Jaka nośna ? Jeśli alternator pracuje w trybie slave to nie wysyła nic do czasu gdy dostanie odpowiednie zapytanie z urządzenia master .
Odłącz alternator na próbę.
Na bezpieczniku 200A (pierwszy od lewej) jest tylko alternator. Odłącz alternator i sprawdź. Faktycznie wypadałoby poprawnie podawać odczyty.
Pierwsza sprawa czy kręci rozrusznik czy nie. Dalej czy akumulator jest naładowany .Tester też potrzebuję prądu. Tak jak kolega wyżej proponuję -mogłeś pomylić kable . Najprościej odłącz alternator i spróbuj się połączyć. ( może zgubiłeś immo).
Odłącz alternator na próbę.
Witam Ściągnąłem w moim Fordzie Mondeo mk5 Diesel 2016j 2.0 tdci wtyczkę 3 Pin od alternatora i odpaliłem auto chciałem zmierzyć napięcie, potem zgasiłem silnik założyłem wtyczkę, chciałem przeparkowac auto a tu nie mogę biegu żadnego włożyć, to jest powershift skrzynia, żadnego błędu nie ma na desce, ściągnąłem kleme od akumulatora na noc, rano zakręciłem...
Za duży spoczynkowy pobór. Odłącz alternator i sprawdź.
Witam. Odłącz alternator. Podobny przypadek miałem w audi a3.
odłącz alternator oczywiście wszędzie sucho czysto i pachnąco? i nie był angolem, kodowania posprawdzane
Witam odłącz alternator i wtedy sprawdz jaki jest pobór Pzdr
Pomiar robiłeś po odczekaniu 15min ? Masz jakieś dokładane urządzenia? Jeśli nie to odłącz alternator i zobacz czy nie on, tylko uważaj raczej ten przewód nie jest zabezpieczony bezpiecznikiem.
Witam A odłącz alternator i podepnij akumulator dobry a nie padnięty . Nie spina się akumulatora padniętego z dobrym bo dobry ładuje ten zły dużym prądem a to nie dobrze dla akumulatora . Pozdrawiam
Prawidłowo . Tak ma być
Błąd oznacza za duże napięcie, to poważny błąd. Wymień aku, odłącz alternator na test (albo chociaż go sprawdź), to na początek. A co do ciśnienia, to nie może być kilka tysięcy przy odpalaniu, poza tym takie ciśnienie może być jak dasz mu buta mocnego, a piszesz, że nie odpala. Czyli jakie masz ciśnienie paliwa. Ale sprawdź najpierw napięcie aku i...
Odłącz wtyczkę alternatora sprawdź różnice. Nie słyszałem aby ten model miał oszczędzanie energii.
Bezpiecznik się przepali odpowiedni prąd. Ale by rozładować akumulator samochodowy w ciągu kilku dni wystarczy prąd o wartości ok. 1A. Odłącz alternator z instalacji i sprawdź czy dalej jest pobór prądu z akumulatora.
Tak jak właśnie kolega napisał. Alternator odłączony od akumulatora potrafi wygenerować duże natężenie, które po prostu spali diody w nim. Efekt taki, że mogą paść tylko diody jak również uzwojenie. W każdej instrukcji jest napisane, że nie można odłączać akumulatora od alternatora kiedy pracuje. Chciałbym mieć taki alternator co wytwarza duże natężenie...
Najpierw napraw rozrusznik żebyś miał czym kręcić, potem należy sprawdzić czy sterownik przypadkiem nie włączy pompki paliwa i wtryskiwaczy (pewnie tego nie robi bo próbowałeś odpalać i nie piszesz że capiło benzyną) ciągle tzn nie będzie zalewał silnika paliwem. Jeśli będzie ok to można próbować odpalić. Jak nie zaskoczy to diagnostyka komputerowa...
Panowie przyczyna? filmy nagrane tego samego dnia. Odpalanie samochodu przy odłączonym przewodzie z alternatora: https://filmy.elektroda.pl/54_1601467705... Odpalanie samochodu z podłączonym przewodem alternatora: https://filmy.elektroda.pl/56_1601467881... Pozdrawiam.
Jak dotkniesz tym kablem od kontrolki (brązowym) do masy (po odłączeniu od alternatora) i włączeniu kluczyka ma świecić. Ogólnie ma świecić przed odpaleniem a po odpaleniu gasnąć.
skoro kontrolka świeci jak jest odłączona od alternatora to wzbudź go przez zwykłą probówkę z żarówką i szukaj usterki w instalacji :D
Odłącz alternator (gruby przewód +) i zmierz pobór.
Problem z tym, że nie możesz odłączyć alternatora "elektrycznie" bo go uszkodzisz... Dlaczego nie można elektrycznie odłączyć alternatora??? Mam ten sam problem co koledzy, czyli migające światła. Mechanik coś mówił o sprzęgiełku na kółku od alternatora, że wyrobione ale sam podkreśla, że na elektrycznych rzeczach się nie zna.
Bezpiecznik alternatora 125A na silniku , pod pokrywką . W czasie naprawy alternatora ładujemy akumulatory , no chyba , że po odłączeniu mają powyżej 25V.
Na 99% uszkodziłeś alterator. Odłącz na próbę alternator i uruchom silnik. Kontrolka może się świecić, ale bezpiecznik powinien zostać cały. Swoją drogą, nauczka na przyszłość. Zawsze odłącz klemę minusową od akumulatora i zaizoluj ją. Unikniesz komplikacji.
Jak możesz to odłącz alternator i sprawdź wtedy.
Zostaw regulator podłączony tylko do alternatora (wszystko inne odłącz) i zobacz czy wtedy się grzeje.
To niech wymieniacze nauczą się wymieniać podzespoły na dokładnie ten sam typ, a nie wg „fiesta 2012r”. Brak informacji nt. silnika i osprzętu — tutaj nic Ci nie poradzi. Może to być alternator Bosch z komunikacją LIN, albo jakieś japońskie lub amerykańskie rozwiązanie gdzie regulator napięcia tkwi w ECU. Trzeba też spojrzeć w diagnostykę...
Ściągnij pasek osprzętu. Zobacz jak będzie bez niego - czy też będzie klekotał. Sprawdź sprzęgło na alternatorze czy czasem się nie zablokowało i nie kręci w 2 strony zamiast tylko w jedną kręci wirnikiem. Można też śrubować odłączyć wtyczkę na alternatorze choć demontaż paska to chwilą roboty.
Pomiarów dokonuj na zamkniętym i zaryglowanym aucie. Dla pewności odłącz jeszcze alternator. Zaglądałeś pod dywan kierowcy czy nie gnije moduł komfortu oraz czy oświetlenie bagażnika i drzwi się nie pali?
Piszesz o tym modelu samochodu, czy to ogólna informacja ?. Mam Vide do Volvo i nigdy nie pokazała żadnych błędów dot. alternatora. Słyszałem o takich przypadkach z tymi kontrolkami:). Jeśli tak jest w tym samochodzie, to myślę że to delikatnie mówiąc głupie i w jakimś przypadku mogłoby doprowadzić do wypadku, kiedy to bez informacji o braku ładowania,...
Odłącz plusa przy alternatorze. Taki pobór raczej nie rozładuje Ci akumulatora w tydzień.
najprawdopodobniej diabli wzieli alternator odłącz wszystkie kable od niego(oprócz grubego) i wtedy sprawdź
mianowicie po uruchomieniu silnika obroty są na poziomie 700 RPM, po dodaniu gazu i puszczeniu nie jest w stanie utrzymać obrotów i gaśnie. Co ciekawe po odłączeniu kabli od alternatora i uruchomieniu silnika na samym akumulatorze problem znika, silnik pracuje elegancko tak jak powinien. czyli alternator stawia silnikowi bardzo duży opór Oczyściliśmy...
No dobra. Zatem odłącz alternator od instalacji i zrób prowizorycznie nową, tylko z obwodem ładowania - nie wiem czy się tam tak da zrobić. Wtedy będziesz miał pewność gdzie jest problem w alternatorze i regulatorze czy instalacji.
To odłącz wtyczkę od alternatora i pomierz wtedy, gruby prądowy może na razie zostać, 3,5 Ato może być wzbudzenie.
Sprawa prozaicznie prosta odłączyć wtyczkę od alternatora jeżeli kontrolka akumulatora zgaśnie uszkodzony alternator ,jeżeli nie zgaśnie przewód kontrolki przywarty do masy.P
W wielu nie ma. Dlatego lepiej zabezpieczyć silniki niż akumulatory. Akumulatory nie dopuszczą do uszkodzenia alternatora (nadmierny wzrost napięcie z powodu odłączenia obciążenia w trakcie pracy).
Jaki jest kierunek przepływu prądu- do czy od akumulatora? Jeśli do to alternator ładuje akumulator i nic w tym dziwnego dopóki napięcie na klemach nie jest za wysokie. Jeśli przepływ prądu jest od akumulatora to coś mocno obciąża- grzenie świec/grzanie plynu/rozrusznik lub nawet uszkodzony alternator. Kabel przy alternatorze ten gruby też się grzeje?...
Odłączenie alternatora nie wchodzi w grę. Podłączyłem Sirio AS-100 na podstawie na końcu dachu - nie ma poprawy. Co do otworu w dachu to chętnie jak właściciel auta pozwoli, niestety musi to być pewniak... P.S. Zapomniałem - silnik diesel ale nie pamiętam pojemności...
Zakładając, że pomiar jest dobry, to odłącz alternator i zmierz jeszcze raz. Następnie bezpieczniki...
Napięcie wytwarzane przez alternator mieści się w granicach pracy akumulatora lifepo4. Więc go nie odłączy. Masz typowo stratny regulator.
Spróbuj odłączyć alternator
Odłącz przewody od alternatora i wtedy sprawdz na akumulatorze czy tez pobiera taki duży prąd jak nie to jak wyżej fachowiec juz napisał alternator do naprawy:|
Tak bezpieczniki sprawdzone instalacja kabel po kablu tak samo sterownik kupiony z tymi samymi nr imo przypisane Z kąd takie napięcie nawet po odłączeniu alternatora
Tak po uśpieniu modułu. Tylko i wyłącznie alternator jest wybudzany bez przerwy bardzo małym napięciem Dodano po 5 Po nocy i uśpieniu wszystkiego pobór spadł do 0,12 po odłączeniu alternatora czy to kostka regulatora czy przewodem plusowym spada 0,01-0,02 Dodano po 1 https://filmy.elektroda.pl/24_1740584331...
Na początek załadować akumulator odłączyć gruby plus z alternatora zabezpieczyć przed zwarciem i zostawić do rana aby wykluczyć alternator albo wpiąć żarówkę na kleme i obserwować jak świeci z alternatorem i bez to na początek
Odłączenie alternatora sądzę, że zlikwidowało by świst. Jednakże może szczotki sieją i kondensator by może tu pomógł. Dla tego o nim pomyślałem.
Odłącz alternator i wtedy sprawdź pobór
A spróbuj odłączyć wtyczkę od alternatora
Odłącz wtyczke od alternatora. I zobacz czy zgaśnie
Raczej Twój pomiar jest do ... Odłączony alternator=brak generacji zakłóceń. Dlatego przestają wariować. Dosyć często zjawisko to wywołują zużyte szczotki, owalizacja pierścieni.
Odłącz alternator, miałem kilka razy.
Odłącz alternator tylko na zgaszonym silniku, Miałem przypadek ze alternator miał przebicie na wirniku właśnie w takim Fordzie.
Odłącz alternator ;)
Alternator raczej nie bo bezpiecznik spalił się przy odłączonym alternatorze i rozruszniku. Tak jak (at)andrzej20001 pisał wydaje mi się że zwarło się coś do masy.
Szkoda, że nie napisałeś o tym wcześniej... to teraz masz zadanie bojowe - odłączyć (i zabezpieczyć) kable od alternatora. Jeśli po odłączeniu alternatora problem zniknie to winny jest alternator (ale raczej nie regulator tylko mostek lub zwarcie na uzwojeniach - nie masz czasem pękniętej obudowy alternatora). Jak odłączenie alternatora nic nie zmieni...
Odłączyłem alternator i nic się nie zmieniło, podmieniłem czujnik ciśnienia na listwie i też nic. Chwilowo brak czasu na zajmowanie się tym, ale na pewno rozwiążę problem.
W takim razie na początek odłącz alternator i sprawdź czy spadnie a jak nie to kolejno leć z bezpiecznikami... Zacznij od radia 🙂
Odłącz alternator .
3,5A to pobór mocy ponad 40W, to nie jest jakaś tam lampka w bagażniku, czy coś w tym stylu. Zaczął bym, na próbę od całkowitego odłączenia alternatora, zwłaszcza głównego zacisku B+, uszkodzony, wzbudzający się regulator napięcia potrafi generować taki pobór
odłączeniem klemy minusowej z akumulatora z czy z alternatora światła idą. Tak się niszczy alternatory a nie je sprawdza.
na początek sprawdź ładowanie, później jak już będziesz pod maską to zobacz czy przewód od alternatora się nie odłączył/odłamał a na koniec zostaje sam obrotomierz (lub przewód od alternatora do zegarów)
Podepnij do kontrolki nowy przewód od alternatora a stary odłącz i po sprawie.
Odłącz alternator.
Jedynie miernikiem wszystko leciałem. To co piszesz to sprawdzać gdy akumulator jest podłączony do alternatora ? czy akumulator odłączyć od alternatora i sprawdzic czy alternator bez aku daje napiecie a jedynie doprowadzić napiecie do przewodu od wzbudzenia. Beze za 1h w domu to bede sprawdzać to co napisałeś .
Witam,ten alternator jest od starej Daci,tam był osobny regulator na zewnątrz tak jak jest teraz podłączone daje full ładowanie ,odłącz to bo zniszczysz akumulator i alternator.
odłącz kontrolkę przy alternatorze i sprawdź czy zgasły kontrolki jeżeli nie wygasły po wyłączeniu kluczyka rozbierz obudowę stacyjki odkręć kostkę od stacyjki i będą ta 3 plastikowe "przyciski" sprawdź czy przestały świecić kontrolki jak nie to rozłącz kostke i pacz czy zgaśnie...
czy alternator przestanie ładować po odłączeniu wzbudzenia przy pracującym silniku Nie, nie przestanie ładować, chyba że znacznie spadną obroty silnika. Jest to mały, prosty 20A alternator Zrób mu zdjęcie, jest szansa, że taki maluch jest samowzbudny
Odłącz alternator i sprawdź czy dalej będzie zwarcie.
Odłącz alternator i sprawdź.
Ładuje po czasie ,by alternator nie obciążał silnika w czasie rozruchu i zaraz ponim.To normalne. Ten regulator,sprawdza napięcie na akumulatorze przez zacisk S i nie tylko.Problemy z brakiem przejścia na wtyczce i zaciskach mogą powodować takie skoki. Odłącz wtyczkę od alternatora, powinien regulować tylko przez D+ w trybie awaryjnym. Będziesz wiedział...
silnik pracował z odłączonym alternatorem?
A odłącz alternator i rozrusznik jeszcze .
Odłącz alternator i zobacz,nikt zdalnie tego nie sprawdzi
Odłącz alternator
Spróbuj odłączyć alternator i sprawdzić.
Zrób tak odłącz przewody od alternatora, i powiedzmy co 100km rób sobie przerwe i na postoju podłącz alternator , włącz silnik i na wolnych obrotach doładuj akumulator, odłącz alternator i tak znowu 100km.
Odłącz alternator na noc i sprawdź , myślę że dioda jest walnięta .
Zacznij drogą dedukcji. Na początek sprawdź przekaźnik świec żarowych czy przypadkiem się nie przycina później kolejno Alarm jeśli go masz Radio najlepiej na czas badań odepnij alternator odłącz zacisk B+ rozrusznik. jaki opis na skrzynce ma bezp o którym mówisz??
Odłącz akumulator, odłącz i zaizoluj przewód z alternatora, zmierz upływ prądu. To da pogląd na złodzieja
odłączyłem alternator i ustało. Czyli wina alternatora - jak można zniwelować te zakłócenia ?
Czy można odłączyć przewód Lin od alternatora?
Nie rób "pajęczyn" odłącz wtyczkę MA pod "maską" w tej wtyczce MA znajdź pin 9 (biało-czarny przewód), odłącz złącze regulatora przy alternatorze i sprawdź pomiędzy MA9 a pinem 3 regulatora (biało-czarny) czy: - jest ciągłość obwodu - nie ma zwarcia do masy
Żółte to alternator. Odłącz, odpal, zmierz napięcie.
Jeśli pasek jest prawidłowo napięty (raczej jest- to Mercedes) sprawdź napięcie między zaciskiem plusowym alternatora a jego masą (nie masą silnika ani masą samochodu) przy włączonych światłach drogowych. Jeśli sam alternator daje napięcie rzędu 14÷14,5 Volt to alternator jest sprawny, zmierz wtedy napięcie na akumulatorze- może być niższe o nie więcej...
Odłącz alternator i sprawdź pobór prądu
Bezpieczniki wypinałem, przekaźniki również. Nic się nie zmieniło. Po odłączeniu alternator pobór spada do 0.09 A. Będę musiał jeszcze zobaczyć rozrusznik.
też stawiam na regulator, ja tak uwaliłem regulator w moim Volviaczku v70, lepiej nie myć chemią w okolicy alternatora. wymieniłem regulator i jest OK, w zasadzie kupiłem cały używany alternator bo był tańszy niż sam regulator i przełożyłem regulator bez wyciągania alternatora :) u Ciebie to się raczej nie uda bo on tam jest z tyłu pod kolektorem ssącym,...
która rozwiewa wszelkie wątpliwości... zatkanego dolotu i wydechu wiele innych ciekawych parametrów Nie koniecznie. proponuję jednak "uwolnić" na próbę wydech. Zastanawia mnie, czy podmienialeś wtryskiwacz i z jakim rezultatem. Ciekawi mnie czy sterowanie 0,9A to prawidłowe natężenie prądu dla tego wtryskiwacza? Można uznać, że tak, chociaż to nieco...
https://filmy.elektroda.pl/8_1686158608.... https://filmy.elektroda.pl/100_168615862... Chyba coś grubszego .. odłączyłem alternator i kontrolka zniknęła , natomiast licznik nic nie podświetla , kręci i nie odpala ,a prądu w aucie jak nie było tak nie ma.. Podłączyłem nawet booster pod same kable omijając akumulator i sytuacja wyglądała tak ,że zaświeciła...
Jak ECM podmieniałeś i dalej brak komunikacji, to odłącz alternator.
Czyli poprostu trzeba odłączyć alternator i zrobić próbe?
Odłącz wtyczkę alternatora.
Mam pytanko czy ktoś miał podobny przypadek po włożeniu karty wycieraczki chodzą po odpaleniu zero reakcji i błąd DF 100 , odłączeniu alternatora i odpalenie auta działają ,czy to moduł uch sieje na sieci Lin do sterownika wycieraczek.Zasilanie sterownika wycieraczek sprawdzone wykluczam.
Komutator to jak sama nazwa wskazuje to tam gdzie następuje komutacja czyli przełączanie. Dioda jak się uszkadza to zwykle na zwarcie, a to by wywołało bardzo duży prąd. Najlepiej odłącz alternator i zobacz czy akumulator dalej będzie się rozładowywał.
Przy spawaniu należy akumulator odłączyć aby nie uszkodzić alternatora
Naładuj akumulator i na noc odłącz alternator , myślę że dioda walnięta .
Witam . Odłącz jeszcze alternator,wszystkie przewody.
Spróbuj odłączyć alternator (gruby przewód) i zmierz wtedy pobór prądu.
odłączenie akumulatora alternator odłączenie akumulator alternator odłączenie poduszki
podłączyć bezpiecznik topikowy uziemienie ekranowania aritech akumulator
traktorek viking stacja parowa odkamienianie
Konserwacja i czyszczenie automatu spłukującego ciśnieniowego 3/4 Migomat MP 0106 200A Majster Polska - brak zasilania