Do gniazda AMP REMOTE IN w dodatkowym wzmacniaczu mocy To wyprowadzenie służy wyłącznie do podłączenia wzmacniacza mocy. Podłączenie dowolnego innego urządzenia grozi awarią Grubymi nićmi szyte. To, tak samo jak ANT REMOTE wyjście sterujące. Jeśli ma obciążalność 300mA, to nawet mocne (często obciążalność tych wyjść nie przekracza 100mA). Więc możesz...
Chciałbym się upewnić, czy dobrze myślę i czegoś nie spalę bo się mało co znam na elektronice. Jeżeli teraz przed rozwaleniem ładowarki i pocięciem taśmy świeci ona na tej ładowarce to przy odrobinie staranności uda Ci się to co planujesz zrobić.
Może zasilać również licznik Nie zasila licznika. Dwie usterki do usunięcia.
Przecież to co podałeś to Octavia I a w Octavii II masz BSM pod maską. Tam szukałbym problemu, zwłaszcza że wycieraczki tam biorą zasilanie.
Włącznik rzuca parametry masowe do modułu bordnetz a ten załącza odpowiednie oświetlenie. Bordnetz jest konfigurowalny ale całą instalację do dziennych trzeba zrobić w oryginale. Niestety ale minęły już czasy prostego załączania odbiorników w aucie przez podanie +12 i działa, teraz to trochę bardziej skomplikowane
W Octavii główny włącznik ma wykorzystane dwa wyjścia, na światła mijania i na zasilanie manetki. Będzie to raczej usterka włącznika głównego , obrotowego.
Jeśli jesteś pewny ze drugi siłownik jest sprawny, i wszystkie bezpieczniki są całe, szukaj uszkodzenia w okablowaniu. Sprawdź czy siłownik klapy jest poprawnie zasilany.
Z takimi naprawami to nie podchodź lepiej do samochodu. Nie można bezkarnie podłączać pod jeden kanał wzmacniacza większej liczby głośników, a jeśli już to o odpowiednio obliczonej impendacji.
Wyjście tego bezpiecznika to pin23 w 40 stykowym złączu pod skrzynką bezp.
W schemacie do tego silnika, ale z Felicii 1.6 stale napiecie z akumulatora do sterownika idzie na pin 21 przez bezpiecznik F1 10A iwec w tym obwodzie nalezaloby sie wpiac z przekaznikiem.Musialbys poszukac jak jest to w Octavii , ktory bezpiecznik jest odpowiedzialny za stale zasilanie sterownika silnika.
A co nie działa? Czy tak szukasz na siłę? Silnik włącza zasilanie .
Czyli czerwony trzeba podpąć pod stacyjkę żeby było zasilanie a żółty bezpośrednio z aku.
Sam załączyłeś schemat montażu w pierwszym poście , więc ulecz się sam według własnej recepty :D Ma być jak na schemacie , wystarczy abyś rozciął właściwe przewody zasilające wtrysk.
Jeżeli na pinie - A8 - masz zasilanie po stacyjce to radio będzie gasło po wyłączeniu zapłonu.
Stałe zasilanie +12 V
Bordnetz nie ma nic do gniazda zapalniczki. Zasilanie idzie na sztywno, bezpiecznik-gniazdo
Tryb parkingowy ustawiasz w wideorejestratorze i nawet pod zapalniczką działa. Mam Navitel R400 i pod zapalniczką tryb parkingowy działa bez problemu.
Octavia 1 czy 2? W obu przypadkach zasilanie brane jest z dużego, 40 lub 50 amperowego bezpiecznika, zasilanego wprost z akumulatora. Natomiast zasilanie cewki przekaźnika z osobnego bezpiecznika, który z kolei zasilany jest przekaźnikiem głównym.
Lekkie przygasanie świateł obserwowałem również w Fordzie KA z 2001r, działo sie tak jak szybko wcisnąłem pedał gazu. Uznałem, że jest to normalne zjawisko. Po prostu regulator tak cyrklował zasilanie przy zwiększaniu obrotów.
A zasilanie sterownika próbowałeś odłączyć?Generalnie wygląda na sterownik.
To sprawdź kable o których pisałem wcześniej, to zasilanie modułu sterującego(pod akumulatorem) wentylatorami i klimą.
Zamień na przewodach zasilających kabel żółty z czerwonym miejscami.
Sprawdz sobie przekaznik zasilający..
Dalej kombinuj.Nie jesteś w stanie określić jaki masz abs?Rozumiem że teves to język obcych więc mogłeś nie ogarnąć.A teraz idź i sprawdź zasilanie i stan wtyczek czujnika vss.
Zasilanie jest z bezpiecznika nr 4, w skrzynce, z boku deski.
Do zrobienia zasilanie w zegarach. Reszta wskazówek też opada. Dla pewności podepnij opornik, pojeździj..
Sprawdź zasilanie czujnika to raz,a dwa przewody .Bo np korozja kabla czy złącza może być przyczyną. A trzy jak temp widzi tester.
Bezpiecznik f31. Octavia 1,9 tdi 2004 r. F19 u mnie zasila radio.
Ta kontrolka na desce świeci się bo masz uszkodzony obwód zasilania żarówki z tyłu to wiemy ale może by kolega napisał jaka żarówka nie świeci. Kontrolka z zaroweczka po masy i resztę sprawdzasz nie na lampie tylko na kostce czy jest zasilanie.
Ten błąd ABS Hydraulic Pump to albo wewnętrzne uszkodzenie albo brak właściwego zasilania.Sprawdź porządnie bezpieczniki i zasilania/masy żarówką na złączu abs.Albo zasilanie, albo padnięty moduł,lub problem z komunikacją CAN.
Zamowiles nowy nowy ? Czy nowy uzywany ?
Zasilanie na deske.
Przekaźnik sprawdzony? zapnij go zworką i zobacz. Kolego, nie ma czegoś takiego jak " pełny schemat obwodu 15" linię tego obwodu masz zapewne na wiekszośći swoich schematów. Dodano po 1 Pomierz czy masz zasilanie na wyjściu z kostki pod stacyjką.
Kontrolkę wpinasz w pin przerywacza. Na obciążeniu 3x21W przerywacz zasila kontrolkę.
Próbowałem zrobić prostą przejściówkę z USB-C do jakiegokolwiek innego USB - niestety, proste wynegocjowanie napięcia z USB-C (akurat w Skodzie Octavii 2024) nie było możliwe, mimo kombinacji ze zwieraniem pinów DATA lub podłączania tylko żył zasilających, gniazdo nie chciało podać napięcia. Problem rozwiązała gotowa przejściówka z USB-C na USB-A, i...
Biały z szarym paskiem to przeciwmgłowy tył, rozpięty albo microswitchem w gnieździe przyczepy i/ lub przez moduł haka jeśli jest. Gdy zapala się kontrolka przeciwmgielnego to włącznik, jego zasilanie itp jest OK - one raczej się tak nie psuły. Musisz ustalić jak na drodze włącznik świateł - lampa tył lewa został ten kabel obcięty i "ominięty".
Sprawdziłeś zasilanie ?
Na akumulatorze masz trzy bezpieczniki 30A. które podają zasilanie na trzy przewody czerwone zaraz za tymi bezpiecznikami, sprawdź czy na tych przewodach jest zasilanie, oczywiście bezpieczniki i zasilanie na nich też sprawdź.
Na pewno nie robiłes wymiany rozrządu w aso .Trzeba zacząć od testu vas ,ponieważ podczas tejże naprawy rozłączone było zasilanie i sterowniki prawdopodobnie straciły nastawy podstawowe.Bardzo często się tak dzieje jak podczas takiej naprawy próbuje się włączyć zasilanie a wtyczki od są porozłanczane.Pragnę przypomnieć że octavia posiada instalację...
Nypel nie dokręcony i ośliwiło całe turbo. Nypel jest na przewodzie zasilającym.
Zależy mi na uruchomieniu szyb elektrycznych. Czy to wyłączone immo może być powodem ich nie działania ? Czy po zdjęciu tapicerki drzwi, na złączach sterowników w drzwiach jest zasilanie, masa, CAN ? Czy przekręcając i przytrzymując klucz w zamku drzwi w pozycji "otwórz" jest reakcja szyby ?
Ja nie wiem czy o to chodzi Koledze Bonus, ale jeśli radio miało funkcję sterowania kluczykiem ORAZ włączanie go TAKŻE BEZ kluczyka - to i w Octavii można to zrobić, po zamianie kabelków we wtyku zasilającym ISO z samochodu. Zamieniamy pin 4 z pinem 7. To jest w prawie każdym aucie grupy VW. A to: Tak pamięć stacji działa tak samo pamięć ustawień barwy...
W załączniku schemat - co prawda od Golfa ale powinien pasować. Przydało by się podać kod literowy silnika - po nr sterownika wychodzi ze to BXE. Do sprawdzenia zasilania, najlepiej sprawdzić przy podłączonym sterowniku silnika bo on sam "podaje" sobie zasilanie przez przekaźnik. Masa - 1, 2, 4 Plus - 2, 3, 5, 6.
Takie tematy czasem trudno znaleźć.Załóż na przewód zasilający (ten przeźroczysty ) zaworek zwrotny (ok. 20zł)i powinno być ok. Ew. zmiana przewodów elastycznych i opasek ale to juz wiecej roboty i kosztów
Złącze 8 pinowe. Pin 1 masa, pin 8 zasilanie po bezpieczniku 35 10 A Pomarańczowe to can.
Sprawdz te zasilanie masa i plus żarówką 55W.
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
Koledzy, czy nikt nie wie, co jest powodem takiego zachowania zegarów? A może źle podłączam zasilanie do złych pinów?
Logujesz się na OCP i szukasz w dziale CA . Daję głowę, że są nawet fotki z tej operacji.
schemat zasilać octavia skoda octavia zasilać octavia zasilać stacyjka
konfiguracja winstars termostat bascom cisco epc3010 router vectra
płytą indukcyjną transmiter radiowy
Schemat układu dolotowego Mazda CX-3 1.5 Skyactiv-D diesel – opis, czujniki, EGR, turbo Citroën Saxo – trzaski przy cofaniu, poduszki silnika, klocki hamulcowe, przeguby