Nie prościej kupić nowy sterownik centralnego zamka?Zrobisz jedno za chwilę wysiądzie następne. Dodano po 2 Chyba zdecyduję się na odcięcie sygnalizacji świetlnej, tylko nie wiem które kable odłączyć ? Sprawdz kontrolką jak zamkniesz samochód na których mruga wydaj mi się,że to będzie niebieski przewód.Chociaż powinien być brązowy.
Jeśli nie ma centralnego zamka to niekoniecznie polecam alarm- bo bedzie to ciągle wyć. Wtedy ludziska najpierw otwierają z klucza no i wyje , a potem wyłączają alarm . Jeśli alarm, to proponuję założyc od razu zamek centralny. Alarmy są przeróżne, sam montuje mało znane, ale niezawodne, a są znane i takie sobie co do funkcjonalności. Pożądny warsztat...
pod który styk to podpiąć? [85]
można zrobić dużo a żeby wiedzieć co i jak wystarczy użyć tego http://www.elektroda.pl/rtvforum/search.... bo na ten temat już trochę napisano na tym forum
Witam ponownie! Przepraszam za długą przerwę. nie mogłem pojechać na działkę wcześniej. Zrobiłem próbę wtrysków. Diody migają na wszystkich cylindrach w takt obrotów wału. Po ośmiu sekundach następuje odcięcie zasilania przez przekaźnik . Przekaźnik odcina też zasilanie pompy paliwa i dwa inne obwody. To potwierdza działanie immo. Iskra jest cały czas...
Kolega źle pisze, że odcięcie krańcówek cokolwiek pomoże ponieważ niezależnie od stanu w jakich są drzwi (nawet gdy sygnał z drzwi sugeruje że są otwarte) sterownik nie ignoruje próby otwarcia czyli wystawia sterowanie na silnik w zamku. (inaczej jest przy drzwiach zamkniętych). Po prostu zawiesił się silnik w zamku i na jednym przypadku nie należy...
Witam, FABIA 2 z 2008r 1,4 BXW kombi, stała pół roku, akumulator rozładowany na zero, naładowałem i kręci jak szalony, ale nie zapala. Benzyna jest, pompa pracuje, zdjąłem przewód zasilający i paliwo leci. Nie miałem narzędzi i nie sprawdziłem czy daje iskrę, prawdę mówiąc to nie wiem nawet jakie tam jest rozwiązanie i muszę to sprawdzić jak sprawdzić...
najbardziej chytre jest odciąć mase ,kiedyś się naszukałem takiego odcięcia
Nie wykrywa żadnego odcięcia pompy,mozliwe że wykrywa odcięcie przekaźnika pompy.
Witam, mam problem ze skodą fabia 2001 hatchback mianowicie nie mogę jej odpalić. Problem polega na tym, że wszystko(elektroniczne) działa oprócz świateł awaryjnych oraz zapłonu. Po przekręceniu kluczyka pojawiają się ikony po czym zostaje tylko EPC i podczas próby odpalenia nic się nie dzieje. Dodam, że alarm sam się aktywuje.(jest fabryczny). Podejrzewam...
Jak nie zależy Ci na efekcie stopniowego ściemniania, to może wystarczy Ci przekaźnik. Cewkę podpinasz do złącza żarówki, a do zestyków doprowadzasz zasilanie (może być po zapłonie) oraz podłączasz swoje LEDy. Gdy napięcie na cewce spadnie poniżej wartości granicznej, nastąpi odcięcie napięcia od taśmy LED przez co przestanie świecić. To moim zdaniem...
odcięcie plusa po zapłonie jest według mnie średnio skuteczne-powód czarna deska(mało ambitne odcięcie)każdy zorientowany będzie wiedział ,że to plus po stacyjce i na pewno da sobie rady,inny temat to sprawa jak nie ma czego odciąć-bo diesel bądź ryzyko błędów i check engine. No cóż to taki kompromis-jak masz Auto datę to sprawdź coś na bezpiecznikach,tam...
póki co na razie będę jeszcze nim jeździł Raczej marne na to szanse.Sprzedać póki trzyma się jeszcze kupy. Zaczniesz nim jeździć będzie dalej to samo, to jest studnia bez dna. Zaraz poleci sprzęgło, choć podejrzewam że było już raz robione to jednak w autach tej klasy sprzęgło wytrzymuje ok .150 tyś , poza tym tyle wytrzymuje ory. a drugie już raczej...
Witam, muszę wymienić tylną lewą szybkę, ten trójkąt w fabii 1.(zbita) Drzwi mają szybę podnoszoną na korbkę. Szukam jakiegoś poradnika albo kilku wskazówek zanim się za to zabiorę żeby w miarę sprawnie to poszło.
W mojej fabii 1.2 HTP 6V musiałem wymienić silnik AWY ponieważ poprzedni brał bardzo dużo oleju. podczas wymiany mechanik stwierdził, że mam uszkodzony katalizator (zapewne przez spalanie oleju) jest pokruszony w środku. Mechanik mówił, ze można usunąć pokruszone z wnętrza pokruszone kawałki katalizatora i tak jeździć bo nowy katalizator jest strasznie...
W mojej trzycylindrowej fabii 1.2 HTP 6v 2004 r cieknie olej z uszczelniacza koła pasowego od strony rozrządu. Czy ten uszczelniacz da się wymienić po zdjęciu koła pasowego ? Czy trzeba zdejmować pokrywę łańcucha rozrządu ?
WITAM na wstępie przepraszam za "lamerskie" pytanie ale tak to już jest a wiem, żem kto pyta nie błądzi. chciałbym się dowiedzieć jak zdjąć plastikową obudowę (przykrywę a logo) z silnika samochodu fabia. Czy są tam jakieś ukryte zatrzaski lub inne kruczki. Nie chciałbym czegoś urwać lub złamać. pozdrawiam
proszę o informacje na temat ustawienia rozrządu przy skodzie fabia (jak w temacie). Silnik 40 KM. Mile widziany schemacik :)
Odpada mi materiał od podsufitki w Skodzie Fabi z 2002r. Proszę o informację jak dostać się do podsufitki właśnie w Skodzie Fabia, które listwy jak i w jakiej kolejności zdemontować. Widziałem parę filmików jednak z innych marek, a że nie mam doświadczenia więc wolę się dopytać zanim coś połamię.
Witam Czy jest jakiś sposób aby zdiagnozować poduszki przednich amortyzatorów bez ich demontażu ?
Panowie, nie mogę zdemontować napinacza paska wielorowkowego w Fabi ,silnik 1,4 czeski z klimą . To ten na długim ramieniu. Odkręciłem 2 śruby od bloku , ale nijak nie chce zejść . Ta duża czarna puszka ma zejść ? Uderzyć w to jakoś?
Wycieraczka w Skodzie Fabii 2 z 2008 roku działa kiedy chce .Uderzenie klapą czasami pomaga .Zdjąłem z klapy osłonę na spinki .Pod nią jest 2 osłona na 2 wkręty i nie umiem ją zdjąć aby dojść di śilniczka .A nie chcę nic połamać .Wkręty wykręcone ale od szyby coś ją trzyma .Jak sobie z tym poradzić .Piszę o tylnej wycieraczce.
Witam Zabrałem się dzisiaj za wymianę łańcuszka rozrządu w Fabii I 1.4MPi i podczas odkręcania śruby na kole wałka rozrządu przekręciłem gniazdo torx w śrubie (ona jest chyba wkręcana z klejem Loctite na gwincie). Niestety jest za mało miejsca żeby wbić większy bit czy kombinować z jakimś rozkręcaniem (5cm od śruby do podłużnicy, ledwo klucz tam zmieściłem)....
Witam. Proszę bardziej doświadczonych o poradę. Dokonałem w swojej Fabii I wymiany łożysk kół przednich. Wyciągnąłem zwrotnice, wyprasowałem stare łożyska, oczyściłem, wprasowałem nowe. Po złożeniu wszystkiego ze zdumieniem stwierdziłem że zbieżność kół się rozjechała i to dość widocznie. Jako że nie spotkałem się wcześniej z utratą zbieżności po wymianie...
Panowie mam taki problem, otóż nie zamykają mi się drzwi prawe przednie, jest centralny, krańcówka jest ok bo lampka po otwarciu się zapala, z klucza oczywiście mogę zamknąć, więc zakupiłem używany zamek i o samo, jak wyciągam to złącze 8 pin i wpinam go w zamek, nie przykręcony, jest to samo zero reakcji? Możliwe, że drugi zamek też jest uwalony? Mało...
Witam W mojej fabii muszę wymienić osłonę przegubu zewnętrznego. Wiem, że muszę rozpiąć sworzeń wahacza, mam w tym wprawę przy wymianie tulei. Mam inny pytanie czy przegub z piasty łożyska trzeba wyprasować jakimś przyrządem, czy po prostu wyjdzie bez problemu.oraz czy do wymiany osłony przegubu muszę wyciągać cała półoś ???
Witam Mam pytanie ,macie jakiś sprawdzony sposób na odklejenie tej osłony w silniku skoda Fabia 2 2010 1,2 6 v ,wszystkie śrubki odkręcone , a osłona się nie chce odkleić masakra ?..pomocy
Witajcie. Mam taki problem, odkręciłem za dużo obrotów śrubkę wkładki Fabii 1 i coś spadło na dół drzwi. Miałem to na śrubokręcie, ale już było odkręcone. Czy ktoś miał podobną sytuację i co zrobił? Bo myślałem, aby nawiercić obok dziurkę, nagwintować i wkręcić nową śrubkę, bo zdjąć tapicerkę i stelaż z szybą to jest dużo roboty. Pozdrawiam.
Witam, chcę założyć nowy zamek jednak nie mam jak założyć linki od klamki zewnętrznej bo za Chiny nie mogę wyjąć tego cholerstwa na zdjęciu, proszę o pomoc jak to zdemontować? https://obrazki.elektroda.pl/6839782600_...
Potrzebuję wyjąć przednie fotele Fabia 1. Czy muszę odpinać akumulator?
Witam Zauważyłem że podczas większych opadów woda przedostaje mi się do wnętrza samochodu przez tylne prawe drzwi. Chciałem zdemontować tapicerkę i pozbyć się problemu, jednak mam kolejny problem z demontażem tapicerki, a mianowicie dostaniem się do śrub przy podłokietniku. Jak zdemontować plastikową zaślepkę? Próbowałem podważać z różnych stron, ale...
Witam. Mam problem z wymianą świec w Fabii 3 z silnikiem 1.0 60KM. Nie mogę wyciągnąć nasadki świecy zapłonowej, oznaczonej na rysunku 2. Jak to zdemontować? Używałem sporej siły ale gumowa nasadka tylko się rozciąga, nie chce też jej uszkodzić. Istnieje jakieś sposób, narzędzie aby zdemontować tą część bez uszkodzenia? http://obrazki.elektroda.pl/2752238800_1...
Witam, auto mam od niedawna. Dzis wyjmowalem dywaniki gumowe i bylem w szoku kiedy zobaczyłem pod nimi wodę. Niestety woda jest zarowno z przodu jak i z tylu. Dotyczy to lewej strony auta. Ktos miał już taki problem?
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
Chodzi o to, żeby zabezpieczenie "emulowało" niewciśnięte sprzęgło. Fabia to nie prom kosmiczny, można po prostu ciachnąć sygnał rozrusznika i bez doktoratu.
Odetnij gaz i wyzeruj korekty. Wtedy dopiero zobacz jak pracuje na benzynie.
Jest tam taki dość gruby! przy blokadzie są cieńsze. jaki tam płynie prąd?,bo w blokadzie jest przek. 15 A. Mam trochę cykorka czy wytrzyma. Jakie jest wasze zdanie na ten temat?
Fabrycznie tam po drodze kostka stacyjki - rozrusznik nic nie ma . Chyba że rozrusznik odcina dokładany alarm . Poradę w takim przypadku miałeś wyżej Auto ma też zamontowany auto-alarm Co do tej pory odcinał alarm ? Znajdź centralkę i przywróć rozcięte obwody "odcięcia" do stanu fabrycznego.
Zależy w jaki sposób odciąłeś.
Nic nie znajdziesz trzeba odciąć starą końcówkę założyć nową wyczyścić połączenie na bezpieczniku i dobrze skręcić ten typ tak ma.P
coś mi kradnie prąd ( 0,14A ) mówią koledzy że może moduł od alarmu Odetnij zasilanie, ale tak żeby wiedzieć jak podłączyć , gdy auto nie zechce odpalić. Może piszę bzdury, ale bezpieczne. :D
Po mojemu to tylko bym się skupił na zasilaniu paliwem. A sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Rano po przekręceniu zapłonu słychać pompę paliwa? Ma jakąś blokadę (alarm,odcięcie zasilania...)?
Panowie sprawdziłem pobory prądu na poszczególnych obwodach i jest duży teraz ok 34mA na obwodzie Centralki Alarmowej. po wyjęciu bezpiecznika nie działają kierunkowskazy, nie wiem jak z odpaleniem bo pewnie zapłon też jest odcięty.....
No właśnie, odkręciłem śruby i tam są jeszcze nity, trzeba je odciąć czy jak ?
Ja zamiast regulacji proponuje odcięcie Faktycznie najszybszy i najpewniejszy sposób w przypadku Fabii, gdzie przy dokładanym zamku prawidłowa regulacja jest dość problematyczna.
Witam, Trzeba odnaleźć skrzynkę alarmu. Może być w okolicy kierownicy, nad pedałami. Do niej będzie podłączony przewód z przyciskiem serwisowym. Jeżeli występuje w tym modelu, mógł ktoś odciąć go. Dlatego są potrzebne zdjęcia. Pozdrawiam
Wskazówka Nie trzeba wyjmować wszystkich kabli ze skrzynki bezpieczników, wystarczy wyjąć 6 kabli u góry. I wszystkie duże bezpieczniki. Odetnij 2 cm taśmy na plątaninie kabli. Zapewni to miejsce na wyjęcie karty od dołu. Czy wszyscy, którzy mają ten sam problem, mają model 2019?
Nie da rady odciąć jakiegos kabla czy niewiem jakos na skróty No przykro mi ale tak to nie działa. Z drugiej strony co było by to za zabezpieczenie. Pozdr.
Orientuje się ktoś czy mógłbym wykorzystać kable z tej kostki aby nie przepuszczać nowych? moduł auto alarmu stopił się i w celu uniknięcia dalszych problemów jakiś elektryk poprzedniego właściciela wywalił go odcinając kable Jeżeli jesteś 100% pewny, że odcięte kable są sprawne, nie uległy uszkodzeniu po "stopieniu" centralki - to używaj ich dalej....
Problem prawdopodobnie rozwiązany winny był alarm, odciąłem go połączyłem przewód tak jak powinien być fabrycznie i mam już zrobione 200km w krótkich trasach i chodzi.
Witam, co możecie powiedzieć o takich głośnikach naszego rodzimego producenta TONSIL chce je założyć na tył do Fabia radio PIONNER DEH-P3600MP z funkcja FIE (odcięcie pasam niskiej częstotliowście dla przednich głośników i przesłanie jej na tył).
Syrena zazwyczaj jest pod maską, nie powinno być problemu z jej zlokalizowaniem. Centralka może być wszędzie, nie ma uniwersalnego miejsca jak na radio samochodowe po to żeby ewentualny złodziej miał problem z jej zlokalizowaniem. To zależy od fantazji elektryka co go montował. Może po kablach od syreny dojdziesz gdzie jest centralka? Odłączyć alarm...
Po wyjęciu pendrive również nie działa i jak napisałem nawet po odcięciu zasilania (zawsze po odcięciu się wyłączało) wyświetlacz i przyciski nadal się świecą nie reaguje na nic
Jesli dziala tylko na 4 tym biegu to przepalony jest bezpiecznik termiczny na opornicy. koszt naprawy tego okolo 1zl. trzeba odciac uszkodzony( jest zgrzewany) i wlutowac w to miejsce nowy nowy. Powodzenia
Jest alarm, ale działa poprawnie i jest rozbrojony tzn. w trybie serwisowym. Na czas poszukiwania usterki połącz kawałkiem przewodu piny alarmu odpowiedzialne za odcięcie. Będziesz miał 100% pewności, że to nie uszkodzony alarm unieruchamia pojazd.
Zgadza się ten silnik ma pompowtryskiwacze. Więc co odciąć, aby nie wykazało błędów przy przeglądzie.
Witam. Mam problem z autem SKODA FABIA 1.9 TDI 100 a mianowicie odcina ona turbinę przy średnio 110 km/h, gdy zgasi się silnik i uruchomi ponownie już wszystko jest ok i można jechać ile się chce. Turbo było czyszczone plus nowe uszczelniacze, nowa przepływka, nowy egr, zawór ciśnienia turbiny wymieniony i dalej bez zmian. Nie wiem co jest grane, może...
Znalazłem instrukcję jak zaprogramować pilota, jednak warunkiem wymaganym do tego jest rozbrojenie alarmu. W związku z tym mam pytanie jak rozbroić alarm bez pilota, po odcięciu na chwilę nap. zasilania alarm znowu się uzbraja, więc nie da się doprogramować pilota, poradzi ktoś jak to zrobić?
Montowalem w takiej fabii alarm i dalem przekaznik 40A, zachowuje sie bez problemu, prad max ktory zmierzylem to 24A przy zimnym silniku, 29A przy cieplym silniku.
Trochę mnie nie było ale wracam do tematu. Oto co zrobiłem: -żarówką 21W sprawdziłem masy i zasilania ECU wszystko ok -odciąłem alarm. Był wpięty w CAN. Nic sie nie zmieniło komunikacji dalej brak Niestety nie mam oscyloskopu żeby sprawdzic co sie faktycznie dzieje na magistrali.
Witam wszystkich. Mam nietypowy problem. Mianowicie mam samochód Skoda Fabia 1 hatchback 2001 r. w którym mam niefabryczne radio. Zawsze odbierało dobrze tylko jedną stację, ale po podłączeniu separatora antenowego miałem pełny sygnał na wszystkich stacjach. Od paru dni niestety znowu powrócił sygnał tylko jednego i po wymianie separatora ciągle to...
Miałem taki przypadek.Switch w drzwiach kierowcy.Zdemontuj tapicerkę odetnij przewody,bądź przewód sterujący(byle nie masę)i zobacz czy pomoże.U mnie pomogło a zamykał też od trzaskania drzwiami.
Samochód ma przejechane 62 tyś kilometrów.i tak bieg 4 to jest prędkość w granicach 80-90km/h obroty 3 -3.1 tyś/min i zaczyna się problem po włączeniu 5 biegu obroty spadną do 2.2 tyś/min jest ok i znów po przekroczeniu 3-3.1 tyś/min i prędkości w granicach 100-110 zaczyna się to samo ,czyli dławienie i jakby naraz odcięło paliwo auto zwalnia.Są momenty...
Prawdopodobnie tak jak napisałeś musisz na nowo synchronizować piloty z alarmem a w jaki sposób to zrobić musisz poszukać na necie instrukcji do swojego alarmu najlepiej spisz dane z centraliki alarmu i później google. tylko jedna kwestia nie daje mi spokoju jeszcze nie spotkałem się z tym żeby poprzez odłączenie aku centralka się zresetowała i nie...
Rozczyść oczko oryginalne, doprasuj i zalutuj, tak jak andrzej20001 radzi. Dużą kolbową lutownicą, ew małym palnikiem. Jak odetniesz za dużo to będzie jajo jak ci kabla zabraknie, bywają krótkie. Ew rozgiąć oryginalne oczko i zdjąć, a w jego miejsce wstawić nowe.
Witam, borykam sie z samochodem marki Skoda Fabia 1, silnik 1.2 BMD Wypadanie zapłonu na zimnym silniku (jakies pierwsze 10min pracy silnika po odpaleniu), za kazdym razem 1 cylinder. Cewki zamieniane Wtryski zamieniane Świece zamieniane Kompresja po 10.5 bar Rozrzad na blokadach Ciśnienie paliwa 3.5 bar Czyszczenie i adaptacja przepustnicy Wykręciłem...
Ciśnienie sprężania w tym aucie jaki podają to 11-15bar. Ja "odciąłbym" paliwo i ponowił test... Ciekawe jest to, że przy próbie olejowej 1 i 2 cylinder nie zmienia wartości w pomiarach - dziwne - za to 3 ma za wysokie... Sprawdziłbym również wtryski.
nie robiłem,ale przy montażu kogutów coś tam podpatrzyłem i moduł z krańcówkami jest za lewarkiem,na prawo od pedału gazu,prawdopodobnie układ krańcówek jak w fabii,trzeba po dwie diody,kierunki standart czarno-zielony i czarno-biały,tniesz czarnego po stacyjce i zamek prawdopodobnie też chodzi tak jak w polo i fabii z masa i masa z parametrem 180ohm.To...
Żadna chemia nie zwalczy rdzy. Można tylko jak najskuteczniej odciąć dostęp powietrza do ogniska korozji. Są jeszcze środki [na bazie kwasu] które po zastosowaniu na wyczyszczone miejsce spłukuje się wodą , i po tym aplikuje odpowiednie podkłady , ale ja jeszcze tego nie stosowałem. Musisz pytać o to w mieszalni.
no to tylko seo perfect can,bez doktoratu i masz gotową opisówkę przy alarmie,możesz też zrobić na zwykłej bezpilotówce,a auto jak każde inne,żadnych cudów,tyle,że główny moduł podobny do tego jak w nowych polo,seatach i fabii jest za lewarkiem zmiany biegów na prawo od pedału gazu i tam robisz większość połaczeń,odciąć możesz bez ryzyka czarnego plusa...
fabia odcięcie skoda fabia odcięcie mercedes odcięcie
przewody cisnienia powietrza suszarka zatrzymanie suszenia zasilać syrena alarmowy
bateria parkside styki drukarka pasty
Mikrofalówka Panasonic zwarcie przy uruchomieniu Kodowanie foteli w Renault Arkana - możliwości i wymagania