Jaka dawka?
Dawka jest dobra..Zmierz czas do 100. Może przyzwiczaiłeś się do tej mocy i czas na coś mocniejszego.
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Pomiędzy świecę a fajkę zasilającą. Jaki kąt wtrysku, jaka dawka startowa, jaką temp. widzi ECU ??
Ja miałem odwrotną sytuację, ale w octavia 1 1.8 turbo Komputer pokazywał temperaturę silnika ponad 100stopni Celsjusza. A wskazówka poprawnie (czujnik 4 pinowy). Jeśli już udało się odpalić to nie miał mocy i się dusił. dopóki się nie rozgrzał. Czujnik drugi raz wymieniałem po 2 miesiącach bo zaczął przeciekać do kostki przyłączeniowej i sytuacja się...
Jak w oleju nie ma syfu, jest jasno zielony, moim zdaniem nie ma potrzeby generować kosztów, te sprężarki nie są zbyt żywotne, zwłaszcza jeśli jest np uszkodzone sprzęgło alternatora, napinacz lub dwumasa, ewentualnie spieprzona dawka rozruchowa, często w tych sprężarkach uszkadza się tylko koło.
To napięcie 13.3 V to tak trochę skromnie powinno być około 14 do 14.4. Kąt wtrysku,dawka rozruchowa,do sprawdzenia i ten egr też. Proponuje wizytę u mechanika na diagnozę komputerową. Napisz jaki to silnik kod najlepiej podaj.
Na zimnym będzie palił bo dawka jest większa.Mała różnica w obrotach rozruchu sprawia bardzo często problem na ciepłym. Pomaga naprawa rozrusznika z czyszczeniem mas i zasilania,lub ew. zmiana dawki na ciepłym różnymi metodami.
Tak, logi. Ciśnienie doładowania, przepływka, ewentualnie dawka, procent zasterowania N75. Potem zobaczymy, co dalej. Brak mocy i dymienie to często nieszczelność w kolektorze ssącym, w tym EGR.
U mnie szarpalo przeważnie na 2-ce tylko przy lekkim wciśnięciu gazu. Pomoglo "przegonienie" na bardzo dobrym paliwie. Zajmuje się dieslem i myślalem że spotkalo mnie to samo co robię innym w tych nastawnikach (zacinanie solenoidu nastawnika). Ale generalnie (80%) są tylko 3 przyczyny: -za mala dawka paliwa -zacinanie się nastawnika -zuzyta pompa
Jeszcze jedna mała uwaga jak już bede miał zdjęta pokrywe przy wymianie wiazki to nie wiem czy to coś da i czy sie pokusić o regulację PD bo przy kacie wtrysku - 3,4 dawka paliwa na pierwszym cylindrze była 0,14mg, a po ustawieniu kąta wtrysku na 0.0 zrobiło sie 2,16mg. Przypadek??
Są bębny. Kręciłem nimi i obserwowałem bacznie każdą ze stron, ale wycieków brak z bębnów. Chciałem zdjąć, ale nie chcą zejść, nawet jak śrubka centrująca jest wykręcona, a hamulec postojowy - spuszczony. Kręcą się, ale nie chcą zejść ze szczęk. (Po obiciu młotkiem i podważeniu - wysypała się odrobina startych okładzin i sproszkowanej rdzy).
Wczoraj jeszcze zamontowaliśmy drugi czujnik na zewnątrz Silnik zimny 15 st. silnik pali podgrzewamy czujnik do 28 st nie pali dalej podgrzewamy czujnik do 50 /60/70/80/90 st ale silnik zimny około 15 st i nie pali. Natomiast gdy jest ciepły to jest jak pisałem wcześniej. Mam wrażenie że przy temp 25-35 st. jest za mała dawka rozruchowa. Na pewno nie...
Jak już masz ten śmiszny kabelek, to sprawdź chociaż czy widzi obroty/dawka itd przy rozruchu. Choć podejrzewam problem z paliwem. Trzeba zapiąć manometr i sprawdzić wydajność pompy tej w zbiorniku(jak jest) i najważniejsze ten na głowicy tandem. Wtedy można mówić o jakiejkolwiek diagnozie choć to jeszcze nie wszystko. Lub możesz jak to robi 90% naprawiaczy...
Jak dla mnie jest zamontowany oszukiwacz. Silnik zaraz jak zaskoczy wskakuje na ponad 1300obr bo dawka duża i chwilę trwa zanim ecu zreguluje, a leon jakoś tylko do 1000. Przekop swoje auto dokładnie bo gdzieś musi być.
Witam jak juz tyle zainwestowałeś w sprzęga i inne fanty może trzeba w końcu zbadać silnik - kompresja,wałek,hydraulika,panewki a dopiero potem układ paliwowy -kąt wtrysku,dawka na i kody błędów oraz nastawy te silniki to twarde kołki ciężkie do wykończenia No jeszcze jest opcja przegniłej budy {Skoda;)}
Czy jest tu układ komfortu? bo jeżeli tak, to coś obiło mi się o uszy o nieprawidłowym działaniu z LEDami. Teraz z jakbyś założył normalne żarówki to działa prawidłowo?
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Ponownie trzeba ustawić kąt wtrysku i dawkę paliwa.
Zacznij od sprawdzenia instalacji, Poźniej ustawienie parametrów wtrysku, a w ostateczności korekcja dawki startowej.
Na kompie powinno coś wyjść, jakie wtryski mają straty, dawki.
dawka paliwa jest ok i z pompa wszystko ok.a świece są ok bo jak ściągnę kostkę od czujnika temperatury to świece grzeją i odpala lepiej..a kontrolka od świec na ciepłym i zimnym gaśnie od razu po przekręceniu stacyjki.
Bredzisz i niepotrzebnie ktos to przeczyta i wyda kase. Nie poprawiam po sobie ani na zime ani na lato ale tylko dlatego ze zanim zaczalem sie bawic w lpg jako warsztat 5 lat rozkminialem dlaczego to zle dziala i jaka jest zasada dzialania instalacji oraz silnika ktory konwertuje. Znajac to znasz problemy z ktorymi większość sobie nie radzi. Zadalem...
Stechiometria spalania na benzynie to jedno na gazie drugie. Etylina inac, ej benzyna ma inną zapotebowanie na tlen zawarty w powietrzu niż lpg(mieszanina popany i butanu). Zła dawka na benzynie w stanie gorącym i zimnym silnika. A błędu sondy lambada nie pokazuje? Ewentualnie uszkodzenie eleme tu w wydech przed sonda. Lacznik elestyczy czy coś. Tak...
Często zdarza się, że uszkodzony czujnik temperatury ma stałą rezystancję, w takim przypadku sterownik silnika "widzi" temperaturę cieczy ok 70 °C, dawka paliwa jest zbyt mała aby uruchomić silnik na mrozie. Jeszcze jedna uwaga, w grupie VW powszechnie montowany jest podwójny czujnik temperatury cieczy, we wspólnej obudowie znajduje się czujnik, który...
Korekty na poziomie +/- 1 mg więc jak na 250 tyś. oraz 18 lat całkiem nieźle. Z tego co wiem dawka jest ograniczana przez trzy mapy w ATD rządzenia kierowcy ,ograniczana momentu i dymienia. Wybierana jest wartość najniższa i tak realizuje sterownik. Doładowanie jest tylko sprawdzane w cross checku ale to od serii Bxx silników. W serii Axx tylko ma osiągnąć...
Przy padającej pompie wtryskowej pomaga odłączanie czujnika temperatury, bo wtedy jest większa dawka na rozruch. Jeśli czujnik przekłamuje to też będzie ciężko odpalał. Nie masz VCDS to pojedź do kogoś kto ma albo go pożycz albo chociaż zmierz rezystancję tego czujnika w temperaturze ok 20°C.
12382?
To nie takie proste jak zmienisz dawkę paliwa to musisz dodać więcej powietrza (tlenu).
spoko naprawiłem 3 oktavie w 1 rozrusznik wymieniłem tulejki w 2 mała dawka więc ja zwiększyłem i jest ok w 3 zmienili rozrząd i źle ustawili więc każdy przypadek jest inny i indywidualny trzeba dobrze wszystko posprawdzać i dokładnie się przyjzeć i wszystko jest do zrobienia dziękuje wszystkim za porady pozdrawiam Łukasz
Mierzyłem sam. Przy manetce wyłączonej i przy załączonej. Bez różnicy. Właśnie wg tego schematu co wyżej mi to nie grało, że nie ma tych 12V. Te 3V to mega ciekawe czemu są. Ani to 0 ani 12. Z drugiej strony nie wiem, cy faktycznie przy otworzonej klapie te napięcie tam powinno być. Bo np jak otwieram przednią, to przednich wycieraczek czy spryskiwacza...
Daj przełączniki oświetlenia wnętrza w pozycję, w której powinny lampki się zapalić po otwarciu drzwi a następnie otwórz drzwi i zobacz czy się zapalają oraz czy zapala się lampka ostrzegawcza u dołu otwartych drzwi - jeśli nie to znaczy, że mikrowłącznik przy zamku nie daje sygnału otwarcia drzwi - rozebrać całe wewnętrzne obicie drzwi i wymontować...
Słabiutko. Poza tym, zastosowane wewnątrz metalowe elementy to nieporozumienie, zaczną się z czasem luzować i wiadomo jaki będzie efekt, - brzęczenie przy każdym uderzeniu basu. Zamocowanie całej skrzyni to po prostu "partyzantka". To samo z obiciem - łączenia nie powinny być widoczne, ale tu konstruktora trochę usprawiedliwia to, że zemścił się ten...
Witam Auto ma małe problemy z odpałem na zimnym silniku juz przy +15st. im chłodniej tym gorzej. Niby odpala na dotyk ale trzęsie i kopci. Jak chwile pochodzi wszystko wraca do normy. Jeździ tak jak na 110-tke przystało. Sprawdzane chyba wszystko. Po krótce opisze. Świece ok, prąd do świec ok, dawka ok, zapłon ok, koło na wale sprawdzałem czy się nie...
Masz uwalona pompe :(( prawdopodobnie zatarta na nastawniku NASTAWNIK DAWKI N146 ODCHYLKA REGULACYJNA 17970 gorna skrajna wartosc przekroczona 17971 dolna skrajna wartosc przekroczona mozliwe przyczyny bledow :przestawiony nastawnik dawki procedura :sprawdzic nastawnik dawki mozliwe jest jeszcze jak zwykle uszkodzenie sterownika pozdrawiam
Jeżeli turbo przeładowuje tzn że łopatki są w złej pozycji, następnie "coś" powoduje że zmieniają one ponownie pozycję, tym razem na mniejszy ciąg. Czyli coś tam się rusza... ? Nie. Sterownik ogranicza dawkę paliwa.
Panowie, napisze jak to wyglądało u mnie... Dwa auta ten sam problem, mianowicie ciężki rozruch na ciepło. Pierwsze auto skoda octavia silnik 1,9TDI AHF 110kM kombinacja z czujnikami temperatury i temu podobne zabiegi dodam że auto z przebiegiem trochę ponad 300tys km :), pomogła regeneracja ROZRUSZNIKA (za mały moment obrotowy). Drugie auto całkiem...
Przy prawidłowo działającym czujniku temperatury (temp. na zewnątrz powyżej +9) kontrolka świec ma się zapalić na około 1s. W twoim przypadku masz albo uszkodzony czujnik albo wiązka gdzieś nie styka. Komputer widzi niską temperaturę i zwiększa dawkę rozruchową. Po usunięciu uszkodzenia sprawdź kąt wtrysku.
Witam. Przeszukałem wszystko co mogłem na necie ale nic nie znalazłem tzn nie znalazłem rozwiązania. Mój problem polega na tym że skoda octavia 1.9 tdi z 2000r 110 km kopci na biało i nierówno pracuje jak by jeden cylinder nie działał. Podczas jazdy silnik sam dostał obrotów i zapaliła się kontrolka od ładowania a potem zgasł silnik. Po odpaleniu zaczął...
Ale po co zwiększać dawkę. W 90% wystarczy naprawa rozrusznika.
Odpaliłem octavię agr 90km turbina kkk bez zmiennej geometrii , silnik zaczął sam wchodzić na wysokie obroty więc wyłączyłem kluczyk i zgasł ,zastanawiając się co się stało (dwa dni wcześniej ustawiana dawka paliwa ) pomyślałem że coś z ustawieniem dawki więc podłączam komp.nastawnik ok. więc odpalam jeszcze raz i niestety dalej sam wchodzi na coraz...
Witam. Borykam się z pewnym problemem w aucie Skoda Octavia II przed lift rocznik 2008. Silnik 1,9 TDI pd 105 koni BXE. Problem polega na tym że silnik szarpie przy małym obciążeniu. Sprawdzałem stan pompek vagiem. Korekty bardzo ładne nie przekraczają 1.0 na wolnych obrotach. Przy obciążeniu 4 cylinder najbardziej idzie w górę z 0,54-0,56 na 1,2. 2...
Wymień ten przekażnik (nieduży koszt) i nie kombinuj. Eee tam, wystarczy cyknąć lutownicą w trzech miejscach. Chociaż byś mu zrobił filmik instrukażowy, to niewiele to pomoże. Szogun, ten Przemyśl to chyba twoje okolice, zaproś go, bo będzie bombardował forum kolejną dawką lamerki.
tomaszeknce Witam! Mam bardzo podobny problem. Silnik 1.6 AVU. 2002 rok w Octavii 1.6 SR. U nmie też rozerwało obudowę termostatu, dokładnie tak samo jak na Twoich zdjęciach z tematu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27... . Czy możesz potwierdzić że termostat był kupiony jako część "o jakości oryginału"? Dodatkowo stanął u mnie wentylator...
Witam wszystkich. Zakładam nowy temat, gdyż takiego nigdzie nie znalazłem. Otóż w aucie brakuje jakieś 50% mocy. Diagnoza przeprowadzona VAS-em i brak błędów. Po nocy odpala idealnie, nie dymi, nie szarpie. W przewodach paliwowych brak powietrza. Z odczytanych parametrów wychodzą tylko odchyłki z układu paliwowego. Nadmieniam, że przepływka była podstawiana...
Im dłuższe przewody tym gorzej. Niestety przewody gazowe od wtryskiwacza od kolektora grają rolę. Szczególnie na małych dawkach. Generalnie im krótsze tym lepiej. Dwa same dysze powinny być jak najbliżej wtryskiwaczy benzyny i pod podobnym kątem. Stąd nieraz robi się ciasno. Szczególnie słabo wyglada to wagowskim 1.6 8V typu BSE,BSF itp.
W internecie wielokrotnie czytałem, że odczyty z sondy lambda za katalizatorem nie mają wpływu na dawkę paliwa. Czy to prawda?
Jesli masz się czym podpiąć to odczytaj korekty długoterminowe przy jeżdzie na gazie,a potem przełącz na benę i zrób dokładnie taki sam przejazd.Dobrze zestrojona instalka nie zmieni korekt. To nie jest tak, jak kolega pisze. Ja na początku, tym się kierując tą zasadą, goniłem w piętkę, bo korekty raz były takie same, a następnym razem już były rozjechane....
1. Octavia ma ustawioną bardzo oszczednie dawkę rozruchową, wizyta u chiptuningowca i korekta mapy rozruchu rozwiąże problem. 2. Mozliwe jest uszkodzenie czujnika temperatury (do sprawdzenia Blok 01, grupa 007 na VAG`u) 3. Ostatecznosc - uszkodzenie sekcji wysokiego cisnienia (analiza statyczna Bloku 01, grupy 013 na VAG`u pozwoli ocenic stan pompy...
jeszcze raz - masz ograniczenie diagnostyczne (odczyt w VCDS) do 850, czy MAF Smoke limiter tnie Ci dawkę powyżej tych 850, bo nie rozumiem ?
pewnie korekta mapy dawki starowej rozwiaze problem ... ;) podaj kod silnika
A jakakolwiek diagnostyka? Badanie luzów w układzie przeniesienia napędu, układu zasilania paliwem/sterowania silnika? w ogole nikt nie może dojść A ten "nikt" to kto? Ty? Koledzy, czy jeszcze kto inny? Bo jakoś nie wierzę że byłes w jakimkolwiek sensownym warsztacie i nikt nawet nastawnikiem dawki się nie zainteresował?
Podłączanie obciążenia indukcyjnego (cewki przekaźnika) pod wyjście sterowane elektronicznie, nieprzystosowane do takiego obciążenia to nie jest dobry pomysł. Sprawny silnik normalnie odpala na ciepło, nie ma potrzeby oszukiwania czujnika temperatury. Jak bardzo chcesz można elektronicznie podnieść dawkę rozruchową zamiast odstawiać druciarnię.
świece w tdi grzeją kiedy temperatura silnika wynosi mniej niż 40 C gdy tempwratura silnika jest wysza to czujnik temperatury PŁYNU odcina grzanie świec oraz nie zwiększa dawki rozruchowej paliwa
Nie ma czegoś takiego jak cofanie się paliwa -sam kombinowałem z zaworami na przewody to bzdurne rozwiązanie. Podstawą sprawdzenia jest sprawność akumulatora -najpierw sprawdzamy go. Na leniwca wystarczy podjechać do sklepu gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą za darmo. najlepiej sprawdzić u dwóch sprzedawców bo może któryś sprzedawca cię naciągnąć...
nie grzeją wszystkie świece i nie przepala ropki dlatego kopci i nie pracuje na wszystkich garach, sterownik stara się wyrównać pracę wszystkich garów i do garów gdzie świece nie grzeją polewa większą dawkę paliwa co dodatkowo dławi silnik.
Witam, Pozwolcie ,ze szybko nakresle sytuacje: Kupilem auto na aukcji jako "uszkodzone mechanicznie". Po odebraniu auta, zauwazylem ze stan oleju w silniku byl przekroczony o 150%. Silnik pracowal nieregularnie i dosyc glosno, po sciagnieciu obudowy klawiatury wyszly najaw "wybite" szklanki. Wymienilem szklanki i zabralem sie za odczyt kata wtrysku...
Korekcję masz na minus, więc patrząc na świece charakterystyka sygnału sondy może być przesunięta w stronę bogatej mieszanki i sterownik zniża nie słusznie dawkę co widać na świecach. Efekt starzenia sondy.
Witam.. wygląda ,że pompa do naprawy.Odczytaj wartości z vag gr.1 ,podaj więcej danych , to może i inni koledzy pomogą.pozdr. Dodano po 7 P.S nastawnik jest w pompie , a jak słabo pali i błąd osiągnięcia górnej granicy to i tak trzeba z vag odczytać parametry nastawnika i dawki paliwa że by cokolwiek móc odpowiedzieć ,sprawdż również połączenie kabli.pozdr.
Przepływomierz raczej odpada przeważnie tnie dawki i brak mocy ale nie duże spalanie. Sprawdź jak wygląda filtr powietrza.
Może odpowietrzenie w zbiorniku przytkane. Pojedź bez korka. Jak zgaśnie zaobserwuj paliwo w przewodzie zasilającym pompę. Nastawnik na pompie odpada, bo później jedzie dobrze. Wykręć elektrozawór na pompie. Przeczyść. Odłącz przepływkę rano i pojedź wtedy przejdzie w stan serwisowy. Na stałej dawce paliwa. Wykluczysz sterowanie dawką. Może pomylony...
Witam. Wszystkie odpowiedzi na pytania znajdziesz na www.octaviaclub, co do odpalania to możesz mieć akumulator do wymiany albo pompe.Tyle żę wystarczy małe podciągnięcie dawki paliwa przy rozruchu i palić będzie na dotyk, oczywiście w programie , pozdrawiam.
Witam. To może i ja podłączę sie do tematu, jako, że posiadam dość stary silnik 1,9D a tematem zainteresowałem sie przy okazji szukania informacji na temat DFD (Double Fueled Diesel). Zaznaczam, że jak narazie mam wątpliwości, co do działania systemu a do tego jego wpływu na silnik. A więc zacznę od moich wątpliwości. Zakładając, że wydajność systemu...
jeśli po odłączeniu kostki od temp. wody silnik pali na zimnym normalnie to sprawdził bym w pierwszej kolejności świece. (Z tego co gdzieś wyczytał jeśli komputer stwierdzi problem z czujnikiem temp. wody ustawia dawkę paliwa i czas grzania świec jak przy bardzo wysokim mrozie)
Auto było pod kompem. Mechanik powiedział że błąd jest zbyt ogólny ze na ten błąd może być wszystko. Egr i przewody podłączone do niego były wykończone mechanik stwierdził że tam jest wina, zmienił tez dawkę paliwa na 3,8 oraz zmienił filtr paliwa na nowy
Sztomel ma całkowitą rację. Autor napisał, że czyścił łopatki w turbo, więc? To to samo co kierownica? Dalej autor pisze, że zmieniał DAWKĘ PALIWA. Że zapytam, którą i po co? stefanscorpio, też dobrze podpowiada ;)
nie mam narzazie dostępu do komputera podjadę w sobotę na diagnozę , dodam że był wymieniony jeszcze przepływomierz i zawór zwrotny turbiny Zawór zwrotny turbiny powiadasz... Yhym... A silniczek krokowy też podmieniony? ... A na poważnie. SDI nie ma MAP sensora więc i nie obetnie dawki po overboost, więc ECU musi być od TDI. Czekamy na to co wyżej...
Ten silnik ma jeszcze przypadłość uszczelek kolektora ,które z czasem puszczają lewe powietrze. A co do układu zapłonowego to tak jak pisałem wcześniej na benzynie może być ok na LPG iskra idzie bokiem. Ja bym zamienił wtryskiwacze LPG miejscami np 4 z 1 i zobaczył czy dalej będzie wypadanie zapłonu na 4 czy przejdzie na 1. Wczoraj miałem Chevroleta...
Nic nie robiłem sam na początku napisałem że jestem laikiem. Auto wróciło z warsztatu. Wróciłem do kolesia i w środę teraz mam jechać oddać z powrotem, ale jeśli to ma polegać na tym że zmienią dawkę to niech się pocałują. Ewidentnie coś zrobili nie tak nie musi to być wina mechanika może po prost??u nieświadomie coś się stało np. przy wymianie dwu-masy...
Witam, mam podobny problem, silnik czasem nie odpala obroty skaczą do 500-600 następnie zaczynają spadać pomimo przekręconej stacyjki i wydobywa się zgrzyt (dobrze go słychać na załączonym filmiku). Kiedy nie odpali zdaje się być zupełnie losowe, zdarza się na zimnym i na ciepłym silniku ogólnie co drugi raz, czasem wystarczy zakręcić dwa razy a czasem...
Z powodu wyjątkowej "jakości" paliwa uszkodził się nastawnik pompy-zgniły połączenia. Udało mi się kupić sam nastawnik. Mam jednak problem jak go ustawić :jeżeli to jest tylko możliwe. Kiedy ustawię go tak że VAG pokazuje (kanał 01,08,01) 4,6ml/H i 1720V (silnik rozgrzany) to rano na zimnym trzęsie i po chwili pokazuje się błąd 17970(przekroczenie nastawy)....
Dzień dobry, jestem w trakcie modyfikacji mojej Skody Octavii 1.9 TDI AGR i potrzebuję pomocy z modyfikacją mapy napięcia nastawnika N146 dla innych wtryskiwaczy i większego tłokorozdzielacza. Mianowicie wiem, że maksymalne napięcie, jakie przyjmuje nastawnik, to 4,5 volta, więc domyślam się, że same wartości wpisane w mapę powinienem zostawić takie,...
U mnie jest coś takiego troche dziwne bo dużo tego. Może ktoś wie o co biega? Address 01: Engine Controller: 038 906 018 BR Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2113 Coding: 00002 Shop #: WSC 31480 5 Faults Found: 00741 - Brake Pedal Monitoring Monitoring statusu pozycji pedału hamulca 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 17958 - P1550 - 35-10 - przeładowanie...
nie wiem jak jest z oktawiami[robię z ciężarówkami] ale to nie ma do rzeczy -kąt wyprzedzenia to jest właśnie zapłon pużny lub wczesny,to jest tdi ,więc elektronicznie jest dobierana dawka,ale przecież tam nikt nic nie kręcił ,więc nasówa się że facetowi przeskoczył ząbek na pasku [to jest 4 mm] -więc jeśli są znaki i jakaś procedura odpowiednia dla...
to nie o to chodzi, kiedyś miałem golfa IV SDI z zerwanym rozrządem i po założeniu głowicy od TDI auto niby normalnie jeździ ale straszny odgłos z kolektora ssącego dochodzi, przy 100km/h jest głośno jak w traktorze. Dźwięk podobny jak by bez kolektora dolotowego jechał, klient narazie tak jeżdzi ale kiedyś trzeba to zrobić. A teraz walczę z octavią...
Dzień dobry, zacząłem się bawić EDC15 na swojej Octavii AXR, spotkałem się z następującą zagwostką. Oczywiście w EDC15 istnieje coś takiego, co nazywa się Smoke Limiter, który limituje dawkę paliwa w stosunku do masy zassanego powietrza (MAF). Wszystko pięknie, natomiast przyjmijmy pewien algorytm. Wszystko w dużym przybliżeniu. Pojemność jednego cylindra...
Odgrzewam kotleta. Latem wymieniłem czujnik temperatury, jednak nie przyniosło to żadnej poprawy. Sprawdziłem zarówno stary, jak i nowy czujnik za pomocą komputera diagnostycznego oraz multimetru – oba działały prawidłowo. W tytule sugerowałem zmianę dawki startowej. Aby zasymulować zimne warunki latem, dołączyłem do obwodu opornik, którym mogłem sterować...
sharan dawka dawka promieniowania dawka wtrysk
poduszki zawieszenia spalić lutownica odkurzacz gwint wirnik
kettler sterownik mikrokomputer cobra1
Migająca dioda w transformatorze lampek choinkowych Repairing Software on Vortex LED-V32ED2D TV