Witam. Dla wszystkich potomnych, Moduł znajduje się za schowkiem po stronie pasażera. Dziekuje za zainteresowanie. Temat zamykam. Pzdr
Nic, jedyne trwałe wyjście to wymiana wtyku na wiązce i wkładu lampy + zabezpieczenie połączenia chemią. Pomoże też zadbanie o to, żeby w aucie było sucho.
Witam ponownie. Po pierwsze dzięki za szybki instruktaż zdjęcia tego plastyku, bo bym pewnie walczył trochę na siłę, a tak poszło bez boleśnie :) Po dwa - nie, nie ma problemu z centralnym, szybami, lusterkami - poprostu mój moduł komfortu jest bez odbiornika centralnego zamka więc sobie wymyśliłem że kupie (i kupiłem) takowy i podmienie, a potem kupie...
To nie jest żaden moduł komfortu tylko jakaś część jakiegoś pseudo alarmu.
Oryginalne wymagają modułu komfortu. Z silnikiem szyb zintegrowany jest moduł drzwi. Cała komunikacja miedzy modułami drzwi a modułem komfortu odbywa się przez cyfrową szynę danych CAN-Comfort. Choć nie wiem czy sam jeden moduł drzwi nie ruszył by i dało by się sterować tą jedną szybą.
Moduł komfortu znajduję się po lewej stronie kolumny kierowniczej pod deską rozdzielczą.
przy 0,2 amp nie rozładuje akumulatora tak szybko,to nie to .Tryb awaryjny (system w jednoprzewodowym trybie pracy)
To pewnie moduł komfortu odcina zasilanie na lampki bo ma nieustalony stan jednego z mikroprzełączników któregoś zamka. Ja walczyłem dlugo aż wymieniłem żarówke w lampce drzwi i od tego czasu spokój. Jak masz bład w module komfortu bodajże 953 to to co u mnie.
Właśnie wyczytałem na forum Skody, że w tym modelu jest jeszcze jakiś moduł w drzwiach kierowcy. Może tam zajrzyj. Dodano po 2 Bo moduł komfortu oczywiście masz przy nogach kierowcy.
Kierunkowskazy: kable czarny z zielonym paskiem i czarny z białym paskiem, wiązka idąca do tyłu samochodu, do przełącznika kierunkowskazów, do awaryjnych, gdzie Ci wygodniej Jeśli samochód ma moduł komfortu i centralka cz na to pozwala wystarczy wydłużyć impuls "zamknij" do 3 sek aby szyby się domknęły
TMBGG41U6YX280495
Hmmmmm po twoim opisie nie wygląda mi to na komfort opisz usterkę dokładni a a co pomogę nie działa ci tylko w jednych drzwiach czy w całym aucie więcej informacjiproszę
A skąd pewność że to moduł, a nie wiązka drzwi kierowcy?
Istniej takie prawdopodobieństwo, że należy wymieniony sterownik zaadoptować i zainicjować przez główny sterownik, za pomocą komputera. Pytanie jeszcze jest takie, czy przypadkiem z biegiem lat skoda nie zmieniła typu sterownika. Być może kupiłeś sterownik z młodszego modelu niż jest twój samochodzik. jak to sprawdzić - jedyny sposób to chyba telefon...
Co do modułu, to wiele pozornie identycznych modułów ma inne płytki, więc ciężko będzie znaleźć identyczny. Poza tym na Allegro takie kosztują ponad 300 zł od sztuki. Dodatkowo zastanawia mnie to, że problem jest tylko od wewnątrz, ale panel raczej działa z tego, co sprawdzałem multimetrem (zmienia się rezystancja). Wiązkę w drzwiach zrobiłem między...
Byłem u jakiś magików i podobno piloty są sprawne, udało mi się nawet jeden zakodować Vagiem. Niestety nadal nie działa. Dodatkowo naprawiłem mikro przełączniku w obu przednich drzwiach - nadal nie działa ale chociaż mam oświetlenie wnętrza :) to co mnie zastanawia to czemu Vag pokazuje mi ciągle że w module komfortu w measuring blocks mam coś takiego:...
dwa kluczyki są w pamięci, byłem u szpeca od centralek i kluczyków i żadne jego urządzenie nie zostało wpuszczone przez auto, mówił coś o elektroniku, który zbada moduł komfortu Dodano po 2 te procedury i ja, i fachowiec od kluczy sprawdzaliśmy, nie pomogło
„Elektryczne szyby” w samochodzie. http://obrazki.elektroda.net/68_12741290... W samochodzie Skoda Octavia I kombi były cztery korbki w drzwiach, więc trzeba było opracować i zamontować elektryczny system sterujący otwieraniem i zamykaniem szyb, oraz wymienić podnośniki szyb. Zamontowane zostały oryginalne podnośniki fabryczne,...
Skoda Octavia 2 1.9tdi błąd 01044 008 kodowania pompy ABS. Auto miało dopisywany klucz co następnie spowodowało pojawienie się błędu w sterowniku ABS. Klucze są poprawnie dopisane błąd niestety pozostał. Podmieniana była pompa na kilka różnych lecz nie przynosi to żadnego efektu. Poniżej logi z diagnozy VCDS. Może macie jakiś pomysł? https://obrazki.elektroda.pl/9511858000_...
Mimo wszystko podejrzane przewody w klapie(jedna przelotka do klapy, czy dwie). Zamek rygluje się na otwartej klapie, gdyż moduł komfortu nie widzi otwarcia zamka. Nie znam dokładnie auta, czy jest na klapie przycisk ręcznego otwarcia? Dodano po 1 Jeżeli są dwie przelotki do klapy, to sprawdź czy w drugiej przelotce są przewody.
Tak, jestem świadomy, że po wyjęciu kluczyka należy odczekać i tak robię ok 2min. i właśnie podane wartości są po takim czasie. Oczywiście zaraz po wyłączeniu kluczyka pobór prądu wynosi ponad 1A Również robiłem tak, że pozostawiłem samochód z miernikiem na dłuższy czas, ale wartości nadal bez zmian i zastanawiające jest cykliczne skakanie wartości...
Witam Forumowiczów, mam pytanie dotyczące modułu komfortu Octavia 2 z 2005r. Chodzi mi konkretnie o to jak mogę zaprogramować moduł aby po zamknięciu auta z pilota następowało automatyczne zamykanie się niedomkniętych okien. Wcześniej nie było z tym problemu , a po problemach z akumulatorem pojawił się ten problem. Wydzielono z tematu archiwalnego:...
Ok, to sprawdziłem następujące. https://obrazki.elektroda.pl/2873473900_... https://obrazki.elektroda.pl/5929631900_... Czyli wyjąłem przekaźnik 644 i dokonałem pomiarów przy włączonym zapłonie: https://obrazki.elektroda.pl/5268115800_... https://obrazki.elektroda.pl/4953477600_...
Moduł komfortu znajduje się na dole i jest przykręcony od dołu do kolumny kierownicy.
Sprawdzałem multimetrem kable w Skoda Octavia 1 combi, przewody od mikrostyku i pokazuje mi przerwane kable. Sprawdzałem pod gumką i OK. Gdzie może być przerwa? Moduł komfortu sprawdzałem wizualnie i wszystko OK.
W Octavii II moduł komfortu znajduję się pod kolumną kierownicy. http://obrazki.elektroda.pl/3249442700_1...
Cześć, mam problem z elektryczną szybą lewą pasażera. Pacjent : Skoda Octavia 2 1,9 TDI 2006r. - przedliftowa , silnik BXE. Przez majówkę auto stało - coś mi rozładowało akumulator. Auto nie chciało zapalić bo miało za mało prądu ale udało się uruchomić. Auto chodziło , normalnie gasło i zapalało więc temat pozornie zakończony. Wysiadłem , zamknąłem...
Postanowiłem dokończyć temat pilotów do mojej Octavii i chyba nic z tego co pisał jerrydzwonkow. W moim module komfortu 1c0959799A oczywiście nie było trzeciej wtyczki na której jest antena, rozebrałem moduł, sprawdziłem na którym pinie jest antena wychodząca z układu radia 434MHz, kupiłem samą wtyczkę i dolutowałem kawałek przewodu i pojechałem do...
Okazało się że moduł komfortu jest do wymiany Po wymianie wszystko działa prawidło Dzięki za podpowiedzi
w wiązce na drzwiach żółto czarny otwórz i żółto biały zamknij oki - jeszcze tylko pytanie dodatkowe - mam octavię 1,9 sdi 1999 - ma moduł komfortu - czyli nie szukać w kostce komfortu a rozbierać drzwi i tak się podłączyć z otwieraniem i zamykaniem - auto nie posiada elektrycznych szyb - moduł ma pod kierownicą... Dodam że podawanie masy na biało niebieski...
Centralny zamek działa normalnie Zasilanie modułu komfortu jest (pin 17 i pin 22 12v, pin 23 masa) Do każdego sterownika dochodzą 2 zasilania, i masa też ok Auto było lekko zalane, ale z tego co widzę tylko podłoga była mokra (wiązki w podłodze były delikatnie zamoczone ale tam nie ma żadnych połączeń kostek itp.) Wszystkie kostki i przewody połączeniowe...
Witam. Odgrzewam kotleta, gdyż mam podobny problem a nie chcę zakładać nowego tematu. Skoda Octavia '04 silnik 1.6i. Centralny zamek fabryczny. Kilka dni temu nie stąd ni zowąd przestał działać centralny zamek z pilota. Mam 2 klucze, oba przestały działać. Baterie dobre, każdym kluczem można odpalić samochód. Klucze wysyłają sygnały. Jeden z elektromechaników...
Sprawdź przewody w przejściu do drzwi moze są jakieś przetarte , sprawdz czy przy zamykaniu kluczykiem wszystko działa prawidłowo , czasami zdarza się że wkładka w drzwiach się zacina i modół komfortu glupieje i np nie dziala zamykanie otwieranie z pilota. . Sprawdz tez czy przypadkim do modułu komfortu nie dostala się woda.
Kolego BRYS, co podasz na can żeby otworzyć drzwi ? Moduł komfortu nie ma nic do tego, można go wyjąć i zamek i otwieranie szyb będzie działać, urządzeniem sterującym magistrali jest w tym aucie silniczek szyby w drzwiach kierowcy, wszystkie pozostałe komunikują się z nim czarno-żółtą skrętką
Moduł komfortu dziala. Zła instrukcje pobrałem z internetu na temat gniazda 7 pinu do haka i podłączyłem mase odwrotnie bo w książce Westfalia jest 3 jest masa, a 5 tylne światła. Gdzie może być przyczyną braku napięcia, przerwany kabel.
Tak jak robokop pisze ...... moze być zalany moduł komfortu w drzwiach lub jego zasniedziałe od wilgoci styki.
niech klient sprawdzi sobie w folderach (ross-tech) bo program powinien zapisać takie zabiegi
Podłączyć pod komputer i w blokach modułu komfortu będzie widać w blokach pomiarowych czy widzi wciskanie guzików w drzwiach, może pomocny będzie odczyt błędów. Przyciski podłączone są do sterowników w drzwiach. Drzwi kierowcy mają komunikacje z resztą drzwi poprzez moduł komfortu.
Masz moduł komfortu w lewych drzwiach ? O ile pamiętam to lusterka są podpięte właśnie do niego .
Zdemontuj zamek kierowcy, otwórz go i zobacz jak wygląda płytka. Lubia pękać ścieżki na płytce przez co moduł komfortu nie widzi w jakiej pozycji jest zamek i czy chcesz otworzyć/zamknąć drzwi.
Tylko podłączenie pod komputer w czasie przyciskania pokaże Ci czy sygnał z pilota dochodzi. W internecie łatwo też znaleźć procedurę adaptacji ale to raczej nie pomoże. Podejrzewam moduł komfortu ale mogę się mylić.
jedz na stacje i niech się wypowiedzą po podłączeniu komputera myślę ze max 50zł takie coś, nie wszystko co złe to moduł komfortu u mnie w Bmw już mi chcieli 2 wymieniać :/, a winny był zawsze bezpiecznik gdzieś sprytnie schowany.
witam octavia 1 podobmie konstrukcyjnie do golfa mk4 a nie passata b5 i moduł komfortu jest pod kierownica a nie w nogach kierowcy pod podłoga pozdrawiam praktyków
Dzięki za podpowiedź ale czy jest możliwość podpięcia pod moduł komfortu ponieważ wszystkie przewody podciągnięte są właśnie do modułu.
Auto w wersji angielskiej po przekładce (takie już kupiłem kilka lat temu). Rocznik 1998, nr VIN: TMBZZZ1U8XX151382. Fabryczny centralny zamek, elektryczne 4 szyby, elektryczna klapka wlewu paliwa. Dołożony alarm (APS 400MX) który sterował też centralnym zamkiem. Bez wyraźnej przyczyny przestało działać zdalne zamykanie tylnej klapy. Sprawdziłem siłownik...
Skoda Octavia II (1Z) po facelifcie. Autoscan mogę zamieścić w przyszłym tygodniu, bo póki co auto oddałem bo jest potrzebne. Wszystko wskazuje na to, że ten samochód powinien mieć moduł komfortu a nie mogę go znaleźć za schowkiem pasażera.
koleś kit chyba jednak piszesz o traktorze. Jak to nazywasz moduł ma każda skoda. Jaki sygnał chcesz sprawdzać? Myślę, że piszesz o kompie (EKU). Brak zasilania na komp to zupełna cisza pod maską. Co do modułu to jest moduł komfortu ale to inna bajka. Komputer steruje steruje pracą silnika i jego osprzętu na podstawie informacji z poszczególnych czujników....
Sterownik silnika szyby zostawmy na później. Do sprawdzenia wiązka drzwi sprawdzić przejścia, przewody mogą wyglądać na sprawne a w środku zgnite lub złamane jak pisałem wcześniej. Powypinaj wtyczki zdejmij wiązkę z drzwi i sprawdzaj. Moduł komfortu brak błędów? Jest z nim komunikacja?
Masz rację, dostałem odpowiedz od sprzedającego taki zestaw i rzeczywiście potrafi on wygenerować właściwy impuls. Kupiłem już taki zestaw. Czy jeśli ma on tylko jedno wyjście na kierunki to wystarczy podłączyć pod nie dwie diody i każdą z nich katodą podłączyć do obu stron kierunkowskazów w progu ? Czy ktoś mogłby jeszcze rozwiać wątpliwości i potwierdzić...
Jak masz moduł komfortu pod siedzeniem kierowcy to tam szukaj uszkodzonych lub utlenionych przewodów
moduł komfortu octavia skoda octavia moduł komfortu moduł komfortu skoda octavia
kupię indesit wyjście audio telewizor philips pioneer zasilacz tuner
hilti udaru pompa ogrzewania podłogowego
PJ32K – identyfikacja diody SMD, zamienniki PDS330, BZB84-C36, Schottky, Zener Programowanie pilotów Sigma AS 227 – procedura z pilotem MASTER, dodawanie i kasowanie