Może załóż cęgi na wtyczkę przy głowicy albo szpilkę by wiedzieć co sie sie dzieje na PD? Brakuje tutaj jeszcze info czy pali na plaka i jakie ciśnienie na tandem.
W podszybiu to nie czujnik tylko włącznik cieplny, jak na zewnątrz plus to zwarty. Na wyjściu z presostatu napięcie ok 10V to stan, że jest ciśnienie.
W etce nie ma nic takiego. Mierzyles fizycznie ciśnienie? Zacznij od podmiany czujnika ciśnienia oleju.
Lub nie podpięty czujnik ciśnienia oleju.
Kontrolka braku ciśnienia oleju nie jest defacto miernikiem a jedynie pełni funkcję alarmową sygnalizując zbyt niskie ciśnienie oleju. Przyczyn może być kilka. Z najważniejszych to uszkodzenie czujnika ciśnienia albo brak ciśnienia. To drugie bardziej nieprzyjemne. Radziłbym odwiedzić mechanika, który zmierzy ciśnienie oleju i zawęzi obszar poszukiwań.
1- jakie jest ciśnienie w układzie? 2- jakie są błędy na klimie?
Czujniki sprawne. Wentylatory też. Ciśnienie jest . Bezpieczniki całe. Napięcie dobre. I tak około😊
Problemem okazała się luźna wtyczka znajdująca się za lewą lampą (strona kierowcy). Pozdrawiam.
Jeżeli nie działa to pewnie za niskie ciśnienie czynnika roboczego, od tego się zaczyna. Wystarcza zewrzec kable czujnika ciśnienia.
Nie na wtryskiwaczach tylko jakie idzie ciśnienie na wtryskiwacze. Czyta to czujnik (mapsensor), który powinien być za FFL. Dodano po 27 Nie ma reakcji gdy kręcisz imbusem przy reduktorze? Nie zmienia się wartość w programie diagnostycznym? Jakie masz w ogóle ciśnienie?
Jest tam niezależnie od tego czy silnik pracuje czy jest włączony zapłon 5 volt. Dodano po 1 ok, rozumiem, źle cię zrozumiałem sorka. Nie ma dzisiaj testera, muszę pożyczyć, więc to dopiero w tygodniu będę mógł sprawdzić. 5v jest na czujnik ciśnienia. Na zawór jest PWM.
Jak masz kompresor, to sprawdź czujnik redukując ciśnienie i zapodając na "MAP".
Tu są dwie kontrolki czerwona i pomarańczowa. Czerwona od oleju. Po zapłonie masz test czyli zapala sie na kilka sekund i gaśnie. Jak nie ma ciśnienia oleju to mruga z częstotliwością około sekundy i jest dodatkowo sygnał dźwiękowy pisk lub bonk. Gdy ciśnienie jest ok a poziom za niski to masz pomarańczową kontrolkę i też sygnał dźwiękowy. Reset kontrolki...
Zacznij od kontroli ciśnienia turbo
Obstawiam czujnik ciśnienia oleju. Najpierw proponuję sprawdzić, czy ciśnienie jest prawidłowe manometrem.
W miejscu czujnika zmierz ciśnienie oleju a on prawdę ci powie bo może ciśnienie słabe i wywala błąd
Zlokalizuj i sprawdź czujnik temperatury parownika. Jak on szwankuje to nie będzie prądu na kablu sprężarki.
Na zliczanie tych wypadających zapłonów zbiega się zbyt wiele czynników by jednoznacznie określić ich źródło. Należałoby by sprawdzić prawie wszytko w silniku począwszy od: Ciśnienie w cylindrach, cewki i świece zapłonowe, ECU, układ wtryskowy paliwa, czujniki, filtry itd.
2 piny - zawór wydajnościowy 3 piny - czujnik ciśnienia. Czujnik można zmienić bez opróżniania układu, do zmiany zaworu układ trzeba opróżnić.
Czy silnik pracuje na właściwym oleju, tj. sugerowanym przez producenta auta. Rozgrzany olej jest jak wiadomo rzadszy, więc ma też wpływ na ciśnienie w magistrali olejowej silnika. Zamontowano czujnik i filtr oleju sprawdzonego producenta, czy podróbkę.
Ciśnienie nie ma nic do poziomu w tym przypadku , sprawdź czujnik poziomu w misce olejowej Pozdro
Logi faktycznie są tak skompresowane, że można oczopląsów dostać ale z tego co mi się udało odczytać to fakt : pedał gazu wdepnięty prawidłowo bo widziałem wskazanie 100%, ciśnienie barometryczne trzyma równo jedną wartość 1000 mbar i czujnik ciśnienia doładowania wskazuje wzrost liniowy więc czujnik G71 jest OK, pedał gazu również OK, wartość ciśnienia...
Dziękuję wszystkim za udział i porady w dyskusji . Po założeniu drugiego kompresora klima śmiga . Niestety nie zakładałem wpierw drugiego czujnika . Wylałem jednak olej z uszkodzonej sprężarki i był czyściutki . Tak że jest duże prawdopodobieństwo że winny był sam czujnik. Ale sprężarka za podobne pieniądze jak nowy czujnik tak że wszystko gra. Pozdrawiam
wykręć EGR i sprawdź czy działa za pomocą pompki podciśnieniowej albo poprostu go zaślep. Dodano po 1 i sprawdź czujnik ciśnienia dolotu.
posprawdzam zrobię screeny i pokażę. A czy możesz mi podpowiedzieć w którym bloku jest pokazane ciśnienie czynnika? Po włączeniu klimatyzacji wentylatory nie ruszają. Ruszą tylko podczas włączenia opcji "test elementów wykonawczych" w klimatyzacji. A podczas robienia testu elementów wykonawczych w sterowniku silnika to czy ciśnienie jest w układzie...
Powodem błędu P164B00 jest wadliwy czujnik ciśnienia oleju F1 brązowy nr. kat. poprawionego 04L919081B . Ten drugi (patrząc na silnik z prawej ) to czujnik ciśnienia zredukowanego. Zawór regulacji ciśnienia jest w tym silniku ale z nim nie było problemów, za to temat czujnika znany w grupie.
Skoda Octavia II 2011 r. Mam problem z zapalającą się kontrolką ciśnienia oleju. Ewentualną usterkę postanowiłem wyeliminować przez wymianę czujnika na nowy. Po wymianie kontrola nadal świeci. Ciśnienie oleju było sprawdzane, jest ok., poziom oleju prawidłowy. Jaka może być inna przyczyna zapalającej się kontrolki? Proszę o ewentualna podpowiedź.
Niektóre świece nawet 8 tys nie wytrzymują, ale żeby od razu wszystkie 4 to faktycznie podejrzane, skoro wszystko masz wymienione to zacznij od diagnostyki, za skład mieszanki odpowiada sonda lambda, przepływka, czujnik temp zasysanego powietrza i czujnik temperatury cieczy no i jak kolega wyżej napisał sprawdź ciśnienie paliwa, podłącz kompa i szukaj...
odgrzebuje stary temat, lecz wielu ma owy problem, więc uważam, iż będzie on nadal przydatny nie jednej osobie (jeżeli uda się go rozwiązać....) Witam kolegów. Podłączę się pod temat. Mam problem z czujnikami - 3 miesiące temu głośniczek od czujników zaczął dawać inny dźwięk niż normalnie, taki jak by kaczkowaty (nieczysty) ale czujniki działały prawidłowo....
Ciśnienie na garkach jest oki. Wytryski założony drugi komplet NOWY . Wiosna też sprawdzona. Dodano po 6 Jedyne co zauważyłem na zimnym silniku pod ciśnienie jest na ponad 500 jak zejdzie na około 340 to i wtryski nie zalewają. Jak coś to cały dolot przejrzałem pod kwestią lewusa. Czujnik też podkladalem.
Siemka. Jak w temacie. Dziś dziwna sytuacja. Odpalam samochód i 3 krotny sygnał dźwiękowy. Żadnych komunikatów itd. Stan płynów w normie,stan akumulatora też ok,brak błędów,pasy zapięte,czujniki parkowania się nie odpalają,ciśnienie w oponach w normie(też nie wywala błędów),temperatura 8 stopni,więc też nie wyskakuje komunikat gołoledź. No to jadę....
Czujnik ma 4 piny: 1 - masa z ECU 2 - wskazania temperatury powietrza zassanego 3 - zasilanie czujnika z ECU, 5V 4 - ciśnienie doładowania Jeżeli masz taki błąd to na 4 pinie pojawia Ci się w czasie jazdy 5V.
Jeśli usterka pojawiła się po wymianie oleju to być może filtr jest za słabo dokrecony, ale to raczej by było widać i ubywalo by oleju. Kontrolnie wypadało by sprawdzić filtr, jeśli z nim jest wszystko dobrze to podłączenie czujnika czy nie ma przerwy no i ewentualnie sprawdzić manometrem ciśnienie oleju. A nie słychać żadnych niepokojących dźwięków...
Najprościej zrobić logi dynamiczne. Może po prostu spada ciśnienie poniżej normy za reduktorem i odcina instalację. Dużo rzeczy może być, reduktor do regeneracji (albo tylko regulacji), błędne wskazania czujnika, zapchane filtry. Na okresowym przeglądzie gazu kalibrację robi się bez szczególnego obciążenia i mogą nie wyjść niedomagania reduktora. Sam...
Ciśnienie czynnika to raz, a poza tym niska temp. otoczenia to dwa. VW mają (Skody pewnie też) czujnik temperatury zewn. Przy bardzo niskich temp. klima się niewłączy. Sprawdź w ciepłym garażu. Pozdrawiam.
Nie zastanawia Cię ten powolny wzrost ciśnienia na tłokach? A nie uważasz że może być spowodowany "napsikaną" w trakcie kręcenia benzyną? Przecież czujnik zegarowy ma wentyl, który ciśnienie musi przebić - stąd kręci się rozrusznikiem dotąd, aż strzałka przestanie rosnąć. Całkowicie opróżnione z oleju szklanki też mogą mieć swój udział.
No rób i wrzucaj logi na zimnym. Może któryś czujnik ma zły odczyt. Na pewno przydało by się przyjrzeć. Temp paliwa , powietrza w dolocie i płynu chłodzącego. Potem wartości z przepływomierza oraz ciśnienie doładowania z gazem w podłodze (wykres lub tabela od 1500 RPM do 4000 RPM). Można by też sprawdzić podciśnienia na turbo (czy zaciąga gruszkę do...
A może podpiąć się pod czujnik ciśnienia oleju ?
Po pierwsze to należało by sprawdzić wtryskiwacze i je przynajmniej ustawić a tego bez czujnika nie zrobisz. Druga sprawa to ciśnienie gazu. Masz zbyt wysokie na wolnych obrotach i reduktor go nie utrzyma w całym zakresie obrotów. Czasy wtrysków są zbyt duże przy tym ciśnieniu. Ustaw ciśnienie gazu na 1,1-1,2 i wtedy kalibracja. Ustawia się to mechanicznie....
spalony elektromagnes
Wymiana czujnika położenia wału i wałka nic nie pomogła. Dalej ten sam problem. Auto ma przebieg 144 000km i wszystko typu skrzynia, hamulce itp jest sprawne. Wszystkie czujniki, przepustnica, cewka itp wymienione na nowe a dalej to samo. W przyszłym tygodniu podjadę do myślę dobrego elektronika, który mam nadzieję, ze coś znajdzie. Powtórzę jeszcze...
To jeszcze znalazłem w internecie by spróbować odłączyć akumulator na noc i rano podpiąć go, w dwóch przypadkach to pomogło na problemy z czujnikiem. Nic to nie kosztuje a może pomóc bo sam mam podobny problem w Octavii , że w zimie przy pierwszym odpaleniu wyskakuje czerwony komunikat" niskie ciśnienie oleju" i co się okazało nie ma to związku ani...
Jeśli pompa sprawna, to należało by jeszcze sprawdzić zawór na listwie, nie mylić z czujnikiem ciśnienia, bo na listwie są dwa elementy, jeden pomiarowy a drugi regulacyjny, masz tam układ boscha z pompą CP4.1 gdzie jest regulacja po stronie niskiego ciśnienia, a na szynie masz zawór który powinien podczas gaszenia auta, lub przekroczenia maksymalnego...
sprawdź wężyki sterujące bypasem/kierownicami spalin (w zalezności od typu turbiny) w turbinie - może byc też uszkodzona gruszka pneumatyczna przy turbinie ... w zależności od rodzaju turbiny: z bypasem - za słabe nadciśnienie - ECU nie może wysterować zadanego ciśnienia doładowania z kierownicami spalin - vacum pompa nie może zaciągnąc tak dużego podciśnienia...
Nie do końca rozumiem co poniektórzy koledzy piszą. Sprawna sprężarka nie wyje przy 20 bar bo to dla niej stan normalnej pracy. Jeśli skraplacz nie będzie chłodzony to ciśnienie w ciągu kilku sekund wzrośnie do takiego że czujnik wyłączy. Przez te kilka sekund nawet cyklicznie nie da się sprężarki zniszczyć. Nie pamiętam dokładnie ale w tym aucie chyba...
Jeśli chodzi o ciśnienie to jest w porządku i obieg klimy jest szczelny, a jeśli mowa o czujniki to w jaki sposób mogę sobie to sprawdzić? (Czy to chodzi o pulpit z tymi bezpiecznikami co się sprawdza tym śrubokrętem do sprawdzania przewodności) czy mowa o czymś innym?
Przy wymianie i po robocie nowej pompy oleju był manometrem sprawdzane ciśnienie oleju. Jestem tuż po kolejnej wizycie i wymianie 2 czujników pod filtrem olejowym oraz zaworu sterującego zmianą ciśnienia oleju nad miską olejów, ponadto wymieniłem po 1500km docierania silnika na olej Castrol 5 w 30 i orginalny filtr. Problem włączania się czerwonej lampki...
Problem został rozwiązany, sprężarka sprawna, nie wiem dlaczego dokładnie ale sama zaczęła zasysać na 3bar. Możliwe ze był zablokowany zawór rozprężny, podczas pracy go stuknąłem pare razy i się odciął? Chociaż dziwna sprawa z tym ciśnieniem, bo teoretycznie gdyby nabijała mi niskie do tych 6-8 barów to w ogóle by nie chłodziła, a chłodzi tak samo jak...
Przód auta, dół chłodnicy klimy po prawej stronie
Nie ma sensu wymiana czujnika MAP. Nie wierze w jego uszkodzenie tutaj. Po pierwsze widać że pomiar ciśnienia zaczyna się od ok 1000 więc tak jak powinno być. Po drugie uszkodzeniu czujnika zaprzecza to co widać na pokazanych pomiarach. Jak działa sterowanie turbiną? Sterownik wymaga wartości doładowania np 2500 i będzie tak sterował N75 aż pojawi się...
Zaworu N205 puki co nie wymieniałem, ale zastanawia mnie to ciśnienie oleju bo 1,3 to za mało jest, poza tym po dłuższym postoju i po odpaleniu przez ok 5s silnik chodził tak jakby tego smarowania nie było. Dodano po 25 Nie wiem czy właściwie interpretujesz ten błąd ja czytałem opis tego błędu po angielsku i dla mnie to jest słabo rozpoznawalny sygnał...
Wymień czujnik ciśnienia oleju. W skodzie Fabii miałem taki sam objaw. Sprawdz jeszcze czy ten czujnik nie jest zaolejony. U mnie wydostawał się przez niego olej. Gdyby było to ciśnienie oleju kontrolka nie gasłaby wcale. O sprawdzeniu poziomu oleju nie będe pisał bo rozumie , że to zrobiłeś przed napisaniem pytania na forum
wciśnij na sekunde zaworek na wężu od klimy, jeżeli jest ciśnienie to masz padnięty czyjnik ciśnienia w układzie klimatyzacji i sterownik wchodzi w stan awaryjny dlatego pracują wentylatory, a dalej sprawdzenie wszystkich pozostałych czujników temperatury oraz przekaźników w skrzynce czy przypadkiem w którymś nie sklejają się styki.
Czyli widać że masz fejsa i tylko błędy potrafisz odczytywać skoro skoro nie ważne są dla ciebie takie parametry jak ciśnienie w kolektorze czy napięcie z sondy. Diagnostyka to nie tylko kody błędów. Masz wyższe czasy wtrysku więc z jakiegoś powodu sterownik silnika takie ustalił. Nie zawsze przy uszkodzonych czujnikach sterownik podaje błędy bo nie...
Nie piszę za często z braku czasu... Gaz już dużo lepiej chodzi pod względem tych szarpań. Mam teraz ciśnienie 0.85. Robiona była autokalibracja, mapki i obniżyłem trochę mnożnik. Nie byłem jeszcze u gazownika. Mam też taki problem który wcześniej pojawiał sie sporadycznie a teraz dzieje się to częściej szczególnie na bardzo gorącym silniku. Podczas...
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation oznacza za niskie ciśnienie doładowania ze strony turbiny. Przyczyn może być niestety wiele. Jak masz silnik 110KM to kilka znich to: - zapieczone kierowniczki w turbinie (prawdopodobne przy tym przebiegu) - niesprawny zawór sterujący doładowaniem (N75) - niesprawny czujnik ciśnienia doładowania, -...
Witam, mam skodę octavie II 2011r 1.6tdi 105km cayc przebieg 280 tys km i następujący problem, mianowicie zaczęło się od tego że w tą zimę przy większych mrozach czyli -10 nie mogłem jej odpalić, silnik łapał i gasł, wymieniłem filtr paliwa, nie pomogło, następnie poradzono mi wymianę pompki w zbiorniku paliwa, tutaj nastąpiła poprawa auto odpalało...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Witam! Mój samochód od pewnego czasu zaczął szarpać i gasnąć. Dzieje się to głównie, gdy jadę po nierównym terenie. Objawia się to chwilowym wzrostem obrotów a następnie ich spadkowi, nieraz aż do tego stopnia że samochód zgaśnie. Podobne skoki obr. występują również na biegu jałowym. Zimny silnik pali na dotyk, natomiast ciepły musi kręcić z 5 s. Do...
A może masz po prostu pustą klimę i czujnik ciśnienia ją blokuje.
U mnie jest coś takiego troche dziwne bo dużo tego. Może ktoś wie o co biega? Address 01: Engine Controller: 038 906 018 BR Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2113 Coding: 00002 Shop #: WSC 31480 5 Faults Found: 00741 - Brake Pedal Monitoring Monitoring statusu pozycji pedału hamulca 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 17958 - P1550 - 35-10 - przeładowanie...
Do sprawdzenia czujnik ciśnienia, i ewentualnie samo sprzęgło sprężarki.
witam w końcu złożyłem prawie w całości swoją Octavke 1,9 TDi BXE 07', kupiłem ją uderzoną z elektryki miała tylko zmasakrowaną skrzynkę bezpieczników(ale to przez nieudolnych strażaków którzy nie wiedzą do czego służą nożyce),skrzynkę z wiązką kupiłem i jest w całości przełożona wszystkie przewody się odliczyły co do jednego(przewody były lutowane...
Witam. Zawsze mogłem polegać na pomocy forumowiczów i tak jest też tym razem :-) Auto to Skoda Octavia II 1.6 TDI 2011R. 105 KM Silnik CYAC Przebieg: 320 000 km Od dłuższego czasu jest problem z pojawianiem się usterki elektrycznej (sprężynki) czasami podczas jazdy, a czasami od razu po odpaleniu. Auto jedzie przez jakiś czas normalnie, dopiero po którymś...
Cześć, przychodzę do Was z problemem z klimatyzacją w Octavii 1 z 1999 roku. Nie włącza się kompresor, napięcie na przekaźniku wynosi 12V, ale z niego dalej nie idzie. Wymieniłem go i dalej nic. Czujnik ciśnienia jest dobry, kostki dobre, przejścia są. W czym tu może tkwić problem?
Wedle schematu, zasilania na nim,sygnał czujnika ciśnienia lub temperatury.Organoleptycznie czy mała wtyczka nie jest zielona.Raz mialem że duża wtyczka słabo zatrzask trzymał,wystarczyło docisnąć.
Przyczyna falowania to: Uszkodzony czujnik ciśnienia układu wspomagania kierownicy. Ot i cała filozofia.
Octavia 1 diagnostyka klimatyzacji manualnej. Witajcie, zwracam się do Was z prośbą o pomoc w diagnostyce na temat problem z którym się borykam. Chodzi o problemy z usterką klimatyzacji manualnej w silniku 1.9 AGR (rocznik 1999). Temat będę uzupełniał schematami, zdjęciami i opisami, żeby przy okazji rozwiązania problemu zrobić kompendium wiedzy dla...
Dzis udało mi się zwalczyć ten B200F. Został wymieniony sam blok pompy ponieważ był inny niż po nr vin i po tej operacji zostały skalibronwe czujniki esp i co ważne przyuczony czujnik ciśnienia płynu hamulcowego. Sterownik oryginalny z auta.
W jakim bloku mam to sprawdzić??? Dodano po 3 Założyłem nowy zawór N75 i troche jest lepiej ale dalej powstaje ten błąd i samochód traci moc. Co jeszcze moge sprawdzić??? Jakie numery bloków pomiarowych w wagu??? Dodano po 57 Gdzie znajduje sie ten czujnik ciśnienia doładowania???
3 świeca ma dodatkowo wbudowany czujnik ciśnienia w cylindrze, jest inna niż pozostałe
Podstawowa diagnoza OBD2 pokazała kilka rzeczy, - profesjonalna diagnostyka już dużo mniej i wg. opisu jakie działania były podjęte: "...czujnik różnicy ciśnień wykazuje niestandardowe parametry (podczas pracy silnika OK), - jednak bez zapłonu wartość jest ujemna, spotkaliście się z taką sytuacją? Na ten moment błędy wykasowane i parametr ilości spalin...
Witam wszystkich. Zakładam nowy temat, gdyż takiego nigdzie nie znalazłem. Otóż w aucie brakuje jakieś 50% mocy. Diagnoza przeprowadzona VAS-em i brak błędów. Po nocy odpala idealnie, nie dymi, nie szarpie. W przewodach paliwowych brak powietrza. Z odczytanych parametrów wychodzą tylko odchyłki z układu paliwowego. Nadmieniam, że przepływka była podstawiana...
Dobrze jak byś dokonał pomiaru z wartościami wymaganymi i rzeczywistymi, nie ma nigdzie nie szczelności na I lub po drodze na przewodach? Możliwe ze sam czujnik ciśnienia w kolektorze jest padnięty.
Witam,mam taki problem,przebywam za granicą i miałem autko w naprawie na wymianę,uszczelki pod głowicą.Kiedy odebrałem auto z naprawy nie działała klima w warsztacie nabili czynnik i nic więcej,powiedziano że to nie ich wina. Gdzie szukać problemu?? sprzęgło nie dostaje napięcie,nie wiem gdzie jest od klimy przekaźnik proszę o jakąś rade. Jeśli ktoś...
Zastanawia mnie ten MAP sensor. Gdzie on się znajduje w silniku ahf ? Bo google nie pomaga :( Map sensor znajduje się praktycznie w każdym samochodzie albo jako wbudowany w filtr powietrza albo na demontowalnym króćcu wylotowym z filtra, zależy jaka konstrukcja. Natomiast jeśli jest intercooler to dodatkowy czujnik przepływu znajduje się na rurze prowadzącej...
Przepraszam, na razie nic nie pisałem, ponieważ pogoda nie sprzyja i cały czas jakieś inne zajęcia były. W międzyczasie przetestowałem jeszcze jeden nowy przekaźnik i efekt ten sam, wycieraczki szalały od razu po przekręceniu kluczyka. Przy najbliższej okazji wyciągnę silnik i zobaczymy, co w środku. A mam drugie auto do użytku, także nie ma ciśnienia...
Drodzy Koledzy odlaczylem czujnik ciśnienia oleju przekręcilem zapłon i nic żadnej reakcji na desce
Podrążę dalej temat. Zanim pojadę nabić układ, chciałbym mieć pewność, czy czujnik ciśnienia 3 piny i zawór sterujący sprężarką mają poprawne zasilanie. Można to sprawdzić na pinach? Polecicie jakiś VCDS z kablem który działa na Win11?
Woda plus cewki wysokiego nie najlepsze połączenie. Do tego woda pod ciśnieniem mogła dostać się złącz czujników. Podpięcie pod kompa i sprawdzenie błędów. Ja bym od tego zaczął.
Witam. Mam samochód Octavia II 2008r, silnik 1.9 TDI BLS czyli pompowtryskiwacze. Przy spokojnej jezdzie zrobił się nagły brak mocy. Auto praktycznie nie przyśpieszało, słabło z każdą minutą. Pojawiła się najpierw kontrolka "świec żarowych" i sobie migała. A później pojawił się także check-engine. Przejechałem tak 10km. Niestety jak to w życiu bywa,...
Brak paliwa, tym bardziej jeśli faluje obrotami. To prosty silnik - za moc w sumie dopowiadają tam dwie rzeczy - zawór sterujący turbiną i czujnik ciśnienia w rurze nad pompą wtryskową. No i zamknięty szczelnie EGR.
Jeśli chodzi o wentylator w kabinie to zmienia biegi po każdym przelaczeniu. A czujnik ciśnienia mam 4 pinowy a co do tego sterownika pod akumulatorem to Jeszcze nie dotarłem
Miałem podobną sytuację w swojej Octavii, tyle że pojechałem do kolegi do serwisu VW, Audi, Skoda i podłączył mi komputer VAG. Wyszedł błąd czujnika różnicy ciśnień spalin. Niestety nawet komputer VAG nie powiedział którego, bo tam są dwa ;-). Wymieniłem oba i problem zniknął. Możliwe że u Ciebie będzie to samo, choć nie przesądzam... Najlepiej jakbyć...
Kolego a ten czujnik ciśnienia wymieniłeś,atak ogólnie to vag do auta i w droge i wtedy prawde sie dowiesz
Nie obrażaj się za komentarze o jakość zdjęcia, bo są dość istotne.Miałam na myśli, że jest szansa na usunięcie wycieku bez wyciągania pompy (króćce, czujnik) i to ta tańsza opcja. W czym istotne? Myślisz, że osoba, która nawet nie wie, co to jest, będzie w stanie sama naprawić wyciek? Zdejmie czujnik i zawór i uszczelni? Będzie w stanie rozpiąć rozrząd...
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
tak to prawda ,w oryg,klimach ,skody poniżej 5 stopni się nie włączy. czynnik r134 zmniejsza swą obiętość i czujnik ciśnienia nie pozwoli na załączenie. Ciśnienie w stanie spoczynku to 3 do 3,5 bara a więc im zimniej tym mniejsze prawdpodobieństwo włączenia klimy. pozdro Darek
Dziwne, czujnik przepływu tam jest tylko jeden, drugi to czujnik ciśnienia powietrza doładowanego. Za turbiną. Ciekawe rzeczy piszesz. Powodzenia.
ok dzieki za info. to ustawię to na 50, bo faktycznie ostatnio doczytałem, że wtedy silnik bardziej miękko pracuje. Dodano po 9 Kolego, gdzie znajduje się czujnik ciśnienia i temp w dolocie, to jest ten na interculer czy za przeplywomierzem w strone głowicy?
Witam. Mam problem z odcinaniem turbiny. Problem występował od kilku miesięcy aż w końcu turbina całkowicie padła. Turbina poszła do regeneracji ale problem odcinania turbo powyżej 100 km/ nadal występował. Wymieniłem jeszcze zawór n75, czujnik ciśnienia doladowania,zaworek zwrotny podcisnienia i weze podcisnienia. Nadal problem odcinania turbiny występuje....
Wyjątkowo w tym przypadku opis błędu jest trafny i mówi wszystko... a mocy nie ma z powodu wchodzenia w tryb awaryjny. Niesprawny układ regulacji wydajności turbiny (VNT). Do weryfikacji czujnik ciśnienia doładowania (mało prawdopodobne), układ podciśnieniowy (możliwe) oraz sama turbina, a właściwie tzw. "kierownice" spalin (najbardziej prawdopodobne).
Jeśli sprężarka się załącza, to układ nie jest pusty. Czujnik ciśnienia nie pozwala na pracę sprężarki bez ciśnienia. Pomijam drutowanie. Sprawdź ciśnienia na stronie niskiego i wysokiego ciśnienia przed i po włączeniu sprężarki.
Witam Obecnie naprawiam seata toledo 2000r 1.9 TDI AGR 90km. Problem jaki próbuję rozwiązać to nie załączający się kompresor klimatyzacji. Okablowanie sprawdziłem dokładnie pod obciążeniem według schematu zamieszonego w załączniku, sprzęgło kompresora sprawdziłem podając mu +12V bezpośrednio do wtyczki kompresora zachowując odpowiednią polaryzację....
Błędów nie ma ale sprawdź wartości odczytów z czujników temperatury (jak mieści się w zakresie -50C- 150C to błędu nie ma) ,czujnika ciśnienia w kolektorze, kąta otwarcia przepustnicy. Generalnie przejrzyj bloki pomiarowe jak nie odpala i szukaj dziwnych wartości nie odpowiadających stanom faktycznym.
Właśnie nie gdzie nie znalazłem jak to jest z ta kontrolka u mnie w polo i octavii błąd ciśnienia turbo nie zapala jej. W polo 9n z 2004 zapaliła się kontrolka od świec żarowych ale po uszkodzeniu czujnika stopu. Co błędów ABS to kabelek i podjęcie pod kompa wiadomo wtedy gdzie szukać.
trzeba ustalić czy sprężarka się kręci czy tylko szajba.. trzeba dotknąć przewodów w/ciśnienia który idzie na chłodnicę ,ma być gorący pozatym jakie to ciśnieninie może jakieś ale małe i czujnik nie zezwala na pracę sprężarki
To zacznijmy raz jeszcze . Zainteresowała mnie Skoda Octavia 1.9 TDI 90KM znaleziona przy przydrożnym warsztacie w miejscowości Zamość. Oględziny auta zaczęły się od ogólnego sprawdzenia wizualnego pojazdu oraz prośby o odpalenie pojazdu. Początkowo nie chciała odpalać z racji starego zużytego akumulatora. Po wymianie akumulatora na drugi odpaliła...
wlasnie na ten czujnik stawiam... i myslę że zrobię obie rzeczy za 1 zamachem (największy problem mam z czasem, więc jak już się wezmę to za całość) czyli zestaw naprawczy Prins (ps: czy 180/10001/H to druga generacja reduktora?) i czujnik temperatury... może rzeczywiście wstawię manometr przy czym gdy problem wystapi komp zawsze pokazuje za wysokie...
Też mam taki objaw w Octavii ale przy minusowych temperaturach, nawet ASO nie wiedziało co to jest.Ciśnienie oleju dobre, czujnik też,rozłożyli ręce. Najadłem się strachu a w moim przypadku ten komunikat powodują zabrudzone lub uszkodzone sondy w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. U mnie pomaga dolanie dolanie Borygo do stanu max .
czujnik ciśnienie oleju octavia octavia czujnik ciśnienie oleju czujnik octavia
drzwi zmywarki opadają internet przez bluetooth nokia komunikat micra satel
Programowanie bramy Chamberlain PEC-1002 SA D-66793 Jak odpalić quada Bashan 150 na kopkę?