Miernik nastawiony na Ampery ,wpięty pomiędzy klemę a zacisk akumulatora. Odłącz alternator i musi spaść,jak nie to wina czego innego.
Bezpiecznik alternatora 125A na silniku , pod pokrywką . W czasie naprawy alternatora ładujemy akumulatory , no chyba , że po odłączeniu mają powyżej 25V.
Odłącz akumulator, odłącz i zaizoluj przewód z alternatora, zmierz upływ prądu. To da pogląd na złodzieja
W wielu nie ma. Dlatego lepiej zabezpieczyć silniki niż akumulatory. Akumulatory nie dopuszczą do uszkodzenia alternatora (nadmierny wzrost napięcie z powodu odłączenia obciążenia w trakcie pracy).
Cześć, posiadam problem z alternatorem w Golfie 4 1.6 AKL. W marcu wymieniłem łożyska wraz z regulatorem napięcia, który również ma zintegrowane szczotki oraz przewód od alternatora do akumulatora 25mm2 spawalniczy. Wszystko działało, napięcie 14,4V. Zapaliła się ikona akumulatora po przekroczeniu 2 tys. obrotów, ładowanie znowu działało po odłączeniu...
Napięcie wytwarzane przez alternator mieści się w granicach pracy akumulatora lifepo4. Więc go nie odłączy. Masz typowo stratny regulator.
Przy spawaniu należy akumulator odłączyć aby nie uszkodzić alternatora
Witam,ten alternator jest od starej Daci,tam był osobny regulator na zewnątrz tak jak jest teraz podłączone daje full ładowanie ,odłącz to bo zniszczysz akumulator i alternator.
odłączeniem klemy minusowej z akumulatora z czy z alternatora światła idą. Tak się niszczy alternatory a nie je sprawdza.
Na początek załadować akumulator odłączyć gruby plus z alternatora zabezpieczyć przed zwarciem i zostawić do rana aby wykluczyć alternator albo wpiąć żarówkę na kleme i obserwować jak świeci z alternatorem i bez to na początek
Czy tą wtyczkę mogę odłączyć mając podłączony akumulator w aucie ? Czy lepiej odłączyć akumulator ?
Jedynie miernikiem wszystko leciałem. To co piszesz to sprawdzać gdy akumulator jest podłączony do alternatora ? czy akumulator odłączyć od alternatora i sprawdzic czy alternator bez aku daje napiecie a jedynie doprowadzić napiecie do przewodu od wzbudzenia. Beze za 1h w domu to bede sprawdzać to co napisałeś .
Witam A odłącz alternator i podepnij akumulator dobry a nie padnięty . Nie spina się akumulatora padniętego z dobrym bo dobry ładuje ten zły dużym prądem a to nie dobrze dla akumulatora . Pozdrawiam
Sprawa prozaicznie prosta odłączyć wtyczkę od alternatora jeżeli kontrolka akumulatora zgaśnie uszkodzony alternator ,jeżeli nie zgaśnie przewód kontrolki przywarty do masy.P
Obciążenie nie musi być kilkaset watów, Odniosłem się do jednej z twoich uwag, że przyczyną może być mokry lub przegrzany przewód łączący akumulator z alternatorem Zdaję się, że ostatnio pisał o całkowitym odłączeniu kabla do akumulatora. Zdaje się czy tak pisał? Sprawdź.
Bezpiecznik się przepali odpowiedni prąd. Ale by rozładować akumulator samochodowy w ciągu kilku dni wystarczy prąd o wartości ok. 1A. Odłącz alternator z instalacji i sprawdź czy dalej jest pobór prądu z akumulatora.
W starszych samochodach bywało, ze napinaczem paska osprzętu był alternator, lub prądnica, w nowszych bywa różnie, może to być dodatkowa rolka napinająca. Fachowo, by zdjąć alternator, trzeba zacząć od odłączenia plusa na akumulatorze.
Za duży spoczynkowy pobór. Odłącz alternator i sprawdź.
Odłącz plusa przy alternatorze. Taki pobór raczej nie rozładuje Ci akumulatora w tydzień.
Aby wyciągnąć alternator trzeba mieć dostęp od spodu samochodu. Ale skoro Zadałeś takie pytanie to oceniam, że nie poradzisz sobie sam z wyciągnięciem alternatora. Dodano po 1 Aby zacząć demontaż alternatora to, przede wszystkim trzeba odłączyć akumulator
Odłącz przewody od alternatora i wtedy sprawdz na akumulatorze czy tez pobiera taki duży prąd jak nie to jak wyżej fachowiec juz napisał alternator do naprawy:|
Tak, jak mówiłem wyżej, silnik to będzie drugi etap. Pierwszy i najważniejszy jazda na akumulatorach z odłączonym alternatorem. Akumulator 12V to chyba będzie za mało, bo alternator produkuje 14,5V? Gdy rozładuję akumulator do 11V czy samochód będzie nadal działał? Czy nie będzie potrzebna przetwornica by trzymać 14V mimo rozładowującego się akumulatora?
Nie wiem jak w tym rozwiązaniu, ale na ogół powinna świecić. Może toyota ma inaczej. Sam alternator powinien przeżyć tego typu zwarcie. Zobacz czy na tym grubym kablu od alternatora masz stały plus. Prawdopodobnie nie, idzie on jeszcze na rozrusznik. Śledź ten kabel aż do akumulatora. Może on się upalił gdzieś. Choć prędzej ten rząd miedzianych blaszek,...
Na 99% uszkodziłeś alterator. Odłącz na próbę alternator i uruchom silnik. Kontrolka może się świecić, ale bezpiecznik powinien zostać cały. Swoją drogą, nauczka na przyszłość. Zawsze odłącz klemę minusową od akumulatora i zaizoluj ją. Unikniesz komplikacji.
Przede wszystkim sprawdź napięcie w instalacji przy pracującym silniku, bo jak masz uwalony regulator w alternatorze (a to częsty skutek odłączenia akumulatora przy pracującym silniku), to możesz jeszcze dalszych szkód narobić.
Alternator, diody się uszkodziły, trzeba je wymienić. Odłącz akumulator bo uszkodzony alternator go rozładuje.
Najwyraźniej masz uszkodzony regulator napięcia w alternatorze, zwarcie tranzystora kluczującego lub uszkodzony układ sterujący. Wzbudzenie jest zasilane z akumulatora, a nie z trzech diod dlatego rozładowało akumulator prądem ok. 5 A. W tej sytuacji pozostaje jedynie wziąć samochód na lawetę. Praca silnika na odłączonym od akumulatora alternatorem...
Tak Ci to nie zadziała a odłączenie akumulatora może uszkodzić alternator i elektronikę w pojeździe. Odetnij przewód idący do stacyjki.
Kolego odłączenie akumulatora na pracującym silniku, jest niedopuszczalne. Mogłeś uszkodzić diody albo regulator. Stary alternator mogłeś sprawdzić odłączając od niego przewód "+" na noc, czy tam na ile mogłeś.
Tak jak właśnie kolega napisał. Alternator odłączony od akumulatora potrafi wygenerować duże natężenie, które po prostu spali diody w nim. Efekt taki, że mogą paść tylko diody jak również uzwojenie. W każdej instrukcji jest napisane, że nie można odłączać akumulatora od alternatora kiedy pracuje. Chciałbym mieć taki alternator co wytwarza duże natężenie...
Pierwsza sprawa czy kręci rozrusznik czy nie. Dalej czy akumulator jest naładowany .Tester też potrzebuję prądu. Tak jak kolega wyżej proponuję -mogłeś pomylić kable . Najprościej odłącz alternator i spróbuj się połączyć. ( może zgubiłeś immo).
ogólnie miałeś do zrobienia jedną rzecz: rozrusznik, ale przez swoją nie wiedzę możliwe że teraz już masz dwie rzeczy:w/w rozrusznik i alternator (chyba że przeżył on eksperyment z odłączeniem akumulatora podczas pracy silnika)
Niech zrobi prosty test, gdy jest pobór prądu niech odłączy akumulator, następnie alternator, jeśli po uruchomieniu auta i zgaszeniu z odpiętym + alternatora poboru nie ma szukaj w body.
Można podłączyć się do normalnego ładowania i trochę dziwne że tego nie ma. Inną sprawą jest odłączenie akumulatora samochodu w czasie pracy windy- żeby nie wyczerpać akumulatora rozruchowego. W każdym samochodzie to trochę inaczej jest rozwiązane.
Zrób tak odłącz przewody od alternatora, i powiedzmy co 100km rób sobie przerwe i na postoju podłącz alternator , włącz silnik i na wolnych obrotach doładuj akumulator, odłącz alternator i tak znowu 100km.
Właśnie to jest dziwne bo żadnych błędów nie ma wchodziłem w menu HH przez zworkę i nic niema Odłączyłem akumulator i podstawie drugi i alternator do sprawdzenia.
Wersja z klawiaturą Immo. Po wpisaniu kodu, odpaleniu odłączyło się klawiaturę, żeby potem odpalać bez kodu. Każdorazowe odłączenie akumulatora powoduje zresetowanie, i na nowo trzeba wpisywać kod. Jak był robiony alternator to został odłączony akumulator i teraz samochód znów wymaga kodu.
Jeżeli na grubym przewodzie nie ma plusa to trzeba sprawdzić jego drogę od alternatora poprzez rozrusznik do akumulatora (na rozruszniku łączą się dwa grube przewody jeden od akumulatora drugi od alternatora).Jazda z odłączonym plusem grozi poważnym uszkodzeniem alternatora.
akumulator i akumulator! nie chodzi o akumulator tylko alternator, bo to on dostaje w łeb podczas spawania. Jak komuś nie pasuje odłączenie akumulatora to niech odłączy sam przewód od alternatora i nic mu się nie stanie, nadal pozostaje jednak kwestia całej elektroniki w aucie
Odłącz masę akumulatora. Zdemontuj prawe wewnętrzne nadkole i osłonę. Zdemontuj filtr powietrza Spuść płyn. Zdemontuj rurki płynu Wykręć alternator. Gotowe
Mam już wszystko odłączone radio itp. Pozostał mi tylkko alternator (który już też odłączyłem) i rozrusznik. Martwi mnie ten pobór prądu kiedy mam podłączony + z akumulatora do alternatora. Dzisiaj chce podładować akumulator i zostawić go odłączony (-) zobacze czy do rana sie rozładuje jak tak to akumulator też chyba bedzie do bani.
Szanowny kolego. Nawet jeśli tak się dzieje, to nie jest to odłączenie baterii od ładowarki, tylko obniżenie napięcia ładowania. Jedyny pojazd, z którym miałem do czynienia i który tak robi, obniża napięcie z 14.4V do 13,9V. Pojazd ma już 3 lata i póki co bateria rozruchowa ma się dobrze. Odłączenie akumulatora od pracującego alternatora spowoduje uszkodzenie...
Na wskazanej przez siebie stronie masz podane zastosowanie. Na jachcie masz dwa akumulatory - jeden rozruchowy do silnika i jeden do urządzeń pokładowych (trakcyjny). Urządzenie łączy oba akumulatory równolegle w czasie gdy silnik jest uruchomiony i działa alternator, natomiast gdy silnik zostanie wyłączony akumulator rozruchowy zostaje odłączony od...
Watpie że ze starości bo jakiś rok temu wyglądaly jak nówka Dodano po 1 Zwarcie nastąpiło przy wyłączonym silniku, ponieważ silnik nawet się nie chciał odpalić a gdy zaczął leciec dym od razu odłączyłem akumulator
Odłącz alternator (gruby przewód +) i zmierz pobór.
Zdemontuj osłonę nad pedałami - tę bezpośrednio nad pedałami, będziesz miał dostęp do trzech wtyczek wspomagania, które odłącz i pryśnij KONTAKT-em po złączach i wtyczkach. Jak alternator i akumulator jest dobry, to wyeliminujesz częsty problem na złączach.
Miałem już nie pisać nic w tym temacie, ale. Ciągnika nie oglądałem chyba z pół roku. Jednak nieodparcie mam przekonanie, że ten sam pasek klinowy napędza alternator i pompę chłodziwa. Jako, że drugi pasek może być do sprężarki. Więc jak to będzie wyglądało użytkowanie tego sprzętu bez chłodzenia ( a może i bez chłodziwa) ? Jeśli już upierasz się przy...
Dzięki wielkie za te wyprowadzenia. Alternator podłączony tylko jeden problem po załączeniu zapłonu nie świeci kontrolka a chyba powinna i jak zapale i przegazuje na maxa to się zaświeca i wtedy jak odłączę akumulator to światła świecą z alternatora a jak nie przegazuje to nie świeci kontrolka i jak odłączę akumulator to światła nie świecą. Gdzie tkwi...
Jeżeli to diesel, to sąsiad garażowy (taksiarz) miał taki przypadek - niskie napięcia ładowania (12.1V) przy podpiętym akumulatorze i normalne napięcie (14.8V) przy odłączonym akumulatorze, grzanie się alternatora, problemy z uruchomieniem silnika (słaby akumulator). Diagnoza elektryka samochodowego - alternator (wymiana), akumulator (wymiana) i dalej...
Odpisałem Ci w innym temacie, że odłączenie czujnika poziomu oleju w dozowniku odcina zasilanie na obwody 12V DC. Światła w Piaggio są zasilane z alternatora (pracującego silnika), więc ktoś je przerobił na zasilane z akumulatora. Instalacja jest zbudowana tak, że przy odłączonym regulatorze nie ma zasilania na światła. Brak iskry nie ma nic wspólnego...
odłączę aku Bardzo zła praktyka przy alternatorze - odłączanie aku. Mierzyłeś napięcie przy odłączonym aku.?
Awaria nie ma bezpoeśredniego związku. Po prostu podczas wymiany alternatora odłączyłeś akumulator i wykasowały się wyuczone parametry w DDE.
odłącz alternator oczywiście wszędzie sucho czysto i pachnąco? i nie był angolem, kodowania posprawdzane
Bzdura! Naprawiam kilka aut w roku, po spawaniu! Kilka miesięcznie... Podczas spawania wszędzie indukują się prądy. W każdej, byle najgorszej książce obsługi jest napisane, żeby odłączyć akumulator i alternator do spawania, a przy aucie z elektroniką zakładać zabezpieczenie na klemy.
witam dwa źródła ubytku z akumulatora urządzenia typu alarm lub zwarta dioda na prostowniku alternatora, podłącz przy wyłączonym kluczyku (żarówki oświetlenia też nie powinny świecić) miernik z zakresem do 10A DC prąd płynie od plusa akumulatora i dokonaj pomiaru podczas pomiaru np. odłącz B+ od alternatora i zobacz reakcję czyli wielkość prądu jak...
Tego nikt Tobie nie powie :) Chyba, że wróżka. Często pada alternator. Niestety problemy z odpaleniem auta musisz zdiagnozować. Alternator na ten czas możesz odłączyć. Unikniesz ewentualnego śmiecenia do instalacji auta.
Alternator może dawać takie napiecie (7V) przy odłączonym akumulatorze. Według mnie za małe ma obroty alternator przy wolnych obrotach silnika. Można je zwiększyć przez zmianę (zmiejszenie) średnicy koła pasowego na alternatorze.
Bez wariacji,jak naprawisz alternator,rozrusznik bez rozpinania zasilania
Witam. Jestem nowy. Mam taki problem. Alternator mi się spalił. Otóż zaczął dymić i rozładował mi akumulator. Odłączyłem kable od alternatora, naładowałem akumulator i na szczęście nic nie dymiło. Odpalił bez problemu tylko, że wskaźnik paliwa spadł mi na sam dół na prawo, znacznie za wskaźnik. Zauważyłem, że wskaźnik temperatury znacznie wzrósł. I...
Sprawdź naciąg paska, jeżeli jest ok, zmierz masę akumulator-nadwozie, akumulator-silnik, silnik- nadwozie, nie może być więcej jak 0,5 Ohma, potem odłącz plus do rozrusznika i alternatora i zmierz rezystancję. Napięcie ładowania może być w przedziale 13,6-14,5V zależnie od kilku czynników, między innymi stanu naładowania akumulatora, przyłączonego...
Jeszcze takie pytanko. Przykładając kabelki miernika jeden do wejścia na PLUS z akumulatora i drugi do obudowy czyli masy powinno być połączenie ? Robisz to przy odłączonym akumulatorze?
Komutator to jak sama nazwa wskazuje to tam gdzie następuje komutacja czyli przełączanie. Dioda jak się uszkadza to zwykle na zwarcie, a to by wywołało bardzo duży prąd. Najlepiej odłącz alternator i zobacz czy akumulator dalej będzie się rozładowywał.
Bo alternator nie powinien pracować z odłączonym zaciskiem wyjściowym.
Wystarczy tylko odłączyć akumulator. Wtedy rozłącza obwód przez alternator i wszystko jest w porządku
Tak Po ok 2 minutach na odłączonym B+ pobór ustaje
Światła z akumulatora czy z alternatora? Odłącz regulator i podłącz bezpośrednio żarówkę 24V 60W do alternatora i wtedy mierz napięcie (AC). To wiele wyjaśni.
Zasadą przy odpalaniu autka na kable jest odłączenia przewodów po jego uruchomieniu. Wstyd by mi było Kolego podpisać się pod tą wypowiedzią jako "elektromechanik samochodowy"... :| Spieszę z wyjaśnieniem: Po uruchomieniu "biorcy" obciążenie jego alternatora stanowi zarówno akumulator własny, jak i akumulator dodatkowy. Odłączenie akumulatora dodatkowego...
Albo odkręć sam regulator ze szczotkami i wymień szczotki zazwyczaj są zużyte Odłączyć akumulator i odkręcić przewody z alternatora i plastikową osłonę i tam masz regulator .
WJ - JEEP GRAND CHEROKEE 1999r 4.7 V8 +LPG. Ładowanie na poziomie 15,5V (alternator po regeneracji) stary akumulator rozepchnęło :) I teraz tak, jak jest alternator odłączony od grubego plusa to silnik pracuje prawidłowo, jak jest podłączony to pracuje nierówno, jakby wypadał zapłon na cylindrach. Na zegarach w kabinie, wskaźnik ładowania 9V. O co chodzi...
Może być nadgnity przewód sterowania do UPC , Może prześwietl go na ciągłość żarówką 55W. Na odłączonych wtyczkach i akumulatorze oczywiście. Lub zła konfiguracja UPC.
Spróbuj odłączyć alternator
Jakie napięcie daje alternator? Spróbuj odłączyć gruby przewód od alternatora który jest podłączony z plusem akumulatora. A co do bezpieczników to masz jeszcze je pod maską silnika, ale z twojego opisu to jakieś dziwactwo gdyż po odłączeniu okrągłej wtyczki od alternatora kontrolka ładowania nie powinna się świecić! Pozdrawiam.
Jeśli nie posiadasz miernika 1)Odpal kombajn 2)Odłącz akumulator 3)Do alternatora w miejsce przewodu + podepnij żarówkę a drugim przewodem dotknij masy jeśli alternator ładuje będzie się świeciła. Jeśli posiadasz miernik Na odpalonym kombajnie zmierz napięcie na biegunach akumulatora + i -
Ok, będę dzisiaj wykręcał alternator i sprawdzał go dokładnie Dzięki za odpowiedź Pozdrawiam Dodano po 5 Witam ponownie Odłączyłem od alternatora kable i sprawdziłem prąd multimetrem na akumulatorze i na alternatorze - akumulator waha się w okolicach 12.5 natomiast na odłączonym alternatorze przy włączonym silniku oscyluje od 0.2 do 0.3 przy dobrym...
Dziwna sprawa myślałem że jak odepnę wtyczkę to ładowania nie będzie Bardzo normalna sprawa. Obecne regulatory sterowane są komputerem i wytwarzają napięcie odnośnie zapotrzebowania lub są nawet wyłączane, np. ostre przyśpieszanie. Gdy odłączysz sterowanie to regulator łąduje na sztywno np. 14,3 V. Masz uszkodzoną diodę plusową. Alternator do naprawy,...
Najbezpieczniej przy spawaniu elektrycznym odłączyć klemy. Bzdura. Odłączenie akumulatora uchroni jedynie akumulator i ewentualnie kiepskie diody w alternatorze, a elektronika będzie wtedy jeszcze bardziej narażona.
Po odłączeniu wiązki akumulator-rozrusznik i alternator-rozrusznik i podłączeniu "na kable" bezpośrednio z akumulatora nadal nie było mocy na odpalenie. Bez obciążenia, czyli po wyciągnięciu z auta śmiga na akumulatorze jak znalazł.
Czy napięcie było mierzone bezpośrednio przy alternatorze? Czy miernik dobrze pokazuje, może użyć innego dla porównania. Można odłączyć akumulator bez obaw. Adaptacje robi się tylko dla nowego akumulatora, ale raczej w tym modelu nie potrzeba.
Opel Vectra A 1.6 benzyna 1995r. Zaczęło się od tego, że samochód nagle mi gasł w trakcie jazdy a kontrolka ostrzegająca o rozładowanym akumulatorze nie świeciła się. Podczas, gdy silnik chodził i odłączyłem akumulator gasł, więc alternator na bank. Dałem alternator do mechanika. Kazał wymienić regulator napięcia. Gdy włożyłem alternator (regulator...
Można ale obciążenie podczas ładowania się zmienia. Jeśli nagle coś by się stało że silnik stracił by obciążenie( awaria alternatora, odłączenie akumulatora) to silnik wkręcił by się na duże obroty. Zakładając że ktoś był by zawsze w pobliżu to blokowana manetka by wystarczyła.
Odłącz wtyczkę alternatora.
No to każda z tych 4 przyczyn trzeba sprawdzić może radio robi zwarcie Również tak duży pobór może powodować alternator lub rozrusznik Trzeba by było wypiąć alternator i powtórzyć pomiar No ale zaczął bym od sprawdzenia tego do czego już doszedłeś radio itd
Witam. Dwa dni temu uszkodził się alternator w VW Passat (93r) 1.9TD. Alternator Valeo 70A. Przy normalnym podłączeniu bardzo hamuje pas napędowy, aż piszczy. Po 10 minutach jest już bardzo gorący. Napięcie na wolnych obrotach rzędy 13.6V. Przewód "plusowy" (alternator - akumulator) się nagrzewa znacznie. Po odłączeniu wzbudzenia napięcie na akumulatorze...
I zacząć od odłączenia akumulatora.....
Jeśli ma wbudowany regulator napięcia to zmostkuj wszystkie wyjścia z alternatora i podłącz pod plus z akumulatora i odpal i sprawdz napięcie na akumulatorze ale to rozwiązanie tylko na sprawdzenie czy alternator rzeczywiście działa po zgaszeniu odłącz od akumulatora. Jeszcze jedna szkodliwa porada i wlepię ostrzeżenie ! Takie podłączenie spowoduje...
Najlepiej odłączyć klemy, bo po 2 miesiącach raczej na bank się rozładuje bez tego, a niedobrze byłoby go rozładować za bardzo. Alternator ładuje akumulator również na biegu jałowym. Gdyby tak trzeba było podładowywać, to na wyłączonych światłach, dmuchawach itp. oczywiście nie w zamkniętym garażu :)
Z odłączonym akumulatorem powinny być martwe bo nawet alternator bez wzbudzenia nie zastartuje. Jeszcze bym posprawdzał, czy wszystko dobrze się trzyma na wale korbowym.
Kamerka odłączona-samochód normalnie działa.
Jaki masz kolor tego grubego przewodu na alternatorze? Jeżeli czerwony, to odłącz go, sprawdź czy nadal jest zwarcie, gdy chcesz podłączyć akumulator. Dodano po 1 Kolega johnny833 ubiegł mnie z odpowiedzią.
Naładuj akumulator i na noc odłącz alternator , myślę że dioda walnięta .
po zapaleniu auta odłącz akumulator zacisk plusowy aby sprawdzić czy jest ładowanie z alternatora jeżeli auto pracuje to sprawdź napięcie jakie daje powinno być większe od napięcia aku ok. 14.4v, sprawdź przy okazji poziom elektrolitu czy nie trzeba dolać wody destylowanej a przy okazji możesz też sprawdzić gęstość elektrolitu po naładowaniu akumulatora...
Ładuje po czasie ,by alternator nie obciążał silnika w czasie rozruchu i zaraz ponim.To normalne. Ten regulator,sprawdza napięcie na akumulatorze przez zacisk S i nie tylko.Problemy z brakiem przejścia na wtyczce i zaciskach mogą powodować takie skoki. Odłącz wtyczkę od alternatora, powinien regulować tylko przez D+ w trybie awaryjnym. Będziesz wiedział...
Ja mam pytanie (żeby nie zakładac nowego tematu). Jak potwierdza sie kod w radiu ?? Został odłączony akumulator przy wymianie alternatora, i po podłączeniu pojawiło sie CODE, kod wpisałem poprawnie lecz żadnym przyciskiem nie mogę go zatwierdzić. Czyżby sie uszkodziło w jakis niewyjaśniony sposób ?? Myśle że to jest złącze do zmianiarki ( no bo cóżby...
Co do VIS: Napięcie zasilania Napięcie zasilania jednostki sterującej przekroczyło 30,5 V. Podczas pracy alternatora mógł zostać odłączony akumulator. Przy napięciu powyżej 30,5 V dostępne są tylko następujące funkcje: Światła mijania, światła postojowe, przekaźnik 21, światła hamowania, kierunkowskazy, wycieraczki szyby przedniej (niska prędkość)....
Mam w auci aku 95 ah i optime 55ah. Wzmacniacz ma też bezpiecznik 300A i jestem w stanie odłączyć od alternatora akumulatory i podejrzewam że prędzej sub się spali niż sie rozładują akumulatory (a wzm. to nie jest żaden wynalazek). Może OPTIMA jest trafiona. P.S. W zeszłym roku startowałem tylko na samej OPTIMIE i nic sie nie działo. Pdjedż na MALTE...
W sytuacji gdy akumulator jest głęboko rozładowany trzeba wiedzieć, że uruchomienie takiego samochodu wymaga poświęcenia czasu. Należy podładować wstępnie akumulator przy uruchomionym silniku dawcy a po uruchomieniu silnika biorcy należy chwilę odczekać z odłączeniem przewodów aby wyładowany akumulator zaczął pobierać ponownie prąd z alternatora. W...
Witam ponownie. Czas sobie biegnie a wątek wraca, jak bumerang. Ponad rok temu drążyłem powyższy temat, czekałem na Wasze odpowiedzi i jednocześnie szukałem w necie. Na forach użytkowników aut rodziny VW znalazłem odpowiedzi podobne jak napisał kolega daras984 czyli, że radio nie będzie "wołać" o kod. Wymiana rozrządu i inne drobne naprawy udawały się...
anel słoneczny w zależności od warunków będzie dawać prąd o różnym natężeniu. Ładowanie będzie trwało dłużej lub krócej. Relaksując się na kempingu, nie musisz się nigdzie spieszyć. W każdej chwili możesz przecież odłączyć panel słoneczny i załączyć alternator.
Proszę odłączyć akumulator. Umyć silnik z alternatorem i wysuszyć (alternator przed podłączeniem akumulatora) Można też w celu szybszego suszenia przedmuchać alternator sprężonym powietrzem. PS. Polej sobie wodę na kabel pod napięciem to zobaczysz i nieważne czy jest to 1000 czy 12V dla danego układu jest to zwarcie i kłopoty.....
Odłącz alternator, miałem kilka razy.
odłączenie alternator odłączenie akumulatora komputer odłączenie akumulatora mazda
regulacja nacisku igły daewoo ustawienia serwisowe szaleć touchpad
junkers czujnik temperatury junkers czujnik
Mercedes Sprinter: Gaśnięcie zegarów po odpaleniu Konfiguracja Windows 10: Akceptacja Pendrive'ów z Określonym Numerem Seryjnym