Czujnik temperatury znajduje się w obudowie termostatu.
Jeżeli to silnik Y17DT czyli 1,7 dti to czujnik wkręcony jest w obudowę termostatu.
czujnik temperatury jest w obudowie termostatu
Dwa czujniki temperatury w obudowie termostatu. Obydwa jednoprzewodowe, różne wtyczki. Jeden od zegarów drugi od sterownika świec, przy czym ten na pewno już nie działa. W ibydowie termostatu jest tylko termostat mowimy o silniku isuzu. Czujnik temperatury silnika wiem gdzie jest. I nie jest to obudowa termostatu
Cienki idzie do zaworu termicznego umieszczonego w obudowie termostatu.
witaj prawdopodobnie jeśli jesteś pewien że to tam wycieka to jest obudowa termostatu płynu .
To będę musiał sprawdzić na zimnym silniku. Tylko może być problem ze zdjęciem osłony bo trzeba sondę wykrecic bo inaczej obudowa termostatu przeszkadza
Taki konektor wsuwany na trzpień. To jest czujnik do kompa i wskaźnika. Drugi jest w chłodnicy, a termostat siedzi pod obudową rozrządu
Tylko całość. Sam wkład można ewentualnie zaryzykować jeśli będzie od tego samego producenta co obudowa.
Darowałbym sobie próby ich odkręcania . Rozbierałem parę głowic na złom, i powiem że bez młota nie robota. Możesz narobić więcej szkody, jak to warte. Popatrz ile kosztuje głowica. Znasz oporność czujnika ? Nie lepiej byłoby kupić sam termistor i przyczepić go do węża wody, lub włożyć do środka przy króćcu + dobry silikon i ścisnąć opaską ? Guma powinna...
szukaj przy obudowie termostatu - niebieska kość na dwa piny
1) Sprawdź wycieki płynu. Połączenia silnik-parownik gazu. 2) Zdejmij górną pokrywę rozrządu i sprawdź, czy nie cieknie pompa wody. Zobaczysz wtedy, czy nie cieknie z połączenia głowica-obudowa termostatu. 3) Biała maź pod korkiem oleju nie jest wyznacznikiem uszkodzonej uszczelki pod głowicą, zwłaszcza przy temperaturze i wilgotności, jaką obecnie...
Dziś zmieniłem powiem czy pomogło chciałem zrobić test głowicy ale nie ma szans zagrzałem do 90 założyłem to z płynem i czekałem auto się zagotowało i wywaliło ten niebieski płyn przez tą nenzuórkę Dodano po 30 korek nie pomógł wywala płyn zbiorniczkiem już nie wiem co robić nawet tego testu nie da się zrobić.mam pytanie czy jakby było 2 przekaźniki...
Pasek możesz założyć stary, byle w tym samym kierunku Obudowa termostatu, masz na myśli króciec wodny ?, jeśli tak to zostaje stary
A myślałem że astra f 1.7 td ma sterowanie konta zapłonu cięgnem na podciśnienie. Czyż nie tak. A odpowiada za to czujnik wkręcony w korpus (obudowę) termostatu, do którego podpięte są wężyki z podciśnieniem. Pozdrawiam Rafał
Termostat da się wyciągnąć bez ruszania paska, trzeba tylko poluzować obudowę paska.
Patrząc od przodu samochodu, po prawej stronie głowicy, obudowa dokręcona dwoma śrubami, mocowany do niej jest gruby wąż gumowy.
dobrze sprawdzić czujnik temperatury. albo gdzieś nie szczelność przy zbiorniku z płynem Może przy przelewowym skoro płn nie ucieka Odnośnie czujnika temperatury w tym modelu ASTRY występują trzy czujniki: -jeden czujnik jest w obudowie przykręcanej do głowicy (nad skrzynia biegów) wciskany i jest zabezpieczany zawleczką -drugi czujnik jest w termostacie...
Przerabiałem to w Astrze H. Silnik 1.8 16V. Termostat puszczał za wcześnie, a właściwie się nie domykał bo wyrabia się gniazdo w obudowie. Przy wymianie na nowy wkład należy zeszlifować około 0,5mm bolec który wychodzi z termostatu i wtedy się domknie.
Witam, mam problem z moją astrą otóż wymieniłem uszczelkę pod głowicą, pierścienie na tłokach, uszczelniacze zaworów, termostat. Teraz(nie sprawdzałem wcześniej gdyż mieszał się płyn z olejem) po odpaleniu silnika gotuje wodę, wąż za termostatem jest zimny (tak jakby sie nie otwierał termostat) a jest założony nowy(cała obudowa w raz z czujnikiem),...
Witam Mam problem z Astrą G 1.6 16V silnik X16XEL Mam termostat do wymiany i chciałbym wymienić tylko sam wkład (ze względu na koszty). Czy każdy wkład pod ten silnik będzie pasował? Z tego co udało mi się zorientować to widziałem 2 typy. Pierwszy w którym wymiana wkładu była by bezproblemowa czyli 2 "łapki" z obudowy termostatu w którym blokowała się...
W obudowie termostatu nie ma żadnego czujnika, to taki specjalny termostat "nowoczesny"
Witam. Rozładowuje mi się akumulator. Wcześniej po rozgrzaniu silnika świece się rozłączały a teraz mam wrażenie, że grzeją cały czas. Parę dni temu wymieniałem termostat, może wysiadł czujnik, bo chyba świece rozłącza ten w obudowie termostatu? Chyba, że się mylę. Proszę o pomoc.
Witam Silnik X14XE - odbywa czujniki są obok siebie wkręcone w obudowę termostatu do ECM dwu-pinowy do wskaźnika jedno-pinowy (na wsuwkę)
ok,ten czujnik o którym piszesz jest w obudowie termostatu i jest nowy,ale jest jeszcze jeden czujnik bezpośrednio na bloku silnika i czy jego uszkodzenie może powodować takie objawy?
zgadza się, miałem podobny przypadek też takiego "brzęczenia" przy przyspieszaniu ale w Astrze F i tam było to spowodowane klapką termostatu w obudowie filtra powietrza taką która przełącza ciepłe powietrze z nad kolektora na ssaniu na zimne przy rozgrzanym silniku i ta klapka mała luzy i tak brzęczała, wywaliłem ją całkiem bo Astrą jeżdżę w zasadzie...
Właśnie byłem w garażu i zastanawiałem się nad tym termostatem. Na wolnych obrotach próbowałem zatkać wlot powietrza ręką i między palcami czułem troszkę zasysanie powietrza, ale wydaje mi się, że słabo. Poza tym silnik nawet przez moment nie zwolnił, nawet gdy zatkałem całkowicie. Lewego powietrza nie ciągnie. Silnik miał 90 st. Rurka łącząca termostat...
Rozwiązałem ten problem. Po prostu wadliwy był termostat. Wymieniłem sam wkład (bez obudowy) bo taniej, a wymiana bajecznie prosta. Dzięki wszystkim, którzy starali się pomóc.
Mam to samo, obserwuj kanał ForumWiedzy.pl na YouTube, jutro umieszczę film z rozwiązania tego problemu. Przypuszczam, że problem jest w typie obudowy termostatu. Chodzi o otwór przed wkładem termostatu. Jutro postaram się temat ogarnąć. I co kolego, znalazłeś coś ciekawego na ten temat???
adi28 - u mnie taki problem występował przez termostat, który się zawieszał - wymieniłem go (sam wkład, bez obudowy) i wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam
Przy zjeżdżającym pasku rozrządu problemem może być wyrobione koło paska rozrządu na wale korbowym. Cena nowego odstrasza, a dobrej używki trzeba trochę poszukać. Wtryskiwacze (zostały stare?), ustawienia kąta wtrysku i wałka rozrządu są w porządku? Po wykręceniu świec żarowych nie ma na nich nadtopień i śladów przegrzania? W czasie jazdy barwa spalin...
na obudowie termostatu po prawej stronie głowicy silnika są dwa czujniki jeden z jednym przewodem idzie na zegar na desce drugi z dwoma przewodami to ten czujnik sprawdz połaczenia ze sterownikiem pozdrawiam
To pomierz jeszcze ciśnienia na cylindrach i nawet na próbę zasteruj świece żarowe na ciepłym (odłącz czujnik temp na obudowie termostatu - zapali Checka) i zobacz jak odpali. Auto już swoje przeszło, km także najeźdzone, myślę że nawet po generalnym remoncie silnika problem będzie podobny.
Witam, mam od ok. roku wspomniany problem w mojej astrze z tym silnikiem. Wymieniałem już 3 razy termostat, ostatecznie jest oryginał Wahler'a razem z obudową a problem pozostał. Nadal wygląda mi to na niepoprawnie działający termostat. Ale czwartego już nie kupię. Lubi się nagrzać do ponad 100 stopni i tyle trzymać, ale jak trochę pojeżdżę (w tym oczywiście...
Koledzy. Dźwignia która steruje ten element wkręcony w obudowę termostatu (o który pytam) nie przestawia kata wtrysku, a jedynie zwiększa dawkę. Do przyśpieszenia kata wtrysku służy zawór elektromagnetyczny poniżej tej dźwigni. Podobnie jest np w oplu Astrze z motorem 1.7DR - elektrozawór sterowany jest sygnałem z alternatora.
Według książki "sam naprawiam" trzeba ściągnąć obudowę paska, a co za tym idzie pasek i koło... Treść akapitu: Wymontowanie (silniki 8-zaworowe 1,4 i 1,6 dm3) • Spuścić ciecz chłodzącą. • Wymontować pasek zębaty, patrz rozdział „Wymontowanie i zamontowanie paska zębatego". • Odkręcić pokrywę obudowy wałka rozrządu, koło zębate...
Znalazłem w samochodzie, że ułamany jest króciec wychodzący z obudowy termoregulatora. Króciec ten jest plastikowy, do którego podłączony jest wężyk z cieczą chłodzącą korpusu silnika. Kupiłem nowy termostat (jest zespolony z górną obudową) - wymieniłem. Samochód teraz zachowuje się poprawnie. Jeśli z samochodem coś się będzie działo, z pracą silnika...
Wiem tylko ze pasuje filtr powietrza i przewody WN od opla, chyba astry (o wiele tansze) co do modyfikacji to jeszcze nic nie robilem oprocz zaslepienia dolotu cieplego powietrza (walniety termostat w obudowie filtra) bo mi caly czas bral cieple. I wreszcie doszedlem przyczyn delirki silnika (stara i przeciagnieta zaslepka na kolektorze ssacym) co powodowalo...
W X18Xe1 czujnik temperatury płynu chłodzącego jest jeden na obudowie termostatu, wspólny dla zegarów, klimatyzacji i ECU. Prawdopodobnie masz uszkodzony termostat - nie puszcza na duży obieg, stąd uruchamianie się obu wiatraków. Po zagrzaniu silnika (uruchomieniu wiatraków) sprawdź ostrożnie czy oba grube przewody dochodzące do chłodnicy (górny i dolny...
Witam!Mam do sprzedania 100% sprawny używany termostat z obudową WAHLER stosowany w samochodach marki Opel,Fiat,Alfa Romeo,Saab.Zastosowanie:Opel Astra H 1.9CDTI od 2004 rok,Signum 1.9CDTI od 2004 rok,Vectra C 1.9CDTI od 2004 rok,Zafira 1.9CDTI od 2005 rok,Fiat Grande punto 1.9D Multijet od 2005 rok,Croma 1.9D Multijet od 2005 rok,Alfa Romeo 159 1.9...
Witam wszystkich. Zrobiłem swapa w astrze f 1.7d z 92r na 1.7dtl z 96r .i mam dwa problemy z elektryką. 1 W starej pompie miałem dwa przewody, jeden szedł do odcięcia paliwa, a drugi do jakiegoś zaworu( chyba przestawiającego moment wtrysku), a w tej drugiej mam cztery przewody i nie wiem jak to połączyc ze starą elektryką. 2 Przy silniku 1.7d w obudowie...
Ty potrzebujesz sam wkład termostatu do y17dt (zakładam, że masz Isuzu) koszt ok 40-100zł Obudowę przecież masz. I zleć to w ASO Opla. Przy okazji warto wymienić w ASO płyn hamulcowy. Robią to podciśnieniowo za śmieszne zł.
dodam że termostat i obudowę kupiłem jakiś tydzień temu, oraz czujnik temp. cieczy chłodzącej.. myśle wymienić jeszcze ten od kompa na dwa piny.. niutat dzięki za uświadomienie.. myślałem że jak jest duże ciśnienie i odkręce korek to mu pomogę się odpowietrzyć.. :/ <debil ze mnie>
Przedwczoraj był utworzony temat o tym samym problemie , a ty zakładasz nowy.Tam są dwa czujniki , z konektorkiem do wskaźnika znajduje się z lewej strony kolektora i pod kolektorem z wtyczką do komputera.W chłodnicy masz termostat tylko do zasilania wentylatora i jest on ustawiony na około 98stC. W swoim samochodzie wywaliłem termostat z obudowy ,która...
Witajcie! Od tyg.walczyłem z tym problemem,czyli nie włączającym się went. Posiadam astrę h z 1,6 105kM. Silnik ten pracuje w wysoko ciśnieniowym układzie chłodzenia. Sam termostat ma temp. 105 stopni pełnego otwarcia wybitą na aluminiowej obudowie,to już coś nam mówi. Podstawa:wymiana termostatu(ok.330zł),który posiada czujnik temp.drugi zaraz obok(ok.5cm....
Jak żyję to jeszcze ŻADNEGO układu chłodniczego nie odpowietrzałem przy pomocy jakiś zaworków. Silniki Peugeota miały odpowietrzniki na głowicy (plastikowej obudowie termostatu) oraz odpowietrznik na przewodzie nagrzewnicy, samochody z lat 1985–2000. W nowszych samochodach stosuje się już układ wężyków odpowietrzających i układu nie trzeba odpowietrzać...
W obudowie termostatu. Ale nie zauważyłem ze napisałeś 68KM. W tym 60KM silniku był zwór termiczny pomiędzy pompą podciśnienia (napędzaną na wałku rozrządu), a wtryskową. Po rozgrzaniu otwierał się i podciśnienie przesuwało suwak na pompie wtryskowej obniżając obroty. W twym silniku chyba jest już inna pompa także sorry za wprowadzenie w błąd.
Coś te astry mają nie tak z tym ogrzewaniem:|Kolega jeździ astrą II 1,4 90KM z ręczną klimatyzacją i też ogrzewanie ma bardzo słabe. Na wolnych obrotach i w czasie wolnej jazdy dmucha praktycznie zimnym powietrzem. Dopiero na wysokich obrotach czuć cieplejsze powietrze ale do gorącego mu bardzo daleko. Nawet po przejechaniu kilkudziesięciu km jest to...
Taki kupiłem: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-pl... i on ma ( jak zmierzyłem) 1kOhm Mam drugi taki sam od jakiejś Alfy ( wymiary te same) tylko że ma napisane 07K czyli pewnie będzie miał 0,7kOhm. Otwór w obudowie termostatu ma średnicę 16mm i jest tulejka redukcyjna na ten czujnik 10mm. Na starym ( oryginalnym...
Ja mam podobnie w Isuzu 1,7 ale przy 99 stopniach jeszcze sie silnik wentylatora nie załączył.Chciałem sprawdzić czy załącza ale nie udało mi się go zlokalizować . Dwa które są na obudowie termostatu są od pomiaru temperatury na zestawie wskaźników i drugi ktory informuje uklad sterowania świecami żarowymi.Kto z panów zna dokładną lokalizację czujnika...
Modul zamowilem wg numeru na obudowie jaki mialem zamontowany zeby byal taki sam. Nie.zwrocilem uwagi czy obroty wzrastaja jutro sprawdze. Jak chodzi o czujnik cisnienia klimatyazcji to jest wymieniony. Plyn chlodzacy nowy z wymienionym termostatem i czujnikiem temp ( wymienilem jak robilem rozrzad za jednym zamachem ). Oba wentylatory sie zalaczaja...
Witam. Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam ale nie było czasu zająć się autem. Tak więc po porównaniu temperatur i upewnieniu się, że czujnik temperatury jest sprawny wykonałem ponowny pomiar i ewidentnie przy temperaturze 77C-78C całkowicie otwierał się termostat. Chłodnica i wąż powrotny płynu robiły się od razu ciepłe, temperatura spadała do...
Witam, Od jakiegoś czasu w mojej Astrze H GTC wyskakuje mi kontrolka "żółty samochód z kluczykiem" byłem na komputerze tech2 wykazało błąd "czujnik temperatury płynu chłodzącego", mechanik powiedział mi, że są jakieś dwa czujniki i te dwa czujniki mierzą temperaturę czegoś tam i jakoś wyśredniają czy coś podobnego wynik i przekazują gdzieś tam i jeden...
Witam, mam problem z Astrą F 1.6 16V X16XEL, wszystko zaczęło się dziać po pęknięciu przewodu cieczy. Musiałem zdjąć górną część kolektora dolotowego by go wymienić, przy okazji został zdjęty kolektor wydechowy i pospawany, oczywiście zostały wymienione wszystkie uszczelki w układzie wydechowym. Ponieważ stał samochód przez jakiś czas na kanale to postanowiłem...
Witam . Mam asterkę z roku 94 o silniku 1.8 16v (125 KM) Niestety jak na tą moc bardzo słabo się zbiera na lpg (trochę lepiej na benzynie ale to też nie to co powinno być) czego może to być wina?? byłem na kompie i gość wskazał do wymiany sondę ale jest to duży wydatek a już nie raz słyszałem jak wymienili sondę a auto dalej jeździło tak samo. Silnik...
W przypadku montażu instalacji gazowej w astrach z tymi silnikami (mam na mysli 8 zaworowe) zawsze wykonujemy standardową sprawe. Otoż nie wiem czy dobrze sie rozumiemy bo w filtrze powietrza jest termostat klapkowy który steruje skąd silnik ma ciągnąć powietrze. Ona jest podłączona rurkami podcisnieniowymi do układu wtrysku benzyny a głownym przewodem...
Wałek nie wyjdzie!. Potrzebne są specjalne przyrządy do ściągania dźwigienek, o czym wspomniał Krick 1987 lub docisku wszystkich dźwigienek i popychaczy "na raz". Ja sobie zrobiłem specjalne dźwigienki do wyjmowania kolejnych dźwiginek zaworów ale to mój chałupniczy pomysł i wyrób. Filtr-zgoda, olej to ja osobiście polecam mobil. Ważne jakie ..W/.....
Miałem nadzieję że ktoś napisze że to wina pompy paliwa. Walczę z tym już 1,5 roku. Oto co zostało zrobione i sprawdzone. Wszystko na przestrzeni ostatnich 15.000 km. Niektóre mogą nie mieć związku ale także je wypiszę: Zostało wymienione: 1. Wymiana rozrządu 2. Wspawanie nowego łącznika elastycznego na wydechu 3. Wymiana filtra powietrza 4. Wymiana...
Wtryskiwacze (kolejność - kolorowa taśma - nie sugerować się koszulkami na przewodach przelewowych, od lewej niebieski, czerwony, zielony, kremowy ): http://obrazki.elektroda.pl/5265629000_1... Przewody wtryskowe przy pompie (kolejność - kolorowa taśma): http://obrazki.elektroda.pl/2005482200_1... Wyjście na czubku pompy...
To znaczy jakby dwa czujniki w jednej obudowie?? Jeden czujnik w jednej obudowie. Dodano po 37 i chciałem zewrzeć na chwile przewód do masy aby zobaczyć czy wskaźnik na desce jest dobry A potem płacz że komputer silnika uszkodzony. Czujnik ten jest na tym dziwacznym termostacie.
Ta dzwignia działa normalnie tzn element pneumatyczny po uruchomieniu silnika przyciaga do siebie dźwignie i silnik zwalnia, podciśnienie w rurce też jest ok, zauważylem że zaworek w termostacie który włącza element pneumatyczny chyba jest uszkodzony , plastik rusza sie w metalowej obudowie i jak go dotkne to silnik przyspiesza, to wyjasniałby wysokie...
Witajcie :) otóż mam taki problem odpalam zimny silnik (wszystko na ssaniu) obroty wchodzą na 1300 po 3s spadają na 800 i taka się trzymają, po chwili rosną do 1000 i znowu 800, z rury wydechowej zaś strasznie dmucha powietrze aż bije w rękę po tym jak już skończy 'ssać' jeździ normalnie, no temp. trzyma dość wysoko bo 94*C i taka się utrzymuje cały...
Witam jakie są objawy wypadającego zapłonu w tym aucie? czy jest możliwe aby na biegu jałowym występowały lekkie spadki obrotów od 20 do 50 zarówno na ciepłym jak i zimnym chociaż na zimnym są one mniej odczuwalne. Dodatkowo występuje czasami brak mocy mimo dodania gazu auto nie jedzie zwykle trwa to ok pół sekundy zauważyłem że jest to na 1-2-3 biegu...
obudowa termostatu termostatu astra obudowa termostatu polar
charakterystyka wyłączników pompa kulka prawy przycisk myszka
Mapy CN Europe NTU do Garmin 2455 - skąd pobrać? Brak TVP 1, TVP 2 i TVP 3 na dekoderze Manta - co zrobić?