Włącznik rzuca parametry masowe do modułu bordnetz a ten załącza odpowiednie oświetlenie. Bordnetz jest konfigurowalny ale całą instalację do dziennych trzeba zrobić w oryginale. Niestety ale minęły już czasy prostego załączania odbiorników w aucie przez podanie +12 i działa, teraz to trochę bardziej skomplikowane
Jak podasz kod silnika to raczej ktoś ci podeśle .
Wyjście tego bezpiecznika to pin23 w 40 stykowym złączu pod skrzynką bezp.
Tryb parkingowy ustawiasz w wideorejestratorze i nawet pod zapalniczką działa. Mam Navitel R400 i pod zapalniczką tryb parkingowy działa bez problemu.
F29 pod kokpitem.
W niektórych systemach wtrysku po odpięciu zasilania trzeba było zrobić adaptację przepustnicy
Odpalasz silnik na starych zegarach. Wypinasz stare, wpinasz nowe. Zegary działaja. Płacisz. Dajesz do przelutowania pamieci. Montujesz nowe zegary ze stara pamiecia. Mozesz w spokoju napic sie piwa.
W schemacie do tego silnika, ale z Felicii 1.6 stale napiecie z akumulatora do sterownika idzie na pin 21 przez bezpiecznik F1 10A iwec w tym obwodzie nalezaloby sie wpiac z przekaznikiem.Musialbys poszukac jak jest to w Octavii , ktory bezpiecznik jest odpowiedzialny za stale zasilanie sterownika silnika.
Udało się rozwiązać problem. Był problem z kablem od bezpiecznika komfortu. Gdy dostawał obciążenie grzal się i nie przewodził prądu.
A zasilanie sterownika próbowałeś odłączyć?Generalnie wygląda na sterownik.
Witam na podnosnik i do gory sprawdzisz czy nie ma wyciekow z zasilania paliwem .Pozdrawiam
Brak zasilania.
To sprawdź kable o których pisałem wcześniej, to zasilanie modułu sterującego(pod akumulatorem) wentylatorami i klimą.
Sprawdziłeś zasilanie ?
PWM? poproszę o wytłumaczenie...
Dalej kombinuj.Nie jesteś w stanie określić jaki masz abs?Rozumiem że teves to język obcych więc mogłeś nie ogarnąć.A teraz idź i sprawdź zasilanie i stan wtyczek czujnika vss.
Witam, panowie poszukuję jakiegoś schematu licznika: 1z0920812d od skody octavi 2. Jedna kostka, 36 pinów. Mam jeden luźny kabel, ale nie wygląda jakby był urwany bo w wiązce nie ma takiego przewodu. Dochodzi on do pinu 28. Które piny w tym liczniku odpowiadają za zasilanie i podtrzymanie?[syntax=text][/syntax]
Witam i proszę o pomoc, na samochodach się znam trochę bo naprawiam je ale nie o to chodzi a mianowicie znajomy posiada samochód skoda octavia 2005r silnik 1.2 12v. Postawił samochód do warsztatu bo zapaliła się kontrolka chek. Podpieli tam kompa i stwierdzili że jest uszkodzona sonda przed katalizatorem 5-cio przewodowa i wymienili na nową orginał...
W załączniku schemat - co prawda od Golfa ale powinien pasować. Przydało by się podać kod literowy silnika - po nr sterownika wychodzi ze to BXE. Do sprawdzenia zasilania, najlepiej sprawdzić przy podłączonym sterowniku silnika bo on sam "podaje" sobie zasilanie przez przekaźnik. Masa - 1, 2, 4 Plus - 2, 3, 5, 6.
prawdopodobnie uszkodził się geteway, jest nad nogami kierowcy. i proponuje sprawdzić jeszcze wtyczki na bortzie Dodano po 1 A kostkę w stacyjce próbowałeś wykluczyć? kolega wyraźnie napisał "Stacyjka CAN"
Zasilanie jest z bezpiecznika nr 4, w skrzynce, z boku deski.
vag wyjaśni ci wszystko czyli diagnostyka spróbuj odpiąć jeszcze raz akumulator na kilka minut i podłącz ponownie może pomorze.
Do zrobienia zasilanie w zegarach. Reszta wskazówek też opada. Dla pewności podepnij opornik, pojeździj..
Ten błąd ABS Hydraulic Pump to albo wewnętrzne uszkodzenie albo brak właściwego zasilania.Sprawdź porządnie bezpieczniki i zasilania/masy żarówką na złączu abs.Albo zasilanie, albo padnięty moduł,lub problem z komunikacją CAN.
Na zasilaniu powinien być filtr z dławikiem. Tam może jest przerwa.
Na akumulatorze masz trzy bezpieczniki 30A. które podają zasilanie na trzy przewody czerwone zaraz za tymi bezpiecznikami, sprawdź czy na tych przewodach jest zasilanie, oczywiście bezpieczniki i zasilanie na nich też sprawdź.
Do gniazda AMP REMOTE IN w dodatkowym wzmacniaczu mocy To wyprowadzenie służy wyłącznie do podłączenia wzmacniacza mocy. Podłączenie dowolnego innego urządzenia grozi awarią Grubymi nićmi szyte. To, tak samo jak ANT REMOTE wyjście sterujące. Jeśli ma obciążalność 300mA, to nawet mocne (często obciążalność tych wyjść nie przekracza 100mA). Więc możesz...
Sprawdź zasilanie czujnika to raz,a dwa przewody .Bo np korozja kabla czy złącza może być przyczyną. A trzy jak temp widzi tester.
Sprawdz te zasilanie masa i plus żarówką 55W.
Dzięki No to prościej gdzie fizycznie zaczyna się magistrala +15 (Gdzie znajduje się przekaźnik załączający to napięcie) . Jak ktoś ma schemat to poproszę . Pzdr Dodano po 6 Już wszystko jasne . Czarną robotę powodował alarm zainstalowany w aucie . Pzdr
Proponuję podłączyć "minus" zasilania odstraszacza do "plusa" którejś z żarówek świecących podczas jazdy.
Logujesz się na OCP i szukasz w dziale CA . Daję głowę, że są nawet fotki z tej operacji.
Jeśli byly elektryczne szyby oryginalne to musiał być moduł sterowania drzwiami. Tam dochodzą dwa zasilania. Ten moduł steruje zamkiem i szybą.
Ireneo to znaczy że gdy jeden czujnik jest uszkodzony to wtedy sterownik odcina zasilanie wszystkich?
Sprawdź moduł komfortu.
No tak ale dziwne jest to że jeżeli podłączony jest do wtyczki gdzie pracuję on nie działa , a jeżeli podłączy się go bezpośrednio do zasilania z akumulatora siłownik pracuję bez żadnych zarzutów
Może się ze mną nie zgodzicie, ale ja osobiście nie polecam tego typu złączek jak w linku powyżej. Przewody w samochodzie są teraz bardzo cienkie (oszczędność wagi) i taka złączka strasznie osłabia taki przewód, a nawet potrafi przeciąć jak jest nierówno zaciśnięta. Ja jak robię w instalacji jakieś łączenia przewodów to wszystko lutuję i na to koszulka...
Najpierw sprawdź zasilanie. Przekaźniki i bezpieczniki.
Zobacz czy jest zasilanie części analogowej.
Które błędy po skasowaniu się powtarzają?
Zależy mi na uruchomieniu szyb elektrycznych. Czy to wyłączone immo może być powodem ich nie działania ? Czy po zdjęciu tapicerki drzwi, na złączach sterowników w drzwiach jest zasilanie, masa, CAN ? Czy przekręcając i przytrzymując klucz w zamku drzwi w pozycji "otwórz" jest reakcja szyby ?
Pin 4 filotetowy 5.67 V No i nic ci to nie mówi? Zasilanie maf sprawdzone? Podaj numery błędów.
Nie pytałem o przekaźniki tylko czy masz zasilanie(+) na wtryskach.
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Pierwsza rzecz jeśli licznik jest martwy, szukaj braku zasilania, jeśli wszystkie zasilania będą to licznik uwalony. Zostanie wymiana i dopisanie do ECU i kluczy.
U mnie tps padał skokowo czyli pyk i silnik chodzi jak traktor i nie reaguje na gaz czasem po chwili gasł. Przekopałem całą wiązkę od ECU na silnik zanim złapałem przepustnicę jak robi zwarcie. Rozgrzej silnik jak się pojawią objawy miernik w rękę i najlepiej na pracującym silniku sprawdzaj zasilania na czynnikach przepustnicy.
Hahaha, to ja dziękuję za taką pomoc, ktoś na forum skody pisał żeby zasilanie na zamek podać
Więc problemem jest brak zasilania zegarów a w nich siedzi immo i nie pozwoli Ci odpalić auta. Przejrzyj dokładnie wszystkie bezpieczniki.
No to szukaj uszkodzenia w kablu kolor niebiesko-czerwony. To zasilanie na bramkę Can
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
Na twoim miejscu posprawdzał bym wszsytkie kostki (styki). Nie tylko te bezpośrednio przy światłach ale te "umiejscowione" dalej od nich, a przez które idzie zasilanie świateł.
Zasilanie idzie prosto z akumulatora. Tak jak zasilanie instalacji gazowej...
Dolna Rura zasilania turbo wymieniona.
Połączenie masy od akumulatora sprawdź. I plus od akumulatora
Zobacz więc czy dostaje zasilanie skoro jej nie słychać.
Masz ręczna skrzynie biegów regenerowana czy używana? W takiej skrzyni problem z biegami albo mechanicznie w środku któryś synchronizator ewe coś z linka biegów ale wątpię. Czujnika oprócz wstecznego to chyba położenia biegu nie ma. Przecierała się tam wiazki w tym miejscu co może powodować błąd walka. Możesz sprawdzić czy na kostce jest masa i zasilanie
Dla zainteresowanych -układ naprawiłem ,przyczyną były zimne luty a podpinamy w ten sposób 1 żarówki -plus (z drugiej strony żarówki do masy ) 2 - 3 - 4 - zasilanie 5- masa 6 - zasilanie dla kierunkowskazów 7 - zasilanie dla awaryjnych
Witam. Poszukuje schematu przekaznikow z opisem do octavi 2 brak zasilania na pompie paliwa zostal juz tylko przekaznik do sprawdzenia. dzieki
Jakieś pomysły sprawdzić alternator "na stole" i ew. czy ma zasilanie na śrubie prądowej
Tniesz czarno/niebieski(+15 na przekaźnik zasilania ECU silnika) ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą i nie pali, to właśnie kabel z bezpiecznika F1.
Od wycieraczek jest bezpiecznik 41( nie 31), 42 od pompki. Są na jednej szynie zasilającej. Zasilanie z bezpiecznika 52 ( 50A) pod maską przez przekaźnik styku x ( odłącza zasilanie przy rozruchu)
Spadek napięcia zostanie zarejestrowany w pamięci sterowników (terminal 30 voltage too low), natomiast całkowity zanik zasilania nie
Sprawdź zasilanie sterownika, często pada przekaznik pod kierownicą.
Spadek napięcia się robi . Zmień punkt podpięcia zasilania.
Witajcie, Czy mogę prosić o taki zestaw dla Octavii I 1.8T 150KM 4x4 2002r Z góry dziękuję
Poratuje ktoś schematami zasilania Skoda Octavia 2008 rok 1.9 TDI. Potrzebne schematy zasilań, stacyjka, zegary i opisy przekaźników i bezpieczników. Po zapłonie martwy licznik, nie działają wycieraczki przednie. Wszystko pojawia się w momencie kręcenia rozrusznikiem ale auto oczywiście nie odpala.
Zasilanie do zaworu "stop" dochodzi?
Jeśli jesteś pewny ze drugi siłownik jest sprawny, i wszystkie bezpieczniki są całe, szukaj uszkodzenia w okablowaniu. Sprawdź czy siłownik klapy jest poprawnie zasilany.
A kontrolki świecą? w abs pompa nie pracuje/może szczotki/ można sprawdzić inaczej. Airbag zgubił zasilanie, może sporadyczny/powinien się wykasować.
Proponowałbym zmienić tytuł bo tutaj nie kręci rozrusznik. Wyglada tak jakby napięcie spadało przez co odłącza wszystko - widać to pozachowaniu licznika. Do sprawdzenia masy i przewód plusowy pomiędzy akumulatorem i rozrusznikiem. Może coś nie łączy na bezpiecznikach. Trzeba znaleźć czy zasilanie znika na rozruszniku czy znika wcześniej przez co znika...
Tylko że jeżeli szyby fabryczne to ciężko wziąć te 12V do załączania.Szukaj opisu "przekaźnik z podtrzymaniem".Wystarczy jeden i wystarczy zasilanie ECU przeciąć.
spróbuj zastosować separator . Obecnie wszystkie skody mają zasilanie przez kabel,ale nie pamiętam od kiedy.
A zasilanie w ogóle dochodzi do modułu ?
Brak zasilania sterownika.
Rozumiem że jak chodzi went to nie ma komunikacji? Sprawdzałeś CAN ? Albo to albo zasilanie. Co w gateway i innych modułach ?
Zostaw tylko zasilanie na moduł wentylatorów i zobacz czy dalej będą pracować.
Sprawdz ustawienie rozrzadu. Co z zasilaniem paliwa?
Witam Szukam schematu elektrycznego zasilania i sterowania przekaźnika zaplniczki Skoda Octawia 1, dodam tylko że nie jest to problem z włączonym wyłącznikiem blokady tylnych szyb. Problem jest taki że raz jest napięcie w zaplniczce a za chwile zanika, towarzyszy temu terkot przekaznika. Bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuje.
Spróbuj wysterować zasilanie włącznika rozrusznika poza stacyjką (na krótko).
16724 - Usterka czujnika położenia wałka rozrządu (G40) 1. albo czujnik wadliwy 2. Kableki do niego wadliwe (sprawdź zasilanie) 3. Może tez być lekko przestawiony rozrząd.
Posprawdzaj w pierwszej kolejności zasilanie, czy masz mase i plus na pompe
Masz kody błędów to powiniwneś wiedzieć co jest grane. Wymień baterię w kluczyku, sprawdż zasilanie licznika i zaprogramuj kluczyki.
Do sprawdzenia zasilania, pewnie padł moduł odpowiedzialny za zasilania. Było na forum!
Pompa ma się załączyć na chwilkę, dobić ciśnienie i się wyłączyć. I tak jest, czyli prawidłowo. Dioda od gazu nie powinna się zapalać, ale to nie wiadomo gdzie kto podpiął zasilanie. Jakiej firmy instalacja?
Na moje oko jest brak jakiegoś zasilania No właśnie nie bardzo, bo jakby ECU nie miał zasilania to wtedy wentylator startuje w trybie awaryjnym, chyba że i on nie ma zasilania po kluczyku.
Podepnę odpowiedź, może komuś się przyda. Sam szukałem, nie znalazłem... sprawa dotyczy nowego Superba, gniazda też są na stałe zasilane, ale bezpiecznik można przesunąć o jedną pozycję i wtedy jest po stacyjce. Bardzo się zdziwiłem, bo instrukcja milczy, na schemacie nawet nie ma, a "na żywo" bezpiecznik od stacyjki wygląda tak, że jego "przegrodka"...
Szkoda, że w kostce nie ma wyprowadzenia "Terminal 15" czyli +12 po zapłonie W fabrycznej instalacji odcinanie zasilania po stacyjce nie jest potrzebne, ponieważ takie wyłączanie/usypianie radia idzie przez CAN. W chińczykach dostosowanych do konkretnego modelu auta taż jest tak to robione.
Witam. Mam taki problem ze skoda octavia 2, 1.9 TDI, 2005 rok. mianowicie czasem zapali, raz na 5 razy. Kontrolki się zapalają, rozrusznik kreci. W Silniku błędów brak, w sterownikach pobocznych błąd komunikacji z sterownikiem silnika. Gdy nie chce zapalić sterownika silnika interfejs nie widzi. Przekaźniki pod maską podmienione bezpieczniki sprawdzone...
Napiecie doplywa. Na ilu przewodach jest zasilanie i które stałe czy po zapłonie?
Żarówki sprawne? wtyczki nie wytopione, zasilanie w kostce do lampy jest , których świateł nie ma mijania, pozycji, drogowych?
Opis bezpieczników masz w internecie więc sobie sprawdź. Musisz doprowadzić do tego żeby wróciła diagnostyka dopiero możesz szukać usterki w czujnikach. Bezpiecznik, wiązka, moduł a dokładniej jego zasilanie trzeba sprawdzić bo nikt za Ciebie tego nie zrobi.
dobra dobra, tam jest tylko zasilanie i LIN. pewnie padł transceiver LIN w silniku lub w Bordnetz.
Dziś zauważyłem, że jak kilka razy włączę zapłon to odpali. Auto niedawno kupiłem i pierwszy tydzień palił odrazu, dopiero po tygodniu zaczęły się problemy a akumulator jest Ok bo kręci jak szalony a mi się nigdy nie rozładował do zera. To teraz trzeba zlokalizować gdzie brakuje zasilania.
Ale głupoty tutaj piszecie. Raz nie wiecie jakie dane auta, a dwa jakieś skrzynki czujniki itp.? Trzeba pierwsze co zajrzeć w parametry. A drugie co to sprawdzić oscyloskopem sygnał na moduł przy silniku. Do tego zasilanie modułu. To nie jest traktor.
Używam kabla hex-v2 dual K & Can, chińczyka ale nigdy nie miałem problemów z komunikacją z samochodami. Dodatkowo próbowałem innym interfejsem, identyczny objaw - zero komunikacji. Ma ktoś schemat kabli we wtyczce obd, żeby sprawdzić zasilanie ? W jakiej kolejności wypinać sterowniki?
nie dochodzi do nich prąd bo temperatura jest wyższa niż 5*C a powyżej tej temperatury sterownik silnika nie podaje zasilania na świece żarowe, nie szukaj na siłę problemu, którego nie ma.
Jeśli słychać pykanie przekażników w poszczególnych drzwiach to sprawdz zasilanie na czerwono-białym przewodzie (+12v)
Masz 3 zasilania na słupku?
Jeśli chodzi o ten zaworek wkładany w filtr na spinkę to nie jest zawór zwrotny tylko zawór służący do ogrzewania paliwa, czyli jak zimno ciepłe paliwo wracające z pompy trafia do filtra jak ciepło wraca do baku żeby się schłodzić. Dołóż zwykły zawór zwrotny na zasilaniu.
Jest tylko jedna opcja. Elektromechanik . Nie ściemniam, stwierdzam to na podstawie tego wpisu : Podłączyłem do komputera i pokazuje błąd czujnika rozrządu, a wszystkie czujniki są nowe założone. Za pomoc z góry dzięki. Ale żeby nie było,trzeba sprawdzić zasilanie czujnika,masę, i sygnał wyjściowy oscyloskopem. Często wiązka też ulega uszkodzeniu.
skoda octavia radio zasilać zasilać kontrolka skoda octavia schemat zasilać skoda octavia
magneśnic wirnik schemat elektryczny bojler amica wymiana pompy
Najczęstsze wycieki oleju w VW T5 2.5 TDI 130 KM Problemy z wyszukiwaniem stacji internetowych w radiu Pioneer