Przyczyną był wadliwy czujnik ciśnienia oleju....
Jak się w końcu okazało przyczyną zapalania się kontrolki ciśnienia oleju była pompa olejowa.
Ciśnienie oleju jest "mierzone" od 2 tys. obr/min. Tzn. że w silniku nie będzie oleju, a użytkownik podczas jazdy nie przekroczy 2 tys. obr/min to nie zapali się kontrolka ostrzegawcza. Proponuję zacząć od pomiaru ciśnienia oleju. Koszt zależy od fachowości warsztatu.
Otwierasz maskę, po lewej przy ścianie grodziowej , wchodzi na nią gruba rura od intercoolera
Lub nie podpięty czujnik ciśnienia oleju.
Bez problemu są dostępne zestawy rozrządu wraz z mokrym paskiem i przednim deklem silnika, który jest zintegrowany z uszczelniaczem wału. Ps. Ten mokry pasek napędza pompę oleju i wakupompę, a nie pompe wysokiego ciśnienia CR
zadzwoń 501396137 za dużo do opisywania... pomogę na pewno
sprawa rozwiazana - padniety , przepuszczajacy olej czujnik cisnienia oleju
A może podpiąć się pod czujnik ciśnienia oleju ?
Skoda Octavia 2003 2.0 benzyna AZJ. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach ciśnienie oleju to 5 bar, przy 3000 obrotach rośnie do 7 bar. Auto "wypycha" olej simmeringami oraz uszczelką filtra oleju. Jak rozwiązany jest tam regulator ciśnienia oleju? Jest jakaś regulacja? Pompa zintegrowana z wałkami wyrównoważającymi.
Pytania są dwa czy czujnik jest fizycznie i dwa czy czasem nie jest wykodowany bo się zepsuł. W zegarach na którymś bloku pomiarowym jest odległość lustra oleju oraz wartość minimalna dopuszczalna. A czujnik ciśnienia jest też.
Pierwszy raz czytam o czymś takim, ale czujnik poziomu oleju lub ciśnienia wymieniłeś lub podmieniłeś na inny? Błędy w komputerze sprawdzałeś programem VCDS ?
Przyjrzyj się dokładnie popychaczom hydraulicznym na tym cylindrze, czy nie są wygniecione. Miałem taką samą sytuację w Golfie AEE. Kompresja była przy badaniu, a zaraz po odpaleniu, czyli otrzymaniu większego ciśnienia oleju - ginęła. Wina leżała po stronie popychacza(był delikatnie wygnieciony - uszkodzony).
Kontrolka świeci i mruga wtedy jak nie ma ciśnienia
To jest pompa wysokiego ciśnienia. Nazywajmy rzeczy po imieniu. A wycieki to raczej ropa nie olej. Zdjęcia złej jakości.
Obstawiam czujnik ciśnienia oleju. Najpierw proponuję sprawdzić, czy ciśnienie jest prawidłowe manometrem.
Witaj wlej 10W/40 półsyntetyczny i sprawdź ciśnienie oleju.
Powodem błędu P164B00 jest wadliwy czujnik ciśnienia oleju F1 brązowy nr. kat. poprawionego 04L919081B . Ten drugi (patrząc na silnik z prawej ) to czujnik ciśnienia zredukowanego. Zawór regulacji ciśnienia jest w tym silniku ale z nim nie było problemów, za to temat czujnika znany w grupie.
Niestety wizyta u mechanika i nie tylko skasowanie błędu lecz również pomiar ciśnienia w układzie smarowania, jeżeli wszystko będzie ok. to wymiana oleju i filtra.
1) Powinien się wyświetlać komunikat o którą żarówkę mu chodzi (ew. można podejrzeć VCDSem). Wymień ją. Stosuj markowe żarówki o nominalnych mocach, każde odstępstwo mocy żarówki zaowocuje zaświeceniem kontrolki. 2) Przy takim montażu listwy możne powiedzieć, że to normalne... dalej od głowicy już się ich chyba nie dało zamontować. 3) Zapewne tak, na...
Do sprawdzenia panewki główne oraz korbowodowe. Należy również sprawdzić wałki rozrządu.
Problem w tym, że w VCDS nie znalazłem testu kontrolek kierunkowskazów (testy wskaźników są, kilku kontrolek, jak ciśnienia oleju, czy test wyświetlacza oraz buzzera, ale nie kierunkowskazów) Na awaryjnych jest dokładnie tak samo jak przy normalnym używaniu lewa kontrolka działa a prawa nie
Witam . Od niedawna jestem posiadaczem samochodu skoda octavia 1,9tdi z 99r i zastanawiam się nad tym czy ktoś nie kombinował wcześniej coś w instalacji elektrycznej ponieważ kontrolka od ciśnienia oleju gaśnie już przed uruchomieniem silnika. Czy w skodach to normalne?
Witam Auto jw. czy to normalne że po przekręceniu stacyjki wraz z kontrolkami abs airbag gaśnie kontrolka oleju, nie wiem jak jest w 1.6 czy kontrolka oleju powinna zgasnąć dopiero po uruchomieniu silnika. Na jakimś forum octavi znalazłem iż np 1.9tdi jest dynamiczny pomiar ciśnienia oleju powyżej 1500obr/min i po przekręceniu stacyjki pozycje II kontrolka...
A teraz inna sprawa. Skoro ten mazut dostaje się już do wtryskiwacza - jak wygląda sam parownik? W starych generacjach była śruba do spustu tego. W nowych jeszcze nie widziałem - może nie te widziałem co trzeba? Mogę się wypowiedzieć tylko o tych reduktorach z którymi miałem do czynienia. Faktycznie w reduktorach w instalacjach I, II, a może i III...
Zacznij od poziomu oleju w silniku...to tak na początek, żeby się przyzwyczaić do majsterkowania przy silniku. Z którego roku to auto, ile ma przejechane, czy jesteś pierwszym właścicielem od nowości? Dobrze byłoby sprawdzić czujnik ciśnienia oleju, a dla faktycznego sprawdzenia ciśnienia w układzie, podpiąć jakiś manometr. Jak biegły jesteś w mechanice?
Prawdopodobnie w TDI są dwa czujniki ciśnienia, a jak się wymienia to musi być z taką samą kolorową obwódką. Znajdź drugi czujnik i odłącz wtyczkę.
ciśnienie oleju ?
Ciśnienie oleju sprawdzą w sie w VW na zimnym i ciepłym oleju. na biegi jałowym i przy 2000 obr./min Tak samo sprawdza się maksymalna wartość ciśnienia dając wysokie obroty silnika, również na zimnym i ciepłym oleju. Jak mechanik o tym nie wie, to zmienić mechanika. Pomijam już dobrze wyskalowany manometr ....
Tak jak pisałem turbo jest już zrobione tylko że nie puściło żadnego oleju więc nie ma co czyścić. Tego się właśnie obawiam że któraś korba może być krzywa ale to powinno wyjść po zmierzeniu ciśnienia.
ok.... czy na uszkodzenie łańcucha mogło mieć wpływ zbyt niskie ciśnienie oleju?
Panowie, Zamieniłem w ubiegły weekend wtryski miejscami. Zamieniłem tylko wtrysk 1 i wtrysk 4, co nie do końca odpowiada Waszym wskazówką, ale widać że coś się zmieniło. Zamieszam logi błędów z przed zamiany i po zamianie po przejechaniu 240 km. Nie pojawił się check engine. Przed zamianą pojawił się błąd czujnika ciśnienia oleju układu wspomagania,...
Witam, Więc tak, oba problemy rozwiązane. Co do klimatyzacji to się okazało, że w skutek ingerencji Panów fachowców z pewnego warsztatu do którego odstawiłem auto spalili mi czujnik temperatury/poziomu oleju. Nowy z oryginału rozwiązał sprawę, teraz jest wyświetlana temperatura oleju na ekranie MFA. Klimatyzacja - spalili włącznik (czujnik ciśnienia),...
Nie zastanawia Cię ten powolny wzrost ciśnienia na tłokach? A nie uważasz że może być spowodowany "napsikaną" w trakcie kręcenia benzyną? Przecież czujnik zegarowy ma wentyl, który ciśnienie musi przebić - stąd kręci się rozrusznikiem dotąd, aż strzałka przestanie rosnąć. Całkowicie opróżnione z oleju szklanki też mogą mieć swój udział.
Nie wiem czy właściwie interpretujesz ten błąd ja czytałem opis tego błędu po angielsku i dla mnie to jest słabo rozpoznawalny sygnał z czujnika wałka. Coś z nim nie tak P000A/000010 - Camshaft A (Bank 1 Intake): Positioner Slow Response Possible Causes Camshaft Adjustment Valve 1 (N205) faulty Wiring/Connectors from/to Camshaft Adjustment Valve 1...
Witam Pacjent to Skoda Octavia 2, 2005r 1.6 FSI. Auto dotarło do mnie z przeskoczonym łańcuchem rozrządu. Po wymianie wszystkich zaworów i poskładaniu silnika samochód pracował dobrze przez 15min. Po badaniu wyszło że ciśnienie sprężania na pierwszym cylindrze wynosi tylko 3 Bar. Po kolejnych badaniach udało mi się ustalić że na pierwszym cylindrze...
a jakie oznaczenie silnika bo w O I były jakieś małe różnice na schemacie i na jakiej pozycji pali ci te bezp ? - czujnik poziomu oleju - sterownik wentylatorów - czujnik wysokiego ciśnienia w klimie - tempomat - włącznik dmuchawy - grzanie foteli - lusterka - taksometr :) - ster nawigacji - złącze diagnostyczne - radio w zależności od rodzaju auta...
Luz popychaczy w gniazdach sprawdź , ciśnienie oleju jest jak trzeba ?
Dzięki za informacje, mam jeszcze jedno pytanie, już nie tak bezpośrednio dot. głowic ale związane z tematem (tak mi się wydaje) chodzi o kody OBD2. A mianowicie chodzi mi po głowie zrobienie prostego komputera pokładowego który przez OBD2 komunikował by się i wyświetlam różne informacje.Poprzez niektóre kody udało mi się już odbierać informacje, ale...
Witam Problem był już wiele razy wałkowany ale ja mam trochę inaczej. Jak to u oktawi bywa przestały działać wskaźniki analogowe przegladnełem ten licznik i niczego w nim nie znalazłem kolega miał od tdi 1,9 odpaliłem na starym bo imobi. nie puszczał i przełozyłem ten od tdi i działał ale jak auto zgasiłem i ponownie tak zrobiłem obiawy identyczne jak...
Pierwsze zmierzyć fizycznie ciśnienie na rozgrzanym oleju. Następnie naprawić lub wymienić silnik. Pewnie obróciło panewki.
Witam, dawno nie odwiedzałem forum jednak kolejny problem z moim autem zmusza mnie do zasiegniecia opinji ekspertów, autko to octavia 1.9 tdi AGR 66KW problem powstał po zmianie liczników,stare padły i po naprawie według porady uzytkownika forum OCP ,,shico" cyt: Dotyczy naprawy wyłączającej się tablicy wskaźników(prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Zwykle przy trafionej uszczelce samochód kopci, pod korkiem oleju / płynu chłodniczego zauważalna może być maź itp. Oglądana była nagrzewnica? Dywaniki, szczególnie przednie kierowcy/pasażera nie są wilgotne? w szczególności jeśli na trasie znajdują się ekspresówki , gdzie auto zostaje przegonione z prędkościami ok 160km/h To mogłoby właśnie wskazywać,...
Poproszę o numer do oleju do dyferencjału. Jak już wymieniać to wszystko. dziś dziwny objaw jak by się 4x4 załączało podczas jazdy(podczas popuszczania gazu takie szarpanie) Tu fajny filmik pokazujący cały układ i śruby spustowe z dyfra i haldexu. https://www.youtube.com/watch?v=0bBzUDta... Dziś się podepnę interfejsem. poproszę tylko namiar/kod w programie...
Ale czy skutkiem różnicy w sprężaniu na poszczególnych cylindrach nie powinna być duża różnica w korekcji odpowiadających im wtrysków? Bo jeśli tak, to u mnie różnice są znikome. Pomiar ciśnienia jak najbardziej wskazany, kontrola równomierności pracy silnika nie zawsze wykazuje braki ciśnienia sprężania przy rozruchu, z uwagi na fakt, że po rozruchu...
Sprawa się komplikuje. Zmieniłem turbinę, ponieważ była zapieczona gruszka przy niej i dolot cały zawalony olejem, musiałem skrobać kolektor dolot, bo było pozapychane. Przekładałem zaworki sterujące po zmianie turbo(od sprawnej skody) i dalej to samo. Nieprawidłowe ciśnienie doładowania na mm55 w kodach błędów. Przekładałem również przepływomierz i...
W jakim stanie masz turbinę, bo nadmierne obroty silnika bez powodu mogą sugerować zużyta turbinę i zalany olejem układ interkulera. Czy silnik sam się "uspokoił", czy zgasiłeś go wysokim biegiem i hamulcem. Ciśnienie w cylindrach różni się, więc silnik początkowo może kopcić na biało i nierówno pracować. Sugeruję udać się do dobrego fachowca od diesli,...
Uszczelnij dolot wymyj IC z oleju i sprawdź plastikową rurę turbo-IC pod ciśnieniem czy nie pęknięta.
Zdaje się że różnimy się tym że ja to auto użytkowałem a Ty nie i stąd ten problem Dokładnie to problem jest stąd, że użytkując jeden samochód, nagle wszystkie rozumy na jego temat pozjadałeś - zrobiłeś się - przynajmniej we własnym mniemaniu - mądrzejszy od inżyniera który je zaprojektował. Praca ze zbyt niską prędkością obrotową, to przede wszystkim...
Sprawdziłem impulastor oba na przemian pokazauje 0 i napięcie zasilania więc wygląda że ok. Podawałem mase na wyjście sygnału z impulsatora zeby zasymulowac jego działanie licznik ani drgnie. Sprawdziłem ciągłośc przewodu z 2 pina impulsatora "sygnał" poprzez kostkę t10 aż do licznika na pin 28-smy. Tester na ciągłość obowdu pika + 0.2 ohm-a czyli wygląda...
Dolej płynu chłodniczego do zbiorniczka wyrównawczego, może być ciut powyżej max, ewentualnie sprawdz jeszcze napięcie akumulatora i go podładuj. Identyczny objaw miałem w Octavii 2, jak była temperatura poniżej zera to przy pierwszym odpaleniu, a nawet i zostawieniu kluczyka na starcie piszczała kontrolka niskiego ciśnienia. po zastosowaniu tego"patentu"...
Wita. W związku z ty iż jest to mój pierwszy post witam wszystkich na forum. Mam problem z samochodem. Około 2 tygodni temu, wracając do domu silnik nagle zgasł i nie chciał odpalić. Po powrocie do domu, po jakichś 3 godzinach auto odpaliło ale zaczęło nierówno chodzić, jakby któryś tłok nie pracował. Następnego dnia samochód odpalił i pracował normalnie....
I nie wiadomo jakie jest ciśnienie oleju - czy jest zbyt duże i wypycha olej czy faktycznie to turbo jest źle zrobione. Osobiście gdy muszę wymienić turbo kupuje używane.
Sekunda szukania i jest. OCTAVIA II Umiejscowienie nr 808 / 1 Wydanie 07.10 Skrzynka bezpieczników, skrzynka elektryczna, sterownik sieci pokładowej, dodatkowa skrzynka przekaźników nad sterownikiem sieci pokładowej Skrzynka bezpieczników Informacje o bezpiecznikach do pominiętego wyposażenia dodatkowego znajdują się na odpowiednich schematach elektrycznych....
W sumie to olej w skrzyni jest dużo mniej wysilony niż w silniku (brak spalania, mniejsze przeciążenia, itd). Co do nalewania do skrzyni - butelki z olejem miały w korku specjalną rurkę około 7 cm i średnicy zewnętrznej 10 mm. Kupiłem odpowiedni wężyk i zalewanie skrzyni zrobiło się dziecinnie proste. Nie jest to metoda dla zawodowców (zbyt długi czas,...
Witam, auto z 2002roku. Przebieg 272tys km. Dawno nie zaglądane pod maskę bo min. czujnik temp wymieniłem na nowy. Jednak do rzeczy, auto przyjechało z zaspisanym błędem przeładowania turbiny i faktycznie właściel mówił że raz mu się zdarzyło w trasie przy wyprzedazaniu. I faktycznie gruszka od zmiennej geometri była uszkodzona, a sama sztanga lekko...
Czy silnik pracuje na właściwym oleju, tj. sugerowanym przez producenta auta. Rozgrzany olej jest jak wiadomo rzadszy, więc ma też wpływ na ciśnienie w magistrali olejowej silnika. Zamontowano czujnik i filtr oleju sprawdzonego producenta, czy podróbkę.
Widzę, że zbiorniczek jest winny przy różnych komunikatach nie związanych bezpośrednio z nim. U mnie w O2, w zimie wyświetlał się czerwony komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Dolanie płynu chłodzącego lekko ponad maks likwidowało ten problem. Tu też można spróbować dolać płynu lub przeczyścić elektrody i dodatkowo podładować akumulator.
Też mam taki objaw w Octavii ale przy minusowych temperaturach, nawet ASO nie wiedziało co to jest.Ciśnienie oleju dobre, czujnik też,rozłożyli ręce. Najadłem się strachu a w moim przypadku ten komunikat powodują zabrudzone lub uszkodzone sondy w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. U mnie pomaga dolanie dolanie Borygo do stanu max .
To zacznijmy raz jeszcze . Zainteresowała mnie Skoda Octavia 1.9 TDI 90KM znaleziona przy przydrożnym warsztacie w miejscowości Zamość. Oględziny auta zaczęły się od ogólnego sprawdzenia wizualnego pojazdu oraz prośby o odpalenie pojazdu. Początkowo nie chciała odpalać z racji starego zużytego akumulatora. Po wymianie akumulatora na drugi odpaliła...
Próbujesz coś zdziałać od czterech dni. Pojedz do warsztatu, zapłać im za godzinę pracy i ci powiedzą bo zmarnujesz kolejne cztery dni i dalej nic nie będziesz wiedział bo na odległość nikt nie zbada ci samochodu. Rozumiem, że od wymiany do wymiany bierze ci około 3,5 litra? Jeśli wchodzi 4,5 to zlewasz tylko litr? Płyn chłodniczy znika ale w jakiej...
Na nic. Gdybyś miał czym, to byś zmierzył sobie ciśnienie wytwarzane przez pompę wspomagania na rozgrzanym oleju. Załóż kolejną używaną - może tym razem trafisz na dobrą. Ewentualnie kup nową.
Jak długo nie były wykręcane to nic im nie pomoże jedynie podjechać do warsztatu który posiada specjalny klucz udarowy do świec, nie mylić do kół i wtedy nest szansa że się nie urwą. Z tym olejem to moim zdaniem to "bajka". Jak ma wlecieć swobodnie olej skoro powietrze pod ciśnieniem min. 20 bar nie przeleci.
JAk Ci zapali i będzie chodził jak na te 3 cylindry to odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy tam nie bucha ciśnienie jak z lokomotywy. Wykrec swiece i zobacz w jakim sa stanie.
ASV bardzo często mają problemu z turbosprężarką, zapieka geometria, odcina turbo, co do gaśnięcia na zimno, przy dużych obrotach jak Piotrek pisze, problem z ciśnieniem oleju, wiec albo miska w dół i pompa do weryfikacji, albo zalać właściwy olej oraz markowy filtr na początek.
Mam octavie i w instrukcji pisze " Lampka kontrolna oleju świeci przez kilka sekund po włączeniu zapłonu.Jeśli lampka nie zgaśnie po uruchomieniu silnika lub zacznie migać podczas jazdy należy zatrzymać samochód i wyłączyć silnik "
Skoda octavia 2009 rok 366tys przejechane. Olej wymienialem parę dni temu tak profilaktycznie bo już mówię może to pomoże jednak nie pomogło więc stan oleju też jest ok. Jedyne co mnie tam trochę zdziwiło to że korek z filtrem jakoś łatwo wyszedł. Wcześniej jak wymieniałem to jakoś mocniej trzymał ten korek, w którym jest filtr to może jeszcze raz to...
Witam, mam problem z silnikiem 1.2 Tsi . 2013 cjz. OD jakiegos czasu dośc duzo pobiera oleju (ok 0,8 L na 500 km). Początkowo padło na turbine gdyż po zdjeciu dolotu widać ślady oleju w dolocie. Po wymontowaniu turbiny ocena fachowca była jednoznaczna ze juz na pierwszy rzut oka ta turbina nie wyglada na złom i zeby sprawdzić czy olej swobodnie spływa...
Termostat był zakupiony w sklepie firmowym skody, mi rozwaliło go najprawdopodobniej przez złe zamontowanie przez warsztat ponieważ jedna śruba była źle wkręcona w tym miejscu w którym nastąpiło rozerwanie, teraz po wymianie jest wszytko w porządku temperatura jest delikatnie przed 90 stopniami i nigdy go nie przekracza, jeśli miał byś uszkodzoną uszczelkę...
Ja w brak sprężania w twoim aucie nie wierzę. Stracił by ciśnienie na jednej dwóch no góra trzech szklankach, ale na wszystkich? Zresztą na uszkodzonych szklankach stukało by z silnika. Jak by schodził olej z popychaczy to zawory zamknięte i kompresja by była. Mówię ci te silniki tak charakterystycznie kręcą na sucho. Może komp wariuje. Jest na podszybiu...
Uniwersalny sygnalizator do samochodu. W najnowszych modelach samochodów często stosowana jest mnemotechniczna sygnalizacja stanu samochodu w postaci wyświetlacza z sylwetką pojazdu. Jest to bardzo wygodny sposób, pozwalający na szybką i łatwą kontrolę pojazdu. Na wyświetlaczu są widoczne wszystkie niedomknięte drzwi i klapy, ponadto może być sygnalizowany...
Udało mi się połączyć z cablem can i było 7 błędów na zegarach sporadyczne błędy z zaniku sygnału. Samochód teraz odpala po skasowaniu błędów i jeździ bez problemu ale co jakiś czas zegary wariują tak jakby odcinało zasilanie od nich i nagle wszystko miga dziwne rzeczy komputer wyświetla że ciśnienie oleju zatrzymaj samochód itp. do tego wszystkie kontrolki...
Witam w zbiorniczku wyrownawczym zbiera się piana w kolorze kawy z mlekiem. Wiem że pierwsze podejrzenie to upg. Ale oleju nie ubywa, płynu nie ubywa, auto nie kopci na biało, ogrzewanie chodzi normalnie, temperatura też ok. Po spuszczeniu płynu nie pływał w nim olej miał normalną konsystencję tylko smierdzial jakby octem . Na nowym płynie znów zaczęło...
A czy gruby przewód idący od turbiny do intercoolera, ten dolny, jakby był nieszczelny lub zawalony nagarem, to takie objawy mogłyby występować? Układ dolotowy nie sprawdzany ani nie czyszczony. Nieszczelność dolotu nie ma wpływu na takie zachowanie dawki i obrotów na biegu jałowym. Nie dałeś logów dynamicznych grup 003 i 011 aby stwierdzić czy masz...
Tomeqq napisał: temat wałkowany na kilku forach ale brak sensownego rozwiązania. To może najwyższy czas odstawić do warsztatu?? Oczywiście że można odstawić do warsztatu ale chyba nie po to powstały te wszystkie fora :) Jeśli chodzi o paliwo to tak jak pisałem wyżej a dokładnie przeczyszczona pompka w baku, wymieniony filtr paliwa (od tego zacząłem)...
cześć, możecie pomóc w odczycie danych z urządzenia diagnostycznego OBD2 i aplikacji do odczytu Car Scanner: - pacjent to Skoda Octavia 3 activ 1,6 TDi (problem pojawił się w raz z niezakończonym cyklem wypalania DPF) Samochód nie przeszedł w tryb awaryjny i kontrolka DPF zniknęła na dłuższej trasie, jednak pozostał zapalony CHECK + kontrolka świec...
Witam wszystkich, jeżeli chodzi o login, transef danych z ecu do licznika i immo to akurat najmniejszy problem. Pozostała tylko kwestia szyny can (ecu, abs, airbag). Teoretycznie według schematu wyprowadzeń ecu, wychodzą z niego dwa piny, które powinny być szyną can, ale niestety po podłączeniu wszystkiego brama can nie komunikuje się z ecu. Sprawdziłem...
Podstawowa diagnoza OBD2 pokazała kilka rzeczy, - profesjonalna diagnostyka już dużo mniej i wg. opisu jakie działania były podjęte: "...czujnik różnicy ciśnień wykazuje niestandardowe parametry (podczas pracy silnika OK), - jednak bez zapłonu wartość jest ujemna, spotkaliście się z taką sytuacją? Na ten moment błędy wykasowane i parametr ilości spalin...
Witam. Mam samochód Octavia II 2008r, silnik 1.9 TDI BLS czyli pompowtryskiwacze. Przy spokojnej jezdzie zrobił się nagły brak mocy. Auto praktycznie nie przyśpieszało, słabło z każdą minutą. Pojawiła się najpierw kontrolka "świec żarowych" i sobie migała. A później pojawił się także check-engine. Przejechałem tak 10km. Niestety jak to w życiu bywa,...
Raz, że jest mało miejsca, dwa jakość samych plastików i wygoda foteli znikoma, a trzy że jak wsiądą 2-3 osoby to w ogóle to jechać nie będzie chciało, a pasażer z tyłu będzie mógł zaglądać w koronki na zębach kierowcy. Że niby w Golfie jest więcej miejsca? No błagam. Nawet nie sugerowałem golfa ze względu na cene; Proszę bardzo dane z wiki: Golf hatchback...
octavia czujnik ciśnienia oleju skoda octavia kontrolka ciśnienia oleju octavia oleju
autocad aktualizacja hamowani silnika przeciwprądem immobilizer citroen berlingo
kosiarka bosch rotak kosiarka bosch rotak
Etesia Attila 88 – brak biegu wstecznego w karczownicy AH/AV i AK/AV, różnice modeli Craftsman 917.276810 – długość pasków klinowych, numery OEM, deck belt, drive belt