Po lewej stronie kolumny kierowniczej widoczny po ściągnięciu tego dużego plastiku nad nogami kierowcy. Żeby wyciągnąś przełącznik świateł pod którym też jest śróbka trzeba go wcisnąś w pozycji wyłączony i przekręcić na światła pozycyjne i wyciągnąć. Tak pozatym co ci sie dzieje, bo np szybami lusterkami i centralnym sterują pośrednio moduły przy silniczkach...
Nie połączył się komp z modułem drzwi. nie zapala się lampka na suficie Standardowo zginta wiązka bądź wtyczka w module w tych drzwiach.
Jeśli byly elektryczne szyby oryginalne to musiał być moduł sterowania drzwiami. Tam dochodzą dwa zasilania. Ten moduł steruje zamkiem i szybą.
Podstawa, diagnoza modułu komfortu. Zakładam że na leci na "vanie" jak są moduły w drzwiach. Potem zasilania modułów .Nie trać nadziei ,diagnozuj.
Oryginalne wymagają modułu komfortu. Z silnikiem szyb zintegrowany jest moduł drzwi. Cała komunikacja miedzy modułami drzwi a modułem komfortu odbywa się przez cyfrową szynę danych CAN-Comfort. Choć nie wiem czy sam jeden moduł drzwi nie ruszył by i dało by się sterować tą jedną szybą.
To zostaje moduł w napędzie szyby.
To jak masz "manualne" otwieranie to przewody do centralnego idą przez słupek w drzwiach i tam można sie podpiąć. Idą do modułu komf. pod schowkiem. Kolorów nie pamiętam.
Zależy mi na uruchomieniu szyb elektrycznych. Czy to wyłączone immo może być powodem ich nie działania ? Czy po zdjęciu tapicerki drzwi, na złączach sterowników w drzwiach jest zasilanie, masa, CAN ? Czy przekręcając i przytrzymując klucz w zamku drzwi w pozycji "otwórz" jest reakcja szyby ?
Poodpinaj poszczególne drzwi, wejdź w fukcję 008 diagnozy CMK i zobacz gdzie widzi "drzwi otwarte"
z kasety zamka do modułu w drzwiach, dalej po CAN. Ja bym zaczął od kaset zamków. Obydwu. Diagnostyka wskazana.
Panowie!!! wilgoć i jeszcze raz wilgć.Ten p;ierwszy przypadek Kolegi Z Octavią,przy takim poborze prądu na postoju,to moduł komfortu-może któryś zamek drzwi.
Właśnie wyczytałem na forum Skody, że w tym modelu jest jeszcze jakiś moduł w drzwiach kierowcy. Może tam zajrzyj. Dodano po 2 Bo moduł komfortu oczywiście masz przy nogach kierowcy.
Połamane przewody w przelotce drzwi.
LUSTERKO 6PIN - podstawowe LUSTERKO 7PIN - dodatkowo ma lampkę "Entry light" Kodowanie modułu w drzwiach na "Entry light" i będzie świecić. ( jeśli hw sterownika drzwi ma na pokładzie mosfet do sterowania i jeśli jest pin w gnieździe :) )
Na dzień dobry to zobacz czy masz dwa stałe plusy na modułach w obu drzwiach drzwiach.
jak sie nie mylę to jest w drzwiach kierowcy
A skąd pewność że to moduł, a nie wiązka drzwi kierowcy?
Sprawdź dokładnie wiązkę wychodzącą z modułu zamontowanego w drzwiach kierowcy. Szukaj przetartych lub zaśniedziałych przewodów albo korozji w samym module.
Sedan 1.9 TDI 110 km 1999 Proszę bardzo. Chcę nadmienić, że moduły "rozmawiają" ze sobą. Dodam również, że sterownik/silniczek szyby musi być taki sam, jaki był.
To pewnie moduł komfortu odcina zasilanie na lampki bo ma nieustalony stan jednego z mikroprzełączników któregoś zamka. Ja walczyłem dlugo aż wymieniłem żarówke w lampce drzwi i od tego czasu spokój. Jak masz bład w module komfortu bodajże 953 to to co u mnie.
sprobuj odpinać pojedynczo ten tył prawdopodobnie samochód nie widzi zamkniętych drzwi
Rozebrałem drzwi i nie znalazłem
Sprawdź przewody od komunikacji pomiędzy modułem komfortu a modułami w drzwiach. Popatrz w bloki z którymi drzwiami nie masz komunikacji, może być tak że siadł któryś moduł w drzwiach i robi zakłócenia. Możesz próbować wypiąć moduł w drzwiach i patrzeć czy reszta działa, później następne drzwi i rak dalej.
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
A czy przypadkiem nie otwiera ci sie reszta drzwi za drugim nacisnieciem guzika? takie kodowania modułu komfortu maja autoa w Uk, to bardzo tam popularne dla grupy VAG. Diagnostyka VAg-iem i sprawdzisz gdzie sa bledy.
Sprawdzałeś zasilania żarówką ? Kable lubią się łamać, dobrze sprawdź drzwi driver'a.
Dzięki za podpowiedź ale czy jest możliwość podpięcia pod moduł komfortu ponieważ wszystkie przewody podciągnięte są właśnie do modułu.
czemu zamek centralny nie reaguje na wysyłane sygnały pomimo świecenia kontroli? Uszkodzony jest któryś zamek - konkretnie mikrostyk. Bądź trzeba naprawić wiązkę w drzwiach kierowcy.
Co do modułu, to wiele pozornie identycznych modułów ma inne płytki, więc ciężko będzie znaleźć identyczny. Poza tym na Allegro takie kosztują ponad 300 zł od sztuki. Dodatkowo zastanawia mnie to, że problem jest tylko od wewnątrz, ale panel raczej działa z tego, co sprawdzałem multimetrem (zmienia się rezystancja). Wiązkę w drzwiach zrobiłem między...
Witam, posiadam Skodę Octavię z 2000r. Potrzebuje dostać sie do modułu komfortu. Czy moduł znajduje się w drzwiach czy pod deską? Dziękuje za podpowiedzi.
Zalanie odpada bo to octavia a nie passat,przerwy nie ma-opisałem to. Czy kodowanie może się zmienić tak,że tylko jedne drzwi będą "niewidoczne"?
jakie masz napiecia na can w module drzwi?ile + na tym module? w tych autach potrafi zgnic calkowicie pin w przelotce dokladnie to posprawdzaj
Więc problem bym z mikrostycznikiem w drzwiach? Czy z modułem komfortu? Mam ten sam problem
To nie jest oznaczenia modułu a silniczka sterującego. Moduł zapewne jest oznaczony od 1J0 ... I moduł nie znajduje się w drzwiach. Więc jedyna opcja kupno używanego silniczka jeżeli on się zepsuł.
Ooo :D to dobra wiadomość. Myślę jeszcze czy nie zastosować w tych obwodach przekaźników. Żeby nie obciążyć nadto modułu prawych drzwi.
moja octavia jest z 1998roku. Tych modułów nie mam w ogóle (z lewej i prawej strony) ale sprawdziłem czy działają silniki podnoszenia szyb na krótko tzn. dwa kable podłączyłem pod ten silnik ( wystają tam dwa bolce) i prosto pod akumulator. Na allegro jak wpisałem moduł komfortu to wyskakuje tylko ten co jest pod kierownicą. A te co są w drzwiach to...
Wszystko zależy od wersji, jeśli są też el. lusterka. To wszystkim sterują moduły i jest to dość trudny układ, coś w rodzaju Can.
Podłączyć pod komputer i w blokach modułu komfortu będzie widać w blokach pomiarowych czy widzi wciskanie guzików w drzwiach, może pomocny będzie odczyt błędów. Przyciski podłączone są do sterowników w drzwiach. Drzwi kierowcy mają komunikacje z resztą drzwi poprzez moduł komfortu.
Moc rezystora może być 0.25W proponuję wpinać się w okolice modułu komfortu kable 13 i 7 (biało-niebieski i niebiesko-czarny) Gdzie szukać podłączenia do kierunków oraz jak rozwiązałeś problem klapy bagażnika?
Bardziej chyba chodzi o moduł sterujący przy silniczku szyby niż sam silniczek. A to z tego powodu, że ten moduł oprócz silniczka szyby steruje też silniczkiem zamka centralnego.
Tak mają niektóre wersje tych aut ...- wyłącz zapłon ,zamknij drzwi (wszystkie ) i po chwili obejrzysz przez szybę (zamkniętych drzwi) swoje kluczyki w stacyjce :) . Jest to oryginalne rozwiązanie w tych autach...Czekam na odpowiedź kogoś kto takie coś już przerabiał ... Nie ma takiej opcji by zamknęły się same drzwi jak masz kluczyk w stacyjce - moduł...
Zobaczymy . Drzwi naprawde nigdy nie były ruszane
prawidłowo założone nie wpłyną na nic,przecież te urządzenia po montażu zasilasz autonomicznie,nie mają żadnego połączenia z innymi modułami pojazdu. Dodano po 1 PS do użytkowników Octavii - czy sygnał dźwiękowy powinien sygnalizować otwarte drzwi od kierowcy?? gdyż mam sygnalizacje od pasażera i obu tylnich drzwi a od kierowcy tej sygnalizacji brak...czy...
Wtyczka przy samym zamku, tak jak piszesz. A wracając do tematu regulacji lusterek, przełącznik podmieniłem na inny i nadal działa tak jak opisałem powyżej. Ogólnie usterka nietypowa to była i jak dla mnie to niemożliwe aby była spowodowana zwarciem przewodów. Za sterowanie lusterkami odpowiedzialny jest moduł komfortu?
Zaczął bym od zdiagnozowania układu testerem. Może moduł w drzwiach się wysypał!
Przy okazji sprawdź kable w przelotce z kabiny do drzwi, oraz okablowanie w drzwiach. Zdarzało się ze gniły styki w samym module komfortu.
Tak jak robokop pisze ...... moze być zalany moduł komfortu w drzwiach lub jego zasniedziałe od wilgoci styki.
Okazało się że moduł komfortu jest do wymiany Po wymianie wszystko działa prawidło Dzięki za podpowiedzi
Można spróbować zmienić kodowanie modułu komfortu np. VagCanPro lub podobne.
Pokazuje że moduł uszkodzony. Sprawdź jeszcze kabelki w drzwiach i zobacz czy widzi w parametrach obie pozycje przycisku.
Polecam wyjęcie modułu z drzwi kierowcy, osuszenie go i przelutowanie. Zwróć uwagę na połączenie wtyk-gniazdo tego modułu.
Tak, jestem świadomy, że po wyjęciu kluczyka należy odczekać i tak robię ok 2min. i właśnie podane wartości są po takim czasie. Oczywiście zaraz po wyłączeniu kluczyka pobór prądu wynosi ponad 1A Również robiłem tak, że pozostawiłem samochód z miernikiem na dłuższy czas, ale wartości nadal bez zmian i zastanawiające jest cykliczne skakanie wartości...
Tak to podstawa,zasilanie ma być pewne.Jeszcze może być coś z can lub modułem drzwi?Sam zamek nic nie posiada w sobie oprócz silniczka i trzech mikroswitchy.
Octavia I moduł nie wymieniany . Po wymianie ok 2 tygodni wszystko działało . Moge rozebrac drzwi ale pytam bo moze ktos miał podobny przypadek i cos zasugeruje :-)
witam podłączyłem dzisiaj inny zamek i też nie działa.okazało się że przewody w drzwiach zrobiły zwarcie i elektryk stwierdził że poszedł moduł komfortu.gdzie go szukać i jak on wygląda.
Hmmmmm po twoim opisie nie wygląda mi to na komfort opisz usterkę dokładni a a co pomogę nie działa ci tylko w jednych drzwiach czy w całym aucie więcej informacjiproszę
Hej Czy ktos z was naprawiał moduł sterowania zamkiem w drzwiach?? Chodzi mi o ten przy silniku podnoszenia szyby w drzwiach. Chodzi o to ze nie podaje pełnego napięcia na silniczek od zamka podczas otwierania. Na zamykanie idzie napięcie prawidłowe ale jak juz ma otworzyc zamek to puscza na silniczek ok 2 volt. Chodzi mi o ta elektronikę http://images39.fotosik.pl/821/ad9532746...
Masz rację, dostałem odpowiedz od sprzedającego taki zestaw i rzeczywiście potrafi on wygenerować właściwy impuls. Kupiłem już taki zestaw. Czy jeśli ma on tylko jedno wyjście na kierunki to wystarczy podłączyć pod nie dwie diody i każdą z nich katodą podłączyć do obu stron kierunkowskazów w progu ? Czy ktoś mogłby jeszcze rozwiać wątpliwości i potwierdzić...
Dziekuję za pomoc,co do dźwieku jest to tykanie z przerwami-czy to moze dotyczyć modułu komfortu? Dziękuję
To nie musi być siłownik. Sprawdź przewody w przepuście. Wiązkę tylnych drzwi można w całości zdemontować i naprawić na stole. Sprawdź też, czy w module (na silniku podnośnika szyby) we wtyczce nie zgromadziła się woda. Wówczas śniedzieją styki i centralny też nie działa. Płytkę modułu wyciąga się bardzo prosto z obudowy silnika.
po zamontowaniu innego silniczka +modułu podnoszenia szyby lewe tylne drzwi (tamten komplet został zalany i nie działał) szyba chodzi tylko ze sterowania przy drzwiach nie działa przy tych drzwiach centralny zamek,domykanie,oraz przez sterowanie przy drzwiach kierowcy.:?::cry:
Cześć, W swojej Octavii 1 padł mi moduł sterowania szybami /zamkiem lewy tył. Teraz pytanie o oznaczenia. Mój moduł ma numer 101451202 najbliższy jaki znalazłem to 101451203. Jest szansa że będzie pasować? Mój moduł nie komunikuje się z VAGiem. Wiązka cała. Tuż przed ostateczną śmiercią przestał zamykać drzwi (szyba sterowanie szybą działało). Potem...
Może masz przełączone na ciągłe świecenie e lampie albo poszukaj w module komfortu problemu a czasami w przelotce drzwi - karoseria.
Masz tam moduł komfortu i moduły w drzwiach czy łączysz się z centralnym?Zimne luty sprawdzone z zamku?
brak raczej odpada bo nic nie było wyciągane, sam raczej nie wypadł, bardziej sie zastanawiam czy to faktycznie nie strzelił moduł komfortu,, pytanie tylko czy jak by strzelił to sobole nie byłoby polaczenia, czy mogło strzelić w taki sposób ze gagiem jest połączenie ale on juz sie nie łączy z urządzeniami moze tak byc? no i pttanie czy moduł komfortu...
Hmm VAG powinien meldować o błędzie zamka. W wartościach rzeczywistych widać zamknięcie/otwarcie tych drzwi? Test nastawników też nie działa?
No własnie coś mi się tak pamiętało że te z początku produkcji tak miały. CZyli zgnić nie mógł czyli co zostaje ew. ta masa ? Dziś i tak wymieniam cała kasęte drzwi lewych i zobacze co po tym się będzie działo, napisze.
Ja bym jeszcze sprawdził moduł w drzwiach kierowcy , czesto zalane i po odpięciu wtyczki problem znika. (naszukałem się kiedyś)
Zdemontuj zamek kierowcy, otwórz go i zobacz jak wygląda płytka. Lubia pękać ścieżki na płytce przez co moduł komfortu nie widzi w jakiej pozycji jest zamek i czy chcesz otworzyć/zamknąć drzwi.
Vag i sprawdzić ustawienia modułu komfortu. Albo zdjąć klamkę w drzwiach kierowcy i sprawdzić ją pod względem elektrycznym i mechanicznym.
Osobiście polecam immobiliser bezobsługowy(z pilotem).Jak coś tańszego to blokada sensorowa.Obejść to wlutowć się w moduł komfortu w drzwiach,wiertło,silikon i wyprowadzić te sterowanie z szyby.
Że co? 884073 Stoję na stanowisku, że przy każdej awarii należy najpierw sprawdzić prawidłowość funkcjonowania poszczególnych elementów (stan naładowania, ustawienia i synchronizacji), a dopiero potem wymieniać moduł komfortu :cunning:
od jakiegoś czasu co parę km (robi to też na pstoju na wył zapłonie):|central zaczyna wariować zamyka otwiera otwiera otwiera zamyka otwiera dziwne wiązka w drzwiach kierowcy sprawna vag powiedział uszkodzony sterownik w drzwiach kierowcy a po wypięcu modułu komforu nie wariuje i co wymienic ten sterownik ale jak to później dopasować
Już tak robiłem nic nie pomogło , ale dziś przeglądając wiązkę w drzwiach kierowcy ( niedomagający zamek ) zauważyłem przerwany kabel żółto - szary po zlutowaniu niedomykanie się automatyczne przestało istnieć. Nie mniej jednak dzięki za jakąkolwiek odpowiedź.
octavia I a czy mogło to się wiązac z próbą majstrowania przy drzwiach czy raczej kwestia eksplatacyjna? i pytanie lamera ile moga kosztowac te ograniczniki i jeszcze jedna rzecz moduł programu diagnostycznego nie mogł wejsc w centralny zamek czy moze byc to spowodowane awaria zamka czy raczej nieodpowiednim oprogramowaniem dodam ze pozostale moduły...
odłączyłem silnik i nie działa zamykanie drzwi chyba wszystko jest razem a gdzie ten moduł. Czy będzie trzeba kupić nowy silnik z przekładnia.
w wiązce na drzwiach żółto czarny otwórz i żółto biały zamknij oki - jeszcze tylko pytanie dodatkowe - mam octavię 1,9 sdi 1999 - ma moduł komfortu - czyli nie szukać w kostce komfortu a rozbierać drzwi i tak się podłączyć z otwieraniem i zamykaniem - auto nie posiada elektrycznych szyb - moduł ma pod kierownicą... Dodam że podawanie masy na biało niebieski...
W sterowniku modułu komfortu jest zabezpieczanie czasowe po jego aktywacji w sterowniku pojawia błąd się wyłącza zasilanie na oświetlenie wnętrza, bagażnika oraz lampek do czytania. Najczęściej któraś krańcówka otwartych drzwi lub klapy bagażnika jest w stanie pośrednim (ani otwarte ani zamknięte lub za długo otwarte).
Wszystkie krańcówki masz w przewodach dochodzących do modułu komfortu(moduł w okolicy kierownicy),przewód brązowo niebieski,bagażnik to przewód brązowo-czarny.Pozdrawiam.
Sterownik silnika szyby zostawmy na później. Do sprawdzenia wiązka drzwi sprawdzić przejścia, przewody mogą wyglądać na sprawne a w środku zgnite lub złamane jak pisałem wcześniej. Powypinaj wtyczki zdejmij wiązkę z drzwi i sprawdzaj. Moduł komfortu brak błędów? Jest z nim komunikacja?
Nie pytałem o to czy szyby działają tylko czy są bo w przypadku auta bez szyb jest inna instalacja. Podmień moduł komfortu. Wygląda to tak jakby moduł nie wysyłał do sterowników w drzwiach rozkazu o zamknięciu/otwarciu - ta informacja idzie po CAN. Bagażnik działa bo ta jest normalny siłownik. Najlepiej było by odczytać błędy z modułu komfortu. Czy...
Po pierwsze to pilotów się nie programuje - to moduł komfortu je przyjmuje do pamięci. Nie obejdziesz tego lutowaniem procesorków - skąd weźmiesz sprzęt do tego i procesory oraz wsad do nich? Jak przekładasz z innych to jest to nieopłacalne. Wymiana modułu nie zakończy się na module - by to działało to musisz wymienić sterowniki w drzwiach, przerobić...
Pojechałem z tym do mechanika ten stwierdził że uszkodzeniu legł moduł komfortu i chyba miał rację bo auto naprawił na drugi dzień.Temat zamykam.
witam kupilem Octavie 2000r 1.6i bez sterownika szyb w drzwiach kierowcy po zakupie uzywanego ( kilka roznych probowalem) sterownika w drzwiach kierowcy nie dziala centralny zamek z pilota - reszta drzwi dział wciskajac przycisk zamkniecia na drzwiach kierowcy - zamykaja ( i odmykaja )sie tylko drzwi kierowcy moge sterowac tylko szyba kierowcy - a pozaosałymi...
drzwi masz na lampce,przewod brazowo n iebieski na module komfortu,gdy nie ma centralnego zamka to brazowo zolty w progu przy pedalach,odciecie moze byc niebiesko czerwony w skrzynce bezp,nie pamietam dokl jak jest w tym roczniku,wiec dla bezpieczenstwa tnij np niebiesko zolty(cienki)przy przekazniku oznaczonym jako 109
Ja podobnie kupiłem auto bez pilotów z modułem komfortu 1C0 959 799A (skoda octavia combi 1,6SR silnik BFQ) i próbowałem sparować piloty 1K0959753N oraz 1J0959753CT (ten podobno powinien działać) i nic. Rozkręciłem autko pod licznikiem, dostałem się do modułu komfortu a tam z 3 wtyczek podpięte są tylko 2 i innych brak. Zastanawiam się czy było tak...
A elektroniki z podnośnika drzwi zamieniałeś też czy tylko sam silnik bez elektroniki, może zamontuj do silnika szyby twój oryginalny moduł komfortu.
Witam. Nie chciałbym otwierać nowego tematu, ale mam podobną sytuację w Octavii 1 z 2004 r., podobną, bo centralny zamek zamyka z kluczyka wszystkie drzwi i otwiera wszystkie drzwi, natomiast naciskając przyciski na kluczyku "otwórz bądź zamknij", to otwiera wszystkie drzwi oprócz drzwi kierowcy i tak samo przy zamykaniu, zamknie wszystkie, tylko nie...
Instrukcja Ci raczej nie potrzebna, po prostu instalator, nie podpiął drzwi pasażerów oraz bagażnika, dlatego system uzbraja ci się ponownie po 30 sekundach. Najlepszym rozwiązaniem jest podłączyć resztę drzwi i bagażnik do modułu, wtedy już "takich kwiatków" nie będzie. Ahaaa i pamiętaj o diodach separacyjnych.
Witam Problem powszechny i znany - niedziałanie elementów komfortu. U mnie najpierw zaczęły szaleć lusterka, potem zniknęło sterowania zamka kierowcy, potem umarło lewe lusterko - sterowanie i grzanie. Sprawdziłem układ: piny całe nie zgnite (!), kable całe. Pytanie: czy moduł znajdujący się w drzwiach (a dokładnie płytka elektroniczna z pinami) może...
objawy wyglądają na zalany moduł komfortu, ale octavia to golf więc znajduje sie pod deską rozdzielcza zajrzyj do niego i zobacz czy tam nie jest mokro. następna sprawa to połamane kable w przelotce drzwi. zdejmj gume łączącą drzwi ze słupkiem to będzie widac czy kable nie są połamane
Witam czy możesz opisać jak podłączyć te przewody ( czerwony i niebieski) do zwykłego wyłącznika który ma być zamontowany przy zawiasach drzwi Nalezy podpiąć pod nie przycisk astabilny zwierny. Równie dobrze można się wpiąć w wiązkę idącą do kasety zamka pomiędzy przewód brązowo-żółty (pin 8 kasety zamka) a brązowy (pin 7 kasety zamka) - nie potrzeba...
Witam Przygotowuję się do konwersji mechanizmów szyb manualnych (skoda octawia 1 FL 2003 wersja classic) na elektryczne (z octavia 1 FL 2004), mam pełną instalację elektryczną oraz mechanizmy z silniczkami na moduł 1C0 ... po wyciągnięciu z całej wiązki głównej przewodów prowadzących do drzwi (i do modułu komfortu), podłączyłem wiązki drzwi, mechanizmy...
Dziś uporałem się z problemem podobnym co w temacie, też moduł komfortu, ale Skoda Octavia 2003, dioda w drzwiach nie miga, duży pobór prądu. Objawy takie: tylne prawe drzwi - nie można sterować z panelu kierowcy, natomiast działają na panelu drzwi, pobór prądu z akumulatora (drzwi zamknięte) - 0,3A, wypinanie bezpieczników po kolei - niewielkie zmiany...
Ostatnio tak miałem w octavii,spalony moduł w drzwiach,spalony bo zalany.
Kolego BRYS, co podasz na can żeby otworzyć drzwi ? Moduł komfortu nie ma nic do tego, można go wyjąć i zamek i otwieranie szyb będzie działać, urządzeniem sterującym magistrali jest w tym aucie silniczek szyby w drzwiach kierowcy, wszystkie pozostałe komunikują się z nim czarno-żółtą skrętką
sterowanie dwie masy,przewody biało-niebieski i czarno-niebieski w 23-pinowym konektorze w module hella pod deska rozdzielczą,krańcówka drzwiowa to brązowo-biały Dodano po 7 w nowszych mógł byc zamiennie zamiast biało-niebieskiego biało-żółty i zamiast brązowo-biały[drzwi] brązowo-niebieski,ale to już bez problemu zweryfikujesz.
Witam. Czy mógłby mi ktoś wysłać opis poszczególnych pinów w zamku kierowcy? Znalazłem, że np. pin 7 jest odpowiedzialny za sygnał otwartych drzwi a co z resztą? Mam problem, że z pilota nie zamykają się drzwi kierowcy, znalazłem zeżarty pin w kostce modułu przy silniku szyby ale po dolutowaniu, problem nadal występuje.
Cześć, mam problem z elektryczną szybą lewą pasażera. Pacjent : Skoda Octavia 2 1,9 TDI 2006r. - przedliftowa , silnik BXE. Przez majówkę auto stało - coś mi rozładowało akumulator. Auto nie chciało zapalić bo miało za mało prądu ale udało się uruchomić. Auto chodziło , normalnie gasło i zapalało więc temat pozornie zakończony. Wysiadłem , zamknąłem...
popsuł mi się silniczek podnoszenia szyb w tylnych prawych drzwiach w skodzie octavi 1 2.0 b/g 2001r kombi. "Silniczek" to potoczna nazwa, zespół składa się z silniczka, przekładni i sterownika elektronicznego. Wszystko jest zintegrowane w jedną całość, ale można łatwo rozebrać i sprawdzić sam silniczek czy obraca się bo mogą być np. uszkodzone szczotki....
moduł drzwi octavia moduł drzwi skoda octavia drzwi octavia
montaż podzielnik ciepła autocad mechanical instalacja gazowa szarpie
toyota yaris sprzegło ładowarka tl494
Zigbee 3.0 WiFi Tuya, BlitzWolf, Moes – stała czerwona dioda LED w bramce, co oznacza? Kod do radia Opel Meriva A – jak odzyskać, gdzie znaleźć, Blaupunkt, Siemens, Grundig