Do czego ma służyć ten siłownik, do zdalnego otwarcia bagażnika czy do zablokowania/odblokowania zamka jak w drzwiach, po zamiarze stosowania przekaźników do zmiany polaryzacji wnioskuję, że do drugiej opcji? Tak kolego chce tylko sygnałem z komfort odblokować/ zablokować klapę. Tak żeby cały centralny ( oryginalny przód) działał z siłownikiem tył....
Opornik7 jeśli Dyrektor się upiera że drzwi mają być zamykane na klucz to zamontuj zworę na drzwiach i kluczyk jako stacyjka do odblokowania drzwi , a siłowniki jak zaczną działać to wyłączą zwory. Robiłem teraz przedszkole i musiałem dwoje drzwi zrobić napowietrzające bo projektant zapomniał o jednych a rzeczoznawca uzgodnił i podpisał , problem spada...
Nie lepiej rozruszać wkładkę zamka ? Sam zamek gdyby to on "zamarzł" ? uruchomić go ? Sterownik, alarm może znajdziesz na słuch, coś będzie klikać w rytm kierunkowskazów, po diodzie alarmu. Jak znajdziesz to dowiesz się czy ma dodatkowy kanał na otwieranie klapy. Nie ma, to trzeba by dokupić np centralny zamek z taką funkcją. W ogóle klapę otwiera...
Witam Serdecznie, Z góry przepraszam, jeżeli piszę w złym dziale ale jestem tutaj nowy. Potrzebuję pomocy w zakresie swojego pomysłu do otwierania klapy bagażnika. Samochód w którym ma być to zamontowane ma osobny przycisk na pilocie do odblokowania klapy co jednocześnie powoduje uniesienie klapy o 1 cm. System ma działać w ten sposób, że pojedyńcze...
Witam. Zakładam centralny zamek i centralkę firmy Vertex w VW Golf 3. Zastępuję zamki pneumatyczne, elektrycznymi. Wszystko ładnie pięknie, lecz pojawił się problem z siłownikiem który otwiera tylną klapę, mianowicie chciałbym wykorzystać kanał który jest odpowiedzialny za otwieranie klapy bagażnika sterowany plusem. Siłownik otwiera się jak powinien,...
Witam Może ktos miał coś takiego albo zrobił mam nadzieje to mi pomoże. Jak juz napisałem mam Corolle Kombi z Alarmem Avital. Wiem ze mam dwa kanały wolne 2 i 4. W samochodzie jest taki myk aby otworzyć klape tyna należy odblokować zamek. Centralny zamek tego nie robi jest dodatkowy guzik od blokowania i odblokowania tego zamka. Chciałbym aby można...
witam w polo zrobilem tak ze na drugim kanale podpialem bagaznik (przez przekaznik bo drugi kanal jest zazwyczaj "-" i odlaczylem wkladke przez co po zatrzasnieciu klapa jest zawsze zamknieta i podczas jazdy z odblokowanymi drzwiami rowniez jest zamknieta. w golfie 2 wnetrze tylnego zamka jest identyczne wiec mozna zrobic tak samo, jesli Cie interesuja...
Jak juz wczesniej wspomnialem w ktoryms poscie wyzej, problem tkwi tylko z kluczykem przy takim polaczeniu. Bez kluczyka nie da sie ta czescia manipulowac, to znaczy otwierac i zamykac za pomoca silownika. Trzeba wlozyc klucz i przekrecic do momentu az odczuje sie lekki przeskok w zamku w tedy spokojnie silownik radzi sobie z tymi czynnosciami. Ja juz...
Witam trafił do mnie golf4 2002r. Problem jest taki że po odblokowaniu drzwi z pilota (rozbraja się alarm fabryczny) nie mogę otworzyć klapy tył. Sprawdziłem już: Kable łączące klapę z nadwoziem Siłownik po podaniu na stole na niego zasilania działa Mikrostyk w klamce działa bez problemowo Mikrostyk sygnalizujący otwarcie klapy jest nowy (cały zamek...
Klapa się nie otworzy bo sharan nie miał do tego siłownika, może się co najwyżej zamek odblokować , choć w sharanie najczęściej są takie piloty jak w t5 -dwu przyciskowe -może ktoś dopasował pilota od innego auta?
Wiem z wcześniejszych wpisów,że problem z otwarciem bagażnika a właściwie niemożność jego otwarcia to zepsuty siłownik w zamku czyli zamek do wymiany. Nie widziałem jednak rad jak się do tego zamka dostać aby go wymienić? Można jakoś ręcznie odblokować ten zamek aby otworzyć klapę? Podrzuci ktoś sposób?
Jeżeli Ci działa z pilota i kluczyka i jednocześnie sygnał switcha dochodzi do body computera to 99% masz wyłączną funkcję 'niezależne odblokowanie bagażnika' czy jakoś tak się to nazywa. Włącza się to lub wyłącza w menu na wyświetlaczu wielofunkcyjnym w liczniku, żeby wejść w ustawienia trzeba o ile pamiętam nacinąć przycisk 'mode' po lewej stronie...
No tak, tylko, że jak się nie zna zasady działania takiego zamka i nie miało okazji widzieć jak powinien działać prawidłowo, to trudno szukać po omacku. I raczej nie znajdę przyczyny właśnie z tego powodu. Sądziłem, że siłownik poprzez wysunięcie, czy wciągnięcie ramienia spowoduje brak możliwości podniesienia klamki, a tu nic. A po obejrzeniu filmiki...
Nawet przy -30 nie było takich problemów, specjalnie stał dziś na słońcu i ogrzewanie chodziło w czasie jazdy ale nic to nie dało, nie słychać nawet pyknięcia w tych zamkniętych drzwiach, nie ma też drgania które wskazywało by że dochodzi prąd do siłownika. Słychać natomiast pracę przekaźnika pod kierownicą za skrzynką bezpieczników. Po rozebraniu klapy...
Kiedyś w "kanciatym" Escorcie miałem takie coś. Jeśli odblokowałem alarm potem zablokowałem i znów otwarłem (<5s) to drzwi otwierały się razem z bagażnikiem. Robiłem to na jakichś przekaźnikach 1-2 tranzystory, kondensator (dokładnie nie pamiętam).Zasada jest prosta: "impuls zamykający" idzie na układ z przekaźnikiem, przekaźnik trzyma 5s (czas rozładowania...
do siłownika w klapie Siłownik w klapie nie otworzy zamka tylko go odblokuje, dlatego pisałem o zmianie siłownika na t.z.w zbijak, w takim przypadku żadnych kabli nie dokłada się tylko wykorzystuje istniejące.
musisz zajrzeć do wnętrza tylnej klapy i zobaczyc w jaki sposób jest rozwiązany zamek, być może jest jakies cięgno które po pociągnieciu powoduje odblokowanie zamka i "odskoczenie" klapy, wtedy musisz jakoś sensownie dołączyc do niego siłownik i wysterować go przekaźnikiem sterowanym za pomocą różowego przewodu o którym mówili koledzy.
Witam, Czy ktoś może mi doradzić co może być za usterka z centralnym zamkiem Megan 2 1,6 16V benzyna z 2004r. Drzwi od kierowcy zamykają się normalnie,a pozostałe nie i nie słychać aby załączały się styczniki.Oprócz tego tylna klapa się nie otwiera. Także jest problem z nadmuchem w kabinie bo działa i po pewnym czasie przestaje. Sterowałem ostatnio...
Zależy mi na samym odblokowaniu zamka. Mam siłownik do zamka. Podnoszenie odbywa sie ręcznie, w czym bardzo pomagają mocniejsze od seryjnych sprężyny gazowe, klapa prawie sama sie podnosi.
Wymyśliłem takie rozwiązanie, ponieważ zostałem naprowadzony przez Camer'a na sygnały sterujące siłownikiem master, zastosuje przekaźnik bistabilny przełączany sygnałami sterującymi siłowniki. Kiedy zamek centralny się odblokuje styk NO przekaźnika "da" przejście plusa albo masy. Ten sygnał zasili czasówkę sterowaną mikrostykiem w klapie. Jak centralny...
To jest wyjście chwilowe, więc zwykły siłownik nie ma racji bytu w tym zestawieniu. Albo podłączasz normalny uniwersalny siłownik równolegle do siłowników drzwi i bagażnik jest otwierany zamykany razem z drzwiami, albo montujesz siłownik wysokoprądowy który zastępuje linkę, guzik czy co tam masz i wtedy może służyć do otwarcia klapy. Chyba, że twoje...
Nie przesadzajcie, założyłem kilkadziesiąt zamków do Witka, nawet na trzykilówkach, i prędzej druty się połamią niż układ się rozreguluje. Faktem jest, że trzeba trochę pomysłowości. Problemy były początkowo z tylną klapą, zbyt mocne pociągniecie za cięgno powodowało odblokowanie klapy i zwolnienie zamka, ale to załatwiłem poprzez regulację końcowego...
Jak wymusić wysterowanie mikrostyku otwierania klapy z pilota.... Jak podać sygnał z zamka na przycisk klapy żeby to uzyskać. Nie podłączasz się pod "przycisk klapy", tylko wysterowujesz impulsami (+i-) z dodatkowej centralki sterowanej pilotem bezpośrednio fabryczny siłownik w klapie bagażnika. Wtedy możesz "otworzyć" klapę bez względu czy samochód...
Dobra trochę to ogarnąłem : Odłączyłem centralkę : Pod kostkę od centralki podpinam tak kabelki: Brązowy (masa) + Czarny z Czerwonym paskiem Czerwony (+) + Czarny z Niebieskim paskiem EFEKT : Odblokowanie motoru Przednich drzwi (Tak mi się wydaje bo kiedy nie chce mi otworzyć albo zamknąć drzwi to pierw muszę taki hit zastosować) Brązowy (masa) + Czarny...
Pompak, masz najwyraźniej problem z powietrzem. Może to mieć kilka przyczyn: 1) problem z elektrozaworami sterującymi podciśnieniem do elementów wykonawczych EGR - albo zaworem albo przepustnicą. Odepnij (pneumatycznie) te zawory w chwili usterki i sprawdź, który nawala. 2) czasem też zacina się mechanicznie klapa przepustnicy i staje w miejscu - ale...
Jeżeli siłownik zamontowany jest na zewnątrz wlewu a tak jest to zawsze po jego demontażu wlew będzie odblokowany. Ja tu nie widzę żadnej wady fabrycznej. Może w bagażniku w klapie też powinien być sznureczek lub pod maską bo zawsze guzik lub linka może się uszkodzić?