro wcześniej kilka lat jeździłem tym autem bez kluczyka z transponderem. Rozumiem, że immobilizer był w jakiś sposób zdeaktywowany. Co się więc stało, że immo jest ponownie aktywny? Skoro masz zapasowe kluczyki nieoryginalne to może oryginalny transponder ktoś podkleił w okolicach pętli immo - pod obudową...
demontujesz obudowę stacyjki odkręcasz kostkę stacyjki i wyciągasz No, no, dalej-a tuleję piasty kierownicy jak ściągnie bez ściągacza?
Centymetr powiadasz ? Nie wiem czy wkładka, jej bolec, nie wchodzi czasem bezpośrednio w kostkę elektryczną stacyjki, czy w obudowie jest odpowiednie przedłużenie bolca ruszającego kostką. Przypasuj na długość wkładkę do obudowy i przyrównaj. Jeśli tak, odkręć czarną kostkę z drugiej strony, i tak odkręć, może ruszając wystającym bolcem wepchniesz wkładkę...
po co ? na przykład z org kluczyka nie ma możliwości wyjęcia tp jest wtopiony w obudowę .
Nie zapomnij o jeszcze jednym elemencie zestawu - kluczyku z transponderem od tego immo. Jeśli chcesz zachować swój kluczyk którym odpalasz i otwierasz drzwi i bagażnik to podepnij ten z zestawu pod obudową stacyjki w pobliżu pętli (jest na stacyjce) i wtedy masz prawie tak jak wylogowany - odczyta sobie kod z kluczyka tylko nie wiem czy nie musiałbyś...
Palą mi się kostki stacyjki, wymieniane były 4 razy. Prawdopodobnie mam luzy pomiędzy kostką stacyjki a całą obudową stacyjki. Chyba ze jest inna przyczyna o której nie wiem ?
Ma świecić, abyś łatwiej trafił do stacyjki. Ciągnie mało prądu więc nie przeszkadza. Można to odciąć (kable przy obudowie stacyjki) ale trzeba uważać aby nie odciąć pętli od IMMO.
Pewnie że się da :) i to zajmuje mniej więcej ok 5 min :) no chyba że popijasz piwko to dłużej :) wymiana jest banalna ,aha MóWIMY o wkładzie kluczyka stacyjki { nie o kostce zwierającej obwody zapłonu itp }. A więc rozkręcasz sobie obudowę plastikową kolumny kierownicy {3 wkręty} , masz przed sobą widok stacyjki , wkładasz kluczyk {jeżeli się da} ,...
Czy auto posiada imobilajzer ? Taka czarna puszka z pieścieniem pod obudową stacyjki. kod błędu immo 84 lub 85.
Jakim cudem połamałeś tę zapadkę przy wkładaniu, chyba, że dociskałeś "delikatnie" młotkiem. Powinna się wcisnąć w pozycji I lub II. Popychasz ją do środka przez otworek w obudowie stacyjki. Jak pękło, to może być problem, bo nie wiadomo jak się ustawiła.
Tak , ten za obudową stacyjki , tam jest taśma wieloprzewodowa. Sprawdz dobrze połączenia , również do sterownika.
Jeśli masz oba przewody do pompki ok i zasilanie/masę na 100% na manetce to nic innego nie może być uszkodzone.P.S. manetka moze brac masę z obudowy stacyjki.
rozkręciłem obudowę stacyjki, ale tam wchodzi kilka wtyczek i żadna nie jest od świateł drogowych.
Przedewszystkim to podpiecie pod komputer i ustalenie błędu. To co napisałeś to wskazuje na brak komunikacji kluczyka z immo. Może być to wtyczka przy kierownicy, czasami styki śniedzieją. Trzeba zdjąć obudowę kierownicy i przy stacyjce jest łączenie c pętlą.
Wymiana prosta tylko że w starszych 126 trzeba kierownicę zdejmować żeby zdjąć obudowę stacyjki.
Amperomierz ma od dołu dwa piny, które wchodzą w obudowę stacyjki. Jest to wspomniane w temacie na innym forum: http://www.jawa250.fora.pl/problemy-z-in... Nie ma zdjęć, ale z opisu wynika, że trzeba wykonać zamianę pinów za pomocą blaszek - domyślam się, że konstrukcja...
właśnie idę sprawdzić jak nie znajdę to będę jutro obudowę stacyjki zdejmował
Jak chcesz bezkosztowo to kluczyk dorób mechanicznie, z orginała wypruj immo i przyklej na stałe pod obudową stacyjki
niestety WD40 nie pomogło, drugi klucz też okazał się nieskuteczny, musiałem wymienić całą obudowę stacyjki wraz z nią samą
Płytka zabezpieczeń w Stigach jest zwykle czuła na napięcie w instalacji elektrycznej, ze względu na konstrukcję diodową. Jak będziesz miał trochę słabszy akumulator to po prostu przekaźniki przestają być załączane (a jest ich trzy: gaszenie, rozrusznik, sprzęgło koszenia). Sprawdź napięcie zasilania na płytce podczas kręcenia rozrusznikiem. W traktorku...
Dzisiaj na noc schowałem samochód do ocieplonego garażu i odpalił od strzała. Czy to dalej ma związek z układem paliwowym? Dodano po 47 Układ paliwowy zapowietrza się Niby na to wskazuje, że problem z paliwem, ale zapowietrzania bym się nie czepiał, wszak w zbiorniku jest pompa paliwa elektryczna, jakby padła, to pompa mechaniczna nie jest w stanie...
Zdjecia sa od modelu2000.Odkrecasz srube torx nr.20(na zdj.nr.1),wkladasz klucz do stacyjki potem wciskasz jednoczesnie te dwa smyndle(na zdj.nr2) co wystaja z korpusu stacyjki i blokuja wysow z obudowy(cylindra na kolumnie kier)i stacyjka wydarta,powodzenia http://obrazki.elektroda.net/88_12194998... http://obrazki.elektroda.net/94_12194999...
A jak nie masz specjalnego ściągacza, to demontujesz plastiki nad pedalażem, odkręcasz drążek od przegubu i śrubę mocującą obudowę stacyjki. Całość pięknie schodzi. Z montażem jest trochę gimnastyki, ale naprawdę warto. Pozdrawiam.
Ten jeden gruby kabel idzie do akumulatora a nie na stacyjkę chociaż ktoś mógł zrobić usprawnienia. Drugim przewodem jest masa (obudowa rozrusznika). Do sprawdzenia czy nie połączone na krótko styki rozrusznika.
w obudowie stacyjki jest otwór,przekrć stacyjkę do momentu aż można będzie włożyć w otwór drut ,pociągnij za kluczyk i masz bębenek na wierzchu
Chodzilo by mi o cos takiego, zeby raz swiecila na zielono, raz na czerwono, w zaleznosci od sygnalu ze sterownika, w jednej obudowie.
Witam, ja obecnie borykam się z podobnym problemem. Po wymianie obudowy stacyjki zaczął się problem z gaśnięciem auta. Zaraz po wymianie auto przejachało ok 800km i wszystko było ok, później przez kilka kolejnych dni zaczęło po niecałej minucie jazdy po dwa trzy razy z rzędu. Na jakiś tydzień się uspokoiło i znowu zaczęło gasnąć średnio raz na tydzień....
Bywa, że płetwa, która przekręca kostkę jest wytarta/ podkręcona i nie do końca kręci kostką, na śrubokręt zapali, po włożeniu w obudowę stacyjki już nie
Kostka przekręcana ręcznie, np śrubokrętem reaguje ? Bolec z obudowy stacyjki kręci się wraz z ruchem kluczyka ? Czemu w ogóle bawisz się stacyjką ? Co "mówi" internet o zasilaniu kostki, ma dwa, czy jedno napięcie ?
W .... lepiej wsadzać co innego, jeśli lubisz tęczowe kolory. A ty masz problem najprawdopodobniej z anteną immobilizera umieszczoną na obudowie stacyjki.
Czy w aucie z tego roku jest zamontowany immobiliser?Na obudowie stacyjki nic nie ma.Silnik na chwilę zaskakuje i gaśnie tak jakby blokował go immo.
Elektronikę to akurat omijam z daleka :D ale czasami warto sprawdzić najprostsze rzeczy.Zajrzyj czy masz pestkę w kluczyku bo może siedzieć przyklejona pod obudową stacyjki.
jeżeli jeszcze cię to interesuje to przewód idzie do zegara na środku deski, rozebrać musisz obudowę stacyjki, zegar i odkręcić licznik. 15 minut roboty.
Rozkręciłem stacyjkę znalazłem tą kostkę rozłożyłem ją wszystko wygląda dobrze nie ma żadnych widocznych śladów jakiegoś przegrzania lub przepalenia. Teraz mam problem żeby wyjąć cały wkład stacyjki przewody muszę wypiąć zaraz za wkładką stacyjki czy wypiąć je tam gdzie wchodzą koło bezpieczników? bo wydaje mi się że nie wyjdą te przewody z kostkami...
Jeśli masz immo, to na stacyjce jest cewka, która pobiera kod od kluczyka. Możesz łatwo odkręcić obudowę stacyjki i zaraz ją widać. Od niej idą kable do immo. Rozwiazanie VW dla wielu samochodów z tego okresu. Kontrolki oczywiscie nie ma, nawet po fabrycznym montażu. U mnie w POLO jest immo fabryczy. W kluczyku jest chip. Obudowę kluczuka sie rozbiera,...
Z tego co piszesz, działa to co nie wisi na stacyjce. Sam włącznik stacyjki jednak jest ok, bo silnik odpala. Zapłon (ECU w przypadku Lucas Epic lub zawór start-stop w przypadku Boscha) zasilany jest bowiem z tego samego styku stacyjki co niedziałające obwody (styk 15, przewód czarno-srebrny). Tak więc przyczyna leży w skrzynce bezpieczników. Są tam...
Witam Wychodzi cała stacyjka czy tylko element, w który wkładasz kluczyk? Jeśli tylko to drugie to jest właściwa praca stacyjki, inna sprawą jest fakt , że masz kłopot z włożeniem kluczyka. Albo źle naprawiona stacyjka, albo miernej jakości podróbka made in italy albo przy niefachowym demontażu starego wkładu ktoś uszkodził obudowę Pozdrawiam
Wtyczka od anteny/cewki immo jest wpięta lub założona na obudowę stacyjki ? Nie zapomniałeś tam czegoś podpiąć. Nie wiem jak ty, ale przy takiej robocie demontuję kierownicę i obudowę kolumny. P.S. Zacznij tam gdzie robiłeś.
Sprawa wyglada tak , że nie miałem czasu żeby zajrzeć do tej stacyjki i dopiero dzisiaj z kolega zaczęliśmy działać. Rozebraliśmy obudowę stacyjki i ku naszym oczom ukazała się uszkodzona wiązka która jest podłączona do kostki stacyjki. Jeden z przewodów ma całkowicie spalona izolacje i to uszkodzenie sięga przynamniej okolic podszybia bo tam dało się...
To jest kompakt czyli syrena i centrala w jednej obudowie tylko masz uszkodzony ponieważ nie wydaje dźwięków koszt takiej naprawy nie powinien przekroczyć 35 zł, Stacyjkę powinieneś mieć w obudowie jeśli nie masz to jest to bez własnego zasilania czyli F101b .Sprawdź głośnik powinien mieć 4 om. lub 8 om.
Skoro masz nowszą skrzynkę to znaczy że ktoś tam rzeźbił i sztukował przewody, bo wtyczki inne. Tam szukaj usterki. Jak chcesz założyć nowsze manetki to musiałbyś zmienić obudowę stacyjki.
Prąd jest w oby dwóch kablach okazało się że to na 99% przełącznik Dodano po 1 Rozebrałem obudowę stacyjki i podpiełem probówkę do przewodów i sprawdziłem prąd
Tylko że wymienia się obudowę stacyjki z kostką a nie samą kostkę.P http://obrazki.elektroda.pl/5658195300_1...
Jak by tak było to sama by wychodziła faktem jest odpowiednia pozycja czyli 1 ale należy jeszcze wcisnąć bolec blokady w obudowie kolumny/jest częścią wkładu stacyjki/ jest gdzieś na okręgu wkładu stacyjki ok połowy jej długości /więc jak nie masz nowej i nigdy nie miałeś z tym doczynienia myślę że będziesz miał problem.Miejsce tego bolca jest różne...
Na ramie przyczepy pod spodem znajduje się obudowa która chroni listwę do której przychodzą wszystkie kable które są umiejscowione we wtyczce którą wpinasz do gniazda ciągnika .Zobacz w jakim stanie są złącza na listwie pod przyczepą.W zasadzie zawsze przewód czarny stanowił masę przyczepy i jest podpięty we wtyczce pod zacisk wtyczki z numerem 10 włącz...
Obudowie alarmu, czyli w syrence masz przecież dodatkową stacyjkę. I to ona ma być włączona. Powinieneś mieć do niej kluczyk.
Jak to mechanicznie? Skoro kluczyk kręci i odpina blokadę to znaczy że padła ci kostka w stacyjce. Jej koszt to coś koło 30 zł chyba. Odkręcasz plastikową osłonę kolumny, z obudowy stacyjki wykręcasz dwie śrubki M3,5 (chyba) wysuwasz taką plastikową kostkę, z której wychodza przewody. Same przewody z drugiej strony wypinasz z kostki, bodajże czteropinowej....
Witam. Sama stacyjka to model jak wiadomo z VW . Na rysunku sposób wymiarowania miejsca do odwiertu otworu do odblokowania zapadki/wiertło 3mm/. Problem w tym, że tak czy owak musisz stacyjkę przekręcić na pierwszą pozycję, w innym przypadku nie nadusisz blokady, a i zdjęcie całej stacyjki kłopotliwe /blokada/, chyba że odetniesz obudowę stacyjki. http://obrazki.elektroda.pl/5738653300_1...
da się bez zdejmowania kierownicy odkręć obudowę stacyjki dolną i górną potem obudowa deski i sama tablica nalezy włożyc rękę pod tablice i nacisnąć na dzwigie linki prędkościomierza i ją wysunąć poodczepiać wtyczki od tablicy i ją obracając wyciągnąć miłej gimnastyki pozdrawiam
Dotyczy to przycisków na obudowie po przepięciu wejścia stacyjki kluczykowej.
kostka stacyjki znajduje sie w obudowie wkadu stacyjki od dolu (tak jakby na przedlużeniu kluczyka)
należałoby zdjąć kierownicę przełączniki(wycieraczki światła takątulejkę na kolumnie ktora porzez sprężynę dociska stacyjkę później jeszcze śruba na imbus 6 i cała obudowa stacyjki zejdzie njpierw proponuję kupić drugi bębenek i tan na obwodzie jest taki pasek blaszki przyrównaj go do starej stacyjki i w tym miejscu wykonaj otwór w obudowie abyś mógł...
Tak to jest właśnie ta kostka(to białe z wystającymi konektorami), należy ją wmontować z obudowy stacyjki. Już nie pamięta jak ona była tam mocowana ale chyba na małych śrubkach. Na allegro koszt takiej kostki to ok. 40z.
Przecież tam ma być sprężyna wyciągająca wałek kierownicy z kolumny ! (z taką podkładką koronową zakleszczającą się na wałku, jak jej nie ma to łożysko w obudowie stacyjki nie działa, to raz, a dwa faktycznie kierownica moze przywierać do śrub mocujących wyłącznik zespolony
Możesz też wypruć transponder z dobrego kluczyka i przylepić na stałe pod obudową stacyjki. Tylko nie pisz że to niedobrze bo immo i wogóle. Jak ci tego pasiora będą chcieli zwinąć to uwierz, nie będą sprawdzać czy może immo nie działa.. Przyjdą z "odpalarką" (do nabycia na alledrogo) albo swoim kompem i pojadą... Niezależnie czy masz sprawne immo.
Laserline posiada możliwość wyłączenia wszystkich funkcji za pośrednictwem kluczyka (Compact) stacyjka znajduje się na obudowie alarmu .Wystarczy go wyłączyć i sprawdzić czy zjawisko nadal występuje jeśli tak to przyczyny należy szukać poza alarmem.
Czy da się ją wyciągnąć bez uszkodzenia tej aluminiowej obudowy stacyjki Pewno sie da ale to loteria, ja bym spać spokojnie nie mógł wiedząc że znów sie zablokuje gdzieś na wypiz....... Kup obudowe wkładki i po problemie.
Używanego pilota nie dopiszesz od tak do samochodu. Czysty kluczyk i dopisanie procedurą do samochodu. Przy odpowiednim sprzęcie trwa to 30sekund. Transponder musi być czysty i otwarty. Generalnie kosztuje to ok. 350pln (grot, pilot, programowanie). Jesteś pewny,że w kluczyku jest sam grot i nigdzie nie mam pastylki immo? Jeśli tak, to albo jest podklejona...
możesz kupić nową wkładke ale jest chyba sprzedawana z kompletem wkładek i do drzwi żeby wszystko było z jednego klucza i przerobić immo montując stary klucz w obudowie stacyjki w jej pobliżu tak aby pierścień z immo łapał sygnał ewentualnie sciągnąć pierścień i taśmą zmontować razem że starym kluczem w obudowie ale w tej sytuacji immo jest tak jakby...
Witam czy moze mi ktoś pomóc? chodzi o to jak wymienić wkład stacyjki a w zasadzie jak go wyciągnać ponieważ mam urwany od wkładu ten jezyczek który wchodzi w tą niby plastikową kostke. kostke mam wyciagnięta a nie wim jak poradzić sobie z ta wkładka gdzie znajduje się kluczyk. jak ją wymontowac szybko i sprawnie z obudowy stacyjki i czy jest taka możliwosć...
Sprawa jest prosta. Albo szukasz sobie schematów obu motorowerów i tam na schematach elektrycznych sprawdzasz jak łączą stacyjki w różnych położeniach. Szukasz tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic42... lub tu: http://arecki113.republika.pl/ lub tu: http://www.google.pl Albo bierzesz sobie miernik w łapę i sam sprawdzasz, jak stacyjki łączą,...
Spróbuj najpierw rozgiąć zabezpieczenia obudowy i sprawdzić co jest w środku stacyjki. Może po prostu wystarczy ją wyczyścić i popodginać styki? Coś nie wierzę w te upływy prądu w tak prostej kontrukcji.
Być może problem może być gdzie indziej. Właśnie kilka dni temu usunąłem podobna usterkę. Okazało się, że wkładka ze stykami przy stacyjce miała wytarte kołki i pomaga wymiana jej wymiana. Ja doraźnie włożyłem pomiedzy ową wkładkę a obudowę stacyjki kawałek plastikowek płytki w celu zbliżenia tejże wkładki do bębenka stacyjki. Napewno pomoże, ale nie...
Ciężko będzie takie coś długiego podłączyć do Passata 96, 1.9TDI - obudowa zasłoni stacyjkę.
obudowa stacyjki matiz oznaczenia stacyjki crafter stacyjki
volvo silnika toyota radio auris modus bezpieczniki
plytka zasilacza antenowego kingstone naprawa
Jak zmienić język z niemieckiego na polski w XP Deus Kod błędu EC na płycie indukcyjnej Amica - przyczyny i rozwiązania