U041600 - Elektroniczny program stabilizacji (Sygnał niezrozumiały)P167E00 - System start/stop (Przekroczenie czasu rozruchu)P229500 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2 (Zwarcie do masy)U042800 - Czujnik kąta skrętu koła kierownicy (Sygnał niezrozumiały) Sądzę kolego że błędy pierwszy / drugi i czwarty wystąpiły przy okazji bo silnik zgasł właśnie...
No dobrze a co z zasilaniem na tym zaworze? Tam szukaj co ginie.
Witam, Skoda Octavia I BFQ 1.6 + LPG wylewa się benzyna ze zbiornika korkiem wlewu paliwa, zawór na filtrze z węglem aktywnym działa prawidłowo poza tym po odłączeniu przewodu par paliwa do pochłaniacza problem nie ustał. Który zawór przy wlewie paliwa odpowiada za ten problem ? https://obrazki.elektroda.pl/2485421000_...
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Pojeździłem z podpiętym komputerem i mam konkretne obserwacje: Jak pohamuję trochę silnikiem to sonda i co za tym korekty paliwa są poprawne, jak silnik ciągnie przez chwilę to znów sonda nie pokazuje nic a korekty paliwa na plus 25. Wygląda na to jak by jakiś zawór się blokował i odblokowywał... Może EGR, PCV, odma, krokowy w przepustnicy...? Czego...
Witam koledzy mam podobne problemy ze swoją skodą co kolega"meniu86" tylko że u mnie wyskoczyły błędy 17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA zwarcie do masy, oraz błąd związany z czujnikiem temperatury paliwa w pompie wtryskowej . czy mógłby ktoś pomóc???
Jeśli pompa sprawna, to należało by jeszcze sprawdzić zawór na listwie, nie mylić z czujnikiem ciśnienia, bo na listwie są dwa elementy, jeden pomiarowy a drugi regulacyjny, masz tam układ boscha z pompą CP4.1 gdzie jest regulacja po stronie niskiego ciśnienia, a na szynie masz zawór który powinien podczas gaszenia auta, lub przekroczenia maksymalnego...
Witajcie Mam problem z ECU ktoś programowo wyeliminował działanie pochłaniacza oparów paliwa ze zbiornika. Jednak poprzez VAG udało sie zrobić test i załączyć zawór pochłaniacza ale w trakcie normalnej pracy silnika ssanie oparów się nie załącza. Czy istnieje instrukcja z opisami do sterownika tego silnika?
Zaczekaj. Pierwszym razem piszesz że zimny 15 stopni pali i 28 stopni nie zapalił silnik, no ale znów piszesz, że zimny 15 stopni nie zapalił silnik. Szczerze, to ciężko coś powiedzieć, bo silnik nie pali zimny to ciepły zapali lub odwrotnie, a Ty tutaj napisałeś że raz pali a raz nie, to podejrzewam że temperatura silnika nie ma nic do rzeczy i prawdopodobnie...
Witam serdecznie Jestem posiadaczem Skody Octavii rocznik 2000 silnik 1.9 TDI 90 KM. Silnik zbudowany w oparciu o pompę rotacyjną (albo potocznie wirową). Problem jaki się pojawia to gaśnięcie silnika. Nie ma różnicy czy jest silnik ciepły czy zimny. Nie robi też różnicy czy pada deszcz, śnieg. Nie ma różnicy czy na dworze jest -10 czy +30 stopni. Silnik...
Witam problem dotyczy Skody OCTAVIA 1 z 2004 roku z silnikiem BFQ 1.6 75KW 102km Benzyna bez instalacji gazowej. Przebieg 190tyś. Podczas jazdy autem zaczyna poszarpywać przy puszczaniu gazu obojętnie na jakim biegu potem zawsze następuje wypadanie zapłonu albo na 4 lub 2 cylindrze. Auto nierówno pracuje oraz z wydechu zaczyna śmierdzieć jakby spalonymi...
Próbowałem już chyba wszystkiego . Napiszę , ze sporo kasy już zostawiłem w takim serwisie jak Bosch i dalej problem. Powyżej 3 tys obrotów a samochód ma muła . Wciskam gaz do podłogi i nic . Do 2 tyś to jeszcze jako tako . Maks 120-130 km . Wymieniony zawór N75 , sprawdzone wężyki , EGR itd . Samochód nie dostaje prawidłowej dawki paliwa , obcina ją...
co do silnika to jest AGR 060 990......... Z samego rana było wszystko ok, jak jechałem do pracy skoda jechala jak zazwyczaj z pełną mocą...niestety po pracy , wszystko wrócilo, czyli brak mocy........:(..Wczesniej pisales, że gdyby był uszkodzony zawór N 109 obroty przy zapalaniu byłyby na poziomie 2000........ u mnie obroty przy zapaleniu na sekude...
A wryskiwacz sterujący ok filtr paliwa ok? koło zębate na wale ok? zawór n108 ok?turbo nie przeładowuje?przepływka ok?podciśnienia ok?to na razie tyle.Jak coś sprawdzisz lub zrobisz porządną diagnostyke spróbujemy pomóc.
Witam Wszystkich forumowiczów , posiadam Skodę Octavię 2 , z silnikiem 1.9 tdi. przez 2 lata jeździłem bez nabitej klimatyzacji , nie włanczałem jej nawet , ale w końcu nabiłem klimatyzację . podczas jazdy samochodzik stracił mi moc ;/ tak jak by na 2 garach chodził miał problem się rozpędzić do 90-100 km...... zastanawiałem się czy to może coś z filtra...
Witam, może i ja coś dorzucę, jeżeli wykluczyłeś powyższe podpowiedzi i masz chwilę czasu, sprawdził bym masy, połączenie - wtyczkę do sterownika czy nie jest zaśniedziała, jak piszą koledzy wyżej podał zasilanie na zawór n109, a także wyciągnął na początku filtr paliwa sprawdził czy jest pełen bo to jest podstawa o, której nie napisałeś - znam przypadki...
Zazwyczaj jest po 1080mbar, u Ciebie ledwie dochodzi do 1020mbar. No przy obecnych anomaliach pogodowych wszystko jest możliwe. Niemniej filtr powietrza wypadało by sprawdzić lub zawór EGR
Witam, dzięki wszystkim za udział i chęć pomocy. Już dawno poradziłem sobie z problemem, niestety dopiero teraz pisze jak. Jak się okazało zawór zwrotny jaki kupiłem był felerny. Tania podróbka która sprawiła mi wiele problemów. Zawór przepuszczał powietrze, paliwo z wężyka cofało się do baku. Po dłuższym postoju (noc), silnik nie odpalał. Wymieniłem...
Jeśli chodzi o ten zaworek wkładany w filtr na spinkę to nie jest zawór zwrotny tylko zawór służący do ogrzewania paliwa, czyli jak zimno ciepłe paliwo wracające z pompy trafia do filtra jak ciepło wraca do baku żeby się schłodzić. Dołóż zwykły zawór zwrotny na zasilaniu.
Paliwo jest w filtrze gdy jest problem z odpaleniem?
Wg mnie - akumulator słabo kręci. W wyniku dużego obciążenia (pracą rozrusznika) w tym samym czasie, nie otwiera się zawór el. na pompie i nie podaje paliwa. Naładuj akumulator lub zmień na inny.
W ramach uzupełnienia - rok prod. 2001, silnik oleju nie bierze, świece są nowe. W ramach diagnozy dolałem specjalnego płynu do paliwa aby przepalić nagar na zaworach - nie ma różnicy po zabiegu, w trakcie pojawiał się błąd mieszanki paliwa.
1.6 (SR) MPI 8 zaworowy, instalacja gazowa z AG Centrum. Instalacja ma 11 lat. Popołudniu wstawie zdjęcie tego sterownika Dodano po 4 Chodzi na 3 gary i na benzynie i na gazie zrobiłem dzisiaj 50 km musi chodzić na gazie bo nie wziął paliwa, przełącznik od gazu szybko mruga jakby był gotowy do przełączenia. Obstawiam zawór bo chodzi na 3 gary w trakcie...
Witam proszę o pomoc przy instalacji alarmu w skodzie octavia z 2003r TDI, który przewód najlepiej odciąć do zabezpieczenia, tak aby nie wyskakiwały błędy w komputerze ( bo odcięcie na zaworze paliwa jest trochę kiepskie) Może macie jakieś sugestie lub sprawdzone sposoby
Brak paliwa, tym bardziej jeśli faluje obrotami. To prosty silnik - za moc w sumie dopowiadają tam dwie rzeczy - zawór sterujący turbiną i czujnik ciśnienia w rurze nad pompą wtryskową. No i zamknięty szczelnie EGR.
Panowie, a czy owe objawy nie są początkiem kłopotów z pompowtryskami ?? u mnie po kilkunastu tysiącach km od udzielenia się w tym temacie padł silnik !! właśnie wtrysk zaczął lać, zaciął się zawór i w wyniku owego stopił mi się tłok (leciałem na autostradzie w niemczech jak to się stało) Niech się ktoś mądry wypowie, a jeżeli mam rację to każdy z was...
Dziękuję za informację. Dopiero teraz udało mi się zrobić logi ale nie było łatwo. Kurcze musiałem trzymać nogę rękami aby przypadkiem nie popuściła gazu. Parę dni wcześniej próbowałem ale przy pięciu tysiącach już ją cofało i przegrałem walkę. Była silniejsza. Taki odruch nie do opanowania. Dziś dobiłem do około 6200. Jeżeli to mało mogę zrobić kolejne...
Witam Mam problem z autem Skoda Octavia I, 1.9 TDI, silnik AGR. Silnik nierówno i wolno wkręca się na obroty, w czasie przyspieszania słaby, świeci się kontrolka ASR. Kody usterek jakie odczytuje komputer: 17946 - Elektrozawór odcięcia dopływu paliwa; przerwa obwodu/zwarcie na masę - nieciagly 17957 - Zawór...
pobawiłem się wczoraj komputerkiem. wyświetlił mi 3 oka, w których miałem następujące informacje. I P1654 Komputer sterujący tablicy przyrządów - niesprawność w systemie II P1570 Komputer sterujący silnika immobiliser aktywny. III P1538 Zawór elektromagnetyczny odcinający paliwo- przerwany obwód prądowy / zwarcie z masa-N109. Po przeczytaniu informacji...
Witam mam też taką przypadłość - oczekiwany przez ECU poziom powietrza cały czas stoi na 250 mg na obrót. Przepławka reaguje i podaje zmienna ilość powietrza przy zmianie obrotów. Objawy takie że czasami na wolnych buda wpada w dylerkę a przy obrotach od tak 1800 do 2100 stukanie tak jakby zawory (a to raczej w benzynie by było). Wymieniłem regulator...
Wastegate i zawory nim sterujące sprawdź. VTG w AGR?? Zartujesz? Dodano po 7 Rozrząd na blokadach składany? Filtr powietrza, paliwa? Dodano po 14 Do sprawdzenia masz zawór ciśnieniowy sterujący bocznikiem spalin, oraz przewody z muszli do zaworu i z zaworu do gruszki.
Witam, mam problem z notlauf'ami. Kiedyś zdarzały się rzadko, teraz non stop. Przedwczoraj wymieniłem zawór N75, przepływomierz, filtr powietrza, filtr paliwa. Auto jest silniejsze, lecz notlauf jeszcze czasami się zdarza. Jedyny błąd jaki komputer pokazuje to 17964. Nie mam pojęcia co jeszcze może to powodować. Dzisiaj kręciłem ją po wymianie części...
Nie ma czegoś takiego jak cofanie się paliwa -sam kombinowałem z zaworami na przewody to bzdurne rozwiązanie. Podstawą sprawdzenia jest sprawność akumulatora -najpierw sprawdzamy go. Na leniwca wystarczy podjechać do sklepu gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą za darmo. najlepiej sprawdzić u dwóch sprzedawców bo może któryś sprzedawca cię naciągnąć...
cylinder jest napewno zalany, jedno to, że cały czas jest podawane paliwo, a drugie ze robiłem próbe olejową. co do kolektora to tak jak pisałem ssącego nie odkręcałem, ale wtryski wyjmowałem, i zawór widac. powietrze napewno ssie, mógłby miec nawet dziure wielkości 10gr i tak by chodził równo tylko na wysokich obrotach, bo cisnienie w całym kolektorze...
Koledzy, internet prześledzony porady wykonane a problem pozostaje. Auto dopala bez problemu, obroty nie falują, jak na swoje lata chodzi dobrze aż do momentu kiedy zgaśnie dzieje się to zawsze w 23 min+/-2min jazdy albo postoju (auto może 23min stać, a i tak zgaśnie). Po tym jak zgaśnie nie można go odpalić przez kolejne 10-15min. Potem jakby nic się...
Pacjent Octavia 1 FL 2001 1.9 Tdi ATD 4X4 Kombi. Rok temu zrobiona głowica z uszczelką bo wypluwało płyn po ostrej jeździe. Plan głowicy, uszczelniacze dotarte i wymienione zawory , oczywiście nowe śruby głowicy. Zmierzone wystawanie tłoków i na tej podstawie dobrana uszczelka. Nowy wałek rozrządu plus szklanki oraz panewki wałka. W gniazdach pompek...
Wyciąć EGR Wyciąć Katalizator Wyciąć FAP Odma na zewnątrz Wstawić rezystory do AIRBAGu Niektórym przeszkadza ABS Itp. itd. Dokąd zmierzamy? Sorrki przeoczyłem. Zespawać dwumasa. Zamiast klimy włożyc pod siedzenie kostki lodu i już siedzenia podgrzewano- klimatyzowane. Zamiat krokowca wstawic linkę- są już takie patenty. Jeździć na frytkowym paliwie....
Dziekuje Panowie za pomoc,poraz kolejny znalazlem pomoc na forum z założenia elektronicznym,od w zasadzie obcych ludzi,podczas gdy na forum octavia club polska od miesiaca na 3 tematy nie uzyskalem ani jednej odpowiedzi... Odłaczylem kleme,odpowietrzylem silnik i odpalil.Chodzi na paliwie z lejka podpietego pod przewod paliwowy bez problemu.W momencie...
Witam Dziś pojawił mi się problem z moja octavią 1.9 110KM z 2004r. tj. po wciśnięciu pedału gazu gdy auto osiągnęło mniej więcej 3500 obrotów nagle przestało ciągnąc tak jakby odcięte zostało paliwo. Dopiero po wyłączeniu i ponownym odpaleniu silnika jechał normalnie ale nie przekraczałem 3000 obrotów. Przeczytałem cały temat i z opisów no i tego co...
Ludzie sami chcą być oszukiwani z przebiegami. Podam wam inny przykład. Śmigam czasami do Rosji po paliwo (mam 60 km od domu do rosyjskiego cpn) Popularna jest tam benzyna 92 oktanowa. Przyjeżdża znajomy, chce paliwo, mówię mam, ale 92 i tylko 10 litrów ale pewnie nie chcesz tego, on na to, lejemy a jutro będę po 30 wezmę ale 95 oktanowej. Przyjeżdża...
Witajcie, Jakiś spory czas temu zakupiłem na części Octavię 1 z silnikiem 1.6 AKL (czysta benzyna, przebieg około 23000KM). Głównymi bolączkami silnika były falujące obroty, problem z uruchomieniem jak był pół ciepły i spore spalanie (zresztą czuć było za samochodem niespalone paliwo). Falujące obroty wyeliminowałem adaptacją przepustnicy. (poprzedni...
Po założeniu zaworu n75 od skody zauważyłem dziwny dźwięk podczas dodawania gazu: http://youtu.be/l2kUSPX-KBk http://youtu.be/oKzxn_L83Ck Dodano po 2 Dzisiaj zrobiłem jeszcze logi dynamiczne: Dodano po 3 Takie mam jeszcze pytanie czy zawór n75 jak był wadliwy i działał tak jak wcześniej u mnie mógł działać jakoś na większę spalanie paliwa przez pojazd?...
Witam wszystkich. Pierwszy rozruch dłużej musze kręcić. Jak lekko zakręce 1 raz to za drugim razem pali od razu. Zastanawiam sie co może być przyczyną, czy nie cofa się czasami paliwo. To nastapiło jak przed zimą zatankowałem paliwa letniego, a po dwóch dniach juz było zimowe na stacji. obecnie dolewam do paliwa depresatora DFA -39 K2. Wymieniłem filtr...
Na mechanikach szczególnie w ASO juz oszczędziłem. Chcieli mnie stuknąc na 4 tys za turbo kiedy to sprawa zakończyła sie na zaworze na turbinie za 180 zł i wiele wiele innych sytuacji. Mam zasadę,że jak nie wiem co jest grane nie jadę do mechanika bo bardziej popsuje lub naciągnie. Do domu mam 300km i trochę czasu na własne obserwacje. Także za błyskotliwe...
Witam, Trafiła do mnie Octavia 1.4 BCA z 2007 roku. Silnik na wolnych obrotach nie pracuje równo. Ktoś wymienił zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej , przepustnicę i założył nową sondę przed katalizatorem. Po wstępnej diagnostyce wyszedł błąd 16518 HO2S1 (no activity detected) , poza tym czas wtrysku jest za długi (na ciepłym silniku ok 5ms) , podciśnienie...
Troszkę się wtrącę... Zgodzę się iż "Migająca kontrolka świec żarowych może oznaczać uszkodzenie czujnika świateł stop" - i tak pisze na każdym forum z grupy VW , ale przyczyn mrugania może być tysiące i bez VAG-a nie da rady. Trochę mnie to irytuje to przypisywanie lampki do czujnika stopu. No ale każdy ma swój rozum i może wszystkie czujniki poklei...
Też tak myślę. Kupić auto z najprostszym benzynowym silnikiem o pojemności 1.4, 8v i szybko przy twoich przebiegach się zwróci instalacja gazowa. Tylko trzeba porozmawiać z gazownikami na temat silnika, bo nie wszystkie konstrukcje się do tego nadają. Najlepiej żeby silnik miał hydrauliczną regulację zaworów i miał odporne zawory na podwyższoną temp....
Witajcie Sterownik Dispositivo LOV-ECO 783036 nie chce zresetować ustawień. Wg instrukcji z elektrody https://pliki.elektroda.pl/396534,progra... po wyłączeniu i właczeniu zasilania po minucie powinien nastąpić tryb do wymazania ustawień. Ta centralka nie posiada złacza diagnostycznego wcale. Postępujac wg instrukcji tryb kasowania następuje...
Jest to zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa.To"cykanie"jest normalne.Komputer taktuje zawór z częstotliwością ok.90 cykli na minutę.Podaje do układu ssącego opary ze zbiornika paliwa.Pozdrawiam.Robert
no ja mam A6 C5 1,9 TDI 110KM 98r i powiem tylko tyle, że przy masie auta ponad 1,5 tony spalanie w trasie przy 100km/h wynosi 5,3 l na 100km. Ostatnio robiłem trasę, zalałem do pełna do pierwszego odbicia pistoletu, przejechałem 952km, dolałem znowu do pełna i weszło 52 litry. Średnie spalanie wyniosło leciutko poniżej 5,5 na 100km, jazda spokojna...
Witam To i ja dorzucę tu, moje przemyślenia i doświadczenia, w temacie naprawy moich samochodów, przez profesjonalnych mechaników w warsztatach. Dodam, że od dzieciństwa naprawiałem sobie sam rowery, potem motorowery i doszedłem do dwóch maluchów ( mam na myśli fiata 126p ) które, też sam naprawiałem od początku do końca. Potem zacząłem pracować i kupiłem...
Witam, Od pewnego czasu auto wchodzi w tryb awaryjny w zakresie obrotów 3000-4000. Wyskakuje błąd 17965 Charge Pressure Control - Positive Deviation (P1557). Kierownice chodzą w pełnym zakresie, N75 podmieniony i bez poprawy. Auto czasem jest dynamiczne i wtedy nie wchodzi w tryb awaryjny, a czasem jest mułowate i wtedy przy wyższych obrotach przechodzi...
zawór w pompie otwiera paliwo nie zacina się
Postaram sie bardzo w skrócie, nikt nie lubi czytac tasiemców. KWESTIA OBJAWÓW Auto się nie wkręca, ma całkowity brak mocy, egr zaślepiłem fizycznie (sporadycznie słychać jak zawór mocno zassie powietrze wówczas silnik chodzi 2 razy głośniej) - zaślepiłem EGR ponieważ 2 mies temu non stop łapałem notlaufy turbo odcinał komputer i nie mogłem jechać na...
octavia zawór zawór skoda octavia filtr paliwa octavia
formularz kontaktowy email dźwięk syrena alarmowy benzynę ekstrakcyjną
Bezpieczniki w pralce Candy Grand – lokalizacja, typy, dostęp do zabezpieczeń Mercedes S 400 W220 – utrata mocy, powrót po resecie, tryb awaryjny, diagnostyka ECU