producent alarmu nie pokazuje co odciąć w danym samochodzie, blokada nie jest realizowana po can (seo nie potrafi za pomocą can-d gadać z magistralą auta, can-d tylko słucha)
przewód fioletowo-pomarańczowy w progu to pompa paliwa do odcięcia.
sprawdź czy we właściwym miejscu podpiołeś acc jakie to auto i co odciąłeś?
Będzie to typowe odcięcie zasilania na pompę po załączenie się alarmu.
A może odcięcie alarmu nie łączy?
ten typ tak ma . blokada w tym alarmie jest spoczynkowo zwarta.niestety
Naładuj akumulator!!! Jeżeli chcesz ominąć odcięcie alarmu to połącz 2 przewody z górnej części schematu opisane jako "np. przewód sterujący pompą paliwa"
Kluczyk po chwili gaśnie i wtedy zapalasz. Alarm ma odcięcie, najlepiej znajdź centralkę alarmu, wyjmij bezpiecznik i zrób zworkę na odcięciu.
Sprawdź czy do centralki dochodzi tzw. [+15] czyli +12V po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon i nie znika w czasie kręcenia rozrusznikiem. Odpowiedni kabel znajdziesz w centrali próbówką lub miernikiem. Rozbierz centralkę i popraw możliwe "zimne luty" w okolicy przekaźnika odcięcia zapłonu , ewentualnie zmierz czy ten przekaźnik nie jest uszkodzony...
Który model, w 2001 weszła xara2, potrzebujesz do alarmu pilotowego czy bezpilotowego?
Po pierwsze jaki masz alarm. Po drugie jak alarm odcina np pracę rozrusznika, to to odcięcie musisz usunąć - zrobić tak jakby tego zabezpieczenia nie było. Jak teraz bez alarmu odpala, to prawdopodobnie masz jeden przewód z alarmu do odcięcia. Podając nazwę alarmu ułatwisz innym odpowiedź co, gdzie i jak może być podłączone i jak to usunąć.
Autor nie napisał jakie model, rocznik, silnik?? Czy ma dodatkowe odcięcie czy alarm? Takie wróżenie....
Witam szanowne grono, chciałbym odświeżyć kotleta tylko z małym wyjątkiem. Auto Audi Q3 2016 r (Samochód wuja obecnie mieszka za granicą i boi się o auto) Planuję zakupić "jakąś blokadę zapłonu (wszystkie opierają się na przekaźniku i elektronice)" na portalu akcyjnym od 50 zł. Mój plan polega na tym że odcięcie miałoby miejsce w skrzynce bezpieczników...
Należy odszukać w lewym progu przewód czerwony z niebieskim paskiem (to jest przewód zasilający pompę) i sprawdzić na nim napięcie podczas kręcenia. Najlepiej pod obciążeniem żarówką np 12V/21W ,nie multimetrem. Jeśli nie będzie napięcia szukać dalej czy nie jest na tym przewodzie zrobione np odcięcie alarmem. Można też podać na ten przewód 12V z zewnątrz...
Czy ktoś może robił takie auto i wie gdzie zrobić odcinkę z alarmu ?
Żadne przekaźniki ani moduły, zasilanie na cewkę idzie prosto po stacyjce. Te 2 czarne przewody, odcięte od alarmu, połącz ze sobą. jaki masz tam silnik Przecież widać że jakiś stary 1.6.
Rafael trochę pojechałeś po bandzie. Norberts miał rację ze zwrócił ci uwagę sam byłem zainteresowany tym tematem i znalazłem w starych postach to co chciałem. Zanim coś napiszesz na forum to pomyśl. Trochę własnej inicjatywy i nie będziesz krytykowany. mam nadzieję ,że potraktujesz to jako konstruktywną krytykę.
Zielono czerwony pin8 na 22pin złączu na bezpiecznikach
Był elektromechanik z Diagboxem i tak jak wiedziałem nie połączył się z autem. Brak łączności ze sterownikiem. Chcę odciąć immo w kompie i potem odciąć alarm, bo możliwe że alarm odciął wszystko. Jeszcze wziął pod uwagę czujnik położenia wału. Ktoś może się wypowiedzieć?
Sprawdź co odcina ci ten alarm, bo może się okazać, że masz uszkodzoną kostkę elektryczną stacyjki lub jakiś luźny wtyk. Jeśli nie chcesz rozbierać auta to zamknij drzwi a następnie zasymuluj włamanie i podczas alarmowania przekręć kluczykiem stacyjkę jeśli zaświecą się kontrolki na desce to pewnie odcina paliwo albo rozrusznik i wtedy alarm raczej...
IMMOBILISATION POINT 1 Fuel pump Cut the 1mm2 YELLOW wire located in the wiring harness placed in the black plastic box, on the driver’s side mudguard. IMMOBILISATION POINT 2 Relay pump Cut the 2,5mm2 YELLOW wire located in the wiring harness coming out of the “NEIMANN” central.
jestem poczatkującym,elektronikiem ,chciałbym załozyć w swoim samochodzie alarm ,i moje pytanie ,na co załozyc blokade-odcięcie ,lub na co sie w większosci zakłada ,nie mam jeszcze centralki ,stoje przed zakupem ,a moje auto to scenic ,może ktos poradzi co można załozyć do tego auta?
Nie, masz zewrzeć ze sobą te 2 czarne kable, to jest odcięcie zapłonu, potem wystarczy tylko wypiąć wtyczkę z centralki i po alarmie
W tym aucie pod maską jest wyłącznik bezwładnościwy,można go odcinać,lutować i znowu odcinać... Najlepsze i zarazem bezpieczne odcięcie. Pozdrawiam.
Z tego co wiem tp centralny jest sterowany minusem. Dodatkowo może być tak że sygnał zamknięcia trzeba przepuścić przez opornik 180 Ohm. Tak jest w ibizach i toledo, w leonie dokładnie nie pamiętam, ale chyba też.
Sprawdź wyjście na rozrusznik ze stacyjki jak tam będzie wszystko w porządku to sprawdź ten alarm (odcięcie zapłonu).
Dobrze, czytaj daleko odcięty plus po stacyjce powinien sie sprawdzić, można kombinować z plusem po stacyjce kompa, można zasilanie cewek odciąć. W tym modelu nie powinno być kłopotów z kompem. IMMOBILISATION POINT 2 Inertial switch Cut both the BLACK/ORANGE wires in the wiring harness coming out of the relay marked “EFI” of the relay group...
Będziesz miał tylko odcięcie pompy. Musisz dołożyć do zapłonu 2 przekaźnik i cewkę przekaźnika podłączeć równolegle do pierwszego. O jaką rurkę ci chodzi?
Kupiłem alarm, który ma odcięcie zapłonu i mam pytanie jaki prąd płynie przez ostatni przewód w stacyjce tzn. przez zapłon bo alarm na odcięciu ma prąd max 15A. (auto Opel Calibra).
Powinno pasować.
szarpie na tych obrotach-100% nastawnik,a najlepiej zadzwon 692012639 z tym alarmem pomoge,odcinasz czarny ze stacyjki i auto gasnie i niema błedow
Spokojnie, niczego nie spalisz. Zrób tak: - przetnij w alrmie przewód sprawnego kirunkowskazu (lewego) - zamontuj na nim diodę 5A paskiem w stronę kierunkowskazów (czyli bez paska w stronę alarmu) - odetnij od alarmu przewód od uszkodzonej linii kierunkowskazów (prawej) - koniec od strony alarmu zaizoluj bo już nie będzie potrzebny - zamontuj drugą...
powinien zadziałac ten różowo-czerwony po stacyjce,rozruch powinien być na fioletowo-zielonym.
ta czarna puszka to sterownik od gazu musisz odpiąć zasilanie centralki od alarmu i zmostkować odcięcie zapłonu najlepiej dowiedz się co to za alarm wtedy można dokładnie napisać co zrobić
Zmień plus po stacyjce na niegasnący przy rozruchu.
Szukaj dodatkowego odcięcia alarmu.
opinia na temat alarmów cyfrowych? Jak najbardziej OK. W tym roczniku możesz spokojnie realizować "analogowe" odcięcie.
Niedawno podłanczłem alarm w swoim MK IV TDI. Musisz rozebrać tapicerkę dzwi kierowcy i bez problemu znajdziesz otwieranie i zamykanie. Wiązka która wychodzi ze słupka. A masę weź sobie z włącznika świateł mijania. Sygnał otwartych dzwi jak już kolega autoel wspomniał z lampki oświetlenia wnętrza tylko dodaj z dwie diody na tym przewodzie bo alarm Ci...
przecież o odcięcie już pytałeś i dostałeś parę możliwości dotyczących tego samochodu,po co jeszcze raz pytasz o to samo,myślisz,że coś się zmieniło przez te parę dni? a krańcówki drzwiowe są na przewodzie brązowo-białym.
Schemat do demontażu nie jest potrzebny. Namierz centralkę odepnij ją i sprawdź po przewodach czy idą do jakiegoś dodatkowego przekaźnika czy może są gdzieś podłączone do przeciętego przewodu oryginalnej wiązki. Gdy auto nie odpala to nie kręci rozrusznik czy kręci a nie ma paliwa bądź iskry? Czy może auto odpala na kilka sekund i gasnie?
Odłącz zasilanie od alarmu, połącz ewentualne odcięcia realizowane przez alarm i gotowe
te dwa u góry czarne to odcięcie zapłonu
Jaśli chodzi Ci o Mazde Xedos to prosze opis podłączenia, a z mojej strony mogę polecić alarm "SUPER FORTECA". Znajdziesz go http://www.amt-alarmy.pl/ Powodzenia :)
Od pewnego czasu gdy załączam alarm to po paru minutach zaczyna "wyć". Czasem trochę dłużej, czasem trochę krócej trzeba na to czekać. Na ten moment zamykam samochód kluczykiem, już mam trochę dość i pomyślałem o odcięciu alarmu i pozostawieniu centralnego.
a w trakcie zgaśnięcia pompa pracuje? bo może jakieś odcięcie/alarm być sondy lambdy może wcale nie być i będzie silnik chodzić praktycznie tak samo, tylko trochę więcej będzie palić
leszek.b normalny "doktorat" :D http://obrazki.elektroda.net/31_12250661...
Chyba znalazłeś syrenkę alarmu pod maską. centralka jest gdzieś w środku żeby wilgoci nie dostała. Ale po nitce do kłębka, więc jeżeli masz syrenkę to kabelki od niej idą do centralki :) Nie widzę nigdzie w necie schematu do takiego alarmu, więc musisz wyjąć centralkę i może na niej jest jakieś oznaczenie. Ściągniesz schemat to może odłączy się tylko...
jak ten temat ugryżć? na czym założyć odcięcie przy alarmie?
Żadnych problemów. "Podręcznik" podesłałem na PW.
Moduł pilota pobiera 6mA, cała reszta jest wyłączona. Przekaźnik można podłączyć pod syrenę, w momencie włączenia alarmu odetnie zapłon.
Przekaźnik czasowy z wejściem warunkowym? Albo spiąć alarm z takim przekaźnikiem? Albo moduł centralnego z kanałem dodatkowym lub sygnałem domykania i to jakoś wykorzystać?
Dokładnie musisz mieć przekażnik ze stykami normalnie zwartymi i wtedy po załączeniu alarm podaje mase na przekaznik i styki zostaną rozwarte i auto nie odpali ale jak masz LPG odetnij zapłon.
jak ten temat ugryżć? na czym założyć odcięcie przy alarmie?
Może jest jakieś odcięcie, alarm, immo...itp?
Co ma alarm fox do modułu komfortu? hehe.... Szukaj przekaźnika od odcięcia zwykle pod kierownicą jest centralka alarmu z przekaźnikiem. I zmień żonę :P
Hej wszystkim, będę wdzięczny za pomoc - mam taką trochę awaryjną sytuację. Zgubiłem kluczy do auta z brelokiem do rozbrajania alarmu, mam drugi klucz, ale alarmu już nie rozbroi. I tutaj mam dwa pytania: 1. Myślałem nad odcięciem alarmu - czy taką czynność da się zrobić samemu, czy lepiej fachowca do tego wezwać? 2. Czy po takim "odcięciu" alarmu gdybym...
Najpewniej masz dodatkowe odcięcie zapłonu tu pompy paliwa. Szukaj alarmu itp.
A może blokada na kartę np. KD2006 będzie pomocna . :D http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Możesz dołożyć diodę LED na zasilanie tejże centralki (dodatkowo, nie ucinając rzecz jasna głównego przewodu +12V). Kiedy jest centralka to świeci, kiedy jej nie ma to analogicznie. Kiedy zakładam centralki to ściągam deskę rozdzielczą, wkładam cały moduł, podłączam i nie ma bata aby ktoś ją wyrwał. Nie wspomniałeś jaki to samochód więc dajemy ogólne...
Laserline posiada możliwość wyłączenia wszystkich funkcji za pośrednictwem kluczyka (Compact) stacyjka znajduje się na obudowie alarmu .Wystarczy go wyłączyć i sprawdzić czy zjawisko nadal występuje jeśli tak to przyczyny należy szukać poza alarmem.
Dokładnie taki. Zdemontuj centralkę alarmu. Przywróć instalację samochodu do stanu fabrycznego (odcięcie zapłonu)... ... i testuj. Jeżeli wszystko zacznie działać prawidłowo, to wina leży po stronie dołożonego alarmu.
Serwis i sprawdzenie czy klucze są rozpoznawane prawidłowo,sprawdziłbym też czy nie ma odcięcia(alarm dodatkowe immo)
to tylko 10 min roboty, wystarcy przeciąć jeden kabelek, odłaczyc jedną klemę aku i zapiąć.
Wim że trzeba odciąc jakąś 15 ale gdzie.... Zostaw to auto w spokoju i nie dubluj tematów.
Temat trochę stary, ale może ktoś już wie co można w takim aucie bezpiecznie odciąć?
załóż alarm ze wstrząsówką i ultradżwiękami,ale lepiej nie taki za 100zł[poczytaj forum i będziesz wiedział dlaczego],do alarmu polecam blokadę niedżwiedż lock-bez lawety czy motylka nie odjadą a w polo'94 fajnie wychodzi,zostaw ten ukryty wyłącznik na pompie a przez alarm odetnij zapłon i chyba powinno wystarczyć na przeciętnego złodziejaszka,bo raczej...
Pod maską tam gdzie wydobywa się dźwięk prawdopodobnie jest jedynie syrena, a centralka jest wewnątrz pod tapicerkami. Jeżeli masz zamiar całkowicie usuwać alarm, a samochód już jeździ i koniecznie dziś musisz gdzieś jechać to poszukaj samej syreny pod maską i ją odetnij. Zwykle alarm odłącza albo pompę paliwa, albo coś jeszcze, ale jeżeli samochód...
Robiłem takie autko, nie jest trudne, centralkę dałem po prawej stronie (trzeba zdemontować osłony w rejonie nóg pasażera), złapiesz tam centralny przy wyjsciu z drzwi czarny i niebieski dwie masy, w wiązce do lamki złapiesz krańcówkę (łapie wszystko łącznie z bagaznikiem), przewód brązowo/czerwony - ustaw opóźnienie z krańcówek, są tam też kierunki...
Podłącz szyby pod alarm i powinny zacząć działać. Sterownie z drzwi kierowcy nie działa bo osoba montująca alarm odcięła sterowanie z kluczyka i podała w to miejsce sterowanie z alarmu. Po prawej stronie pod przekaźnikiem widać napis SWITCH. Pokaż co tam jest. Przetłumacz sobie z włoskiego i zobacz czy da radę zakodować piloty. http://obrazki.elektroda.pl/9606385000_1...
eeetam, instalacja banalna wszystko pod kanapą, odcięcie na przekaźniku w okolicy aku.
Zasilanie i kluczowanie wtrysku,zasilanie pompy paliwa, iskra i owszem. No i odcięcie alarmu lub immo, a jakże kiedyś takie kradziono...
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
jeżęli jest alarm i dodatkowe odcięcie i jeszcze immo orygin. to kto Ci bedzie chciał zabrać to 9-letnie auto spod domu --------- ominięcie nawet marnych zabezpieczeń jest pracochłonne --a najważniejsze jest wykonanie ,pochowanie kabli
Stan immo, zasilania na ECU, jakieś alarmy, odcięcia zapłonu?
coś mi kradnie prąd ( 0,14A ) mówią koledzy że może moduł od alarmu Odetnij zasilanie, ale tak żeby wiedzieć jak podłączyć , gdy auto nie zechce odpalić. Może piszę bzdury, ale bezpieczne. :D
Proszę zwrócić się do montażysty autoalarmu, gdyż jako wykonawca usługi montażu dał w końcu na nią gwarancję. Obwodu odcięcia rozrusznika (bo tak wygląda z opisu zagadnienia) bez bez wiedzy o elektryce auta - nawet nie wiemy jakiego - nie da się tak łatwo "samej sobie z tym poradzić" ;-).
odetnij alarmem wtryskiwacz po co ci schemat . 8O
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
podlaczalem sie do peugeota nie raz !!!!
Sprawa wyjaśniona w aucie zostały jakieś resztki schowanego nie oryginalnego alarmu , który odciął zasilania na pinie 18 po usunięciu ,alarmu i przywróceniu fabryki auto odpaliło . Dziękuję panowie za pomoc . Pozdrawiam . Dodano po 1 Przyczyną był brak zasilania na pinie 18 sterownika , a powodem braku zasilania był zamontowany nieoryginalny alarm ,...
Trzeba lecieć po kablach i patrzeć co może być jeszcze.
Przed prawdziwym zawodowym złodziejem NIC cię nie zabezpieczy. Alarm z dobrym odcięciem (polecam jeszcze własne dodatkowe niezależne od alarmu) jest to wygoda w użytkowaniu(sterowanie centralnym zamkiem, klapą , domykanie szyb, itd)- blokada to upierdliwe czynności,żeby za każdym razem użyc pojazdu, które nadają "prowincjonalne" cechy użytkownikowi...
Wszystkie urządzenia wpływają na zdolność pracy systemu, po utracie komunikacji z odciętymi modułami centrala wywoła alarm sabotażowy "brak obecności modułów" Bilans prądowy, czyli dobranie zasilaczy i akumulatorów ma być taki żeby wszystkie elementy systemu pracowały prawidłowo przez zadany czas.
ja miałem parę takich przypadków i winą było odcięcie zapłonu (alarm wypalone styki na przekaźniku) więc zanim zaczniesz coś wymieniać zlokalizuj centralkę alarmu i sprawdż odcięcie .
1- alarm bezpilotowy, włączany i wyłączany fabrycznym pilotem (obsługa samochodu z pilota jak do tej pory tylko "przy okazji" włącza się alarm) 2- Konstrukcja jak w immobiliserach, wszystkie przewody czarne (nawet jak ktoś dostanie się do instalacji nie ma tak łatwo ;) ) z wbudowanym złączem w obudowę (nie ma na wierzchu złącza, które można wypiąć i...
Najpewniej alarm odciął zapłon. Najczęściej puszka z alarmem jest za licznikiem. Należy usunąć ten alarm i zmontować odcięcie zapłonu.
Pod maską, po stronie pasażera, czarna skrzynka bezpiecznikowo-przekaźnikowa, grubszy fioletowy lub fioletowo-biały. Pin 13 w czarnym 14-to pinowym złączu MR1. Robiłem osobiście, również benzynę ściągniętą ze Stanów. Przejście pod maskę pod schowkiem. Generalnie bajka do roboty, tylko wygląda bardzo groźnie. Odcięcia szukałem intuicyjnie, ale jest to...
Witam! Na pewno masz podłączone w ten sposób: -do drzwi kierowcy poprzez diode podłaczony jest przewód od alarmu reagujący na otwarcie drzwi lub -jesli masz 2-pinowy czujnik w drzwiach kierowcy instalator podłączył sie do styku który steruje praca TYLKO brzęczyka jeśli masz włączone światła. Stawiałbym na to drugie rozwiązanie. Odkręć czujnik przy drzwiach...
Rysunek to bardziej się tobie przyda. Znajdź centralkę. Najpierw sprawdź bezpieczniki na przewodach 4 i 7. Jak są sprawne, to znajdź wychodzące z niej dwa czarne kable o przekroju 1,5 mm kwadrat (na rys. oznaczone 1 i 2). Idąc po tych przewodach dojdziesz do przewodów, z którymi się łączą. Odetnij te przewody od tych czarnych z alarmu i połącz ze sobą....
Brak prądu na wtryskiwaczy czyli bsm lub dodatkowy alarm odcięcie zapłonu
możesz do tego wykorzystać jeszcze przekaźniki dwucewkowe, taki przekaźnik nie pobiera prądu w stanie załączenia a tylko w momencie przełączania styków i jest ciężki do zlokalizowania dzięki tym cechom
No to albo dalej coś zasilaniem albo jakiś alarm odcina jakiś obwód. Najlepiej jak nie chce odpalić to diagnostyka komputerem które moduły się komunikują a które nie (brak zasilania). Albo od razu szukać puszki od alarmu i ją wyciąć (obwód odcięcia zapłonu od alarmu zewrzeć na stałe - typowo dwa grube czarne przewody lub dołożony przekaźnik).
mam ten sam problem,na desce rozdzielczej wszysko swieci rozrusznik dziala jednak niechce odpali niewiem jaka moze byc tego przyczyna czyz by bylo odciecie zaplonu jednbak nikt niegrzebał nic przy nim,mam tez taką akce ghdy jade samochode na stałych obrotak potrafi mi zgasnąc i przez dl;uga chwile nie odpalic mam vw golf III 1.4 93 rok pomózcie jesli...
To sprawdź rozrusznik na krótko (luz, zaciągnięty ręczny, włączony zapłon) Alarm miał odcięcie rozrusznika? Pozdrawiam. Alarm miał odcięcie zapłonu ...
Jeśli zadajesz takie pytania to odpowiedź jest jedna - jedź do fachowca, sam go nie odetniesz. Tym bardziej że pewnie nawet nie wiesz co to za alarm. I nie chodzi tutaj ani o bezpiecznik, ani o przekaźnik - teoretyzując to należy wywalić fizycznie moduł alarmu - czasem wystarczy odciąć mu zasilanie, żeby zdeaktywować syrenę i awaryjne, zmodyfikować...
Czy w samochodzie zamontowano jakieś dodatkowe odcięcie zapłonu, alarm, immo itp... ?
a alarmy odcięcia itp. sprawdzone?
Tam napięcie idzie chyba z bezpiecznika F46 pod kierownicą i zasila również wtryskiwacze.pozdr. A może jakieś odcięcie,alarm,itp.
A może prościej było by podłączyć się pod sterowanie przekaźnia odcięcia zapłonu (blokady)?? Wszak najcześciej w alarmach przecież pojawia się sterowanie dopiero po zadziałaniu alarmu !?
Mam to samo, ale mój mechanik powiedział, że to wina alarmu, który odcina paliwo. Powiedział, że to dość częsta usterka po założeniu gazu w Land rowerze. Mam jechać odciąć alarm, zobaczymy czy pomoże. Jak na razie trzeba bardzo pilnować stanu gazu ;)
alarm odcięcie alarm cobra odcięcie alarm odcięcie paliwa
kabel modbus nowego woluminu vectra błędy komputera
Bosch 1607502211 AL 1115 CV Charger Schematic, Circuit Diagram, Common Faults Magazyn energii niskonapięciowy vs wysokonapięciowy – różnice, BYD, Pylontech, SolarEdge, zastosowania