40 Nm pierwsze dokręcanie 90 stopni drugie i 90 trzecie dokręcanie. Pokrywa zaworów 10 Nm. https://obrazki.elektroda.pl/6841383200_...
Kolektor ssący składa się z 2 części. Rozkręcasz go na łączeniu - 5 śrub na imbusa. Później od ściany grodziowej jest jedna śruba. W sumie zdjęcie kolektora to maksymalnie 10min roboty. Ściągasz rurę od przepustnicy i powinno być wystarczająco miejsca a jak mało to odpinasz wąż od serwa i od systemu EVAP. Więcej roboty przy demontażu pokrywy niż przy...
Witaj Czy to jest prawidlowo zamontowana uszczelka Chlodniczki oleju ? Jest dobrze założona zakładaj i będzie ok.
Witam, Wymieniam przegub w zasadzie całą półoś na używaną z gwarancją. Po wykręceniu od strony skrzyni wypadła uszczelka jednak jest zbyt zniszczona by założyć ją ponownie. Uszczelka bardzo cienka jakby z folii no chyba że tak ją sprasowało :). Ciężko kupić obecnie samą uszczelkę, a jak jest w sklepach to cenowo podobnie wychodzi zestaw ze śrubami ,...
jeśli iskra jest wtrysk podaje paliwo to jedyną przyczyną nie palenia na ten cylinder jest lewe powietrze na kolektorze ssącym pomiędzy przepustnicą a głowicą - tam jest plastikowy kolektor obejrzyj dokładnie czy gdzie pęknięty nie jest może po tym ogniu się odkształcił i nie trzyma uszczelka przy głowicy
W ostateczności rozwierć łby.
witam,przyczyna tego wszystkiego byla uszczelka pod glowica
Kawałek fajnego kartonu np. ostatnia karta boku rysunkowego lepsza.Farfocle z silikonu mogą wpaść do środka. Potem adaptacje kanał 0 i następnie adaptacja przepustnicy. CZęsto padają NTC warto rano podejrzeć ile "widzi" temp.
Popraw opis bo nic nie idzie zrozumieć , oprócz tego że auto nie jedzie. Na filmie nie widać żadnego wycieku. To że nie jedzie może być winne sprzegło lub skrzynia. Sam nie naprawisz , oddaj do mechanika.
Nie nie wymieniałem tam uszczelki a w którym miejscu jest ta uszczelka przy zbiorniczku?
Wysyłka z Czech to już ostateczność. Znalazłem zamiennik o nr AJUSA 01044300 lecz też już nigdzie nie występuje.
W swojej skodzie wymieniłeś szybko. A tutaj nie masz pewności w jak długo w takim stanie silnik pracował, po za tym nie wiesz co było przyczyną czy silnik nie został zakatowany dlatego padła uszczelka, jak bierze tyle oleju to mogą być dodatkowo zapieczone pierścienie.
Miałem ten sam problem w bfq 1.6 octavia i zrobiłem w końcu uszczelkę pod głowica oraz spawanie głowicy była pęknięta.
Jeśli nie "poszła" uszczelka, to płyn może uciekać jak wyżej podali koledzy. Ja (niezwłocznie) po dłuższej i forsownej jeździe sprawdziłbym stan węży, czy nie są mokre oraz w jakim stanie jest korek zbiorniczka płynu. Widziałem takie przypadki, że pod ciśnieniem płyn wydobywał się poprzez nieszczelny i niedokręcony korek zbiorniczka.
Trochę to trwało ale problem rozwiązałem. Przyczyną była nieszczelność pomiędzy przepustnicą a dolotem (uszczelka).
Kolego na starcie do wymiany uszczelki (pierścienie uszczelniające) miejsce styku dolotu z głowicą. To newralgiczny punkt jednostek 1.6 8V Ogólnie lewe powietrze jest sprawcą wielu cyrków
U mnie jest uchylna szyba w klapie i uszczelka je poprzecierala.
nie powinno dochodzic do 110 najprawdopodobniej uszkodzona uszczelka glowicy
To nie jest od płynu. Albo od starości albo coś kiedyś na zewnątrz przygrzało. Wlej płyn i zobacz czy nie idą bąble i nie czuć zapachu spalin. Albo test na zawartość spalin. Bo może nie włączył się wentylator a może chłodniczka egr a może i uszczelka.
Tak. Wymienione zostały uszczelki kolektora ssącego (sparciałe). Pozdrawiam D.
Kolego Sigwa18 , mam podobny problem, tylko że płyn wywala mi przy ostrej jezdzie praktycznie cały (około 5 litrów). Czy też miałeś taką sytuacje przed remontem uszczelki pod głowicą?
Wadź głowę pod maskę i popatrz na węże idące do reduktora LPG - zazwyczaj tam cieknie na łączeniach. Olej w tym silniku to norma. Uszczelkę głowicy zostaw w spokoju.
A po co? Czujki bez problemu zakłada się bez zdejmowania plastików, wystarczy ściągnąć uszczelkę
Uszczelką się sączy od Drzwi na dole
to będą na 80% wybite gniazda wtrysków, warto pamiętać że w 2.0 tdi nie ma miedzianych podkładek(uszczelek) pod nimi...
Najczęściej problem jest właśnie w tych wspornikach bo ktoś wymyślił że za uszczelkę będzie robił gumowy oring.
Chodzi uszczelkę pod filtrem oleju.
Sprawdź czy folia w drzwiach trzyma. Trzeba zdjąć boczek z drzwi kierowcy. Ewentualnie sprawdziłbym dokładnie uszczelki drzwi. Ktoś z zewnątrz niech polewa auto wodą a Ty patrz w środku skąd płynie....
Miałeś robiony test na co2 w układzie chłodzenia ?
Korek jest raczej w porządku jak auto po zgaszeniu postoi trochę i odkręcam korek to schodzi ciśnienie, jest szczelny uszczelka w porządku.
Raczej nie jest prawdziwa. Duże ubytki płynu byłyby zauważalne. Olej z płynem dałby jasną emulsję widoczną na bagnecie i na korku wlewu oleju - wyraźnie. A i kolor oleju nieznacznie by się zmienił. Silnik ma pewnie swój przebieg i większe przedmuchy ze skrzyni korbowej. Albo chłodnica oleju- jak wcześniej sugerował verksted - minimalnie przepuszcza....
W sklepie motoryzacyjnym.
Pod Maskę zaglądałem i poziomu płynu chłodniczego jest ok tylko słychąc gwizd przy duzych obrotach. Jutro auto idzie do mechanika i wstępna diagnoza jest albo turbina albo uszczelka pod głowicą
Witam poszukuje informacji jakie świece będą najlepsze do LPG w aucie Skoda Octavia 2.0 8v 2003r 115km z 2003r z LPG aktualnie mam 3 elektrodowe NGK (nr.24) w sklepie doradzają mi świece 1 elektrodowe , Proszę o poradę czy ktoś to już przerabiał, bo żeby wymienić świece trzeba trochę pogrzebać np. kolektor zdjąć i powymieniać uszczelki ...
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/sk... Tyle, że 10 lat jeździł na firmie na początku (była zmiana właściciela po drodze bez zbycia), teraz sprzedawca ma go od 6 lat. Mówił, że profesjonalnie zrobione oba progi, rozrząd i dwumasa + uszczelki wtrysków, ale nie ma na to papierów, robił dla siebie.
Test na obecność CO2 i będzie pewność, że trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą. Ale zanim do tego przystąpisz, sprawdź ale tak na prawdę porządnie czy pomiędzy chłodnicami jest czysto.
Witam, mam taki temat-czy zdarzają się w tym modelu usterki turbosprężarki objawiające się przenikaniem oleju do układu chłodzenia? Głowica jakieś dwa tygodnie temu była podniesiona, planowana i sprawdzona na szczelność.Uszczelka Elring, śruby także, niemniej objaw powrócił.
Na biegu jałowym ten szmer nie do końca będzie słychać zbyt wolne obroty są turbiny ale możesz mieć nieszczelny wydech na turbo może dali stare uszczelki i przy wyższych prędkościach będzie taki dźwięk. To wyjście na 4 śruby to jest wyjście na katalizator z boku masz klapkę ona się otwiera i wtedy spaliny przepływają przez łopatki turbiny ona jest sterowana...
ja też widziałem jak wymieniono uszczelkę pod głowicą i dalej wyrzucał płyn ,a przyczyną był korek zbiorniczka wyrównawczego,przy dolewaniu płynu i zakręcaniu korka uszczelka z niego się zsunęła.
A może wie ktoś gdzie są przekaźniki od klimy??,bo bezpiecznik nr 16 jest ok.Dziś jak próbowałem auto trochę w terenie to jak schodzi,z wysokich obrotów to często gaśnie. Ma ktoś pojęcie co ci mechanicy mogli tam zrobić,dodam ze robili uszczelką pod głowicą wymieniali cewkę,kable,świece.
Na opakowaniu uszczelki głowicy powinno być napisane .
Wiem ,że jest trudno.Audi to to nie jest :) Tam jest łatwiej :) Rozumiem ,że kanał masz ,bo bez tego to lipa. Zaopatrz się w nowe miedziane albo mosiężne (nie pamiętam) nakrętki (w dobrym sklepie ze śrubami) bo i tak cały kolektor wydechowy musisz wywalić.Uszczelki nowe do wydechu też dokup bo stare się pewnie rozlecą.EGR też demontujesz.Tam jest pełno...
autodata lub inny dobry program... uszczelkę pod głowicę już kupiłeś?.. pytam bo renomowani producenci podają dane dotyczące kolejności jak i momentów dokręcania na opakowaniach...
Allo Allo umarłem:D:D:D:D:D:D:D
Pierścienie albo uszczelniacze zaworowe objawy są podobne - bierze olej. Do pierścieni ściąganie głowicy a do uszczelniaczy rozbiórka góry. Można zrobic uszczelniacze najpierw jak to zrobić jest ja jutubie od prof KRISA. Sprawdzić kompre jak to nie pomoże spróbować z pierścieniami przy okazji uszczelka na nową. Mam podobny silnik też myślałem że pierścienie...
Albo to były przewody, albo coś w mechanizmie w drzwiach kierowcy, zauważyłem że uszczelka w której idą przewody do drzwi niebyła założona prawidłowo.
Jeżeli sucho pod silnikiem to wszystko wskazuje na uszczelkę pod głowicą, lub jak pisał gps79 mikro pęknięcie bloku. Częsta przypadłość.
Skoda Octavia 2003 2.0 benzyna AZJ. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach ciśnienie oleju to 5 bar, przy 3000 obrotach rośnie do 7 bar. Auto "wypycha" olej simmeringami oraz uszczelką filtra oleju. Jak rozwiązany jest tam regulator ciśnienia oleju? Jest jakaś regulacja? Pompa zintegrowana z wałkami wyrównoważającymi.
Przyczyny i pobierania oleju Uszkodzone pierścieni i wtarta powierzchnia cylindrach Uszkodzone uszczelnienia wału korbowego Uszczelniacze zaworowe Ewentualnie odma skrzyni korbowej lub zawór podciśnienia skrzynki rozrządu Ubytek oleju moez być też przez inne niesczelności poza w/w Nieszelne mocowanie miski mikropęknięcia miski uszczelka miski i skrzyni...
wystarczy na przekaźniku zamontować 2 obwody jesten pomiędzy czujnikiem temp a ecu oraz drugi między rozrusznikiem a masa. wtedy w momendzie kręcenia silnikiem przekaźnij będzie zawsze odłączał czujnik temp i ecu bedzie podawało dawke startową zimnego silnika jak juz odpali to z powrotem przełączy go na zwykły obwód. przy całkowitej eliminacji problemu...
Usterka zlokalizowana, po zdjeciu kokektora na 2 cylindrze stwierdzilem ubytek polowy uszczelki na styku z glowica silnika. Metoda na plaka okazala sie niezawodna, pewniejsza od diagnostyki komputerowej:) Dziekuje za pomoc.
Pewnie siada uszczelka pod głowicą. a co do pompy wody to kiedy zmieniałeś rozrząd z tą właśnie pompą? mozna jeszcze sprawdzić chłodnice czy nie zamulona?
Temat do zamknięcia. Po licznych poszukiwaniach w różnych serwisach w tym także ASO w Krakowie nikt nie mógł znaleźć skąd te obroty? ASO Porsche Kraków chciało pół auta wymienić, bo nie mieli czasu najwidoczniej na poszukanie przyczyny. Pojechałem do starego mechanika, który stawiał mi na nogi klimatyzację. Pan bardzo zainteresował się tematem i znalazł...
To nie dużo, każdy silnik ma prawo trochę brać. Wartość podana przez ciebie to objętość pomiędzy min a max na bagnecie. Jeżeli w filtrze pojawia się olej to należałoby się przyjrzeć odmie. Bierze olej... Spróbój zmienić uszczelke pod głowicą ale n ie wiem czy to coś da Zastanów się co piszesz przecież to się mieści z zapasem w normie przewidzianej przez...
znalazłem przyczyne to uszczelka pod głowica była nieszczelna ijeden zawór wydechowy podpalony zobaczymy po wymianie i naprawie...jestem dobrej mysli...
I dorzuć nowe uszczelki bo nie każdy z racji kosztów to zrobi.
Rozrząd sprawdzony jest ok. -1.5 Wtryski na vcds niby okey( w przediałach się mieszczą. Ciśnienie w cylindrach jest. Nowe uszczelki do wszystkiego, na pompowtryskach już drugie nowe. Pokazuje wypadanie zapłonu na cylindrze drugim.
Powoli zaglądam do tego auta. Pompa paliwa LUK BMF, mokra od ropy. Z tego co podejrzałem to na metalowej uszczelce, nie gumowej, wystaje metalowa międy głowicą a pompą. Warto zakupić komplet uszczelek 180zł i uszczelniać? Używki pewnej ciężko będzie ogarnąć. Może ktoryś z kolegów posiada na stanie pewnego Boscha.
Ni zaszkodzi mu... tylko srodowisku.Kolega ma racje załóż na nia butelke,bedzie zbierała syf... To ze przez nia puszcza olej to normalne .To mgla olejowa z wnetrza silnika. Silnik nią oddycha by zwiekszone cisnienie wewnątrz nie wyciskało oleju przez uszczelniacze i uszczelki....Im starszy silnik tym bedzie wiecej...... Normalnie ta mgła idzie do dolotu...
Jak mnie wzrok nie myli to chlodniczka oleju. Do wymiany uszczelki chlodniczki najlepiej przy wymianie oleju to ogarnąć groszowe sprawy i kilka minut roboty
Psilos1 podpowoedzial ci co sprawdź na początek opisane przez niego elementy sa bolączka tych silników, sprawdź wszystko co opisane wyżej, sprawdź również ładowanie bezpośrednio z alternatora i na aku,. Rurki harmonijki czy uszczelki to tego silnika koszty grosze, podstawa to sprawdź szczelność ukladu dolotowego
Mam podobny problem z Nissanem Prairie pro 2 l wtrysk, 92r. B,G silnik ładnie odpala, dobra kompresja, ładnie, równo chodzi na wolnych obrotach. Problem zaczyna się po dodaniu gazu na wysokich obrotach na benzynie. Silnik zaczyna pulsować, i dławić się z rury tuman dymu, niebiesko białawy. Na gazie silnik, równo pracuje na wolnych i na wysokich, ale...
Witam, Skoda Octavia I Kombi 1.9 TDI 74kW 2006r. Jak jest niski poziom paliwa to bardzo ciężko odpala, jak jest pół zbiornika paliwa i samochód stoi jednym kołem na krawężniku to też ciężko odpala. Wymieniony filtr paliwa z zaworem zwrotnym, uszczelka pod pompą tandem, zajrzałem do zbiornika paliwa łącznie z demontażem kubka paliwa. Ponoć wszystko się...
I stało się, test wężowy niestety wypadł nie za dobrze. Woda gdzieś wpada po drzwiach i bliżej nie określonym miejscu oraz jakby kapało z szyber dachu. Nie wiem co robić, wymieniać uszczelki czy jak ? Dopiero co kupiony i już sprzedawać ? Więc zalany z powodzi to na 100% nie jest kilka ulew i wychodzi :( Jeden mi już zgnił od mokrości pod dywanikami...
Pompa wody kiepskiej jakości plus zasyfiona nagrzewnica. Jeśli masz silnik Tdi PD to jeszcze padająca uszczelka pod głowicą (puszczająca spaliny do płynu na 2 i 3 cylindrze) zapowietrza nagrzewnice. Tak że masz trzy rzeczy do sprawdzenia.
Witam, wymiana filtra nie wymaga jego odkręcania od reduktora, w filtrze od strony reduktora jest pierścień osadczy, trzeba go wyjąć i zdjąć elektrozawór z reduktora, wewnątrz jest wkład filtra, przed złożeniem proponuje przesmarowanie uszczelek, w celu łatwiejszego montażu.
Uszczelkę wymieniałeś sam, czy w warsztacie? Jak to drugie, to jedź do nich, niech sprawdzają, co się stało. Jak sam, to masz nauczkę...
Dwumasa Luk-a ma 20 tyś km. Wtedy też była robiona głowica (planowanie ,zawory,uszczelniacze zaworowe, szklanki , nowy wałek , uszczelka pod głowicą, nowe gumki do pompek, nowy zawór EGR). Da radę jakoś sprawdzić dwumasę bez rozbierania (chodzi o kąt luz bez działania sprężyn tłumiących).
zakombinuj tak, u dołu tapicerki wstaw magnes a w uszczelkę kontaktron NO (samą bańkę). Czasami jak montuję gps'y w jakiś "kosmosach" to tak robię
Kup zmywacz do hamulców bez acetonu powinien dać radę . Tylko, że zmywacz do hamulców, nie za bardzo nadaje sie na uszczelki. Może jednak lepszy denaturat, moge odtłuszczac nim uszczelnienia, a na tych zmywaczach pisza, aby nie stosowac na elementy gumowe.
Jak na załączniku reszta zamazana, Ale definitywnego widać że to kolektor dolotowy I pod tym wężem jest dekielek jakiś luźny i za nim jak widać dużo oleju się zbiera tzn widać duże błoto, 1. Powinno to tam być ? 2. Czy ten korek musi być luźny lata na każdą stronę I mżona nim obracać ciągle Może jakaś UsZczelka pod nim lub w układzie dolotowym poszła?...
"Gdy wykręciłem świece widać, że na 1 i 2 cylindrze są ładnie wypalone a na 3 i 4 są czarne. Jaka może być przyczyna? kolektor sprawdzałem i jest cały, uszczelki dobre. Proszę o jakąś wskazówkę. " zawór moim zdaniem odpada wizyta u dobrego elektronika zalatwi sprawe
czyli nie przewody wychodzące nad uszczelką ze zbiornika, tylko wewnątrz? (nie jest tam prosto się dostać) a bezpośrednio przy zegarach też się da?
Po kolei. 10 ( dopasowanie) kanał 00 gdy VAG zapyta czy skasować wyuczone wartości potwierdzić Q Wyświetli "wartości wyuczone zostały skasowane" Sterownik po tym nie ma żadnych "poburdań" pamięci adaptacyjnej. po tym 04 ( przejście do nastaw podstawowych) kanał 098 ( choroba, a może 001, albo 060 ?Zawsze to robię odruchowo) pokaże w 4 okienku "adaptacja...
Zalezy gdzie wejdzie. Jesli myjka wcisniesz wode pod jakies gumowe uszczelki na kablach to i przez miesiac bedzie mokre, a jak dodawales srodki czyszczace to masz przy okazji korozje stykow.
Co do schematu to są pewne małe niedociągnięcia : Fakt trochę namieszałem jak znajdę chwile to to poprawie , niektóre elementy pominąłem dla uproszczenia (np.serwo) rysunku. Czyli w sumie czym się różni Wastegate od tego zaworu co mam ? dzisiaj go odkręciłem i sztanga nie chodzi zbyt płynnie , "trzyma" ją w dolnym położeniu dopiero jak się mocniej...
Cześć, W swojej Octavii 1 padł mi moduł sterowania szybami /zamkiem lewy tył. Teraz pytanie o oznaczenia. Mój moduł ma numer 101451202 najbliższy jaki znalazłem to 101451203. Jest szansa że będzie pasować? Mój moduł nie komunikuje się z VAGiem. Wiązka cała. Tuż przed ostateczną śmiercią przestał zamykać drzwi (szyba sterowanie szybą działało). Potem...
Olej taki bo były wycieki i mechanik powiedział że to załatwi sprawę Ale coś nie bardzo. A teraz chyba raczej nie zmienia z powrotem na tamten bo tak nie można. Wymieniłem pompę tandem, wtryski sprawdzone i są ok (wymienione uszczelki), wałek ok, świece grzeją, drugie świece też działają, zawór egr nowy, nowy czujnik temperatury, i dalej to samo
No ten silnik to akurat mega wolno się nagrzewa. U mnie w skodzie Octavia dopiero po 10 km osiąga jakieś 75-80C. Który rok bo 2002 poprawili ten silnik. Miedzy innymi dłuższe świece żarowe. Wyleciał hydrauliczny napinacz paska rozrządu. Inny/poprawiony odlew głowicy (nie siada tak bardzo). Z racji dłuższych świec inne uszczelki pod głowicę (ciut grubsze).
Hejka. Mam skode octavie 1 z 1998roku silnik 1.6. Benzyzna i gaz. Zostala wymieniona pompa paliwa oraz mechanizm zapłonu. Przez pierwsze 2 dni czasem szalały obroty na biegu jałowym. Natomiast teraz jest inny problem, na biegu 3,4 i czasem 5 nie da sie utrzymać obrotow 2tys ponieważ szarpie autem. Trzeba puścić wtedy gaz, albo przyspieszyć żeby bylo...
Witam. Odgrzewam kotleta, mam identyczny problem co w temacie. Octavia II FL Silnik 1.6mpi bse instalacja Landi Renzo Omegas wtryski med czarne. Na gazie na wolnych obr strasznie trzęsie silnikiem jakby zapłon wypadał i pracuje bardzo niekulturalnie. Jedyne blędy jakie mam to te od zbyt ubogiej mieszanki: p2096 regulacja mieszanki paliwa za katalizatorem...
Bez zdejmowania tapicerek drzwi się nie obejdzie. Nie wiem na sto procent, ale podejrzewam, że pod tapicerką są blachy zakrywające wnętrze drzwi. Jeżeli tak, to pewnie były demontowane i uszczelnienie w postaci ścieżki z masy uszczelniającej jest uszkodzone i trzeba nanieść nową ścieżkę i złożyć (skręcić). Znajomy miał to samo w passacie B5. Co do podsufitki...
Tu raczej z natury bo poszli na oszczędność, plastikowy wyprzęgnik i plastikowa pompka. W starszych rozwiązaniach miałeś wszystko z alu/metalu co jedynie uszczelki z gumy. Wiem ż zaraz ktoś wyskoczy ze odchudzanie wagi auta, ale bez przesady. Te odchudzanie to bokiem wychodzi tak samo jak śruby aluminiowe nie mogły być nadal stalowe wielokrotnego użytku?...
Przecież sam kiedyś napisałeś, że powietrze może się pojawiać w przewodach z pompy do wtryskiwaczy? Dlatego wtryski wyciągnąłem żeby sprawdzić czy na zimnym pluje powietrzem z ropą czy ładnie rozpyla. a same przewody z pompy do wtrysków i wtryski to się moment odpowietrza. Pompy się nie czepiałem wcale. W przewodzie z filtra do pompy powietrza nie widać....
heh sprawdzałem juz szczelnosc nawet uszczelniałem cały dolot.. to jest ten łączony... moim zdaniem on ma zbyt niskie obroty... sonda ma regulacje 14% co oznacza ze mieszanka jest zbyt uboga... ale nieszczelnosci tak jak mowiłem nie ma. uszczelki pod wtryskami całe łaczenie kolektora uszczelnione kolektor szczelby odmy cale no wszystko powinno grać...
Ok. Widzę ze może być naprawdę ciężko. Dla odmiany dzisiaj prawie 200km bez objawów. Nie mam złudzeń. Samo sie raczej nie naprawiło. Jak nie teraz to wróci za jakiś czas. Najpewniej w najmniej odpowiednim momencie. Z tym podszybiem to udalo mi sie komputer wyciągnąć. Cała wnęka wyglądała tak jakby zrobiły tam sobie domek jakieś małe gryzonie. Nic dziwnego....
Witam, mam taki problem: gdy silnik jest zimny zaraz po odpaleniu obroty są wysokie, jak trochę przygazuje to zatrzymują się i dopiero po jakimś czasie spadają. Po nagrzaniu problem powiedzmy ustępuje. Najlepiej będzie widać na filmie. Przepustnica była czyszczona i adaptowana. Natomiast gdy jest ciepły to obroty potrafią się zawieszać w okolicy 1500...
Dziś spotkała mnie nietypowa sytuacja, odebrałem autko Skoda Oktavia 1 1,6 1999 r od mechanika. Zgłosiłem problem ciężko odpala po dłuższym postoju, dopiero po nagrzaniu silnika pracuje stabilnie. Odebrałem autko, wymienione świece, przewody i uszczelka pod kolektorem ssącym. I tu wszystko OK, jednak pojechałem z żoną do domu i po 4 kilometrach zobaczyłem...
Ostatnio wymieniany był króciec wody bo mi uciekał płyn z chłodnicy. Byłem przy tym jak mechanik go zdejmował i faktycznie mocno był już zużyty. Na zewnętrznej stronie widać było zacieki uciekającego płynu i pęknięcia. Po wymianie płyn nie uciekał już, ale przez w sumie przypadek zauważyłem że na włączonym silniku po odkręceniu korka wylewała się gotujący...
Panowie, Problemem okazała się rozerwana uszczelka pod wtryskiwaczem benzyny. Teraz udało się rozpoznać temat w wyniku pojawienia się innych błędów. W każdym razie zdążyłem za ten czas wymienić świece, przewody, cewkę, sonde lambda 1 i EGR którego awaria spowodowała całkiem inne objawy i trudność w poruszaniu się.
http://obrazki.elektroda.pl/8660141100_1... http://obrazki.elektroda.pl/1827117400_1... http://obrazki.elektroda.pl/7780234500_1... Czesc W zeszlym roku pojawila mi sie plama kolo intercoolera, okazalo sie ze IC byl nieszczelny i to co sie nagromadzilo przez kilkanascie lat w IC w koncu wycieklo. Pomimo...
Witam pacjent to : Samochód: Skoda Octavia 1997 1.6 aee 75km LPG sekwencja : dt gas system gt04s basic/ 11. 002342 Problem polega na tym że ucieka mi lpg przy wylocie do listwy wtryskowej. Po odkręceniu przewodu okazało się że aluminiowa rurka przy wylocie z reduktora rusza się na boki i ledwo się trzyma. Czy taki problem da się jakoś naprawić czy reduktor...
Witam wszystkich, mam ta skodę około 2 lat. Po paru miesiącach od zakupy zaczęły się problemy z obrotami, wymieniłem przepustnice, przewody, świecę, aparat zapłonowy, cewkę, nic nie pomagało. Mechanik powiedział ze zalewa świecę bo bardzo brał olej, dałem głowice do planowania i zostały wymienione pierścienie wraz z uszczelkami. Po remoncie to samo,...
Może też być rozerwana folia w drzwiach Może kolega mnie oświecić jakim cudem folia w drzwiach ma wpływ na bagno w aucie? Więc ośwecam. Przerabiałem temat w golfach i octaviach. Auta te nie maja typowego wygłuszenia pod tapicerką drzwi. Jest tylko śmieszna folia przyklejona pomiedzy blachą a własnie tapicerką. Folia po pewnym czasie odkleja się na...
Idzie zima więc wypadało by wymienić filtr paliwa. Zapewne tam jest nieszczelność (uszczelka i przewody) i paliwo schodzi do zbiornika. Silnik zapala na paliwie z pompy, następnie zapowietrza się zaciągając powietrze z filtra. Jeśli masz przewody paliwowe przezroczyste to łatwo zauważyć płynące w nich paliwo z powietrzem.
SKODA OCTAVIA II 1.6 TDI 2010r. A więc od początku.Po długiej podróży zaczął ubywać w szybkim tempie płyn chłodniczy i zapalała się kontrolka poziomu płynu,po uzupełnieniu mogłem przejechać około 30 km i problem się powtarzał,przyczyną była chłodniczka oleju ,a dokładniej to obudowa filtra oleju ,taka czarna, gdyż na kanale wodnym gdzie jest umieszczona...
Ugięcie korby nawet 1 mm może pogorszyć prace tym bardziej tak zniszczony tłok. Wiesz że grubość uszczelki a AFN dobiera się do wysokości wystawania tłoków w GMP. Planowanie głowicy nie ma z tym związku no chyba że zawory wystają (zamknięte) ponad płaszczyznę lub są za bardzo wpuszczone w głowicę. To co prawda powinni wiedzieć w szlifierni ale zawsze...
Z tego co pamiętam to zeby dostać się z aku do środa są dwa sposoby: 1. Mniej więcej przy środku ścianki grodziowej jest taka zaślepka czy uszczelka :)- tamtędy można przepuścic kabel zasilający. 2. Gdzieś czytałem, że jest mozliwosc puszczenia kabelk tym samym kanałem co idzie linka do otwierania maski, ale tej informacji nie moge potwierdzić na 100%...
z uszczelką dostajesz instrukcję montażu tj. kolejność i momenty dokręcania, chyba że kupiłeś uszczelkę f-my - coś tam coś tam. uszcęlkę dokręcasz: w 75Km- 40nm,60nm,90stop,90stop w 100km 40nm,90stop,90stop. w obu przypadkach "na krzyż". a tak poza tym to zrobiłeś co poprzednik pisał?
(at)carrot Ok, postaram się to zrobić w weekend. W sumie dziś widziałem filmik jak ktoś wymieniał te świece. Do ściągnięcia kabli używał takich zagiętych kombinerek zwężających się ku czubkowi. Świece wykręcał tez przy użyciu prostego nie wyginającego się klucza. Rozumiem, że test ten mam robić wtedy kiedy nie mogę odpalić auta? Mam jeszcze pytanie....
uszczelka głowicy octavia uszczelka skoda octavia uszczelka głowica octavia
inspekcja samochodzie lucas nissan onkyo podłączyć bluetooth
przetwornica 24vdc 12vdc tomtom przywracanie
Czy korek odpowietrzający ma otwór? Pobór prądu falownika Growatt SPF 3500