Odłączyć przepływomierz i sprawdź różnice
Po włączeniu ekspresu od razy włącza się "Automatyczna konserwacja" słychać jak by coś się uruchamiało po czym napełnia się wodą ," Ust.naczynie 600 ml pod dyszami" ,OK ,Napełnianie maszyny, Po czym jeszcze raz to samo i komunikat " Odłączyć i ponownie lub użyć aplikacji. Brak odczytu przepływu wody. Do weryfikacji - przepływomierz , wiązka przepływomierza,...
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Witam. Samochód Saab 9-3 1.9 TID 150KM (Silnik Fiata/opla 1.9JTD) 2005r. Gdy jest zimno czyli około 10 stopni i poniżej po odpaleniu ma przez chwile problem z wolnymi obrotami są lekko niższe niż normalnie, ruszając po wciśnięciu sprzęgła obroty potrafią spaść tak że zgaśnie. Po chwili wszystko wraca do normy. Obawiam się jednak że gdy będzie zimniej...
Prawdopodobnie uszkodzony przepływomierz. W tych samochodach jak wykrywa taką usterkę, to przechodzi w tryb awaryjny, ale nie zapala mil. Podstawia parametry domyślne i samochód jeździ normalnie. U ciebie przepływomierz nie jest wykryty jako uszkodzony, dopóki go nie odłączasz.
Ok daj ze 3 foto spod maski zobaczymy te lewe powietrza.
Od zakupy tak było wykręciłem tą blaszkę na chwilę i obroty trzyma. a wracając do sprawdzenia przepłwyomierza tam w linku był taki sposób podany "Przy okazji możesz sprawdzić, czy silnik zareaguje na wypięcie przepływomierza. Jeśli praca jednostki się nie zmienia, przepływomierz najprawdopodobniej jest uszkodzony." czy to oznacza że na odpalonym silniku...
Czy przepływomierz może wpływać na taki stan? Nie wiem. Na przepływomierz idzie 2 przewody czy 3? Możesz go odłączyć i zobaczysz jak odreaguje expres.
5V na 3 pinie Między 2 i 5 0,6V
Kolega powiedział mi żeby odłączyć wtyczkę od przepływomierza i wpiąć diodę. Jak się odmuli to znaczy, że przepływomierz padnięty. On tak sprawdzał u siebie w 1,9 TDI ? W benzynie też to działa?
Ale powinieneś kolego zrozumieć, że nie ma żadnego sterowania przepływomierzem. To odczyt przepływomierza brany jest pod uwagę i samym przepływomierzem się nie steruje. Na próbę ale tylko na próbę, możesz odłączyć przepływomierz i sprawdzić jak wtedy zachowuje się auto. Przepływomierze niestety często padają, ale łatwo to sprawdzić odłączając go. Przy...
(at)gakianbogumil Jak masz takie objawy to wymień sobie olej na jakiś ludzki,załóż poprawny filtr z zaworem przelewowym i napraw zawór nadmiarowy układu smarowania.Poza tym co za wyciek trzeba mieć żeby nie było ciśnienia oleju na zimnym silniku. Takiego wycieku nie sposób nie zauważyć. zgasl w trakcie jazdy i nie odpala do tej pory Nie żebym się czepiał,ale...
Spróbuj odłączyć przepływomierz powietrza, jeżeli nie ma żadnej różnicy to wymiana.
Ale jaki błąd, przerwa w obwodzie? W diagnozie jest odpowiedż Nic mi więcej niestety nie powiedział... To co odłączyć przepływomierz i pojeździć z odłączonym??
Zaślepiłem egr blaszką i szum o którym pisałem jes jakby mniejszy... bardziej bedzie odczuwalne jak ją wyjmę. Próbowałem też na próbę odłączyć przepływomierz i poza skutkami nagatywnymi czyli wywaleniem błędów nie ma sensownych obserwacji. Przepływkę podłączyłem spowrotem, egr zostawiłem saślepiony. Auto ma więcej siły na niskich obrotach, pali troszeczkę...
sądzę że przepływomierz moze dawać takie objawy.na początek spróbuj odłączyć kostkę od zasilania przepływomierza:)
Moim skromnym zdaniem Komputer auta dostaje nie prawdziwe dane , któryś z czujników jest uszkodzony a komputer tego nie widzi Na początek spróbuj odłączyć przepływomierz powietrza , jeżeli będzie poprawa to będziesz miał winowajce;)
Ten test robiłeś z załączonym silnikiem? napięcie 13.1 V jest trochę dziwne, wracając do problemu spróbuj odłączyć przepływomierz i zobacz czy auto wyjdzie z trybu awaryjnego ( check engine będzie nadal się świecił jednak auto powinno w miarę normalnie jechać ) jeżeli to nie pomoże to będziesz musiał zrobić kilka pomiarów napięcia na pedale gazu i przepustnicy,...
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Mam bardzo podobny objaw http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... w ostatnim poście, po innych zabiegach, gdy doprowadziłem dolot do ładu zostało mi właśnie takie dymienie. Ja bym od razu tego jednoznacznie z wtryskami nie kojarzył. Jest trochę parametrów do wykluczenia zanim stwierdzisz, że wtryski. spróbuj odłączyć przepływomierz i sprawdź...
Moim zdanie to przepływomierz. W moim Scenicu było podobnie. Nie chciał się wkręcać na obroty. Ciągle był muł. Wystarczyło odłączyć przepływomierz i z samochodu zrobił się rakieta:D. Proponuje sprawdzić to. Samochód po odłączeniu na pewno nie ulegnie uszkodzeniu. Jeżdżę już bez przepływomierza 3 miesiące i jeszcze mniej zaczoł spalać:D.
"Robo-technical Świece żarowe no prosze. (...) w Wieczne nie są... Ten silnik spokojnie odpala bez świec do temp nawet -20C jak jest sprawny fakt że jak się zbliża to rozruch jest utrudniony (teleport silnikiem i dużo dymu) po odpaleniu świece żarowe nie są temu silnikowi do niczego potrzebne. Tym bardziej do wkręcania się na wyższe obroty. Co do problemu...
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Nie, nie czyściłem, próbowałem odłączyć przepływomierz powietrza przed startem ale z nim czy bez niego efekt ten sam, myślisz że to wina krokowego? a jak bym go odłączył przed startem sprawdził bym go w ten sposób? czy wcale nie uruchomię auta?
co do falowania obrotów upewnić się czy połączenia są szczelne...może gdzieś lewe powietrze łapać.... jeśli mechanicznie OK i szczelne to wtedy próbować odłączyć przepływomierz i jesli to nie pomoże podpiąć pod jakiś komputer.....
Witam. Zmywarka po uruchomieniu pobiera wodę przez 1 minutę i 40 sekund, po czym cykl mycia przebiega prawidłowo. Po wypompowaniu wody zmywarka pobiera wodę przez 1 minutę i 25 sekund. Zaczyna się płukanie i słychać, że pompa wypycha wodę do spryskiwaczy i łapie powietrze. Słychać na przemian, jak jest więcej wody w pompie i mniej - takie mielenie...
Możesz spróbować jeszcze dwóch rzeczy. Odłączyć aku, żeby zresetować sterownik silnika, może z jakiegoś powodu rozjeżdżają mu się mapy wtrysku. Spróbuj odłączyć przepływomierz co się będzie działo. Spotkałem się już, że z powodu temperatury potrafił wariować. Może warto sprawdzić odczyty czujnika temperatury w dolocie, od niego też w dużej mierze zależy...
Przy rozgrzanym silniku i obrotach biegu jałowego , przepływomierz powinien wskazywać 0,7 V pin 3 co odpowiada 11 kg/h , a ty masz 8,4 kg/h. Informacja dla ociz: Odłączenie przepływomierza powoduje że komputer ilość pobieranego powietrza oblicza na podstawie obrotów i wychylenia przepustnicy tak jak w silnikach bez przepływomierza. Odłączenie lampki...
Przepływomierza bym się nie czepiał, bo na wykresie nic złego nie było. Ale przepływomierz na test można odłączyć i sprawdzić wtedy. A jak wygląda EGR? Może jest niesprawny?
na początek sprawdź/wymień (bo kosztuje 30zł nowy) czujnik temperatury silnika (z niebieską lub czarną wtyczką 2 pin koło termostatu) na miernik powinien mieć ok 3k ohm o ile pamiętam (zależy jaka temperatura) one często padają jak nie to sprawdź ciśnienie paliwa, nie musisz manometru, możesz odłączyć wężyk i ma z niego MOCNO tryskać benzyna a nie...
Odłącz przepływomierz i zobacz jak będzie palił, odłącz elektrycznie ( odłącz obrotową wtyczkę) i zdejm jeszcze rurę ssącą.
Ja też walczę z przepływkami i powiem ci, że to walka z wiatrakami. Zastanawiam się nawet czy nie odłączyć całkiem przepływki i zapomnieć o niej. Kupiłem Boscha nowego, lipa. Wymienili mi na drugi egzemplarz, no jako tako było, ale od czasu do czasu przepływka wskazywała zero powietrza i auto bardzo dziwnie się zachowywało, nawet do zgaśnięcia. Sądziłem,...
Przygód ciąg dalszy , robi się ciekawie: Po odłączeniu tego czujnika coś tam się poprawiło ,w sumie niewiele ale zawsze coś.(o dziwo nie wszedł w tryb awaryjny) Postanowiłem odłączyć przepływomierz . Ale po zastanowieniu pomyślałem aby całkiem zdjąć rurę dolotową z przepływki i całkiem go ominąć . No I tu coś drgneło :) 70% poprawy. No więc postanowiłem...
Podłaczałem teraz samochód do innego komputera i innego mechanika bład jaki wykazało to: "Przepływomierz powietrza; przerwa w obwodzie lub zwarcie w obwodzie do masy - stały" i widać na komputerze że przepływomierz stoi, jego koszt nie jest mały i nie wiem czy kupować chodź wiem że sprawdzić przepływomierz jest ciężko, i rozumiem że nie mogę sobie go...
Sprawdzałem omomierzem analogowym, nie cyfrowym. Przy analogowym jednak jakiś prąd musi przepłynąć. Mały bo mały, ale jednak. Przewody sygnałowe sprawdzałem poprzez pomiar rezystancji względem masy, czy nie przerywa przy poruszaniu wiązką. A plus i minus zasilania poprzez pomiar napięcia, też czy nie przerywa. Próbnikiem żarówkowym nie mogłem, bo nie...
Podczas mierzenia rezystancji cewki w N75 trzeba mocno przykładać miernik (te styki są zabrudzone i czasem nie "łapie") i najlepiej zrobić to przyzwoitym miernikiem ustawionym na odpowiedni zakres. Podejrzewam, że coś źle mierzysz po prostu. Katalizator bym raczej zostawił. Kolego mizu - na 90% stawiam na zapieczone łopatki turbosprężarki. Jeżeli N75...
Odłącz przepływomierz i przejedż się autem, sprawdż czy lepiej jeżdzi. Posprawdzaj wężyki od podciśnienia turbiny i zaworu doładowania czy nie są pęknięte.
Moim zdaniem zaślepiony EGR lub zablokowany w pozycji otwartej. W czasie jazdy przy przyspieszaniu powinien być zamknięty i wtedy wartości zadane i odczytane MAF powinny się zgadzać. Dla testu czy nikt nieme grzebał w tablicy błędów może odłączyć wtyczkę od zaworu EGR i zobaczyć czy wtedy dojdzie błędów. Tutaj EGR jest w pełni elektryczny. Nic sensownego...
Najpierw opiszę mój problem z obrotami i gaśnięciem Mój problem z początku objawiał się tym że w aucie falowały obroty tylko na luzie podczas dojazdu do świateł i tylko na niezagrzanym do 90stopni silniku. Po jakimś czasie się to nasiliło , najgorzej było jak było wilgotno , padał deszcz . Na postoju auto trzymało obroty ok. Po pewnym czasie auto zaczęło...
skyliner91 jak by się rozjechały mapy to chodził by na benzynie a nie chodzi i na pb i lpg. a tak do servislaser, sprawdź ( nie pamiętam jakie czujniki ma ) map sensor( czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym) , czujnik temperatury płynu, szczelność kolekrora ssącego, przepływomierz , i czujnik tem. pow. zasynanego. i jeszcze jedno, morze ci podawać...
...i jeszcze jeden wątek dzisiaj :-) mam padnięty przepływomierz w mojej kochanej omedze (A '91)(na gazie jakos jeździ ale pali 20/100), mam nowy i jutro o swicie zamierzam go założyć. Czy wystarczy na ten czas odłączyć akumulator, czy konieczne są jakies dodatkowe zabiegi typu resetowanie komputera (czy odprawienie modłów ;-))?
Wszystko wskazuje na przepływomierz powietrza. Sprubuj go rano odłączyć i będziesz widział. Jeżeli będzie lepiej to masz odpowiedź.
Kolego sprawdź przepływomierz powietrza. Możesz go odłączyć i sprawdzić czy się poprawi. Również sprawdź drożność wydechu oraz ciśnienie paliwa. Wymień sonde lambda i zobacz czy to coś zmieni.
witam wystarczyło przeczyścić przepływomierz - aby sprawdzić czy jest wadliwy można odłączyć od niego kostkę - powinien być dużo dynamiczniejszy
Przepływomierz to Hitachi, a z tym paliwem to raczej starego nie mam w zbiorniku, ale jest to rzecz, którą mogę zrobić od już więc na pewno spróbuję. Dodano po 2 Tzok, chciałbym jeszcze doprecyzowac. Odłączyć gaz i jeździć na benzynie, ale próbować z podpiętym przeplywomierzem, czy nie jest konieczne żeby był podłączony?
Witam Kolego w moim przypadku podstawowym problemem był akurat przepływomierz (możesz go odłączyć i zobaczyć czy jest jakaś róźnica) natomiat tak naprawde bez podłączenia autka pod komputer nie da się tego jednoznacznie zdiagnozować,kolejnym problemem problemem był zawór ciśnienia doładowania który podobno się zacinał i tak naprawde objawy które opisujesz...
Jak narazie mam wielki metlik bo "niby" przepływomierz jest dobry ale musze go własnei odłączyć jak kolega powiedziął na chwilke, turbina działa, być może zaworek n75 padł. Musze wszystkie połączenia sprawdzić dobrze, uszczelka która idzie do IC też jest cała. Szukam jak narazie jeszcze na VAGu nic nie pokazało:/ Pozdrawiam
Po pierwsze w fordach nie ma silniczka krokowego, proszę nie lamcie się tak na tym forum, to jest zawór powietrza bocznikowego(regulator wolnych obrotów). Generalnie cała sprawa zamyka się w przewodach podciśnieniowych. W silnikach 1,4 jest plastikowa puszka do odpowietrzenia skrzyni korbowej w której jednostronny zawór ulega uszkodzeniu i zamiast dmuchać...
Silnik kopci na czarno gdy jest niedostateczna ilość powietrza do spalania dostarczonego paliwa. Odłączenie przepływomierza powoduje że sterownik przechodzi na tzw tryb awaryjny mający w założeniu zapewnić dojazd do serwisu. Przyczynami opisanej przez ciebie usterki może być przepływomierz ale częściej dzieje się tak w wyniku usterki w obrębie układu...
Dokładnie... tak jak koledzy, wszyscy chyba wypowiadający się w tym temacie, diagnostyka jest niezbędna. Najlepiej zrobić logi dynamiczne Vagiem i ocenić je. Wyjaśni się co to jest. A tak to możesz po kolei próbować przepływomierz, N75, grucha itp. Posprawdzaj szczelność węży dolotowych i wężyków, które idą z/i do zaworka N75. Zawór możesz sprawdzić...
Odłącz przepływomierz i sprawdź czy nadal szarpie. Zaślep EGR i też sprawdź.
Piszesz, że "podmienili przepływomierz na próbę" no tak tylko jaki? Nowy, urzywkę czy jak? Pytam, bo naprawdę wszystko wskazuje na przepływkę. A spróbuj całkiem odłączyć przepływkę i się przejedż. Powinien sinik pracować w trybie awaryjnym (serwisowym) i może silnik idealnie nie będzie pracował, ale powinien ciągnąć "normalnie". Oczywiście sprawdż przy...
12 Rozpoczęcie diagnostyki 13 Sonda lambda - brak zmian napięcia/przerwa 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 15 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, Simtec) 17 Czujnik spalania stukowego 2. - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, GM Multec)...
Utraty mocy nie ma. byłem jeszcze raz na clipie, zapomniałem kodu,ale sprawdzałem i chodzi o przepływke (tym razem byłem u innego diagnosty) Strata mocy występuje podobno tylko w silnikach z cr (czyli dci) a mi mechanik powiedział ze wystarczy odłączyć przeplywkę,spalanie wróci do normy (podobno silnik bez przepływki bardzo dobrze czyta sobie z mapy).Tak...
Piszę z telefonu i nie mam jak obejrzeć filmu więc zapytam-jeśli odpalisz, ma już swoją temperaturę to trzyma żądane obroty na postoju bez zmian obciążenia? Pokręć kierownicą, włącz wszystkie światła naraza (mijania, drogowe, przeciwgilne), obroty powinny opaść i się podnieść w ciągu ok sekundy, dokładna stabilizacja do żądanych, takich jak mają być...
tutaj mógłbym się z tobą zgodzić bo troszkę z tym autem jeździłem od Annasza do Kajfasza śmieszni gazownicy jeden coś grzebał koło emulatora sondy pamiętam że kręcił tam śrubokrętem nie sprawdzając pod kompem efektów a potem zawitałem do elektryka bo nie chciał jeździć na benzynie po czym w sierpniu gość mi zrobił że jeździ na benzynie i gazie wtedy...
Dla potomnych. Samochód jeździ. Głównym problemem okazała się zsunięta rura ssąca z przepustnicy .
Witam!! Odgrzeje kotleta, na pierwszym zdjęciu zaznaczyłem grzałki które sprawdzałem miernikiem na przewodzenie prądu, te zaznaczone na zielono przewodzą a ta na czerwono nie (jeżeli nie przewodzi to chyba spalona). Mam teraz takie pytanie czy ten przepływomierz może działać na dwie fazy?? Czy mogę zrobić tak jak zaznaczyłem na drugim zdjęciu tj. odłączyć...
P.S. Nie odłączaj przewodu WN od cewki - jak potrzebujesz odłączyć zapłon odłącz sterowanie/"przerywacz" (-1) od cewki. Awawria typu padnięcie hydraulicznego popychacza czy wydmuchanie uszczelki pod głowicą (ale wtedy dymił by na biało i ubywało by płynu chłodzącego/ew. w płynie był by olej) mogą się zdażyć w każdej chwili, zwłaszcza w kilku(-nasto)letnim...
Tak...ale od razu błędy wykasuj w ster. silnika... nie można od tak sobie odłączac czujników itp... Pozdro :D
a egr? sprawdzony?
Daj spokój nie istneiją dobrzy mechanicy, wiekszosć to partacze byle tylko kase brać. W samochodzie masz problemy następujące, zapach benzyny to pewnie zbiornik rozszczelnił się, a możliwe że dostęp do wieczka zbiornika (pokrywka) jest wewnątrz auta pod siedzeniami tylnymi (ale to wcale nie musi być to bo równie dobrze zapach to moze być nieprawidłowa...
Zaślep EGR Zrób test przelewowy
Z tej stronki wlasnie wzialem tlumaczenie kodow i 22 oznacza miernik przeplywu powietrza (1), za wysokie napięcie, jesli chodzi o przeplywomierz taki typowy to nie widze go nigdzie, nie wiem czy to mozliwe ale nie widze go, za to jest taka kostka do ktorej wchodza kable i rurka z powietrzem. Ale gdy odlaczam ta rurke i sprawdzam bledy komputera to wyskakuje...
Sprawdzałeś błędy? Sprawdzałeś szczelnosć dolotu? Z odłączonym przepływomierzem nadal gaśnie?
dzięki za informację podejrzewam że nie ma pinu(widocznie ktoś wykręcił) bo tam jest tylko dziura. co do gazu jestam laikiem jeżdziłem do gazownika i go mordowałem wiem że sterownik jest w tej chwili na autokalibracji założył dodatkowy wężyk na podciśnieniu i rozkalibrował wtryskiwacze (ciśnienie turbosprężarki rozregulowało wtryski) wstawiam artykł...
Przepływomierz, czyli IAT też, po prostu odłączony.
Remontu na pewno nie będzie tylko jazda aż się coś rozleci. Inna sprawa że te silniki robią 2x tyle bez jakichś wielkich problemów, jeśli tylko lejący wtrysk tłoka nie wypali albo rozrząd nie walnie, dlatego szukam. Ps. Wspominałem że stukanie jest wyraźniejsze gdy jest bardzo ciepło. Gdy jest poniżej 20 stopni przechodzi w zwykłe dieslowskie klekotanie....
Ale czy jesteś pewien absolutnie, że to nie sprzęgło? Jeżeli je wykluczasz tak definitywnie to zostaje ci wyczyścić czujnik doładowania, na próbę odłączyć przepływomierz. Jeżeli nadal nie, to komp zostaje.\ i sprawdzanie parametrów.
Witam, po czyszczeniu przepływomierza zapomniałem podlączyc wtyczkę i jezdziłem tak nieswiadomie ok. 2 tygodnie, auto jezdziło normalnie, nie ma zadnej roznicy przy podłączonym i odłączonym, umie to ktos wyjasnic? przepływkę mam sprawną bo dawałem znajomemu na podmianę i bylo ok. dzieki za podpowiedzi. Mondeo 2.0 TDDI turbo ze zmienną geo.
Renault Master 2.5 dCi 120km (brak mocy) Mam Mastera, z którym mam problem. Auto nie ma mocy. Po odłączeniu przepływomierza moc jest. Przepływomierz wymieniony na oryginalny nowy, a mocy dalej brak. Żadnych błędów..
Witam, zeby wyeliminować prosty problem, odłącz przepływomierz powietrza i na odpiętym spróbuj odpalić. Miałem podobny problem z 1.8 Compact'em. Po wypięciu czujnika dojechał do domu a po wyczyszczeniu ożył. Też stał, ale ten próbował a nie odpalał, więc problem u Ciebie może leżec gdzie indziej - czujnik położenia wału, gryzonie, etc.
Próbowałem jeździć z odłączonym przepływomierzem - nie ma kompletnie żadnej równicy. Błędy te same a mocy nie ma dalej. Kilku znajomych z grupy jeździ z zaślepionym EGR i podpiętym MAFem i wszystko śmiga idealnie. Jest moc i nie ma błędów.
Witam, Mam problem z autem (Passat B5, 1.9 TDI, 110 KM, AFN 1999), a mianowicie, przy jeździe pod górę auto nie ma siły, trzeba żyłować do 3 tys. obrotów, by wyjechać. Przy jeździe na równym samochód względnie się zbiera, ale nie jest to jego pierwotny potencjał. W dniu dzisiejszym odłączyłem przepływomierz, a w aucie wróciła moc, pod górę zbiera się...
Po odłączeniu przepływomierza samochod jeździ beż problemów .Przeplywka jest założony nowa takie objawy jak na starej. czasami przy dodaniu gazu traci moc na 2 sekundy i potem jedzie. Żadnych błędów na komputerze nie pokazuje.
Zanotuj błąd a potem odłącz przepływomierz i znowu odczytaj błędy... Jeżeli nic się nie zmieni - wiązka do sprawdzenia
Patrząc na schematy do Z20LET (Astra G/Zafira A) to nadal jest czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Prócz tego na schemacie jest B110 Sensor – Luftdruck, ale to chyba zewnętrzny czujnik ciśnienia atmosferycznego. Jakby miał czujnik ciśnienia doładowania to silnik mógłby pracować bez przepływomierza, a tak odłączenie przepływomierza pewnie wyłączy...
W/g mnie raf3000 ma rację. Aby sprawdzić przepływomierz bez kupowania nowego, odłącz go na próbę przy zgaszonym silniku. Jeżeli sonda zacznie pracować to albo nieszczelny dolot lub przepływomierz.
Czy na odłączonym przepływomierzu jedzie?
Po odłączeniu przepływomierza kopcenie ustało prawie całkowicie, prawdopodobnie więc winien jest przepływomierz bądź źle wykonany chip. Dziękuję za pomoc wszystkim udzielającym się na temat tej sprawy.
Po odłączeniu przepływomierza nic się nie zmienia, dalej jest mułowaty.
O dziwo dziś rano odpalił za pierwszym razem, ładnie chodził itd. Zgasiłem go i już drugi raz nie odpalił. Dziwne, bo nawet na PLACU nie chce. Teraz opanowałem jak odłączę przepływomierz, opala bez problemu za każdy razem. Na odłączonym przepływomierzu powietrza jest 450 mg na podłączonym 220 mg. Na jutro zamówię nowy o dam znać co i jak.
Mam taki sam problem moja becia zapali chwile pochodzi i zgasnie po odłączeniu przepływomierza jest ok ale wyskakuje błąd .Rano po odpaleniu faluje silnik zgaszam ponowne uruchomienie i znów to samo zgasnie>>>
to odłącz przepływomierz i przejedź się na odłączonym przepływomierzu... jeśli jest poprawa to znaczy że masz go do wymiany:)
Jeszcze proponuje dwie sztuczki: Odłączyć sondę lambda jeżeli nie odpali to spróbować odłączyć przepływomierz. Wtedy Można będzie coś wywnioskować więcej.
Jeszcze parametr kg/h jest pokazywany stale nawet jak odłączy się przepływomierz ale ja sugerowałem się napięciem na nim. Może chwilowe spadki nie wychwytywane przez miernik ale na oscylogramie Autelu też nic nie wyskakiwało niepokojącego. Czasem jest tak że jak ECM zarejestruje błąd z sondą czy MAF,albo odłączysz MAF, ECM przyjmuje wartości zastępcze...
Odłączenie przepływomierza spowodowało, że samochód odzyskał moc. Jednak zaświeciła się kontrolka MIL. Przepływomierz ma nr OEM 226807J600 ze znaczkiem Nissana i Boscha, oryginał 400 USD. Jakiej marki zamiennik najlepiej zakupić, nie musi być najtańszy, czytałem jednak o przypadkach, że po wymianie na nowy zamiennik moc znów spadała, jak po podłączeniu...
Na odłączonym przepływomierzu jak idzie?
Komunikat (check injection)-sprawdź wtrysk w vivaro/traficu wyświetla się po odłączeniu dowolnie wybranej wtyczki (przepływomierz, egr, przepustnica, czujnik doładowania, zawór turbo). Może oprócz bałaganu w instalacji masz uszkodzony przepływomierz. Masz stałe błędy P0100 i P0110? PS. Masę na pomarańczowy po przecięciu dałeś do wtyczki mam nadzieje.
Jeszcze ECU nie otwierałem ale mam w palnie to zrobić. Napięcie na odłączonym przepływomierzu 4,97 V, napięcie przy podłączonym samym przepływomierzu 0,1 V, napięcie do sterownika na podłączonym rezystorze 2,45 V
Podłączyłem dzisiaj przepływomierz i z samochodem jest wszystko ok. Oprócz przepłyki, która była odłączona wyskoczył błąd DF120 Engine speed sensor signal, Speed signal interference, tooth broken on the flywheel, engine speed sensor internal fault Witam ponownie Problem z odpalenie powrócił. Trafic w tamtym tygodniu wszedł w tryb awaryjny, po podpięciu...
Odłącz przepływomierz.
Więc tak, po podłączeniu interfejsu do samochodu wykazało błąd przepływomierza. Po odłączeniu przepływomierza autko chodzi dobrze. Czy można naprawić taki przepływomierz czy tylko kupić nowy? Czy jazda z odłączonym elementem może zaszkodzić silnikowi?
Witam Czy, gdy odłączę uszkodzony przepływomierz w tym samochodzie to będzie lepiej?
Odłączyłem przewody od przepływomierza i ręcznie robiłem impulsy, ale szybko i zmywarka zaczyna myć bez błędów. Zrobiłem tak dwa razy, a potem podłączyłem ponownie do nowego przepływomierza i zmywarka działa.
Typowy objaw uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa. Brak błędów diagnostycznych, sprawdzane kilka razy. Ja bym odłączył przepływomierz, egr i sprawdził czy są błędy. Może przy usuwaniu klap z programu została wyłączona ramka błędów.
Otwarty EGR? Szczelność dolotu odłącz przepływomierz powietrza na próbę. Stan jeszcze DPF
Co pokazuje przepływomierz? Zrób logi 003 i 008, lub odłącz przepływomierz na próbę i niech moc będzie z tobą 😁
Wyczytalem na forum ze odlaczyc przeplywomierz oddlaczlem i samochod normaalnie chodzi sa obroty jedzzie normalnie . Czu to moze byc przeplywka na bledzie p0130 ?
Witam autko trafiło do mnie na brak reakcji na pedał gazu .Autocom pokazał błędy które nie dają się wykasować P1614 zasilanie czujników P0190 obwód czujnika ciśnienia paliwa P0121 sygnał pedału przyspieszenia 1 P0221 sygnał pedału przyspieszenia 2 P0100 przepływomierz P0180 czujnik temperatury paliwa. Sprawdziłem instalację przejścia od czujników do...
odłączyć przepływomierz gasnąć odłączyć wtryskiwacz ładowarka odłączyć
odtwarzacz wideo wpadło bębna monitor mignie
najlepszy interfejs diagnostyczny najlepszy interfejs diagnostyczny
Samsung NV75N5641RS Dual Cook – praca wentylatora w nieużywanej komorze Volkswagen Garbus – wyciek benzyny przy podstawie pompy paliwa, uszczelki, przekładka bakelitowa