Chciałbym się upewnić, czy dobrze myślę i czegoś nie spalę bo się mało co znam na elektronice. Jeżeli teraz przed rozwaleniem ładowarki i pocięciem taśmy świeci ona na tej ładowarce to przy odrobinie staranności uda Ci się to co planujesz zrobić.
Przecież to co podałeś to Octavia I a w Octavii II masz BSM pod maską. Tam szukałbym problemu, zwłaszcza że wycieraczki tam biorą zasilanie.
Z takimi naprawami to nie podchodź lepiej do samochodu. Nie można bezkarnie podłączać pod jeden kanał wzmacniacza większej liczby głośników, a jeśli już to o odpowiednio obliczonej impendacji.
Włącznik rzuca parametry masowe do modułu bordnetz a ten załącza odpowiednie oświetlenie. Bordnetz jest konfigurowalny ale całą instalację do dziennych trzeba zrobić w oryginale. Niestety ale minęły już czasy prostego załączania odbiorników w aucie przez podanie +12 i działa, teraz to trochę bardziej skomplikowane
Tak, schemat jest do Octavii 1 BFQ, kolorami się nie sugeruj, często w autodacie się nie zgadzają. Raczej zwracaj uwagę na numery pinów.
A co nie działa? Czy tak szukasz na siłę? Silnik włącza zasilanie .
Bordnetz nie ma nic do gniazda zapalniczki. Zasilanie idzie na sztywno, bezpiecznik-gniazdo
Tryb parkingowy ustawiasz w wideorejestratorze i nawet pod zapalniczką działa. Mam Navitel R400 i pod zapalniczką tryb parkingowy działa bez problemu.
Wyjście tego bezpiecznika to pin23 w 40 stykowym złączu pod skrzynką bezp.
F29 pod kokpitem.
Czyli czerwony trzeba podpąć pod stacyjkę żeby było zasilanie a żółty bezpośrednio z aku.
W Octavii główny włącznik ma wykorzystane dwa wyjścia, na światła mijania i na zasilanie manetki. Będzie to raczej usterka włącznika głównego , obrotowego.
Odpalasz silnik na starych zegarach. Wypinasz stare, wpinasz nowe. Zegary działaja. Płacisz. Dajesz do przelutowania pamieci. Montujesz nowe zegary ze stara pamiecia. Mozesz w spokoju napic sie piwa.
Witam na podnosnik i do gory sprawdzisz czy nie ma wyciekow z zasilania paliwem .Pozdrawiam
W schemacie do tego silnika, ale z Felicii 1.6 stale napiecie z akumulatora do sterownika idzie na pin 21 przez bezpiecznik F1 10A iwec w tym obwodzie nalezaloby sie wpiac z przekaznikiem.Musialbys poszukac jak jest to w Octavii , ktory bezpiecznik jest odpowiedzialny za stale zasilanie sterownika silnika.
W niektórych systemach wtrysku po odpięciu zasilania trzeba było zrobić adaptację przepustnicy
Stałe zasilanie +12 V
Lekkie przygasanie świateł obserwowałem również w Fordzie KA z 2001r, działo sie tak jak szybko wcisnąłem pedał gazu. Uznałem, że jest to normalne zjawisko. Po prostu regulator tak cyrklował zasilanie przy zwiększaniu obrotów.
A zasilanie sterownika próbowałeś odłączyć?Generalnie wygląda na sterownik.
Zasilanie na deske.
Brak zasilania.
Witam, panowie poszukuję jakiegoś schematu licznika: 1z0920812d od skody octavi 2. Jedna kostka, 36 pinów. Mam jeden luźny kabel, ale nie wygląda jakby był urwany bo w wiązce nie ma takiego przewodu. Dochodzi on do pinu 28. Które piny w tym liczniku odpowiadają za zasilanie i podtrzymanie?[syntax=text][/syntax]
To sprawdź kable o których pisałem wcześniej, to zasilanie modułu sterującego(pod akumulatorem) wentylatorami i klimą.
Witam i proszę o pomoc, na samochodach się znam trochę bo naprawiam je ale nie o to chodzi a mianowicie znajomy posiada samochód skoda octavia 2005r silnik 1.2 12v. Postawił samochód do warsztatu bo zapaliła się kontrolka chek. Podpieli tam kompa i stwierdzili że jest uszkodzona sonda przed katalizatorem 5-cio przewodowa i wymienili na nową orginał...
Sprawdziłeś zasilanie ?
prawdopodobnie uszkodził się geteway, jest nad nogami kierowcy. i proponuje sprawdzić jeszcze wtyczki na bortzie Dodano po 1 A kostkę w stacyjce próbowałeś wykluczyć? kolega wyraźnie napisał "Stacyjka CAN"
PWM? poproszę o wytłumaczenie...
Udało się rozwiązać problem. Był problem z kablem od bezpiecznika komfortu. Gdy dostawał obciążenie grzal się i nie przewodził prądu.
W załączniku schemat - co prawda od Golfa ale powinien pasować. Przydało by się podać kod literowy silnika - po nr sterownika wychodzi ze to BXE. Do sprawdzenia zasilania, najlepiej sprawdzić przy podłączonym sterowniku silnika bo on sam "podaje" sobie zasilanie przez przekaźnik. Masa - 1, 2, 4 Plus - 2, 3, 5, 6.
Dalej kombinuj.Nie jesteś w stanie określić jaki masz abs?Rozumiem że teves to język obcych więc mogłeś nie ogarnąć.A teraz idź i sprawdź zasilanie i stan wtyczek czujnika vss.
Zasilanie jest z bezpiecznika nr 4, w skrzynce, z boku deski.
vag wyjaśni ci wszystko czyli diagnostyka spróbuj odpiąć jeszcze raz akumulator na kilka minut i podłącz ponownie może pomorze.
Ten błąd ABS Hydraulic Pump to albo wewnętrzne uszkodzenie albo brak właściwego zasilania.Sprawdź porządnie bezpieczniki i zasilania/masy żarówką na złączu abs.Albo zasilanie, albo padnięty moduł,lub problem z komunikacją CAN.
Do zrobienia zasilanie w zegarach. Reszta wskazówek też opada. Dla pewności podepnij opornik, pojeździj..
Witam Potrzebuje podpowiedzi skąd idzie zasilanie na bezpiecznik Nr29, jest to terminal 15. Auto to octavia 1 1.9tdi 2005r. Pzdr
To jeszcze podaj kod silnika by wszyscy wiedzieli o czym konkretnie mowa. Piszesz ze obroty widzi,zezwolenie jest i zasilanie stera jest tak? To teraz napisz czy jest sterowanie 5v na cewki i czy jest sterowanie na wtryskach jak i to czy jest zasilanie cewki.
Koledzy, czy nikt nie wie, co jest powodem takiego zachowania zegarów? A może źle podłączam zasilanie do złych pinów?
Na zasilaniu powinien być filtr z dławikiem. Tam może jest przerwa.
Na akumulatorze masz trzy bezpieczniki 30A. które podają zasilanie na trzy przewody czerwone zaraz za tymi bezpiecznikami, sprawdź czy na tych przewodach jest zasilanie, oczywiście bezpieczniki i zasilanie na nich też sprawdź.
Do gniazda AMP REMOTE IN w dodatkowym wzmacniaczu mocy To wyprowadzenie służy wyłącznie do podłączenia wzmacniacza mocy. Podłączenie dowolnego innego urządzenia grozi awarią Grubymi nićmi szyte. To, tak samo jak ANT REMOTE wyjście sterujące. Jeśli ma obciążalność 300mA, to nawet mocne (często obciążalność tych wyjść nie przekracza 100mA). Więc możesz...
Sprawdz te zasilanie masa i plus żarówką 55W.
Sprawdź zasilanie czujnika to raz,a dwa przewody .Bo np korozja kabla czy złącza może być przyczyną. A trzy jak temp widzi tester.
Logujesz się na OCP i szukasz w dziale CA . Daję głowę, że są nawet fotki z tej operacji.
Przekaźnik sprawdzony? zapnij go zworką i zobacz. Kolego, nie ma czegoś takiego jak " pełny schemat obwodu 15" linię tego obwodu masz zapewne na wiekszośći swoich schematów. Dodano po 1 Pomierz czy masz zasilanie na wyjściu z kostki pod stacyjką.
Proponuję podłączyć "minus" zasilania odstraszacza do "plusa" którejś z żarówek świecących podczas jazdy.
Jeśli byly elektryczne szyby oryginalne to musiał być moduł sterowania drzwiami. Tam dochodzą dwa zasilania. Ten moduł steruje zamkiem i szybą.
No tak ale dziwne jest to że jeżeli podłączony jest do wtyczki gdzie pracuję on nie działa , a jeżeli podłączy się go bezpośrednio do zasilania z akumulatora siłownik pracuję bez żadnych zarzutów
Ireneo to znaczy że gdy jeden czujnik jest uszkodzony to wtedy sterownik odcina zasilanie wszystkich?
Sprawdź moduł komfortu.
Może się ze mną nie zgodzicie, ale ja osobiście nie polecam tego typu złączek jak w linku powyżej. Przewody w samochodzie są teraz bardzo cienkie (oszczędność wagi) i taka złączka strasznie osłabia taki przewód, a nawet potrafi przeciąć jak jest nierówno zaciśnięta. Ja jak robię w instalacji jakieś łączenia przewodów to wszystko lutuję i na to koszulka...
Kostka sprawdzana i jest OK. Pozostaje mi odnaleźć schemat instalacji, sprawdzić instalację, ale jeśli nie to niestety czujnik
Na pewno nie robiłes wymiany rozrządu w aso .Trzeba zacząć od testu vas ,ponieważ podczas tejże naprawy rozłączone było zasilanie i sterowniki prawdopodobnie straciły nastawy podstawowe.Bardzo często się tak dzieje jak podczas takiej naprawy próbuje się włączyć zasilanie a wtyczki od są porozłanczane.Pragnę przypomnieć że octavia posiada instalację...
Poradziłem sobie :)) dzięki za chęci
boje się, że jesli tego swiecidelka nie odlacze to peknie mi druga szyba Weź miernik lub żarówkę z kabelkami i sprawdź czy na zaciskach ogrzewania tylnej szyby jest cały czas zasilanie.
Które błędy po skasowaniu się powtarzają?
Przecież tam silnik właśnie zasilany jest ze sterownika - jest tam tylko jedna wtyczka. Trzeba sprawdzić czy nie pogięły się piny przy wkładaniu wtyczki. Sprawdzić zasilanie na sterowniku.
Najpierw sprawdź zasilanie. Przekaźniki i bezpieczniki.
Zobacz czy jest zasilanie części analogowej.
witam poszukuje schematu podlaczenia pinow do licznika glownie rozchodzi sie o zasilanie pozdrawiam
Pierwsza rzecz jeśli licznik jest martwy, szukaj braku zasilania, jeśli wszystkie zasilania będą to licznik uwalony. Zostanie wymiana i dopisanie do ECU i kluczy.
Co tam czyścić 😊? Kupic na szrocie za pare złotych i wymienić,ze skrzynki pod maska wychodzi zasilanie swiatel, kierunków...
Dobra mechanizmy przyszły ładne z silniczkami brakuje mi chyba tylko przełączników Wtyczkę wziąć ze szrotu czy wlutować się w płytce zasilaniem ?
Zależy mi na uruchomieniu szyb elektrycznych. Czy to wyłączone immo może być powodem ich nie działania ? Czy po zdjęciu tapicerki drzwi, na złączach sterowników w drzwiach jest zasilanie, masa, CAN ? Czy przekręcając i przytrzymując klucz w zamku drzwi w pozycji "otwórz" jest reakcja szyby ?
Ja bym sprawdzil TPS a w szczególnosci jego zasilanie.
Pin 4 filotetowy 5.67 V No i nic ci to nie mówi? Zasilanie maf sprawdzone? Podaj numery błędów.
Nie pytałem o przekaźniki tylko czy masz zasilanie(+) na wtryskach.
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
U mnie nie Octavia, tylko Fabia 1,4 MPI 2003 - ale jak każdy VAG zasilanie anteny MUSI być przez separator dla radia innego niż VAG (oryginalne radio wymienione najpierw na Sony CDX-GT474 + separator, później Vordon HT 869v2 + ten sam separator). Zasilanie anteny w separatorze (niebieski przewód) podłączone do przewodu ANT_CTRL wychodzącego z radia...
U mnie tps padał skokowo czyli pyk i silnik chodzi jak traktor i nie reaguje na gaz czasem po chwili gasł. Przekopałem całą wiązkę od ECU na silnik zanim złapałem przepustnicę jak robi zwarcie. Rozgrzej silnik jak się pojawią objawy miernik w rękę i najlepiej na pracującym silniku sprawdzaj zasilania na czynnikach przepustnicy.
Nie wygląda to na immo. Rocznik auta i kod silnika? Czy za każdym razem zapala się kontrolka świec żarowych po zapłonie? Jeżeli się tzn, że komp nie dostał zasilania.
Więc problemem jest brak zasilania zegarów a w nich siedzi immo i nie pozwoli Ci odpalić auta. Przejrzyj dokładnie wszystkie bezpieczniki.
No to szukaj uszkodzenia w kablu kolor niebiesko-czerwony. To zasilanie na bramkę Can
Zasilanie idzie prosto z akumulatora. Tak jak zasilanie instalacji gazowej...
jeden idzie do bezpieczników trzy pozostałe idą do sterownika silnika, zrzuć podszybie dostań się do sterownika, miernik w ręke i sprawdź przejścia, ale na początek spr bezp i czy dochodzi zasilanie do przepływki
Na twoim miejscu posprawdzał bym wszsytkie kostki (styki). Nie tylko te bezpośrednio przy światłach ale te "umiejscowione" dalej od nich, a przez które idzie zasilanie świateł.
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
Witam. Poszukuje schematu przekaznikow z opisem do octavi 2 brak zasilania na pompie paliwa zostal juz tylko przekaznik do sprawdzenia. dzieki
Dolna Rura zasilania turbo wymieniona.
Połączenie masy od akumulatora sprawdź. I plus od akumulatora
Dla zainteresowanych -układ naprawiłem ,przyczyną były zimne luty a podpinamy w ten sposób 1 żarówki -plus (z drugiej strony żarówki do masy ) 2 - 3 - 4 - zasilanie 5- masa 6 - zasilanie dla kierunkowskazów 7 - zasilanie dla awaryjnych
Zobacz więc czy dostaje zasilanie skoro jej nie słychać.
yaaro ,kolega Ci na tym zdjęciu zaznaczył popękany laminat!.
Masz ręczna skrzynie biegów regenerowana czy używana? W takiej skrzyni problem z biegami albo mechanicznie w środku któryś synchronizator ewe coś z linka biegów ale wątpię. Czujnika oprócz wstecznego to chyba położenia biegu nie ma. Przecierała się tam wiazki w tym miejscu co może powodować błąd walka. Możesz sprawdzić czy na kostce jest masa i zasilanie
Od wycieraczek jest bezpiecznik 41( nie 31), 42 od pompki. Są na jednej szynie zasilającej. Zasilanie z bezpiecznika 52 ( 50A) pod maską przez przekaźnik styku x ( odłącza zasilanie przy rozruchu)
Jakieś pomysły sprawdzić alternator "na stole" i ew. czy ma zasilanie na śrubie prądowej
Tniesz czarno/niebieski(+15 na przekaźnik zasilania ECU silnika) ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą i nie pali, to właśnie kabel z bezpiecznika F1.
Witajcie, Czy mogę prosić o taki zestaw dla Octavii I 1.8T 150KM 4x4 2002r Z góry dziękuję
Daj zasilanie na przekaźnik 28 i zobaczymy o co chodzi. Nie mam dostępu do schematów teraz. EDIT: Stałe zasilanie na gnieździe przekaźnika pompy jest? Zasilanie po zapłonie?
Podstawa, diagnoza modułu komfortu. Zakładam że na leci na "vanie" jak są moduły w drzwiach. Potem zasilania modułów .Nie trać nadziei ,diagnozuj.
Spadek napięcia zostanie zarejestrowany w pamięci sterowników (terminal 30 voltage too low), natomiast całkowity zanik zasilania nie
99r błędów brak dzisiaj zapalił od strzała więc nie wiem co jest jak mu zawieje jakby masę gubił albo zasilanie
Sprawdź zasilanie sterownika, często pada przekaznik pod kierownicą.
Spadek napięcia się robi . Zmień punkt podpięcia zasilania.
Hahaha, to ja dziękuję za taką pomoc, ktoś na forum skody pisał żeby zasilanie na zamek podać
Proponowałbym zmienić tytuł bo tutaj nie kręci rozrusznik. Wyglada tak jakby napięcie spadało przez co odłącza wszystko - widać to pozachowaniu licznika. Do sprawdzenia masy i przewód plusowy pomiędzy akumulatorem i rozrusznikiem. Może coś nie łączy na bezpiecznikach. Trzeba znaleźć czy zasilanie znika na rozruszniku czy znika wcześniej przez co znika...
Jeśli jesteś pewny ze drugi siłownik jest sprawny, i wszystkie bezpieczniki są całe, szukaj uszkodzenia w okablowaniu. Sprawdź czy siłownik klapy jest poprawnie zasilany.
Zasilanie do zaworu "stop" dochodzi?
A kontrolki świecą? w abs pompa nie pracuje/może szczotki/ można sprawdzić inaczej. Airbag zgubił zasilanie, może sporadyczny/powinien się wykasować.
Bezpieczniki sprawdziłeś? Obstawiam brak zasilania na sterowniku silnika.
Tylko że jeżeli szyby fabryczne to ciężko wziąć te 12V do załączania.Szukaj opisu "przekaźnik z podtrzymaniem".Wystarczy jeden i wystarczy zasilanie ECU przeciąć.
schemat zasilać octavia skoda octavia zasilać octavia zasilać stacyjka
zmywarka dłużej zmywa naprawić wzmacniacz kraków filtry sinusoidalne
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Jak podłączyć fotokomórki do Magic 600? Factory reset Xerox PHASER 6510 DN - instrukcja