Stacyjka uszkodzona. Dość typowa usterka w grupie vag.
Sprawdzić ustawienie koła wałka rozrządu na fasolkach. Pewnie jest przestawione i dlatego Ci nie odpala.
Sterownik zablokowany w chwili gdy immobilizer nie zadziała prawidłowo czyli np. nie rozpozna kluczyka, lub jest gdzieś uszkodzenie (pętla immo, kluczyk, ecu) są różne opcje. Wydaje mi się że sam tego nie ogarniesz. Komputer to podstawa przy tej usterce.
Więc problemem jest brak zasilania zegarów a w nich siedzi immo i nie pozwoli Ci odpalić auta. Przejrzyj dokładnie wszystkie bezpieczniki.
Witajcie. Czy otwierać nowy sterownik i przelutowywać stary 24C04? Tego wystarczy dla odpalenia
Ukręcony wirnik turbiny Od tego trzeba zacząć sprawdzanie.
Popraw rocznik bo zapewne masz 2007. Trzeba zerknąć w błędy i parametry. Akumulator sprawny? Jak rozrusznik?
Serwis tylko na tym zyskuje. Ja bym zabrał od nich auto i oddał do kogoś kto się zna.
Sekunda szukania i jest. OCTAVIA II Umiejscowienie nr 808 / 1 Wydanie 07.10 Skrzynka bezpieczników, skrzynka elektryczna, sterownik sieci pokładowej, dodatkowa skrzynka przekaźników nad sterownikiem sieci pokładowej Skrzynka bezpieczników Informacje o bezpiecznikach do pominiętego wyposażenia dodatkowego znajdują się na odpowiednich schematach elektrycznych....
W czujniku temperatury silnika jest problem cały czas. Przy odpięciu sterownik przyjmuje właśnie temperaturę zastępczą w okolicach 20 stopni. Wypadało by się dokształcić, jak już ma się fejsik.
Komunikacja z licznikiem jest ? Komunikacja z immo przez kanał 25?
Ale przy rozruchu 1 bar to chyba tyle ma być minimum. Potem jakieś 3bary na wolnych i 7 przy wysokich obrotach. Dlatego jak zacisnąłeś przelew a było 7 i dalej nie odpala to wydaje mi się że to nie problem z paliwem. Mogę się mylić bo ja wszystkiego nie wiem, w sumie to dalej ciekaw jestem tego sterowania wtrysków.
Witam, Rozkręciłem przemyłem i złożyłem i nic. Nagle już nie odpalał ale okazało się że był przerwany kabel co wchodzi do kabiny bardzo cieniutki i zaizolowany razem z 10-ma innymi. Cudem trafiłem na to bo musiałem odizolować te wszystkie kable a tu nagle rozerwany kabelek cieniutki. Polutowałem i jest git! Można zamknąć temat. Dzięki wszystkim za pomoc.
Witam, czy udało się znaleźć przyczynę występowania problemu?
Wymień uszczelniacze na pompowtryskiwaczach! Problem już sie nie pojawi. Pozdro
Skoda Octavia I 2005 1.9 TDI 110 KM 74 kW - nie odpala. Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Nie jest to raczej kwestia akumulatora, bo go wymieniłem ok. miesiąca temu, dla pewności go naładowałem i nadal nic. Dodam, że zdarzało się, że w trakcie jazdy auto traciło moc, co odczuwałem jako nagłe szarpnięcie (przyhamowanie), a nawet w trakcie jazdy...
Przyczyna znaleziona pompa padła
Pierwszy przekaźnik od lewej jest sprawny, jakby nie był sprawny do by w ogóle zegary nie wystartowały.
To jeszcze podaj kod silnika by wszyscy wiedzieli o czym konkretnie mowa. Piszesz ze obroty widzi,zezwolenie jest i zasilanie stera jest tak? To teraz napisz czy jest sterowanie 5v na cewki i czy jest sterowanie na wtryskach jak i to czy jest zasilanie cewki.
Jak słabo odpala to po pierwsze sprawdź akumulator i z tego co mówisz to jest do wymiany :-( 90% problemów z odpalaniem to słaby akumulator, w późniejszej kolejności rozrusznik , no i w końcu świece żarowe. nie wiem jak jest w wersji lite, wejdź w silnik a nie w test całkowity i tam można skasować błędy. a tak ogólnie to który rocznik? bo myśle że lepiej...
własnie w tym problem że kreci a nie odpala
Artur,gdyby miał pojęcie to wymieniając przekaźnik sprawdził by czego brakuje....
Zasilanie na deske.
Za wysoko umieszczona rurka (ssak) poboru paliwa w zbiorniku.
Witam wszystkich ponownie po wymianie pompy filtra niby coś pomogło bynajmiej mi się tak wydawało na jakiś czas gdy autko dłużej postało problem powraca nie odpala a nie mam na tyle pieniędzy żeby dorabiać mechaników gdzie nie pojadę niby zrobione i 100zł może się mylę ale moje podejrzenia padają na czujnik temperatury jest to czujnik 4 pinowy po długim...
Do sprawdzenia zasilania, pewnie padł moduł odpowiedzialny za zasilania. Było na forum!
Skoda Octavia 1 1999 1.9 ciężko pali na rozgrzanym silniku i falują obroty a na zimnym odrazu odpala
Rozrusznik sprawdzałeś ?
Wał musi wykonać kilka obrotów zanim system uruchomi wtryskiwacze - musi wyliczyć położenie pierwszego cylindra i ustawić mu KWZ. Podobne efekty daje też uszkodzony czujnik wału korbowego -ale to bez diagnostyki ani rusz...
Auto odpalone. Okazało się że w nowym silniku była pęknięta głowica na kanale zasilającym pompo-wtryski i kompresja z cylindrów wydmuchiwała paliwo. Temat uważam za zamkniety.
przekaźnik 109
Cześć, nie odpala bo rozrusznik nie kręci ?
Wygląda to na zwarcie przewodu sygnałowego do masy. ale którego przewodu sygnałowego i jak znaleźć gdzie to zwarcie? Z przekaźnikiem grzania świec nic nie było robione, nawet nie wiem gdzie go szukać! Dodano po 1 A i jeszcze jedna kwestia 3 dni temu wymieniałam w ASO Filtr oleju i olej w sprzęgle Haldex (bo to Octavka z napędem 4x4) i przy okazji zrobili...
Dla potomnych - problemem okazał się czujnik położenia wału.
Tak jak pisałem wcześniej, obroty dochodzą do 400obr/min., a rozrusznik chodzi i kręci. Kolejnym razem dodam filmik żeby było jasne o co chodzi. Co do instalacji WN - wymieniono świece, wymieniono przewody WN, wymieniono cewkę. Olej wraz z filtrem oleju i filtrem paliwa wymieniony. Nie pozostaje mi nic innego poza pozostawieniem auta na dalszą diagnostykę....
Czy po przekręceniu kluczyka zawsze na moment ukazuje się ikona świec żarowych? Sprecyzuj problem, auto odpala z trudem czy nie odpala w jakimś konkretnym przedziale temperatur? Na dobry początek zrób logi: kanału 005 podczas rozruchu (gdy występuje problem) kanału 000 w trybie BS na rozgrzanym silniku
Witam, Czy przyczyną usterki mogą być przetarte przewody z posta?? http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.ph...
Samochód był od nowości garażowany i z tego co już przeglądałem nigdzie nie widać korozji...
Lepiej sciagnac , szapriesz do gory i schodzi
Prędzej niskie ciśnienie na pompie tandem przy odpalaniu. Pomiar i jedną rzecz wykluczysz. druga sprawa świece?
Ściągnij obudowę paska rozrządu i sprawdź czy obraca się koło wałka rozrządu podczas próby uruchomienia.Po dźwięku próby uruchomienia wnioskuję zerwany pasek rozrządu lub oberwany klin na kole wałka rozrządu. Ewentualnie oberwane ząbki paska rozrządu.
Jak mogły być takie same silniki skoro kostki inne? Napisz co tam pokręciłeś.
W takiej sytuacji, trzeba skorzystać z urządzenia OBD2 Data Logger.
Sprawdziłeś cokolwieg bezp, przekaźniki?
Witam, mam problem. Pacjent Skoda Octavia 2. gen. polift, silnik stary (BXE) umarł i założony jest ARL. Auto odpala przy pomocy plaka i później ładnie chodzi. Nabierze trochę temperatury, zejdzie do 900 obrotów i momentalnie gaśnie. Podłączyłem do komputera i pokazuje błąd czujnika rozrządu, a wszystkie czujniki są nowe założone. Za pomoc z góry dzięki.
Ale nie chce odpalić wcale czy odpala na dwie sekundy i gaśnie ?
Ale jak śmierdzi to i pewnie ubywa gazu ale podstawa to dobry gazownik, z tym nie ma żartów.
Witam, W 2017 roku jeden z forumowiczów założył temat: "EDC15 nie odpala po Galetto - brak komunikacji VAG - Octavia IFL". Link do tego tematu podaję tutaj: https://www.elektroda.pl/rtvforum... Miałem dokładnie ten sam problem ze sterownikiem EDC15 w swojej Octavii 1.9 TDI AXR 2008/2009 (sterownik z końcówką 019PB). Chciałem wyłączyć...
Jest napis error i oczywiście odpala i gaśnie.
Witam, mam problem z odpalaniem Skoda Octavia 3 2,0 TDI 150km 2015r. Auto raz odpala normalnie a czasami nie chce odpalić za pierwszym razem, rozrusznik kreci, odpala po kilku próbach, komputer nie pokazuje żadnego błędu. Przerabiał ktoś ten temat? PROSZĘ O POMOC..
octavia odpala gaśnie ciężko odpala octavia skoda octavia odpala
tablet zmiana rozdzielczości junkers gasnąć zapalać elementy instalacji ogrzewania gazowego
Dane techniczne sprężarki WD-53: szczegóły i zastosowanie Z20NET B207 błędy P0201 P0202 P0203 P0204 na ciepłym silniku – Trionic 8, przekaźnik, wtryskiwacze