Bez problemu są dostępne zestawy rozrządu wraz z mokrym paskiem i przednim deklem silnika, który jest zintegrowany z uszczelniaczem wału. Ps. Ten mokry pasek napędza pompę oleju i wakupompę, a nie pompe wysokiego ciśnienia CR
zadzwoń 501396137 za dużo do opisywania... pomogę na pewno
Ciśnienie oleju jest "mierzone" od 2 tys. obr/min. Tzn. że w silniku nie będzie oleju, a użytkownik podczas jazdy nie przekroczy 2 tys. obr/min to nie zapali się kontrolka ostrzegawcza. Proponuję zacząć od pomiaru ciśnienia oleju. Koszt zależy od fachowości warsztatu.
A teraz inna sprawa. Skoro ten mazut dostaje się już do wtryskiwacza - jak wygląda sam parownik? W starych generacjach była śruba do spustu tego. W nowych jeszcze nie widziałem - może nie te widziałem co trzeba? Mogę się wypowiedzieć tylko o tych reduktorach z którymi miałem do czynienia. Faktycznie w reduktorach w instalacjach I, II, a może i III...
Powodem błędu P164B00 jest wadliwy czujnik ciśnienia oleju F1 brązowy nr. kat. poprawionego 04L919081B . Ten drugi (patrząc na silnik z prawej ) to czujnik ciśnienia zredukowanego. Zawór regulacji ciśnienia jest w tym silniku ale z nim nie było problemów, za to temat czujnika znany w grupie.
Przyjrzyj się dokładnie popychaczom hydraulicznym na tym cylindrze, czy nie są wygniecione. Miałem taką samą sytuację w Golfie AEE. Kompresja była przy badaniu, a zaraz po odpaleniu, czyli otrzymaniu większego ciśnienia oleju - ginęła. Wina leżała po stronie popychacza(był delikatnie wygnieciony - uszkodzony).
1) Powinien się wyświetlać komunikat o którą żarówkę mu chodzi (ew. można podejrzeć VCDSem). Wymień ją. Stosuj markowe żarówki o nominalnych mocach, każde odstępstwo mocy żarówki zaowocuje zaświeceniem kontrolki. 2) Przy takim montażu listwy możne powiedzieć, że to normalne... dalej od głowicy już się ich chyba nie dało zamontować. 3) Zapewne tak, na...
Auto posiadam od nowości, z salonu. Czytałeś instrukcję obsługi tego samochodu?
U mnie po prostu przestał odpalać i kręcił jak bez kompresji(uszkodzony był zwór w pompie upustowy)Zero błędów.Ale to tylko gdybanie inny silnik.
Przede wszystkim zmierzyć ciśnienie oleju. Jeżeli będzie nie właściwie wtedy szukać przyczyny.
Jak się w końcu okazało przyczyną zapalania się kontrolki ciśnienia oleju była pompa olejowa.
Skoda Octavia z silnikiem 1,8 TSI CDAA z 2009 roku. Po rozgrzaniu samochodu pojawia się czerwona kontrolka oleju przy obrotach poniżej 1000 obr./min; gdy dodam gazu, znika. Został wymieniony okular w rozrządzie oraz wszystkie czujniki od oleju, regulacji ciśnienia oleju i czujnik w filtrze oleju. Nawet wymieniłem na gęstszy olej i po takim samym czasie...
Lub nie podpięty czujnik ciśnienia oleju.
Skoda Octavia 2003 2.0 benzyna AZJ. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach ciśnienie oleju to 5 bar, przy 3000 obrotach rośnie do 7 bar. Auto "wypycha" olej simmeringami oraz uszczelką filtra oleju. Jak rozwiązany jest tam regulator ciśnienia oleju? Jest jakaś regulacja? Pompa zintegrowana z wałkami wyrównoważającymi.
Niestety wizyta u mechanika i nie tylko skasowanie błędu lecz również pomiar ciśnienia w układzie smarowania, jeżeli wszystko będzie ok. to wymiana oleju i filtra.
ok super o to właśnie mi chodziło... bo znalazłem gdzieś że jest jakiś regulator ciśnienia oleju lecz nie powinno być takich objawów jak u mnie... a co sądzisz o wałkach balansujących czy też wyrównoważających bo z dwoma nazwami się spotkałem.? tam są jakieś siteczka o ile dobrze to rozumiem. mogą one coś mieć z tym wspólnego? nie miałem doczynienia...
Witam jak w temacie. Skoda Octavia 1.6 tdi 2015r. W skodzie wyświetl się komunikat o słabym ciśnieniu oleju.... W kompie błąd Zawór regulacji ciśnienia oleju.... Gdzie taki zawór się znajduje, miska w dole zaworu nie ma... Na filtrze nie widzę ale może trzeba zdjąć kolektor.... Proszę o jakieś wskazówki...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Kontrolka świeci i mruga wtedy jak nie ma ciśnienia
Obstawiam czujnik ciśnienia oleju. Najpierw proponuję sprawdzić, czy ciśnienie jest prawidłowe manometrem.
Najprawdopodobniej będzie to czujnik ciśnienia oleju. Miałem identyczne objawy w oplu. Po wymianie wszystko w porządku. Cena czujnika z wymianą ok.30zł.
Witam, Więc tak, oba problemy rozwiązane. Co do klimatyzacji to się okazało, że w skutek ingerencji Panów fachowców z pewnego warsztatu do którego odstawiłem auto spalili mi czujnik temperatury/poziomu oleju. Nowy z oryginału rozwiązał sprawę, teraz jest wyświetlana temperatura oleju na ekranie MFA. Klimatyzacja - spalili włącznik (czujnik ciśnienia),...
A może podpiąć się pod czujnik ciśnienia oleju ?
Ciśnienie oleju sprawdzą w sie w VW na zimnym i ciepłym oleju. na biegi jałowym i przy 2000 obr./min Tak samo sprawdza się maksymalna wartość ciśnienia dając wysokie obroty silnika, również na zimnym i ciepłym oleju. Jak mechanik o tym nie wie, to zmienić mechanika. Pomijam już dobrze wyskalowany manometr ....
Witam Auto jw. czy to normalne że po przekręceniu stacyjki wraz z kontrolkami abs airbag gaśnie kontrolka oleju, nie wiem jak jest w 1.6 czy kontrolka oleju powinna zgasnąć dopiero po uruchomieniu silnika. Na jakimś forum octavi znalazłem iż np 1.9tdi jest dynamiczny pomiar ciśnienia oleju powyżej 1500obr/min i po przekręceniu stacyjki pozycje II kontrolka...
Witam . Od niedawna jestem posiadaczem samochodu skoda octavia 1,9tdi z 99r i zastanawiam się nad tym czy ktoś nie kombinował wcześniej coś w instalacji elektrycznej ponieważ kontrolka od ciśnienia oleju gaśnie już przed uruchomieniem silnika. Czy w skodach to normalne?
witam w końcu złożyłem prawie w całości swoją Octavke 1,9 TDi BXE 07', kupiłem ją uderzoną z elektryki miała tylko zmasakrowaną skrzynkę bezpieczników(ale to przez nieudolnych strażaków którzy nie wiedzą do czego służą nożyce),skrzynkę z wiązką kupiłem i jest w całości przełożona wszystkie przewody się odliczyły co do jednego(przewody były lutowane...
Panowie, Zamieniłem w ubiegły weekend wtryski miejscami. Zamieniłem tylko wtrysk 1 i wtrysk 4, co nie do końca odpowiada Waszym wskazówką, ale widać że coś się zmieniło. Zamieszam logi błędów z przed zamiany i po zamianie po przejechaniu 240 km. Nie pojawił się check engine. Przed zamianą pojawił się błąd czujnika ciśnienia oleju układu wspomagania,...
a jakie oznaczenie silnika bo w O I były jakieś małe różnice na schemacie i na jakiej pozycji pali ci te bezp ? - czujnik poziomu oleju - sterownik wentylatorów - czujnik wysokiego ciśnienia w klimie - tempomat - włącznik dmuchawy - grzanie foteli - lusterka - taksometr :) - ster nawigacji - złącze diagnostyczne - radio w zależności od rodzaju auta...
Witam Pacjent to Skoda Octavia 2, 2005r 1.6 FSI. Auto dotarło do mnie z przeskoczonym łańcuchem rozrządu. Po wymianie wszystkich zaworów i poskładaniu silnika samochód pracował dobrze przez 15min. Po badaniu wyszło że ciśnienie sprężania na pierwszym cylindrze wynosi tylko 3 Bar. Po kolejnych badaniach udało mi się ustalić że na pierwszym cylindrze...
Nie zastanawia Cię ten powolny wzrost ciśnienia na tłokach? A nie uważasz że może być spowodowany "napsikaną" w trakcie kręcenia benzyną? Przecież czujnik zegarowy ma wentyl, który ciśnienie musi przebić - stąd kręci się rozrusznikiem dotąd, aż strzałka przestanie rosnąć. Całkowicie opróżnione z oleju szklanki też mogą mieć swój udział.
Sprawdziłem impulastor oba na przemian pokazauje 0 i napięcie zasilania więc wygląda że ok. Podawałem mase na wyjście sygnału z impulsatora zeby zasymulowac jego działanie licznik ani drgnie. Sprawdziłem ciągłośc przewodu z 2 pina impulsatora "sygnał" poprzez kostkę t10 aż do licznika na pin 28-smy. Tester na ciągłość obowdu pika + 0.2 ohm-a czyli wygląda...
Nie wiem czy właściwie interpretujesz ten błąd ja czytałem opis tego błędu po angielsku i dla mnie to jest słabo rozpoznawalny sygnał z czujnika wałka. Coś z nim nie tak P000A/000010 - Camshaft A (Bank 1 Intake): Positioner Slow Response Possible Causes Camshaft Adjustment Valve 1 (N205) faulty Wiring/Connectors from/to Camshaft Adjustment Valve 1...
Zwykle przy trafionej uszczelce samochód kopci, pod korkiem oleju / płynu chłodniczego zauważalna może być maź itp. Oglądana była nagrzewnica? Dywaniki, szczególnie przednie kierowcy/pasażera nie są wilgotne? w szczególności jeśli na trasie znajdują się ekspresówki , gdzie auto zostaje przegonione z prędkościami ok 160km/h To mogłoby właśnie wskazywać,...
Witam Problem był już wiele razy wałkowany ale ja mam trochę inaczej. Jak to u oktawi bywa przestały działać wskaźniki analogowe przegladnełem ten licznik i niczego w nim nie znalazłem kolega miał od tdi 1,9 odpaliłem na starym bo imobi. nie puszczał i przełozyłem ten od tdi i działał ale jak auto zgasiłem i ponownie tak zrobiłem obiawy identyczne jak...
Uniwersalny sygnalizator do samochodu. W najnowszych modelach samochodów często stosowana jest mnemotechniczna sygnalizacja stanu samochodu w postaci wyświetlacza z sylwetką pojazdu. Jest to bardzo wygodny sposób, pozwalający na szybką i łatwą kontrolę pojazdu. Na wyświetlaczu są widoczne wszystkie niedomknięte drzwi i klapy, ponadto może być sygnalizowany...
Witaj wlej 10W/40 półsyntetyczny i sprawdź ciśnienie oleju.
ciśnienie oleju ?
ok.... czy na uszkodzenie łańcucha mogło mieć wpływ zbyt niskie ciśnienie oleju?
To jest pompa wysokiego ciśnienia. Nazywajmy rzeczy po imieniu. A wycieki to raczej ropa nie olej. Zdjęcia złej jakości.
Dolej płynu chłodniczego do zbiorniczka wyrównawczego, może być ciut powyżej max, ewentualnie sprawdz jeszcze napięcie akumulatora i go podładuj. Identyczny objaw miałem w Octavii 2, jak była temperatura poniżej zera to przy pierwszym odpaleniu, a nawet i zostawieniu kluczyka na starcie piszczała kontrolka niskiego ciśnienia. po zastosowaniu tego"patentu"...
Pierwsze zmierzyć fizycznie ciśnienie na rozgrzanym oleju. Następnie naprawić lub wymienić silnik. Pewnie obróciło panewki.
Problem w tym, że w VCDS nie znalazłem testu kontrolek kierunkowskazów (testy wskaźników są, kilku kontrolek, jak ciśnienia oleju, czy test wyświetlacza oraz buzzera, ale nie kierunkowskazów) Na awaryjnych jest dokładnie tak samo jak przy normalnym używaniu lewa kontrolka działa a prawa nie
Ni zaszkodzi mu... tylko srodowisku.Kolega ma racje załóż na nia butelke,bedzie zbierała syf... To ze przez nia puszcza olej to normalne .To mgla olejowa z wnetrza silnika. Silnik nią oddycha by zwiekszone cisnienie wewnątrz nie wyciskało oleju przez uszczelniacze i uszczelki....Im starszy silnik tym bedzie wiecej...... Normalnie ta mgła idzie do dolotu...
Luz popychaczy w gniazdach sprawdź , ciśnienie oleju jest jak trzeba ?
Uszczelnij dolot wymyj IC z oleju i sprawdź plastikową rurę turbo-IC pod ciśnieniem czy nie pęknięta.
Poproszę o numer do oleju do dyferencjału. Jak już wymieniać to wszystko. dziś dziwny objaw jak by się 4x4 załączało podczas jazdy(podczas popuszczania gazu takie szarpanie) Tu fajny filmik pokazujący cały układ i śruby spustowe z dyfra i haldexu. https://www.youtube.com/watch?v=0bBzUDta... Dziś się podepnę interfejsem. poproszę tylko namiar/kod w programie...
Prawdopodobnie w TDI są dwa czujniki ciśnienia, a jak się wymienia to musi być z taką samą kolorową obwódką. Znajdź drugi czujnik i odłącz wtyczkę.
I nie wiadomo jakie jest ciśnienie oleju - czy jest zbyt duże i wypycha olej czy faktycznie to turbo jest źle zrobione. Osobiście gdy muszę wymienić turbo kupuje używane.
Widzę, że zbiorniczek jest winny przy różnych komunikatach nie związanych bezpośrednio z nim. U mnie w O2, w zimie wyświetlał się czerwony komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Dolanie płynu chłodzącego lekko ponad maks likwidowało ten problem. Tu też można spróbować dolać płynu lub przeczyścić elektrody i dodatkowo podładować akumulator.
octavia czujnik ciśnienia oleju skoda octavia kontrolka ciśnienia oleju octavia oleju
sprężarka lodówce dopisanie kluczy montaż nóżek telewizora
hilti schematy interfejs multidiag
OP-COM do Opel Vectra C 1.9 CDTI 2006 – wybór interfejsu, firmware, kompatybilność CAN Mercedes W126 300SE – odpala za trzecim razem, KE-Jetronic, przekaźnik KPR, ciśnienie paliwa