Mój błąd. Mario masz rację.
Wsad na forum z immo off = ban przez admina.... Dodano po 1 Ale wysłac ori możesz sprawdze go Dodano po 39 Zasilanie widze tylko na c4 w kostce ecu ( bezp F4 10A) Masa g4, h4, h1, m4 Dodano po 3 Po przekaźniku zasilanie na f2, na tym koniec
Z tego, co wiem w palio z kompem (magneti marelli) nic nie zrobisz za bardzo domowym sposobem. Sprawdź wszystkie masy (to powinno być to) a jeśli grzebałeś przy bezpiecznikach to sprawdź zamknięcie (taki zatrzask) pod bezpiecznikami od złączek.
P.W
. Akumulator w samochodzie pełni także rolę bezpiecznika i odbiera ampery z alternatora które poszły w instalację Wstydził byś się takie coś pisać.
Witam Jak się tak wszystko przeczyta to każdy ma trochę racji i w sumie, aby się w 100% uchronić przed zniszczeniem czegokolwiek w aucie to najlepiej jest unikać spawania, parkowania pod liniami wysokiego napięcia lub w pobliżu rozdzielni czy falowników/inwerterów. Systemy elektroniczne w pojazdach i nie tylko zwykle projektowane są w ten sposób aby...
W tym aucie możesz śmiało odłączyć klemy. Radio jest fabryczne i przypisane do auta. Uruchomi się automatycznie i by być może nawet zapamięta stację radiową. Nic nie trzeba także w ASO dopisać. Jedynie zegarek ustawić.
Można odłączyć klemy lub kupić podtrzymujący prostownik w Lidlu za 60 zł.
odłączeniem klemy minusowej z akumulatora z czy z alternatora światła idą. Tak się niszczy alternatory a nie je sprawdza.
malutki kluczyk Służy do blokowania syrenki alarmowej na czas odłączenia klemy i np. wymiany akumulatora.
kolego po pierwsze nie wolno od tak sobie odłączac akumulatora bo coś w końcu upalisz, poza tym sprobuj po podłączeniu aku poczekacok 3 minut aż się immo uzbroi i powinien zagadac bez problemu. Z tego co mi wiadomo wszystkie auta citroena/peugeota po odłączeniu aku ładują się danymi od 3 min. pozdrawiam
Wymień filtr paliwa ,sprawdź poprawność połączeń elektrycznych , odłącz klemy na min 8h. Powiedz czy wszystko OK. EDC - błąd filtra paliwa.
próbowałem zmierzyć prąd przez chwilowe odłączenie klemy No to żebyś się czasami nie zdziwił, jak po takich zabiegach nie uruchomisz wcale silnika (dlaczego - info. w sieci)!
Przy całkowitym odłączeniu kostki sondy lambda od napięcia dalej to samo.Odlaczenie klemy akumulatora też nie zmienia sprawy.Hmm.... Może przyjdą takie czasy że odłączenie klemy będzie lekarstwem na wszystko. Czego się spodziewałeś że grzałka samoczynnie się naprawi ? Po pierwsze robi się to co widać, więc WYMIENIA się sondę, a potem szuka się dalej.
Tu masz link zaczerpnięty z innego forum . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1... Dodano po 1 I pamiętaj o odłączeniu klemy minusowej jak będziesz wymieniał .
Juz znalazlem taka mala ladowarke elektroniczna - moge ustawic sobie na 14.5V i zapodac caly czas 1.5A i to by odpowiadalo wtedy, bo ten prostownik co teraz mam najpierw zaczyna od 4A z reguly i powoli spada do 1A. W pytaniu glownie chodzilo mi o alternator bo dopiero teraz zaczalem sie zastanawiac czy dluzsze podlaczenie drugiego ukladu prostowniczego...
Sprawdzałeś masy??
Albo dodaj na krótko mase do silonika i do nadwozia:)
Witam. Mam problem z zamknięciem dachu, a mianowicie po odłączeniu i ponownym podłączeniu klemy akumulatora samoczynnie otworzył się szyberdach i pokrętłem nie mogę go zamknąć, dopiero po potraktowaniu go ręcznie kluczykiem zaczyna działać. Uchyla się ok, ale ponowne otwarcie na max chowa go i nie reaguje na pokrętło. Otwieranie do połowy oraz uchylanie...
Kolega ma też taki problem. Odłączenie klemy nie pomaga. Radio działa, ale wyświetlacz nie. Jakaś porada?
Dopiero odłączeniu klemy przestał wyć tak to co chwile wył...może naładować akumulator jeszcze? Albo poczekać aż odmarznie ale nie podoba mi się alarm i to że zero reakcji na pilot. Przede wszystkim to odłącz akumulator i go naładuj. W aucie zamknij wszystkie drzwi, włóż i podłącz naładowany akumulator, zamknij maskę, zamknij i otwórz centralny zamek...
Problem rozwiązany. Odłączenie klemy na kilka minut + wymiana bezpiecznika 38 który na pierwszy rzut oka wydawał się sprawny rozwiązało problem.
Na zdjęciu widać, że regulator zabity opiłkami. U mnie w peugeocie 306 2.0 HDI 90KM, był tylko błąd P0230 - za pomocą interfejsu ELM327. Sitko też było zabite na regulatorze. Zgasł na światłach, bez możliwości odpalenia. Po odłączeniu klemy odpalił i później znów zgasł. Jako, że samochód był mi pilnie potrzebny zerwałem sitko i samochód pracował bez...
W mmi jest wgrany Android przez poprzedniego właściciela, pytam się, co to może być, że przez odłączenie klemy nie wysuwa się radio ani nie działa sterowanie przyciskami do radia i mmi przy skrzyni zmiany biegów
szukałem w necie ale znalazłem reset poprzez wyjęcie bezpiecznika bądź odłączenie klemy
Oki dzięki a może jakieś schematy lub instrukcje obsługi gdzie można dostać żeby sobie poczytać
Nie popalisz, tylko odłącz aku. obie klemy najlepiej i do roboty.
A czy w najlepszym wypadku, po odłączeniu klemy "-" na całą noc, błędy mogą się skasować ?
Witam! Po uzbrojeniu alarmu, alarm włącza się po około10-15 sekunach. Nie mogę zamknąć samochodu z kluczyka bo automatycznie załącza się alarm :/ Czy jak wyciągnę bezpiecznik od alarmu to wtedy problem zniknie? Bo na razie odłączyłem klemy. ps. Podejrzewam,że mogą to być czujniki? Jak sprawdzić, który to czujnik? ps. Alarm jest oryginalny.
Czy pomarańczową kontrolkę CHECK ENGINE w Corolli E12 można wykasować przez odłączenie klemy akumulatora?
W jaki sposób usuwałeś błędy ? Masz do dyspozycji komputer diagnostyczny bądź kogoś z interfejsem czy po prostu odłączyłeś klemy od akumulatora ? :P
Jak nagle się zacznie palić to po odłączeniu klemy nie zgaśnie i wtedy na pewno pomoże. Przy konkretnym zwarciu lepsze od klucza są nożyce :-)
Sprawdź akumulator, czy nie poszła Ci cela. Odłącz klemy, odkręć wszystkie korki ( zaślepki ) z akumulatora i zrób grubym przewodem zwarcie na klemach tzn. połącz + z -. Jeśli się zakopci z którejś celi to możesz akumulator wyrzucić. Stukanie które słyszysz to prawdopodobnie elektromagnes w rozruszniku, który ma na tyle duże napięcie ,że działa. Niestety...
Opel Movano, gdy stoi na postoju bez kluczyka, zapalają się światła mijania i samochód nie chce odpalić. Po odłączeniu klemy i odczekaniu czasu zapala (czasem wystarczy ściągnąć klemę i założyć, czasem musi postać kilka dni) - co może być przyczyną?
Wydaje mi się, że napewno trzeba go zresetować poprzez odłączenie klemy minusowej akumulatora np. przez noc. Nastepnie uruchamiamy samochód i na wolnych obrotach ma osiągnąć temperaturę pracy w ten sposób aby trzy razy włączył się wentylator na chłodnicy. Wtedy masz ustawiony napewno dobrze komputer samochodu część danych w tym czasie z czujników pobierze...
Aktualnie auto bez checka i żadnych błędów, wystarczyło odłączyć klemy i podładować akumulator, ale obawiam się że te błędy wrócą prędzej czy później. Na razie pomógł hard reset.
Witam, mam ten sam problem z moją a3 silnik 1.6 w moim przypadku pomaga odłączenie klemy na 10 s, czy udało się usunąć usterkę?
Porównywałem pomiar na uzwojeniu wtórym, wartości są zbliżone (wrzucę je w najbliższym czasie). Cewkę 2 wymieniałam na nową pół roku temu. Czy mogła ulec awarii? Co sądzicie o spryskaniu "spray konentorem" złacza komputera? Jak to zrobić, tzn. co muszą odłączyć? klemy? Jak prawidłowo odłączyć komputer? Czy możesz coś więcej napisać o sygnale z czujnika...
depsima napisał: Czy to jest bezpieczny sposób? Czy muszę najpierw odłączyć klemy w samochodzie? Tak, jest to bezpieczny sposób, żarówka pełni rolę ogranicznika prądu ładowania.
Nie mam takiego miernika, aby zaczepić o przewód. Mam zwykły a w BMW odłączenie klemy grozi ogromnymi konsekwencjami tragicznymi w skutkach. Raz mnie podkusiło i odłączyłem akumulator, aby naładować do pełna bez żadnego poboru z auta - nigdy więcej tego nie zrobię. Moduł komfortu siadł sam z siebie, cena naprawy - 700 PLN Nie zrobiłem nic niepoprawnie,...
Po odłączeniu "-" klemy wszystkie zamki się uruchomiły i samochód się zamknął z kluczykiem w środku . Na pewno po odłączeniu, czy podczas majstrowania przy klemach? W mojej polówce ostatnio mierzyłem napięcie w akumulatorze i ile pobiera prądu Rzeczywistego pomiaru prądu podczas postoju należy dokonywać przy zamkniętym aucie, po odczekaniu min. 15...
"Bordnetz Steuergerat" po niemiecku. Po naszemu "Sterownik elektroniki pokładowej" A mieści się przy lewym przednim słupku pojazdu, na wysokości kolan kierowcy. Zadaniem tego sterownika jest między innymi także obsługa oświetlenia wnetrza pojazdu, i jeszcze pare innych funkcji. On też odpowiada za kłopoty z interpretacją upływu prądu w instalacji pojazdu...
w AL 700 nic się nie kasuje po odpięciu aku.
Mozliwe ze sie stalo tak jak kolega wyzej twierdzi ze sa spacjalisci w naszym kraju ze przy spawaniu nie sciagaja klem bp tweirdza ze po co skoro tyle razy to robili i n ic sie nie stalo. Ale zawsze jest ten pierwszy raz i oby to nir dotyczylo ciebie. Przypadkiem nie masz tam jakiegos alarmu ktory by odcinal rozrusznik lub jakies urzadzenie odpowiadajace...
Ok sprawdzę na dniach, do jakiejś wartości ma być? Nie widziałem adaptacji nowego akumulatora z pozycji komputera (TEXA). Adaptacja następuje po odłączeniu klemy minusowej. Tak też było robione i to nie pomaga.
doładowywać lub odłaczyć klemy. Nie lub tylko odłączyć klemy i doładowywać.
Najbezpieczniej przy spawaniu elektrycznym odłączyć klemy.
Witam. Radio VW Beta V Made in Germany. Odłączone klemy i pokazuje safe. Czy ktoś jest w stanie odczytać pin z numeru seryjnego? Jak nie to czy da się zrobić prosty programator abym odczytał eeprom. Mam usbasp (programator do avr) nada się?
Problem może być jeszcze w wyłapywaniu błędów przez ECU BP,!? Tzn, jadąc na gazie jest odłączony wtyrysk (wtryskiwacze)! W tym momencie komputer ECU BP może interpretować dane o uszkodzeniu lub nieprawidłowej pracy wtrysku! I po ponownym przejściu na BP dzieją się czary !!:cry: Bardzo podobny miałem problem, więc o tym piszę! Mianowicie problem okazał...
kasowanie przez odłączenie klemy z aku
Dodam, że chwilowe odłączenie klemy też nic nie pomogło. Ktoś ma jakieś sugestie ?
odłącz 2 klemy od aku i połącz je ze sobą.Masa spawarki jak najbliżej miejsca spawania.
Może nie chodzi o odłączenie klemy tylko wyłączenie zapłony. Może być błąd w tłumaczeniu w programie.
Na odpalonym czy na zapłonie Czy po odłączeniu klemy będę musiał znowu wpisywać
Jupi :D Auto odpala, pomogło odłączenie klemy na chwilę.
witam jeśli zdobyliście schemat będę wdzięczny za podesłanie bo mam problem zrobiłem przekładkę z anglika i po przekręceniu kluczyka 2 raz włącza mi się wentylator i nie chce przestać się kręcić nawet po wyjęciu kluczyka dopiero odłączenie klemy pomaga.bez schematu się nie obejdzie.proszę o jakieś informacje
Mały update sytuacji... Po wywaleniu i sprawdzeniu wszystkich bezpieczników --> nic się nie zmieniło. Po odłączeniu klemy minusowej i odczekaniu kilku minut --> teraz nic się nie wyświetla :) Brak reakcji na kluczyk. VAG nic nie daje bo nie mogę się połączyć z CANem.
Przywróć mapy benzyny poprzez odłączenie klemy.( 1h-2h) Następnie uruchom silnik i na wolnych obrotach doprowadź do załączenia wentylatorów chłodnicy.
Toyota w fabrycznych radiach nigdy nie stosowała kodowania. Jeśliby nawet w tym przypadku zastosowała jakąś formę zabezpieczenia, to byłoby to przypisanie radia do konkretnego egzemplarza samochodu. Choć i z tym się nie spotkałem. Uważam, że należy bez obaw odłączyć klemę akumulatora na co najmniej pół godziny. Po założeniu klemy radzę odczekać kilka...
kolego spróbuj jak odłączysz klemy zewrzeć jedną o druga na chwile to powinno zrestartowac kompa
Kolego mój Chrysler jest w automacie. Więc ta opcja odpada. Dziwna sytuacja bo palił. A na drugi dzień już się nie odezwał. Tylko cykanie przekaźnika i pompa. Ale.nie kręci nic. A cykanie nie ginie do momentu odłączenia klemy.
Hej, może to głupia porada, ale czy nie warto najpierw zrobić zwykły reset przez odłączenie klemy z akumulatora? pozdro
Ok. Tak zrobię bo bo z gazem i tak miałem jechać do serwisu do regulacji. Natomiast jeżeli chodzi o to odłączenie klemy to nie do końca zrozumiałem w którym momencie mam to zrobyć, czy odłączyć klemę jak silnik jest wyłączony po to żeby postał bez podłączonego akumulatora, czy odłączyć klemę jak silnik pracuje i po paru mintach jak się rozgrzeje podłączyć...
Sprawdzić wszystkie przekaźniki/bezpieczniki (czy nie ma wody). Odłączyć klemy akumulatora, sprawdzić czy jest sucho.
Ja miałem podobny problem, też Iveco Daily tylko z 2015 roku, pomogło odłączenie "inteligentnej klemy" ale tylko tymczasowo. Później okazało się że przewód "sterujący" zrobił się "zielony" niedaleko alternatora ( jak dobrze pamiętam to ok 30-40 cm od alternatora). Pozdrawiam
Silnik Mercury i mój to praktycznie jeden Michał. Mam takie same ładowanie. Jeżeli w przypadku odłączenia klemy wysypało się ładowanie, to taka sama sytuacja może się wydarzyć, gdy BMS akumulatora zadziała w czasie płynięcia. Jeżeli założę naładowany LiFePO4 na łódkę i podepnę pod ładowanie silnika, i będę płynąć z dużymi obrotami dłuższy czas, to BMS...
Pewnie tak będzie trzeba zrobić. A możecie mi kogoś polecić na Podkarpaciu? Spróbuje jeszcze odłączyć klemy od akumulatora, zobaczymy możne zrobi się ten reset po paru godzinach :)
Witam. Awaria raczej już rozwiązana. Nadal na miernikiem wskazywało napięcie 11.3 Po odpaleniu auta i odłączeniu klemy z plusem po podłączeniu miernika wskazuje 14.34 Czyli prąd dochodzi do akumulatora ..tylko akumulator je...... Dla sprawdzenia teori włożyłem akumulator od kolegi ...Przed podłączeniem wskazywał 12.4 Po przejechaniu 7 km napięcie wzrosło...
A czy zawsze trzeba odłączyć klemy od akumulatora , ładując prostownikiem impulsowym aby nie uszkodzić elektronki samochodu.
Witam dzięki za odpowiedz nie dopisałem że silnik pracuje na wolnych obrotach , jak już pisałem odłączenie klemy pomaga na chwile tylko, myślę czy to nie wina komputera:?:
Na przypadki overvoltage też robimy testy- krótkotrwałe 27V (np. odłączenie klemy na aku- zdarzyło mi się przypadkiem u koleżanki bo niedokręcone była) i np. godzinne 18V w temp. 85C. Testy są różne czasem mało realne tzn na aucie ciężko je wywolac. Ale jak widać życie jest życiem i elektronika umiera.
No tak myślicie, że odłączenie klemy na 24 h może coś pomóc? Nie.
Akumulator odpiąłem bo czyściłem klemy z syfu. Później podłączyłem i już na wyświetlaczu nic nie pojawiało się. Tylko zegarek! Jeszcze spróbuję odłączyć klemy na 2 minutki i zobaczymy co będzie!
Sprawny jest bezpiecznik w skrzynce bezpieczników.Sposób odłączenie klemy od akumulatora niestety nie pomogło. https://obrazki.elektroda.pl/6793785200_...
tylko odłącz klemy z akumulatora, i bedzie ok sprawdzona metoda
Witam. Jestem nowym użytkownikiem. Poszukuje schematu instalacji ECU silnika do DAFa 95xf 2004. Problem polega na tym, że auto nie odpala. Po przekręceniu na zapłon wyświetla się Engine Warning na czerw. i auto nie pali. Po odłączeniu klemy problem ustaje na 1-3 odpalenia poczym znowu powraca. Czy moze miał ktoś podobny problem...?
Problem się sam rozwiązał. Auto było na wymianie oleju i odłączyli klemy na dłuższy czas. Po przyłączeniu klem problem zniknął. Wyjaśniam dla przyszłych pokoleń ;)
Przecież w poprzednim temacie napisałem Koledze co zrobić. 5 minut i auto pali. Bez Clipa może być problem. Tej procedury próbowałeś? Kolego, to jest 2006 a nie 2009 rocznik, więc sterownik silnika puści po podłączeniu wyczyszczonego SRS,a i "zresetowaniu" poprzez odłączenie klemy. Zapinasz SRS, włączasz zapłon, wyłączasz, zdejmiesz klemę na kilka minut,...
To na poczatek odłącz klemy, wyczyść i podłącz z powrotem.Może były juz tak zaoksydowane że oksyda spuchła i nie łaczy... .
spróbuj zdjąć zasilanie auta przez odłączenie klemy aku być może trzeba będzie podłączyć się pod serwis
Tylko dziwi mnie fakt, że odłączenie klemy rozłącza go. To chyba przekreśla hipotezę o sklejonych stykach?
Spróbuj odłączyć klemy od accu na jakieś 5min, w Vectrze to działa może w Astrze też.
Witam ponownie Problem rozwiązany, najprawdopodbniej była to przyczyna wymiany żarówek, a konkretnie kierunkowskazów, wystarczyło odłączyć klemy na 5 minut i zaczęło z powrotem liczyć. dziękuje wszystkim za odpowiedzi i pozdrawiam
w 406 po liftingu nie trzeba się martwić o kod po odłączeniu klemy. Powinno zadziałać bez problemów.
Kolego, pomyśl zanim napiszesz. Bez obrazy Autora. Proponujesz Autorowi, który raczej nie ma zbyt dużej wiedzy podgląd parametrów. Odłączenie klemy i zagrzanie silnika jest wykonalne dla Autora. Pozdrawiam.
Tylko że wszystko chodziło tak samo przed odłączeniem jak i po odłączeniu klemy czyli ładowanie cały czas 12.7V. Oczywiście kiedyś hehe było spoko.
Tak podane warunki są spełnione. Na wyświetlaczu cały czas SAFE. Odłączenie klemy od akumulatora może coś dać? Wcześniej gdzieś tak miesiąc temu w danym aucie też odłączany był akumulator i kod wpisywano bez problemu.
tak, odłączone klemy, podłączony nowy aku, żadnych spięć nie było ...
Przepis Hondy na tę okoliczność to - odłączyć klemy od akumulatora na godzinę i po podłączeniu powinno się znów dać wpisywać. Niestety nie da się. Zanim napisałem post byłem również w Honda Plaza w Warszawie i panowie zza biurka powiedzieli mi to samo. Jednak nadal się nie da.
zresetuj ECU (odłącz klemy z aku na ok 10 min)
Jakieś błędy się pojawiają? Na starym regulatorze jak wyglądało sitko? W swoim HDI 90KM też miałem ten problem tym że miałem błąd P0230. Regulator do podmiany na 20 km spokój, potem znów ten sam błąd. Pompa wysokiego ciśnienia (Pompa CR na rozrządzie) do naprawy u mnie poszła. Opiłki w układzie paliwowym. Zgasł i nie chciał odpalić. Odłączenie klemy...
Po odłączeniu klemy nie można uruchomuć silnika iskra jest nie słychac pompy paliwa. Czy to może być immobiliser:?:
Jest sprawdzony sposób: 1 Odłączyć klemy akumulatora 2 Zewrzeć kable z klemami 3 Jeżeli miejsce spawania znajduje się bliżej niż 0,5m od np.sterownika silnika,należy go całkowicie wymontować Przestrzegając tych prostych reguł niczego nie uszkodzisz(sprawdzone w praktyce warsztatowej) Pozdrawiam
Nie że może,trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa i wykluczyć uszkodzone elementy.Sprawdź też co da odłączenie klemy.
po odliczeniu akumulatora No napisał ,czytaj ze zrozumieniem. Po odliczeniu dobrego akumulatora ,to auto jest warte jakieś -300zł. :lol: :lol: :lol: Jak już raz zgaśnie, to nie napisał czy każde następne odpalenie kończy się zgaśnięciem.Czy tylko raz gaśnie przed odłączeniem klemy bo ja też nie rozumiem. Testy należy przeprowadzić wtedy właśnie jak...
Witam Rozładował mi sie całkowicie akumulator podłączyłem go do prostownika poładowałem 5 do 10 minut odłączyłem klemy chciałem odpalic o rozrusznik obrócił raz i aku znowu padł zastanawiam sie wiec czy mozna podczas ładowania aku odpalić silnik?? prosze o informacje
czy po zresetowaniu kompa poprzez odłączenie klemy w aku problem się pojawia ponownie?
Nie - u mnie instalacja w ten sposób domaga się przeglądu. Ciśnienie gazu miałem w porządku - tak jak pisałem - pomogło odłączenie klemy (domyślam się że centralka się "zresetowała").
Zadziałało. Dzieki. Teraz pytanie o Sound 1000. Dokladnie ta sama sytuacja. Byly odłączone klemy i na radyjku pojawil sie napis SAFE. W jaki sposób wprowadzic kod? Kod oczywiscie jest mi znany.
spokojnie możesz dokonać ładowania akumulatora gdy klemy są podłączone jeden warunek kiedy zamierzsz używać migomatu wtedy bezwzględnie trzeba odłączyć klemy
luźne klemy odpięcie klemy oczyścić klemy
koszt roboczogodzina sonda uruchomienie pioneer system remote control
wilgoć podłoga kocioł lodowka wylaczana czesto
Ustawienia kotła Termet Silver Pro na gaz propan Telewizor Manta - niebieska dioda, brak reakcji