Przewód od alternatora, ten gruby pociągnij do tego najgrubszego przy rozruszniku. Nie ma sensu ciągnąć dwóch przewodów do akumulatora. Do Twojej cewki konieczny jest rezystor lub przewód oporowy. Jeśli nie masz, ratuje Cię włączenie w szereg żarówki 21W/12V. Takiej jak od tylnego kierunkowskazu. Ten elektrozawór na gaźniku ma być podłączony, bo nie...
Albo syf w baku.
Ale problemów co, ilu urzytkowników tyle opini, pompa nie chodzi chodzi też zle. Problem leży Panowie po stronie paliwa a nie tego czy pompka chodzi czy nie. Jeśli z auta pracującego tylko na benzynie z szyny wtryskiwaczy wylewamy wode i to pomimo filtra jakie to dziwne substancje trafiają do naszych zbiorników. To z tego"cudownego paliwa" biorą się...
Układ powinien wyglądać mniej więcej tak jak na rysunku.Pominołem tutaj zawory bezpieczeństwa oraz dla uproszczenia kwestię otwartego czy zamkniętego układu grzewczego. Równolegle do pompy znajduje się zawór różnicowo upustowy, rodzaj zaworu zwrotnego który jest niezbędny do prawidłowego włączenia pompy do kotła na paliwo stałe i nie tylko. Na zasilaniu...
Sprawdź regulator pedału obrotów (pedał gazu), jest elektroniczny, zdemontuj i sprawdź styki na wtyczce czy nie zaśniedziały - objaw opóźnionego wkręcania na obroty. Czujnik ciśnienia na magistraci common rail, może nie łączy, spadek ciśnienia na listwie, przy spadku będzie odcinać paliwo na wtryskach.
Kolego ja jestem Volkswagen a tu są trafił mi się przypadkiem i zaskoczył mnie niesamowicie diagnostykę znam i wiem jak ma to działać ale 30 barów i auto które odpala i jeździ dla mnie jest zaskoczeniem mało tego jak nie garujesz go to da się nim jechać dopiero przy 5000 obrotów zaczyna odcinać paliwo i auto gaśnie prawidłowo sterownik silnika tak robi...
Pod deską po prawej stronie nad komputerem
Polecam ten kącik http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=&Bo...
Witam! Prawdopodobnie nie tylko cewka wisi na tym bezpieczniku i przyczyny trzeba szukać w innym miejscu.Co jeszcze nie działa po spaleniu bezpiecznika? Być może gdzieś przewód zsunął się ze styku i wisi luźno(w starym sprzęcie konektory tracą sprężystość). Gdy ruszysz ciągnikiem przewód dotknie masy i pali bezpiecznik.
A jak przyjmiemy, że mając te 3 miliony złotych nie zmodernizujemy żadnej z tych linii tylko kasa pójdzie na ciepłe stołki w spółkach Skarbu Państwa, ewentualnie na spółki wydmuszki To jest złe. Nawet b.złe. Jedyna pociecha w tym taka że teraz to temat ważny i coraz więcej osób zwraca na to uwagę. Sporo liczę na spółdzielnie energetyczne, które liczę...
Cytat: "Pierwotną przyczyną wszystkich nieszczęść, które spadły na elektrownię jądrową Fukushima-Daiichi i na całą Japonię było trzęsienie ziemi, ale nie ono doprowadziło do awarii reaktorów. Gdyby nie fala tsunami, która zniszczyła zbiorniki paliwa i przerwała pracę generatorów diesla zasilających układy awaryjnego chłodzenia, nie byłoby żadnej awarii...
Ja kiedyś miałem wyłącznik pod mieszkiem lewarka odcinał zapłon może odcinać paliwo . I to już spowolni gościa który chce odjechać jak w ogóle odjedzie . :D
Wyciągnij alarm i z regóły to dwa najgrubsze kable musisz zewrzeć razem. Najlepiej wyjmi i zrób zdjęcie to wtedy odpowiem na bank.
Masz rację dla tego też to jakiś trop i trzeba sprawdzić.
sprawdź dokładnie wyłącznik i obwód hamulca wydechowego.Często mała ilość wody pod dywanikiem na ułamek sekundy zwiera obwód przełącznika co powoduje, że uruchamia się na ułamek sekundy odcinając paliwo w trakcie jego uruchamiania (nie zdąży wówczas uruchomić przepustnicy hamulca wydechowego bo dzieje się to zbyt szybko ale zdąży odcinać paliwo) Najlepiej...
Z jakich powodów elektronika może odcinać paliwo ? Może fabryczny immobilizer ?
No to diagnostyka, może to przekaźnik, lub jakiś przewód w wiązce silnikowej na połączeniu rama/kabina, czujnik na kole zamachowym. Jeżeli wszystko ok, to EDC lub koordynator. Zawór jest sterowany z EDC. Komputer nie wyświetla bledu, więc nie ma komunikacji z lampką, bo w takiej sytuacji na bank powstał błąd w EDC.
Witam, mam taki problem, że moje Renault nie odpala, paliwo podaje, filtr paliwowy czyściutki, paliwo dochodzi do listwy wtryskowej, świece i kable są okej, iskra jest, kontrolka od immo gaśnie, a on dalej nie odpala. Z tego co zaobserwowałem to nie daje paliwa na świece, samochód kiedyś miał problemy z odpalaniem ale odpalał, a teraz na postoju pracował...
Rozwiazanie jest takie: 1.Znajdz przewod od pompy paliwa 2.Przetnij go i wstaw przekaznik zwierno rozwierny tak by bez zsilania dzialala pompka paliwa (NC) 3.Pod maska auta jest przekaznik od LPG. zobacz czym jest zasilany i wysteruj nim przekaznik, ktory "wstawilismy" :) tak by zalaczal sie przy wlaczeniu gazu czyli jednoczesnie rozlaczyl doplyw pradu...
A masz alarm? Jeżeli tak to może odcina Ci paliwo (pompkę)! ? Alarm może odcinać też i zapłon (iskrę) ?
Paliwo pewnie ma odcinać jakiś zaworek elektryczny. Zobacz czy nie odpiął się od niego jakiś kabel.
Wracając do oryginalnego tematu - ciekawe jak to paliwo ma chłodzić wtryskiwacze w Pandzie, gdzie regulator ciśnienia jest w pompie, a listwa jest bez powrotu... śmiało można odcinać pompę, tylko trzeba czymś obciążyć jej obwód bo będzie MIL. Co do drugiego wątku z Mercedesem - to zacznij od sprawdzenia zasilania 12V centralki instalacji LPG... często...
Jak się jednak okazało to czujnik wysokiego ciśnienia nie był wymieniany. Czy to on po rozgrzaniu morze odcinać paliwo bo im większa temperatura silnika tym mniej można mu gazować, potrafi zgasnąć przy wyprzedzaniu traktora. Jak jest zimny to można asfalt rwać i nic.
To jest prawidłowe zachowanie - sterownik przestaje odcinać paliwo poniżej 1500rpm, a poniżej 900rpm nawet "dodaje gazu" by utrzymać wolne obroty, dzięki temu autem bez problemu można ruszyć nawet na wzniesieniu nie dotykając pedału gazu.
Kocioł węglowy trzeba odcinać żeby nie tracić energji na jego podgrzewanie przez kocioł gazowy. Zawory zwrotne, owszem ale nie są do końca pewne, lubią się zawieszać a zawór kulowy to pewnik. Nie jest problemem wachlowanie zaworami w końcu to zajęcie zajmujące parę sekund. CHyba zastosuję to rozwiązanie z termostatem. Szkoda inwestować w przeróbkę instalacji,...
Wystarczy wykręcić elektrodyszę i wstawić zwykłą. Nie trzeba gaźnika wymieniać. Elektrodysza miała to zadnie, że miała odcinać paliwo po wyłączeniu zapłonu, co przeciwdziałało samozapłonom, do których chłodzony powietrzem silnik malucha jest skłonny.
Tak to prawda przy tzw hamowaniu ilnikiem nie dochodzi do spalania sterownik wylacza wtryskiwacze. Latwo to tez zauwazyc podczas zimy jadac za samochodem ktory kopci para wodna.
Po godzinie skrobania całej fury ze szronu, postała na słońcu, doszła do 0st C, włożyliśmy aku, odpieliśmu parownik, no i odpaliła na plaku po czym po sekundzie zgasła :crazyeyes: No okej, jest nadzieja, próbowaliśmy powtórzyć rezultat i nic. podpieli parownik, oblali obficie ciepłą wodą, nic. No więc robimy nowy kluczyk z immo, podejrzanie że po sekundzie...
Witam .silnik 3.0di walczę z nim już jakiś czas.dodajc gazu silnik dochodzi do 2.000tys.i zaczyna go odcinać.czyli jakby mu popuszczał i dodawał gazu ale tylko do 2.000tys.wiecej nie mam szans.wymienilem filtr paliwa,nic nie pomogło,dałem mu paliwo bezpośrednio zasilaniem z banki z ropa dalej to samo.kpmuterem nie mogę się podłączyć.natomiadt gdy odpalę...
w przedziale silnika na prawym nadkolu
Lepsze, nowocześniejsze auta z pewnością ograniczają podawane paliwo podczas hamowania silnikiem ale z pewnością nie ograniczają go do 0.. A właśnie że do 0 i to nie tylko po to żeby zaoszczędzić paliwo ale głównie po to żeby nie niszczyć silnika zbyt ubogą mieszanką. I te "nowocześniejsze auta" właściwie stanowią większość bo nawet niektóre gaźniki...
pytanie czy otwierają się wtryski? ponieważ gdy montujesz gaz nie mozesz odcinać pompki paliwa tylko wtryski (do montażystów). bo podczas prcy silnika krążące paliwo ochładza wtryski i brak tego paliwa może je uszkodzić .
może podlutowac przełącznik wystarczy,może coś w odcinaniu paliwo/gaz,raczej prosta usterka elektryczna ,zwykly gazownik załapie o co biega w 10min
Teraz już rozumiem myślałem, że chodzi o to, że przebija na górna po 3 biegu a ona przebija z 2 na 4 z pominięciem 3 :P A co do ogranicznika to tak jest wbudowany oryginalnie. Myślę że komputer jest tak zaprogramowany żeby odcinać paliwo przy 100km/h. Raz zdarzyło mi się, że tachograf sam poszedł na 30km/h gdy stałem w korku więc coś może być na rzeczy...
problem jest taki że posiadam instalocje gazową lovato i podczas uruchomienia powinien chodzić na benzynie a puzniej powinien przełączyć się na gaz ale nie przełancza się tylko po chodzi na benzynie i zgaśnie i są trudności z uruchomieniem a gdy podczas jazdy to gdy się przełączy na bęzynie to pochodzi ze 3 minuty i zaczyn mu odcinać paliwo co to może...
Moja wpadka polegała na tym że pozwoliłem koledze samemu założyć zabezpieczenie. Chodziło o starego Garbuska. Ponieważ trudno w nim ukryć centrale lub immobilizer zdecydowaliśmy że zamontujemy elektryczny zawór paliwa. Kolega stwierdził że on sam to zrobi. Pomyślałem ok. Kupiłem mu co trzeba, wszystko wytłumaczyłem i ..... Mijają 2 dni i przyjeżdża...
Żadna instalacja iv generacji nie odłącza pompy paliwa.
Sprawdź elektro-zawór odcinający paliwo na pompie wtryskowej, powinien iść do niej przewód dwu żyłowy, w czasie pracy jest na nim napięcie, możesz sie na niego wpiąć dioda led + opornik na ≈12V, może nie masz styku gdzieś na łączkach i zawór się zamyka odcinając paliwo.
Odcina paliwo przy hamowaniu silnikiem. Steruje zaworem elektromagnetycznym na dyszy wolnych obrotów.
Witam, pierwsze pytanie mam na temat temperatury silnika. U mnie w czasie jazdy jest 80 jak podkatuje 85. Na postoju spada do 70. Druga sprawa jest troszkę złożona i odnosi sie do silnika i spadku jego mocy. Jechałem ostatnio ok 250km (zaznaczam ze temp ok-25) po ok 20 km od wyjazdu pokazała mi sie lampeczka inspekcji. Po ok 200 km auto zaczęło traci...
A po co? Najzabawniejsze są tłumaczenia gazowników czemu nie wolno odcinać pompki (jak sie zrypie i są do nich pretensje). Podobno paliwo ma krążyć i chłodzić wtryskiwacze. Na temat tego jak sie to ma odbywać ( odległość listwy od końcówki to dobre 10 cm ( wtryskiwacz przecież w tym czasie nie strzyka!) żaden nie miał odpowiedzi. Prawda jest jedna-pompy...
To nie działa zawór odcinający paliwo.
W tej chwili jestem poza domem i nie mogę nic sprawdzić, ale optowałbym za wariującym autoalarmem, który w razie uaktywnienia się powinien odcinać zapłon, paliwo i mrugać światłami drogowymi. Nie wiem tylko gdzie on zamontowany i jak go odłączyć, pominąć. Próbowałem zdiagnozować problem za pomocą kodu dwucyfrowego, ale wcześniej odłączyłem klemę od...
Trzeba rozebrać gaźnik bo prawdopodobnie pociągnęła przez pęknięty wężyk jakiś syf i blokuje zaworek iglicowy. Zaworek nie odcina paliwa w sposób poprawny i tyle tego paliwa.
Musisz bardzo starannie odpowietrzyć układ, to pompa LUKAS i one są bardzo wrażliwe i za razem ciężkie do jakiejkolwiek naprawy. Cyka prawdopodobnie zawór odcinający paliwo.
no to może zawór odcinający paliwo robi zwarcie?
na przewodzie paliwowym przed gaźnikiem jest elektrozawór odcinający paliwo.przyciął się otwarty lub ręcznie jest ustawiony jako otwarty.
Zobacz, https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
Samochody z ukladami wtryskowymi tez to maja ale sterownik odcina paliwo niesterujac przez ulamek sek wtryskiwaczem
immobiliser odcinać paliwo zawora odcinać paliwo odcinać pompa paliwo
fabia pompa oleju wytop aluminium adresacja statyczna
ubiquiti unifi unifi konfiguracja
Jaki drut na antenę do radia lampowego? Materiał, grubość, długość Woda na dolnej półce zamrażalnika Liebherr - przyczyny i rozwiązania