Temu odebrałem ten samochód z naprawy, wymieniana była uszczelka pod głowicą, podstawa to sprawdzenie układu chłodzenia po takiej awarii. Co do gaśnięcia podejrzenie padać może na czujnik wału korbowego.
Złapałem znikające napięcie z cewki sterującej zapłonem i odnalazłem uszkodzoną izolację na przewodzie do wyłączania zapłonu. Stąd brak 2 V AC po podłączeniu modułu. Po wypięciu przewodu z modułu iskra piękna. Tylko silnik odpala się do tyłu. Regulacja kąta zapłonu nie daje efektu. Co może stać za takim zachowaniem? Ceweczka sterująca zapłonem nowa....
Skuter Aprilia rally 50 96r Silnik minarelli horizontal lc chłodzony cieczą. Przy prędkości 70km/h odcina zapłon. Odpuszczę gaz po paru sekundach zapłon wraca. Co jest przyczyną? Wymieniłem cały dolot paliwa na nowy tj. Membranę Króciec gaźnika Nowe węże gómowe Kranik Powiększyłem odpowietrznik baku. Jak i w gaźniku rozwierciłem króciec podciśnienia...
Ten motor ma zapłon przyśpieszany w dwóch krokach,a moduł jest ten sam co do GN 125,Marouder itp. Dzisiejsze CDI mają trzy punkty zmiany zapłonu. Proponuję zakupić pierwszy lepszy na 12DC (istotne). https://allegro.pl/listing?str...a%C5%82... https://allegro.pl/oferta/modu...9c6e616... https://allegro.pl/oferta/modu...24ef086...
No proszę. Sprawdz mase na skrzynke bezpieczników i na karoserie to odnosi się do skaczącego obrotomierza. Głowny przekaznik to dobry trop. A jakies zabezpieczenie dodatkowe nie odcina czasem +15 po stacyjce?? Do sprawdzenia. Kontrolka do ręki.
Żeby wyglądało to w miarę oryginalnie, to kompletny zapłon od NSR75 (NS1), który ma stator typu gwiazda, podstawkę statora z zewnętrznym impulsatorem, koło magnesowe ze znacznikiem i moduł zapłonowy z opóźnianiem zapłonu w okolicach 10000 RPM. Wadą jest niestety cena i dostępność. Poza tym moduły zapłonowe też się psuły, a ze zamiennikami też są kłopoty....
jezeli nie swiece i cewka, przewody WN to albo modul(w co watpie)to bedzie to wlasnie to zlacze(mniej wiecej 5cm od mocowania kabli na gazniku-sa przykrecane ze wspornikiem do gaznika)trzeba zerwac izolacje i jest tam zlaczka.ale to wyjdzie jezeli podczas pracy silnika zacznie nim szarpac.mialem to samo
Miałem taki przypadek. Podepnij pod Vag-a i sprawdz czy nie wystepuje bład z czujnikiem halla. Jest on w aparacie zapłonowym, to ta wtyczka z boku. Ja wymieniłem cały aparat zapłonowy skasowałem błąd i problem znikł.
Spróbój wymienić przekaźnik. Może być uszkodzony. Nie sadze ze by przekaznik byl uszkodzony, bo zwiera stykami co daje mi zamkniecie obwodu, styki nie puszczaja zeby impulsowo tylko trzymal styki ale sprawdze i tak przekaznik. Czekam na kolejne sugestie, moze komus cos podobnego sie zdarzylo.
Wiem ze posiadam auto z duszą i własną inicjatywę tez (zobaczysz auto to się przekonasz ;) ) ale do elektroniki sie nie dotykam, po prostu jak nie umiem to omijam szerokim łukiem i wole oddać komuś kto sie na tym zna, ja skupiam sie na reszcie. Alarm jest dokładany przez poprzedniego właściciela, o czym poinformowałem w pierwszym poście i po jego wyrzuceniu...
W m102 kąt zapłonu można regulować, kręcąc aparatem zapłonowym. Nieruchoma kopułka była w 6-cio cylindrowcach (m103). Sterownik wtrysku. Odpowiada on za "ssanie", wzbogacanie przy przyspieszaniu, odcinanie benzyny przy hamowaniu silnikiem oraz za stabilizacje jałowych. Teoretycznie, silnik będzie pracował nawet, gdy jest odłączony http://obrazki.elektroda.net/11_12900377...
Witam mam problem z ojca autem.Silnik odpala na postoju pracuje normalnie na wysokich obrotach i na prze gazówkach wolne obroty też ok. silnik pracuje równo obrotomierz nie skacze. Podczas ruszania pierwszy bieg 3 tys. obr. zmiana na 2 bieg i tu znowu ok 3 tysiące obrotów i odcina zapłon jak spuszczę nogę z gazu to normalnie pracuje i nie zgaśnie ....
Twoje auto ma immo i nie rozpoznaje ono kodu kluczyka. Po sposobie migania informuje o przyczynie odcięcia. Chyba kluczyk przy otwieraniu maski został uszkodzony. Trochę się dowiesz z instrukcji auta (chyba jest do ściągnięcia ze strony Forda Polska w pdf-ie). Trochę o tym jest na Forum Forda, np.< http://forum.fordclubpolska.org/showthre...
ta czarna puszka to sterownik od gazu musisz odpiąć zasilanie centralki od alarmu i zmostkować odcięcie zapłonu najlepiej dowiedz się co to za alarm wtedy można dokładnie napisać co zrobić
Nie świeci się kontrolka kluczyka pomarańczowa (jak puknę w układ cewki pod kierownicą, to czasem zaskoczy i wtedy uruchamia się pompa w baku, silnik przez pare sekund chodzi i gaśnie, potem znów to samo). Tym się zajmij a nie usuwaniem immo. Brak zasilania lub komunikacji. Immo jak raz załączy się prawidłowo, nie ma prawa zgasić silnika.
Podjedź do mnie, ogarniemy to chyba w kilka minut.
W mercedesie z 2001 roku po włączeniu zapłonu nie działają światła mijania ani wycieraczki. Dmuchawa działa i kierunki też. Po odpaleniu odcina dmuchawę i kierunki i nie działają również wskaźniki na desce ani szyby elektryczne. Raz na jakiś czas jak się włączy szybko zapłon i od razu go odpalam silnik to wszystko działa i światła mijania dmuchawa szyby....
I tak fejsiarstwu mówimy niee. A dlaczego to tak? Wytłumacz mi tak abym Cię poparł. :) B Bo przez to ceny lecą na łeb na szyje. Kupi taki fejs i gasi wory za 20zł, a koleś koło mnie ma KTS FULL opcja i nagina się za 40zł żeby przeżyć. Ciekawe po ilu diagnozach zwrócą mu się te 50 kloców za KTSa. Pin 7 idzie chyba też do radia może masz nie fabryka...
czy da się go jakoś "zregenerować" lub wywalić? Zregenerować - potrzebna wiedza i doświadczenie, Wywalić - wystarczy schemat... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Jeżeli wyrzucę cała wiazke to będzie okej Tak czy może to byc wgrane w komputer? Nie
Witam, Poczytałem trochę i nie będę zakładał nowego tematu tylko odświeżę ten. Ma problem z Peugeot 307 2. HDI z 2002 roku. Opiszę pokrótce sytuację. Odpaliłem ostatnio samochód i wyskoczyło mi ostrzeżenie, że mam niski poziom płynu hamulcowego, podczas gdy płyn mam zalany po sam czubek, ale znając już problemy z elektryką w tych wozach pojechałem i...
Schemat instalacji by bardzo uprościł sprawę . Jak slabo ogarniasz pomiary to sprobuj znalesc puszke z przekaznikami moze byc to ta sama co bezpiecznikowa i wizualnie ja obadaj styki czy nie przypalone, jak sa takie same przekazniki to je miejscami mozna pozamieniac a najwazniejsze ustalic ktory od zaplonu jest.
Witam Mam problem z moim expertem 2.0hdi 2007r. Auto stało jakieś trzy tygodnie, odpaliłem przejechałem jakieś 10km wyskoczył błąd ASP. Po paru następnych kilometrach zapalił się CHECK i czerwony napis STOP. Jeździłem tak parę dni raz wywalało te błędy czasem nie. W następnych dniach pojawił się nowy problem mianowicie po odpaleniu brak wspomagania,...
Już ci TU nie w kostce , kostkę odpinasz i po alarmie. Dla kosmetyki możesz potem usunąć okablowanie.
Zobacz na pw.
synchro wał->wałek.
Vtec bez vtec-a :) Głowica widocznie inna
Jeszcze raz. Czy w aucie była instalacja alarmowa. Jeżeli tak to znajdź centralkę. Następnie po wychodzących przewodach z centralki znajdź te dwa, które odpowiadają za odcięcie zapłonu. Odepnij od centralki i zewrzyj ze sobą. No i próba jazdy. Jeżeli nie bedziesz wiedział które to przewody to zrób zdjęcie.
Mam dość dziwną i irytującą usterkę w 125p z 1981 roku. Raz na jakiś czas, nieregularnie, podczas jazdy, odcina mi obwód elektryczny na którym mam: - światła kierunkowskazów - światła stopu - wskaźnik temperatury płynu - wskaźnik poziomu paliwa - obrotomierz (podświetlenie działa. jak również podświetlenie tablicy) - kontrolka kierunkowskazów - kontrolka...
Zapłon w tym silniku nie potrzebuje żadnego zasilania. Odłącz od cewki kabelek gaszenia, idący do stacyjki i sprawdź czy silnik zgaśnie. Jeżeli po odpięciu kabelka od cewki silnik nie zgaśnie przy zaniku napięcia to szukaj przyczyny w instalacji, zapłon jest OK. Może stacyjka jest uszkodzona lub któryś z czujników układu bezpieczeństwa wyłącza silnik...
Jeśli wyłącza silnik przy danych obrotach a później zapala normalnie to prawdopodobnie usterka układu paliwowego. Składa się on z wielu elementów wiec diagnostyka, parametry, przelewy .
Prawdopodobnie cewka przy stacyjce . Odp. W kluczyku . (Nie wiem czy pytałeś się o nadajnik czy odbiornik ) Zobacz na wiązkę po zdjęciu obudowy . Dwa cieńsze kable - może być ekran. Wrzucenie na najprostszego scana - Scantol , VagCom wykaże błąd . Podłączenie idzie do Licznika . Powodzenia
Peugeot 207 1.4 8FS brak mocy, brak błędów Losowo odcina moc, szarpie i przerywa do tego stopnia, że żołądek musi dość, czasem przy 4, czasem przy 3 tys obrotów. Pośredni wtrysk, ECU nie generuje żadnego DTC, nic, parametry ma w jak najlepszym porządku, wysterowanie zaworów (VTI) idealnie co do mm, sondy pracują. W momencie szarpania nawet ECU nie wyprzedza,...
Odcinanie zapłonu chyba nigdy nigdzie nie było stosowane. Z co najmniej dwu powodów.
Temperatury na vagu ok. Jak zachowuje się silnik kiedy odłaczy sie halla, pwinien chodzić w tryb awaryjny. Odcinanie zapłonu przy określonych obrotach. Silnik idzie obrotami na maxa ładnie ciągnie, żadnej różnicy czy G40 przyłączony czy nie.
Mówiłem ;-p
a po co stosuje sie takie odcinanie zapłonu ?? bo nie kumam:(
Palnik uzyskiwał zbyt małą temperaturę, co powodowało brak zapłonu i odcinanie jego zasilania przez sterownik. Objawiało się to właśnie tym błędem. Po wymianie palnika(siatki) śmiga aż miło. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam. Temat zamykam.
Witam. Lepiej sobie odpuść te zabawy i kup stacyjkę czy kostkę zależy co masz uszkodzone niż ładować kasę w jakieś wynalazki. A odcinanie zapłonu możesz sobie zrobić na ukrytym wyłączniku i po sprawie.
Tak jest taka możliwość trzeba zdjąć ograniczenie odcinające zapłon przy określonej wartości a polega to mniej więcej na tym ze trzeba wgrać program zmienić wydech i pozmieniać dawki i można prawie 300km/h i moze to zrobić tylko spec mający odpowiedni sprzęt i wiedzę. Jakie odcinanie zapłonu ? Co ma wydech do tego ? Jakie dawki, do nie diesel.
ad. pontuś Samochód jest z 96r. Proszę o dokładniejsze informacje który czujnik temp mam sprawdzić i gdzie się znajduje na silniku (nie bardzo rozumiem dlaczego czujnik temperatury miałby wpływ na odcinanie zapłonu). ad. vvaldek Pompę paliwa wraz z przekaźnikiem podejrzewałem - zabieram się na razie jak pies do jeża żeby ją sprawdzić - nie bardzo wiem...
makidede miałeś rację,co do tego alarmu, zdobyłem schemat i wywaliłem odcinanie zapłonu z centralki. Pozdrawiam
Tak wiem co to jest. W takim razie trzeba będzie przejechać się do serwisu który posiada ów przyrząd. Kolega w nim robił w zeszłym roku synchronizacje, lecz na starym silniku. Pewnie i teraz trzeba będzie. A czy to może mieć wpływ na za wczesne odcinanie zapłonu :)??
Witam Proponuje kolegom wymyślić coś bardziej wyrafinowanego. Zgoda realizacja bezprzewodowa, jeśli jest w tym sens to OK, ale odcinanie zapłonu dla złodzieja to standart, więc musimy odciąc cośinnego. Propozycje??? Zasilanie kompa, dopływ paliwa gazu, Zreszta jak złodziej sie upsze to zadne RC czy podczerwieńnie pomoże Pozdro...
Witam, Noszę się z zamiarem wykonania urządzenia, które będzie m. in. realizowało krótkie (rzędu kilkudziesięciu ms) odcinanie zapłonu i paliwa. Moduł zamierzam wpiąć szeregowo w wiązkę elektryczną pomiędzy sygnały wychodzące z ECU, sterujące cewkami i wtryskami. O ile z odcinaniem paliwa nie widzę większych problemów, o tyle sytuacja z odcinaniem zapłonu...
Witam Moim problemem jest odcinanie zapłonu w moim bolidzie 126el. Wygląda to tak, że po lewym nawrocie auto albo szarpie (przerywa), albo całkowicie gaśnie. Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną. Dodam tylko że wymieniłem świece, kable WN, wyczyściłem gaźnik i to nic nie pomogło. Za wszystkie porady byłbym bardzo wdzięczny.
Sprawdź czy nie jest założone ocięcie zapłonu z tego alarmu albo dodatkowe urzeczenie odcinające zapłon?
Po pierwsze zatykanie , blokowanie , odcinanie zaworu EGR wprowadzi odrazu zakłucenia w odczytach z czujników w silniku a co za tym idzie szukając jednej usterki wprowadzasz błędy do sterownika silnika a żaden sterownik silnika nie będzie pracował prawidłowo , więc jak ma kontrolować i sterować silnikiem jeśli sami go oszukujemy ,ma jakąś usterkę a...
Odcinanie jest na masie, czarne pudełko na plusie to układ kontroli natężenia prądu
Auto nie chce jeździć na gazie. Odpala, chodzi na jałowym, ale po wrzuceniu biegu i puszczaniu sprzęgła natychmiast gaśnie. Na benzynie - OK. Ponoć powodem jest zanikanie plusa na cewce zapłonowej. Czy ktoś miał może podobne problemy? W grę wchodzić może odcinanie zapłonu lub tp. Jak temu zaradzić? Pozdrawiam
Musiałbyś sprawdzić gaźnik, może się przypchał, albo masz problem z pompowaniem paliwa, wężyki nie są popękane? Chyba, że cewkomoduł jest wadliwy i odcina zapłon. Jakbyś miał tester iskry, to można by sprawdzić czy iskra nie zanika przy wyższych obrotach. Generalnie gdyby moduł był stałokątowy zamiast zmiennokątowego, to silnik powinien pracować.
odcinanie turbo odcinanie immobilizera odcinanie immobilisera
czujniki ruchu bezprzewodowe komputer policja układ scalić lampka
Xiaomi, Segway, Motus – hulajnoga po naładowaniu rusza i wyświetla błąd przy starcie Jak podłączyć głośniki trójdrożne w samochodzie? Zwrotnica, DSP, montaż, Alpine, Helix