jeśli iskra jest wtrysk podaje paliwo to jedyną przyczyną nie palenia na ten cylinder jest lewe powietrze na kolektorze ssącym pomiędzy przepustnicą a głowicą - tam jest plastikowy kolektor obejrzyj dokładnie czy gdzie pęknięty nie jest może po tym ogniu się odkształcił i nie trzyma uszczelka przy głowicy
witam,przyczyna tego wszystkiego byla uszczelka pod glowica
To nie jest od płynu. Albo od starości albo coś kiedyś na zewnątrz przygrzało. Wlej płyn i zobacz czy nie idą bąble i nie czuć zapachu spalin. Albo test na zawartość spalin. Bo może nie włączył się wentylator a może chłodniczka egr a może i uszczelka.
Trochę to trwało ale problem rozwiązałem. Przyczyną była nieszczelność pomiędzy przepustnicą a dolotem (uszczelka).
A po co? Czujki bez problemu zakłada się bez zdejmowania plastików, wystarczy ściągnąć uszczelkę
40 Nm pierwsze dokręcanie 90 stopni drugie i 90 trzecie dokręcanie. Pokrywa zaworów 10 Nm. https://obrazki.elektroda.pl/6841383200_...
nie powinno dochodzic do 110 najprawdopodobniej uszkodzona uszczelka glowicy
Witam poszukuje informacji jakie świece będą najlepsze do LPG w aucie Skoda Octavia 2.0 8v 2003r 115km z 2003r z LPG aktualnie mam 3 elektrodowe NGK (nr.24) w sklepie doradzają mi świece 1 elektrodowe , Proszę o poradę czy ktoś to już przerabiał, bo żeby wymienić świece trzeba trochę pogrzebać np. kolektor zdjąć i powymieniać uszczelki ...
to będą na 80% wybite gniazda wtrysków, warto pamiętać że w 2.0 tdi nie ma miedzianych podkładek(uszczelek) pod nimi...
W swojej skodzie wymieniłeś szybko. A tutaj nie masz pewności w jak długo w takim stanie silnik pracował, po za tym nie wiesz co było przyczyną czy silnik nie został zakatowany dlatego padła uszczelka, jak bierze tyle oleju to mogą być dodatkowo zapieczone pierścienie.
Skoda Octavia 1.6 75 kW Silnik BFQ. Witam, rozerwało mi dwa razy obudowę termostatu w miejscu mocowania czujnika temperatury aktualnie wymieniony na oryginał w ASO, nie wiem co mogło to spowodować ponieważ wskaźnik temperatury nie pokazywał aby silnik został przegrzany, w serwisie aktualnie stwierdzono że do wymiany uszczelka pod głowicą po delikatnym...
Posłuchaj (at)jacek074 i sprawdź czy stara uszczelka nie została.
Tak. Wymienione zostały uszczelki kolektora ssącego (sparciałe). Pozdrawiam D.
Korek jest raczej w porządku jak auto po zgaszeniu postoi trochę i odkręcam korek to schodzi ciśnienie, jest szczelny uszczelka w porządku.
Witaj Czy to jest prawidlowo zamontowana uszczelka Chlodniczki oleju ? Jest dobrze założona zakładaj i będzie ok.
Dziś z powodu braku odpowiedniej uszczelki zastosowałem sylikon pomiędzy przepustnicą a kolektorem(czekam 24h). Jutro okaże się czy mój zabieg przyniesie oczekiwany skutek. Czy LPG może uszkodzić taką uszczelkę? Czy to może być powodem niskich obrotów i gaśnięciu na jałowym biegu ? podejrzewam, że na dłuższy czas sylikon się podda i bez uszczelki się...
Witam serdecznie Posiadam skode octavie 2000r.z silnikiem 2,0 z gazem sekwencyjnym. Problem polega na tym że auto bierze olej mniej więcej 1l na 3000km. I sporo płynu chłodniczego ( średnio raz w tygodniu trzeba dolać) i poza tym wszystko jest ok Jaka może być przyczyna ? Czy to może być uszczelka pod głowicą?
Kolego na starcie do wymiany uszczelki (pierścienie uszczelniające) miejsce styku dolotu z głowicą. To newralgiczny punkt jednostek 1.6 8V Ogólnie lewe powietrze jest sprawcą wielu cyrków
Najczęściej problem jest właśnie w tych wspornikach bo ktoś wymyślił że za uszczelkę będzie robił gumowy oring.
Pod Maskę zaglądałem i poziomu płynu chłodniczego jest ok tylko słychąc gwizd przy duzych obrotach. Jutro auto idzie do mechanika i wstępna diagnoza jest albo turbina albo uszczelka pod głowicą
koda Octavia 1 1.9TDI AHF 110KM z prawdziwym przebiegiem 254 tys km. Objawy usterki: Zaobserwowałem u siebie ubytek płynu chłodzącego jakieś 400ml na 500km ( trasy). Objawy wycieku dopiero zaobserwowałem po zimie. Ubytki występują tylko przy jeździe w trasie w szczególności jeśli na trasie znajdują się ekspresówki , gdzie auto zostaje przegonione z...
Sprawdź czy folia w drzwiach trzyma. Trzeba zdjąć boczek z drzwi kierowcy. Ewentualnie sprawdziłbym dokładnie uszczelki drzwi. Ktoś z zewnątrz niech polewa auto wodą a Ty patrz w środku skąd płynie....
Popraw opis bo nic nie idzie zrozumieć , oprócz tego że auto nie jedzie. Na filmie nie widać żadnego wycieku. To że nie jedzie może być winne sprzegło lub skrzynia. Sam nie naprawisz , oddaj do mechanika.
Miałem ten sam problem w bfq 1.6 octavia i zrobiłem w końcu uszczelkę pod głowica oraz spawanie głowicy była pęknięta.
ja też widziałem jak wymieniono uszczelkę pod głowicą i dalej wyrzucał płyn ,a przyczyną był korek zbiorniczka wyrównawczego,przy dolewaniu płynu i zakręcaniu korka uszczelka z niego się zsunęła.
Raczej nie jest prawdziwa. Duże ubytki płynu byłyby zauważalne. Olej z płynem dałby jasną emulsję widoczną na bagnecie i na korku wlewu oleju - wyraźnie. A i kolor oleju nieznacznie by się zmienił. Silnik ma pewnie swój przebieg i większe przedmuchy ze skrzyni korbowej. Albo chłodnica oleju- jak wcześniej sugerował verksted - minimalnie przepuszcza....
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/sk... Tyle, że 10 lat jeździł na firmie na początku (była zmiana właściciela po drodze bez zbycia), teraz sprzedawca ma go od 6 lat. Mówił, że profesjonalnie zrobione oba progi, rozrząd i dwumasa + uszczelki wtrysków, ale nie ma na to papierów, robił dla siebie.
Test na obecność CO2 i będzie pewność, że trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą. Ale zanim do tego przystąpisz, sprawdź ale tak na prawdę porządnie czy pomiędzy chłodnicami jest czysto.
Pierścienie albo uszczelniacze zaworowe objawy są podobne - bierze olej. Do pierścieni ściąganie głowicy a do uszczelniaczy rozbiórka góry. Można zrobic uszczelniacze najpierw jak to zrobić jest ja jutubie od prof KRISA. Sprawdzić kompre jak to nie pomoże spróbować z pierścieniami przy okazji uszczelka na nową. Mam podobny silnik też myślałem że pierścienie...
wystarczy na przekaźniku zamontować 2 obwody jesten pomiędzy czujnikiem temp a ecu oraz drugi między rozrusznikiem a masa. wtedy w momendzie kręcenia silnikiem przekaźnij będzie zawsze odłączał czujnik temp i ecu bedzie podawało dawke startową zimnego silnika jak juz odpali to z powrotem przełączy go na zwykły obwód. przy całkowitej eliminacji problemu...
Na opakowaniu uszczelki głowicy powinno być napisane .
To nie dużo, każdy silnik ma prawo trochę brać. Wartość podana przez ciebie to objętość pomiędzy min a max na bagnecie. Jeżeli w filtrze pojawia się olej to należałoby się przyjrzeć odmie. Bierze olej... Spróbój zmienić uszczelke pod głowicą ale n ie wiem czy to coś da Zastanów się co piszesz przecież to się mieści z zapasem w normie przewidzianej przez...
W sklepie motoryzacyjnym.
Albo to były przewody, albo coś w mechanizmie w drzwiach kierowcy, zauważyłem że uszczelka w której idą przewody do drzwi niebyła założona prawidłowo.
Witam, mam taki temat-czy zdarzają się w tym modelu usterki turbosprężarki objawiające się przenikaniem oleju do układu chłodzenia? Głowica jakieś dwa tygodnie temu była podniesiona, planowana i sprawdzona na szczelność.Uszczelka Elring, śruby także, niemniej objaw powrócił.
autodata lub inny dobry program... uszczelkę pod głowicę już kupiłeś?.. pytam bo renomowani producenci podają dane dotyczące kolejności jak i momentów dokręcania na opakowaniach...
Jeżeli sucho pod silnikiem to wszystko wskazuje na uszczelkę pod głowicą, lub jak pisał gps79 mikro pęknięcie bloku. Częsta przypadłość.
Usterka zlokalizowana, po zdjeciu kokektora na 2 cylindrze stwierdzilem ubytek polowy uszczelki na styku z glowica silnika. Metoda na plaka okazala sie niezawodna, pewniejsza od diagnostyki komputerowej:) Dziekuje za pomoc.
Przyczyny i pobierania oleju Uszkodzone pierścieni i wtarta powierzchnia cylindrach Uszkodzone uszczelnienia wału korbowego Uszczelniacze zaworowe Ewentualnie odma skrzyni korbowej lub zawór podciśnienia skrzynki rozrządu Ubytek oleju moez być też przez inne niesczelności poza w/w Nieszelne mocowanie miski mikropęknięcia miski uszczelka miski i skrzyni...
Skoda Octavia 2003 2.0 benzyna AZJ. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach ciśnienie oleju to 5 bar, przy 3000 obrotach rośnie do 7 bar. Auto "wypycha" olej simmeringami oraz uszczelką filtra oleju. Jak rozwiązany jest tam regulator ciśnienia oleju? Jest jakaś regulacja? Pompa zintegrowana z wałkami wyrównoważającymi.
Pewnie siada uszczelka pod głowicą. a co do pompy wody to kiedy zmieniałeś rozrząd z tą właśnie pompą? mozna jeszcze sprawdzić chłodnice czy nie zamulona?
Allo Allo umarłem:D:D:D:D:D:D:D
znalazłem przyczyne to uszczelka pod głowica była nieszczelna ijeden zawór wydechowy podpalony zobaczymy po wymianie i naprawie...jestem dobrej mysli...
Po kolei. 10 ( dopasowanie) kanał 00 gdy VAG zapyta czy skasować wyuczone wartości potwierdzić Q Wyświetli "wartości wyuczone zostały skasowane" Sterownik po tym nie ma żadnych "poburdań" pamięci adaptacyjnej. po tym 04 ( przejście do nastaw podstawowych) kanał 098 ( choroba, a może 001, albo 060 ?Zawsze to robię odruchowo) pokaże w 4 okienku "adaptacja...
I dorzuć nowe uszczelki bo nie każdy z racji kosztów to zrobi.
Usterka naprawiona. Okazało się że z przewodu powrotu paliwa szła piana, po wymianie oringów problem zapowietrzania się układu nie powrócił. Chociaż po stanie gniazg wtryskiwaczy obawiam się że do problemu trzeba bedzie kiedyś wrócić. Ostre ranty spolerowałem papierem, ale pomimo zwilżenia gniazd olejem bardzo ciężko wchodziły, wręcz wciskałem sprężynę...
Jak mnie wzrok nie myli to chlodniczka oleju. Do wymiany uszczelki chlodniczki najlepiej przy wymianie oleju to ogarnąć groszowe sprawy i kilka minut roboty
Psilos1 podpowoedzial ci co sprawdź na początek opisane przez niego elementy sa bolączka tych silników, sprawdź wszystko co opisane wyżej, sprawdź również ładowanie bezpośrednio z alternatora i na aku,. Rurki harmonijki czy uszczelki to tego silnika koszty grosze, podstawa to sprawdź szczelność ukladu dolotowego
Witam, Skoda Octavia I Kombi 1.9 TDI 74kW 2006r. Jak jest niski poziom paliwa to bardzo ciężko odpala, jak jest pół zbiornika paliwa i samochód stoi jednym kołem na krawężniku to też ciężko odpala. Wymieniony filtr paliwa z zaworem zwrotnym, uszczelka pod pompą tandem, zajrzałem do zbiornika paliwa łącznie z demontażem kubka paliwa. Ponoć wszystko się...
Ni zaszkodzi mu... tylko srodowisku.Kolega ma racje załóż na nia butelke,bedzie zbierała syf... To ze przez nia puszcza olej to normalne .To mgla olejowa z wnetrza silnika. Silnik nią oddycha by zwiekszone cisnienie wewnątrz nie wyciskało oleju przez uszczelniacze i uszczelki....Im starszy silnik tym bedzie wiecej...... Normalnie ta mgła idzie do dolotu...
Pompa wody kiepskiej jakości plus zasyfiona nagrzewnica. Jeśli masz silnik Tdi PD to jeszcze padająca uszczelka pod głowicą (puszczająca spaliny do płynu na 2 i 3 cylindrze) zapowietrza nagrzewnice. Tak że masz trzy rzeczy do sprawdzenia.
Jak na załączniku reszta zamazana, Ale definitywnego widać że to kolektor dolotowy I pod tym wężem jest dekielek jakiś luźny i za nim jak widać dużo oleju się zbiera tzn widać duże błoto, 1. Powinno to tam być ? 2. Czy ten korek musi być luźny lata na każdą stronę I mżona nim obracać ciągle Może jakaś UsZczelka pod nim lub w układzie dolotowym poszła?...
Kup zmywacz do hamulców bez acetonu powinien dać radę . Tylko, że zmywacz do hamulców, nie za bardzo nadaje sie na uszczelki. Może jednak lepszy denaturat, moge odtłuszczac nim uszczelnienia, a na tych zmywaczach pisza, aby nie stosowac na elementy gumowe.
czyli nie przewody wychodzące nad uszczelką ze zbiornika, tylko wewnątrz? (nie jest tam prosto się dostać) a bezpośrednio przy zegarach też się da?
http://obrazki.elektroda.pl/8660141100_1... http://obrazki.elektroda.pl/1827117400_1... http://obrazki.elektroda.pl/7780234500_1... Czesc W zeszlym roku pojawila mi sie plama kolo intercoolera, okazalo sie ze IC byl nieszczelny i to co sie nagromadzilo przez kilkanascie lat w IC w koncu wycieklo. Pomimo...
Olej taki bo były wycieki i mechanik powiedział że to załatwi sprawę Ale coś nie bardzo. A teraz chyba raczej nie zmienia z powrotem na tamten bo tak nie można. Wymieniłem pompę tandem, wtryski sprawdzone i są ok (wymienione uszczelki), wałek ok, świece grzeją, drugie świece też działają, zawór egr nowy, nowy czujnik temperatury, i dalej to samo
Witam, mam taki problem: gdy silnik jest zimny zaraz po odpaleniu obroty są wysokie, jak trochę przygazuje to zatrzymują się i dopiero po jakimś czasie spadają. Po nagrzaniu problem powiedzmy ustępuje. Najlepiej będzie widać na filmie. Przepustnica była czyszczona i adaptowana. Natomiast gdy jest ciepły to obroty potrafią się zawieszać w okolicy 1500...
Dziś spotkała mnie nietypowa sytuacja, odebrałem autko Skoda Oktavia 1 1,6 1999 r od mechanika. Zgłosiłem problem ciężko odpala po dłuższym postoju, dopiero po nagrzaniu silnika pracuje stabilnie. Odebrałem autko, wymienione świece, przewody i uszczelka pod kolektorem ssącym. I tu wszystko OK, jednak pojechałem z żoną do domu i po 4 kilometrach zobaczyłem...
Bez zdejmowania tapicerek drzwi się nie obejdzie. Nie wiem na sto procent, ale podejrzewam, że pod tapicerką są blachy zakrywające wnętrze drzwi. Jeżeli tak, to pewnie były demontowane i uszczelnienie w postaci ścieżki z masy uszczelniającej jest uszkodzone i trzeba nanieść nową ścieżkę i złożyć (skręcić). Znajomy miał to samo w passacie B5. Co do podsufitki...
Witam. Odgrzewam kotleta, mam identyczny problem co w temacie. Octavia II FL Silnik 1.6mpi bse instalacja Landi Renzo Omegas wtryski med czarne. Na gazie na wolnych obr strasznie trzęsie silnikiem jakby zapłon wypadał i pracuje bardzo niekulturalnie. Jedyne blędy jakie mam to te od zbyt ubogiej mieszanki: p2096 regulacja mieszanki paliwa za katalizatorem...
heh sprawdzałem juz szczelnosc nawet uszczelniałem cały dolot.. to jest ten łączony... moim zdaniem on ma zbyt niskie obroty... sonda ma regulacje 14% co oznacza ze mieszanka jest zbyt uboga... ale nieszczelnosci tak jak mowiłem nie ma. uszczelki pod wtryskami całe łaczenie kolektora uszczelnione kolektor szczelby odmy cale no wszystko powinno grać...
Ok. Widzę ze może być naprawdę ciężko. Dla odmiany dzisiaj prawie 200km bez objawów. Nie mam złudzeń. Samo sie raczej nie naprawiło. Jak nie teraz to wróci za jakiś czas. Najpewniej w najmniej odpowiednim momencie. Z tym podszybiem to udalo mi sie komputer wyciągnąć. Cała wnęka wyglądała tak jakby zrobiły tam sobie domek jakieś małe gryzonie. Nic dziwnego....
Ostatnio wymieniany był króciec wody bo mi uciekał płyn z chłodnicy. Byłem przy tym jak mechanik go zdejmował i faktycznie mocno był już zużyty. Na zewnętrznej stronie widać było zacieki uciekającego płynu i pęknięcia. Po wymianie płyn nie uciekał już, ale przez w sumie przypadek zauważyłem że na włączonym silniku po odkręceniu korka wylewała się gotujący...
Witam pacjent to : Samochód: Skoda Octavia 1997 1.6 aee 75km LPG sekwencja : dt gas system gt04s basic/ 11. 002342 Problem polega na tym że ucieka mi lpg przy wylocie do listwy wtryskowej. Po odkręceniu przewodu okazało się że aluminiowa rurka przy wylocie z reduktora rusza się na boki i ledwo się trzyma. Czy taki problem da się jakoś naprawić czy reduktor...
SKODA OCTAVIA II 1.6 TDI 2010r. A więc od początku.Po długiej podróży zaczął ubywać w szybkim tempie płyn chłodniczy i zapalała się kontrolka poziomu płynu,po uzupełnieniu mogłem przejechać około 30 km i problem się powtarzał,przyczyną była chłodniczka oleju ,a dokładniej to obudowa filtra oleju ,taka czarna, gdyż na kanale wodnym gdzie jest umieszczona...
Idzie zima więc wypadało by wymienić filtr paliwa. Zapewne tam jest nieszczelność (uszczelka i przewody) i paliwo schodzi do zbiornika. Silnik zapala na paliwie z pompy, następnie zapowietrza się zaciągając powietrze z filtra. Jeśli masz przewody paliwowe przezroczyste to łatwo zauważyć płynące w nich paliwo z powietrzem.
Z tego co pamiętam to zeby dostać się z aku do środa są dwa sposoby: 1. Mniej więcej przy środku ścianki grodziowej jest taka zaślepka czy uszczelka :)- tamtędy można przepuścic kabel zasilający. 2. Gdzieś czytałem, że jest mozliwosc puszczenia kabelk tym samym kanałem co idzie linka do otwierania maski, ale tej informacji nie moge potwierdzić na 100%...
(at)carrot Ok, postaram się to zrobić w weekend. W sumie dziś widziałem filmik jak ktoś wymieniał te świece. Do ściągnięcia kabli używał takich zagiętych kombinerek zwężających się ku czubkowi. Świece wykręcał tez przy użyciu prostego nie wyginającego się klucza. Rozumiem, że test ten mam robić wtedy kiedy nie mogę odpalić auta? Mam jeszcze pytanie....
Ugięcie korby nawet 1 mm może pogorszyć prace tym bardziej tak zniszczony tłok. Wiesz że grubość uszczelki a AFN dobiera się do wysokości wystawania tłoków w GMP. Planowanie głowicy nie ma z tym związku no chyba że zawory wystają (zamknięte) ponad płaszczyznę lub są za bardzo wpuszczone w głowicę. To co prawda powinni wiedzieć w szlifierni ale zawsze...
Przecież Octavia to Jetta a Superb to Passat. Nie można porównywać Jetty do Superb bo to inne segmenty. Ogólnie to Skoda miała zazwyczaj tańsze wykończenie np zwykłe plastiki a VW miał pokryte gumą, Skoda miała zwykle uszczelki w drzwiach a VW pokryte ala zamszem itp. Mówię na podstawie starszych modeli. Wiec jak Ci to nie przeszkadza to płacisz mniej...
Albo masz uszkodzony mechanizm ręcznego w zacisku albo uszczelki gumowe w samym tłoczku, tam gdzie wchodzi mechanizm ręcznego. Powiedz mi czy jak wymieniałeś uszczelnienie tłoczka i tłoczek, to dobrze wyczyściłeś miejsce gdzie wchodzi uszczelniacz tłoczka? To uszczelnienie ma za zadanie cofać tłoczek z powrotem, czy tak się dzieje? Jeśli nie, wyciągnij...
Witam wszystkich, mam ta skodę około 2 lat. Po paru miesiącach od zakupy zaczęły się problemy z obrotami, wymieniłem przepustnice, przewody, świecę, aparat zapłonowy, cewkę, nic nie pomagało. Mechanik powiedział ze zalewa świecę bo bardzo brał olej, dałem głowice do planowania i zostały wymienione pierścienie wraz z uszczelkami. Po remoncie to samo,...
Jestem amatorem, jeżeli chodzi o serwis pojazdów. Ale lubię czasem zajrzeć pod maskę i spróbować coś rozgryźć. Mam takie problemy: 1. Świeci mi się kontrolka, że żarówka przepalona mimo że wszystkie są sprawne. Stało się to po wkręceniu nowej żarówki H7. 2. Listwa wtryskowa (od gazu) silnie drga. Czy to jest normalne? Załączam film. 3. Na załączonym...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie cewki zapłonowej w skodzie octavii 2.0 2002 r. Sprawa wygląda tak. Moja skoda miała zmieniana uszczelkę pod głowicą , świece, 2 razy kable (pierwsze były felerne ) ale sprawa z kablami rozwiązana. Przy zapalaniu, pracy na zimnym silniku w deszczowe dni słychać jakieś stuki z okolic cewki. Silnik ma oznaczenie AZJ...
W mojej Skodzie Octavii 1.4TSI, 123KM "ubiłem" pompę ABS przez zaniedbanie-nie wymieniałem płynu hamulcowego 11 lat-!.Naprawy dokonałem samodzielnie poza regeneracją pompy ABS(wystarczyła wymiana samej wyspy zaworowej,elektronika była OK) i odpowietrzenia układu z wymianą płynu w serwisie.A co przy okazji zauważyłem i wymieniłem ?W pompie hamulcowej,w...
Dziękuję za informację. Dopiero teraz udało mi się zrobić logi ale nie było łatwo. Kurcze musiałem trzymać nogę rękami aby przypadkiem nie popuściła gazu. Parę dni wcześniej próbowałem ale przy pięciu tysiącach już ją cofało i przegrałem walkę. Była silniejsza. Taki odruch nie do opanowania. Dziś dobiłem do około 6200. Jeżeli to mało mogę zrobić kolejne...
Witam, Mam duży problem, od jakiegoś czasu walczę z błędem 16555 w mojej Octavii. Zdążyłem już wymienić pół samochodu! Błąd wyrzuca po zagrzaniu się silnika na benzynie i gazie razem z błędami od sondy lambda i przepływomierza, czasami w parze idzie również wypadanie zapłonów na każdym cylindrze. Autko na jałowych obrotach pracuje nierówno, potrafi...
Witam . Muszę wymienić termostat i pewną tajemniczą uszczelkę(dołączam foto) która znajduje się w korpusie silnika pod pompą paliwa , przy termostacie. Mówię że "tajemniczą" bo pytałem na forum jak się do niej dostać , ale nie uzyskałem odpowiedzi. Ale nie o tym chciałem... Gdy już wymieni termostat i tą uszczelkę to powinienem odpowietrzyć układ. ....czy...
Tomeqq napisał: temat wałkowany na kilku forach ale brak sensownego rozwiązania. To może najwyższy czas odstawić do warsztatu?? Oczywiście że można odstawić do warsztatu ale chyba nie po to powstały te wszystkie fora :) Jeśli chodzi o paliwo to tak jak pisałem wyżej a dokładnie przeczyszczona pompka w baku, wymieniony filtr paliwa (od tego zacząłem)...
Ten silnik ma jeszcze przypadłość uszczelek kolektora ,które z czasem puszczają lewe powietrze. A co do układu zapłonowego to tak jak pisałem wcześniej na benzynie może być ok na LPG iskra idzie bokiem. Ja bym zamienił wtryskiwacze LPG miejscami np 4 z 1 i zobaczył czy dalej będzie wypadanie zapłonu na 4 czy przejdzie na 1. Wczoraj miałem Chevroleta...
Witam. Potrzebuję sprawdzić szczelność układu dolotowego w Skodzie Octavi I 1.6. Jakie znacie domowe metody aby to zrobić? Słyszałem o metodzie na popsikaniu Plak-iem do tapicerek w miejsca uszczelek, śrub itd. Problem, że nie znalazłem w sklepie Plaku do tapicerek, kupiłem za to Zwykły Plak Super Mat w sprayu do czyszczenia i konserwacji kokpitu. Czy...
Mam takie pytanie. Przy kolektorze ssącym jest jakiś czujnik od powietrza - podciśnienie? przepływomierz? ma to symbol 037 906 283C, np :https://rrr.lt/en/used-part/dvr21895-03... . Z jednej strony ma to nałożoną plastikową rurkę, która prowadzi do niczego z drugiej gumowy wężyk, który albo się urwał, albo...
Witam.Mam kolejny problem,a mianowicie pojawia mi się olej w zbiorniczku wyrównawczym głowica po planowaniu wymianie uszczelniaczy i docieraniu zaworów nowa uszczelka elring nowe śruby do głowicy oraz komplet uszczelek do turbiny i kolektorów wymienione oringi na pompowtryskach silnik chodzi równo nie kopci żadnych błędów na ktsie o co tu chodzi czy...
Witam, mam octawie 1,9 TDI 90KM. od jakiegoś czasu mam problem z układem paliwowym. Mianowice zapowietrza się. Wymieniłem filtr paliwa oraz zawór zwrotny. Na zaworze zwrotnym były nowe uszczelki. Jak auto postoi to trzeba nim długo ktęcić zanim odpali. Niestety nie zawsze jest to możliwe, wtedy kręcąc rozrusznikiem popuszczm śruby z zaworów i pokolei...
Ostatnio tez wymieniałem cały zamek w klapie bagażnika Octavii kombi, więc oprócz troxów do odkręcenia zamka przyda się Tobie tez trochę sliconu do uszczelnienia uszczelki która jest montowana wraz z zamkiem na klapie. Po odkręceniu zamka bardzo często nie idzie już jej identycznie wpasować i dodatkowe uszczelnienie na pewno nie zaszkodzi. Poza tym...
Witam. Mam problem z drganiami na wolnych obrotach. Przepustnica wyczyszczona z adaptacją. Wymienione uszczelki na kolektorze. Po podłączeniu pod komputer pokazuje błąd mieszanka zbyt uboga i pokazuje wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach (trochę dziwne że na wszystkich. Przeglądając forum spotkałem się z wypadanie zapłonu na jednym może dwóch...
Witam Wymienilem rozrzad w skodzie octavii 2 2006r. Wszystko wydaje sie byc zrobionie dobrze lecz chyba nie do konca bo samochod kręci ale nie odpala, blokady były tak jak byc powinny. Nie wiem czy zrobilem dobrze bo zamiast sposcic plyn chłodzący to po prostu odkrecilem zbiorniczek a weze zatkałem. odkrecilem poduszke itd podnislem silnik na lewarku,...
Ja mam vw 1.6 bse bez gazu. Problemy wystąpiły identyczne jak u kolegi. Jak go kupiłem 3lata temu wymieniłem uszczelki wszystki w kolektorze dolotowym i przy okazji świece ngk. Do tej pory pracował OK 170tys najechane. Od wymiany świec 40tyś zrobiłem wiec swiec nie podejrzewam. W sobotę zakupiłem przewody ngk bo przy cewce w czasie ich dotykania raziły...
Mam problem a mianowicie : wywala mi płyn w czasie jazdy z zbiorniczka , nie załącza się wentylator na 1i 2 bieg (sprawdzałem i działa ) wyjmowałem wtyczkę i na zasadzie zwarcia , sprawdzałem tez sterownik i działa (przekładałem do innego auta i tam normalnie, wymieniłem czujnik temperatury przy chłodnicy, wymieniłem termostat , test na uszczelkę zrobiony...
Jest nieszczelność w kolektorze ssącym. Kto ci dał spec od samochodów? Nieszczelność w kolektorze dolotowym to podwyższony bieg jałowy, ale możesz nie mieć uszczelki pod kolektorem a ono i tak osiągnie swoją wartość. To podciśnienie jakie jest to (zakładam, że mierzone wakumetrem) to zła praca układu rozrządu, za uboga mieszanka, zatkany wydech bądź...
Trochę minęło czasu nim to porobiłem bo pracy dużo. Sprawa już prawie rozwiązana. Brak świecenie diody spowodowany był wadą NOWEGO ale chińskiego zamka który już wymieniłem jednak kolejny NOWY też ma inną wadę - masakra. Muszę kupić jakiś używany oryginał i będzie to najlepsze wyjście. Dla tych którym ten problem się przydarzył a nie wiedzą co zrobić...
Zerknij na miasto. Co drugi to Kia, Hyundai, Mazda, Honda, Suzuki, Toyota. Coraz więcej też Fordów, Citroenów i Peugeotów. Nawet taksówkarze zaczęli masowo rezygnować z niemieckiej marki. Jak myślisz, dlaczego? Ano ino - to skarbonki bez dna. Mam w rodzinie dwa Hyundai i dwie Kia. W Ceed przez ostatnie 6lat zrobione klocki, łączniki, oleje i płyny,...
Witam, Podobnie jak kolega kilka postów niżej mam problem z odpaleniem swojego samochodu z tym że u mnie wygląda to następująco. Samochód rano zachowuje się tak jakby już odpalił ale zaraz gaśnie. Następnie muszę kilkukrotnie długo go kręcić i w końcu zapala. Nagrałem filmik i ostatnie odpalanie wygląda następująco . Problem jest losowy ale zauważyłem...
Witam. Posiadam niedawno zakupioną skode octawie 2.0 z 1999r. Samochod na początku był jak z bajki, śmigało aż miło. No ale teraz mam z nim same problemy. Moze zaczniemy od tego- samochod z samego rana na zimnym silniku spawuje się dobrze, elegancko sie zbiera, nie jest zamulony. Natomiast zaraz po tym jak 20 - 30 min pochodzi to wiadomo smochod sie...
Witam gdy pewnego razu musiałem przez kilka dni jeździć tylko na benzynie okazało się, że Skoda pali 20l/100 km, kopci, szarpie (prędkość obrotowa rezonuje) itp. Diagnostyka wykazała, że czas wtrysku na biegu jałowym wynosił 13 ms, gdy norma to ok 3 ms. Wymieniona została sonda, ustawiony czas wtrysku i przez chwilę było dobrze. Po kilku miesiącach...
Witam, Mam bardzo duży dylemat, chyba jak wszyscy tu piszący ;) Ale do rzeczy, szukam samochodu do 20000zł. Oto moje wymagania : - auto nie starsze niż 8 lat, - typ dowolny, byle by nie jakieś wieśniacze coupe/sport, - wygląd, żeby nie był toporny, w stylu starszej octavii, renault vel satis itd, - żeby wymiana uszczelki nie kosztowała 1000zł, łącznie...
https://www.skoda-parts.com/spare-part/0...
Witam. Postanowiłem do Was napisać bo mam pewien problem, który mnie juz dosc dlugo meczy, mnie jak i moj portfel. Jestem w posiadaniu skody octavi 2 2.0 tdi 2008 rok, przebieg ok 280tys. Miesiąc po zakupie spod maski zaczął pojawiać sie dziwny dźwięk tj "stukanie". Mechanik wiec stwierdził, ze to dwumas a jako ze czekala mnie dluga podróż postanowiłem...
Mialem kilka samochodow z LPG, zalozenia zawsze mialem podobne, z doswiadczenia najlepsza okazala sie Skoda Octavia Tour z silnikiem AEH 1,6 MPI 8V. Rocznik 2009. Moc 102 konie. Kupilem ja w 2011 z przebiegiem niecalych 30 000km po lekkim strzale w tyl. Zagazowalem na taniej wowczas sekwencji (alaska, czerwone vlady, butla w kolo) za bodaj 2200zl. Sprzedalem...
octavia uszczelka skoda uszczelka uszczelka głowicy octavia
iskrownik ustawić płyta samsung główna grzeje regulacja głośności bluetooth
MA6D49 vs MA6D50 Panasonic – zamienność diod, parametry, obudowy, różnice Citroën C4 Grand Picasso 2015 – kod C1560, elektryczny hamulec postojowy, diagnoza usterki