Wiesz, raczej nie potrzebujesz do tego schematu, swoj pierwszy taki klucz zrobiłem 'na oko' bazując na samych pomiarach zacisku i muszę Ci powiedzieć ze działał długo i jeszcze by pracował ale kupiłem profeske wiec ten lezy w szufladzie...
nie wiem czy ten model ma pompę ABS-u z tzw. samotestem... ale jesli ma ten sam typ układu co np. Audi to, to co opisujesz nie jest usterką, a normalną pracą układu... np. w Audi B9 moduł ABS-u po przekroczeniu 40km/h wykonuje "krótki test" który to objawia się tzw. "zachrobotaniem" czy też jak to określasz stukaniem słyszanym właśnie z przodu auta......
Podgrzej opalarką rurkę.
Po naciśnięciu hamulca popuść odpowietrznik i zobacz czy będzie dobrze, może przewód elastyczny się rozwarstwił w środku, miałem już taki przypadek.
Jeżeli jest dobrze odpowietrzony , a objawy masz takie jak piszesz , to znaczy , że nie działają samoregulatory szczęk w tylnych bębnach . Szczęki składają się do oporu wciskając tłoczki cylinderka do końca . Jeden ruch pedału hamulca jest za mało żeby szczęki dotknęły bębna , zbyt mała wydajność pompy , więc po kilku razach masz hamulce .
Prawdopodobnie uległa awarii pompa hamulca
Może problem z podciśnieniem serwa.
Zapowietrzony układ hamulcowy
Najpierw włączyć i zobaczyć jak tył świeci tzn czy nie robi się choinka. Wskazana druga osoba żeby hamulec nacisnęła.
Jeżeli pedał wpadł w podłogę to można podejrzewać nieszczelność i wyciek płynu (tu z reguły jest miękki pedał hamulca), albo uszkodzenie sprężyny powrotu lub może serwa, ale trzeba dokładnie sprawdzić.
(bodajże symbol ręcznego) Zapewne informuje Cię o tym ale ty masz akurat przy odpalaniu zaciągnięty hamulec ręczny.
Albo czujnika nad hamulcem
Koledzy sprawdziłem chyba wszystko co było możliwe do sprawdzenia i decyzja zapadła, sterownik ABS poszedł na renegerację. Pozdrawiam i dziękuje bardzo za zaangażowanie w pomoc!
Nie rozumiem pytania, i co niby ma znaczyc to stwierdzenie "dziecinna prowokacja"?
Odpowietrzają dwie osoby - jedna wciska pedał hamulca, druga operuje przy odpowietrznikach
sprawa rozwiązana dziękuję wszystkim za pomoc.
Autodata podaje żeby dokręcić to na 225Nm, popuścić i dokręcić o 50Nm i 60stopni. Koło opuszczone hamulec wciśnięty. A w rzeczywistości to każdy pierze to pneumatem, albo dokręca w opór.
Wiesz co to serwo hamulcowe i jak działa?
Witam. Mam takie pytanie: czy to że zerwała mi się linka od ręcznego może być przyczyną tego że mam miękki pedał od hamulca? Wciskam go, jest twardy, po chwili zaczyna mięknąć i wpada prawie do końca. Wymieniałem też klocki z przodu bo już się skończyły i zastanawiałem się czy układ się nie zapowietrzył ale gdyby tak było to świeciłaby się kontrolka...
Przewody byly ok, powtorne odpowietrzenie pompy dało efekt.
ATE są bardzo dobre dopóki nie zardzewieją, a idzie im to bardzo szybko, czasem wystarczy że samochód tydzień postoi nieużywany i już po hamulcach.
Witam kolego sprawdź cz widzi ci w parametrach czujnik hamulca i sprzęgła pozdrawiam.
Uszkodzony był przegub wewnętrzny i łożysko w piaście
Linka hamulca postojowego też może być winna.
Witam wszystkich! Mam problem w mojej Skodzie Octavi2 jak w tytule objawiło się duże pulsowanie pedału hamulca i drżenie kierownicy przy niewielkiej już prędkości. Kilka tygodni temu przy dużych mrozach rozleciało się kolanko przewodu podciśnienia z pompy do serwa jak się okazało ktoś je wcześniej lutował nieudolnie i zakleił czarną taśmą. Po rozszczelnieniu...
Jeśli chodzi o błąd Epc to może dotyczyć elektryki? a konkretnie nie działających świateł hamowania? Właśnie zauważyłem ze ich nie mam. Bezpiecznik ok, żarówki ok, zostaje chyba tylko czujnik pod pedałem hamulca. Resztę sprawdzę jutro.dzięki.
To jak zapalił normalnie, czy nie ? bo kontrolka ABS-u to z zapalaniem nie ma nic wspólnego, ewentualnie może sygnalizować jakiś problem z hamulcami.
Witaj, może troszkę dziwne pytanie ale czy podczas wsiadania w aucie masz zaciągnięty hamulec ręczny. Pozdrawiam
Proponuję sprawdzić dzwignię hamulca ręcznego :) otwórz szybę, podłącz miernik, zamknij auto i sprawdz pobór prądu, jak jest zawysoki to zaciąg hamulec ręczny sprawdz co się dzieje.
Brak lub słaby hamulec, czyli szukaj przy masie.
Policz, musisz mieć turbo, zmiana stopnia sprężania, smarowanie turbo, intercooler plus węże, sterownik. Nie wiadomo czy wystarczy wydajności wtrysków lub pompy. Wydasz kupę kasy i dalej będziesz miał rzeźbę w brązowym materiale plastycznym. Generalnie da się, ale taniej będzie kupić silnik+sterownik. Pomyśl o zawieszeniu i hamulcach
Pewnie ten sam efekt będzie, jak zaciągniesz hamulec ręczny - brak masy nadwozia.
Zobacz na http://forum.octaviaclub.pl Na pewno znajdziesz odpowiedź, albo nawet kogoś, kto w twojej okolicy będzie w stanie Ci pomóc. W/g mnie masz problem z czujnikiem stopu przy pedale hamulca, ale pewności nie mam...
jak puszcze nogę z gazu i zaczynam hamowac silnikiem, bez wciskania hamulca.
Nad pedałem hamulca.Trzeba zdjąć te płyty osłoniajające znad nóg kierowcy
Najprawdopodobniej zacinajace się łopatki zmiennej geometrii ale sprawdź podcisnienie sterujące grucha. Hamulec nozny działa dobrze.? Nie jest twardy
Dziś to nawet robiłem bo się akurat Golf IV trafił na wymianę sprzęgła. Też łapa nie przeżyła, zamiast gwintów to się tylko biały proszek wysypał. czy jest problemem z odkrecenie śrub M10 Problemu nie ma, z urwaniem. :) Trzeba najpierw górę odkręcić i opuścić trochę skrzynię żeby 2 górne dało się wyjąć, wkręcone są one w skrzynię a ta niżej też się...
Kolego może to zabrzmi paradoksalnie ale ja bym sprawdził czujniki pedału hamulca, ponieważ już w starszych typach było że jak zapalała się ( sprężynka) to było wiadome że czujnik stop jest uszkodzony. Włączając hamulec podczas jazdy, równocześnie pedał gazu automatycznie odłącza turbo.
Twardy hamulec -brak podciśnienia (jedna z przyczyn), brak podciśnienia - brak sterowania turbiną.
W tym aucie przy dźwigni hamulca noznego nie ma czujnika. Jest czujnik na pompie hamulcowej. Jest to właśnie czujnik halla
Witam mam problem z samochodem skoda octavia 1.9tdi rok 1998. Zaciski tył po naciśnięciu hamulca nożnego albo ręcznego mocno trzymają. Wymieniłem reperaturki oraz jeden tłoczek i z jednej strony też prowadzenia ,nasmarowałem specjalnym do tego smarem i jest dalej to samo.Myślałem że przewody trzymają ale gdy zacisk trzyma odkręcam przewód oraz linkę...
Ew jedź na stacje diagnostyczną i za dwie dychy sprawdzą Ci całe zawieszenie łącznie z amortyzatorami i hamulcami. Na dodatek zrobią to szybciej niż Ty zakładałeś temat.
Od tego zaczynasz. Zwłaszcza że. Ide do auta dopiero wduszenie hamulca pomaga zęby zgasły. Więc raczej go wymień, nie jest drogi.
przy hamowaniu drga kierownica i lekko pedał hamulca Tarcze jak nic. Nie ma się co zastanawiać tylko wymienić.
Szukaj nad pedałem hamulca. Można go spróbować rozciąć i przelutowac. Jak nie to wyślij komuś do naprawy.
Witam, od paru dni wyskoczyl mi blad abs, po wizycie u mechanika okazało się wszystko w porządku, 2 dni później podczas jazdy zapalila się kontrolka od hamulca recznego mroga i piszczy przez 5 sec i się wylancza, potrafi tak pare razy na dzień się zapalić. Czy ktoś może miał już taki problem, proszę o pomoc?
Prawdopodobnie sterownik widzi inne prędkości z kół i zaczyna reagować po naciśnięciu hamulca. Najlepiej podpiąć pod komputer i zobaczyć pomiary prędkości z poszczególnych kół, będzie wtedy widać w którym kole jest problem.
Nowa pompa, nowy płyn, hamulce odpowietrzone, pedał hamulca nadal miękki idzie ponad połowę skoku w dół, na zgaszonym silniku jest twardy mur beton jak trzeba, czy to możliwe żeby samo wspomaganie tak zmiękczało pedał hamulca? zaobserwowałem jeszcze , że podczas hamowania na piaseczku abs podbija hamulec mocno w górę, właściwie tak, że wraca do górnej...
Dodam też, że przy przytrzymaniu mocnego pedała hamulca zapala się kontrolka spalonej żarówki. Czy to może mieć związek z problemem ukończenia testu drogowego? Spalone jest światło stopu LED w tylnej klapie, dzisiaj zamówię i wymienię, zobaczymy, czy coś pomoże w ukończeniu testu. Całkiem możliwe że przez brak jednego stopu nie przechodzi pozytywnie...
Witam, mam taki problem ze swoja Octavia.Po wymianie tarcz(przód) pedał hamulca wpada w podłoge jak w masło co prawda hamuje ale słabiej jak przed wymiana. Układ został odpowietrzony ,płyn wymieniony co nic nie zmienilo. Póżniej wymieniłem pompe hamulcową i tłoczki w zaciskach(prowadnice) co też nie przyniosło efektów. Już nie wiem co robić może ktoś...
Ta zielona kontrolka jest stosowana w automatach. Oznacza konieczność wciśnięcia pedału hamulca w celu zwolnienia blokady wybieraka. Ale jakim cudem pojawiła się ona w manualu, tego nie wiem. Może jakaś usterka licznika, złe kodowanie, licznik z automatu itd.
Tak, jak już kolega pisał. Aktywuje się VAG-iem w 09 Centralny zespół elektryczny poprzez długie kodowanie, można również ustawić żeby zapalały się po zwolnieniu hamulca ręcznego. Zmiany te można napewno dokonać w samochodach: Octavia II, Golf V, Touran, Eos, Passat 3C, Jetta K. Usługa ta ksztuje od 80-100zł na serwisie i jest ona traktowana jako podpięcie...
Układ podciśnienia (ostatnie zdjęcie) służy do wspomagania hamulców i sterowania osprzętem silnika jak turbina egr, itp. Nieszczelnosc objawia się słabymi hamulcami i brakami w mocy w autach z turbiną oraz czasem wyższymi obrotami jalowymi które raczej zwiększenia drgań nie powodują. Czy twoje autko jest po jakimś chipie?
W O2 przed liftem da się załączyć VCDSem przeciwmgielne jako dzienne. Zapalają się (chyba na 50%) automatycznie, po zwolnieniu hamulca ręcznego. ,lampy muszą mieć przecież homologacje niestety Masz rację.
Może było coś grzebane w oprogramowaniu,u mnie mam właczoną opcję "światła dzienne w trybie amerykańskim" czyli jak jest zaciągnięty hamulec ręczny to nie świecą.Sprawdzenie VCDS-em powinno pokazać gdzie masz błędy.
Znalezione w sieci : Grubość tarczy hamulcowej przedniej osi 22,00 mm Dopuszczalna wartość zużycia grubości tarczy hamulcowej przedniej osi 19,00 mm Grubość tarczy hamulcowej tylnej osi 9,00 mm Dopuszczalna wartość zużycia grubości tarczy hamulcowej tylnej osi 7,00 mm Grubość wykładziny hamulcowej tylnej osi bez pokrywy 11,50 mm Grubość wykładziny hamulcowej...
Podczas jazdy Skodą Octavią od kilku dni często pojawia się sygnał i świeci czerwona kontrolka jak przy zaciągniętym hamulcu ręcznym, najczęściej po skrętach w lewo lub prawo.
Natomiast nieszczelność nigdy nie przełoży się na zmniejszenie wskazań MAP. To zwal wąż z serwa hamulców i zobaczysz czy się nie zmieni.
miałem podobny problem z moim seatem toledo 2004r, sprawdź czy masz światła stopu. Czujnik hamulca wysiadł i po odpaleniu właśnie mrugała kontrolka siec żarowych, po wymianie czujnika wszystko było ok. Dodam, że siwce sprawdzałem i były dobre.
To nie do końca tak działa. Wszystko się zgadza poza tym że styk zasilajacy jest po wyłączeniu wycieraczek zwierany z masą. Wycieraczka ma silnik komutatorowy i magnesy stałe ,z rozpędu jest więc prądnicę a zwarcie gasi prąd i robi za hamulec. Uszkodzenie przełącznika jest więc realną przyczyna,ale warto zajrzeć do samego silnika pod pokrywę.Wszystkie...
nie samochód jeżdzi normalnie tylko niema go jak zatrzymać z zależności co uszkodzone jest w ABS samochud będzie zwalnial w momęcie zapieczonych hamulców lub uszkodzonej turbiny
Kontrolka świec żarowych jest podpięta w jeden obwód ze światłami hamowania i nawet przepalenie żarowki będzie sygnalizowane tą kontrolką, sprawdż także wyłącznik STOP przy pedale hamulca Tylko dlatego, że Kolega był uprzejmy setnie mnie ubawić - nie wlepię ostrzeżenia. Do pisania tym podobnych bzdur proponuję znaleźć inne forum.
Skoda Octavia ambiente- załącza się wentylator chłodnicy po włączeniu zapłonu. Witam! Wczoraj wieczorem zaparkowałem auto(wszystko było ok) dzisiaj rano po przekręceniu kluczyków zapaliły się kontrolki (wspomagania,hamulca (na czerwono" kontroli trakcji,poduszek powietrznych) przy tym są trzy głosne sygnały dźwiękowe! Od razu załącza się wentylator...
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
Witam! Mam problem a mianowicie Octavia II 1.9 BXE 2010 pojawia się błąd P0571 (włącznik świateł hamowania na pompie) czujnik zmienieny, światła działają prawidłowo , błąd można wykasować do momentu wciśnięcia pedału hamulca. W parametrach silnika czujnik działa prawidłowo natomiast w systemie ABS już nie. Gdzie może leżeć problem? Jakie wartości powinny...
octavia 99 r 1,6 sr pulsuje tak jak by samochód wpadał w poślizg i włączał się abs czasami przy jeździe słychać ale gdy podniosę samochód to cały czas słychać "terkotanie"
Trochę przesadzasz, zasada jest taka 1) Audi 2) Volkswagen 3) Seat 4) Skoda Zobacz jak wygląda nowy Golf szczególnie polift a Octavia, inne materiały, wyposażenie, wykonanie itd. Passat b8 a Superb to też przepaść. Wg mnie Volkswagen mocno aspiruje do poziomu Audi czyli Premium jak Mercedes czy BMW, natomiast Seat czy Skoda to odpowiedniki budżetowe....
Jeździłem autem, martwią mnie słabe hamulce i słabe przyspieszenie. Na zimnym jałowym silniku nic nie trzęsie, pracuje równo. No to nad czym jeszcze się zastanawiasz? Auto od handlarza, silnik myty itp. To plus przebieg powinno zdyskwalifikować ten samochód z dalszych rozważań. Słabe punkty - gnijąca tylna klapa, progi z przodu plus przednie błotniki....
W pracy mam PEUGEOT PARTNER i przy zatrzymywaniu jest takie "charakerystyczne " działanie hamulców. Ale jak Masz doświadczenie to napisz jak sprawdzić czy mój ABS działa poprawnie?
Witam, mam pytanie w związku z przyciskiem od ogrzewania tylnej szyby. Kiedy nacisnę hamulec to zapala mi sie żarówka w tym przycisku nawet wtedy gdy kluczyka nie ma w stacyjce. Czy to jest normalne a moze jest gdzieś jakieś zwarcie w instalacji?
Sprawdź mocowanie silnika i skrzyni tzn. poduszki na których jest zawieszony, wjedz na kanał zaciągnij hamulec ręczny i ruszaj na pół sprzęgle do przodu i tyłu a diagnosta lub ktoś inny co ma trochę pojęcia zobaczy która poduszka najbardziej jest wybita.
Poza tym mechanika to nie tylko wymiana silnika na inny, to już jest ostateczność. Policz sobie np. Amortyzarory, akumulator, opony, parę gumek w zawieszeniu, klocki hamulcowe i co Ci wyjdzie? Duzo więcej niż blacharka za 1500, tyle że z rdzą można jeździć, a bez hamulców i na slikach nie bardzo. Pozdr
w komunikacie pisze blad czujnika wysokosci obrotow A czym to czytasz? Jurku, KWZ byłby raczej stały a przecież po wyjściu z trybu awarujnego auto jedzie... ( jeszcze takie pytanie czy to normalne ze gdy sie naciska wielokrotnie szybko hamulec to obroty rosna? czy moze to ma zwiazek wlasnie z ta usterka?) Normalne
W trakcie jak plaka dostaje to chodzi beż nie czyli jak by nie dostał paliwa. Właśnie podstawiłem sterownik od passat b6 numery vw różniły się literami reszta zgadzała się. Niestety jest tak samo nawet nie myśli o odpalaniu na tym sterowniku błędy od elektrycznego hamulca i komunikacji abs ale to normalne. Kontrolka swiec i wentylator to samo co na...
To trochę kicha bo ja jestem z środkowej Wielkopolski czyli to jest 300 km w jedną stronę. Tym testerem u mnie byś spokojnie sprawdził, bo jak się zamknie układ to wężę aż puchną czyli idzie ciśnienie. A może jak nie czujesz boostu i słabo wstaje to po prostu wymień gruszkę? https://allegro.pl/oferta/zawor-wastegat...
Coś nie tak ze stacyjką, pewnie wyrobiona kostka. Na próbę, bez pośpiechu spróbuj przełączać kluczykiem na poszczególne pozycje stacyjki, obserwując kontrolki i reakcję rozrusznika. Pewnie potwierdzą się moje przypuszczenia i kostka stacyjki będzie do wymiany chyba, że uszkodzona będzie też część mechaniczna, to wówczas cała stacyjka. Ojciec obstawia,...
1. Nie ma LPG 2. Katalizator i tłumiki żadnych dziwnych odgłosów nie wydają 3. Filtr powietrza - wymieniałem przy ostatnim przeglądzie (jakieś 11000 km) - ale spróbuję wymienić - w końcu to żaden koszt. 4. przewody WN chyba też OK (na oko) – a po czym poznać że coś z nimi niedobrze? 5. ABS jest, żarówki w stopie identyczne z oryginałem –...
Przecież to jest na rynku już dobre dwadzieścia lat, od momentu pokazania się elektrycznych hamulców ręcznych. Byle pierwszy lepszy mechanik ma oprogramowanie które umożliwia cofanie tłoczków. I nie cofnie, właśnie to sie zmieniło "To znaczy dawałoby się, ale program diagnostyczny ODIS S używany przy serwisie świeżych samochodów grupy VAG nie jest...
Sprawdź podciśnienia w układzie sterowania turbiną. Po zdjęciu któregokolwiek wężyka powinieneś usłyszeć syknięcie - zassanie powietrza do układu. Jeśli tak będzie to jest OK i trzeba szukać dalej. Jeśli tak nie będzie to mogła się któraś z końcówek węży podciśnieniowych zużyć/złamać albo któryś wężyk przetrzeć. Jeśli nie ma podciśnienia nie będzie...
Zacznę tak - O2 - skrót dla Octavii 2, VCDS - jest to interfejs diagnostyczny do samochodów z grupy Volkswagen (Audi, Seat, Skoda) - więcej znajdziesz na necie. Co do komputera i tempomatu - wszystko zależy od modułu pod kierownicą. Istnieją 3 warianty: Lowline - nie obsługuje niczego - taki najprawdopodobniej masz ty Midline - obsługa manetki komputera...
Niestety nie da rady tego zrobić. Próbowałem sam, zdemontowałem łapę silnika, opuściłem go na lewarku i ujrzałem kolo pasowe. Klucz udarowy dewalt z ciężkiej serii nie ruszył śruby nawet o milimetr, założyłem przedłużkę i 3 metrową rurkę, wszystko sprężynuje, wygina się, ale za nic nie chce pójść. Zrobiłem tak jak wszyscy. czyli 4 bieg, hamulec do oporu...
Octavia I jak Golf IV przekładka do kasty 99 silnik na pompie wszystkiego praktycznie z Octavi I 2002 na pompowtrysku. Przełożony został ABS/ESP czujniki itp wszystko działa jedyne co to sterownik wyrzuca błąd nieprawidłowego kodowania. Z mojego doświadczenia, to typ hamulców ( spisywany z etykiety w bagażniku) , sterownik silnika skrzynia biegów ew....
I jak na złość do tego wszystkiego jeszcze dzisiaj braklo hamulców. Przy zahamowaniu pedal zrobił się twardy i nie można go wcisnąć w żaden sposób bo coś pompuje go w górę. I jak nacisne na niego noga to słychać syczenie. Dodam że dwa serwa miałem już wymieniane... Czy te usterki mogą łączyć się w jedno ? Jaka część może to wszytko psuć?
Ciągnie na zimnym tak jak na ciepłym, tylko nigdy nie pałuję silnika na zimnym . Spróbuj jak jest zimny podgrzać opalarką albo suszarką do włosów zawór n75 lub wymontuj go i umyj w zmywaczu do hamulców podając napięcie 12V krótkimi impulsami i sprawdź czy poleci na zimnym Zawsze to taniej niż bawić się w wymiany podzespołów Jeśli silnik pracuje równo...
I jak, udało Ci sie ogarnąć tą wiązke?? Jak poradziłeś sobie z włącznikiem stopu? Jakis czas temu ubierałem w wiązke Gofa V po powodzi no i właśnie przez ten cholerny przełącznik pedału hamulca poddałem się, a autko 2 miesiące czekało na odpowiednią wiązke bo nigdzie nie mogłem takiej dostać. Miałem tam identyczna sytuacje jak u Ciebie, przełącznik...
Jutro wieczorem zrobie logi. Jeszcze pojezdze nim dynamiczniej, moze nabierze auto mocy, bo chwilami byl przyrost mocy ale na moment. Powymienialem wezyki, mialy koncowki popekane, jeszcze zostalo jakies 1,5 m wezyka do wymiany, lacznie wymienilem wszystkie lacznie z podcisnieniem do serwa hamulca i okazalo sie ze rurka od serwa byla peknieta i sklejona...
Witam Generalnie nie naprawiam elektryki samochodowej ale jestem u rodziny i Brat posiada taki samochód jak w temacie postu. W samochodzie wszystko działa po za światłami stopu, sprawdziłem bezpieczniki, żarówki, włącznik który jest podłączony do pedała hamulca. Wszystko jest Ok, z tego co wnioskuję do przełącznika nie dochodzi napięcie i nie wiem teraz...
Auto wyżej wymienione z roku 97r, ma taki problem dodam że nie zawsze, po dodaniu gazu samochód zawiesza swoje obroty w przedziale 1800-2000 czasami i faluje, przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana, rurki podciśnieniowe posprawdzane, nieszczelności w kolektorze nie znalazłem (psykałem plakiem wszędzie) błędy pod vagiem: 15xx-coś ze sterownikiem hamulca...
Witam!Mam Problem z Moja Octavka :cry: Od pewnego czasu zaczeły mi migac kontrolki ABS ASR od hamulca recznego wariuje mi wskazówka Obrotomierza i do tego dochodzi kontrolka oleju! Odpalam samochód i jest wszystko od,po ok 10min wyskakuja te kontrolki i zaczyna włączać sie sygnał ostrzegawczy(piszczenie) samochod dalej chodzi normalnie,zgasze silnik...
jak kolega wyzej napisał sprawdz bloki pomiarowe i kanał 006 i bedziesz tam widził czy wartosci sie zmieniają gdy wciśniesz sprzęgło, hamulec i gdy bedziesz właczał tempomat Dodano po 2 sorry teraz patrzyłem na zdjecie i ten rok napewno ma inne mnetki, takie jak np golf 4 czy skoda octavia
Witam, chciałbym zapytać o poradę. Mam Octavię I 1,6 BFQ z LPG sekwencyjnym i mam problem z silnikiem. Komputer pokazuje błędy: P0404 Sterowanie recyrkulacji spalin Zakres obwodu / wydajność, P0171 mieszanka zbyt uboga bank 1, P0138 sonda za wysokie napięcie bank 1, czujnik 2 Problem polega na występowaniu nie równej pracy silnika po dobrym rozgrzaniu...
bezpieczniki są dobre również te na akumulatorze śniedzi nie widać a niestety nie znam angielskiego by przetłumaczyć błąd dosłownie sygnał na zewnątrz ..... i nie wiem specyfikacja? Dodano po 8 kontrolka abs-u nie zapala mi sie nawet po zapłonie tzn wogóle nie świeci a abs rowniez nie działa kola sa zblokowane przez cały okres trzymania nogi na pedale...
U mnie jest coś takiego troche dziwne bo dużo tego. Może ktoś wie o co biega? Address 01: Engine Controller: 038 906 018 BR Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2113 Coding: 00002 Shop #: WSC 31480 5 Faults Found: 00741 - Brake Pedal Monitoring Monitoring statusu pozycji pedału hamulca 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 17958 - P1550 - 35-10 - przeładowanie...
Oto kilka rzeczy które udało mi się dziś ustalić. 1) Hamulce przetestowane pod kątem 3krotnego naciśnięcia na pedał hamulca i efekt - za 3ci razem hamulec twardy i auto hamowało jak wyłączonym silniku... 2) Króciec vacum pompy jest bardzo luźny. 3) Wężyk od n75 wydawał się przetarty więc przeciąłęm go w tym miejscu i tutaj wpiąłem się strzykawką 100...
Sprawdziłem vcds i wyszło że tylko hamulec zmienia na 11 z 00 a sprzęgło nic. Pewnie czyjnik padł. Rozebrałem dół i się okazało że czujnik jest dobry bo na multimetrze zwiera i rozwiera, ale ma za krótki bolec i nie dotyka do pedału na swobodnym. Jak zacząłem go wyjętego z mocowania naciskać tak na vcds też zaczęło się zmieniać z 0 na 1. Naprawiłem...
Zazwyczaj najgorzej jest rano po dłuższym postoju dlatego sprawdzałem dziś szczelność i niby jest ok. Szczelność instalacji gazowej? A kolektora ssącego już nie? Przez 8 lat na tych ustawieniach nic się nie działo. Bo układ dolotowy był szczelny. Przepustnica czysta, adaptacja była robiona? Świece w jakiej kondycji? Może w nich leży problem? Dziś wyczyściłem...
Hamulce też wchodzą w ten zestaw.
Świeci ci się kontrolka od poduszki powietrznej (u mnie zawsze za każdym razem jak ruszę wtyczką od fotela) więc poprawiam ja i kasuję ten błąd ten błąd sam się nie wykasuje i nie zniknie. Co do nagrania słyszałem pikanie auta czyli np: nie zapięty pas czy hamulec postojowy włączony -powinna się świecić wtedy odpowiednia kontrolka nie zauważyłem która...
Niestety wystepuje to przy swiatlach stopu przy dlugich oraz jak przekrecam kluczyk w pozycje , ktora daje mozliwosc wlaczenia nawiewów. Dodam ,ze auto to 2 letnai octavia i genaralnie nic sie nie dzialo wczesniej. Prosze o wszelka pomoc jak by cos przyszlo panu do glowy. Radio raczej z wyzszej polki choc bylo ostatnio rozkrecane. Dodam ,ze jak np....
W jakim stanie masz turbinę, bo nadmierne obroty silnika bez powodu mogą sugerować zużyta turbinę i zalany olejem układ interkulera. Czy silnik sam się "uspokoił", czy zgasiłeś go wysokim biegiem i hamulcem. Ciśnienie w cylindrach różni się, więc silnik początkowo może kopcić na biało i nierówno pracować. Sugeruję udać się do dobrego fachowca od diesli,...
octavia hamulca ręczny scania hamulca naciśnięciu hamulca
adapter wattage omega pulsacja dźwięk jednej słuchawce lenovo
faac740 fotokomórki ekspres naprawa
Program na Arduino GIGA do obliczania faz Księżyca Yamaha TSR-400 brak dostępu do radia internetowego