Witam. Prostokątem obok diody oznaczono cewkę przekaźnika. Według tego schematu można odciąć tylko rozrusznik,brak mu podtrzymania. Tam gdzie jest +12v podajemy napięcie po przekręceniu stacyjki.
Co odciąć w Dieslu oprócz rozrusznika żeby zrealizować porwaniówkę by nie wywalił błędów?
ewentualnie rozrusznik
To nie immo. Chyba że dokladany szczur.Sprawdzaj ŻARÓWKĄ zaczynając od samej kostki stacyjki. Czarne przewody. Może jakieś odcięcie zaplonu było kiedyś (szukaj włączników dokladanych , przekaźników,puszek).
Tnij czerwony z czarnym paskiem zaznaczony na foto czerwona strzalka. To obwod rozrusznika
witam, bardzo proszę o pomoc. Chodzi o to że chcę zrobić jakieś odcięcie aby jakiś złodziej tak szybko sobie mojego auta nie zabrał ;) Co najlepiej odciąć aby nie nabiło się błędów w komputerze? W passacie B6, czytałem, że można odciąć pin 1 i 11 (rozrusznik i +po stacyjce) na złączu G. Można też odciąć czarny cienki kabelek na złączu G (wtedy auto...
proponuje odciąć starter rozrusznika ja tak mam w passacie dwa razy chcieli go podprowadzić ale im się nie udało ale musieli mieć miny jak rozwalili stacyjkę a tu ani du du pasek stoi
przy zablokowanym odcięciu i podaniu na zapłon nie będzie żadnych kontrolek na zegarach, dopiero jak odminujesz blokade, a tak będzie tylko kręcił rozrusznikiem na pusto i oczywiście nie odpali.
Ja w swoim poldku miałem 1.6 d ale dzwon był robiony odcięty po obwodzie z passata i dospawany do skrzyni z poldka i rozrusznik miałem z passata. Koło zamachowe oryginał vw docisk też a tarcza z poldka.
przepraszam,ale ten temat jakby umarł,a poprzedni jest zamkniety. ...poprostu mam pytanie a niebardzo się orjentuje :czy w passacie B6 po 2005 r mogę odciąć rozrusznik lub zaplon na kabelkach o których jest wcześniej mowa (zlącze G,pin 11 lub pin 1) w taki prosty sposób np na zasadzie pstryczka lewo prawo,lub przekazniczka albo prostego modułu odcinającego...
z tego co wiem,za bardzo już nie ma czego bezpiecznie odcinać oprócz stacyjki,rozrusznika i sterownika,więc raczej innych pomysłów nie wdrażałbym bez dokładnego sprawdzenia.
Najlepiej jest w takim razie odciąć przewód z rozrusznika który przychodzi na rozruszniku na styk nr.50 Pozdrawiam Jacek
Tak, mogę wrzucić swoje trzy grosze i polecić wyszukiwarkę, bo jakoś słabo szukałeś: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... A tu kiedyś, bardzo dawno temu napisałem co odciąć: W tdi możesz przeciąć czarny plus po stacyjce w wiązce stacyjki,...
Może spróbuj odciąć dopływ gazu przy butli, "wyjeździć" gaz pozostały w przewodach i pojeździć parę dni na samej benzynie...
W panelu pod deską nie ma go napewno, pali bez sprzęgła, a co do odcięcia to miał być tylko dodatek do już zrobionego "wynalazku". Może w takim razie inaczej gdzie znajdę przewód idący od cewki rozrusznika, nie mam na myśli oczywiście komory silnika. Ten drugi przekaźnik ze schematu też było by miło znaleźć:D PS Dzieki za podpowiedź.
Samochód jak wyżej 1996r sedan z AAZ z automatycznym ssaniem. Nagle zginął prąd na świecach i elektrozaworze pompy, wyświetlacze od liczników zgasły, zapłonu nie ma żadne kontrolki się nie świecą tylko od ręcznego jak się zaciągnie( co dziwne nawet na wyłączonym zapłonie również się zapala) wskaźnik paliwa się nie podnosi, prąd na pinach do licznika...
Zwykły TD nie ma pompy w baku. Wystarczy dwa przekaźniki 40A wciąć się pod stacyjka w kable i odłączyć całe zasilanie "zapłon" wraz z zasilaniem pompy można też odłączyć rozrusznik a po rozłączeniu na miejsce + dać - . Nawet na krótko go nie zapalą.
Witam. Podepnę się pod temat. Mam passata B7 1,4 TSI z 2012 roku silnik CAXA. Chciałbym zablokować go elektrycznie . Wyczytałem tu, że w Borentz złącze G pin 11 można odciąć a czy przypadkiem to nie jest sterowanie rozrusznikiem? Napisał ktoś też o przekaźniku systemowym. Gdzie on się znajduje? bo to byłaby prosta sprawa Założyłbym urządzenie typu Multiblock...
czarny plus po stacyjce wykorzystałem do podpięcia zasialania do alarmu po stacyjce właśnie autko jest z gazem wiec wolałbym odciąć zapłon chyba ze przetne czarny plus a zasilanie po stacyjce wezme z innego kabla.co ty o tym sądzisz .a rozrusznik na 10A chyba nie bardzo
Wielkie dzięki za pomoc :) ale jeszcze Cie troche pomęcze ;D Bo będe też robił takie odcięcie na przekaźniku w Passacie B4 1,9Tdi 1994r. I z tego co czytam na forum to w Dieslu + po stacyjce jest przeważnie czarny... Wiem. Nie problem jest zobaczyć na którym przewodzie nie zanika + po kręceniu rozrusznikiem. Ale powiedz mi czy np. w tym Passacie przewód...
Silnik to VR6 (a tak wogóle to jaka to różnica ??) Zegary się zapalają po włączeniu zapłonu, ale nie kręci mi wcale (nie ma efektu przygasania, jak w momencie dużego poboru prądu przez rozrusznik - więc chyba działa odcięcie rozrusznika) Ciężko cokolwiek powiedzieć o efektach głosowych bo nie słyszałem (przez syrenkę), a teraz siedze w robocie (do 18)...
Może byc związane, ale czy nie dochodzi całkiem, czy ze znacznym spadkiem? Może rozrusznik Ci tyle zjada, albo masz jakieś odcięcie zamontowane? Ostatnio miałem klienta, który nawet nie wiedział o starym alarmie, objawy dokładnie te same, z kabla do pompy palił.
Witam, chciałbym zrobić zabezpieczenie antykradzieżowe na zasadzie przecięcia jakiegoś obwodu. Sprawa dotyczy samochodu passat b5 FL silnik TDI PD, kod silnika AWX. Chciałbym żeby to nie było na rozrusznik czy zapłon bo to jest „oklepane” i też łatwo się zorientować o co chodzi. Fajnie by było tak żeby wszystko się zapalało na licznikach...
o co chodzi z tym odcięciem wtrysków przez gazowników??? Ciśnienie ma 5 atm.. także nie jest takie złe, chodzi o to że auto nie zbiera sie na obroty i przerywa.. Jak pomęczę go chwile na benzynie to muszę później chwile kręcić rozrusznikiem żeby odpalił na gazie.. Może mieć coś do tego przepływomierz powietrza jak mogę go sprawdzić???
Witaj spróbuje ci pomuc z centralki powinny wychodzic dwa grube czarne przewody to są przewody od przekaznika blokady zapłonu .Teraz musisz znaleść przewód który podaje napięcie na rozrusznik w niektórych autach jest to przewód żółty. Jak znajdziesz ten przewód to go przecinasz i lutujesz w to miejsce te dwa czarne przewody w szereg. Czarny przewód...
Ok dzięki, zacznę od sprawdzenia modułu. Pytanie, by zmierzyć i mieć najpewniejszy wynik najlepiej odciąć kleme plus zawrzeć z bolcem aku przewodem i zamknąć auto na 20 minut? Tak by moduł i komputer wszedł w tryb uśpienia? Potem wpiąć miernik nie zrywając obwodu? Myślę też czy to nie jest wina alternatora albo rozrusznika, one nie mają bezpieczników.u...
To "poruszanie" przekaźników powoduje załapanie styku w miejscu jego braku na listwie bezpiecznikowej czy przekaźnikowej. Usterka bardzo trudna do zlokalizowania ( czasem styki są okopcone). Mam podobny efekt w 12 letnim passacie - jak po przekręceniu kluczyka nie słyszę bzyku i odcięcia pompy to nie zapalam tylko "pukam " w przekaźniki i po usłyszeniu...
Odciecie pompy,to dobry i prosty pomysl. Jezeli zakrecisz kilka razy rozrusznikiem na wylaczonym zasilaniu pompki,to w najgorszym przypadku wywali Ci checka. Ukladu nie zepsujesz takim kombinowaniem. Z recznym daj sobie spokoj. Typowej klapy gaszacej nie ma. Jest przepustnica ktora spelnia podobna funkcje. Steruje nia ECU. Odetnij pompe i to wystarczy....
Przecież odcięcie pompy można zrobić na przekaźniku podpiętym pod elektrozwawór gazu, tylko przekaźnik musi mieć styki N.C. (zwarte gdy brak zasilania), wtedy w razie przełączenia na benzynę lub awarii instalacji LPG pompa benzyny się załączy. I nie tragizujcie tak z tym przełączaniem z LPG na noPb podczas jazdy - będzie się dało, przecież jak się uruchamia...
Samochód uruchamia się na benzynie, świeci dioda czerwona i zielone od poziomu gazu. Jak ma przejść na gaz słychać cyknięcie przy butli, na przełączniku gasną wszystkie diody po chwili migają 2 dolne zielone i pomarańczowa. Czasami po dłuższej chwili zapala się tylko czerwona. Do tego nie wiem czy to jest normalne bo wcześniej nie zwracałem uwagi, komputer...
witam potrzebuję pomocy jestem za granicą we Francji, padł mi doszczętnie akumulator i od tego momentu nie mam iskry na świecach, w samochodzie jest alarm proxima ale wykluczyłem odcięcie zapłonu przez alarm bo zwarłem 2 przewody odpowiedzialne za zapłon. Samochód paliłem z górki na pycha.akumulator naładowany pompa paliwa działa bo słychać, rozrusznik...
Witam wszystkich, posiadam samochód jak w temacie. Problem polega na tym, że zostało wymienione koło dwumasowe, ostatnio pompa paliwa vacum (to miały być przyczyny dolegliwości), olej filtry itd. Samochód ciężko odpala rano, rozrusznik kręci, po odpaleniu i potrzymaniu go na biegu jałowym P, zaczyna mocno kopcić na biało, potem to ustaje, jak przełączę...
Drobny update - dzisiaj ponownie podłączyłem aku i o dziwo auto kręciło. Rozrusznik pięknie kręcił, niemniej jednak wygląda na to że pompa nie podaje paliwa (jest to całkiem prawdopodobne biorąc pod uwagę fakt że gdy nastąpiło zwarcie (przy zamykaniu szyb) zgasł silnik - zupełnie tak jakby zostało odcięte paliwo). Poprzednio takie odcięcie autko miało...
Chodzi mi o to że silnik uruchamia się np przy obrotach 350 a jak będzie miał 300 to nie odpali. na zimno podaje paliwo od 100 obr wału. Czy jak nie chce odpalić to po przekręceniu zapłonu ukazuje się choć na sekundkę kontrolka świec żarowych? Teraz tak pomyślałem że to może czujnik położenia wału Jeśli nie widzi obrotów podczas kręcenia, to bardzo...
Problem jest taki, w czasie jazdy auto sporadycznie gaśnie, raz na 5-15km, niezależnie od prędkości jedynie co to nie występuje to na zimnym silniku. Trochę trudno to wyczuć bo to automat, obrotomierz nie spada, kontrolki się nie zapalają, jedynie czuć spadek mocy. Po przekręceniu kluczyka na 0 i z powrotem na zapłon nie odpala choć jeśli w czasie jazdy...
Witam! Napisz proszę jak odcina ci ten zapłon, czy nie możesz go odpalić czy gaśnie podczas jazdy? a może odpala i zaraz gaśnie. Podaj kilka szczegółów o zachowaniu tego fabrycznego immo? Pozdrawiam! Proszę. Nie zdarzyło się jeszcze żeby immo odciął podczas jazdy, ale kto wie jak dalej będzie. Tymczasem najczęsciej sytuacja ma miejsce w godzinach porannych...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
odcięcie passat rozrusznika passat odcięcie zapłonu passat
blokada licznika oprawa rtęciowa sodowa prądnica pierścieniowa
instalacja fotowoltaiczna pralka samsung ecobubble
Czy ecoNET 24 jest podatny na włamania? Diagnosing PSA DTCs: Tools and Methods