To co to za zawory przy wlewie paliwa ?
No dobrze a co z zasilaniem na tym zaworze? Tam szukaj co ginie.
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
Zazwyczaj jest po 1080mbar, u Ciebie ledwie dochodzi do 1020mbar. No przy obecnych anomaliach pogodowych wszystko jest możliwe. Niemniej filtr powietrza wypadało by sprawdzić lub zawór EGR
Jeśli pompa sprawna, to należało by jeszcze sprawdzić zawór na listwie, nie mylić z czujnikiem ciśnienia, bo na listwie są dwa elementy, jeden pomiarowy a drugi regulacyjny, masz tam układ boscha z pompą CP4.1 gdzie jest regulacja po stronie niskiego ciśnienia, a na szynie masz zawór który powinien podczas gaszenia auta, lub przekroczenia maksymalnego...
Jeśli chodzi o ten zaworek wkładany w filtr na spinkę to nie jest zawór zwrotny tylko zawór służący do ogrzewania paliwa, czyli jak zimno ciepłe paliwo wracające z pompy trafia do filtra jak ciepło wraca do baku żeby się schłodzić. Dołóż zwykły zawór zwrotny na zasilaniu.
Witam, dzięki wszystkim za udział i chęć pomocy. Już dawno poradziłem sobie z problemem, niestety dopiero teraz pisze jak. Jak się okazało zawór zwrotny jaki kupiłem był felerny. Tania podróbka która sprawiła mi wiele problemów. Zawór przepuszczał powietrze, paliwo z wężyka cofało się do baku. Po dłuższym postoju (noc), silnik nie odpalał. Wymieniłem...
Wg mnie - akumulator słabo kręci. W wyniku dużego obciążenia (pracą rozrusznika) w tym samym czasie, nie otwiera się zawór el. na pompie i nie podaje paliwa. Naładuj akumulator lub zmień na inny.
Może powietrza łapie i zapowietrza się. Sprawdź na filtrze paliwa. Czy w przezroczystym przewodzie nie ma pęcherzy powietrza. Zawory to raczej zły trop. Wycisnąc olej z popychaczy jest ciężko.
Witam koledzy mam podobne problemy ze swoją skodą co kolega"meniu86" tylko że u mnie wyskoczyły błędy 17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA zwarcie do masy, oraz błąd związany z czujnikiem temperatury paliwa w pompie wtryskowej . czy mógłby ktoś pomóc???
U041600 - Elektroniczny program stabilizacji (Sygnał niezrozumiały)P167E00 - System start/stop (Przekroczenie czasu rozruchu)P229500 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2 (Zwarcie do masy)U042800 - Czujnik kąta skrętu koła kierownicy (Sygnał niezrozumiały) Sądzę kolego że błędy pierwszy / drugi i czwarty wystąpiły przy okazji bo silnik zgasł właśnie...
Pojeździłem z podpiętym komputerem i mam konkretne obserwacje: Jak pohamuję trochę silnikiem to sonda i co za tym korekty paliwa są poprawne, jak silnik ciągnie przez chwilę to znów sonda nie pokazuje nic a korekty paliwa na plus 25. Wygląda na to jak by jakiś zawór się blokował i odblokowywał... Może EGR, PCV, odma, krokowy w przepustnicy...? Czego...
Próbowałem już chyba wszystkiego . Napiszę , ze sporo kasy już zostawiłem w takim serwisie jak Bosch i dalej problem. Powyżej 3 tys obrotów a samochód ma muła . Wciskam gaz do podłogi i nic . Do 2 tyś to jeszcze jako tako . Maks 120-130 km . Wymieniony zawór N75 , sprawdzone wężyki , EGR itd . Samochód nie dostaje prawidłowej dawki paliwa , obcina ją...
Witajcie Mam problem z ECU ktoś programowo wyeliminował działanie pochłaniacza oparów paliwa ze zbiornika. Jednak poprzez VAG udało sie zrobić test i załączyć zawór pochłaniacza ale w trakcie normalnej pracy silnika ssanie oparów się nie załącza. Czy istnieje instrukcja z opisami do sterownika tego silnika?
co do silnika to jest AGR 060 990......... Z samego rana było wszystko ok, jak jechałem do pracy skoda jechala jak zazwyczaj z pełną mocą...niestety po pracy , wszystko wrócilo, czyli brak mocy........:(..Wczesniej pisales, że gdyby był uszkodzony zawór N 109 obroty przy zapalaniu byłyby na poziomie 2000........ u mnie obroty przy zapaleniu na sekude...
1.6 (SR) MPI 8 zaworowy, instalacja gazowa z AG Centrum. Instalacja ma 11 lat. Popołudniu wstawie zdjęcie tego sterownika Dodano po 4 Chodzi na 3 gary i na benzynie i na gazie zrobiłem dzisiaj 50 km musi chodzić na gazie bo nie wziął paliwa, przełącznik od gazu szybko mruga jakby był gotowy do przełączenia. Obstawiam zawór bo chodzi na 3 gary w trakcie...
Brak paliwa, tym bardziej jeśli faluje obrotami. To prosty silnik - za moc w sumie dopowiadają tam dwie rzeczy - zawór sterujący turbiną i czujnik ciśnienia w rurze nad pompą wtryskową. No i zamknięty szczelnie EGR.
Panowie, a czy owe objawy nie są początkiem kłopotów z pompowtryskami ?? u mnie po kilkunastu tysiącach km od udzielenia się w tym temacie padł silnik !! właśnie wtrysk zaczął lać, zaciął się zawór i w wyniku owego stopił mi się tłok (leciałem na autostradzie w niemczech jak to się stało) Niech się ktoś mądry wypowie, a jeżeli mam rację to każdy z was...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
A wryskiwacz sterujący ok filtr paliwa ok? koło zębate na wale ok? zawór n108 ok?turbo nie przeładowuje?przepływka ok?podciśnienia ok?to na razie tyle.Jak coś sprawdzisz lub zrobisz porządną diagnostyke spróbujemy pomóc.
Dziękuję za informację. Dopiero teraz udało mi się zrobić logi ale nie było łatwo. Kurcze musiałem trzymać nogę rękami aby przypadkiem nie popuściła gazu. Parę dni wcześniej próbowałem ale przy pięciu tysiącach już ją cofało i przegrałem walkę. Była silniejsza. Taki odruch nie do opanowania. Dziś dobiłem do około 6200. Jeżeli to mało mogę zrobić kolejne...
Witam serdecznie Jestem posiadaczem Skody Octavii rocznik 2000 silnik 1.9 TDI 90 KM. Silnik zbudowany w oparciu o pompę rotacyjną (albo potocznie wirową). Problem jaki się pojawia to gaśnięcie silnika. Nie ma różnicy czy jest silnik ciepły czy zimny. Nie robi też różnicy czy pada deszcz, śnieg. Nie ma różnicy czy na dworze jest -10 czy +30 stopni. Silnik...
Zaczekaj. Pierwszym razem piszesz że zimny 15 stopni pali i 28 stopni nie zapalił silnik, no ale znów piszesz, że zimny 15 stopni nie zapalił silnik. Szczerze, to ciężko coś powiedzieć, bo silnik nie pali zimny to ciepły zapali lub odwrotnie, a Ty tutaj napisałeś że raz pali a raz nie, to podejrzewam że temperatura silnika nie ma nic do rzeczy i prawdopodobnie...
Witam Mam problem z autem Skoda Octavia I, 1.9 TDI, silnik AGR. Silnik nierówno i wolno wkręca się na obroty, w czasie przyspieszania słaby, świeci się kontrolka ASR. Kody usterek jakie odczytuje komputer: 17946 - Elektrozawór odcięcia dopływu paliwa; przerwa obwodu/zwarcie na masę - nieciagly 17957 - Zawór...
Witam, może i ja coś dorzucę, jeżeli wykluczyłeś powyższe podpowiedzi i masz chwilę czasu, sprawdził bym masy, połączenie - wtyczkę do sterownika czy nie jest zaśniedziała, jak piszą koledzy wyżej podał zasilanie na zawór n109, a także wyciągnął na początku filtr paliwa sprawdził czy jest pełen bo to jest podstawa o, której nie napisałeś - znam przypadki...
Witam mam też taką przypadłość - oczekiwany przez ECU poziom powietrza cały czas stoi na 250 mg na obrót. Przepławka reaguje i podaje zmienna ilość powietrza przy zmianie obrotów. Objawy takie że czasami na wolnych buda wpada w dylerkę a przy obrotach od tak 1800 do 2100 stukanie tak jakby zawory (a to raczej w benzynie by było). Wymieniłem regulator...
Witam Wszystkich forumowiczów , posiadam Skodę Octavię 2 , z silnikiem 1.9 tdi. przez 2 lata jeździłem bez nabitej klimatyzacji , nie włanczałem jej nawet , ale w końcu nabiłem klimatyzację . podczas jazdy samochodzik stracił mi moc ;/ tak jak by na 2 garach chodził miał problem się rozpędzić do 90-100 km...... zastanawiałem się czy to może coś z filtra...
Witam, mam problem z notlauf'ami. Kiedyś zdarzały się rzadko, teraz non stop. Przedwczoraj wymieniłem zawór N75, przepływomierz, filtr powietrza, filtr paliwa. Auto jest silniejsze, lecz notlauf jeszcze czasami się zdarza. Jedyny błąd jaki komputer pokazuje to 17964. Nie mam pojęcia co jeszcze może to powodować. Dzisiaj kręciłem ją po wymianie części...
Wastegate i zawory nim sterujące sprawdź. VTG w AGR?? Zartujesz? Dodano po 7 Rozrząd na blokadach składany? Filtr powietrza, paliwa? Dodano po 14 Do sprawdzenia masz zawór ciśnieniowy sterujący bocznikiem spalin, oraz przewody z muszli do zaworu i z zaworu do gruszki. Domex32 a czy ten zawór ciśnieniowy sterujący bocznikiem spalin ma jakas specyficzną...
Witam problem dotyczy Skody OCTAVIA 1 z 2004 roku z silnikiem BFQ 1.6 75KW 102km Benzyna bez instalacji gazowej. Przebieg 190tyś. Podczas jazdy autem zaczyna poszarpywać przy puszczaniu gazu obojętnie na jakim biegu potem zawsze następuje wypadanie zapłonu albo na 4 lub 2 cylindrze. Auto nierówno pracuje oraz z wydechu zaczyna śmierdzieć jakby spalonymi...
Koledzy, internet prześledzony porady wykonane a problem pozostaje. Auto dopala bez problemu, obroty nie falują, jak na swoje lata chodzi dobrze aż do momentu kiedy zgaśnie dzieje się to zawsze w 23 min+/-2min jazdy albo postoju (auto może 23min stać, a i tak zgaśnie). Po tym jak zgaśnie nie można go odpalić przez kolejne 10-15min. Potem jakby nic się...
Pacjent Octavia 1 FL 2001 1.9 Tdi ATD 4X4 Kombi. Rok temu zrobiona głowica z uszczelką bo wypluwało płyn po ostrej jeździe. Plan głowicy, uszczelniacze dotarte i wymienione zawory , oczywiście nowe śruby głowicy. Zmierzone wystawanie tłoków i na tej podstawie dobrana uszczelka. Nowy wałek rozrządu plus szklanki oraz panewki wałka. W gniazdach pompek...
W ramach uzupełnienia - rok prod. 2001, silnik oleju nie bierze, świece są nowe. W ramach diagnozy dolałem specjalnego płynu do paliwa aby przepalić nagar na zaworach - nie ma różnicy po zabiegu, w trakcie pojawiał się błąd mieszanki paliwa.
Dziekuje Panowie za pomoc,poraz kolejny znalazlem pomoc na forum z założenia elektronicznym,od w zasadzie obcych ludzi,podczas gdy na forum octavia club polska od miesiaca na 3 tematy nie uzyskalem ani jednej odpowiedzi... Odłaczylem kleme,odpowietrzylem silnik i odpalil.Chodzi na paliwie z lejka podpietego pod przewod paliwowy bez problemu.W momencie...
Jest to zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa.To"cykanie"jest normalne.Komputer taktuje zawór z częstotliwością ok.90 cykli na minutę.Podaje do układu ssącego opary ze zbiornika paliwa.Pozdrawiam.Robert
Witam proszę o pomoc przy instalacji alarmu w skodzie octavia z 2003r TDI, który przewód najlepiej odciąć do zabezpieczenia, tak aby nie wyskakiwały błędy w komputerze ( bo odcięcie na zaworze paliwa jest trochę kiepskie) Może macie jakieś sugestie lub sprawdzone sposoby
Witam wszystkich. Pierwszy rozruch dłużej musze kręcić. Jak lekko zakręce 1 raz to za drugim razem pali od razu. Zastanawiam sie co może być przyczyną, czy nie cofa się czasami paliwo. To nastapiło jak przed zimą zatankowałem paliwa letniego, a po dwóch dniach juz było zimowe na stacji. obecnie dolewam do paliwa depresatora DFA -39 K2. Wymieniłem filtr...
pobawiłem się wczoraj komputerkiem. wyświetlił mi 3 oka, w których miałem następujące informacje. I P1654 Komputer sterujący tablicy przyrządów - niesprawność w systemie II P1570 Komputer sterujący silnika immobiliser aktywny. III P1538 Zawór elektromagnetyczny odcinający paliwo- przerwany obwód prądowy / zwarcie z masa-N109. Po przeczytaniu informacji...
Po założeniu zaworu n75 od skody zauważyłem dziwny dźwięk podczas dodawania gazu: http://youtu.be/l2kUSPX-KBk http://youtu.be/oKzxn_L83Ck Dodano po 2 Dzisiaj zrobiłem jeszcze logi dynamiczne: Dodano po 3 Takie mam jeszcze pytanie czy zawór n75 jak był wadliwy i działał tak jak wcześniej u mnie mógł działać jakoś na większę spalanie paliwa przez pojazd?...
Nie ma czegoś takiego jak cofanie się paliwa -sam kombinowałem z zaworami na przewody to bzdurne rozwiązanie. Podstawą sprawdzenia jest sprawność akumulatora -najpierw sprawdzamy go. Na leniwca wystarczy podjechać do sklepu gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą za darmo. najlepiej sprawdzić u dwóch sprzedawców bo może któryś sprzedawca cię naciągnąć...
i Ja dopisze swoje na temat EGR Słuzy on do zmniejszenia tlenków azotu powstałych w wyniku spalania paliwa w wysokich temperaturach. Praca jego polega na cofnięciu części spalin do komory spalania i obnizeniu temeratury. Teoretycznie EGR nie obniza mocy, poniewaz otwiera sie tylko przy określonych warunkach, takich jak stała predkość, silnik gorący,...
Witajcie, Jakiś spory czas temu zakupiłem na części Octavię 1 z silnikiem 1.6 AKL (czysta benzyna, przebieg około 23000KM). Głównymi bolączkami silnika były falujące obroty, problem z uruchomieniem jak był pół ciepły i spore spalanie (zresztą czuć było za samochodem niespalone paliwo). Falujące obroty wyeliminowałem adaptacją przepustnicy. (poprzedni...
Witajcie Sterownik Dispositivo LOV-ECO 783036 nie chce zresetować ustawień. Wg instrukcji z elektrody https://pliki.elektroda.pl/396534,progra... po wyłączeniu i właczeniu zasilania po minucie powinien nastąpić tryb do wymazania ustawień. Ta centralka nie posiada złacza diagnostycznego wcale. Postępujac wg instrukcji tryb kasowania następuje...
no ja mam A6 C5 1,9 TDI 110KM 98r i powiem tylko tyle, że przy masie auta ponad 1,5 tony spalanie w trasie przy 100km/h wynosi 5,3 l na 100km. Ostatnio robiłem trasę, zalałem do pełna do pierwszego odbicia pistoletu, przejechałem 952km, dolałem znowu do pełna i weszło 52 litry. Średnie spalanie wyniosło leciutko poniżej 5,5 na 100km, jazda spokojna...
Witam To i ja dorzucę tu, moje przemyślenia i doświadczenia, w temacie naprawy moich samochodów, przez profesjonalnych mechaników w warsztatach. Dodam, że od dzieciństwa naprawiałem sobie sam rowery, potem motorowery i doszedłem do dwóch maluchów ( mam na myśli fiata 126p ) które, też sam naprawiałem od początku do końca. Potem zacząłem pracować i kupiłem...
Postaram sie bardzo w skrócie, nikt nie lubi czytac tasiemców. KWESTIA OBJAWÓW Auto się nie wkręca, ma całkowity brak mocy, egr zaślepiłem fizycznie (sporadycznie słychać jak zawór mocno zassie powietrze wówczas silnik chodzi 2 razy głośniej) - zaślepiłem EGR ponieważ 2 mies temu non stop łapałem notlaufy turbo odcinał komputer i nie mogłem jechać na...
octavia zawór zawór skoda octavia filtr paliwa octavia
regulacja silniczków triak przekaźnik vectra błędy komputera
Bluedio T7 Turbine headset charging failure, battery short, LED issues, and manual Li-ion charging workaround Niedziałający tempomat i ACC w Audi A6 C7 2.0 TDI 2016