jeśli iskra jest wtrysk podaje paliwo to jedyną przyczyną nie palenia na ten cylinder jest lewe powietrze na kolektorze ssącym pomiędzy przepustnicą a głowicą - tam jest plastikowy kolektor obejrzyj dokładnie czy gdzie pęknięty nie jest może po tym ogniu się odkształcił i nie trzyma uszczelka przy głowicy
Kawałek fajnego kartonu np. ostatnia karta boku rysunkowego lepsza.Farfocle z silikonu mogą wpaść do środka. Potem adaptacje kanał 0 i następnie adaptacja przepustnicy. CZęsto padają NTC warto rano podejrzeć ile "widzi" temp.
Raczej nie jest prawdziwa. Duże ubytki płynu byłyby zauważalne. Olej z płynem dałby jasną emulsję widoczną na bagnecie i na korku wlewu oleju - wyraźnie. A i kolor oleju nieznacznie by się zmienił. Silnik ma pewnie swój przebieg i większe przedmuchy ze skrzyni korbowej. Albo chłodnica oleju- jak wcześniej sugerował verksted - minimalnie przepuszcza....
Witam, Wymieniam przegub w zasadzie całą półoś na używaną z gwarancją. Po wykręceniu od strony skrzyni wypadła uszczelka jednak jest zbyt zniszczona by założyć ją ponownie. Uszczelka bardzo cienka jakby z folii no chyba że tak ją sprasowało :). Ciężko kupić obecnie samą uszczelkę, a jak jest w sklepach to cenowo podobnie wychodzi zestaw ze śrubami ,...
Jeśli nie "poszła" uszczelka, to płyn może uciekać jak wyżej podali koledzy. Ja (niezwłocznie) po dłuższej i forsownej jeździe sprawdziłbym stan węży, czy nie są mokre oraz w jakim stanie jest korek zbiorniczka płynu. Widziałem takie przypadki, że pod ciśnieniem płyn wydobywał się poprzez nieszczelny i niedokręcony korek zbiorniczka.
witam,przyczyna tego wszystkiego byla uszczelka pod glowica
Nie lepiej poszukać 407 z pancernym 2.0HDI? Nie będzie korozji, silnik o niebo lepszy. Taki właśnie mam, z 2004, sprowadzony z Austrii, 136KM. Nigdy więcej, tylko ciągle dokładam, same błędy, pali od groma + niewygodnie się jeździ i zegary jakieś przedpotopowe. Wymieniłem świece żarowe + rozrusznik bo padł + zaślepiłem EGR + wyrzuciłem fizycznie DPF...
Kolego na starcie do wymiany uszczelki (pierścienie uszczelniające) miejsce styku dolotu z głowicą. To newralgiczny punkt jednostek 1.6 8V Ogólnie lewe powietrze jest sprawcą wielu cyrków Kolego dziękuję za poradę trafiłeś w 10. Owszem jak opisywałem wcześniej w moim poście rozkręcałem cały dolot razem z kolektorem. Te uszczelnienia kolektora o których...
Witam Na początku opisze przebieg zdarzeń do momentu wystąpienia problemu. Otóż po pół godzinnej jeździe, ruszając z świateł, auto zaczęło wydawać dziwny metaliczny dźwięk z lewej strony maski. Stanąłem i próbowałem ruszyć dalej lecz bez skutecznie… Przesunąłem auto na pobocze. Auto nie rusza w ogóle na biegu( nie wbija obrotów), jedynie na luzie,...
Dziś spotkała mnie nietypowa sytuacja, odebrałem autko Skoda Oktavia 1 1,6 1999 r od mechanika. Zgłosiłem problem ciężko odpala po dłuższym postoju, dopiero po nagrzaniu silnika pracuje stabilnie. Odebrałem autko, wymienione świece, przewody i uszczelka pod kolektorem ssącym. I tu wszystko OK, jednak pojechałem z żoną do domu i po 4 kilometrach zobaczyłem...
Witaj Czy to jest prawidlowo zamontowana uszczelka Chlodniczki oleju ? Jest dobrze założona zakładaj i będzie ok.
Nie nie wymieniałem tam uszczelki a w którym miejscu jest ta uszczelka przy zbiorniczku?
Przyczyny i pobierania oleju Uszkodzone pierścieni i wtarta powierzchnia cylindrach Uszkodzone uszczelnienia wału korbowego Uszczelniacze zaworowe Ewentualnie odma skrzyni korbowej lub zawór podciśnienia skrzynki rozrządu Ubytek oleju moez być też przez inne niesczelności poza w/w Nieszelne mocowanie miski mikropęknięcia miski uszczelka miski i skrzyni...
Ostatnio wymieniany był króciec wody bo mi uciekał płyn z chłodnicy. Byłem przy tym jak mechanik go zdejmował i faktycznie mocno był już zużyty. Na zewnętrznej stronie widać było zacieki uciekającego płynu i pęknięcia. Po wymianie płyn nie uciekał już, ale przez w sumie przypadek zauważyłem że na włączonym silniku po odkręceniu korka wylewała się gotujący...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Temat do zamknięcia. Po licznych poszukiwaniach w różnych serwisach w tym także ASO w Krakowie nikt nie mógł znaleźć skąd te obroty? ASO Porsche Kraków chciało pół auta wymienić, bo nie mieli czasu najwidoczniej na poszukanie przyczyny. Pojechałem do starego mechanika, który stawiał mi na nogi klimatyzację. Pan bardzo zainteresował się tematem i znalazł...
U mnie jest uchylna szyba w klapie i uszczelka je poprzecierala.
Witam serdecznie Posiadam skode octavie 2000r.z silnikiem 2,0 z gazem sekwencyjnym. Problem polega na tym że auto bierze olej mniej więcej 1l na 3000km. I sporo płynu chłodniczego ( średnio raz w tygodniu trzeba dolać) i poza tym wszystko jest ok Jaka może być przyczyna ? Czy to może być uszczelka pod głowicą?
W chwili gdy wyrzuca płyn trzeba zrobić test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia i jeżeli wynik testu jest pozytywny to puszcza głowica lub uszczelka lub chłodniczka egr (jeżeli jest) a gdy test jest negatywny to być może przegrzawa się silnik i po prosto gotuje się płyn ( do sprawdzenia wentylatory , termostat ...)
Pierścienie albo uszczelniacze zaworowe objawy są podobne - bierze olej. Do pierścieni ściąganie głowicy a do uszczelniaczy rozbiórka góry. Można zrobic uszczelniacze najpierw jak to zrobić jest ja jutubie od prof KRISA. Sprawdzić kompre jak to nie pomoże spróbować z pierścieniami przy okazji uszczelka na nową. Mam podobny silnik też myślałem że pierścienie...
Wg. instrukcji ciśnienie min. 2 bar przy 2000 obr.,maksymalnie wrasta do 7 bar. Według mnie w tym silniku jest tradycyjna pompa oleju ,zobacz czy nie została uszczelka ze starego filtra oleju.
nie powinno dochodzic do 110 najprawdopodobniej uszkodzona uszczelka glowicy
No tak, tylko tyle że ja nie kończyłem szkoły samochodowej... więc samemu to ciężko. Kusi mnie żeby umówić się z kimś kto w moich rejonach sprzedaje Golfa/A3/Octavię 1,8T i sprawdzić bo dodatkowo jakby bardziej przenoszone są wibracje z wydechu, coś jest pokręcone po prostu. Jak przegazuje na postoju na ciepłym silniku to dymówa idzie spod maski. Wygląda...
Termostat był zakupiony w sklepie firmowym skody, mi rozwaliło go najprawdopodobniej przez złe zamontowanie przez warsztat ponieważ jedna śruba była źle wkręcona w tym miejscu w którym nastąpiło rozerwanie, teraz po wymianie jest wszytko w porządku temperatura jest delikatnie przed 90 stopniami i nigdy go nie przekracza, jeśli miał byś uszkodzoną uszczelkę...
Korek jest raczej w porządku jak auto po zgaszeniu postoi trochę i odkręcam korek to schodzi ciśnienie, jest szczelny uszczelka w porządku.
Pewnie siada uszczelka pod głowicą. a co do pompy wody to kiedy zmieniałeś rozrząd z tą właśnie pompą? mozna jeszcze sprawdzić chłodnice czy nie zamulona?
90st. C jest poprawną temperaturą pracy silnika. Wiatrak włączy się przy ~110st. C (różnie jest w różnych autach). Jak zostawisz włączony silnik na 10-20 minut na postoju (choć to diesel, to nie wiem, ile się czeka), to powinien się zagrzać do temperatury, przy której włączy się wiatrak. Jeśli to uszczelka pod głowicą, albo pęknięcie głowicy/bloku i...
Hejka. Mam skode octavie 1 z 1998roku silnik 1.6. Benzyzna i gaz. Zostala wymieniona pompa paliwa oraz mechanizm zapłonu. Przez pierwsze 2 dni czasem szalały obroty na biegu jałowym. Natomiast teraz jest inny problem, na biegu 3,4 i czasem 5 nie da sie utrzymać obrotow 2tys ponieważ szarpie autem. Trzeba puścić wtedy gaz, albo przyspieszyć żeby bylo...
(at)carrot Ok, postaram się to zrobić w weekend. W sumie dziś widziałem filmik jak ktoś wymieniał te świece. Do ściągnięcia kabli używał takich zagiętych kombinerek zwężających się ku czubkowi. Świece wykręcał tez przy użyciu prostego nie wyginającego się klucza. Rozumiem, że test ten mam robić wtedy kiedy nie mogę odpalić auta? Mam jeszcze pytanie....
Spaliny smierdza olejem.. Jedno co mnie zastanawia to ze jednoczesnie z w regeneracja turbiny zmieniana byla uszczelka pod glowica, glowica nie byla planowana bo mechanik stwierdzil ze nie ma potrzeby, a przed tymi naprawMi auto nie kopcilo :) 2.0 Tdi i wszystko jasne? Autem przejezdzilem 180 000 km od poczatku z programem na 170koni i nie wlozylem...
wystarczy na przekaźniku zamontować 2 obwody jesten pomiędzy czujnikiem temp a ecu oraz drugi między rozrusznikiem a masa. wtedy w momendzie kręcenia silnikiem przekaźnij będzie zawsze odłączał czujnik temp i ecu bedzie podawało dawke startową zimnego silnika jak juz odpali to z powrotem przełączy go na zwykły obwód. przy całkowitej eliminacji problemu...
Skoda Octavia 1.6 75 kW Silnik BFQ. Witam, rozerwało mi dwa razy obudowę termostatu w miejscu mocowania czujnika temperatury aktualnie wymieniony na oryginał w ASO, nie wiem co mogło to spowodować ponieważ wskaźnik temperatury nie pokazywał aby silnik został przegrzany, w serwisie aktualnie stwierdzono że do wymiany uszczelka pod głowicą po delikatnym...
Pod Maskę zaglądałem i poziomu płynu chłodniczego jest ok tylko słychąc gwizd przy duzych obrotach. Jutro auto idzie do mechanika i wstępna diagnoza jest albo turbina albo uszczelka pod głowicą
Mam podobny problem z Nissanem Prairie pro 2 l wtrysk, 92r. B,G silnik ładnie odpala, dobra kompresja, ładnie, równo chodzi na wolnych obrotach. Problem zaczyna się po dodaniu gazu na wysokich obrotach na benzynie. Silnik zaczyna pulsować, i dławić się z rury tuman dymu, niebiesko białawy. Na gazie silnik, równo pracuje na wolnych i na wysokich, ale...
Panowie, Problemem okazała się rozerwana uszczelka pod wtryskiwaczem benzyny. Teraz udało się rozpoznać temat w wyniku pojawienia się innych błędów. W każdym razie zdążyłem za ten czas wymienić świece, przewody, cewkę, sonde lambda 1 i EGR którego awaria spowodowała całkiem inne objawy i trudność w poruszaniu się.
ja też widziałem jak wymieniono uszczelkę pod głowicą i dalej wyrzucał płyn ,a przyczyną był korek zbiorniczka wyrównawczego,przy dolewaniu płynu i zakręcaniu korka uszczelka z niego się zsunęła.
I stało się, test wężowy niestety wypadł nie za dobrze. Woda gdzieś wpada po drzwiach i bliżej nie określonym miejscu oraz jakby kapało z szyber dachu. Nie wiem co robić, wymieniać uszczelki czy jak ? Dopiero co kupiony i już sprzedawać ? Więc zalany z powodzi to na 100% nie jest kilka ulew i wychodzi :( Jeden mi już zgnił od mokrości pod dywanikami...
Dwumasa Luk-a ma 20 tyś km. Wtedy też była robiona głowica (planowanie ,zawory,uszczelniacze zaworowe, szklanki , nowy wałek , uszczelka pod głowicą, nowe gumki do pompek, nowy zawór EGR). Da radę jakoś sprawdzić dwumasę bez rozbierania (chodzi o kąt luz bez działania sprężyn tłumiących).
Witam, Skoda Octavia I Kombi 1.9 TDI 74kW 2006r. Jak jest niski poziom paliwa to bardzo ciężko odpala, jak jest pół zbiornika paliwa i samochód stoi jednym kołem na krawężniku to też ciężko odpala. Wymieniony filtr paliwa z zaworem zwrotnym, uszczelka pod pompą tandem, zajrzałem do zbiornika paliwa łącznie z demontażem kubka paliwa. Ponoć wszystko się...
Pompa wody kiepskiej jakości plus zasyfiona nagrzewnica. Jeśli masz silnik Tdi PD to jeszcze padająca uszczelka pod głowicą (puszczająca spaliny do płynu na 2 i 3 cylindrze) zapowietrza nagrzewnice. Tak że masz trzy rzeczy do sprawdzenia.
U mnie padła nagle pod Toruniem bez ostrzeżenia tylko ze 1.9 tdi pd ( Octavia 1 fl kombi). Auto tydzień serwisowałem poszedł nowy dwumas uszczelniacz wały przy okazji zestaw do tdi pd czyli wałek panewki wałka szklanki glowica na zrobienie bo gniazda rozjechane od pompek czyli już po calości nowa uszczelka rozrząd regeneracja rozrusznika i alternatora...
Albo to były przewody, albo coś w mechanizmie w drzwiach kierowcy, zauważyłem że uszczelka w której idą przewody do drzwi niebyła założona prawidłowo.
Jak na załączniku reszta zamazana, Ale definitywnego widać że to kolektor dolotowy I pod tym wężem jest dekielek jakiś luźny i za nim jak widać dużo oleju się zbiera tzn widać duże błoto, 1. Powinno to tam być ? 2. Czy ten korek musi być luźny lata na każdą stronę I mżona nim obracać ciągle Może jakaś UsZczelka pod nim lub w układzie dolotowym poszła?...
znalazłem przyczyne to uszczelka pod głowica była nieszczelna ijeden zawór wydechowy podpalony zobaczymy po wymianie i naprawie...jestem dobrej mysli...
Jestem przed decyzją zakupu Skody Octavii I 1,6 benzyna 260 tys. km 2004r. Auto strasznie bierze olej - 1000km/1,5 l. Olej widać na silniku zarówno na zewnątrz, jak i zapewne w środku - świecę zalewa i smaży, a więc co 500 km należy jedną i tą samą świecę czyścić... Masło na korku jest, ale może być od małych przebiegów, płynu chłodniczego nie ubywa....
Witam, Mam duży problem, od jakiegoś czasu walczę z błędem 16555 w mojej Octavii. Zdążyłem już wymienić pół samochodu! Błąd wyrzuca po zagrzaniu się silnika na benzynie i gazie razem z błędami od sondy lambda i przepływomierza, czasami w parze idzie również wypadanie zapłonów na każdym cylindrze. Autko na jałowych obrotach pracuje nierówno, potrafi...
Znalazłem już autko, w pon formalnie już kupuję. Clio 2 silnik 1.2 16V 2002r, bez klimy, jeden właściciel, auto nie bite, sprawdzone miernikiem (w jednym miejscu AT500 nie chce dobrze się przyczepić reszta OK, szyby fabryczne). Auto garażowane od nowości, przebieg ok77tyś, opony zima + lato, 2 kluczyki, OC tylko na miesiąc. Auto w środku jak nowe, bagażnik...
SKODA OCTAVIA II 1.6 TDI 2010r. A więc od początku.Po długiej podróży zaczął ubywać w szybkim tempie płyn chłodniczy i zapalała się kontrolka poziomu płynu,po uzupełnieniu mogłem przejechać około 30 km i problem się powtarzał,przyczyną była chłodniczka oleju ,a dokładniej to obudowa filtra oleju ,taka czarna, gdyż na kanale wodnym gdzie jest umieszczona...
Szukasz w okolicach czwartego. Patrzysz czy jakaś nieszczelnośc czasem, może uszczelka pod kolektorem, może oring pod wtryskiwaczem, wąż do serwa... Wyobraź sobie, że tam nie ma wtrysku, a jest gaźnik. Powiedzmy-jest to stary polonez. I kuleje na jeden gar. Co byś zrobił?
Z tego co pamiętam to zeby dostać się z aku do środa są dwa sposoby: 1. Mniej więcej przy środku ścianki grodziowej jest taka zaślepka czy uszczelka :)- tamtędy można przepuścic kabel zasilający. 2. Gdzieś czytałem, że jest mozliwosc puszczenia kabelk tym samym kanałem co idzie linka do otwierania maski, ale tej informacji nie moge potwierdzić na 100%...
40 Nm pierwsze dokręcanie 90 stopni drugie i 90 trzecie dokręcanie. Pokrywa zaworów 10 Nm. https://obrazki.elektroda.pl/6841383200_...
Mialem kilka samochodow z LPG, zalozenia zawsze mialem podobne, z doswiadczenia najlepsza okazala sie Skoda Octavia Tour z silnikiem AEH 1,6 MPI 8V. Rocznik 2009. Moc 102 konie. Kupilem ja w 2011 z przebiegiem niecalych 30 000km po lekkim strzale w tyl. Zagazowalem na taniej wowczas sekwencji (alaska, czerwone vlady, butla w kolo) za bodaj 2200zl. Sprzedalem...
Tam nie ma uszczelki.
Kolektor ssący składa się z 2 części. Rozkręcasz go na łączeniu - 5 śrub na imbusa. Później od ściany grodziowej jest jedna śruba. W sumie zdjęcie kolektora to maksymalnie 10min roboty. Ściągasz rurę od przepustnicy i powinno być wystarczająco miejsca a jak mało to odpinasz wąż od serwa i od systemu EVAP. Więcej roboty przy demontażu pokrywy niż przy...
W ostateczności rozwierć łby.
https://www.skoda-parts.com/spare-part/0...
Sprawdź czy folia w drzwiach trzyma. Trzeba zdjąć boczek z drzwi kierowcy. Ewentualnie sprawdziłbym dokładnie uszczelki drzwi. Ktoś z zewnątrz niech polewa auto wodą a Ty patrz w środku skąd płynie....
Tak. Wymienione zostały uszczelki kolektora ssącego (sparciałe). Pozdrawiam D.
Trochę to trwało ale problem rozwiązałem. Przyczyną była nieszczelność pomiędzy przepustnicą a dolotem (uszczelka).
Najczęściej problem jest właśnie w tych wspornikach bo ktoś wymyślił że za uszczelkę będzie robił gumowy oring.
Uszczelką się sączy od Drzwi na dole
To nie jest od płynu. Albo od starości albo coś kiedyś na zewnątrz przygrzało. Wlej płyn i zobacz czy nie idą bąble i nie czuć zapachu spalin. Albo test na zawartość spalin. Bo może nie włączył się wentylator a może chłodniczka egr a może i uszczelka.
A po co? Czujki bez problemu zakłada się bez zdejmowania plastików, wystarczy ściągnąć uszczelkę
Test na obecność CO2 i będzie pewność, że trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą. Ale zanim do tego przystąpisz, sprawdź ale tak na prawdę porządnie czy pomiędzy chłodnicami jest czysto.
Objawy są typowe...Dla zimy i jazdy na krótkich odcinkach. Miałem to samo w swojej Octavii, po dłuższej trasie osad znikał. W tym roku więcej jeżdżę, więc problem nie występuje. Olej to syntetyk Mobil1 5W-40, który nie jest chyba jakoś specjalnie lipny...
W sklepie motoryzacyjnym.
autodata lub inny dobry program... uszczelkę pod głowicę już kupiłeś?.. pytam bo renomowani producenci podają dane dotyczące kolejności jak i momentów dokręcania na opakowaniach...
Zaklej taśmą przednią szybę, uszczelkę i próba.
Witam poszukuje informacji jakie świece będą najlepsze do LPG w aucie Skoda Octavia 2.0 8v 2003r 115km z 2003r z LPG aktualnie mam 3 elektrodowe NGK (nr.24) w sklepie doradzają mi świece 1 elektrodowe , Proszę o poradę czy ktoś to już przerabiał, bo żeby wymienić świece trzeba trochę pogrzebać np. kolektor zdjąć i powymieniać uszczelki ...
Witam, mam taki temat-czy zdarzają się w tym modelu usterki turbosprężarki objawiające się przenikaniem oleju do układu chłodzenia? Głowica jakieś dwa tygodnie temu była podniesiona, planowana i sprawdzona na szczelność.Uszczelka Elring, śruby także, niemniej objaw powrócił.
Ni zaszkodzi mu... tylko srodowisku.Kolega ma racje załóż na nia butelke,bedzie zbierała syf... To ze przez nia puszcza olej to normalne .To mgla olejowa z wnetrza silnika. Silnik nią oddycha by zwiekszone cisnienie wewnątrz nie wyciskało oleju przez uszczelniacze i uszczelki....Im starszy silnik tym bedzie wiecej...... Normalnie ta mgła idzie do dolotu...
Na opakowaniu uszczelki głowicy powinno być napisane .
A może wie ktoś gdzie są przekaźniki od klimy??,bo bezpiecznik nr 16 jest ok.Dziś jak próbowałem auto trochę w terenie to jak schodzi,z wysokich obrotów to często gaśnie. Ma ktoś pojęcie co ci mechanicy mogli tam zrobić,dodam ze robili uszczelką pod głowicą wymieniali cewkę,kable,świece.
Usterka zlokalizowana, po zdjeciu kokektora na 2 cylindrze stwierdzilem ubytek polowy uszczelki na styku z glowica silnika. Metoda na plaka okazala sie niezawodna, pewniejsza od diagnostyki komputerowej:) Dziekuje za pomoc.
Skoda Octavia 2003 2.0 benzyna AZJ. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach ciśnienie oleju to 5 bar, przy 3000 obrotach rośnie do 7 bar. Auto "wypycha" olej simmeringami oraz uszczelką filtra oleju. Jak rozwiązany jest tam regulator ciśnienia oleju? Jest jakaś regulacja? Pompa zintegrowana z wałkami wyrównoważającymi.
Usterka naprawiona. Okazało się że z przewodu powrotu paliwa szła piana, po wymianie oringów problem zapowietrzania się układu nie powrócił. Chociaż po stanie gniazg wtryskiwaczy obawiam się że do problemu trzeba bedzie kiedyś wrócić. Ostre ranty spolerowałem papierem, ale pomimo zwilżenia gniazd olejem bardzo ciężko wchodziły, wręcz wciskałem sprężynę...
Po kolei. 10 ( dopasowanie) kanał 00 gdy VAG zapyta czy skasować wyuczone wartości potwierdzić Q Wyświetli "wartości wyuczone zostały skasowane" Sterownik po tym nie ma żadnych "poburdań" pamięci adaptacyjnej. po tym 04 ( przejście do nastaw podstawowych) kanał 098 ( choroba, a może 001, albo 060 ?Zawsze to robię odruchowo) pokaże w 4 okienku "adaptacja...
Allo Allo umarłem:D:D:D:D:D:D:D
Wiem ,że jest trudno.Audi to to nie jest :) Tam jest łatwiej :) Rozumiem ,że kanał masz ,bo bez tego to lipa. Zaopatrz się w nowe miedziane albo mosiężne (nie pamiętam) nakrętki (w dobrym sklepie ze śrubami) bo i tak cały kolektor wydechowy musisz wywalić.Uszczelki nowe do wydechu też dokup bo stare się pewnie rozlecą.EGR też demontujesz.Tam jest pełno...
tutaj z całej ekipy bym wywalił nudnego mondeo, octavie wielkości golfa, citroena C5 za trzeszczące uszczelki drzwi, bo nie ludzie jak coś trzeszczy. Saab też jest mały i ciasny. dołożył bym małego peugeot 407 bo nie trzeszczy i jest tani w utrzymaniu.
I dorzuć nowe uszczelki bo nie każdy z racji kosztów to zrobi.
Jak mnie wzrok nie myli to chlodniczka oleju. Do wymiany uszczelki chlodniczki najlepiej przy wymianie oleju to ogarnąć groszowe sprawy i kilka minut roboty
Cześć, W swojej Octavii 1 padł mi moduł sterowania szybami /zamkiem lewy tył. Teraz pytanie o oznaczenia. Mój moduł ma numer 101451202 najbliższy jaki znalazłem to 101451203. Jest szansa że będzie pasować? Mój moduł nie komunikuje się z VAGiem. Wiązka cała. Tuż przed ostateczną śmiercią przestał zamykać drzwi (szyba sterowanie szybą działało). Potem...
Psilos1 podpowoedzial ci co sprawdź na początek opisane przez niego elementy sa bolączka tych silników, sprawdź wszystko co opisane wyżej, sprawdź również ładowanie bezpośrednio z alternatora i na aku,. Rurki harmonijki czy uszczelki to tego silnika koszty grosze, podstawa to sprawdź szczelność ukladu dolotowego
Rozrząd sprawdzony jest ok. -1.5 Wtryski na vcds niby okey( w przediałach się mieszczą. Ciśnienie w cylindrach jest. Nowe uszczelki do wszystkiego, na pompowtryskach już drugie nowe. Pokazuje wypadanie zapłonu na cylindrze drugim.
No ten silnik to akurat mega wolno się nagrzewa. U mnie w skodzie Octavia dopiero po 10 km osiąga jakieś 75-80C. Który rok bo 2002 poprawili ten silnik. Miedzy innymi dłuższe świece żarowe. Wyleciał hydrauliczny napinacz paska rozrządu. Inny/poprawiony odlew głowicy (nie siada tak bardzo). Z racji dłuższych świec inne uszczelki pod głowicę (ciut grubsze).
Tu raczej z natury bo poszli na oszczędność, plastikowy wyprzęgnik i plastikowa pompka. W starszych rozwiązaniach miałeś wszystko z alu/metalu co jedynie uszczelki z gumy. Wiem ż zaraz ktoś wyskoczy ze odchudzanie wagi auta, ale bez przesady. Te odchudzanie to bokiem wychodzi tak samo jak śruby aluminiowe nie mogły być nadal stalowe wielokrotnego użytku?...
A ja ostatnio w Octavii 2.0 ze względu na ubytki płynu (kapało podobnie jak na tym filmiku) musiałem wymienić sprawny czujnik temperatury. Po prostu "zesztywniała" gumowa, pierścieniowa uszczelka tego czujnika. Sama uszczelka nie dostępna, występuje tylko w komplecie z czujnikiem. Czujnik nie drogi (37 zł), straty dużej niema, tym bardziej że stary,...
To nie dużo, każdy silnik ma prawo trochę brać. Wartość podana przez ciebie to objętość pomiędzy min a max na bagnecie. Jeżeli w filtrze pojawia się olej to należałoby się przyjrzeć odmie. Bierze olej... Spróbój zmienić uszczelke pod głowicą ale n ie wiem czy to coś da Zastanów się co piszesz przecież to się mieści z zapasem w normie przewidzianej przez...
Uszczelkę wymieniałeś sam, czy w warsztacie? Jak to drugie, to jedź do nich, niech sprawdzają, co się stało. Jak sam, to masz nauczkę...
Kup zmywacz do hamulców bez acetonu powinien dać radę . Tylko, że zmywacz do hamulców, nie za bardzo nadaje sie na uszczelki. Może jednak lepszy denaturat, moge odtłuszczac nim uszczelnienia, a na tych zmywaczach pisza, aby nie stosowac na elementy gumowe.
Zalezy gdzie wejdzie. Jesli myjka wcisniesz wode pod jakies gumowe uszczelki na kablach to i przez miesiac bedzie mokre, a jak dodawales srodki czyszczace to masz przy okazji korozje stykow.
zakombinuj tak, u dołu tapicerki wstaw magnes a w uszczelkę kontaktron NO (samą bańkę). Czasami jak montuję gps'y w jakiś "kosmosach" to tak robię
"Gdy wykręciłem świece widać, że na 1 i 2 cylindrze są ładnie wypalone a na 3 i 4 są czarne. Jaka może być przyczyna? kolektor sprawdzałem i jest cały, uszczelki dobre. Proszę o jakąś wskazówkę. " zawór moim zdaniem odpada wizyta u dobrego elektronika zalatwi sprawe
Witam, wymiana filtra nie wymaga jego odkręcania od reduktora, w filtrze od strony reduktora jest pierścień osadczy, trzeba go wyjąć i zdjąć elektrozawór z reduktora, wewnątrz jest wkład filtra, przed złożeniem proponuje przesmarowanie uszczelek, w celu łatwiejszego montażu.
czyli nie przewody wychodzące nad uszczelką ze zbiornika, tylko wewnątrz? (nie jest tam prosto się dostać) a bezpośrednio przy zegarach też się da?
Olej 15 w 40. Niedawno wymieniany. Pompa tandemowa sprawdzona z nową uszczelka. Akumulator pół roku ma. A do wtryskow jeszcze nie zaglądałam. Ale w lecie jest tak samo...Tylko troszkę lżej kręci. A pompę w baku słychać takie siorbanie jakby(coś koło tego). A i dodam że jak kreci powyżej trzech sekund to załącza się kontrolka systemu ASR. Zgasnie po...
Ostatnio tez wymieniałem cały zamek w klapie bagażnika Octavii kombi, więc oprócz troxów do odkręcenia zamka przyda się Tobie tez trochę sliconu do uszczelnienia uszczelki która jest montowana wraz z zamkiem na klapie. Po odkręceniu zamka bardzo często nie idzie już jej identycznie wpasować i dodatkowe uszczelnienie na pewno nie zaszkodzi. Poza tym...
Witam. Odgrzewam kotleta, mam identyczny problem co w temacie. Octavia II FL Silnik 1.6mpi bse instalacja Landi Renzo Omegas wtryski med czarne. Na gazie na wolnych obr strasznie trzęsie silnikiem jakby zapłon wypadał i pracuje bardzo niekulturalnie. Jedyne blędy jakie mam to te od zbyt ubogiej mieszanki: p2096 regulacja mieszanki paliwa za katalizatorem...
Witam wszystkich, mam ta skodę około 2 lat. Po paru miesiącach od zakupy zaczęły się problemy z obrotami, wymieniłem przepustnice, przewody, świecę, aparat zapłonowy, cewkę, nic nie pomagało. Mechanik powiedział ze zalewa świecę bo bardzo brał olej, dałem głowice do planowania i zostały wymienione pierścienie wraz z uszczelkami. Po remoncie to samo,...
uszczelka głowica octavia uszczelka głowicy octavia uszczelka skoda octavia
ekspres bosch wyczyść zaparzacz alpine kostki monitor wydajności
electrolux ew7w361sp electrolux ew7w361sp
Przepalanie bezpiecznika w ciągniku Johfar Agrochemia F-35 Migający żółty trójkąt w drukarce HP LaserJet 1320