A jak masz podłączone na krótko i kręci ale nie odpala i przyłożyć pastylkę to odpali? Jak tak to szukaj jeszcze jednego zabezpieczonego obwodu.
Miałem taki błąd związany z kontrolką check, przyczyną były zimne luty na płycie zegarów (złącze), kontrolka raz działała, raz nie, sterownik za każdym razem pokazywał błąd obwodu
Jak popchne manetka od siebie to się włącza spryskiwaczy przedniej szyby i wycieraczki i dzalają cały czas do momentu aż pociongne manetka do siebie . Czy to jest spowodowane tym że mam odłączony silnik tylnej wycieraczki i nie wykrywa tego obwodu ?
:enauto - i tak i nie. Ten tutaj, to był bimetal i po zadziałaniu i ostygnięciu, zwierał obwód ponownie. Te w rezystorach dmuchaw, to zazwyczaj jednorazowe elementy. Oczywiście lepiej wstawić taki i ewentualnie wymieniać, niż ryzykować znaki dymne puszczane przez silnik... :tzntzn - jak to "wyprowadzić na zewnątrz"? Zastanów się, dlaczego on siedzi...
Szybciej będzie wyjąć radio i przegwizdać przewody dowolnym multimetrem. Popatrz na kolory w kostce przy głośniku, poszukaj takich samych w kostce ISO i sprawdź miernikiem ciągłość obwodu.
Opór poza zakresem wyzwoli kontrolkę poduszek i błąd jej obwodu.
Po raz trzeci powtarzam-w astrze nic sie nie będzie żarzyło, może się żarzyć tam, gdzie obwód lampki (czyli DF) jest zezwoleniem włączenia prądu na wirnik.
Witam, w Astrze K C2A20 - nadmierna gąbczastość obwodu hamulca. Przerabiał ktoś temat?
Dosyć prosto. Po nitce do kłębka. Kabelek od mikroprzełacznika zaprowadzi Cię do reszty. Tak samo kabelek od diody. Będzie tam centralka po kablach od niej dojdziesz do obwodów które odcina "immo".
spadki napiec pod obciazenie obciaz obwód np zarówka nie pomiar samym voltomierzem
A kto to wie co zepsułeś?Wyciąg licznik, sprawdź złącza czy nic nie podwinęło się.Tam jest chyba taka dźwignia.Jak nie to miernik w dłoń i sprawdzasz obwód.Tam idzie raczej bezpośrednio z czujnika i żaden procek nie steruje tym obwodem.
Znajdz jakis schemat do astry i zobacz co konkretnie jast pod ten obwód podłaczone.
Z tego co odczytałem z Twojego filmiku to kody: 14 i 95 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód, niskie napięcie 95 Zawór gorącego rozruchu lub obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic)
Przy 18 V , można śmiało dać 400 Ω 8W i w tedy potestować. I ważne nie podłączaj do linii wewnętrznej, tylko podłącz do linii miejskiej. Ale jak się uprzesz podłączyć do linii wewnętrznej to: Linie wewnętrzne są separowane kondensatorami, dla tego to nie działa. Trzeba by dla linii wewnętrznej narysować od nowa specjalny schemat: Tak aby było słychać...
W astrze wystarczy rezystor 5-8 Ohm wstawić w obwód silnika klapki i jest ok, nie trzeba żadnych układów tworzyć.
coś się stało po odpięciu wtyczki egr pojawił się błąd auto straciło moc błąd P1635 5v obwód odniesienia
Twój błąd wskazuje na uszkodzenie grzałki, można sprawdzić to multimetrem ustawionym na ciągłość obwodu na białych przewodach sondy.
Miałem podobnie w Astrze G 1.6 Benzyna. W lewym kole przy samym czujnik ABS-u był przełamany przewód. Czasem działało, czasem nie. Zdemontowałem piastę i dolutowałem kawałki przewodu do czujnika. Wszystko działa. Pozdrawiam
Bajer to typowa usterka astry g. Odezwij się jak będziesz w Aleksie.
Widziałem coś takiego w Seicento 1.1 mpi. Takie pulsowanie napięcia non stop, natomiast gdy sterownik potrzebował nagrzać sondę to puszczał stałe 12V. Po nagrzaniu znów wracał do pulsowania. Grzał tylko pierwszą sondę, nigdy nie widziałem żeby włączyło się grzanie drugiej. Błędów nigdy nie było więc chyba tak ma być. Te pulsowanie to pewnie sprawdzanie...
Generic OBD Error Code Details for P0621 Generator Lamp/L Terminal Circuit What does this mean? OBD Code P0621refers to The Engine Control Module (ECM) or Powertrain Control Module (PCM) uses the generator turn on signal circuit to control the load of the generator on the engine. A high side driver in the ECM/PCM applies a voltage to the voltage regulator....
Otwarty obwód kontrolki świec żarowych? PSG5 czy PSG16? Aż muszę z ciekawości sprawdzić czy na liczniki idzie fizycznie obwód z żarówką, czy kontrolka świec żarowych jest sterowana po CAN przez liczniki.
Powykręcaj wszystkie włączniki drzwiowe i sprawdź, czy na pewno dobrze rozłączają obwód.
albo odetnij czujnik polozenia wału
Witam kod 42 zależnie od rodzaju zapłonu 1. zapłon bezrozdzielaczowy - sygnał serujący wzmacniacza 1 i 4 cylinder - za wysokie napięcie 2. zapłon rozdzielaczowy - obwód pierwotny zapłonu - za wysokie napięcie. Pozdrawiam
Gdyby żarówka była normalnie zasilana, z +12V, to by po prostu świeciła "na pół gwizdka", ale w Oplu jest układ kontroli oświetlenia w skrzynce UEC i jak mu obciążenie danego obwodu nie pasuje to odcina jego zasilanie
To dokładany alarm? Więc po jego nazwie odszukaj sobie opis jego podłączenia i sprawdź obwód blokady.
Otwarty obwód sensora przedniego prawgo koła Nieprawidłowy sygnał czujnika przedniego prawego koła
w tym alternatorze wirnik nie stanowi obwodu lampki
Jeśli wcześniej wszystko było OK, to znaczy, że Twój sprzęt nie kasuje błędów w sterowniku. Powstały właśnie po odpinaniu poduszki i owej kostki pod siedzeniem. Użyć sprzętu dedykowanego do Opla. Druga wersja, źle zapięte lub zaśniedziałe kostki. Pokazuje przerwę w obwodzie. Zobacz czy po odpięciu poduszki pasażera pokaże błąd za małej rezystencji lub...
Śmiało można tam podłączać. Tylko tak wpiąć ten adapter żeby obwód świateł dziennych też był zabezpieczony, czyli żeby nie działały po wyjęciu bezpiecznika.
No widzisz przyznałeś się a trzeba było od tego zacząć Trzeba sprawdzić emulację wtryskiwacza i cały jego obwód
Sprawdzileś ładowanie chociaz? , pozatym to zabytkowy licznik na zaróweczki może przebijać zarówka od innego wskaznika , sprawdz ładowanie na poczatek, moze też być jakieś zwarcie do innego obwodu.
Sprawdź dokładnie kable zapłonowe na ciągłość obwodu.
wyrwij chwasta i po bólu (zdemontuj wszystkie elementy zaczynając od przycisku i połącz obwód odcięcia)
A błąd co mówi? Błąd taki jak wtedy, P0130 czujnik o2- otwarty obwód
Tak ale musisz jeszcze poznać możliwości fazera poza wtykaniem go w gniazdka, przytrzymujesz palcem styk z boku obudowy fazera i dotykasz drugiego końca, dzięki zasilaniu bateryjnemu fazer weryfikuje zamknięcie obwodu
Niby tak, ale co parę lat wymieniać na nowy? Mam już dwa... Mi chodzi o jakie to przekaźniki idzie w tych obwodach?
Grzałka ma mieć stałe zasilanie po uruchomieniu silnika . Jak nie ma naprawiasz obwód, jak ma wymieniasz grzałkę proste.
błąd 25 wczoraj wyeliminowałem była to wina wtrysku, ale po wykasowaniu błędów i po przejechaniu 5 km znów pojawił sie błąd 24 czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód
http://www.opel-scanner.com/forum/index.... Obwód przekaźnika rozrusznika. Jaki sprzęt, taka diagnoza.:D
Witam Problem polega na tym, że po włączeniu zapłonu sterownik nie włącza przekaźnika pompy paliwa. Przy kręceniu rozrusznikiem auto nie pali. Sprawdzone połączenia między przekaźnikiem a sterownikiem, masa sterownika i zasilanie po zapłonie, sam przekaźnik na stole też działa. Na pinie D3 wg schematu z infotecha powinno być zasilanie po zapłonie a...
P0380 - Obwód grzałki (świecy żarowej) - usterka B1325 - Obwód lampy uchylonych drzwi zwarty z akumulatorem B3420 - B3420 oznacza błąd czujnika poziomowania reflektorów. Niech to jeszcze inni zweryfikują.
jak wyświetla kreski to znaczy że jest rozwarty obwód czujnika temperatury zewnętrznej. Ablo uszkodzony czujnik, albo wylutowane wielozłącze na płycie TID
obwód zaworu EGR
Chcę w swojej Astrze wykonać odcięcie obwodu rozrusznika. Rozumiem, że przewód idący od kostki stacyjki jest przewodem zasilającym cewkę rozrusznika. Jakiego rzędu prąd przepływa przez ten obwód? Czy wykonanie tylko jednego odcięcia, w tym wypadku rozrusznika, może mieć jakieś negatywne skutki dla silnika? Jaki obwód poza rozrusznikiem, który jest jednak...
A ta rezystancja wtryskiwaczy jest poprawna???, Czy te tranzystory sterują bezpośrednio wtryskami, oczywiście obwodem plusa więc wstawiłbym jakiegoś MOS'a np. BUZ11, albo 44
alarm ma przekaźnik,który odcina obwód pompy w centralce i jak wypniesz centrale,a ktoś wykorzystał przewody do odcięcia,to nie odpalisz.
Witam mam problem z moją astrą a mianowicie auto jest wyłączone kluczyki ze stacyjki wyciągnięte a na świece żarowe cały czas dochodzi napięcie czy ktoś spotkał sie z takim problemem? Na komputerze wyszedł błąd - Urządzenie zarzące, otwarty obwód .
Jeżeli silnik jest ciepły a wskaźnik nie rusza to stawiam na uszkodzony termistor który podaje sygnał na wskaźnik temp cieczy chłodzącej. Może też być odłączona kostka od niego, brak ciągłości obwodu.
Nie w przyczepie. To u mojego kumpla więc nie wiem dokładnie jak to się stało ale on nie ma haka a więc na pewno nie w przyczepie. A poza tym to wg mnie nie ma różnicy wielkiej w zwarciu, czy w przyczepionej przyczepie czy w samochodzie.Przyczepa to tylko przedłużenie obwodów samochodu
ale w żadnej lampie nie mam wstecznego... Można by przyjąć, ze nie dochodzi napięcie, po włączeniu biegu wstecznego, ale dla pewności trzeba by sprawdzić próbówką, czy tak jest faktycznie. Jeśli tak, to trzeba szukać wyłącznika świateł cofania, przy skrzyni biegów, lub też (albo wcześniej) sprawdzić bezpiecznik, który odpowiada(zabezpiecza) za ten...
jeżeli czujnik został dokręcony odpowiednim momentem a błąd powraca to skup sie na tym 18 Urządzenie sterujące czujnika spalania stukowego lub obwodu, brak sygnału: uszkodzenie urządzenia sterującego (Bosch Monitronic, GM Multec)
Sugestia dokonać dokładnych pomiarów tego obwodu i jego sterowania.
Sprawdź jeszcze styki w stacyjce. Tam są osobne styki które zasilają m.in dmuchawę i są rozłączane na czas rozruchu (włączenia rozrusznika) . Styk 15A bodajże (w odróżnieniu od 15 zasilanego cały czas gdy kluczyk jest przekręcony) Uwaga, z tego miejsca też jest zasilany wentylator chłodnicy więc to dość przydatny obwód ;)
Ślepa uliczka.Nawet nie wiadomo czy błąd obwodu, czy błąd sygnału.
Problem rozwiązany, cewki ostatecznie nie podmieniałem. Okazało się, że uszkodzeniu uległ sterownik ECU, który zgłaszał błędy obwodów sterowania cewką.
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej podmieniałem. W programie diagnostycznym nie pokazuje nic niepokojącego. Temperatura rośnie płynnie i nie ma żadnych wahań. Na zimnym silniku nie działa cutoff i faktycznie mogłoby to tak wyglądać jakby sterownik czasami dostawał nieprawdziwe informacje o temperaturze silnika i podlewał paliwem podczas hamowania...
Sprawdź przełącznik przy pedale hamulca.Obwód A-światła stop,obwód B włącznik ABS.
Uszkodzony sterownik silnika ( hybryda ) mocowany na silniku podłączany na dwie kości plus kabel masowy na śróbkę. Tylko regeneracja da radę 300 zł plus koszt wysyłki do łodzi
Ciekawa sprawa,niby ci chodzi o klimatyzację,a podajesz błędy z systemu poduszek powietrznych..... Otwarty obwód zapalnika poduszki kierowcy
No nie wiem czy będzie to tańsze rozwiązanie... jeśli sterownik ma mnie wynieść nawet z naprawą 200 -250 zł to chyba by sie to opłaciło... Jeśli uważasz kolego że tańsza będzie przeróbka to bardzo bym Cie prosił o przesłanie mi np. w linkach z allegro albo opisu dokladnie co i mniej wiecej ile kosztuje tutaj albo na pw ? Jaki by to był mniej wiecej...
Logiczne bo jak masa w tasmie wybije ci bezpiecznik zasilania.Nie znasz budowy obwodu to nie pisz.
Należy w obwód rozmowny aparatu aster włączyć taki przekaźnik (tak wyregulowany) który przy oporności 200Ω aparatu Aster jeszcze nie działał, a przy oporności około 0Ω, gdy tarcza numerowa zwiera obwód rozmowny, aby zaczął działać i uruchamiał inny przekaźnik który to będzie wysyłał prąd dzwonienia do aparatu MB, na przykład z transformatora sieciowego,...
Podłoczyc to pod OpelScannera lub inego fajse techa i bedzie widac co mu sie dzieje. Dodano po 1 Wogole na wstepie jak silnik jest cieply i nie chce zapalic to sprawdzamy podstawiwe funkcje jak iskre i dostarczanie paliwa przez caly obwód paliwowy.
Cześć poradziłeś sobie z tym problemem mam podobny. Też wywala mi błąd p1125funkcja, aktuator przepustnicy. Przepustnice przeczyscilem płytka nie była zalana olejem, a mimo to przy gaszeniu silnika klapka się nie zamyka. Kupiłem używana niby zdemontowana ze sprawnego auta objaw dalej ten sam klapka przy gaszeniu się nie zamyka ale nie zapala się już...
Elektromagnes nie jest w stanie wypchnąć zębnika w przypadku gdy jego uzwojenie główne nie dostaje masy poprzez obwód silnika rozrusznika.
Zeby byc na 100% pewnym to przedzwon sobie przy sterowniku abs obwod z czujnikiem i sprawdz polaczenia. Szczerze mówiąc nie kumam stwierdzenia "przedzwonić przy sterowniku abs obwód z czujnikiem"
błąd 25 czyli niskie napięcie na wtrysku- jak zbadać czy napięcie ok? ? Voltomierzem, ale w tym błedzie chodzi o coś zuuupełnie innego. Ten błąd nalezy rozumieć "obwód rozwarty".
P0141-obwód grzałki sondy lambda, wadliwe działanie(rząd 1, czujnik 2) P1112- Błąd nastawnika elektrozaworu dezaktywacji portu P1113- Wadliwe działanie obwodu elektrozaworu dezaktywacji portu
Jednopunktowy{91-93} 1,6-fala prostokątna 1Hz,wielopunktowy{92-94}-obwód otwarty,wielopunktowy{94-98 Multec Delco CNJH}fala prostokątna 1Hz,wielopunktowy{92-98 Multec-S}obwód otwarty.Pozdrawiam.Silnik krokowy ustawiasz tak aby sonda biegała BOGATA-UBOGA,program sam wrzuci Ci + -%od tej pozycji.
Wymień sobie czujnik obrotów wału korbowego, i przy okazji sprawdź rozrusznik , bo zakłóca sygnały czujnika( są bardzo blisko siebie) poszedłem tym tropem, wymieniłem czujnik położenia wału korbowego i już 3 dzień auto chodzi bez problemów. Problem był z tym czujnikiem, jak się teraz okazało pod podłączeniu do kompa, zwracał błąd przerwanego obwodu.
Czy kontrolka świeci gdy włączasz kluczyk, kontrolę przeprowadź na nie zapalonym silniku. Pewnie masz uszkodzoy obwód żarówki silnika. Pozdrawiam.
Zapewne uszkodzona stacyjka nie odskakuje wkładka i nie rozłącza obwodu ACC. Spróbuj ją wyczyścić/nasmarować.
Witam Mam problem z uszkodzoną sonda lambda wyświetla cały czas błąd p0130-4 za wysokie napięcie obwodu sensora 02. Samochód to opel Astra G 1.8 Z18XE1 proszę o podpowiedź czy sonda do wymiany czy szukać przyczyny gdzie indziej.
To wejdź w odczyt danych i zobacz na parametr " obwód zapłonowy poduszki kierowcy" powinno pokazywać 45%. Jak jest z wypiętą?
Przeciążony obwód
a masz w ogóle paliwo sprawdź a jak masz to tak jak kolega powyżej podpowiada jak nie to pompka ci padła tak tak tak tylko sterownik ma nadzór nad obwodem pierwotnym przekaznika
Czyli szukać winy po stronie lpg? Myślałem jeszcze o sterowniku silnika. Możesz odpiac wtyczkę od sterownika gazu, włożyć zworki w obwód wtryskiczy i zobaczyć.
31 - za wysoka rezystencja obwodu zapłonnika pod, powietrznej kierowcy.
A czym to czytałeś? Bo jest taki błąd ''p0380 - Obwód grzałki/świecy żarowej - usterka''
W złączu 13 pin masz zarówno stałe 12V do zasilania oświetlenia wewnętrznego, lodówki i pompy do wody w przyczepie campingowej, jak i 12V po stacyjce do ładowania akumulatora w przyczepie. Zgodnie ze sztuką obwód stałego 12V powinien być pociągnięty przewodem 2,5mm2 i zabezpieczony bezpiecznikiem 30A. Do niego możesz się bezpiecznie podłączyć przez...
Nie znam tego silnika ,więc nie powiem,ale wiem z doświadczenia że zawsze jest coś za coś i mieszanie temperaturą bez brania pod uwagę wszystkiego na coś wpłynie niekorzystnie . W necie pokazuje mi, że to jest ten sam termostat co we wspomnianym Z18XER - typowo 105°C, ale w razie potrzeby (czyli pod obciążeniem) ECU otwiera go przy niższej temperaturze...
Jak nie pali wyjąć przekaźnik rozrusznika i zewrzeć obwód wykonawczy. I już połowa usterek wykluczona.
Skąd brany jest sygnał i zasilanie do centralki LPG ? Do przepatrzenia instalacja elektryczna - zbyt wysokie napięcie wtryskiwacza to przerwany obwód. DIS do wymiany.
34 - Obwód czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym
Nic nie sprawdzone.
Proponuję połączyć rozcięcie obwodu zrobione z alarmu. pozdrawiam.
Jestem nowym użytkownikiem i na początek chciałbym wszystkich powitać. Jestem posiadaczem Opla Astry H z silnikiem Isuzu. Mój problem polega na tym,że bardzo często naprawiam alternator w tym samochodzie. W tym roku alternator był raz regenerowany, a pózniej jak się zepsuł to wymieniłem na nowy. Elektryk tłumaczył mi ,że winną za uszkodzenie alternatora...
potrzebny ci będzie kondensator 25V 47uf, oraz rezystor(opornik) 33k łączysz oba równolegle i wpinasz w obwód z tym że (+)kondensatora musi być zwrócony w stronę centrali alarmu
Witam.. cinek64 napisał, że kod usterek wyświetla 12... według tabeli kodów usterek w oplu kod 12 to rozpoczęcie samodiagnostyki. Jeśli nie ma innych kodów to albo odpięty był na dłużej akumulator albo uszkodzenie wystąpiło poza obwodami samodiagnostyki...
Witam, mam problem z brakiem napięcia w gniazdach zapalniczek w Oplu Astra J 1.4 turbo. Napięcia nie ma również na bezpiecznikach gniazd, przekaźnik 12V po zapłonie działa. Instalacja od bezpieczników do gniazd sprawna. Czy ma ktoś z Was schemat na którym będzie obwód zasilania gniazd zapalniczek?
Nie możliwe że po wyjęciu coś się spaliło, to tak jak byś odłączył obwód no chyba że tam coś pozwierane w wiązce.
Brak głośników= obwód otwarty. Głośniki na długim kablu- obwód zamknięty, Długie kable bez głośników- obwód otwarty. Tak to rozumiem. To źle?
Witam kupiłem opla astra 1.4 benzynę. Rok 2013 i świeci komunikat awaria samochodu, jedź do serwisu. Był pod komputerem i błędów brak. Obwód czujnika położenia neutralnego tylko to pisze. Proszę o pomoc.
Jeżeli byłby uszkodzony opornik dmuchawa musiała by pracować na najszybszym biegu jeżeli nie pracuje raczej uszkodzony jest sam silnik(szczotki), bezpiecznik lub przewód zasilania. Jeżeli chodzi o podświetlenie to zupełnie inny obwód , prawdopodobnie popalone żarówki.
ten potencjometr powinien miec takie litery CTS na krawędzi obwodu.
Od wzięcia w łapy probówki i sprawdzenia zasilań i mas w problematycznych obwodach.
Obwód "A" czujnika ciśnienia środka chłodzącego w układzie klimatyzacji.
Poziom oleju mam pod maximum bo jak będę miał mniej to już się zapala kontrolka od poziomu oleju. Dzięki jeszcze dzisiaj sprawdzę czy rozwarcie obwodu spowoduje zapalenie kontrolki.
obwód wtryskiwacza astra obwód rozrusznika astra obwód otwarty
regulacja nacisku igły oświetlenie kurnika spawarka normy
uniden ubc125xlt blaupunkt paris rcr41
Napięcie termopary w płycie gazowej: szczegóły i pomiary Czy zasilacz 14V 4A zastąpi baterię 14.4V w boomboxie?