Nie prościej kupić nowy sterownik centralnego zamka?Zrobisz jedno za chwilę wysiądzie następne. Dodano po 2 Chyba zdecyduję się na odcięcie sygnalizacji świetlnej, tylko nie wiem które kable odłączyć ? Sprawdz kontrolką jak zamkniesz samochód na których mruga wydaj mi się,że to będzie niebieski przewód.Chociaż powinien być brązowy.
Jeśli nie ma centralnego zamka to niekoniecznie polecam alarm- bo bedzie to ciągle wyć. Wtedy ludziska najpierw otwierają z klucza no i wyje , a potem wyłączają alarm . Jeśli alarm, to proponuję założyc od razu zamek centralny. Alarmy są przeróżne, sam montuje mało znane, ale niezawodne, a są znane i takie sobie co do funkcjonalności. Pożądny warsztat...
pod który styk to podpiąć? [85]
można zrobić dużo a żeby wiedzieć co i jak wystarczy użyć tego http://www.elektroda.pl/rtvforum/search.... bo na ten temat już trochę napisano na tym forum
Witam ponownie! Przepraszam za długą przerwę. nie mogłem pojechać na działkę wcześniej. Zrobiłem próbę wtrysków. Diody migają na wszystkich cylindrach w takt obrotów wału. Po ośmiu sekundach następuje odcięcie zasilania przez przekaźnik . Przekaźnik odcina też zasilanie pompy paliwa i dwa inne obwody. To potwierdza działanie immo. Iskra jest cały czas...
Kolega źle pisze, że odcięcie krańcówek cokolwiek pomoże ponieważ niezależnie od stanu w jakich są drzwi (nawet gdy sygnał z drzwi sugeruje że są otwarte) sterownik nie ignoruje próby otwarcia czyli wystawia sterowanie na silnik w zamku. (inaczej jest przy drzwiach zamkniętych). Po prostu zawiesił się silnik w zamku i na jednym przypadku nie należy...
Witam, FABIA 2 z 2008r 1,4 BXW kombi, stała pół roku, akumulator rozładowany na zero, naładowałem i kręci jak szalony, ale nie zapala. Benzyna jest, pompa pracuje, zdjąłem przewód zasilający i paliwo leci. Nie miałem narzędzi i nie sprawdziłem czy daje iskrę, prawdę mówiąc to nie wiem nawet jakie tam jest rozwiązanie i muszę to sprawdzić jak sprawdzić...
Nie wykrywa żadnego odcięcia pompy,mozliwe że wykrywa odcięcie przekaźnika pompy.
Witam, mam problem ze skodą fabia 2001 hatchback mianowicie nie mogę jej odpalić. Problem polega na tym, że wszystko(elektroniczne) działa oprócz świateł awaryjnych oraz zapłonu. Po przekręceniu kluczyka pojawiają się ikony po czym zostaje tylko EPC i podczas próby odpalenia nic się nie dzieje. Dodam, że alarm sam się aktywuje.(jest fabryczny). Podejrzewam...
Jak nie zależy Ci na efekcie stopniowego ściemniania, to może wystarczy Ci przekaźnik. Cewkę podpinasz do złącza żarówki, a do zestyków doprowadzasz zasilanie (może być po zapłonie) oraz podłączasz swoje LEDy. Gdy napięcie na cewce spadnie poniżej wartości granicznej, nastąpi odcięcie napięcia od taśmy LED przez co przestanie świecić. To moim zdaniem...
odcięcie plusa po zapłonie jest według mnie średnio skuteczne-powód czarna deska(mało ambitne odcięcie)każdy zorientowany będzie wiedział ,że to plus po stacyjce i na pewno da sobie rady,inny temat to sprawa jak nie ma czego odciąć-bo diesel bądź ryzyko błędów i check engine. No cóż to taki kompromis-jak masz Auto datę to sprawdź coś na bezpiecznikach,tam...
póki co na razie będę jeszcze nim jeździł Raczej marne na to szanse.Sprzedać póki trzyma się jeszcze kupy. Zaczniesz nim jeździć będzie dalej to samo, to jest studnia bez dna. Zaraz poleci sprzęgło, choć podejrzewam że było już raz robione to jednak w autach tej klasy sprzęgło wytrzymuje ok .150 tyś , poza tym tyle wytrzymuje ory. a drugie już raczej...
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
Witajcie. Mam taki problem, odkręciłem za dużo obrotów śrubkę wkładki Fabii 1 i coś spadło na dół drzwi. Miałem to na śrubokręcie, ale już było odkręcone. Czy ktoś miał podobną sytuację i co zrobił? Bo myślałem, aby nawiercić obok dziurkę, nagwintować i wkręcić nową śrubkę, bo zdjąć tapicerkę i stelaż z szybą to jest dużo roboty. Pozdrawiam.
Witam, muszę wymienić tylną lewą szybkę, ten trójkąt w fabii 1.(zbita) Drzwi mają szybę podnoszoną na korbkę. Szukam jakiegoś poradnika albo kilku wskazówek zanim się za to zabiorę żeby w miarę sprawnie to poszło.
[youtube]https://youtu.be/xIS8TW4zZM0[/y... Orientuje sie ktos co to moze byc? Dzieje sie tylko na zimnym. Jedno albo dwa pierwsze pusczenia sprzegla. Jak przeszly mrozy to juz w ogole ustalo. Filmik z zeszlej zimy ale teraz zrobilo sie chlodniej i znow skrzypnelo. Od razu mowie ze nie pedal.
najbardziej chytre jest odciąć mase ,kiedyś się naszukałem takiego odcięcia
Chodzi o to, żeby zabezpieczenie "emulowało" niewciśnięte sprzęgło. Fabia to nie prom kosmiczny, można po prostu ciachnąć sygnał rozrusznika i bez doktoratu.
Odetnij gaz i wyzeruj korekty. Wtedy dopiero zobacz jak pracuje na benzynie.
Nic nie znajdziesz trzeba odciąć starą końcówkę założyć nową wyczyścić połączenie na bezpieczniku i dobrze skręcić ten typ tak ma.P
Fabrycznie tam po drodze kostka stacyjki - rozrusznik nic nie ma . Chyba że rozrusznik odcina dokładany alarm . Poradę w takim przypadku miałeś wyżej Auto ma też zamontowany auto-alarm Co do tej pory odcinał alarm ? Znajdź centralkę i przywróć rozcięte obwody "odcięcia" do stanu fabrycznego.
coś mi kradnie prąd ( 0,14A ) mówią koledzy że może moduł od alarmu Odetnij zasilanie, ale tak żeby wiedzieć jak podłączyć , gdy auto nie zechce odpalić. Może piszę bzdury, ale bezpieczne. :D
Jest tam taki dość gruby! przy blokadzie są cieńsze. jaki tam płynie prąd?,bo w blokadzie jest przek. 15 A. Mam trochę cykorka czy wytrzyma. Jakie jest wasze zdanie na ten temat?
Zależy w jaki sposób odciąłeś.
Po mojemu to tylko bym się skupił na zasilaniu paliwem. A sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Rano po przekręceniu zapłonu słychać pompę paliwa? Ma jakąś blokadę (alarm,odcięcie zasilania...)?
No właśnie, odkręciłem śruby i tam są jeszcze nity, trzeba je odciąć czy jak ?
Ja zamiast regulacji proponuje odcięcie Faktycznie najszybszy i najpewniejszy sposób w przypadku Fabii, gdzie przy dokładanym zamku prawidłowa regulacja jest dość problematyczna.
Witam, Trzeba odnaleźć skrzynkę alarmu. Może być w okolicy kierownicy, nad pedałami. Do niej będzie podłączony przewód z przyciskiem serwisowym. Jeżeli występuje w tym modelu, mógł ktoś odciąć go. Dlatego są potrzebne zdjęcia. Pozdrawiam
Panowie sprawdziłem pobory prądu na poszczególnych obwodach i jest duży teraz ok 34mA na obwodzie Centralki Alarmowej. po wyjęciu bezpiecznika nie działają kierunkowskazy, nie wiem jak z odpaleniem bo pewnie zapłon też jest odcięty.....
Wskazówka Nie trzeba wyjmować wszystkich kabli ze skrzynki bezpieczników, wystarczy wyjąć 6 kabli u góry. I wszystkie duże bezpieczniki. Odetnij 2 cm taśmy na plątaninie kabli. Zapewni to miejsce na wyjęcie karty od dołu. Czy wszyscy, którzy mają ten sam problem, mają model 2019?
Orientuje się ktoś czy mógłbym wykorzystać kable z tej kostki aby nie przepuszczać nowych? moduł auto alarmu stopił się i w celu uniknięcia dalszych problemów jakiś elektryk poprzedniego właściciela wywalił go odcinając kable Jeżeli jesteś 100% pewny, że odcięte kable są sprawne, nie uległy uszkodzeniu po "stopieniu" centralki - to używaj ich dalej....
Witam, co możecie powiedzieć o takich głośnikach naszego rodzimego producenta TONSIL chce je założyć na tył do Fabia radio PIONNER DEH-P3600MP z funkcja FIE (odcięcie pasam niskiej częstotliowście dla przednich głośników i przesłanie jej na tył).
Problem prawdopodobnie rozwiązany winny był alarm, odciąłem go połączyłem przewód tak jak powinien być fabrycznie i mam już zrobione 200km w krótkich trasach i chodzi.
Syrena zazwyczaj jest pod maską, nie powinno być problemu z jej zlokalizowaniem. Centralka może być wszędzie, nie ma uniwersalnego miejsca jak na radio samochodowe po to żeby ewentualny złodziej miał problem z jej zlokalizowaniem. To zależy od fantazji elektryka co go montował. Może po kablach od syreny dojdziesz gdzie jest centralka? Odłączyć alarm...
Po wyjęciu pendrive również nie działa i jak napisałem nawet po odcięciu zasilania (zawsze po odcięciu się wyłączało) wyświetlacz i przyciski nadal się świecą nie reaguje na nic
Nie da rady odciąć jakiegos kabla czy niewiem jakos na skróty No przykro mi ale tak to nie działa. Z drugiej strony co było by to za zabezpieczenie. Pozdr.
Jest alarm, ale działa poprawnie i jest rozbrojony tzn. w trybie serwisowym. Na czas poszukiwania usterki połącz kawałkiem przewodu piny alarmu odpowiedzialne za odcięcie. Będziesz miał 100% pewności, że to nie uszkodzony alarm unieruchamia pojazd.
Jesli dziala tylko na 4 tym biegu to przepalony jest bezpiecznik termiczny na opornicy. koszt naprawy tego okolo 1zl. trzeba odciac uszkodzony( jest zgrzewany) i wlutowac w to miejsce nowy nowy. Powodzenia
Zgadza się ten silnik ma pompowtryskiwacze. Więc co odciąć, aby nie wykazało błędów przy przeglądzie.
Witam. Mam problem z autem SKODA FABIA 1.9 TDI 100 a mianowicie odcina ona turbinę przy średnio 110 km/h, gdy zgasi się silnik i uruchomi ponownie już wszystko jest ok i można jechać ile się chce. Turbo było czyszczone plus nowe uszczelniacze, nowa przepływka, nowy egr, zawór ciśnienia turbiny wymieniony i dalej bez zmian. Nie wiem co jest grane, może...
Znalazłem instrukcję jak zaprogramować pilota, jednak warunkiem wymaganym do tego jest rozbrojenie alarmu. W związku z tym mam pytanie jak rozbroić alarm bez pilota, po odcięciu na chwilę nap. zasilania alarm znowu się uzbraja, więc nie da się doprogramować pilota, poradzi ktoś jak to zrobić?
Montowalem w takiej fabii alarm i dalem przekaznik 40A, zachowuje sie bez problemu, prad max ktory zmierzylem to 24A przy zimnym silniku, 29A przy cieplym silniku.
Trochę mnie nie było ale wracam do tematu. Oto co zrobiłem: -żarówką 21W sprawdziłem masy i zasilania ECU wszystko ok -odciąłem alarm. Był wpięty w CAN. Nic sie nie zmieniło komunikacji dalej brak Niestety nie mam oscyloskopu żeby sprawdzic co sie faktycznie dzieje na magistrali.
Witam wszystkich. Mam nietypowy problem. Mianowicie mam samochód Skoda Fabia 1 hatchback 2001 r. w którym mam niefabryczne radio. Zawsze odbierało dobrze tylko jedną stację, ale po podłączeniu separatora antenowego miałem pełny sygnał na wszystkich stacjach. Od paru dni niestety znowu powrócił sygnał tylko jednego i po wymianie separatora ciągle to...
Miałem taki przypadek.Switch w drzwiach kierowcy.Zdemontuj tapicerkę odetnij przewody,bądź przewód sterujący(byle nie masę)i zobacz czy pomoże.U mnie pomogło a zamykał też od trzaskania drzwiami.
Samochód ma przejechane 62 tyś kilometrów.i tak bieg 4 to jest prędkość w granicach 80-90km/h obroty 3 -3.1 tyś/min i zaczyna się problem po włączeniu 5 biegu obroty spadną do 2.2 tyś/min jest ok i znów po przekroczeniu 3-3.1 tyś/min i prędkości w granicach 100-110 zaczyna się to samo ,czyli dławienie i jakby naraz odcięło paliwo auto zwalnia.Są momenty...
Rozczyść oczko oryginalne, doprasuj i zalutuj, tak jak andrzej20001 radzi. Dużą kolbową lutownicą, ew małym palnikiem. Jak odetniesz za dużo to będzie jajo jak ci kabla zabraknie, bywają krótkie. Ew rozgiąć oryginalne oczko i zdjąć, a w jego miejsce wstawić nowe.
Prawdopodobnie tak jak napisałeś musisz na nowo synchronizować piloty z alarmem a w jaki sposób to zrobić musisz poszukać na necie instrukcji do swojego alarmu najlepiej spisz dane z centraliki alarmu i później google. tylko jedna kwestia nie daje mi spokoju jeszcze nie spotkałem się z tym żeby poprzez odłączenie aku centralka się zresetowała i nie...
Podpowiem co myślę czy wykańcza się napinacz łańcucha? Dodano po 53 Paliwo przy teście odcięte. Dodano po 1 Świece 1,2 brunatne, 3 siwa.
nie robiłem,ale przy montażu kogutów coś tam podpatrzyłem i moduł z krańcówkami jest za lewarkiem,na prawo od pedału gazu,prawdopodobnie układ krańcówek jak w fabii,trzeba po dwie diody,kierunki standart czarno-zielony i czarno-biały,tniesz czarnego po stacyjce i zamek prawdopodobnie też chodzi tak jak w polo i fabii z masa i masa z parametrem 180ohm.To...
Witam, borykam sie z samochodem marki Skoda Fabia 1, silnik 1.2 BMD Wypadanie zapłonu na zimnym silniku (jakies pierwsze 10min pracy silnika po odpaleniu), za kazdym razem 1 cylinder. Cewki zamieniane Wtryski zamieniane Świece zamieniane Kompresja po 10.5 bar Rozrzad na blokadach Ciśnienie paliwa 3.5 bar Czyszczenie i adaptacja przepustnicy Wykręciłem...
no to tylko seo perfect can,bez doktoratu i masz gotową opisówkę przy alarmie,możesz też zrobić na zwykłej bezpilotówce,a auto jak każde inne,żadnych cudów,tyle,że główny moduł podobny do tego jak w nowych polo,seatach i fabii jest za lewarkiem zmiany biegów na prawo od pedału gazu i tam robisz większość połaczeń,odciąć możesz bez ryzyka czarnego plusa...
Żadna chemia nie zwalczy rdzy. Można tylko jak najskuteczniej odciąć dostęp powietrza do ogniska korozji. Są jeszcze środki [na bazie kwasu] które po zastosowaniu na wyczyszczone miejsce spłukuje się wodą , i po tym aplikuje odpowiednie podkłady , ale ja jeszcze tego nie stosowałem. Musisz pytać o to w mieszalni.
odcięcie fabia skoda fabia odcięcie mercedes odcięcie
attuator zakres praca naprawa fartuch pralki panasonic centralka
aparatura modelarska alton potencjometr
Schemat UPS40A-R6 - Gdzie znaleźć dokumentację? Czołówka - sygnał dźwiękowy słuchowiska dla dzieci z lat 60-tych