Filtr oleju, 02D598574 , olej G055175A2
To pompa wtryskowa paliwa. Sprawdź czy wężyki gumowe są całe i czy opaski zaciskowe są na swoich miejscach. Ten przykręcany metalowy przewód również do weryfikacji.
Sprawdz mikrowyłacznik w zamku maski albo kostke łaczaca .
Witaj wlej 10W/40 półsyntetyczny i sprawdź ciśnienie oleju.
Kolega ma uszkodzony czujnik otwarcia maski silnika. I kontrolka nie zgasła.
Nie musisz stosować żadnej płukanki. Oba oleje są półsyntetyczne o praktycznie takich samych parametrach i możesz je zamieniać bez żadnych obaw.Oba oleje spełniają tez normę VW 5XX Poprostu jak podczas każdej wymiany rozgrzej silnik do 90stpni i spuść stary, zalej filtr oleju nowym olejem i potem wlej taki sam olej do silnika
ten typ tak ma
Poszukaj sobie tekalan odpowiedniej średnicy, są idealne do odsysarek.
Jeśli chodzi o to czy silnik ucierpiał to moim zdaniem wcale. Żeby zatrzeć silnik trzeba spuścić z niego olej i jechać godzinę. Takie chwilowe niedosmarowanie na pewno nic nie wniesie do zużytego silnika. Oczywiście zakładając, że to silnik a nie czujnik ciśnienia.
jak większość silników pierścień olejowy kiepskiej konstrukcji.głowica będzie zdjęta to zrób pierścienie .będziesz miał spokój z olejem . takich ilości przez uszczelniacze zaworów nie wezmie
1. Zawór butli. 2. Cewka elektrozaworu, drugi masz przy reduktorze. 3. Przewód do "wlewu" LPG. 4. Przewód czujnika rezerwy/poziomu LPG. O położeniu zaworu powinien Cię poinformować instalator, ważne jest aby wiedzieć gdzie się on znajduje, aby móc zakręcić wypływ gazy w razie rozszczelnienia instalacji (np. w wyniku kolizji przy równoczesnej awarii...
Spaliny się cofają przez spływ oleju z turbo.
Do sprawdzenia panewki główne oraz korbowodowe. Należy również sprawdzić wałki rozrządu.
Ni zaszkodzi mu... tylko srodowisku.Kolega ma racje załóż na nia butelke,bedzie zbierała syf... To ze przez nia puszcza olej to normalne .To mgla olejowa z wnetrza silnika. Silnik nią oddycha by zwiekszone cisnienie wewnątrz nie wyciskało oleju przez uszczelniacze i uszczelki....Im starszy silnik tym bedzie wiecej...... Normalnie ta mgła idzie do dolotu...
Chcieliście polskiego ładu to go macie... I to mi się podoba. 500 +, bony wakacyjne inne dotacje, oto skutki.
Zdejmij tą czarną gume z turbiny i przewodu. Dokładnie zbadaj czy nie jest popękany. Jezeli jest cały to do prześwietlenia odma i turbo. Dokładnie w tej kolejności. Troche oleju w przewodach powietrza w silnikach doładowanych zawsze będzie, ale nie powinno to wyciekać.
Zasilanie jest z bezpiecznika nr 4, w skrzynce, z boku deski.
Wymieniałem w Octavii 2.0 benzyna. 2 litry oleju wystarczyło i jeszcze troszkę zostało. Przypuszczam, że i tu będzie podobnie. Moim zdaniem, gdy nie znana "pojemność" skrzyni biegów, kupić 2 litry i wymienić, gdy będzie nieco za mało zawsze można dokupić jeszcze litr i uzupełnić, nic złego się nie stanie gdy przejściowo przez chwilę poziom będzie niższy.
Witam, mam taki problem,ze chce zmienić olej w skrzyni a nie wiem gdzie jest wlew oleju do skrzyni. Ma ktoś z was jakieś zdjęcia może? Proszę tu: http://www.automatik-getriebe-berlin.de/...
Przyczyną był wadliwy czujnik ciśnienia oleju....
Hej kolego i co miało winę?
Masz rację, nie będę kompinował, dziękuję za pomoc
Witam temat udało sie jedynie załatwić remontem silnika. Pośrednie środki nie dały efektu.
Jak się w końcu okazało przyczyną zapalania się kontrolki ciśnienia oleju była pompa olejowa.
No tak dokładnie, a le chodzi mi o to że przy przekroczeniu zapłonu powinny się wszystkie kontrolne zapalić, a ta olejowa właśnie się nawet kontrolne nie zapala
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
ciśnienie oleju ?
Nie słuchaj znajomego bo się nie zna. Skoro nie włączają się po włączeniu klimatyzacji (a ta działa, tzn. kompresor pracuje) tzn. że najprawdopodobniej oba wentylatory są uszkodzone. Odepnij wtyczkę od jednego z nich i podaj masę z akumulatora na brązowy i plusa na jeden z czerwonych a potem na drugi czerwony. Powinny Ci ruszyć wtedy oba biegi. Jak...
W pompie oleju jest zaworek upustowy(miałem to u siebie zaworek się zaciął i zawory opadły)Raczej pompa oleju do wymiany.
ok.... czy na uszkodzenie łańcucha mogło mieć wpływ zbyt niskie ciśnienie oleju?
Może warto by było najpierw dolać oleju?
jaki rok produkcji samochodu ?
Otwierasz maskę, po lewej przy ścianie grodziowej , wchodzi na nią gruba rura od intercoolera
Pierwsze zmierzyć fizycznie ciśnienie na rozgrzanym oleju. Następnie naprawić lub wymienić silnik. Pewnie obróciło panewki.
2.0TDI i wszytsko jasne. Spaliny śmierdzą olejem?
Tak, to może być uszcelka pod głowicą ale trzeba to zweryfikowc. Masz chlodniczke Oleju?
sprawa rozwiazana - padniety , przepuszczajacy olej czujnik cisnienia oleju
Zamiennik będzie działał. Ważne aby była nowa, i nie zmęczona olejem.
Używam do kosiarki lub do kosiarki traktorka (stale na tym samym oleju). Nic się nie marnuje.
Wprowadź do do garażu, albo nasmaruj tuleje na czas pracy olejem.
Nypel nie dokręcony i ośliwiło całe turbo. Nypel jest na przewodzie zasilającym.
W swojej skodzie wymieniłeś szybko. A tutaj nie masz pewności w jak długo w takim stanie silnik pracował, po za tym nie wiesz co było przyczyną czy silnik nie został zakatowany dlatego padła uszczelka, jak bierze tyle oleju to mogą być dodatkowo zapieczone pierścienie.
Witaj Czy to jest prawidlowo zamontowana uszczelka Chlodniczki oleju ? Jest dobrze założona zakładaj i będzie ok.
Chodzi uszczelkę pod filtrem oleju.
I co rozwiązałeś problem?
Bardziej prawdopodobna odma niż turbina. Obejrzyj rurke od separatora. Olej kapie pewnie na złączu IC Popraw pisownie. a jak z dostepnoscia po zdjeciu oslony? pisz twardzielu z pl znakami na smyrfonie :)
zadzwoń 501396137 za dużo do opisywania... pomogę na pewno
Bez problemu są dostępne zestawy rozrządu wraz z mokrym paskiem i przednim deklem silnika, który jest zintegrowany z uszczelniaczem wału. Ps. Ten mokry pasek napędza pompę oleju i wakupompę, a nie pompe wysokiego ciśnienia CR
Witam mam problem ze skodą octavia 1 1.6 ben sr 74 kw 1998 rok zapala sie kontrolka oleju przy 1500 obr na jałowym jest ok powyżej gaśnie czujnik wymieniony pompa oleju nowa nie wiem jaki kolor czujnika powinien byc bo kupiłem ja z niemiec jest czarny ktoś pomoże może jakiś zawór jest przy filtrze oleju
A może podpiąć się pod czujnik ciśnienia oleju ?
Kolego po zmianie aparatu należy ustawić zapłon.
To wada fabryczna tych klap gaszących, mgiełka oleju z turbiny i z odmy gromadzi się akurat tam gdzie mieszka silniczek, przekładnia, potencjometr i reszta elektroniki w tym podzespole. Obecność oleju nie oznacza uszkodzenia turbosprężarki, po prostu "ten typ tak ma"
Witam. Skoda Octavia Tour 1,6 benz + lpg, przy wymianie oleju, po wypuszczeniu zużytego oleju i przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon bez uruchamiania silnika, kontrolki czerwone gasną, tak jakby wszystko było w porządku. Ale przecież brak jest oleju! Czy ktoś może wspomóc radą, czy tak powinno być? Czy wobec tego oprócz czujnika poziomu oleju jest...
Zapachany smok wszystko zepsul:*
Na próbę pomiń chłodnicę oleju.
hydrayliki zaworów nie słychać!!!często tak jest przy nie wlasciwym oleju
Do wymiany osuszacz, zawór rozprężny, skraplacz, reszta do płukania. Nie trzeba sprężarki rozbierać, wystarczy ją przechylić i wylać trochę oleju.
Jak mnie wzrok nie myli to chlodniczka oleju. Do wymiany uszczelki chlodniczki najlepiej przy wymianie oleju to ogarnąć groszowe sprawy i kilka minut roboty
Nikt nie miał problemu, bo nikt nie szukał. Te auto nie posiada oleju do wspomagania układu kierowniczego. Układ elektryczny jest..
30Nm + 70Nm + 90° + 90° + 90° oczywiście śruby głowicy nowe, lekko naoliwione świeżym olejem silnikowym, otwory w bloku czyste bez oleju czy płynu...
te objawy które opisałeś to stawiam ze jest gdzieś pęknięta chłodniczka oleju
W sklepie motoryzacyjnym.
Zawór jest w pompie oleju...micha do zdjęcia.
Witam od jakiegoś czasu mam takie zjawisko w silniku 1.8t o oznaczeniu AUQ. Na bagnecie oleju pojawią się tak zwane masło po wytarciu go np 3 razy pokazuje się czysty olej. Co najlepsze płynu chłodzącego nie ubywa. Dodam także, że nie robię jakiś bardzo dużych tras. Może być to spowodowane nie dogrzanym silnikiem? Czy szukać problemu gdzie indziej?...
Przyjrzyj się dokładnie popychaczom hydraulicznym na tym cylindrze, czy nie są wygniecione. Miałem taką samą sytuację w Golfie AEE. Kompresja była przy badaniu, a zaraz po odpaleniu, czyli otrzymaniu większego ciśnienia oleju - ginęła. Wina leżała po stronie popychacza(był delikatnie wygnieciony - uszkodzony).
Jest oring jak nie leje oleju to nic się nie rozerwie.
Skoda Octavia 3 1.8 TSI 180 km automat. Przy zakupie podczas odpalania słychać było jakby metaliczny dźwięk od strony rozrządu. Auto na wolnych obrotach, jak pochodziło trochę dłużej, odpalone znów pojawiał się ten dźwięk. Tak jakby łańcuch uderzał o osłonę. Był widoczny wyciek oleju spod osłony rozrządu. Rozrząd wymieniony na nowy (bez okulara) i efekt...
Popraw opis bo nic nie idzie zrozumieć , oprócz tego że auto nie jedzie. Na filmie nie widać żadnego wycieku. To że nie jedzie może być winne sprzegło lub skrzynia. Sam nie naprawisz , oddaj do mechanika.
Luzów nie ma, sprawdzałem jak montowałem. Kontrolka oleju gaśnie natychmiast po zapaleniu ciśnienie sprawdzałem ale nie pamiętam wartości. Sprawdzę raz jeszcze, zadarzały się tam jakieś awarie pompy oleju ?
W rozecie masz centralny otwór od strony półosi długi klucz HEX (imbus) nie pamiętam albo 5 mm albo 6mm i wykręcasz śrubę. Po tym zabiegu rozeta półosi powinna wyjść. Tylko uważaj bo wyleje się trochę oleju ze skrzyni. Albo trzeba go upuścić albo podnieść tak by auto było przychylone przy demontażu.
Witam, Problemem okazało się nie wykasowanie podczas dwóch wymian oleju komunikatu "service". Po skasowaniu problem zniknął temat do zamknięcia.
Silnik kwalifikuje się do remontu. Jaki jego zakres jest wymagany. No cóż na to pytanie można odpowiedzieć tylko ściągając głowice i weryfikując stan gładzi cylindrów. Tak samo czy po zajrzeniu pod czapkę znajdzie się winny niskiej kompresji na 2 i 3. Oleju nie bierze?
Znając życie chodzi o klapę gaszącą Ja bym ją rozebrał i wymył z oleju potencjometr
po pierwsze zmień ten dziadowski castrol bo szkoda silnika (wystarczy zrzucić miskę ) polecam mobil , po drugie dla siebie maks. 15000 km dla klienta jak sobie życzy to nawet 60 000 km na oleju :)
1.2 T 145KM Dobra już wiem, że ten silnik jest na pasku, tylko czy to jest ta sama konstrukcja co to Puretech i pasek jest w oleju?
Bierze olej... Spróbój zmienić uszczelke pod głowicą ale n ie wiem czy to coś da
Za duże LP. To nie wina sprężarki a zapewne debilnie obsługiwanych automatów do klimy. Spekuluje nie widząc układu ale raczej na pewno osuszacz do wymiany, płukanie i napełnianie czynnikiem z prawidłową ilością oleju.
Kolego nie sądzę aby były to przewody zapłonowe lub świece,gdyż to auto takich częsci nie posiada. Dodano po 3 Po otworzeniu filtra paliwa zobaczyłem zabarwioną od oleju silnikowego olej napędowy oraz opiłki...
Witam. Mam problem, mianowicie chcę wymienić olej w skrzyni i chciałbym się dowiedzieć jaki jest potrzebny rozmiar klucza imbusowego żeby odkręcić korek wlewu oleju w skrzyni biegów oraz jaki klucz potrzebny do korka spustowego. Pozdrawiam
Tak to prawdopodobnie koniec.Zassał oleju z intercoolera prawdopodobnie.
Uszczelnij dolot wymyj IC z oleju i sprawdź plastikową rurę turbo-IC pod ciśnieniem czy nie pęknięta.
Pierwszy raz czytam o czymś takim, ale czujnik poziomu oleju lub ciśnienia wymieniłeś lub podmieniłeś na inny? Błędy w komputerze sprawdzałeś programem VCDS ?
Wiec chyba samo czyszczenie odpuszcze sobie, bo pytalem zaufanego mechanika, ze uszczelnienia od turbo nie wymieni, trzeba dac do regeneracji, a samo czyscenie to za bardzo nic nie da, troszke jest oleju w intercoolerze, nie ma duzo, ale chyba nie powinno byc wogole tam oleju?
Ok, tzn z tego co się orientuje to u mnie w tym archaicznym silniku jest tylko jedna sonda. A może być tak że sterownik przypadkowo daje taki błąd? Czy jak się powtarza to już jest jakiś problem? To lekkie trzęsienie się silnika tez może mieć z tym związek? Czy jak się chce sprawdzić szczelność dolotu to sie odkręca korek wlewu oleju?
Problem może leżeć samym liczniku, te auta miały z nimi problem szczególnie jeśli chodzi o immo. Trzeba zrobić diagnostyke jak zaczyna wariować, tak jak mówi kolega jorge83, sprawdzić poziomy napięć zasilających.
Sprawdzalem rowniez za pomoca multimetru. Wszystko bylo okej. Odpinalem niektore wtyczki od czujnikow zeby miec taki sam obiaw jak podczas jazdy. Nic sie nie pojawilo na desce. Rowniez pod silnikiem, czujnik polozenia walu, czujnik cisnienia oleju, nic.
Cześć, jeżeli motor jest na pompie rotacyjnej to pojedzie nawet na oleju z biedro... i denaturacie :) Nie ma się czym martwić, dolać ropy i jeździć.
Najprawdopodobniej będzie to czujnik ciśnienia oleju. Miałem identyczne objawy w oplu. Po wymianie wszystko w porządku. Cena czujnika z wymianą ok.30zł.
Okazało sie ze był rozciagniety łańcuch rozrzadu. koszt ok 1900 wraz z wymiana oleju. Skodzinka już smiga :)
Jak nie chce odpalić to zobacz w blokach pomiarowych czy ecu widzi obroty silnika ( o ile nie zrywa komunikacji przy kręceniu rozrusznikiem) Drugi sposób, to podpiąć diodę led z rezystorem pod któryś wtryskiwacz i obserwować czy miga podczas kręcenia, jednocześnie zdjąć któryś kabel wn ze świecy i sprawdzić iskrę. Jak nie kluczuje wtryskiwacza i nie...
Kolego, zobacz na układ ssący, czy szczelny. Zapach siarkowodoru i strzały w wydech to za uboga mieszanka, no albo coś z zaworami wydechowymi. Gdybyś miał za bogatą to sonda nie pracował by, to raz, poza tym byłby zwiększony poziom CO. Silnik kopcił by na czarno, a piszesz że nie kopci. No i miałbyś w karterze ze dwa stany oleju.
wylacznika awaryjnego nie ma,odpalać bez oleju nie wolno ale i to nie zablokuje zapłonu.
Powodem błędu P164B00 jest wadliwy czujnik ciśnienia oleju F1 brązowy nr. kat. poprawionego 04L919081B . Ten drugi (patrząc na silnik z prawej ) to czujnik ciśnienia zredukowanego. Zawór regulacji ciśnienia jest w tym silniku ale z nim nie było problemów, za to temat czujnika znany w grupie.
Powiem tak że niektórzy z takim stanem silnika jeżdżą latami gdzie ubytków lub przyrostów w znacznych ilościach nie widzą a silnik pracuje normalnie. Tak objawy wcześniej przedstawione oraz te do sprawdzenia skłaniają się w stronę uszczelki pod głowicą(dla bardziej zaawansowanych mogą to być mikro pęknięcia głowicy lub bloku co należy sprawdzać przy...
Sterowanie jest bo to już było sprawdzane jutro podjadę aby gaz odessali i zobaczę kolor oleju i dam znać pozdrawiam.
Problem w tym, że w VCDS nie znalazłem testu kontrolek kierunkowskazów (testy wskaźników są, kilku kontrolek, jak ciśnienia oleju, czy test wyświetlacza oraz buzzera, ale nie kierunkowskazów) Na awaryjnych jest dokładnie tak samo jak przy normalnym używaniu lewa kontrolka działa a prawa nie
Usterka naprawiona. Okazało się że z przewodu powrotu paliwa szła piana, po wymianie oringów problem zapowietrzania się układu nie powrócił. Chociaż po stanie gniazg wtryskiwaczy obawiam się że do problemu trzeba bedzie kiedyś wrócić. Ostre ranty spolerowałem papierem, ale pomimo zwilżenia gniazd olejem bardzo ciężko wchodziły, wręcz wciskałem sprężynę...
Liczyły się dwie rzeczy - ON znalazł i świetna blacharka (w końcu blacharz). Tu piszesz że ojciec blacharz a wcześniej że lakiernik a blacharskie robi znajomy za 700zl. Jak to w końcu jest? Co do aut z DE i serwisu z reguły jest tak że. Jak Niemiec a w dodatku z polskimi korzeniami wie że będzie sprzedawał to jeździ do końca nic nie serwisuje w ostatnim...
Po pierwsze i najważniejsze. Dlaczego ubywa oleju? Zbiornik? Maglownica? Pompa? Nie lepiej naprawić i wtedy pytać jaki olej do wspomagania?
tak, klima odpada, drzwi lewo prawo tez, moduł sprawdzony, jeszcze czujnik poziomu oleju zostal Dodano po 4 zrobione, przetarty przewód idący do czujnika poziomu oleju. Ocierał o półoś.
oleju octavia octavia kontrolka oleju octavia ciśnienia oleju
wyciągnąć świetlówki bramy hormann programowanie sprezarka agregatu
szukam schematu subwoofera szukam schematu
Kodowanie kluczyka Peugeot Partner 2016 - instrukcje i narzędzia Pobór prądu immobilizera Toyota Camry 2000