Do sprawdzenia panewki główne oraz korbowodowe. Należy również sprawdzić wałki rozrządu.
Witaj wlej 10W/40 półsyntetyczny i sprawdź ciśnienie oleju.
Hej kolego i co miało winę?
Problem nie rozwiązany.
Kontrolka braku ciśnienia oleju nie jest defacto miernikiem a jedynie pełni funkcję alarmową sygnalizując zbyt niskie ciśnienie oleju. Przyczyn może być kilka. Z najważniejszych to uszkodzenie czujnika ciśnienia albo brak ciśnienia. To drugie bardziej nieprzyjemne. Radziłbym odwiedzić mechanika, który zmierzy ciśnienie oleju i zawęzi obszar poszukiwań.
ciśnienie oleju ?
W etce nie ma nic takiego. Mierzyles fizycznie ciśnienie? Zacznij od podmiany czujnika ciśnienia oleju.
Jaki silnik , jakie ciśnienie ?
ok.... czy na uszkodzenie łańcucha mogło mieć wpływ zbyt niskie ciśnienie oleju?
W miejscu czujnika zmierz ciśnienie oleju a on prawdę ci powie bo może ciśnienie słabe i wywala błąd
Obstawiam czujnik ciśnienia oleju. Najpierw proponuję sprawdzić, czy ciśnienie jest prawidłowe manometrem.
Przede wszystkim zmierzyć ciśnienie oleju. Jeżeli będzie nie właściwie wtedy szukać przyczyny.
Pierwsze zmierzyć fizycznie ciśnienie na rozgrzanym oleju. Następnie naprawić lub wymienić silnik. Pewnie obróciło panewki.
Rodzaj oleju nie jest powodem świecenia kontrolki, przecież ciśnienie jest drastycznie niskie. Szukać na którymś z punktów smarowania muszą być nadmierne luzy, albo uchylona zaślepka.
Luz popychaczy w gniazdach sprawdź , ciśnienie oleju jest jak trzeba ?
Inspekcja sygnalizuje, że wymiana już za 1200 km, czyli w zasadzie niedługo:D Zmartwiło mnie tylko to ciśnienie, czy to może być coś poważnego i czy często zdarza się taka usterka?
Witam.U mnie był podobny problem ale to benzyna 1,8 20V .Winna była pompa oleju(zbyt duże ciśnienie i zawory opadły na szczęście nie na tyle by uszkodzić tłoki lub odwrotnie)
Poproszę o numer do oleju do dyferencjału. Jak już wymieniać to wszystko. dziś dziwny objaw jak by się 4x4 załączało podczas jazdy(podczas popuszczania gazu takie szarpanie) Tu fajny filmik pokazujący cały układ i śruby spustowe z dyfra i haldexu. https://www.youtube.com/watch?v=0bBzUDta... Dziś się podepnę interfejsem. poproszę tylko namiar/kod w programie...
I nie wiadomo jakie jest ciśnienie oleju - czy jest zbyt duże i wypycha olej czy faktycznie to turbo jest źle zrobione. Osobiście gdy muszę wymienić turbo kupuje używane.
A teraz inna sprawa. Skoro ten mazut dostaje się już do wtryskiwacza - jak wygląda sam parownik? W starych generacjach była śruba do spustu tego. W nowych jeszcze nie widziałem - może nie te widziałem co trzeba? Mogę się wypowiedzieć tylko o tych reduktorach z którymi miałem do czynienia. Faktycznie w reduktorach w instalacjach I, II, a może i III...
Tu są dwie kontrolki czerwona i pomarańczowa. Czerwona od oleju. Po zapłonie masz test czyli zapala sie na kilka sekund i gaśnie. Jak nie ma ciśnienia oleju to mruga z częstotliwością około sekundy i jest dodatkowo sygnał dźwiękowy pisk lub bonk. Gdy ciśnienie jest ok a poziom za niski to masz pomarańczową kontrolkę i też sygnał dźwiękowy. Reset kontrolki...
Zaworu N205 puki co nie wymieniałem, ale zastanawia mnie to ciśnienie oleju bo 1,3 to za mało jest, poza tym po dłuższym postoju i po odpaleniu przez ok 5s silnik chodził tak jakby tego smarowania nie było. Dodano po 25 Nie wiem czy właściwie interpretujesz ten błąd ja czytałem opis tego błędu po angielsku i dla mnie to jest słabo rozpoznawalny sygnał...
W sumie to olej w skrzyni jest dużo mniej wysilony niż w silniku (brak spalania, mniejsze przeciążenia, itd). Co do nalewania do skrzyni - butelki z olejem miały w korku specjalną rurkę około 7 cm i średnicy zewnętrznej 10 mm. Kupiłem odpowiedni wężyk i zalewanie skrzyni zrobiło się dziecinnie proste. Nie jest to metoda dla zawodowców (zbyt długi czas,...
Ciśnienie nie ma nic do poziomu w tym przypadku , sprawdź czujnik poziomu w misce olejowej Pozdro
Czy silnik pracuje na właściwym oleju, tj. sugerowanym przez producenta auta. Rozgrzany olej jest jak wiadomo rzadszy, więc ma też wpływ na ciśnienie w magistrali olejowej silnika. Zamontowano czujnik i filtr oleju sprawdzonego producenta, czy podróbkę.
Na nic. Gdybyś miał czym, to byś zmierzył sobie ciśnienie wytwarzane przez pompę wspomagania na rozgrzanym oleju. Załóż kolejną używaną - może tym razem trafisz na dobrą. Ewentualnie kup nową.
JAk Ci zapali i będzie chodził jak na te 3 cylindry to odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy tam nie bucha ciśnienie jak z lokomotywy. Wykrec swiece i zobacz w jakim sa stanie.
A gdzie znajduje się ten odstojnik bo jak wejdę pod samochód to widzę tylko 2 rury które wchodzą do IC, a gdy ściągnąłem wąż przy turbinie a druga osoba trzymała 2 tys.obrotów to ciśnienie było bardzo słabe ,prawie mogłem zatkać ręką wylot.
Próbujesz coś zdziałać od czterech dni. Pojedz do warsztatu, zapłać im za godzinę pracy i ci powiedzą bo zmarnujesz kolejne cztery dni i dalej nic nie będziesz wiedział bo na odległość nikt nie zbada ci samochodu. Rozumiem, że od wymiany do wymiany bierze ci około 3,5 litra? Jeśli wchodzi 4,5 to zlewasz tylko litr? Płyn chłodniczy znika ale w jakiej...
Otwierasz maskę, po lewej przy ścianie grodziowej , wchodzi na nią gruba rura od intercoolera
A może podpiąć się pod czujnik ciśnienia oleju ?
Witam, mam problem z silnikiem 1.2 Tsi . 2013 cjz. OD jakiegos czasu dośc duzo pobiera oleju (ok 0,8 L na 500 km). Początkowo padło na turbine gdyż po zdjeciu dolotu widać ślady oleju w dolocie. Po wymontowaniu turbiny ocena fachowca była jednoznaczna ze juz na pierwszy rzut oka ta turbina nie wyglada na złom i zeby sprawdzić czy olej swobodnie spływa...
Nie zastanawia Cię ten powolny wzrost ciśnienia na tłokach? A nie uważasz że może być spowodowany "napsikaną" w trakcie kręcenia benzyną? Przecież czujnik zegarowy ma wentyl, który ciśnienie musi przebić - stąd kręci się rozrusznikiem dotąd, aż strzałka przestanie rosnąć. Całkowicie opróżnione z oleju szklanki też mogą mieć swój udział.
Wymień czujnik ciśnienia oleju. W skodzie Fabii miałem taki sam objaw. Sprawdz jeszcze czy ten czujnik nie jest zaolejony. U mnie wydostawał się przez niego olej. Gdyby było to ciśnienie oleju kontrolka nie gasłaby wcale. O sprawdzeniu poziomu oleju nie będe pisał bo rozumie , że to zrobiłeś przed napisaniem pytania na forum
Wystarczy sprawdzić kompresje i ciśnienie oleju żeby ocenić silnik. Przeważnie ma tych silnikach to diagnoza komputerowa nic nie daje bo uboga. W nowszych mozna więcej sprawdzić jak cisnienia oleju. Ukulawić wtryski na żądanie, kompresję sprawdzić kompem. Itd itp. A jak jest nie cwany sprzedawca to pozwoli podpiąć kompa.
Kontrolka ciśnienia oleju nie wskazuje poziomu oleju ale ciśnienie w układzie smarowania. Po pierwszym przekręceniu kluczyka powinna zapalić się na parę sekund, jest to testowanie wskaźników. Jeśli nie zapala się to znaczy że najprawdopodobniej masz uszkodzenie w elektronice wskaźników. Na twoim miejscu jak najszybciej pojechałbym do serwisu bo w przypadku...
Termostat był zakupiony w sklepie firmowym skody, mi rozwaliło go najprawdopodobniej przez złe zamontowanie przez warsztat ponieważ jedna śruba była źle wkręcona w tym miejscu w którym nastąpiło rozerwanie, teraz po wymianie jest wszytko w porządku temperatura jest delikatnie przed 90 stopniami i nigdy go nie przekracza, jeśli miał byś uszkodzoną uszczelkę...
Witam, Octavia 90km jak zimna kopci na biało, wtedy silnik chodzi nierówno po ok 1-2 min dymienie ustaje silnik pracuje stabilnie, dzień wcześniej silnik na trasie wszedł w nienormalne wysokie obroty na kilka sek, chciałbym potwierdzić czy to co mówi mechanik jest 100% trafną diagnozą - czyli skrzywiony korbowód lub dwa. Ciśnienie na tłokach : ,1- 24bar...
Bez problemu są dostępne zestawy rozrządu wraz z mokrym paskiem i przednim deklem silnika, który jest zintegrowany z uszczelniaczem wału. Ps. Ten mokry pasek napędza pompę oleju i wakupompę, a nie pompe wysokiego ciśnienia CR
Witam Pacjent to Skoda Octavia 2, 2005r 1.6 FSI. Auto dotarło do mnie z przeskoczonym łańcuchem rozrządu. Po wymianie wszystkich zaworów i poskładaniu silnika samochód pracował dobrze przez 15min. Po badaniu wyszło że ciśnienie sprężania na pierwszym cylindrze wynosi tylko 3 Bar. Po kolejnych badaniach udało mi się ustalić że na pierwszym cylindrze...
Po co komputer? Za wysokie ciśnienie oleju podwiesza zawory to po pierwsze. Po drugie pewnie zmienna geometria lub sterowanie nią nie działa. silnik gaśnie jak sie go wkreci na bardzo wysokie obroty a pożniej strasznie ciezko go odpalić Po następnej takiej akcji odczekaj z 5min. Gwarantuje że odpali jak zawsze.
Ja w brak sprężania w twoim aucie nie wierzę. Stracił by ciśnienie na jednej dwóch no góra trzech szklankach, ale na wszystkich? Zresztą na uszkodzonych szklankach stukało by z silnika. Jak by schodził olej z popychaczy to zawory zamknięte i kompresja by była. Mówię ci te silniki tak charakterystycznie kręcą na sucho. Może komp wariuje. Jest na podszybiu...
Dlaczego tylko trochę.
Przyjrzyj się dokładnie popychaczom hydraulicznym na tym cylindrze, czy nie są wygniecione. Miałem taką samą sytuację w Golfie AEE. Kompresja była przy badaniu, a zaraz po odpaleniu, czyli otrzymaniu większego ciśnienia oleju - ginęła. Wina leżała po stronie popychacza(był delikatnie wygnieciony - uszkodzony).
Udało mi się połączyć z cablem can i było 7 błędów na zegarach sporadyczne błędy z zaniku sygnału. Samochód teraz odpala po skasowaniu błędów i jeździ bez problemu ale co jakiś czas zegary wariują tak jakby odcinało zasilanie od nich i nagle wszystko miga dziwne rzeczy komputer wyświetla że ciśnienie oleju zatrzymaj samochód itp. do tego wszystkie kontrolki...
Witam w zbiorniczku wyrownawczym zbiera się piana w kolorze kawy z mlekiem. Wiem że pierwsze podejrzenie to upg. Ale oleju nie ubywa, płynu nie ubywa, auto nie kopci na biało, ogrzewanie chodzi normalnie, temperatura też ok. Po spuszczeniu płynu nie pływał w nim olej miał normalną konsystencję tylko smierdzial jakby octem . Na nowym płynie znów zaczęło...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Sprawa się komplikuje. Zmieniłem turbinę, ponieważ była zapieczona gruszka przy niej i dolot cały zawalony olejem, musiałem skrobać kolektor dolot, bo było pozapychane. Przekładałem zaworki sterujące po zmianie turbo(od sprawnej skody) i dalej to samo. Nieprawidłowe ciśnienie doładowania na mm55 w kodach błędów. Przekładałem również przepływomierz i...
To jest pompa wysokiego ciśnienia. Nazywajmy rzeczy po imieniu. A wycieki to raczej ropa nie olej. Zdjęcia złej jakości.
cześć, możecie pomóc w odczycie danych z urządzenia diagnostycznego OBD2 i aplikacji do odczytu Car Scanner: - pacjent to Skoda Octavia 3 activ 1,6 TDi (problem pojawił się w raz z niezakończonym cyklem wypalania DPF) Samochód nie przeszedł w tryb awaryjny i kontrolka DPF zniknęła na dłuższej trasie, jednak pozostał zapalony CHECK + kontrolka świec...
Podstawowa diagnoza OBD2 pokazała kilka rzeczy, - profesjonalna diagnostyka już dużo mniej i wg. opisu jakie działania były podjęte: "...czujnik różnicy ciśnień wykazuje niestandardowe parametry (podczas pracy silnika OK), - jednak bez zapłonu wartość jest ujemna, spotkaliście się z taką sytuacją? Na ten moment błędy wykasowane i parametr ilości spalin...
Czy w moim silniku występuje część A54 „Zawór regulacji ciśnienia oleju”? Jeśli tak, jaki to numer jeśli można jeszcze prosić. Octavia 2.0tdi CRMB Pozdrawiam stefek
Dlaczego w dieslach tak często się psują wtryskiwacze? Bo ludzie leją wątpliwej jakości paliwo zza wschodniej granicy albo opał, a do tego nie wymieniają filtrów paliwa lub stosują najtańsze zamienniki. Dodatkowo Diesle mają wtrysk bezpośredni a co za tym idzie dużo większe ciśnienie paliwa (nawet 1000x). Poza tym "tak często" oznacza jakieś 250-300...
Dolej płynu chłodniczego do zbiorniczka wyrównawczego, może być ciut powyżej max, ewentualnie sprawdz jeszcze napięcie akumulatora i go podładuj. Identyczny objaw miałem w Octavii 2, jak była temperatura poniżej zera to przy pierwszym odpaleniu, a nawet i zostawieniu kluczyka na starcie piszczała kontrolka niskiego ciśnienia. po zastosowaniu tego"patentu"...
Witam. Mam samochód Octavia II 2008r, silnik 1.9 TDI BLS czyli pompowtryskiwacze. Przy spokojnej jezdzie zrobił się nagły brak mocy. Auto praktycznie nie przyśpieszało, słabło z każdą minutą. Pojawiła się najpierw kontrolka "świec żarowych" i sobie migała. A później pojawił się także check-engine. Przejechałem tak 10km. Niestety jak to w życiu bywa,...
Witam Auto jw. czy to normalne że po przekręceniu stacyjki wraz z kontrolkami abs airbag gaśnie kontrolka oleju, nie wiem jak jest w 1.6 czy kontrolka oleju powinna zgasnąć dopiero po uruchomieniu silnika. Na jakimś forum octavi znalazłem iż np 1.9tdi jest dynamiczny pomiar ciśnienia oleju powyżej 1500obr/min i po przekręceniu stacyjki pozycje II kontrolka...
Problem w tym, że w VCDS nie znalazłem testu kontrolek kierunkowskazów (testy wskaźników są, kilku kontrolek, jak ciśnienia oleju, czy test wyświetlacza oraz buzzera, ale nie kierunkowskazów) Na awaryjnych jest dokładnie tak samo jak przy normalnym używaniu lewa kontrolka działa a prawa nie
1) Powinien się wyświetlać komunikat o którą żarówkę mu chodzi (ew. można podejrzeć VCDSem). Wymień ją. Stosuj markowe żarówki o nominalnych mocach, każde odstępstwo mocy żarówki zaowocuje zaświeceniem kontrolki. 2) Przy takim montażu listwy możne powiedzieć, że to normalne... dalej od głowicy już się ich chyba nie dało zamontować. 3) Zapewne tak, na...
Tak olej z otworów na śruby wyczyściłem benzyną ekstrakcyjną pod ciśnieniem i wydmuchałem sprężonym powietrzem czy po zmostkowaniu przewodów od chłodniczki oleju wypłukać cały układ chłodzenia czy tak zostawićewentualnie tylko zbiorniczek wyczyścić
Widzę, że zbiorniczek jest winny przy różnych komunikatach nie związanych bezpośrednio z nim. U mnie w O2, w zimie wyświetlał się czerwony komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Dolanie płynu chłodzącego lekko ponad maks likwidowało ten problem. Tu też można spróbować dolać płynu lub przeczyścić elektrody i dodatkowo podładować akumulator.
Też mam taki objaw w Octavii ale przy minusowych temperaturach, nawet ASO nie wiedziało co to jest.Ciśnienie oleju dobre, czujnik też,rozłożyli ręce. Najadłem się strachu a w moim przypadku ten komunikat powodują zabrudzone lub uszkodzone sondy w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. U mnie pomaga dolanie dolanie Borygo do stanu max .
To zacznijmy raz jeszcze . Zainteresowała mnie Skoda Octavia 1.9 TDI 90KM znaleziona przy przydrożnym warsztacie w miejscowości Zamość. Oględziny auta zaczęły się od ogólnego sprawdzenia wizualnego pojazdu oraz prośby o odpalenie pojazdu. Początkowo nie chciała odpalać z racji starego zużytego akumulatora. Po wymianie akumulatora na drugi odpaliła...
Tak jak pisałem turbo jest już zrobione tylko że nie puściło żadnego oleju więc nie ma co czyścić. Tego się właśnie obawiam że któraś korba może być krzywa ale to powinno wyjść po zmierzeniu ciśnienia.
W moim Golfie IV było podobnie tj. po napełnieniu gazem R - ileś tam... sprężarka poprawnie zadziałała, jednak jeszcze w czasie prób sprężarka zaczęła fik...ć z ciśnieniem i ostatecznie fachowcy orzekli, iż sprężarka klimy jest do wymiany. Dodaję, że sprzęgło było w niej sprawne. Po zmianie sprężarki (na używkę) instalacja zaczęła poprawnie pracować....
Panowie, Zamieniłem w ubiegły weekend wtryski miejscami. Zamieniłem tylko wtrysk 1 i wtrysk 4, co nie do końca odpowiada Waszym wskazówką, ale widać że coś się zmieniło. Zamieszam logi błędów z przed zamiany i po zamianie po przejechaniu 240 km. Nie pojawił się check engine. Przed zamianą pojawił się błąd czujnika ciśnienia oleju układu wspomagania,...
Chłodnica to miejsce w którym może dojść do przedostania się płynu do oleju. Prostokątna metalowa pucha z dwoma wężami od płynu. Zobacz jakieś zdjęcia w grafice. Sprawdzenie - post 4. Chłodnica nie ma nic wspólnego z ciśnieniem a jedynie z możliwym mieszaniem się. Co zrobić? Jak autko dobrze jeździ i nie ma innych dolegliwości - to obserwuj. Obserwuj...
Jak długo nie były wykręcane to nic im nie pomoże jedynie podjechać do warsztatu który posiada specjalny klucz udarowy do świec, nie mylić do kół i wtedy nest szansa że się nie urwą. Z tym olejem to moim zdaniem to "bajka". Jak ma wlecieć swobodnie olej skoro powietrze pod ciśnieniem min. 20 bar nie przeleci.
Skoda octavia 2009 rok 366tys przejechane. Olej wymienialem parę dni temu tak profilaktycznie bo już mówię może to pomoże jednak nie pomogło więc stan oleju też jest ok. Jedyne co mnie tam trochę zdziwiło to że korek z filtrem jakoś łatwo wyszedł. Wcześniej jak wymieniałem to jakoś mocniej trzymał ten korek, w którym jest filtr to może jeszcze raz to...
Mam octavie i w instrukcji pisze " Lampka kontrolna oleju świeci przez kilka sekund po włączeniu zapłonu.Jeśli lampka nie zgaśnie po uruchomieniu silnika lub zacznie migać podczas jazdy należy zatrzymać samochód i wyłączyć silnik "
Witam, Więc tak, oba problemy rozwiązane. Co do klimatyzacji to się okazało, że w skutek ingerencji Panów fachowców z pewnego warsztatu do którego odstawiłem auto spalili mi czujnik temperatury/poziomu oleju. Nowy z oryginału rozwiązał sprawę, teraz jest wyświetlana temperatura oleju na ekranie MFA. Klimatyzacja - spalili włącznik (czujnik ciśnienia),...
a jakie oznaczenie silnika bo w O I były jakieś małe różnice na schemacie i na jakiej pozycji pali ci te bezp ? - czujnik poziomu oleju - sterownik wentylatorów - czujnik wysokiego ciśnienia w klimie - tempomat - włącznik dmuchawy - grzanie foteli - lusterka - taksometr :) - ster nawigacji - złącze diagnostyczne - radio w zależności od rodzaju auta...
Ale czy skutkiem różnicy w sprężaniu na poszczególnych cylindrach nie powinna być duża różnica w korekcji odpowiadających im wtrysków? Bo jeśli tak, to u mnie różnice są znikome. Pomiar ciśnienia jak najbardziej wskazany, kontrola równomierności pracy silnika nie zawsze wykazuje braki ciśnienia sprężania przy rozruchu, z uwagi na fakt, że po rozruchu...
Witam, dawno nie odwiedzałem forum jednak kolejny problem z moim autem zmusza mnie do zasiegniecia opinji ekspertów, autko to octavia 1.9 tdi AGR 66KW problem powstał po zmianie liczników,stare padły i po naprawie według porady uzytkownika forum OCP ,,shico" cyt: Dotyczy naprawy wyłączającej się tablicy wskaźników(prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik...
Dzięki za informacje, mam jeszcze jedno pytanie, już nie tak bezpośrednio dot. głowic ale związane z tematem (tak mi się wydaje) chodzi o kody OBD2. A mianowicie chodzi mi po głowie zrobienie prostego komputera pokładowego który przez OBD2 komunikował by się i wyświetlam różne informacje.Poprzez niektóre kody udało mi się już odbierać informacje, ale...
Witam Problem był już wiele razy wałkowany ale ja mam trochę inaczej. Jak to u oktawi bywa przestały działać wskaźniki analogowe przegladnełem ten licznik i niczego w nim nie znalazłem kolega miał od tdi 1,9 odpaliłem na starym bo imobi. nie puszczał i przełozyłem ten od tdi i działał ale jak auto zgasiłem i ponownie tak zrobiłem obiawy identyczne jak...
Uniwersalny sygnalizator do samochodu. W najnowszych modelach samochodów często stosowana jest mnemotechniczna sygnalizacja stanu samochodu w postaci wyświetlacza z sylwetką pojazdu. Jest to bardzo wygodny sposób, pozwalający na szybką i łatwą kontrolę pojazdu. Na wyświetlaczu są widoczne wszystkie niedomknięte drzwi i klapy, ponadto może być sygnalizowany...
Zwykle przy trafionej uszczelce samochód kopci, pod korkiem oleju / płynu chłodniczego zauważalna może być maź itp. Oglądana była nagrzewnica? Dywaniki, szczególnie przednie kierowcy/pasażera nie są wilgotne? w szczególności jeśli na trasie znajdują się ekspresówki , gdzie auto zostaje przegonione z prędkościami ok 160km/h To mogłoby właśnie wskazywać,...
A czy gruby przewód idący od turbiny do intercoolera, ten dolny, jakby był nieszczelny lub zawalony nagarem, to takie objawy mogłyby występować? Układ dolotowy nie sprawdzany ani nie czyszczony. Nieszczelność dolotu nie ma wpływu na takie zachowanie dawki i obrotów na biegu jałowym. Nie dałeś logów dynamicznych grup 003 i 011 aby stwierdzić czy masz...
Wita. W związku z ty iż jest to mój pierwszy post witam wszystkich na forum. Mam problem z samochodem. Około 2 tygodni temu, wracając do domu silnik nagle zgasł i nie chciał odpalić. Po powrocie do domu, po jakichś 3 godzinach auto odpaliło ale zaczęło nierówno chodzić, jakby któryś tłok nie pracował. Następnego dnia samochód odpalił i pracował normalnie....
Witam, auto z 2002roku. Przebieg 272tys km. Dawno nie zaglądane pod maskę bo min. czujnik temp wymieniłem na nowy. Jednak do rzeczy, auto przyjechało z zaspisanym błędem przeładowania turbiny i faktycznie właściel mówił że raz mu się zdarzyło w trasie przy wyprzedazaniu. I faktycznie gruszka od zmiennej geometri była uszkodzona, a sama sztanga lekko...
Tomeqq napisał: temat wałkowany na kilku forach ale brak sensownego rozwiązania. To może najwyższy czas odstawić do warsztatu?? Oczywiście że można odstawić do warsztatu ale chyba nie po to powstały te wszystkie fora :) Jeśli chodzi o paliwo to tak jak pisałem wyżej a dokładnie przeczyszczona pompka w baku, wymieniony filtr paliwa (od tego zacząłem)...
Sprawdziłem impulastor oba na przemian pokazauje 0 i napięcie zasilania więc wygląda że ok. Podawałem mase na wyjście sygnału z impulsatora zeby zasymulowac jego działanie licznik ani drgnie. Sprawdziłem ciągłośc przewodu z 2 pina impulsatora "sygnał" poprzez kostkę t10 aż do licznika na pin 28-smy. Tester na ciągłość obowdu pika + 0.2 ohm-a czyli wygląda...
Witam wszystkich, jeżeli chodzi o login, transef danych z ecu do licznika i immo to akurat najmniejszy problem. Pozostała tylko kwestia szyny can (ecu, abs, airbag). Teoretycznie według schematu wyprowadzeń ecu, wychodzą z niego dwa piny, które powinny być szyną can, ale niestety po podłączeniu wszystkiego brama can nie komunikuje się z ecu. Sprawdziłem...
Sekunda szukania i jest. OCTAVIA II Umiejscowienie nr 808 / 1 Wydanie 07.10 Skrzynka bezpieczników, skrzynka elektryczna, sterownik sieci pokładowej, dodatkowa skrzynka przekaźników nad sterownikiem sieci pokładowej Skrzynka bezpieczników Informacje o bezpiecznikach do pominiętego wyposażenia dodatkowego znajdują się na odpowiednich schematach elektrycznych....
Raz, że jest mało miejsca, dwa jakość samych plastików i wygoda foteli znikoma, a trzy że jak wsiądą 2-3 osoby to w ogóle to jechać nie będzie chciało, a pasażer z tyłu będzie mógł zaglądać w koronki na zębach kierowcy. Że niby w Golfie jest więcej miejsca? No błagam. Nawet nie sugerowałem golfa ze względu na cene; Proszę bardzo dane z wiki: Golf hatchback...
octavia czujnik ciśnienie oleju czujnik ciśnienie oleju octavia octavia oleju
virtual floppy drive rezystor opornik wentylatora blaupunkt pobór prądu
Młynek do kawy Blow - problem z przyciskiem Ryglowanie zamków w Oplu Omega B - jak włączyć?