Tak jak napisał kolega pod 86 + 12 po stacyjce natomiasy pod 85 przewód pomarańczowy.
ten typ tak ma . blokada w tym alarmie jest spoczynkowo zwarta.niestety
2 - zasilanie 12 V po zapłonie 3 - cewka cylindra 4, sterownik wysyła sygnał przez połączenie masy 4 - cewka cylindra 3, to samo co wyżej 5 - cewka cylindra 2, to samo 6 - cewka cylindra 1, to samo
Masz tam dwa przekaźniki - zapewne jeden od kierunkowskazów a drugi od odcięcia zapłonu. Zrób zworkę na stykach przekaźnika po kolei na każdym i będziesz wiedział który jest od kierunkowskazów a który od odcięcia zapłonu.
Będziesz miał tylko odcięcie pompy. Musisz dołożyć do zapłonu 2 przekaźnik i cewkę przekaźnika podłączeć równolegle do pierwszego. O jaką rurkę ci chodzi?
jeżeli masz gaz to odcięcie pompy paliwa raczej nic nie da,odetnij czarnego plusa po stacyjce w jak najmniej widocznym miejscu a zastosuj takie rozwiązanie 85-masa z ukrytego wyłacznika,86 łączysz z 30, do 30 łączysz też przecięty obwód od strony stacyjki,a na 87a podajesz drugą stronę przeciętego obwodu.w zależności od ułożenia diody gaszącej na stykach...
Alarm, to stary Prestige APS xxx. Szukaj centralki oraz zewnętrznego przekaźnika odcięcia zapłonu i usuń wszystko, przywracając instalację samochodu do stanu fabrycznego.
Na schematach autoalarmów serii DOG przekaźnik odcięcia zapłonu zawsze jest podpinany pod dwa czarne przewody. Na schemacie widać że jest to przekaźnik NO więc w razie braku zasilania z centralki bądź uszkodzenia cewki przekaźnika, samochód zostaje unieruchomiony.
Zakładam czasem proste blokady na przekaźniku, myślę, że da się zrobić tak jak chcesz. Schemat w załączniku. Działa to tak, że po włączeniu zasilania, naciśnięcie przycisku puszcza + przez diodę która podtrzymuje później zasilanie cewki przekaźnika.
Może coś takiego?
Fachowiec poszedł na łatwiznę i podpiął przekaźnik z odcięciem zapłonu do centralki lub sterownika centralnego zamka.Powinieneś prześledzić gdzie jest ten przekażnik i odłączyć go.Takie jest moje zdanie ale mogę się mylić.
Sprawdź czy do centralki dochodzi tzw. [+15] czyli +12V po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon i nie znika w czasie kręcenia rozrusznikiem. Odpowiedni kabel znajdziesz w centrali próbówką lub miernikiem. Rozbierz centralkę i popraw możliwe "zimne luty" w okolicy przekaźnika odcięcia zapłonu , ewentualnie zmierz czy ten przekaźnik nie jest uszkodzony...
Szukaj zewnętrznego przekaźnika realizującego odcięcie zapłonu. Może być wszędzie. Zamieść lepsze zdjęcia centralki alarmu - szczególnie od strony złącza przewodów.
ale tAK NIE może być Może, podaj zasilanie z kierunku przez przekaźnik, po włączeniu zapłonu przekaźnik odetnie zasilanie na wyłącznik. Albo jak pisze T5, sygnały rozdzielone diodami z obu kabli siłownika zamka, wtedy zapali halogeny po zamknięciu i otwarciu zamka.
drugi przekaźnik i da rade na przycisku sterujemy tym drugim przekaźnikiem za pomocą przycisku np. zasilanie po zapłonie na styk 30 masa do przekaźnika (tego drugiego) na stałę przyciśk pomiędzy styk cewki przekaźnika a 87 tego przekaźnika i z 87 do istniejącego układu zamiast przycisku oj przepraszam opisałem załączenie plusem a u ciebie jest masą...
NA początek nie pisz "stycznik" tylko włącznik, na przekaźniku masz opisy wyprowadzeń : 85 i 86 - zasilanie cewki przekaźnika 30 - zestyk stały 87 - styk normalnie zwarty 87a - styk normalnie rozwarty czyli, ty to co chcesz "odciąć" podłączasz do 30 i 87a zasilanie przekaźnika przez włącznik podajesz na 85 i 86
Zamierzam sobie zrobic odcięcie zapłonu w samochodzie i musze się nauczyc używać przekaźników. Znalazłem w domu już dwa przekaźniki: Elmot typ 541 i typ 561. Mają one po pięć wyjść ponumerowanych następująco: 87, 86, 87a, 85, 30. Na pewno dwa służą do sterowania załączania i wyłączania obwodu (+ i -) i dwa pod które podłączymy odcinany obwód. Tylko...
Polecam alarm legendford z pozycji trzeciej Twojej listy. Montuje je już od kilku lat i jak dotąd nie było z nimi problemów. Posiada wszystko co potrzeba, z możliwością programowania większości funkcji, aby w miarę skutecznie zabezpieczyć autko. Do kompletu dokupiłbym czujniki ultradżwiękowe za ok 40PLN i przekaźnik odcięcia zapłonu bo w tym zestawie...
Ale żarówki raczej nie podtrzymują zapłonu. Podtrzymują, obwód zamyka się przez inne odbiorniki. Pojawia się efekt podtrzymania zapłonu jak przy odcięciu zapłonu robionym z przekaźnika i diody prostowniczej
Przekaźnik jak najbardziej. A najlepiej gotową blokadę elektroniczną z wbudowanym przekaźnikiem. To nie są jakieś wielkie koszty.
Problem rozwiązany, odcięty przekaźnik sterujący zapłonem, błędy nie wchodzą.
Witam. Temat opanowany. Podstawowe odcięcie (ECU) zostało zrobione na schemacie opartym na dwóch przekaźnikach, natomiast odcięcie rozrusznika zostało zrobione na pojedynczym przekaźniku bez potrzymania. Dziękuję wszystkim za okazaną pomoc. Pozdrawiam ZAMYKAM TEMAT
Moja teoria - masz albo miałeś w aucie autoalarm. Ten przekaźnik w kolumnie może robić za odcięcie zapłonu (pomijam lokalizację, ale fachowość widoczna na zdjęciach - wetknięty przewód pod bezpiecznik - nie wróży wysokiej). Te dwa przekaźniki o jakich mowa mogą sterować centralnym zamkiem (zamknij/otwórz). Zasugerowałem się tym, ze z tej samej wiązki...
Zmierzyłem pobór prądu i wynosi on 150mA. Czy da się jakoś inaczej wykorzystać to wyjście podające 12v po załączeniu zamka - do odcięcia zapłonu?
Pierwsza sprawa: Tzw. Druga sprawa: Przewód koloru żółtego, to masa pojawiająca się po uzbrojeniu centralki. Podłączasz ją do cewki przekaźnika odcięcia zapłonu. Drugi zacisk cewki przekaźnika podłącz do tzw. Trzecia sprawa: Wyjście dodatkowego kanału umożliwiającego np. otwarcie bagażnika. Sterowanie masą o obciążalności wyjścia max 500mA. Czwarta...
mam alarm z funkcją odcięcia zapłonu (układ wykonawczy to przekaźnik) ale nie wiem gdzie sie z nim wpiąć?
Odcięcia zapłonu niema napewno przekaźniki były podmieniane i jest cały czas to samo gaśnie podczas jazdy
Zrób odcięcie zapłonu na przekaźniku w ten sposób, że na NC podaj stałą masę COM podłącz w kierunku instalacji a NO w stronę stacyjki. Przy takim podłączeniu w stanie spoczynku wszędzie na stykach ACC masz masę i kiedy złodziej będzie chciał podać na kurtko zapłon to gdzie tylko poda to wywali mu zwarcie.
Koledze chodziło o to że w nie stosuje się takiego rozwiązania ponieważ gdyby rozłączyło Ci zapłon podczas np. wyprzedzania lub na przejeździe kolejowym to sam dokończ jakby mogło się skończyć
Dokładnie tak jak pokazuje schemat. Do + po stacyjce podłączasz żółty z alarmu i żółty z gniazda przekaźnika.
KD2000+przekaźniki
Najpewniej masz dodatkowe odcięcie zapłonu tu pompy paliwa. Szukaj alarmu itp.
Ja bym jednak sprawdził tą kostkę i złącza od niej tak jak kolega podpowiada i przekaźnik 109. Pozdrawiam.
Witam. Moje pierwsze wrażenie - układ zmniejszający bezpieczeństwo jazdy np. awaria przekaźnika i odcięcie zapłonu podczas wyprzedzania. Lepiej stosować przekaźniki bistabilne. Dodatkowo w układzie brakuje diody separującej obwód zapłonowy (załączany stacyjką) od obwodu stale zasilanego. Pzdr.
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
Dzięki za błyskawiczną odpowiedź, a czy odcięcie zapłonu/rozruchu realizuje się też poprzez can na poziomie komputera, czy trzeba ładować przekaźnik odcięcia zapłonu?? d-t
ja miałem parę takich przypadków i winą było odcięcie zapłonu (alarm wypalone styki na przekaźniku) więc zanim zaczniesz coś wymieniać zlokalizuj centralkę alarmu i sprawdż odcięcie .
A jak wygląda sprawa odcięcia zapłonu? Też bedzie szedł po canie i nie trzeba nic extra podłączać? Nie Centralka, którą wybrałeś posiada wyprowadzone trzy kable ze styków przekaźnika odcięcia zapłonu. Masz COM, NO, NC
Czyli powinien to być przekaźnik odcięcia zapłonu jak napisano na centralce?
Jakies propozycje??
alarm prestige 150 Mx Centralka posiada zewnętrzny przekaźnik odcięcia zapłonu, jednak instalatorzy często montowali 2-3 przekaźniki połączone równolegle. Dzięki temu były odcinane 2-3 niezależne obwody, (np. rozrusznik, pompa paliwa, zapłon, ...).
Od teorii: przekaźnik to sterowany małym prądem wyłącznik duzej mocy. Czyli sterując przekaźnikiem z małęgo układu, który nie wytrzyma dużego obciążenia możesz załączyć właściwie dowolną moc. Zależne jest to od budowy samego przkaźnika: od obciązalności jego styków. W samochodach stosuje się przekaźniki o obciązaslności 10 - 20 A do obwodów świateł,...
po wyłączeniu wtyczek 85 i 86 - auto bez karty odpala Uważam więc, że to jest inny produkt firmy DEST. Być może autoalarm DOG 25, 30 lub 70 SPiiD https://obrazki.elektroda.pl/5406349700_... W autoalarmach DOG, odcięcie zapłonu realizowane było na dodatkowym, zewnętrznym przekaźniku ze stykami NC. Szukaj w kabinie centralki: http://obrazki.elektroda.pl/2768200100_1...
Centralny zamek/alarm z funkcją odcięcia zapłonu. Po rozbrojeniu załącza przekaźnik przez który puszczasz zasilanie radia (oczywiście zasilanie po kluczyku, nie podtrzymanie pamięci podłączone bezpośrednio do akumulatora) zamiast odcięcia zapłonu/rozrusznika
Co wymieniać? Alarm, czy przekaźnik? Najpierw znajdź i zneutralizuj odcięcie - wiedz co zrobić, aby odpalał - później wolna wola... Mam podobny "problem", ale swój już unieszkodliwiłem - mogę bawić się dalej, czy to się alarm psuje, czy instalacja w samochodzie. Cały czas jest gorący? Może wskazywać na to, że jest cały czas zasilany. Wymieniać, nie...
Ale ten kabel o którym mowa jest wykozystywany do przekaźnika odcięcia zapłonu, jak to połączyć z c. zamkiem, może mi podpowiesz?.
Odetnij pompę paliwa i już :) bodajże różowy w progu o ile dobrze pamiętam. pozdr
odciąłem przekaźnik zapłonu Odetnij zasilanie pompy paliwa bezpośrednio przy zbiorniku paliwa i osłoń "okno rewizyjne" pod tylną kanapą arkuszem blachy zanitowanej a nie przykręcanej.
Skoro odcinasz + "po stacyjce" to nie będziesz miał zasilania dla diody bo kluczyk będzie wyjęty, a więc dioda nie będzie świeciła. Nie lepiej zastosować gotową blokadę sensorową za kilkadziesiąt złotych niż bawić się w takie wynalazki? Ja, do proponowanego układu, dołożyłbym kondensator elektrolityczny równolegle z cewką przekaźnika, aby niwelować...
Pompa paliwa - brązowo/żółty od skrzynki bezpieczników przy niebieskim przekaźniku.
A może prościej było by podłączyć się pod sterowanie przekaźnia odcięcia zapłonu (blokady)?? Wszak najcześciej w alarmach przecież pojawia się sterowanie dopiero po zadziałaniu alarmu !?
Chciałbym zabezpieczyć swoje auto przed kradzieżą dodatkowym swoim patentem. Witam Kolegę, stare czasy mi się przypomniały :) najlepszym rozwiązaniem są właśnie własne zabezpieczenia. Kiedy mój Ojciec kupił swojego pierwszego maluszka (fiat 126p) postanowił go zabezpieczyć po tym jak na parkingu włamano się do kilku aut. Decyzja padła na odcięcie zapłonu...
Witam, chciałem dodatkowo założyć bezobsługowy immobiliser (np. Proxima) do Laguny III phI (firmowy immo, alarm Cobra). Urządzenie odcina zapłon (lub inny obwód) gdy nie wyczuje transmitera, który kierowca posiada przy sobie. Proszę o pomoc : 1. gdzie znajdę +12V po zapłonie (kabelek, przekaźnik) w kabinie ? 2. gdzie zrobić dodatkowe odcięcie zapłonu...
Kolory przewodów powinny być takie jak napisałeś. Sterowanie jest na nich impulsami (+). Do centralki alamu musisz dołożyć dwa przekaźniki i zmienić nimi biegunowość. W załączniku znajdziesz resztę. Pozdrawiam.
Jak podasz informacje jakie obwody chcesz odcinać to dowiesz się jakie trzeba przekaźniki. Na pompę paliwa wystarczy 8A ale już na zapłon trzeba 30A.
Jako przekaźnik do odcięcia zapłonu najlepiej zastosować taki standardowy - jak np. do świateł w polonezie - lub oczywiście podobny. Ja zawsze daje przekaźnik 12V/30A (typowy samochodowy)
Masz jeszcze do sprawdzenia immobilizer. Nie ma w aucie jakiegoś dokładanego alarmu z odcięciem zapłonu?
Czy wystarczy poodcinać kable alarmu wpięte pod wiązkę auta Nie wystarczy odciąć kabli. kręcił ale nie zapalił Blokada zapłonu w DOG jest zrealizowana na dodatkowym, zewnętrznym przekaźniku. Trzeba zlutować razem przewody, które zostały rozcięte i podłączone do styków przekaźnika.
Jaka to centrala. Wygląda na to że 85 masz podłączone na masę zasilania centrali a nie pod sterowanie odcięciem zapłonu.
A mógłby ktoś podać dokładny symbol tego przekaźnika dwusekcyjnego??
pisałem o przekaźniku, który pracuje jako normalnie zwarty :)
Podłączyłem pp2000 i wychodzi że gdzieś brakuje prądu, bo nic nie mogę w programie znaleźć. ECM to chyba jak dobrze myślę jest to sterownik silnika i wychodzi że jest odcięty bo nie ma napięcia hmm https://obrazki.elektroda.pl/1296608400_... alarmu brak dopisanego czyli alarm nie odciął zapłonu.
Witam. Jestem tu nowy i chciałbym prosić o pomoc. Posiada Golfa III 1,9 Tdi z 1997r. i chciałbym założyć w nim odcięcie pompy i zapłonu po przez przekaźnik. Dlatego też mam kilka pytań na które mam nadzieje uzyskam od was odpowiedz :) Mianowicie chciałbym zapytać czy można zrobić odcięcie od pompy i zapłonu na dwóch przekaźnikach 30/40A łącząc ich masy...
Kiedyś na tym miejscu znajdował się przekaźnik odcięcia zapłonu. Nie wiem dlaczego producent przestał go tam montować i wyprowadził go na zewnątrz w postaci okablowanej podstawki z typowym przekażnikiem samochodowym przełącznym.
temat był --tyle kosztuje co centralka zamków która należy podłaczyc pod minus który daje alarm na czujniki lub zewn. przekaźnik odcięcia zapłonu po zazbrojeniu nie wiem jakie auto i czy zamki oryginalne ale u mnie to jakies 120zł-wszystko
Można zrobic odcięcie na cewce wysokiego napiecia (przewód kolor czarny) lub mniej zalecane przy stacyjce gruby czarny przewód na zewnętrznym przekaźniku minimum 40A zastosować.
podtrzymuje, bo załącza przekaźnik impulsem do momentu wyłączenia zapłonu, ale jeśli podłączymy pod przycisk nie działa
Jak wspominali koledzy ważne jest podłaczenie przewodu na którym pojawia sie + po przekręceniu stacyjki. Musi on cały czas występować na kablu po przekręceniu stacyjki. Jeżeli + zanika lub go nie ma to przekaźnik od blokady zapłonu nie zewrze styków i nie zamknie obwodu. Nie będziesz wtedy mógł odpalić samochodu.
Siemka mam taki problem zakupiłem owy alarm na pudełku jest jeszcze jakieś oznaczenie "E20 97RA-01 1989" i tak odnosząc się do instrukcji : http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... jak podłączyć centralny zamek (same siłowniki bez centralki do nich) aby to dobrze chodziło. podłączając wg. opcji sterowanie siłownikami wszystko...
Połącz kabel , na którym jest zamontowany przekaźnik odcięcia zapłonu (przywróć instalację do stanu fabrycznego). W ten sposób wyeliminujesz alarm. Jeśli problem nie ustąpi szukaj gdzie indziej. Montowałem kiedyś sporo tych alarmów i nie było z nimi problemów. Myślę ,że to nie alarm blokuje. Być może, że immobilizer nie czyta kluczyka, sprawdź połączenie...
Np . przy tablicy bezpieczników / przekaźników
osmy napisał: OKAZAŁO się ŻE MIAŁEM ODCIĘCIE ZAPŁONU TAK SPRYTNIE SCHOWANE ŻE NIEWIEDZIAŁEM O TYM BYŁ ????????? Jeżeli było odcięcie zapłonu, to w jaki sposób odpalałeś???Musiałeś w jakiś sposób załączać ten przekaźnik. Jeszcze raz okazało się, że bardzo ważny jest każdy szczegół gdy opisuje sie usterkę, nie byłoby wtedy gdybania, to odcięcie poszłoby...
A może po prostu odetnij kabelek od przekaźnika który włącza grzanie świec. Bez ich nagrzania nie ma jazdy.
czy wiesz jaki jest alarm i jakie odcięcie? Sprawdź zasilanie obydwu elementów. może się odpieło. Może przekaźnik wykonawczy padł?
Nie rozumiem bardzo o co ci chodzi z tymi plusami i minusami.Namieszałeś kolego.Napisze ci jak działa przekaźnik ale nie pytaj się o takie rzeczy skoro wiesz jak założyć alarm... :P No ale po to jest forum...Na większości przekaźników jest schemat.Zobacz może i twój ma...Nóżki o oznaczeniu 85 i 86 to zasilanie cewki czyli podajesz na to napięcie to...
Przy próbach na płytce testowej wychodzi mi R1 19K i R2 1K żeby wyłączyć BC547B. Docelowo będzie to smd, więc inny tranzystor może wymagać innych rezystancji. Z tym mosfetem to może być dobry pomysł. Na pewno będzie problem z Q2 żeby uciągnął 4 kierunkowskazy, syrenę, przekaźnik klaksonu i odcięcia zapłonu oraz sam alarm. Wykorzystanie radiatora odpada.
prawdopodobnie te tykanie to przekaźnik lub elektromagnes odcięcia paliwa lub zapłonu Bzdura. Po co ewentualny przekaźnik blokady miałby tykać, czyli cyklicznie załączać się i rozłączać? Google i forum nie milczą na temat tego alarmu. Warto poczytać.
No więc gdy auto zgaśnie,przez chwile słychać jeszcze pompe paliwa,wiec raczej gasnie prze odcięcie zapłonu....bo gdy nawet zewre recznie przekaźnik podwójny i pompa chodzi na stałe to tez gaśnie............
to może zewnętrzny przekaźnik...
Daj bistabilny wyłącznik na zasilanie cewki WN, po co to komplikować. Przekaźnik na rozruszniku? Można zapalić "na pych".
Ten alarm posiada dwa wewnętrzne przekaźniki, pozwalające na odcięcie dwóch niezależnych obwodów.
Witam, Mam w punto blokadę skrzyni ale chcę dodatkowo zabezpieczyć samochód odcięciem zapłonu przez ukryty wyłącznik. Wyłącznik sterowałby przekaźnikiem lub stycznikiem przecinającym obwód. Ale nie mam pojęcia gdzie w tym samochodzie znajduje się odpowiedni przewód którego przecięcie odcina zapłon. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
Miałem kiedys podobny przypadek w aucie (W124). Pobór ok. 280 mA, a złodziejem okazało się odcięcie zapłonu sterowane z alarmu (przekaźnik). Po wyeliminowaniu tego pobór spadł do 70 mA. Zasilanie alarmu było podpięte przez osobny bezpiecznik do akumulatora, tak więc mogłem wyjmować po kolei wszystkie w skrzynce i nadal złodziej wisiał.
Ja mam założony elektrozawór odcinający dopływ paliwa sterowany ukrytym wyłącznikiem. Do tego odcięcie masy od sterownika zapłonu poprzez patent przekaźnik + kontaktron. Sterownik załącza się po zbliżeniu magnesu z breloczka do kontaktronu ukrytego gdzieś za deską rozdzielczą. Wszystko ładnie pochowane. Nic nie rzuca się w oko. pozdrowienia.
Wstrząs mógł spowodować usterkę przewodów lub złącza przekaźników w lewym, przednim nadkolu (za reflektorem). W tym modelu przewody gniją w tej skrzynce przekaźników.
Samo odpięcie aku raczej nie. Prędzej nagłe obciążenie po podpięciu klemy. Sprawdź czy czasem masa gdzieś Ci nie odpadła lub przy rozruszniku główny kabel prądowy. Zobacz jeszcze przekaźnik główny a jeśli to nic nie da to podejrzewam kostkę stacyjki. Jeśli masz oryginalny immobilizer to także wątpię by miał wpływ chyba że masz jakiś dokładany z odcięciem...
A mogę prosić o jakiś prosty schemat jak to spiąć wszystko? Co z czym? To ma być zwykły "wyłącznik", czy alarm lub immobiliser? "Tniesz" przewód i wlutowujesz w rozcięcie "styki robocze" przekaźnika blokady.
ok załóżmy że chcę zrobić odcięcie pompy paliwa (słyszałem że to najlepsza metoda zabezpieczenia) mam passata B3 93r 1.8i a na załączonym zdjęciu http://obrazki.elektroda.net/93_11742436... mam miejsce przekaźnika od pompy paliwa oraz jego typ (167 - nie znam się na tym) ze schematu dołączonego do alarmu wynika ze przewody biały i żółty podpinam...
Witam, twój problem polega na tym, że w twoim aucie została w nieprawidłowy sposób podłączona blokada zapłonu z alarmu. jestem prawie pewien że został odcięty przekaźnik sterownika silnika a ten po wyłączeniu zapłonu powinien jeszcze przez ok sekundę podtrzymać zasilanie. Jest to potrzebne do tego aby przepustnica ustawiła się w punkt otwarcia.Dlatego...
Zobacz najpierw który kabel jest masowy- to będzie wsólny dla wszystkich cewek przekazników. Przez styki przekaźnika będą podawane impulsy na kierunkowskazy, byc może jeden przekaźnik to odcięcie zapłonu. Trzeba spróbowac poszukać gdzie wchodzi +12V. Jak podasz napięcie to powinno sie wyjaśnic który kabel to wejście czujnka dzwi. powodzenia.
Jest dokładnie tak jak piszesz. Niestety projektując moduł nie wziąłem pod uwagi że na tym przekaźniku jest styk rozwierny :(
Pewnie że się da, w końcu jest tam wbudowany przekaźnik blokady zapłonu. Odcięcie możesz zrobić przy samej pompce (tylko po co ciągnąć kable przez pół samochodu), łatwiej jest gdzieś w okolicach skrzynki bezpieczników/przekaźników lub w wiązce przewodów idących najczęściej w progu auta. Ważne żeby dobrze ukryć przewody blokady i żeby był utrudniony...
Mam problem z kupioną jakiś czas temu fiestą z roku 97. Ktoś (poprzedni właściciel?) założył w niej odcięcie zapłonu, niestety, po amatorsku. Przekaźniki się spaliły, więc wyrzuciłem wszystkie "dodatki". I byłoby ok, gdyby nie nieoczekiwany problem- od tej chwili po rozgrzaniu silnika spala się bezpiecznik instalacji zapłonowej. Póki jeżdżę na krótkich...
Jaki problem w odcięciu zasilania ? Przeciez przecinasz przewód i wklejasz go w styki zwierne przekaźnika!!!
Poczytaj sobie o kluczu tranzystorowym, w Twoim przypadku raczej PNP. Jeśli nie, to przetwornica step down i stycznik/przekaźnik na 24V albo 12V.
Myślę, myślę, myślę ... I wychodzi, że nie będzie to uzależnione od stanu czujnika ciśnienia oleju. Kolega w tytule zasugerował opóźnienie i tak byłoby. Czyli, że pracę silnika hipotetycznie przyjmujemy jako włączenie zapłonu. Przekaźnik jest zasilony i czeka z załączeniem obwodu świateł (obwód spoza zapłonu). Mija czas oczekiwania, przekaźnik wykonawczy...
Nie otwierał i nie zamykał z pilota Jaki pilot - fabryczny czy domontowany? na module jest skrzynka od alarmu Jakiej marki alarm? Pilotowy czy bezpilotowy? Zaznaczę że po próbach z pilotem wyskakuje czek i epc. Czyli błąd po próbach uruchomienia bez rozbrojonego alarmu z "rozciętym" jakimś przewodem odcięcia zapłonu. Tyle autor musi wyjaśnić. ...a...
W takim razie trzeci przekaźnik na 12 V: https://obrazki.elektroda.pl/7738948700_... Dwie pozycje kluczyka wskazane, żeby przekaźnik sterowany czujnikiem, wzbudził się przed tym pośrodku rysunku. Inaczej, w chwili włączenia zapłonu, kondensator mógłby zdążyć się naładować i odciąć dopływ paliwa na kilka sekund. Wtedy trzeba by czekać....
Dla potomnych. W temacie jest Zapłon a u mnie jest Silnik.......... Wystarczy zrobić odcięcie ( 1 przekaźnik ) na przewodzie "masowym" w instalacji co wchodzi do silnika - sterowanie pompowtrysków. kabelek brązowy z żółtym paskem - u mnie taki był. ZERO BŁĘDÓW. auto TOURAN 1.9tdi 105KM 2006r Ten pomysł jest już wyższa szkoła jazdy ale jak ktoś troszkę...
No to albo dalej coś zasilaniem albo jakiś alarm odcina jakiś obwód. Najlepiej jak nie chce odpalić to diagnostyka komputerem które moduły się komunikują a które nie (brak zasilania). Albo od razu szukać puszki od alarmu i ją wyciąć (obwód odcięcia zapłonu od alarmu zewrzeć na stałe - typowo dwa grube czarne przewody lub dołożony przekaźnik).
odcięcie zasilania przekaźniku odcięcie zapłonu odcięcie zapłonu peugeot
licznik energii optyczne miękki start wiertarka siemens spieniacz mleko
łącznik krzywkowy podłączyć lenovo monitor
Peugeot 206 – stukanie i drgania kierownicy podczas jazdy, zawieszenie, tuleje, wyważenie Barton Falcon 50 4T Euro 4 – spadek obrotów z 9000 do 6000 rpm i przerywanie silnika