odcięcie zrobiłeś ok ale wypinałeś licznik i włączyłeś zapłon ,teraz wepnij sie vagiem i skasuj z poduszki błąd kontrolki air bag
Do postu wyżej. Napięcie na cewkę jest podawane cały czas po przekręceniu kluczyka. wysokie napięce uzyskujemy przerywaniem masy. w nowszych systemach jest układ, który odcina zasilanie cewki jeśli silnik nie pracuje przez określony czas. Odciecei cewki nie sprawdzi się jeśli masz w aucie system bezrozdzielaczowy (dwie cewki podwójne) lub cewkofajki....
Witam, Szukam schematu bądź wskazówek... Jeśli będziesz robił takie zabezpieczenie "od podstaw" to nie zapomnij o możliwości włączenia trybu serwisowego, czyli możliwości trwałej dezaktywacji zabezpieczenia. Bo po co Ci takie kombinowane zabezpieczenie, jeśli za każdym razem zostawiając auto w serwisie, u mechanika, czy w myjni będziesz musiał informować...
Nie wolno przerywać zapłonu. Odetnij zasilanie rozrusznika.
15 na GEM ma duży przekrój, więc ryzyko popalenia przekaźnika, chyba że nie ten przewód znalazłem To ten przewód, nic się nie przepali. Zrobiłem ze sto takich Focusów (może parę więcej, lub mniej?). Poza tym, skoro masz wątpliwości, to chyba wiesz, co to miernik i amperomierz?
2 - zasilanie 12 V po zapłonie 3 - cewka cylindra 4, sterownik wysyła sygnał przez połączenie masy 4 - cewka cylindra 3, to samo co wyżej 5 - cewka cylindra 2, to samo 6 - cewka cylindra 1, to samo
Laserline posiada możliwość wyłączenia wszystkich funkcji za pośrednictwem kluczyka (Compact) stacyjka znajduje się na obudowie alarmu .Wystarczy go wyłączyć i sprawdzić czy zjawisko nadal występuje jeśli tak to przyczyny należy szukać poza alarmem.
Zakładam czasem proste blokady na przekaźniku, myślę, że da się zrobić tak jak chcesz. Schemat w załączniku. Działa to tak, że po włączeniu zasilania, naciśnięcie przycisku puszcza + przez diodę która podtrzymuje później zasilanie cewki przekaźnika.
Odciąć zasilanie na sterownik silnika.
przewód fioletowo-pomarańczowy w progu to pompa paliwa do odcięcia.
Odcięcie zapłonu w tym silniku wykonuje moduł zapłonowy, a ten iskrownik po to się kupuje by silnikowi łatwiej i szybciej było się wkręcać na obroty.
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
Dokładnie nie pamiętam,bo w pracy laptop zostawiłem,ale odcinałem zapłon w kostkach pod skrzynką bezpieczników.
Ewentualnie myślałem też nad odcięciem zasilania do modułu(komputer) który jest pod filtrem przeciwpyłkowym po prawej stronie pod maską, lecz obawiam sie, że mogą wystepowac jakieś błedy po takim zabiegu... Bardzo dobry kierunek. Nie występują żadne błędy. Kolor przewodu zielony, może mieć jakąś kreskę i jest to zasilanie sterownika po stacyjce nie...
Zamiennik: https://slawmir.com.pl/tranzystor-smd-ap... lub https://inter-chip.pl/ap2310gn-hf-36839.... Taniej :) Ewentualnie możesz poszukać jeszcze innych o parametrach 60V, 3A, 1,38-1,4W.
odetnij pompę paliwa tj. przewód brązowy z białym paskiem.Są dwa miejsca dostępu:próg kierowcy na całej długości i od zespolonego w kolumnie kierownicy-dostęp po wyjęciu osłony bespieczników.
chodzi tu o przewód na którym napięcie pojawi sie po przekreceniu kluczyka w pozycje zapłon możesz go podłaczyc na stałe zeby zobaczyc czy wszystko działa ale wtedy blokada nie bedzie działać po zgaszeniu samochodu gdyz na tym przewodzie bedzie nadał 12 v a chodzi o to by go nie było
Witam, Proponuję podłączyć unieruchomienie samochodu poprzez odcięcie elektrycznej pompy paliwa umieszczonej w zbiorniku paliwa. A ja proponuję, żebyś lepiej nie zabierał więcej głosu w tym temacie. firma od systemów wymaga podłączenia odcięcia rozrusznika To jest w pełni zrozumiałe, chodzi o bezpieczeństwo w wypadku zdalnego unieruchomienia pojazdu....
Piętnastka na sterowniku silnika.
Będzie to typowe odcięcie zasilania na pompę po załączenie się alarmu.
eee, to dasz radę :) w serwisie to miód dostęp do pełnej dokumentacji zdjęcia wytyczne montażu itd "pan z wulkanizacji by zamontował" :) żart oczywiście
Pod maską, po stronie pasażera, czarna skrzynka bezpiecznikowo-przekaźnikowa, grubszy fioletowy lub fioletowo-biały. Pin 13 w czarnym 14-to pinowym złączu MR1. Robiłem osobiście, również benzynę ściągniętą ze Stanów. Przejście pod maskę pod schowkiem. Generalnie bajka do roboty, tylko wygląda bardzo groźnie. Odcięcia szukałem intuicyjnie, ale jest to...
Pomiar obrotów jest realizowany przez jakiś czujnik, może ten w wymienionym silniku jest inny?
odcięcie Czarny przewód, na pin nr 1 w czarnym, 42 pinowym złączu za schowkiem.
Ewentualnie zasilanie centralki gazowej, na gaz nie przeskoczy.
ale sterowania klapą nigdzie nie znalazłem, może robił ktoś z was z dodatkowego wyjścia centrali otwieranie tylnej klapy, która jest otwierana elektronicznie za schowkiem na czarnym module na środkowej kostce na szaro zółtym (odchyl jeszcze dla pewności tapicerkę na klapie i jeszcze zobacz)
seo concerto lub tytan ds 200
Skoro to jest benzyna to z aparatu zapłonowego powinny wychodzić trzy lub cztery przewody (ciękie ok 1mm2)jeśli są trzy to przewód sygnałowy jest posrotku wtyczki koloru prawdopodobnie zielonego dokładnie nie pamiętam przetni i spróbój uruchomić silnik jeśli nie zapali to jest to.Jeśli są cztery to sygnałowe też są po śrotku.(przecięce nie właściwego...
Tak jak napisał kolega pod 86 + 12 po stacyjce natomiasy pod 85 przewód pomarańczowy.
To chyba powinno byc tak: zolty podlaczasz do +12 po stacyjce i do przekaznika w 86 (czyli wszystkie 3 sa podlaczone do siebie, po to, zeby polecial prad po wlaczeniu zaplonu) pomaranczowy to minus i podlaczasz tez do przekaznika w 85 (tym steruje alarm puszczajac mase lub nie) pozniej ucinasz np. kabelek idacy od stacyjki do rozrusznika i jedna koncowke...
W przypadku NSR-ki bardzo szybko wypali wszystko z tłumika co wiąże się potem z głośnością o ile nie rozerwie go przy którymś strzale....
Przekaźnik jak najbardziej. A najlepiej gotową blokadę elektroniczną z wbudowanym przekaźnikiem. To nie są jakieś wielkie koszty.
http://obrazki.elektroda.pl/8504417500_1... http://obrazki.elektroda.pl/5932366000_1...
Poszukaj sobie schematów shift lighta, limitera, ogranicznika obrotów. Poczytaj o LM2907
Sztomel, jeżeli nie znasz odpowiedzi na pytanie, nie zabieraj głosu. :arrow: tomi_tuning, sprawdzoną informację o tym, co odciąć w tym modelu masz ze względów zrozumiałych ma PW.
Rafael trochę pojechałeś po bandzie. Norberts miał rację ze zwrócił ci uwagę sam byłem zainteresowany tym tematem i znalazłem w starych postach to co chciałem. Zanim coś napiszesz na forum to pomyśl. Trochę własnej inicjatywy i nie będziesz krytykowany. mam nadzieję ,że potraktujesz to jako konstruktywną krytykę.
Musisz przekręcić kluczyk na zamknij (lub otwórz już nie pamiętam) wtedy złoży się zatrzask i wkładka wyjdzie
ta czarna puszka to sterownik od gazu musisz odpiąć zasilanie centralki od alarmu i zmostkować odcięcie zapłonu najlepiej dowiedz się co to za alarm wtedy można dokładnie napisać co zrobić
Potwierdzam , tylko 15. Inne kombinacje albo dają efekt błędów w sterowniku albo zapowietrzenie układu paliwowego!
Witam Opisz proszę szerzej w jaki sposób sprawdziłeś, że zapłon odcina ci poniżej prędkości obrotowej zaprogramowanej w urządzeniu sterującym zapłon. Przypuszczam, iż sprawdzenia dokonałeś na tak zwanym luzie naciskając pedał gazu ( w tym przypadku odetnie ci na pewno ), czy może podłączyłeś zewnętrzny obrotomierz i wyszło ci na nim, że odcina ci poniżej...
Dobrze, czytaj daleko odcięty plus po stacyjce powinien sie sprawdzić, można kombinować z plusem po stacyjce kompa, można zasilanie cewek odciąć. W tym modelu nie powinno być kłopotów z kompem. IMMOBILISATION POINT 2 Inertial switch Cut both the BLACK/ORANGE wires in the wiring harness coming out of the relay marked “EFI” of the relay group...
zobacz to
Czy napięcie będzie prawidłowo przesyłane? Prawidłowo, z jedną uwagą - jeśli to przycisk to będziesz go musiał ciągle trzymać by "napięcie było prawidłowo przesyłane".
W autach tych nie ma linki prędkościomierza. sygnał prędkości pobierany jest z czujnika indukcynego umieszczonego na skrzyni biegów. Z zegara obrobiony sygnał trafia do ECU silnika i skrzyni. Dotyczy to zarówno zegarów VDO i Yazaki. Układ ABS w tym modelu jest układem niezależnym. Wspólnym jest natomiast (gdzie czujnik prędkości jest w tylnym moście)...
Witam Jak chcesz zabić czas to użyj wyszukiwarki i poczytaj posty o sposobach zabezpieczenia tego i innych samochodów i coś sobie wybierz z tego na tym albo na innym forum a nie odgrzewaj starych kotletów i nie czekaj na gotowca.Koledzy wiedzą na ten temat się już podzielili wszystko jest w archiwum. Pozdrawiam
Przewód ten w dieslu to elektrozawór pompy paliwa :)
żółty kabel jest od pamięci. Jeżeli chcesz aby radio grało bez zapłonu to podłącz go do czerwonego. A jeśli chcesz aby wyłączało i włączało się kluczykiem i nie traciło ustawień zamień żółty z czerwonym tylko że wtedy nie włączysz go jeśli nie przekręcisz kluczyka.
ale jaki alarm ci zalozyl moze zalaczajacy sie na impulsy zamka
Będziesz miał tylko odcięcie pompy. Musisz dołożyć do zapłonu 2 przekaźnik i cewkę przekaźnika podłączeć równolegle do pierwszego. O jaką rurkę ci chodzi?
na bezpieczniku nr3
szarpie na tych obrotach-100% nastawnik,a najlepiej zadzwon 692012639 z tym alarmem pomoge,odcinasz czarny ze stacyjki i auto gasnie i niema błedow
A zależy.Czasem są same czarne a czasem kolorowe.Nie wiem od czego to zależy ale miałem takie przypadki.
jeżeli diesel,to pod maską od strony kierowcy masz w czarnej skrzynce sterownik silnika,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód zasilanie sterownika plusem po stacyjce i po odcięciu go kontrolki świecą,nie ma błędów a silnik nie gada,jeżeli benzyna to odcinasz pompę paliwa w progu kolor zielono-żółty,w obydwu wypadkach czyli w dieslu i benzynie możesz...
ten typ tak ma . blokada w tym alarmie jest spoczynkowo zwarta.niestety
Kolory przewodów powinny być takie jak napisałeś. Sterowanie jest na nich impulsami (+). Do centralki alamu musisz dołożyć dwa przekaźniki i zmienić nimi biegunowość. W załączniku znajdziesz resztę. Pozdrawiam.
Dlatego właśnie pisałem abyś zastosował gotowy układ, np taki: http://www.sklep.amt-alarmy.pl/index.php... 30 zł + ew. koszty wysyłki to nie jest chyba tak straszny wydatek dla posiadacza Golfa 4 :)
Chodzi o to, żeby zabezpieczenie "emulowało" niewciśnięte sprzęgło. Fabia to nie prom kosmiczny, można po prostu ciachnąć sygnał rozrusznika i bez doktoratu.
załączam rozpiskę powinno pasować
Powinno pomóc: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Wszędzie. Najczęściej w okolicach nóg kierowcy bo tam jest najbliżej do odpowiednich kabli. Skoro wiesz gdzie masz punkty które musisz przytrzymać to szukaj tam. Po nitce do kłębka.
Witam.Od 1995r. sterowniki były takie same ,ale były oznaczone jako 16 203 165.Pozdrawiam.A.
Nie jest potrzebna instrukcja, wystarczy kpl. wkrętaków,nóż,ucinaki,taśma,lampa i lutownica. No i giętki kark i kręgosłup. Szybka opcja to te 2 grube przewody.
Np. plus po stacyjce-zielony i rozruch-czarno/niebieski.Wszystko masz pod kierownicą.
Tak jak opisujesz .
witam sprawdz przewod po stacyjce , ktory wchodzi do alarmu jezeli bedzie zle podlaczony to odciecie nie bedzie chodzic
fabryczny alarm nie ma syreny tyko klakson a znajduje się za wącznikiem świateł i jest bezpilotowy
Możesz odciąć pompę paliwa, jeżeli samochód jest zagazowany to zapłon, można jeszcze odcinać czujnik położenia wału ale to już raczej robota dla fachowca. Poczytaj trochę o odcinkach w silnikach benzynowych, na pewno coś wybierzesz.
sterowanie zamkiem masa/masa z oporem 200ohm na biało zielonym wychodzacym z wyłącznika zamka na desce rozdzielczej,możesz go złapać przy tunelu,śmiało tnij plus po stacyjce czerwono-różowy,a krańcówki masz przy pompie brąz-szary,brąz-niebieski,brąz-różowy,br... czarno-zielony.czarno biały w progu,generalnie bajka do roboty.powodzenia...
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
Powinno pasować.
Pomyśl logicznie...Stacyjka gasi samochód to musi tam być taki jakiś przewód co to odcina.Pozostaje probówka i metoda prób i błędów.A jak to odetniesz to komputer nic nie złapie bo ta będzie tak jakby ktoś zgasił samochód ze stacyjki.Trzeba trochę pomyśleć.Ja tak zawsze tnę.
przemek_byd Ja używam przezników 541 są dostępne w kazdym sklepie,narysowałem coś takiego na szybko,jest to sprawdzone i działa,to jest narysowane od strony pinów,budowy przekażnika z pamięci nie pamiętam i dlatego taki jest rysunek. Ja robie takie coś i do sterowania zapinam diode z 3A i podpinam np. pod szybe ogrzewania,potem uruchomienie pojazdu...
drugi przekaźnik i da rade na przycisku sterujemy tym drugim przekaźnikiem za pomocą przycisku np. zasilanie po zapłonie na styk 30 masa do przekaźnika (tego drugiego) na stałę przyciśk pomiędzy styk cewki przekaźnika a 87 tego przekaźnika i z 87 do istniejącego układu zamiast przycisku oj przepraszam opisałem załączenie plusem a u ciebie jest masą...
proszę o odpowiedzi na PW Coś tam poszło - dwie opcje. Sprawdzone osobiście.
Skoro poziom wysoki to przerwa w obwodzie.
W XJ6 jest taki wyłącznik w prawym boczku na wysokości nóg pasażera musisz zdjąć boczek i tam powinien być. Ale nie na 100% musisz to sprawdzić .
Takie "dodatki" robi się stawiając na prostotę (i wiążącą się z tym niezawodność) więc lepiej bez przekaźnika - ale jakiś solidny dobry wyłącznik (ciekawe może być wykorzystanie dodatkowego oryginalnego przełącznika od ogrzewania tylnej szyby, halogenów).
+15 oznacza napięcie "po zapłonie" nie ginące przy rozruchu.Najlepiej przy samym sterowniku jak nie masz schematów.
Będziesz miał tak jakbyś wyłączył samochód kluczykiem.Dobrze myślisz.
podlaczalem sie do peugeota nie raz !!!!
Masz tam dwa przekaźniki - zapewne jeden od kierunkowskazów a drugi od odcięcia zapłonu. Zrób zworkę na stykach przekaźnika po kolei na każdym i będziesz wiedział który jest od kierunkowskazów a który od odcięcia zapłonu.
Witam. Sprawdź sobie czy masz plusa na cewce zapłonowej. Jeśli nie ma to sprawdz gdzie go odcina.
Możliwe ,że masz padającą cewkę zaplonową oraz także sprawdź uszczelnienie wtryskiwaczy benzynowych(oringi) bardzo łatwo samemu to zrobić.
Obie wersje są prawdziwe. w modelach do 95 r należy stosować 2 przekaźniki w celu zamiany impulsu - z alarmu na + do wysterowania centrala jak i przecięcia przewodu zielono/czerwonego na czas zamykania.Natomiast w modelach po 95 r sterowanie odbywa sie bezpośrednio na 2 przewodach, natomiast aby natomiast uzyskać ryglowanie należy podać równocześnie...
jeżeli masz gaz to odcięcie pompy paliwa raczej nic nie da,odetnij czarnego plusa po stacyjce w jak najmniej widocznym miejscu a zastosuj takie rozwiązanie 85-masa z ukrytego wyłacznika,86 łączysz z 30, do 30 łączysz też przecięty obwód od strony stacyjki,a na 87a podajesz drugą stronę przeciętego obwodu.w zależności od ułożenia diody gaszącej na stykach...
Niedawno podłanczłem alarm w swoim MK IV TDI. Musisz rozebrać tapicerkę dzwi kierowcy i bez problemu znajdziesz otwieranie i zamykanie. Wiązka która wychodzi ze słupka. A masę weź sobie z włącznika świateł mijania. Sygnał otwartych dzwi jak już kolega autoel wspomniał z lampki oświetlenia wnętrza tylko dodaj z dwie diody na tym przewodzie bo alarm Ci...
Złącze diagnostyczne znajduje się na konsoli środkowej, za zaślepką pod popielniczką. http://obrazki.elektroda.pl/1655226500_1...
na cewkę i plus po stacyjce kolor czarny wyłacznik drzwi to brązowo-biały
Masz pewnie C18NZ wiec o przestawieniu zaplonu raczej nie ma mowy (chyba ze ci pasek przeskoczyl ale wtedy bylby przymulony)) Jesli na benzynie i gazie ci sie tak dzieje to sprawdz wszystkie styki przy elektrozaworze. Napisz jaki masz sterownik gazu i czym odcinane jest paliwo podczas zasilania LPG. Jesli przekaznikiem to sprawdz styki przy nim albo...
mały przycisk monostabilny ukryty Dawno temu, w polonezie caro (benzyna, zapłon rozdzielaczowy) zastosowałem ukryty w okolicy cięgna ssania wyłącznik bistabilny zwierający styki przerywacza. Rozrusznik kręcił do padnięcia akumulatora, a silnik nie zagadał.
Dla potomnych. W temacie jest Zapłon a u mnie jest Silnik.......... Wystarczy zrobić odcięcie ( 1 przekaźnik ) na przewodzie "masowym" w instalacji co wchodzi do silnika - sterowanie pompowtrysków. kabelek brązowy z żółtym paskem - u mnie taki był. ZERO BŁĘDÓW. auto TOURAN 1.9tdi 105KM 2006r Ten pomysł jest już wyższa szkoła jazdy ale jak ktoś troszkę...
kolego to ci zapali bład czujnika lepiej przetnij kabel 15 stki do sterownika napewno czarny cienki :)
Masz tu prosty schemacik odcięcia pompy paliwowej. Nie rysowałem numerów wyprowadzeń przekaźnika (dotyczą przekaźników samochodowych) POZDRAWIAM Dzięki za schemacik - prawdę mówiąc to te numery bardzo by mi pomogły :) Możesz to dla mnie zrobić ???
Wtyczki pod kierownicą. Prawa wtyka ma chyba żółtą pokrywkę. Gniazdo jest brązowe (52 pin). Przecinamy przewód czerwono/czarny na 14 pinie. https://obrazki.elektroda.pl/1586341400_...
[url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... punkt.
no dobra ale napisz jak to zrobić? co przeciąć?
Najpewniej masz dodatkowe odcięcie zapłonu tu pompy paliwa. Szukaj alarmu itp.
masz odcięcie zapłonu?
te dwa u góry czarne to odcięcie zapłonu
A czy ten motocykl ma obrotomierz elektroniczny(cyfrowy, analogowy)? Jeśli tak to można wykorzystać sygnał z obrotomierza i gdy obroty osiągną określoną wartość zbudowany układ musi wysterować przekaźnik i zapłon wyłączony.
zrobić odciąć zapłon odciąć odciąć zapłon odciąć zapłon przycisk
rezystor hamowania falownika amplituner pioneer kolumna kontrolki mrugaj volvo
whirlpool bitron solid security
Renault Clio 2 - problem z otwieraniem po zamknięciu pilotem Jak wyłączyć zieloną kropkę nagrywania na dekoderze?