Po lewej stronie kolumny kierowniczej widoczny po ściągnięciu tego dużego plastiku nad nogami kierowcy. Żeby wyciągnąś przełącznik świateł pod którym też jest śróbka trzeba go wcisnąś w pozycji wyłączony i przekręcić na światła pozycyjne i wyciągnąć. Tak pozatym co ci sie dzieje, bo np szybami lusterkami i centralnym sterują pośrednio moduły przy silniczkach...
To nie jest żaden moduł komfortu tylko jakaś część jakiegoś pseudo alarmu.
niech klient sprawdzi sobie w folderach (ross-tech) bo program powinien zapisać takie zabiegi
Oryginalne wymagają modułu komfortu. Z silnikiem szyb zintegrowany jest moduł drzwi. Cała komunikacja miedzy modułami drzwi a modułem komfortu odbywa się przez cyfrową szynę danych CAN-Comfort. Choć nie wiem czy sam jeden moduł drzwi nie ruszył by i dało by się sterować tą jedną szybą.
Oczyscić fosolem i pocynować.
Moduł komfortu znajduję się po lewej stronie kolumny kierowniczej pod deską rozdzielczą.
Pomogła wymiana na inny moduł. Swoją drogą to mieliśmy już kilka takich przypadków (a6, bora, golf). Często pada motka w module.
Ja bym obstawiał uszkodzone mikrostyki w module zamka. Podłączenie pod kompa i sprawdzić czy podają sygnały do modułu komfortu.
Połamane przewody w przelotce drzwi.
dokładnie jak to zrobić Vagiem. Pozdrawiam. A niedokładnie może być?
Nie działa centralny i szyba w tych samych drzwiach.Są tam dwa plusy,jeden stały i drugi też w zasadzie stały,ale jest sterowany z modułu komfortu i znika on po "uśpieniu" auta.
Sprawdź przewody od komunikacji pomiędzy modułem komfortu a modułami w drzwiach. Popatrz w bloki z którymi drzwiami nie masz komunikacji, może być tak że siadł któryś moduł w drzwiach i robi zakłócenia. Możesz próbować wypiąć moduł w drzwiach i patrzeć czy reszta działa, później następne drzwi i rak dalej.
Witam. Dla wszystkich potomnych, Moduł znajduje się za schowkiem po stronie pasażera. Dziekuje za zainteresowanie. Temat zamykam. Pzdr
Dokładnie tak, jak w opisie.
Cześć, mam ten sam model Octavii z takim samym modułem komfortu. Czy może udało Ci się rozwiązać problem z dołożeniem pilotów, bo na forum Skody piszą, że do tego modułu w Octavii nie da się dołożyć samych pilotów, trzeba kupić piloty z osobnym sterownikiem? I teraz nie wiem co robić. Pozdrawiam.
Sprawdź moduł komfortu.
Moduł komfortu znajduje się na dole i jest przykręcony od dołu do kolumny kierownicy.
Panowie!!! wilgoć i jeszcze raz wilgć.Ten p;ierwszy przypadek Kolegi Z Octavią,przy takim poborze prądu na postoju,to moduł komfortu-może któryś zamek drzwi.
http://de.openobd.org/skoda/octavia_1u.h...
Właśnie wyczytałem na forum Skody, że w tym modelu jest jeszcze jakiś moduł w drzwiach kierowcy. Może tam zajrzyj. Dodano po 2 Bo moduł komfortu oczywiście masz przy nogach kierowcy.
To pewnie moduł komfortu odcina zasilanie na lampki bo ma nieustalony stan jednego z mikroprzełączników któregoś zamka. Ja walczyłem dlugo aż wymieniłem żarówke w lampce drzwi i od tego czasu spokój. Jak masz bład w module komfortu bodajże 953 to to co u mnie.
Sprawdź przekaźnik "tyco " w module komfortu
TMBGG41U6YX280495
A skąd pewność że to moduł, a nie wiązka drzwi kierowcy?
Podepnij urządzenie diagnostyczne i sprawdź moduł komfortu.
Istniej takie prawdopodobieństwo, że należy wymieniony sterownik zaadoptować i zainicjować przez główny sterownik, za pomocą komputera. Pytanie jeszcze jest takie, czy przypadkiem z biegiem lat skoda nie zmieniła typu sterownika. Być może kupiłeś sterownik z młodszego modelu niż jest twój samochodzik. jak to sprawdzić - jedyny sposób to chyba telefon...
W VCDS mam tylko krótkie kodowanie więc niestety nie ma możliwości zmiany tego. Natomiast podjąłem ryzyko i dalej rozwijając swoją wiedzę zrobiłem krok do przodu trochę w ciemno. Mianowicie zgrałem soft eeprom. Za pomocą programu DashDumpEdit dodałem funkcję testu zegarów- niestety mój licznik nie obsługuje tego w pełni i działają tylko duże liczniki...
Poodpinaj poszczególne drzwi, wejdź w fukcję 008 diagnozy CMK i zobacz gdzie widzi "drzwi otwarte"
Cześć. Spróbuj podmienić Climatronic. Może problem jest w module komfortu, moduł znajduje się za schowekiem po stronie pasażera.
Buzerw liczniku powie czy mikrostyk w drzwiach.Zimny lut jest też często na przekaźniku w module komfortu.
Cześć! Byłyby ktoś tak miły i podesłał mi schemat modułu komfortu W Skoda OCTAVIA II 2011 rok 1.6 tdi. Chodzi mi o to która wtyczka odpowiada za kierunkowskazy i jakie są poszczególne wyprowadzenia. znalazłem w internecie jakiś schemat od Golfa ale zupełnie mi nie pasuje. Pzdr Kuba
Miałem kiedyś identyczny problem w swojej Skodzie. ASO stwierdziło, że uszkodzony jest silnik wycieraczek, a że auto miało ledwo ponad dwa lata nie wyraziłem zgody na wymianę i zapłaciłem jedynie za "ekspertyzę"... Gdy go zdemontowałem i podłączyłem bezpośrednio do akumulatora okazało się, że jest sprawny. Okazało się, że nie było styku we wtyczce modułu...
Witam , jak ustawić vagiem pocje zamka centralnego w skodzie octavi 1998 r z modułem konfortu.Chodzi mi o numery kanałow
Cześć! Byłby ktoś tak miły i przesłał mi schemat modułu komfortu (zintegrowany z bordnetz nad lewą nogą kierowcy) w Skoda OCTAVIA II 2007 rok 1.6 tdi. Chodzi mi o to, która kostka za co odpowiada i jakie są poszczególne wyprowadzenia. Znalazłem w sieci jakiś schemat, ale zupełnie mi nie pasuje. Pozdrawiam i z góry dziękuję.
Tyle że to chyba nie wina CANa będzie, a ubitego zasilania silniczka szyby - przelotka w drzwiach, kostka na słupku - dlatego lusterka nie działają. Gdyby zdechł moduł komfortu, to centrallock by nie działał.
Komfortu moduł?
Podstawa, diagnoza modułu komfortu. Zakładam że na leci na "vanie" jak są moduły w drzwiach. Potem zasilania modułów .Nie trać nadziei ,diagnozuj.
Hmmmmm po twoim opisie nie wygląda mi to na komfort opisz usterkę dokładni a a co pomogę nie działa ci tylko w jednych drzwiach czy w całym aucie więcej informacjiproszę
A co tu nowatorskiego, skoro to na tym samym module komfortu "lata"? Passat, Octavia, Leon, chyba nawet Ibiza 2 poliftowa.
W Octavii II moduł komfortu znajduję się pod kolumną kierownicy. http://obrazki.elektroda.pl/3249442700_1...
Zmierzyć pobór prądu i zacząć eliminować poszczególnych obwody zaczynając pewnie od modułu komfortu.
20pin -wtyczka 23pinowa modułu komfortu wyjscie oświetlenia wewnętrznego. Sprawdź
A czy przypadkiem nie otwiera ci sie reszta drzwi za drugim nacisnieciem guzika? takie kodowania modułu komfortu maja autoa w Uk, to bardzo tam popularne dla grupy VAG. Diagnostyka VAg-iem i sprawdzisz gdzie sa bledy.
Sprawdzałem multimetrem kable w Skoda Octavia 1 combi, przewody od mikrostyku i pokazuje mi przerwane kable. Sprawdzałem pod gumką i OK. Gdzie może być przerwa? Moduł komfortu sprawdzałem wizualnie i wszystko OK.
A elektroniki z podnośnika drzwi zamieniałeś też czy tylko sam silnik bez elektroniki, może zamontuj do silnika szyby twój oryginalny moduł komfortu.
Kierunkowskazy: kable czarny z zielonym paskiem i czarny z białym paskiem, wiązka idąca do tyłu samochodu, do przełącznika kierunkowskazów, do awaryjnych, gdzie Ci wygodniej Jeśli samochód ma moduł komfortu i centralka cz na to pozwala wystarczy wydłużyć impuls "zamknij" do 3 sek aby szyby się domknęły
Na drugim zamku (sprawnym) bez zmian. Czy może to być wina modułu komfortu?
To jest sterownik poduszek który ma już komunikację po CAN ale również po K i kontrolkę poduszek terowaną jeszcze analogowo. Możesz odczytać nr licznika? Jakie masz kolory wtyczek przy module komfortu?
zbada moduł komfortu Tak należy postąpić. wstępnie wygląda na - brak komunikacji CAN!
Do wymiany przekaźnik czarny kwadratowy NEC w module komfortu !!
Podłączyć pod komputer i w blokach modułu komfortu będzie widać w blokach pomiarowych czy widzi wciskanie guzików w drzwiach, może pomocny będzie odczyt błędów. Przyciski podłączone są do sterowników w drzwiach. Drzwi kierowcy mają komunikacje z resztą drzwi poprzez moduł komfortu.
Zamki czujniki klapy to szukaj danych w module komfortu. A w bcm powinno byc widać status zacisju X.
Sprawdziłem po raz kolejny i wydaje się, że piloty działają na innej częstotliwości niż powinny - było to sprawdzane metodą z TV i lepiej było na kanale 36,a nie jak powinno na 34. Podaj numer kluczyka (pod grotem powinien byc) W 35 nie wejdziesz bo nie potrzebujesz. U Cb modul komfortu odpowiada za centralny zamek.
Dziekuję za pomoc,co do dźwieku jest to tykanie z przerwami-czy to moze dotyczyć modułu komfortu? Dziękuję
Wtyczka przy samym zamku, tak jak piszesz. A wracając do tematu regulacji lusterek, przełącznik podmieniłem na inny i nadal działa tak jak opisałem powyżej. Ogólnie usterka nietypowa to była i jak dla mnie to niemożliwe aby była spowodowana zwarciem przewodów. Za sterowanie lusterkami odpowiedzialny jest moduł komfortu?
Auto ma komfort,nie mogłem znaleść impulsu otwierania drzwi,podłączyłem na brązowy z niebieskim w module komfort ale to mi się podoba.Czy ktoś miał podobne problemy.
objawy wyglądają na zalany moduł komfortu, ale octavia to golf więc znajduje sie pod deską rozdzielcza zajrzyj do niego i zobacz czy tam nie jest mokro. następna sprawa to połamane kable w przelotce drzwi. zdejmj gume łączącą drzwi ze słupkiem to będzie widac czy kable nie są połamane
Jakie błędy w module komfortu?
Bez modułu komfortu powinien chodzić, ja jeszcze nie spotkałem się aby moduł odłączył zapalanie.
Lampką steruje moduł komfortu. Podejrzewam, że pojawiła się tam wilgoć.
Potrzebuje rozpiskę pinów dla modułu komfortu: 1J0 959 799 AH. Będę wdzięczny za każdy materiał. Potrzebuje się dowiedzieć którymi pinami sterowane jest zamknięcie i otwarcie (sygnał masy?). Czy jest to jeden czy dwa osobne przewody. Potrzebuje również dowiedzieć się czy pin 13 w T23 służy do otwierania zamka klapy bagażnika z pilota. Czy funkcja ta...
Przy okazji sprawdź kable w przelotce z kabiny do drzwi, oraz okablowanie w drzwiach. Zdarzało się ze gniły styki w samym module komfortu.
Wygląda na problem z modułem komfortu. Masz jakąś możliwość diagnostyki ?
Okazało się że moduł komfortu jest do wymiany Po wymianie wszystko działa prawidło Dzięki za podpowiedzi
Tzn. Silnik podnoszenia szyb jest ale nie ma tam sterownika pod który mogę podpiąć kable. Natomiast moduł komfortu jest pod kierownicą.
Sprawdź moduł komfortu.
Można spróbować zmienić kodowanie modułu komfortu np. VagCanPro lub podobne.
Funkcja domykania może być, szukaj w adaptacjach modułu komfortu . Pzdr
Tak jak robokop pisze ...... moze być zalany moduł komfortu w drzwiach lub jego zasniedziałe od wilgoci styki.
Tylko podłączenie pod komputer w czasie przyciskania pokaże Ci czy sygnał z pilota dochodzi. W internecie łatwo też znaleźć procedurę adaptacji ale to raczej nie pomoże. Podejrzewam moduł komfortu ale mogę się mylić.
Witam sprawdz czy w module komfortu nie ma czasami wody lub wilgoci.
Sprawdź przewody w przejściu do drzwi moze są jakieś przetarte , sprawdz czy przy zamykaniu kluczykiem wszystko działa prawidłowo , czasami zdarza się że wkładka w drzwiach się zacina i modół komfortu glupieje i np nie dziala zamykanie otwieranie z pilota. . Sprawdz tez czy przypadkim do modułu komfortu nie dostala się woda.
Ale zawsze można to wyłączyć przez VCDSa lub VAGa Możesz rozwinąć ? Jakie kodowanie będzie dla modułu komfortu dla tego samochodu ?
Dobrze, mówisz kolego że jest bez CAN. Stara szafa jest 1U0920811B . Napewno zegary o symbolu 919 były bez can/ Wydaje ,mi się że ten model octavii miał szczątkowy can, tylko ABS i airbag szedł po can. Ale mogę się mylić .Może i moduł komfortu jest canowski.
Że co? 884073 Stoję na stanowisku, że przy każdej awarii należy najpierw sprawdzić prawidłowość funkcjonowania poszczególnych elementów (stan naładowania, ustawienia i synchronizacji), a dopiero potem wymieniać moduł komfortu :cunning:
Podpowie ktoś czy w tym roczniku rzeczywiście nie ma jako takiego modułu komfortu? Czy po wymianie modułu centralnej elektryki trzeba zrobić jeszcze jakiś trik aby odblokować sterowanie szyb z przycisków?
Wszystkie krańcówki masz w przewodach dochodzących do modułu komfortu(moduł w okolicy kierownicy),przewód brązowo niebieski,bagażnik to przewód brązowo-czarny.Pozdrawiam.
Witam wszystkich jestem posiadaczem Skody Octavii 1.8 Slx z 98 roku.Wczoraj rano zamknąłem samochód z pilota, kiedy wieczorem chciałem otworzyć samochód zamek nie zadziałał.Musiałem otworzyć samochód normalnie z zamka.Nie działa czwórka drzwi ale bagażnik się otwiera i zamyka. Przewody w gumie sprawdzone, siłownik w drzwiach kierowcy sprawdziłem inny...
Już myślałem że nikt mi nie odpowie:| Samochód to Skoda Octavia 1,6 GLX z 1998r. Moduł komfortu posiada a co do tych czujników to nie mam pojęcia:| Nie wiesz może gdzie montują najczęściej takie centralki bo swojej nie umiem znaleźć:D Dzięki i pozdrawiam
To określenie systemu komfortu, i chyba bardziej chodzi tu o moduł bordnetz. Bo wspominałeś, że odłączałeś komfort. Bywały takie przypadki poboru prądu w Octaviach czy Golf5, właśnie z winy bordnetza.
Masz tam moduł komfortu i moduły w drzwiach czy łączysz się z centralnym?Zimne luty sprawdzone z zamku?
U mnie na schemacie przewody od silnika klapy to żółto niebieski i wchodzi do B2 pinu komfortu i zielono żółty do B18 komfortu.
Jak wygląda moduł komfortu w skodzie octavi 2000r 1,9 tdi Mar
Jak masz moduł komfortu pod siedzeniem kierowcy to tam szukaj uszkodzonych lub utlenionych przewodów
Okazało się dziś, że na tylne światło pozycyjne lewe jest 2 V (światło nie świeci) oraz przednie postojowe jest 10,30 V (żarówka słabo się jarzy) to o 1 V mniej od prawego pozycyjnego któro świeci jasniej (normalnie). Zamieniłem przełącznik świateł. Z Seata (z modułem komfortu) na z Octavii bez modułu. Przełącznik z Octavii w Seacie nie podświetla się,...
Witam mam pytanko odnośnie modułu komfortu do skody octavia 1.6 auto ma 4x szyby elektryczne, centralny zamek i elektryczne lusterka moduł jaki jest w aucie to 1J0 959 799 L z jedną wtyczką,moduł ten jest uszkodzony nigdzie niemoge znaleźc drugiego o tych samych numerach czy jest możliwośc zastąpienia go modułem o tych samych numerach tylko z inna literą...
Brak kontaktu miedzy sterownikiem drzwii, a modułem komfortu. Przygladnij sie 2 cienkim skreconym kabelkom (lub połączeniom w kostkach) idacym od modułu drzwii do przelotki na słupku i póżniej dalej w kaste auta. Pozdrawiam!
Nie da rady włączyć po linii K w Golfie 4/Octavii/Audi A3 8L/Passacie B5/Audi A4 B5 trybu skandynawskiego. Nie ma tam modułu centralnej elektroniki, moduł komfortu nie ma nic wspólnego z oświetleniem auta (chyba że lampki w kabinie). Jak ktoś sobie dołożył zewnętrzny moduł to tak ale nie w oryginalnej instalacji. Za światła odpowiada tylko i wyłącznie...
Masz rację, dostałem odpowiedz od sprzedającego taki zestaw i rzeczywiście potrafi on wygenerować właściwy impuls. Kupiłem już taki zestaw. Czy jeśli ma on tylko jedno wyjście na kierunki to wystarczy podłączyć pod nie dwie diody i każdą z nich katodą podłączyć do obu stron kierunkowskazów w progu ? Czy ktoś mogłby jeszcze rozwiać wątpliwości i potwierdzić...
Może masz przełączone na ciągłe świecenie e lampie albo poszukaj w module komfortu problemu a czasami w przelotce drzwi - karoseria.
Moduł komfortu pod licznikiem po lewej stronie kierownicy. Ukaże się po zdjęciu maskownicy nad nogami kierowcy.
Tak, jestem świadomy, że po wyjęciu kluczyka należy odczekać i tak robię ok 2min. i właśnie podane wartości są po takim czasie. Oczywiście zaraz po wyłączeniu kluczyka pobór prądu wynosi ponad 1A Również robiłem tak, że pozostawiłem samochód z miernikiem na dłuższy czas, ale wartości nadal bez zmian i zastanawiające jest cykliczne skakanie wartości...
Moc rezystora może być 0.25W proponuję wpinać się w okolice modułu komfortu kable 13 i 7 (biało-niebieski i niebiesko-czarny) Gdzie szukać podłączenia do kierunków oraz jak rozwiązałeś problem klapy bagażnika?
Witam Nie działa mi elektryka prawej strony. (przód i tył) Centralny zamek, szyby, lusterko. Jutro postaram się podesłać błędy z modułu komfortu. Gdzie może być usterka? macie jakieś pomysły
w wiązce na drzwiach żółto czarny otwórz i żółto biały zamknij oki - jeszcze tylko pytanie dodatkowe - mam octavię 1,9 sdi 1999 - ma moduł komfortu - czyli nie szukać w kostce komfortu a rozbierać drzwi i tak się podłączyć z otwieraniem i zamykaniem - auto nie posiada elektrycznych szyb - moduł ma pod kierownicą... Dodam że podawanie masy na biało niebieski...
W tym wypadku alarm alarmem ale to ze nie reaguje na "otwórz" raczej leży po stronie samochodu i jego elektroniki w module komfortu. Mylę się? Na 99% tak właśnie jest. Nie masz zamontowanego alarmu Mobitel 1, bo to system z dodatkowymi pilotami. Dołożony jest "jakiś" alarm bezpilotowy, który nie ma żadnego wpływu na działanie centralnego zamka. Wszystkiemu...
Zdemontuj zamek kierowcy, otwórz go i zobacz jak wygląda płytka. Lubia pękać ścieżki na płytce przez co moduł komfortu nie widzi w jakiej pozycji jest zamek i czy chcesz otworzyć/zamknąć drzwi.
Chodzi o ten pierwszy numer pod napisem Brose, o te cyfry. Usterka polegała nad tym, że zamykam drzwi, a tu pali się lampka, że drzwi otwarte. Po tej usterce nie działało sterowanie i szybom i lewym lusterkiem przednim od strony kierowcy oraz centralny zamek. A centralny zamek funkcjonował przez autoalarm przed usterkom. Mechanik wstawił nowy zamek,...
Nie mam pilota. wcale to nie gaśnie a mechanizm zamka działa tak, że jak się zamek zamknie (trzaśnięcie klapą) to on nie wyłącza mikrotyku tam jest taka klapka co naciska na mikrostyk. Dopiero jak się zamknie kluczem z centralnego zamka to światło się gasi albo jak zamek się ręcznie domknie(są na nim dwie pozycje zamykania) Gdzie jest moduł komfortu...
Śkoda octavia 2000 rok kombi, nie działa centralny zamek z pilota, szyby elektryczne działają tylko z kluczyka, klapa tylna zamyka się tylko z kluczyka, brak światła w środku, z tego co wyczytałem to odpowiada za to moduł komfortu, jak sprawdzić czy wychodzi z niego prąd, do modułu dochodzi, w bagażniku są trochę zasniedziale kostki.
moduł komfortu octavia skoda octavia moduł komfortu moduł komfortu octavia oświetlenie
cyfrowy regulator alternatora fibaro czujniki adblue berlingo
archiwalne ogłoszenie bateria graphite
Ustawienia MP4 do odtwarzania na telewizorze Kodowanie kluczyka Jeep Grand Cherokee 2016 - jak to zrobić?