Zrób najpierw diagnostykę modułu klimatronika, podgląd parametrów, a pozniej wymieniaj. A sam czujnik zmienisz bez spuszczania czynnika. Jest pod nim zawór.
Sprężarka bez sprzęgła i zawór z tylu na 2 piny?
Żadne prowadnice .Samoregulatory podpierają zawory.
Próbowałeś podgrzać , wyczyścić zawór N75 ?
Można .
wtedy czeka mnie wymiana pompy. Wymień sam zawór.
Cześć, Jeśli sprawdziłeś działanie sztangi to może problemem jest tzw zawór N75?
Dla mnie to i na handel się nie nadaje w takiej postaci. Widać że trzonek zaworu dosłownie wbił się w tłok zabierając/przepychając materiał. Czy by to działało czy nie to by wyszło po złożeniu.Sprężanie by było.Zniekształcona komora spalania na pewno miała by wpływ na spalanie mieszanki. Dlatego napisałem teoretycznie. Tak czy tak żeby było dobrze...
To co to za zawory przy wlewie paliwa ?
Brak przepływu spalin przez EGR. Zatkane przewody EGR luz zaślepione. Niesprawny zawór EGR.
Zawór EGR do kontroli czy nie zacięty, jak za mało tlenu dostaje to może kopcić.
tam jest zawór nie musisz ściągać czynnika...
Zazwyczaj jest po 1080mbar, u Ciebie ledwie dochodzi do 1020mbar. No przy obecnych anomaliach pogodowych wszystko jest możliwe. Niemniej filtr powietrza wypadało by sprawdzić lub zawór EGR
W etce nie ma nic takiego. Mierzyles fizycznie ciśnienie? Zacznij od podmiany czujnika ciśnienia oleju.
Tak,12v po zapłonie . Nie wiem który bezpiecznik dokładnie ale raczej pod maską. Wiele ich tam nie ma więc się nie narobisz. :D
A JAKI MASZ KOD SILNIKA ?
nie mam narzazie dostępu do komputera podjadę w sobotę na diagnozę , dodam że był wymieniony jeszcze przepływomierz i zawór zwrotny turbiny
Jest nieszczelność w kolektorze ssącym. Kto ci dał spec od samochodów? Nieszczelność w kolektorze dolotowym to podwyższony bieg jałowy, ale możesz nie mieć uszczelki pod kolektorem a ono i tak osiągnie swoją wartość. To podciśnienie jakie jest to (zakładam, że mierzone wakumetrem) to zła praca układu rozrządu, za uboga mieszanka, zatkany wydech bądź...
z tego co pamiętam w tdi nie ma potrzeby ani możliwości adaptacji ( brak immo w pompie) w starym 1,9 d np felicja trzeba było. Poczytałem troszkę i podejrzewam przekaźnik 109 ( chyba właśnie ten tyka ) Zobaczę rano podając napięcie bezpośrednio na zawór pompy
No dobrze a co z zasilaniem na tym zaworze? Tam szukaj co ginie.
Jeśli chodzi o ten zaworek wkładany w filtr na spinkę to nie jest zawór zwrotny tylko zawór służący do ogrzewania paliwa, czyli jak zimno ciepłe paliwo wracające z pompy trafia do filtra jak ciepło wraca do baku żeby się schłodzić. Dołóż zwykły zawór zwrotny na zasilaniu.
Zaburzony przepływ ciepła ciśnienia czynnika chłodniczego. Czy na postoju włączają się wentylator chłodnicy? Może być to zawór rozprężny lub zapchany osuszacz klimatyzacji.
Zawór regulacji vgt popularnie zwany gruszką przy turbosprężarce.
Do demontażu kolektor ssący, sprawdzenie nalotu w kanale ssącym w głowicy i na zaworach dolotowych.
Błąd przeładownia wiec zanim cos wymienisz zobacz jak zachowują się kierownice lub zawór upustowy. Podaj kod silnika
Temat niejednokrotnie poruszany na forum śprawdz przepływomież zawór sterujacy turbiną i recyrkulacji
W pompie oleju jest zaworek upustowy(miałem to u siebie zaworek się zaciął i zawory opadły)Raczej pompa oleju do wymiany.
Przewód dotykał tylko do gumki w metalowej obudowie serwa, ale nie był wciśnięty i podciśnienie uciekało bokiem, a z racji tego, że przewód idący od pompy tandemowej ma zamontowany zawór jednokierunkowy, to turbo i EGR działały prawidłowo.
hmm no to teraz ja już nic nie wiem, czy mam wymeniac zawór N 109 czy..........:(:(:(....................
Raczej nie jest to zawór nagrzewnicy(podejrzewam że go raczej nie ma!). Jego funkcję spełnia przepustnica powietrza która kieruje je przez nagrzewnicę lub bezpośrednio do otworów nawiewu. Przepustnica jest zablokowana lub uszkodzony jest mechanizm regulacji jej położenia. Zespół odpowiedzialny za regulację temperatury i skierowanie powietrza do odpowiednich...
Na razie założyłem nowy zawór podgrzewacza. Zobaczymy co sie będzie działo
Zaczal bym od wymiany oringow na zaworze rozprężny. I wtedy sprawdzać nosem
Zawór rozprężny do sprawdzenia. Ale jak wyżej brak ci sprzętu.
Podrążę dalej temat. Zanim pojadę nabić układ, chciałbym mieć pewność, czy czujnik ciśnienia 3 piny i zawór sterujący sprężarką mają poprawne zasilanie. Można to sprawdzić na pinach? Polecicie jakiś VCDS z kablem który działa na Win11?
Niestety ten zawór regulacyjny jest niedostępny osobno (w serwisie). Można go przełożyć z innej sprężarki, tylko trzeba odessać czynnik.
Witam mam problem ze skodą octavia 1 1.6 ben sr 74 kw 1998 rok zapala sie kontrolka oleju przy 1500 obr na jałowym jest ok powyżej gaśnie czujnik wymieniony pompa oleju nowa nie wiem jaki kolor czujnika powinien byc bo kupiłem ja z niemiec jest czarny ktoś pomoże może jakiś zawór jest przy filtrze oleju
każdy mechanik będzie miał tutaj inną tezę ;)
Przykro czytać. Po ponownej nauce pisowni, załóż przewód podciśnieniowy na zawór upustowy turbiny lub wtyczkę na N75
Odpowiedzi masz w temacie, zawór, podciśnienia, gruszka, albo zapieczona geometria.
Jaka instalacja gazowa ? Jeżeli to nie jest sekwencyjna to zrób tak: Zakręć zawór gazu na butli i jeździj jakiś czas tylko na benzynie. Jeżeli będzie poprawa to znaczy się, że elektrozawór od gazu przepuszcza i po prostu zimny silnik zalewa.
Zawór był podmieniony. Przeczytaj jeszcze raz ostatni mój post,silnik zimny ale sam czujnik podgrzewamy.
Jeśli jesteś pewien akumulatora i alternatora, to rzeczywiście sprawdź "zasilanie" alternatora właśnie tymi kabelkami. Zbadaj te przewody na przerwanie i sprawdź, czy we wtyczce zasilającej nie są skorodowane piny. Kiedyś podczas jazdy miałem taką usterkę w Passacie a ponieważ wówczas już jeździło się na światłach mijania, więc akumulatora "osłabł"...
Witam, skoda octavia II 1.9 TDI BXE, co 50-100km podczas jazdy szarpie silnikiem i pojawiają się błędy: P3103- przepustnica; P1664-zawory pompowtrysiwaczy; Przepustnica była uszkodzona (spaliło również bezpiecznik) do tego wymieniłem wiązkę w głowicy na oryginał, ale po krótkim czasie te same objawy i błędy. Co może być ?
1. Zawór butli. 2. Cewka elektrozaworu, drugi masz przy reduktorze. 3. Przewód do "wlewu" LPG. 4. Przewód czujnika rezerwy/poziomu LPG. O położeniu zaworu powinien Cię poinformować instalator, ważne jest aby wiedzieć gdzie się on znajduje, aby móc zakręcić wypływ gazy w razie rozszczelnienia instalacji (np. w wyniku kolizji przy równoczesnej awarii...
Krzywy zawór podwiesza się w prowadnicy, hydropopychacz likwiduje luz i dalej wiesz co robić.
Możesz zrobić tak, jeździć tylko na benzynie i podmienić wtryskiwacze benzynowe miejscami, np 1 z 3. Jak będzie wtedy wypadało na 1 to wtryskiwacz pada, a jak nadal na 3 to najprawdopodobniej głowica do roboty. Podpalone zawory. Możesz zmierzyć kompresję dla pewności.
Po dodaniu gazu dalej stoi wskazówka w miejscu Dodano po 1 A jak ten zawór rozpręzny można sprawdzić ?
16686- wypadanie zapłonów, cylinder 2 Nagar na zaworach jest?
znalazłem przyczyne to uszczelka pod głowica była nieszczelna ijeden zawór wydechowy podpalony zobaczymy po wymianie i naprawie...jestem dobrej mysli...
Witam . Mam pytanie do czego służy i za co odpowiada zawór EGR w skodzie octavii.Pytam dlatego że zauważyłem że w\w zawór w mojej skodzie jest zabrudzony w ojeju. Czy to coś poważnego?Proszę o pomoc.
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
Znalazłem historie napraw poprzedniego użytkownika. 60 000 KM temu była zalecana wymiana kół faz rozrządu (z tego co mi wiadomo nie zrobiono tego), natomiast 5 000 KM później był czyszczony zawór zmiennych faz rozrządu. Po weekendzie będzie sprawdzany stan rozrządu oraz zaworu...
Do wymiany osuszacz, zawór rozprężny, skraplacz, reszta do płukania. Nie trzeba sprężarki rozbierać, wystarczy ją przechylić i wylać trochę oleju.
Odświeżam temat, otóż mam problem przy gaszeniu silnika strasznie telepie całą budą (ibiza tdi ASV 110KM) podobno ten zawór jest odpowiedzialny za to ? czy bardziej klapa się nie domyka? Pozdr
Rzeźba jest przepiękna... Zawór N75 w silniku 1Z jest połączony z wylotem turbiny i steruje zaworem upustowym za pomocą nadciśnienia, tu jest podpięty do podciśnienia wytwarzanego przez wakupompę Żeby to wszystko normalnie działało trzeba by wymienić sterownik, zawór i spiąć to wszystko do kupy tak jak ma być
Po pierwsze, to pewnie powypalane zawory. A po drugie to rozrząd, konkretnie jeden taki przykry (bo drogi) element w nim.
Kolega miał pasata z silnikiem 1,8T 20V jak wracał z NIemiec to 12 km od domu odpadło koło od walu korbowego. To koło trzyma się do wału na malutkim kliniku. Tylko 2 zawory były proste. Silnik poszedł na złom.
Jaki silnik? Jak na PD to: na 99.9% problem leży w kostkach od pompo wtryskiwaczy w głowicy lub wiązce silnika, lub uszkodzenie samego pompowtryskiwacza, po podłączeniu pod "komputer" wystkoczy błąd "Zawór pompowtryskiwacza cylinder "X" przerwa w obwodzie lub granica regulacji przekroczona. Na początek trzeba podkręcić plastikowy dekiel głowicy i poprawić...
Instalacja ma 3 miesiące, jest sprawdzona pod każdym względem (dobry fachowiec). Zastanawiam się, czy po prostu sterownik auta sam w sobie nie jest uszkodzony. Aha, a gdyby zawór wydechowy był uszkodzony to kompresja nie byłaby prawidłowa, prawda?
Olej taki bo były wycieki i mechanik powiedział że to załatwi sprawę Ale coś nie bardzo. A teraz chyba raczej nie zmienia z powrotem na tamten bo tak nie można. Wymieniłem pompę tandem, wtryski sprawdzone i są ok (wymienione uszczelki), wałek ok, świece grzeją, drugie świece też działają, zawór egr nowy, nowy czujnik temperatury, i dalej to samo
Do wymiany zawór EGR, jak się dobrze przyjrzysz, to pod okrągłym "deklem" zaworu gdzie przychodzi podciśnienie, masz takie dwa otworki po przeciwnych stronach, i kapie stamtąd na rurkę którą pokazałeś na zdjęciu :)
Witam . Jaki masz problem podłączyć auto pod komputer?.Prawdopodobnie jest przeładowanie turbiny,lecz to łatwo sprawdzić .Turbina ze stałą geometrią posiada zawór upustowy (może się mylę),to sprawdź,dodatkowo wężyki podciśnienia.
Od 2800 masz zawór N75 zasterowany na 94% a ciśnienie prawie 1,5 bara. Dmucha na maxa mimo zamknięcia.
17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA - ZWARCIE DO B- 17958 P1550 NIE PRAWIDŁOWE CIŚNIENIE W KOLEKTORZE SSĄCYM LUB CIŚNIENIE DOŁADOWANIA TAKIE INFORMACJE ZOSTAŁY WYŚWIETLONE NA KOMPUTERZE?? PROSZĘ O ODPOWIEDZ
Wszystko co jest w aucie może się zepsuć. Zawór regulacji objętości sprężarki może być zacięty, może płyta zaworowa jest brudna i zamiast pchać na HP to w tylko miesza czynnik w samej sprężarce. Chociaż te 4 bary na ssaniu są zastanawiające, bo zawór rozprężny powinien mieć możliwość całkowitego zamknięcia się i nawet jak sprężarka tylko minimalnie...
Chyba już nie robią rozrządów bezkolizyjnych.. Poza tym mówisz o technice FSI 16 zaworowej więc ciężo żeby był bezkolizyjny zawory są pod kątem wtrysk prostopadle do osi cylindra.. Ale niech się wypowiedzą specjaliści.
Jest to pompa wysokiego ciśnienia Common Rail. Składa się z części i ma zawór, czujnik ciśnienia, złącze wysokiego ciśnienia, złącze niskiego ciśnienia i jeszcze parę zapewne elementów, które mogą cieknąć. Nie obrażaj się za komentarze o jakość zdjęcia, bo są dość istotne. Miałam na myśli, że jest szansa na usunięcie wycieku bez wyciągania pompy (króćce,...
Odłączyłem ten zaworek n239 i nadal to samo czyli przy około 3000 tys. obrotów dławi się i kopci na czarno a gdy odpuszczę gaz to zaczyna szarpać silnikiem na wolnych lecz po chwili normują się obroty i jest ok.Co do logów nie mam możliwości ponieważ uwaliłem fejsik (klon) egr wymieniony na inny plus czyszczenie Dodano po 8 Dodam jeszcze że gdy trzymam...
Jest to druga pompa air Szkoda że nie dziesiąta. Dosłownie jest to pompa powietrza wtórnego, pompująca przez zawór powietrze do układu wydechowego, w celu rozrzedzenia spalin i "dotlenienia" katalizatora zaraz po rozruchu zimnego silnika.
Brak paliwa, tym bardziej jeśli faluje obrotami. To prosty silnik - za moc w sumie dopowiadają tam dwie rzeczy - zawór sterujący turbiną i czujnik ciśnienia w rurze nad pompą wtryskową. No i zamknięty szczelnie EGR.
Jest to zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa.To"cykanie"jest normalne.Komputer taktuje zawór z częstotliwością ok.90 cykli na minutę.Podaje do układu ssącego opary ze zbiornika paliwa.Pozdrawiam.Robert
ja proponuje wyjąc zaworek sterowania turbiną n75 podłącz go na zewnątrz pod akumulator sprzwdz czy pracuje bedzie słychac takie klikniecia i masz tam trzy krućce opisane zapewne jest to zawór z biała główka tak wiec dmuchnij w jeden z białych na podłączonym jeżeli przepuści to zawór do wymiany ale sprawdz jeszcze kierownice turbiny czy chodza
Wg mnie - akumulator słabo kręci. W wyniku dużego obciążenia (pracą rozrusznika) w tym samym czasie, nie otwiera się zawór el. na pompie i nie podaje paliwa. Naładuj akumulator lub zmień na inny.
Witam, dzięki wszystkim za udział i chęć pomocy. Już dawno poradziłem sobie z problemem, niestety dopiero teraz pisze jak. Jak się okazało zawór zwrotny jaki kupiłem był felerny. Tania podróbka która sprawiła mi wiele problemów. Zawór przepuszczał powietrze, paliwo z wężyka cofało się do baku. Po dłuższym postoju (noc), silnik nie odpalał. Wymieniłem...
możesz np. z zasilacza 12 v podłączyć sie pod każdy zawór z osobna i go sztucznie wysterować sprawdzenie polega na tym że słuchasz czy dany zawór "klika" jeśli jest opór cewki mieżony omomierzem a zawór milczy wychodzi na to że jest zacięty.
Witam Wszystkich forumowiczów , posiadam Skodę Octavię 2 , z silnikiem 1.9 tdi. przez 2 lata jeździłem bez nabitej klimatyzacji , nie włanczałem jej nawet , ale w końcu nabiłem klimatyzację . podczas jazdy samochodzik stracił mi moc ;/ tak jak by na 2 garach chodził miał problem się rozpędzić do 90-100 km...... zastanawiałem się czy to może coś z filtra...
więc tak, katalizator został dziś usunięty, ale nie zmieniło to nic. A i mam jeszcze pytanie, czy zawór egr ma na to wpływ i czy u mnie z nim wszystko jest ok? bo jest od dołu zaolejony.
Witam.U mnie był podobny problem ale to benzyna 1,8 20V .Winna była pompa oleju(zbyt duże ciśnienie i zawory opadły na szczęście nie na tyle by uszkodzić tłoki lub odwrotnie)
Kod 8277 - Zawór EGR Kod 19204 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego Po naprawie lub czyszczeniu odpowiednich komponentów, błędy można usunąć za pomocą skanera OBD2 (np. VCDS, ELM327 itp.). Jeśli po usunięciu błędów problem nadal występuje, kod może się pojawić ponownie, co sugeruje, że naprawa nie została przeprowadzona poprawnie lub występuje inny...
Witajcie, Dziś wsiadając do auta naszła mnie myśl aby sprawdzić czy wszystko pod maską jest na swoim miejscu, jak też się okazało zauważyłem że coś jest nie tak, zmęczenie materiału sprawiło iż wyjście(podciśnienie) zaworu odrywając się zostało w wężyku, Z pomocą internetu wygrzebałem iż element ze zdjęcia to prawdopodobnie zawór sterowania turbiną....
ARL nie ma znaków tylko blokady i kółko rozrządu jest pływające. Dodano po 13 Wiazka silnika w ARL I BXE się różni. BXE ma np wspólną skrzynkę do sterowania podcieniem ARL ma osobne zawory. W BXE sterowanie zaworem gaszenia jest poplątane na pinach sterownika z zaworem egr. ARL ma też inne pompowtryski niż bxe czy asz. Sterownik jest z ARL i wiązka...
Odpal auto niech pochodzi chwilę.Potem odłącz zawór od serwa.Ma być zassany do serwa i po wyciągnięciu będziesz słyszał taki syk.Po prostu w serwie ma być podciśnienie.Tylko uważaj przy podważaniu bo plastik łatwo urwać.
sam sobie odpowiem...nie wiem dlaczego ale padły jeszcze wtryskiwacze....prawdopodobnie, zawory przelewowe, nie poradziły sobie z powstałym przy 140 km/h ciśnieniu, podczas gwałtownego zgaśnięcia silnika, spowodowanego zerwaniem rozrządu...
Zawór ma trzy króćce. ATM- do filtra powietrza VAC- do rezerwuaru czy też akumulatora podciśnienia. OUT- wyjście do regulacji komponentu (turbosprężarka , egr, czy inne).
Zawory na szczelność sprawdzone to pewnie Glowica była ściągnięta bo inaczej się nie da a popychacze po co?
Mam pytanie jaką oporność powinien mieć zawór regulacyjny spężarki N 280
Nieszczelny układ podciśnień. Nie działa zawór zamkniętego obiegu powietrza. Prawdopodobnie zakłócenia w działaniu zaworu sterującego turbiną lub uszkodzona gruszka od turbo, potrzebujesz mechanika z Vagiem i wiedzą.
Generalnie to ma się nazywać regeneracja zacisku. No cóż nikt z nas nie zgadnie co się kryje wewnątrz tego mechanizmu a może rdza robi swoje. I proszę wziąć pod uwagę, że tzw zapowietrzenie układu ma wpływ wielki na skuteczność hamowania lecz nie na powrót tłoczka. Więc z tej strony nie spodziewaj się rewelacji. A jednoosobowe odpowietrzanie to nic...
Zawory w silniku masz pod kątem 90° względem tłoków, czyli rozrząd kolizyjny. Oprócz pogiętych zaworów możesz mieć szklanki uszkodzone - jak będziesz rozbierał to sprawdź.
Jeśli pompa sprawna, to należało by jeszcze sprawdzić zawór na listwie, nie mylić z czujnikiem ciśnienia, bo na listwie są dwa elementy, jeden pomiarowy a drugi regulacyjny, masz tam układ boscha z pompą CP4.1 gdzie jest regulacja po stronie niskiego ciśnienia, a na szynie masz zawór który powinien podczas gaszenia auta, lub przekroczenia maksymalnego...
A wryskiwacz sterujący ok filtr paliwa ok? koło zębate na wale ok? zawór n108 ok?turbo nie przeładowuje?przepływka ok?podciśnienia ok?to na razie tyle.Jak coś sprawdzisz lub zrobisz porządną diagnostyke spróbujemy pomóc.
Witam. Odczytałem błąd 17965. Rozruszałem zawór N75 (przy turbinie) ale od czasu do czasu znów ten błąd sie pojawia i silnik przechodzi w tryb pracy awaryjnej. Co jeszcze może być przyczyną???
I jeszcze jedno jak ta świeca z tą sprężynką czy tulejką jest uszczelniana? Podkładka uszczelniająca świecy opiera się na tulejce. To gwint między tulejką i głowicą uszczelnia się nagarem z przedmuchów? Tak to wygląda na foto. Dodano po 28 Patrzcie taka pierdoła a jakie mogą być skutki? Głowica gorzej odbiera ciepło od świecy, ta się przegrzewa, cylinder...
Te błędy dotyczą sondy przed katalizatorem. Sprawdz regulator ciśnienia, zawór z węglem aktywnym, przewody podciśnieniowe ewentualnie wtryskiwacze.Również czy wydech i układ ssący są szczelne. Jeben błąd mówi o zbyt bogatej a drugi o ubogiej mieszance
pobawiłem się wczoraj komputerkiem. wyświetlił mi 3 oka, w których miałem następujące informacje. I P1654 Komputer sterujący tablicy przyrządów - niesprawność w systemie II P1570 Komputer sterujący silnika immobiliser aktywny. III P1538 Zawór elektromagnetyczny odcinający paliwo- przerwany obwód prądowy / zwarcie z masa-N109. Po przeczytaniu informacji...
Próbowałem już chyba wszystkiego . Napiszę , ze sporo kasy już zostawiłem w takim serwisie jak Bosch i dalej problem. Powyżej 3 tys obrotów a samochód ma muła . Wciskam gaz do podłogi i nic . Do 2 tyś to jeszcze jako tako . Maks 120-130 km . Wymieniony zawór N75 , sprawdzone wężyki , EGR itd . Samochód nie dostaje prawidłowej dawki paliwa , obcina ją...
Witam, proszę o radę. Od tygodnia jestem nowym właścicielem skody octavia 1, 6 MPI silnik BGU 75 KW. Dzisiaj po gruntownym wymyciu samochodu na myjce- myjni po uruchomieniu wyświetlił się sygnał... Chek... cym to możne być spowodowane ? Dodatkowo zauważyłem szybkie nagrzewanie się silnika, czy jest normalne aby przy tak niskiej temperaturze zewnętrznej...
Przyczyny i pobierania oleju Uszkodzone pierścieni i wtarta powierzchnia cylindrach Uszkodzone uszczelnienia wału korbowego Uszczelniacze zaworowe Ewentualnie odma skrzyni korbowej lub zawór podciśnienia skrzynki rozrządu Ubytek oleju moez być też przez inne niesczelności poza w/w Nieszelne mocowanie miski mikropęknięcia miski uszczelka miski i skrzyni...
Prosiłbym jeszcze o ocenę tych logów: Log z podmienionym zaworem n75 na n18 - stary zawór n75: [URL=http://vaglog.rtnet.pl/eflasza_1798... (46 - 011) Log z nowym zaworem n75 skoda octavia 2004r. na swoim miejscu: [URL=http://vaglog.rtnet.pl/eflasza_1804... (53 - 011)
Mój błąd. Zresztą bardzo głupi nie zakręciłem 3 śrub na wałku rozrządu i przy kontrolnych dwóch obrotach kluczem tłok oparł się o zawór. Po korekcie i dokręceniu śrub bez problemu wykonałem dwa obroty wału. Tak więc znak blokady wału ma być na lewo jeden ząbek od kołka ustalającego blokadę.
zawór podciśnienia skoda octavia octavia zawór zawór skoda
bezpiecznik zafira pioneer wieża kabel volvo silnika
Najlepsza jakość dźwięku w kodeku do kamery IP Ursus 360-3P - Sprzęgło nie wciska się do końca