drugi przekaźnik i da rade na przycisku sterujemy tym drugim przekaźnikiem za pomocą przycisku np. zasilanie po zapłonie na styk 30 masa do przekaźnika (tego drugiego) na stałę przyciśk pomiędzy styk cewki przekaźnika a 87 tego przekaźnika i z 87 do istniejącego układu zamiast przycisku oj przepraszam opisałem załączenie plusem a u ciebie jest masą...
ok, dzieki ,sprawdzę, ale wydaje mi sie, ze je juz wyciagalem (sugerujac sie jakas strona www z podobnym problemem), i kontrolki dalej swiecily sie, z ta roznica, ze zaplon byl calkowicie odcięty.
załączm opis
alarm fabryczny w b5 nie ma odcięcia
Kolego właśnie która wtyczka i jaki pin ? Gdybyś mógł napisać byłbym wdzięczny .Dzięki pozd,
Wtyczki pod kierownicą. Prawa wtyka ma chyba żółtą pokrywkę. Gniazdo jest brązowe (52 pin). Przecinamy przewód czerwono/czarny na 14 pinie. https://obrazki.elektroda.pl/1586341400_...
Witam sprawdz złącze elektr stacyjki Pzdr
Masz jakiś dołożony, niefabryczny alarm, który uaktywnił się po odłączeniu akumulatora i odciął zapłon
Właśnie chciałbym sprawdzić czy wszystkie zasilania sterownika dochodzą ale nie mam rozpiski zasileń,chodzi mi o rozpiske pinów sterownika,wtedy będe wiedział czy jest odcięcie
kolego to ci zapali bład czujnika lepiej przetnij kabel 15 stki do sterownika napewno czarny cienki :)
który przekaźnik bym nie ruszył to vag pokazuje na czerwono masę błędów. Nowoczesne samochody odcina się w zupełnie inny sposób, to nie jest takie proste ... przy "analogowym" odcięciu. Wyciąganie przekaźników, to nie to samo co "odcięcie" sterowania przekaźnika. Samochód będzie inaczej rozpoznawał wyjęcie a odcięcie .
A jak ma być dobrze, skoro duży przekaźnik podczas ciągłej pracy - a tak zapewne jest podłączony - ma pobór prądu około 100mA i akumulator klęka. Musi być tak podłączone, żeby przekaźnik działał dopiero przy próbie rozruchu. Radziłbym najpierw pogrzebać w wyszukiwarce, poczytać, a dopiero potem bawić się w odcięcia.
O Pominięcie tego przewodu nie powoduje żadnych konsekwencji w użytkowaniu.Napięcie na przewód załącza elektronika sterownika prawdopodobnie przekażnik wewnątrz Blitza.Musisz sprawdzić po ścieżce od przewodu.Odłączenie sterownika od wiązki nie spowoduje utraty danych.
Problem rozwiązany siadł 2 pompowtrysk dokładnie cewka pompki która robiła zwarcie a komputer automatycznie odciął prąd
moduł BORDNETZ złacze G pin11
A bezpieczniki wszystkie dobre. Fabryczne immo naogół odcina wtryski i impulsy zapłonowe. Wydaje mi się, że pompy to raczej nie powinien odciąć.
szarpie na tych obrotach-100% nastawnik,a najlepiej zadzwon 692012639 z tym alarmem pomoge,odcinasz czarny ze stacyjki i auto gasnie i niema błedow
Miałem podobno przypadek w Audi 1,6 walnięty był czujknik położenia wału,komputer czytał tylko impulsy z wałka, niedało sie tez przegazowac samochodu do odcięcia.
Z auta z łatwością podzielisz na zasilania i głośnikowe. Zasilania określisz próbówką , a głośniki jak kiedyś rozróżniłem przy użyciu mp3 i kabla. Po kolei podłączałem i nasłuchiwałem który gra.
Znalazła się odcięta wiązka - po podłączeniu wszystko działa.
Nie mozna Witam. Czy można prosić o uzasadnienie tej tezy.Jakie konkretnie uboczne skutki będą konsekwencją mechanicznego odcięcia paliwa.
W jakim sensie "podrasowal"? Przykładowa mało optymistyczna wersja. Silnik zajechany tak że już bez grzania nie odpala, to handlarz odłączył czujnik temperatury żeby świece zawsze grzały, niestety to spowodowało sygnalizowanie błędu czujnika czyli miganie kontrolki, to ją odciął.
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
Zawór odcięcia paliwa na pompie, miałem ten przypadek w 1Z.
Za 25 zł kupisz gotowy układ który sam się uzbraja. Możesz też zainstalować jakiś wyłącznik którym wysterujesz przekaźnik.Na przekaźniku możesz odciąć dowolny obwód. Napisz który rocznik passata.
Zastanawiam sie jak jest zrobione Gdy montuje sie gaz i przejscie z bezyny na gaz jest przez zwiekszenie obrotów co wtedy się dzieje z pompa paliwa - tez chodzi czy jest odcięta Yahoo
Nie masz zasilania na sterowniki silnika lub sam ECU uszkodzony. Szukaj alarmów, odcięcie zapłonu lub podobnych.
przy zablokowanym odcięciu i podaniu na zapłon nie będzie żadnych kontrolek na zegarach, dopiero jak odminujesz blokade, a tak będzie tylko kręcił rozrusznikiem na pusto i oczywiście nie odpali.
Ostatnio zamontowałem autoalerm i jest w nim funkcja odcięcia zapłonu. Chciałbym to podłączyć ale nie wiem gdzie. :-( Gyby ktoś wiedział i powiedział to byłbym wdzięczny.Chidzi mi o to gdzie znajduje się ten przewód(czy przy skrzynce bezpieczników czy gdzie indziej) jaki kolor przewodu itp. Cały autoalarm i cz zamontowałem bez schematu ale jeszcze chciałbym...
to już było,np.tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... ,to zadawanie pytań bez przeszukania forum jest już żałosne,popatrz jeszcze tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic52... ; http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic48... Dodano po 15 to wszystko ktoś kiedyś napisał i nie ma potrzeby pisać tego jeszcze raz, bo ty jesteś...
Ja bym zacisnął wąż od chłodnicy dokładnieni wtedy sprawdził czy będzie trzymał. Bo poderzewam że albo termostat kiepski (nieszczelny) albo obudowa i puszcza niewelką ilość bokiem. Kiedyś nawet miałem dorobiony zawór 1.5 cala z kawalkiem węża i kroccem który wpinało się na wejście lub wyjście chlodnicy i można było ją odciąć dla testu.
przy automacie powinien wystepować przy skrzyni manualnej moze go niebyć
Dobry wieczór, Mam pytanie odnośnie odcięcia zapłonu dla samochodu Passat B8, tak aby samochód zgasł. Spędzając trochę czas na poszukiwaniach odnalazłem jedynie porządny opis odnośnie BCM dla Jetty 2012 r. Czy dla Passata B8 2019, dalej jest aktualne odcięcie zapłonu poprzez przecięcie przewodu z pinu numer 12, kość B (biała)? Z góry dziękuję za pomoc...
Ten termiczny to tylko zabezpieczenie przed osobami z nadpobudliwością, żeby się nie bawiły co chwila wszystkimi szybami naraz, wtedy zadziała i odetnie zasilanie na jakiś czas. Gniazdo takie samo jak do standardowych bezpieczników.
Miałem akurat drugie takie sprawne auto i przekładałem części żeby sprawdzić. Napisz jak wiesz coś więcej. zainteresowanie chyba jest bo na stronę jest ponad 300 wejść. Wczoraj jeździłem tym autem tak jak pisał wcześniej użytkownik Pati i o dziwo nie odcięło.
Problem rozwiązany, odcięty przekaźnik sterujący zapłonem, błędy nie wchodzą.
Nie ma kopułki.
Jest po mapie na seryjnym osprzęcie. Zawór wymieniłem zaczęło odcinać to wymieniłem turbo stare było zapieczone. Na początku było do 1bara a po jakimś czasie zaczęło się rozkręcać na 2 bary i odcięcie turbo.
nie wiem skąd wziąłeś te 40A,chyba na wygląd,a poza tym temat już był,opisywałem odcięcie sterownika.poszukaj.
A z czym się komunikowałeś? z radiem? Czemu piszesz immo, skoro no faults found ? Gdyby trzymało go immo, zapalałby na 2-3 sekundy i gasł. Masz tam jakiś alarm, odcięcie?
żle odcięty wtrysk paliwa
Panowie jak ciąć czujnik położenia wału korbowego aby nie nałapało błędów, który i czy trzeba coś wstawiac?Bo boję się to zrobić , odpowiedz moze być na priva.dzięki i pozdro
no tak ale bez rozrusznika na pych też odpali nie będzie bezpieczniej odciąć paliwo?
Tylko odcięcie przewodu "ACC" od strony auta i poprowadzenie do kostki nowego, np z zapalniczki.
ok. Dzięki za info. Mam jeszcze małe pytanie, czy określenie "zaślepić wężyki" jest równoznaczne z odcięciem/wyłączeniem/obejściem EGR?
tak, nie dopisana blokada do immo odetnie ci "prąd"
Ej Marcin co ty gadasz pompa paliwa powinna być podłączona na stałe (miałem passata 1,8 silnik ABS i 2 razy wymieniałem pompe bo papudraki gazownicy żle założyli odcięcie paliwa ).
odcinaj i bez problemu - pompa dłużej żyje, innych efektów ubocznych nigdy nie zauważyłem Masz sekwencję więc masz problem - musisz odciąć pompę z opóźnieniem
Bark zasilanie pompki paliwa ,pompka sprawdzona chodzi, bezpieczniki sprawdzone , przekaźnik zmieniony ,brak błędów w silniku, jak dam prąd pod stacyjkę to auto odpala , może ktoś wie gdzie szukać problemu ,auto niema żadnych alarmów dokładanych co mogło by odciąć , czy występuje jakieś fabryczne odcięcie paliwa?
Odchyl to lekko śrubokrętem i wyskoczy.A co do odcięcia to norbert ma racje.
przeczytaj niżej post emiloca o audi a4 i postępuj dokładnie w ten sam sposób jaki opisałem dla audi.
Ok dzieki już szukam .
Co ma alarm fox do modułu komfortu? hehe.... Szukaj przekaźnika od odcięcia zwykle pod kierownicą jest centralka alarmu z przekaźnikiem. I zmień żonę :P
Jeśli paliwo to tylko w zbiorniku. A jest możliwość.
Sterowanie klapy elektrycznej idzie bezpośrednio z modułu komfortu, osobno końce silnika zamka (kostka niebieska modułu piny 19(przewód niebieski) i 20 (zielony)) i włącznika tego silnika( kostka niebieska 2 brązowy/niebieski i 4 brązowy zielony). Jest jednak możliwość podłączenia bez modułu ( chociaż nie spotkałem się z modułem do Passata nie posiadającego...
Witam. Prostokątem obok diody oznaczono cewkę przekaźnika. Według tego schematu można odciąć tylko rozrusznik,brak mu podtrzymania. Tam gdzie jest +12v podajemy napięcie po przekręceniu stacyjki.
Jeśli posiadasz immo,.to sprawdz czy jest sprawne, bo być może odciął Ci pompę paliwa lub wtryski.
Czy odcinając dwa złącza 3-pinowe w komorze silnika na grodzi - odcinam G40 i G28 (złącze czarne i szare)? Jakie piny odciąć w tych złączach - kolory przewodów?
ok sprawdze
Proszę bardzo http://obrazki.elektroda.pl/1745326500_1... ; http://obrazki.elektroda.pl/1451972300_1... http://obrazki.elektroda.pl/4450184000_1...
A jak sie załączy ta blokada to trzeba odblokowaćpilotem czy sama sie "odblokowuje"?? Ogólnie to alarm na włączonej stacyjce nie ma prawa blokować samochodu, no chyba że jest to alarm z antynapadem ale i to jest "niezgodne z prawem". Musisz ominąc blokade i zobaczyćco wtedy sie dzieje Dodano po 26 A jak sie załączy ta blokada to trzeba odblokowaćpilotem...
Użyj opcji szukaj. Temat turbiny i jej pracy wielokrotnie omawiany na forum.
Co odciąć w Dieslu oprócz rozrusznika żeby zrealizować porwaniówkę by nie wywalił błędów?
ok Poradziłem sobie, może komuś się przyda: przewód plus idący do zaworu gaszenioweg (chyba tak się nazywa) przy pompie miał przetartą izolację i tak się układał, że było zwarcie z masą co powodowało odcięci dopływu prądu do zaworu a tym samym odcięcie dopływu paliwa.
Czujnik ciśnienia doładowania.
To nie immo. Chyba że dokladany szczur.Sprawdzaj ŻARÓWKĄ zaczynając od samej kostki stacyjki. Czarne przewody. Może jakieś odcięcie zaplonu było kiedyś (szukaj włączników dokladanych , przekaźników,puszek).
Zamykam.
A nie myślałeś o alarmie z taką właśnie funkcją? Polecam alarm Super Forteca posiada on bezobsługowy identyfikator kierowcy. Polego to na tym że kierowca musi posiadać taki nadajnik w kieszeni lub portfelu. Jeżeli ktoś cię wyrzuci z auta to nie musisz nic naciskać a auto i tak się zatrzyma. Co ciekawsze jak ktoś ukradnie ci kluczyki to też daleko nie...
witam!! nie jeste pewien co do tego ze znajdziesz taki przewod. zdaje mi sie ze jednak najlepsze rozwiazanie bedzie odciac zasilanie komputera. pozdrawiam!
Troszkę lepszym zabezpieczeniem niż odcięcie + po stcyjce jest zabieranie do domu akumulatora. hi hi
Klapa gasząca już działa :-) na zimnym silniku przed usterka też działała a jak silnik sie nagrzał to przestawała i turbo przeładowywało wszystko wróciło do normy po wymianie czujnika cisnienia doładowania i temperatury 038 906 051 C więc myślę że ten czujnik też ma wpływ na klapę gaszącą . Przerabiałem już n75 n18 wszystkie węże podcisnienia a okazało...
Czy silnik gaśnie w trakcie tych anomalii? Załóż sobie kontrolkę na zasilaniu komputera i pompy wtryskowej i sprawdź czy gasną w momencie jakzaczyna wariować. Będzie to oznaczało, że giną zasilania i tam trzeba będzie szukać. Nie masz jakiegoś niefabrycznego alarmu/odcięcia zapłonu?
osmy napisał: OKAZAŁO się ŻE MIAŁEM ODCIĘCIE ZAPŁONU TAK SPRYTNIE SCHOWANE ŻE NIEWIEDZIAŁEM O TYM BYŁ ????????? Jeżeli było odcięcie zapłonu, to w jaki sposób odpalałeś???Musiałeś w jakiś sposób załączać ten przekaźnik. Jeszcze raz okazało się, że bardzo ważny jest każdy szczegół gdy opisuje sie usterkę, nie byłoby wtedy gdybania, to odcięcie poszłoby...
Ja w swoim poldku miałem 1.6 d ale dzwon był robiony odcięty po obwodzie z passata i dospawany do skrzyni z poldka i rozrusznik miałem z passata. Koło zamachowe oryginał vw docisk też a tarcza z poldka.
Możliwe jest aby centralka od alarmu ześwirowała i odcinała pompę Jest to możliwe. Odszukaj centralkę alarmu (wbudowany przekaźnik blokady), zlikwiduj "odcięcie" i testuj samochód czy usterka znowu wystąpi. Jeżeli usterka nadal będzie się pojawiać - szukaj dalej w instalacji auta. Tylko w ten sposób rozwiążesz problem.
Ja proponował bym blokadę wpiąć w obwód pompy paliwa,która załaczana jest przekażnikiem(chyba niebieski przekażnik w okolocy bezpieczników) ale nie jestem pewien.Łatwo to sprawdzić po jego wyjęciu nie uruchomisz samochodu lub jeżeli będzie na chodzie to zgaśnie.Takie podłączenie pozwala w pełni wykożystac możliwości alarmu(antynapad i antyporwanie).
a mam jeszcze jedno pytanie chodzi o dcięcie ,blokadę itp mam 1,9tdi AWX130 km do sterownika silnkia na podszybiu wchodzi cieniutki czarny kabelek i jest na nim+12V po przekręceniu kluczyka ,można go ciąć?/ jak odłącze go to silnik gaśnie ,ale zapala sie kontrolka ESP ,i oczywiście przy następnym uruchomieniu jest ok kurde ale w tym passacie elektroniki:)...
ww passat b5 gaśnie przy wrzucaniu wstecznego,czy to czujnik wstecznego czy raczej odcięcie fabryczne zapłonu bąć raczej zwykłe błędy i wariuje elektryka?
Mam problem z turbina jak rozpedzam auto do 140 km odcina turbine i zwalnia powoli. Wymienilem dwa zawory kture pokazal komputer i przez jeden dzien bylo dobrze,ale problem powrocil nastepnego dnia.czy ktos mial podobna sytuacje??a moze powinienem wyczyscic turbine??
Objawy pojawiły się nagle czy taki kupiłeś? Silnik nie wydaje dziwnych odgłosów? Terkotanie, klepanie po odpaleniu, albo jak zaczynają się spadki mocy?
jeśli nie ubywa ci oleju może po prostu wypala wydech a brak mocy spowodowany może być sondą która prawdopodobnie została odcięta z powodu niestandardowych wskazań.
przede wszystkim należy sprawdzić przewody podciśnieniowe, przypuszczam że turbo się przywiesza i przeładowuje, najłatwiej to sprawdzić robiąc test obciążenia mała prędkość wysoki bieg i pedał w podłodze, jak turbo zostanie odcięte przy tym teście to przeładowuje. Trzeba rozebrać turbo i przeczyścić kierownicę powietrza one się przycierają
witam, bardzo proszę o pomoc. Chodzi o to że chcę zrobić jakieś odcięcie aby jakiś złodziej tak szybko sobie mojego auta nie zabrał ;) Co najlepiej odciąć aby nie nabiło się błędów w komputerze? W passacie B6, czytałem, że można odciąć pin 1 i 11 (rozrusznik i +po stacyjce) na złączu G. Można też odciąć czarny cienki kabelek na złączu G (wtedy auto...
Przecież widać jak na dłoni, że jest to uszkodzenie mechaniczne i bez naprawy się nie obędzie. Należy zdemontować poszycie drzwi, zajrzeć do środka i spróbować naprawić Kasowaniem błędów czy odcięciem klemy się tego nie załatwi.
dwa przewodu, które wychodziły z centralki jako chyba jakieś odcięcie zapłonu No właśnie - połączyłeś sam nie wiesz co...
Odcięte zasilanie-utrudnienie dla złodzieja.
czy musi być immobilizer dedykowany dla can. Nie, wystarczy jakikolwiek immobilizer. Dla wygody montażu - szczególnie jeżeli nigdy tego nie robiłeś w Passacie B7 - użyj interpretera CAN, np. SEO CAN-Dv - będzie Ci łatwiej montować i niczego nie uszkodzić w samochodzie. założyć na jakimś czujniku halla ale nie wiem czy widzi go sterownik w tym silniku...
wszystko jasne.moje niedoczytanie .dzieki
Kiedy silnik nie można wyłączyć rozłącz alarm bo prawdopodobnie zwiera obwód odcięcia zapłonu ze stałym zasilaniem.P
Najlepsze utrudnienie życia złodziejom - przeniesienie w inne miejsce gniazda diagnostycznego lub przerobienie/dorobienie przejściówki i już umarł w butach. Dalej to polecam hamulec postojowy lepszy w odcięciu i pewniejszy niż automat.
Nie odcinaj tych przewodów.Nalęży odciąc + po stacyjce dochodzacy do komputera.Podaj typ silnika,przesle schemat.Pracuje w serwisie.Mail rocaria(at)o2.pl Podaj problem
Kup autronica AL-700 pełna regulacja parametrów i przejrzysty program regulacji AFR ,sonda ,odcięcie itd.
Witam, Proszę o pomoc. Brak Iskry. Zmieniałem silnik w Passacie b3 z 2.0E na 1.8 monowtrysk. Przed wymianą obydwa silniki odpalały. Przełożyłem silnik wraz z wiązką i sterownikiem. Kostki idące do bezpieczników/przekaźników wpiąłem w te same miejsca, Cewka ok. Silnik 1.8 pochodzi z samochodu vw passat Gt, natomist 2.0 z Cl. Gt. miał autoalarm, czy może...
włączam zapłon załączają się na ok. 20 sek awaryjne kierunkowskazy, po czym nie da się uruchomić auta na gazie czy na paliwie a nie masz jakiegoś ukrytego odcięcia zapłonu? ja się kiedyś spotkałem z ukrytym włącznikiem w schowku który właściciel nieświadomy niczego przełączył i to spowodowało odcięcie zapłonu a to co opisałeś to masz aktywne jakieś...
Jak żyje nie spotkałem odcięcia przez gaziarzy, i dobrze coś wtryski musi chłodzić.
Tak jest wyjęty
Moja nie uwaga to co się robi po odpięciu klemy wypadł kabelek podłączony do odcięcia zapłonu,silnik pracuje. Temat zamykam.
Zamiast gdybać idź do auta i ustal fakty. Włącz lampy i kręć regulacją obserwując odcięcie na ścianie. Jak się nie rusza to lampa do zdjęcia i naprawy. Najlepiej oddaj obie do regeneracji napylenia odbłyśników na nowo polerka kloszy. Chyba że postrzegasz samochody jako generatory kosztów i zło konieczne wtedy tylko zestaw naprawczy z alledrogo i jakoś...
Prostota wymień lub wyczyść krańcówkę drzwi kierowcy.Jak krńcówka nie zadziała to alarm traktuje to jako przypadkowe wyłączenie i załącza odcięcie po upływie ok 30 sekund.Andrzej
Zrobili mi odcięcie komputera:) Może coś więcej ? Odcięcie [15], [30], impulsów z czujnika położenia wału sterujących komputerem, ...
passat odcięcie rozrusznika odcięcie zapłonu passat odcięcie paliwa passat
virtual floppy drive passat zapalniczka sterowanie dwoma obwodami
naprawa obudowy kolumny głośnikowej swiatlo pozycyjne punto
Kompatybilność drukarki SHARP AR-5316 z Windows 7 Instrukcja obsługi zmywarki Siemens SD6P1S