W załączniku masz schemat podłączeń auto proste w montażu alarmu. Napisz czy to mazda przed czy po liftingu
Odcięcie stacyjki Nie proponowałem "odcięcia stacyjki", tylko napięcia po stacyjce podawanego np. na ECU. Przy takim "odcięciu" , ECU "pomyśli", że wyłączyłeś zapłon i bezpiecznie unieruchomi silnik. może po odcięciu ECU zapisane błędy nie mają wpływu na sprawność, działanie, ponowne uruchomienie samochodu? Nawet gdyby miały wpływ, to lepiej mieć auto...
Sterownik silnika, ma stałe zasilanie, i dodatkowo po przekręceniu stacyjki. Musisz odciąć ten po stacyjce. Zielony lub zielony z czymś tak, też dokładnie nie pamiętam
To odetnij ten po stacyjce przy radiu.
Centralka zamka jest na prawym słupku za plastikową osłoną.Centralke blokady można unieruchomić poprzez odcięcie + po stacyjce ,od niej (czarny przewód).
na cewkę i plus po stacyjce kolor czarny wyłacznik drzwi to brązowo-biały
na 85 przekażnika podajesz sygnał[-] blokady a alarmu,na 30 podajesz odcięcie od strony stacyjki,na 87a[lub samo 87] drugą stronę odciętego przewodu a styk 86 łączysz z 30 ,prościej się nie da wytłumaczyć.
tnij 15+ po stacyjce
A czy przez stacyjkę przepływa 20A , wiem jakie mogły by być przekaźniki ale nie mogę nic na ich temat znaleźć(AZ412 i RL16L43).
Dobrze, czytaj daleko odcięty plus po stacyjce powinien sie sprawdzić, można kombinować z plusem po stacyjce kompa, można zasilanie cewek odciąć. W tym modelu nie powinno być kłopotów z kompem. IMMOBILISATION POINT 2 Inertial switch Cut both the BLACK/ORANGE wires in the wiring harness coming out of the relay marked “EFI” of the relay group...
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
Powinien to być zielony, lub zielono-czarny przewód w progu-boczku, jest też w konektorze przy bezpiecznikach. Odetnij czarno-żółty po stacyjce.
Kierunki: biało-czarny i biało-niebieski przy bezpiecznikach lub w progu, gdyby nie pasowały te kolory to bywały na niebieskim i niebieskim z czarnym. Krańcówki masz osobno przód i tył ,pompa brązowo-biały w progu, plus po stacyjce pomarańczowy-można również go odciąć wychodzi z pod stacyjki, sterowanie centralnym masą, przewody biały i niebieski w...
Kostka stacyjki,dodatkowe odcięcie zapłonu do sprawdzenia.
Witan. Nie radze takiego zabezpieczenia.Po stacyjce zasilane sa inne obwody i plyna duze prady. Lepszym rozwiazaniem jest odcinac bezposrednio zasilanie zaworu na pompie paliwa.Jednak te sposoby sa latwe do obejscia.Najlepszym rozwiazaniem jest dodanie dodatkowego elektromagnetycznego zaworu i zamnntowanie go w trudno dostepnym miejscu na przewodzie...
pompa paliwa to przewód zielono-fioletowy w wiązce skrzynki bezpieczników. Dodano po 47 możesz tez odciąć plus po stacyjce-przewód zielony w jej wiązce.
z tego co ogólnie wiem ,to jest przewód zasilający przekaznik odpowiedzialny za wtrysk paliwa u mieszczony właśnie w tej obudowie,możesz jeszcze odciąć zasilanie-plus po stacyjce samego sterownika,jest to przewód albo czysty czarny albo czarny z fioletem,pojawia się na nim napięcie po przekręceniu zapłonu.
Zamykanie na brązowo-czerwonym otwieranie na brązowo-białym ryglowanie to drugi impuls odciąć 15 czyli plus po stacyjce
Np. zasilanie po stacyjce - czarny przewód. Odcięcie czujnika na wale, itp ale może to generować błędy gdy będziesz kręcił rozrusznikiem.
Po stacyjce to znaczy ze napiecie +12V ma pojawic sie dopiero jak przekrecisz kluczyk w pozycje zaplon ( czyli zapala sie wszystkie kontrolki) i wlasnie jak kolega wyzej pisze ten przewod czarny bedzie mial napiecie +12V po stacyjce:)
XWIT ma rację, odcięcie stacyjki przy alarmie CAN powoduje, że inwerter nie widzi stacyjki, więc blokada jest zwarta. Uzbrojony alarm zaczyna "terkotać" bo co zobaczy stacyjkę, to ją odetnie. Można podciągnąć stacyjkę osobnym przewodem z przed odcięcia i podpiąć zamiast tej z inwertera.
to może jeszcze jakieś odcięcie stacyjki ?:)
Sygnał ze stacyjki wykorzystywany jest do: -odcięcia zapłonu -programowania centralki alarmowej -wyzwalanie alarmu (sytuacja alarmowa) -zamykanie centralnego zamka po załączeniu stacyjki. Podłącz do przewodu na którym pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka. UWAGA nie może znikać podczas rozruchu silnika.
Witam mam pytanko, jaki jest prąd w obwodzie sterującym rozrusznikiem, chodzi mi o obciążenie. Chcę zamontować odcięcie między stacyjką a elektromagnesem rozrusznika i nie wiem jaki przekaźnik zastosować ( octavia tdi)
Brak masy chyba mu zaszkodzil jednak bo objaw ma taki ze gasnie w sposób w jaki gasi się stacyjka czyli odcięcie zapłonu ale kontrolki się świecą stacyjka sprawna sprawdzona poczekam na zwrot sterownika i dam znać czy zostanie uleczony
pod maską po lewej stronie[strona kierowcy] powinna byc czarna puszka ze sterownikiem,w wiązce dochodzącej do niego bedzie przewód brązowo-zielony[masa sterownika],możesz go odciąć,jest jeszcze jeden prostszy ale równiez skuteczny sposób-odcinasz czarny plus po stacyjce w jej wiązce[odcięcie robisz jak najgłębiej].
To odłącz bezpiecznik od LPG, a jak dalej źle, jedź do gazownika z reklamacją. No ok, ale chciałbym się dowiedzieć, jak zamontować przekaźnik, żeby odciąć LPG po stacyjce.
Jak zresztą przy każdym oplu.Ten czarny niżej w kostce stacyjki.
odetnij + po stacyjce - zielony przewód
Nie odcina się z zasady obwodów wysokoprądowych.Wiem że się to praktykuje,ale najlepiej jest ich nie ciąć. Zdejmij obudowę stacyjki i zrób odcięcie na immo.Odbiornik jest wciśnięty bezpośrednio na stacyjkę https://obrazki.elektroda.pl/4718678200_... To lepsze rozwiązanie,bo nie ma tam wilgoci,dostep jest dobry,obwód nie jest obciażony,w...
W tym samochodzie nie rób odcięcia przy stacyjce, ponieważ to nie jest "klasyczna" stacyjka. Poszukaj innego miejsca.
Panowie mam małe pytanko, czy w samochodzie j.w. można odciąć bez problemu plus 12V po stacyjce? Ewentualnie poprosiłbym o podpowiedź co mogę odciąć. Z góry dziękuję za pomoc.
Nie ma krańcówki pod maską. Póki co nie widziałem jeszcze alarmu realizującego blokadę po canie. Odcięcie znajdziesz na przykład w wiązce stacyjki.
Zmień plus po stacyjce na niegasnący przy rozruchu.
Żadne przekaźniki ani moduły, zasilanie na cewkę idzie prosto po stacyjce. Te 2 czarne przewody, odcięte od alarmu, połącz ze sobą. jaki masz tam silnik Przecież widać że jakiś stary 1.6.
jeżeli diesel,to pod maską od strony kierowcy masz w czarnej skrzynce sterownik silnika,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód zasilanie sterownika plusem po stacyjce i po odcięciu go kontrolki świecą,nie ma błędów a silnik nie gada,jeżeli benzyna to odcinasz pompę paliwa w progu kolor zielono-żółty,w obydwu wypadkach czyli w dieslu i benzynie możesz...
Różowo-czerwony po stacyjce.
Rozrusznik, kostka stacyjki, odcięcie zapłonu dodatkowe (alarm) przy pomocy sprawdź czy na kwadratową wtyczkę rozrusznik dochodzi prąd że stacyjki (50).
Odetnij + po stacyjce na sterownik silnika.
Witam sprawdz złącze elektr stacyjki Pzdr
Witam. Czytam wiele postów , tematów dotyczących podłączania przekaźników z podtrzymanie przez kondensator, kontaktron itp itd. Moje pytanie (nie znalazłem takiego) jest następujące, czy można przeciąć przewód, na którym po przekręceniu stacyjki jest +12V i wstawić zwykły wyłącznik prądowy na 230V , 16A. i gdzieś go schować? Czy można tak zrobić proste...
Witam. (+12V) ze skrzynki bezpieczników , + po stacyjce (15) czarny przewód pod kolumną kierownicy, odcięcie zapłonu (czarny cienki pod stacyjką) , kierunkowskazy (czarny z białym paskiem i czarny z zielonym paskiem ) pod kolumną kierownicy , czujniki drzwi ( najłatwiej pod lampką oświetlenia wnętrza (w lewym słupku), bagażnik połącz z drzwiami (najlepiej,...
witam panowie mam problem w iveco 2001r z podlaczeniem sterowania z centralnym zamkiem znalazlem modul nie moge zrozumiec tych zdiec co kolega podal , gdzie sie wpiac czym wysterowac pomuszcie prosze .
Więc tak jeśli chcesz radio podłączyć i włączać go przyciskiem (nie stacyjką) to wystarczy w kostce od nowego radia te 2 kable czerwony i żółty co są oba złączone do czerwonego, to odepnij od niego i przylutuj oba do tego żółtego co jest odcięty. Jeśli chcesz załączać stacyjką to w tej samej kostce żółty połącz z żółtym czerwony podepnij do któregoś...
Moim zdaniem, odcięcie pompki odpada, rozrusznik i zas. stacyjki -łatwe do obejścia, rozsadnym pomysłem jest uwalenie sygnału czujnika poł. wału.Pozostaje jeszcze zasilanie zesp. cewek, albo zasilanie kompa.
Ma świecić, abyś łatwiej trafił do stacyjki. Ciągnie mało prądu więc nie przeszkadza. Można to odciąć (kable przy obudowie stacyjki) ale trzeba uważać aby nie odciąć pętli od IMMO.
toyota previa to bajka do roboty,żadnych niespodzianek,robiłem ze dwie w życiu i poszły jak po maśle,centralny dwie masy niebieskie być może z czymś w konektorze przy module po prawej stronie kolumny kierowniczej,znajdziesz bez problemu,kierunki zielone z kreskami w progu ,krańcówki całość auta po stronie pasażera przewód czarno-żółty pod schowkiem...
Tak jak napisał kolega pod 86 + 12 po stacyjce natomiasy pod 85 przewód pomarańczowy.
ten elektrozawór jest też nazywany oszczędzaczem paliwa. ma on za zadanie w chwili odcięcia zapłonu (wyłączenia stacyjki) odciąć paliwo od dyszy wolnych obrotów czyli silnik nie ciągnie paliawa mimo że jeszcze ma obroty i nie ma samozapłonu. Podłączenie pod cewkę zapłonową będzie chyba najbliższe.
Możliwe, że stacyjka jest uszkodzona. Po wyłączeniu MUSI odciąć zasilanie na wszystkich odbiornikach.
odcięcie pomarańczowy+15 po stacyjce,pompa paliwa na zielonym w czarnym konektorze na lewo od bezpieczników,możesz też odciąć fioletowo-czarny w wyłaczniku inercyjnym-wypadkówce,centralny jak każdy fiat dwie masy niebieski i biały w wiązce drzwiowej i chyba też są przy bezpiecznikach,kierunki też fiatowskie niebieski i niebiesko-czarny w konektorze...
Jest to odcięcie zapłonu.. +12V po stacyjce - polecam pociągnąć właśnie z tego przewodu spod maski bo nie pamiętam koloru przy stacyjce możliwe że taki sam (zawsze sprawdzaj wszystkie przewody miernikiem gdyż kolory mągą być czasami pomieszane) Pompa paliwowa jest to kolor czerwono-czarny idący do czarnej centralki w okolicy amortyzatora Odcięcie przekaźnika...
A czy można odciąć plusa po stacyjce? Nie spowoduje to żadnych błędów?
Tego nie wiem, na tych schematach nie ma zaznaczonych bezpieczników związanych z silnikiem Na tych schematach jest wszystko co potrzeba. We wszystkich starszych samochodach takie obwody jak zasilanie cewki zapłonowej nie były niczym zabezpieczone. Jak nie kostka stacyjki to jakieś dokładane odcięcie.
Odcięcie + po stacyjce jest zabezpieczeniem jedynie przed dziećmi. Proponuję ciąć czujnik położenia wału lub zas. przekaźnika przy komputerze.
Niezależnie od silnika najlepiej w Kadecie jest odciąć zasilanie ECU po stacyjce. Jak odetnie się pompe paliwa a ma się LPG to i tak auto odpali, odcięcia cewki zbyt oklepane i mało praktyczne a odcięcie zasilania ECU po stacyjce jest dośc fajnym zabezpieczniem. Chyba że to diesel to trzeba coś innego wymyślec.
85,86 jest obojętne czy pomylisz, to sterowanie cewki. 30 to dojście sygnału który ma być odcięty (stacyjka) 87a to wyjście tego sygnału (rozrusznik). Styk 87a jest normalnie zamknięty gdy przekaźnik nie pracuje. Ich pomylenie też nie powinno niczego powodować. Nie widzę schematu alarmu, ani nie wiem dokładnie jak ten twój działa. Jak masz na przekaźniku...
Popieram mówiąc że nie można robić odcięcia po stacyjce równie dobże można by powiedzieć że nie można używać stacyjki to samo działanie ale podpiecie masy nie tam gdie trzeba mogło namieszać
proponuje odciąć plus przy stacyjce {po załączeniu} będzie najbezpieczniej
A mocowanie stacyjki da się odciąć od kolumny i odwrócić na druga stronę? Też chyba jest spawane ? Ile czasu zajęły ci te przeróbki mechaniczne?
Ma to właśnie zrobione poprzez odcięcie zasilania po stacyjce.
O odcięciu + po stacyjce już myślałem. Ale tam chyba jest spore obciążenie prądowe. Zastanawiam się nad odcięciem któregoś z przewodów sterujących cewką zapłonową Może jeszcze ktoś coś podpowie ????
jeżeli masz gaz to odcięcie pompy paliwa raczej nic nie da,odetnij czarnego plusa po stacyjce w jak najmniej widocznym miejscu a zastosuj takie rozwiązanie 85-masa z ukrytego wyłacznika,86 łączysz z 30, do 30 łączysz też przecięty obwód od strony stacyjki,a na 87a podajesz drugą stronę przeciętego obwodu.w zależności od ułożenia diody gaszącej na stykach...
w 2005 odcinałem czarny po stacyjce ale w 2006/7 były juz dwa .Odcięcie powoduje pozorne błędy które kasują sie po zapaleniu na zamknietym obwodzie
centralny dwie masy w boczku kierowcy kolory niebiesko-czerwony i niebiesko-żółty,krańcówki też w boczku czerwono-biały,kierunki tez w boczku zielono-czarny i zielono-żółty,odciąć możesz niegasnący plus po stacyjce albo pompę paliwa jest to prawdopodobnie niebiesko-czarny w progu,generalnie bardzo proste do zrobienia auto.
Witam, Najskuteczniejsze jest odcięcie zasilania komputera "po stacyjce", oczywiście dobrze ukryte. Pozdrawiam.
W peugeotach przewody są numerowane i tylko białe,szare, zielone, zielono żółte. Lepiej odetnij plus po stacyjce, sterownik silnika nie będzie łapał żadnych błędów. Z tego co pamiętam to grubszy szary przewód idący od stacyjki.
Hej! Skoro od 2007r nikt nie zna sposobu, aby aktywować tryb AUX w starej serii Pioneer'a, to zostawię info dla potomnych :) Procedura jest taka sama bez względu na model. Instrukcja mówi, że należy odciąć zasilanie stacyjką, ale zdecydowanie prościej jest zdjąć panel i trzymając wciśniętą siódemkę włożyć go spowrotem. Możemy teraz włączyć radio i już...
wiesz co,tak dawno nie robiłem kadetta,że nawet nie pamietam kolorów,ale generalnie kierunki powinny być standart na czarno-białym i czarno-zielonym np. w wiazce kolumny kierowniczej,stały plus na czerwonym,masy na brązowych,plus po stacyjce na czarnym w wiązce stacyjki[możesz go odciąć do blokady],jeżeli to wtrysk to możesz poszukać w progu przewody...
Stacyjka jest przy lewarku zmiany biegów, nie dostawałem się do jej wiązki, ale sprawdź przy tych przekaźnikach fioletowo-żółty, bo to powinna być piętnastka ze stacyjki.
No fakt.Nie doczytałem.A jeszcze pompa w baku w dieslu?Może w nowych jest ale mechanikiem nie jestem.Pozostają kable od stacyjki.
A może masz zwarcie i już na dojściu do bsm masz 12V dlatego przekaźnik w BSM masz załączony. Odetnij kabel 1025 sterujący ze stacyjki przy BSM.
Sprawdź wyjście na rozrusznik ze stacyjki jak tam będzie wszystko w porządku to sprawdź ten alarm (odcięcie zapłonu).
Zgubiłem kluczyk chciałem odpalić quada "na kabelki" odciąłem stacyjkę i chciałem złączyć kable w celu odpalenia quada był zielony, czerwony, czarno biały i czarny. Złączyłem wszystkie ze sobą i powstało zwarcie. Potem złączyłem czerwony z czarnym i zielony z czarno białym quad kręcił ale nie miał iskry na moduł zapłonowy idzie prąd od 0.50 v do 2.50...
możesz odciąć plus po stacyjce lub rozrusznik
Witam otóż mam wieczny problem pacjent to calibra, jak co roku w okres zimowy co jakiś czas trzeba ładować aku prostownikiem ponieważ zawsze w aucie jest jakiś pobór i do tego niska temperatura dochodzi i aku siada, ma ktoś pomysł aby zrobić jakieś odcięcie prądu po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki?
Za tysiąc złotych można już sporo zrobić. To jest właśnie konkretna informacja. Dodano po 1 Wiele tam nie można odciąć, bo to nie jest silnik CDI. Tak naprawdę elektrycznie tylko sterowanie rozrusznikiem i plusa po stacyjce w celu utrudnienia uruchomienia zimnego silnika. Paliwo można odciąć tylko dokładanym elektrozaworem.
możesz odciąć plus po stacyjce , rozrusznik lub pompę paliwa błędów na pewno nie będzie
Odcinać zasilanie sterownika,jest za schowkiem,kabel czarny to plus za stacyjką.
ja miałem parę takich przypadków i winą było odcięcie zapłonu (alarm wypalone styki na przekaźniku) więc zanim zaczniesz coś wymieniać zlokalizuj centralkę alarmu i sprawdż odcięcie .
odetnij zasilanie sterownika,pod maską po prawej stronie jest czarna pucha a w niej sterownik,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód plus po stacyjce,odcięcie go nie powoduje żadnych złych konsekwencji a auto nie pali,możesz jeszcze ciąć rozrusznik czarno-czerwony w wiązce stacyjki,a to co chcesz odciąć to jest główny plus po stacyjce-grubszy czarny...
mozna odciac pompe plus po stacyjce znajdzie na wtyczkach dochodzacych do bezpiecznikow tylko sprawdz zeby nie zanikal podczas rozruchu bo tam sa dwa plusy zanikajacy i na stale po przekreceniu stacyjki
Witam. Czy odcięcie zasilania po stacyjce ECM, przez alarm, może powodować wystąpinie jakichś błędów lub usterki ECM.
To przecież tak jakbyś wyłączał stacyjke, lub odcinał plus po stacyjce :roll: Dla ciebie rzecz oczywista, dla mnie rzecz oczywista, działanie to samo, no może poza tym, że odciąć też można " przy okazji "kontrolki i złodziej wie, gdzie było cięte. Dla złodzieja już nie bardzo :) - niech se mostkuje standardowe, znane z rozpiski odcięcie stacyjki itp,...
Z tego co pamiętam wystarczy odciąć + po stacyjce tam są 3 przekażniki mają styki NC po podaniu + po stacyjce rozwierają sie i blokada.Czarny + po stacyjce i powinno ruszyć.
do odcięcia plus po stacyjce czerwono-różowy i rozrusznik fioletowo-zielony.
Mam odcięcie zasilania po stacyjce jezeli zasilanie pompy odpada to co jeszcze moge zrobić? w TDI
Masą nazwał cokół żarówki, bo nie wiedział jak się nazywa. Żarówka ma być od + przez stacyjkę do D+. Odcięcie żarówki nie gasi silnika. Gasi go odcięcie zapłonu lub paliwa. Autor szuka problem tam gdzie go nie ma.
2-dodatkowe przewody to odcięcie paliwa podczas gaszenia. Stacyjka zwiera je w pozycji STOP, tak samo jak przewody od wyłączenia iskry. Temat zamykam.
Specjalnym kluczykiem to wyłączyłeś tylko syrenkę, istnieje duże prawdopodobieństwo ,że faktycznie wina leży po stronie centralki alarmu(jeżeli posiada funkcję odcięcia zapłonu). Lub uszkodzona może być kostka elektryczna stacyjki(daje podobny objaw).
Skoro tak się uparłś na tą cewkę to śmiało możesz ciąć ale jak już to +12 lub masę.A nie prościej byłoby odciąć pompę paliwal lub +po stacyjce?
Zależy jak będzie miał podpiętą ładowarkę telefonu. Jak do fabrycznej instalacji to wyjęciu kluczyka ze stacyjki odetnie jej zasilanie i akumulatorowi samochodu nic się nie stanie. Jak do samoróbki to zaopatrzyłbym się w kable do awaryjnego rozruchu i kupił nowy akumulator po wszystkim.
zabytków nie kradną :) , odetnij 15 tkę ze stacyjki
Odetnij główne zasilanie stacyjki, to jest najgrubszy przewód w kostce trzy stacyjce
A może w tym wynachodku jest iskrownik i odcięcie na stacyjce tego co powinno pomóc nie pomaga bo jest np od tego inny styk zwierzający do masy. A co do tego urządzenia to lepiej je zastąpić zdrowym rozsądkiem.
A aaaaaaaaaaaa nie wiedziałem ze samochód ma gaz. To proponuje odciąć zapłon faktycznie ze stacyjki. Nie odcinaj kabla zasilającego stacyjke tylko kabel z którego po przekręceniu bedzie 12v na rozruch. Prawdopodobnie czerwony z czarnym paskiem. Najlepiej odetnij gdzieś dalej nie koło stacyjki tylko w takim miejscu gdzie trudno bedzie dotrzeć.
Mam 4/10 całkowicie odcięty od stacyjki i pomimo tego nie działa c.z. ani alarm... Ps. U mnie nie ma CAN'a Edit: Czy mam jeszcze odciąć 4/6 - Blokowanie ?? Wybacz ale się nie znam na alarmach...
możesz odciąć plusa po stacyjce albo wyłącznik wypadkowy na niebieskim przewodzie powyżej pompy wspomagania hamulców.
Sprawdź podstawowe rzeczy: Bezpieczniki (komora silnika, i w kabinie) Masy Akumulator musi być dobrze naładowany (czytałem w Twoim poście że światła świecą ale nie napisałeś czy normalnie czy słabo dlatego proponuję sprawdzić czy aku ok). Napisz czy masz jakiś dodatkowy alarm (jeżeli masz to on mógł odciąć dopływ prądu). Problem może stanowić stacyjka,...
ciachnij różowo czerwony na stacyjce, odetnie zapłon i rozrusznik jednocześnie
odciąć przewód stacyjka odciąć zapłon stacyjka odciąć odciąć zapłon
podłączyć telewizor philips router oring tłoka zabezpieczenie spawarka
Urwany przewód anteny w dekoderze LTC LXT203 - naprawa Stihl MS180 kopci na biało - przyczyny i rozwiązania