kontrolka grzania świec wskazuje na błędy silnika. Konieczny odczyt błędów
Dlatego diagnostyka a nie odczyt błędów.
Tylko podpięcie komputera i odczyt błędów
A czego dokonał elektryk? Może jakiś odczyt błędów?
Ok więc podjedź na dianostykę, a nie odczyt błędów.
Właśnie się dowiedziałem że łączyć się da tylko przez obd i programem serwisowym clip. Nie ma możliwości kalibracji, tylko podgląd parametrów i odczyt błędów.
Trzeba zobaczyć czy klapka gorącego powietrza działa. Jak masz klimatronic test el. Wyk. Plus odczyt błędów
panowie bez przesady co ma sąda do sterowania nastawnika obrotów.jesli strzela przy obciążeniu to może być sonda,ale nijak to się niema do nastawnika.Potrzebny odczyt błędów.
Można wpiąć się bezpośrednio w sterownik prawdopodobnie masz tam Bosch MS6.3(B7-K,B19-L). No i mam nadzieje ze posiadasz coś dedykowanego pod ta markę do odczytu błędów.
Dwa tygodnie temu pękł mi pasek klinowy (samochód sam zgasł). Urwanie paska mikrorowkowego czasami niszczy wiązkę czujnika wałka rozrządu na pompie. Po pierwsze odczyt błędów.
Odczyt błędów jaki jest ?
chyba jest jakaś przerwa W elektryce , elektronice ani w diagnostyce nie występuje taki stan , zrób odczyt błędów i parametrów.
Odczyt błędów ułatwi sprawę... pozdr
Bez odpowiedniej wiedzy to tylko zabawka którą można narobić dużo szkód. Diagnostyka sterowników nie ogranicza się do odczytu i kasowania błędów.
którzy tylko patrzą jak wydoić kasę . Nie cierpię czegoś takiego, myślisz że jesteśmy właśnie po to?, trzeba jechać do takiego co naprawia i wie po co ma komputer, nie stać cię na utrzymanie i wielki płacz, że mechanicy doją... Kto za darmo pracuje, może ty? Twój samochód i to twój problem, że się popsuł, a nie mechaników, więc płać... Ty chcesz go...
Ja tam wolę mieć możliwość samodzielnej diagnostyki samochodu bez potrzeby jeżdżenia po "fachowcach". Do podstawowych rzeczy wystarcza proste narzędzia bez konieczności inwestowania w profesjonalny sprzęt. W Renówkach tymi programami uaktywnialem już tempomaty, kodowałem nowe karty, zmieniałem języki oraz dodawałem i dezaktywowałem czujniki ciśnienia...
Poczytaj [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... temat. Sposób odczytu i opis błędów Renault Premium Magnum DXI jest na samym dole.
W wielu innych testerach też, pytasz o starego opla, to odpowiadam-złe wybranie typu sterownika (Tech), po nawiązaniu komunikacji powoduje to, że wyda on ostrzeżenie, że nieznany moduł sterujący i może nastapić uszkodzenie. Zazwyczaj nic się nie dzieje, ale kody błędów i dane rzeczywiste są z kosmosu
Zrób pełną diagnostykę, odczyt błędów , stanów, sprawdzenie zasilań.
Wymieniłem świece,przewody,cewkę,filtr paliwa,wtryski zostały sprawdzone i maja sie dobrze,ciśnienie na wszystkich cylindrach w normie.Nie mam bladego pojecia co dalej robić.Moze ktos miał podobny problem. Nic nie sprawdziłeś, powymieniałeś zbędnie części tylko. Po pierwsze - prosze poprawić temat - slangu tutaj nie używamy. Po drugie diagnostyka -...
Kod już mam tylko potrzebuję teraz licznik błędów.
Było sprawdzone wszystko przed wymianą Tak a niby co?Bo napisałeś tylko to: No to oddałem do mechanika. Sprawdzamy napięcie - alternator nie ładuje, do wymiany. Sprawdzanie napięcia to za mało.A gdzie kontrola jego sterowania ,odczyt błędów ze sterowników czy parametrów?
A coś takiego co nie wymaga komputera? Bo nie mam wejścia na płyty. Myślałem też o takich na bluetooth na telefon ale podobno nie zawsze się łączy i nie skanuje wszystkich błędów.
Prostokąt z falami :?: Do elektromechanika na odczyt błędów. Stawiam na czujnik temperatury ( lub faktycznie się przegrzewa ) lub czujnik położenia wału, częsta usterka w starszych po nagrzaniu.
dobra, podam aktualne EMS PID 094 07 189 FLASH PSID 014 05 003 AMP PPID 294 09 002 EBS PSID 085 04 018 INTA 0 04018 00001 ICO4 PID 114 05 VECU PID 084 02 002 Blagam Was o pomoc przy rozszyfrowaniu ic..
czy możliwy jest odczyt ddt2000 błędów w skrzyni ad4?? która jest odporna na urządzenia diagnostyczne.
Kolego najpierw podłącz pod komputer,odczyt błędów oraz logi dynamiczne.Diagnostyka z kontrolki to wróżenie z fusów.
Odczyt błędów i sprawdzenie parametrów silnika, zwłaszcza ciśnienia paliwa....
Wrócić i zlecić naprawę, chciałeś odczyt błędów to sobie teraz radź.
często i gęsto podczas startu zapala mi sie lampka "service" i u góry lampka "check injection"jak tak sie dzieje Diagnoza Clip-em - spisanie błędów i parametrów odbiegających od normy, wykasowanie błędów. Jazda testowa i ponowny odczyt. Porównanie z pierwszym odczytem. To elementarz- błyśnij przed "Irlandzkimi mechanikami" i udziel im korepetycji
Witam kolegów. Posiadam orginalny delphi ds100e i w dniu dzisiejszym podpiołem aby sprawdzić błędy i zdiagnozować awarię. Meganka znajduje się na liście samochodów obsługiwanych i zczytało mi błędy lecz nie ma możliwości odkodowania usterki, są tylko kody. Czy istnieje możliwość odczytu ich znaczenia?
Zakres prac rozległy, brak możliwości przybliżenia. Czarny dym i brak mocy to często nieszczelność dolotu pomiędzy turbo i kolektorem, czyli dziury w rurach, intercoolerze, niedomknięty EGR itp. Jakaś diagnoza była robiona? Kompresja, odczyt błędów, parametry, przepływomierz, MAP, dawka.
Jak nie zdiagnozujesz to niewiele da się zrobić. Dci to ustrójstwo takie ze nieraz najlepsi się poddają. Bardzo prawdopodobne ze jest problem z ciśnieniem paliwa, pompa, wtryskiem ale bez choćby odczytu błędów trudno jest coś wnioskowac
w momencie odpalania auta błąd od razu wyskakuje ,ale w samochodzie dopiero po przejechaniu kilku km. wywala błąd . To jest nie logiczne co napisałeś.Dowiemy się w końcu co to za błąd? Pisałem na początku na desce rozdzielczej wyskakuje kluczyk i CHECK INJECTION Nic dodać , nic ująć :cry: Odczyt błędów wykonany :D
Chyba musi gdzieś tam być zawór regulujący Oczywiście że jest...tam gdzie powinien być, na swoim miejscu.... Możliwe, że Autocom to za mało, potrzebny inny elektryk z innym sprzętem, aczkolwiek sadzę, że chciałeś tylko odczyt błędów to dostałeś i tyle...
Jedynie co można doradzić to to żebyś zrobiła diagnostykę clipem dla porównania. Skoro teraz wali inne błędy to albo ten co wymieniał sterownik coś namieszał albo wiązka jest do gruntownego przejrzenia. Dodatkowo opierając się tylko na błędach nie na parametrach rzeczywistych ciężko coś więcej podpowiedzieć. Diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Trzeba...
Witam serdecznie. Posiadam renault Trafic z 2008 r 2.0 diesel wersja Passenger 115km. Mam problem z odczytem kodów błędów 946361 oraz 946361. Dodam że zauważyłem że nią zalaczylo mi się dogrzewanie silnika. Po poruszaniu kablami od Webasto zaczęło działać lecz nie wiem po jakim czasie powinno się wyłączyć. Proszę o jakąś pomoc i odpowiedź .
Problem, że ty chciałeś tylko odczyt błędów a trzeba było zlecić naprawę...
czy ja prosze o odczyt błędów, potrzebuje wiedzieć jak sie pompe ustawia..........bez urazy
Rozrząd parametry oraz odczyt błędów był sprawdzany clipem a nie jakimiś magicznym urządzeniem
Kolega autotel podał jedyną słuszną i wyczerpującą odpowiedź Diagnoza to nie tylko odczyt błędów to także interpretacja parametrów rzeczywistych.
Zacznij od odczytu błędu
Taki aby działał ze samochodami Renault Scenic
hej, Panowie może ktoś coś poradzi, mam Renault megan 2 cc skrzynia dpo o54M i jak kupiłem samochód to skrzynia była padnięta nie jechał ani do przodu ani do tylu. zdemontowalem rozebrałem, zmieniłem pierwszy bęben i założyłem nowy hamulec ponieważ stare części były wydarte do blachy, zmieniłem również z tyłu te duże tarczki z przekładkami bo tez były...
Podstawa to kod silnika, tak żeby każdy wiedział z czym problem. Synchronizacja i sterowanie procesem spalania... czytaj sprawdzić rozrząd (w tym koło kzfr o ile jest), kompresje, stan świec, stan czujnika wału korbowego i stan koła zamachowego. Reszta to komputer i nie tyle odczyt błędów co interpretacja danych rzeczywistych.
Diagnostyka komputerowa i odczyt błędów, inaczej to walka w ciemno z nie wiadomo czym.
Nie robię ego clipem, a Launch Diagun-em. Dotychczas przy niemieckich markach nie miałem żadnych problemów z połączeniem czy odczytem błędów.
Podaj numery sterowników silnika - oryginalnego z auta oraz tego, który poszedł na "podmianę". Musisz zrobić odczyt błędów narzędziem dedykowanym (CLIP) ze sterownika silnika, UCH, wspomagania elektrycznego.
Bo zapewne ktoś chciał podejść to tematu budżetowo i pojechał do Zenka z prośbą "zobacz mi pan czy są jakieś błędy, a jak są to skasuj". Powtórzę jeszcze raz - rzetelna diagnostyka komputerowa u kogoś kto się na tym zna, a nie odczyt błędów.
Tylko odczyt błędów prawdę powie. Reszta to wróżenie. Udaj się na diagnostykę.
Poszukaj co oznacza ten odczyt i szukaj usterki
Tu trzeba jakiegoś sprzętu diagnostycznego-odczyt błędów i parametrów oraz sprawdzenie ciśnienia w układzie klimy manometrem.
Co mozecie mi doradzic? Proszę Was o pomoc. Z góry dziękuję i liczę na jakies wskazówki Odczyt błędów z ECU i diagnostyka w momencie gdy nie zapala
Dagnoskop powie ci gdzie masz niesprawność, więc podjedź na odczyt błędów tak myślę że będzie najprościej w twoim przypadku.
Z czego są te błędy? Ten pierwszy może tyczyć się czujnika stopu. Co do screenu to nie jest odczyt błędów tylko jakieś status systemu.
robią za breloczek? Sprawdzenie szczelności, przelewy to się sprawdza w dieslu. Dodano po 6 To uważasz że wtryski PB przelewają i LPG jednocześnie ?? Bzdura, silnik by się zalewał paliwem. Odpowiedz skąd masz dane o spalaniu 14/100, z odczytu z kompa na blacie?
iCar na podstawowe diagnostyki tak i nie zrobisz za dużo odczyt / kasowanie błędów i pomiary podstawowe spokojnie możesz podpinać :) nie rozkodujesz sterowników i tp
odczyt błędów był robiony "gutmann messtechnik" podał tylko te kody 6176, 6152, 6145, 6150
Autocom cdp 2011/3/5 Fiat 3pin k--------3,7 masa ----4,5 zasilanie---16 Testowane na Fiat marea 98. 1.8 Hitachi MPI autocom połączył się z silnikiem, ale tyko pokazuje parametry , nie można podejrzeć ani skasować błędów.
Zrób odczyt błędów Clipem , podaj kod błędu i kontekst. Parametry live w normie ?
Ciśnienie na listwie oraz wtryki na przelewy. Nie rozpędzaj się, 1300 obrotów, brak reakcji na pedał to nie wtryski. Przydałby się odczyt błędów czymś pewniejszym ;) Jakie ciśnienie atmosferyczne widzi?
Wypróbuj kod 1583. Dodano po 2 Pytanie dodatkowe, ile mam prób na wpisanie kodu, bo dwa razy już zły wpisałem. Teoretycznie jest chyba 10 prób, faktycznie były tylko te dwie próby zarejestrowane. Niby pozostało jeszcze 8 razy, no ale na wszelki wypadek masz tu wsad ze zresetowanym licznikiem błędów.
Być może któraś cewka ma zwarcie.Ale to tylko domysły.Jak zrobisz odczyt błędów i parametrów, ale w cywilizowanym języku i normalnym testerem ,to będziemy działać dalej.
Ten napis koleżanko zobowiązuje użytkownika do odczytu błędów ze sterownik silnika. Jak nie masz czym to i tak nic nie zdziałasz.
Twój problem polega na tym że że gdybasz, zamiast zacząć od najprostszej czynności jak odczyt zarejestrowanych błędów. I postępować dalej według ścieżki diagnostycznej celem rozwiązania problemu.
Zamierzam nabyć tylko i wyłącznie oryginał, nie interesują mnie podróby i klony. Uniwersalny tester diagnostyczny z naciskiem na przywracanie synchro miedzy immo a sterownikiem silnika, funkcje adaptacji transponderów, łącznie z azja. Autoboss ma to dość dobrze rozbudowane, do diagnostyki z prawdziwego zdarzenia nie jest mi potrzebny sprzęt po wyzej...
Reno Espace 4 2,0 dci 2007 96 kw niedzalajacy ABS, ASP, ESP (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie W Renault Espace IV (2007, 2.0 dCi, 96 kW) jednoczesna awaria systemów ABS, ASR i ESP najczęściej wynika z usterek czujników prędkości obrotowej kół (tzw. czujników ABS) lub problemów z modułem/pompą ABS. Nierzadko przyczyną bywa również korozja...
Witam wszystkich, potrzebuję pomocy, opiszę sytuację od początku. Problem się zaczął od wtrysku, był uszkodzony. Były problemy z jego wyciągnięciem i połamała się pokrywa zaworów. Trzeba było wyciągać wszystkie i podmienić pokrywę. Pokrywa była ściągnięta i podmieniona, a przed rozrząd ustawiony ,, głównie wał korbowy. Przy tym nowy rozrząd komplet....
Potrzebny jest pan, stary/młody z Clipem, który wykona odczyt, błędów, odczyta stan manetki, wykona test i będzie wiadomo...ten scenic, to nie takie zwykłe auto z przekaźnikami
sprawdzić czujnik ciśnienia paliwa Na pewno nie było takiego błędu . Gdyby rozrząd był przestawiony nie wyskoczył by błąd o złej sychronizacji ? Może by i był ale skąd mogę wiedzieć że odczyt błędów był wykonany prawidłowo skoro piszesz że był błąd " sprawdzić czujnik ciśnienia " :cry:
Zamień czujniki miejscami i testuj. Nic nie piszesz jaki masz błąd odczytany
Tak jak pisałem wcześniej wymień olej. Jasne że gdybyśmy mieli odczyty chciaż błędów to dużo by nam to mówiło, ale znam te skrzynie i są bardzo wrażliwe na oleje mineralne. Swoją drogą dziwi mnie że mechanik który naprawiał skrzynie nie powiedział jakim oleje to zalać. W sterowniku jest czujnik temperatury możliwe też że on zwaiował ale to raczej żadkie...
Witam, u mnie w Renault Premium 420 DCI mam cos takiego, kto pomoże rozwiązać problem: Odczyt z Texy: Połączenie CAN z VECU (zapamiętane) - 5F Błąd nieokreslony (aktywny) - KOD 43 Ciśnieni wtrysku zbyt wysokie 5301 Dodatkowo na blacie wyświetla coś takiego: EBS 0 01058 07 002 VECU 0 00608 09 00 oraz zeby wejśc w menu aby pokasować inspekcję pokazuje...
obserwowac jakis szczególny parametr dzis jezdzilismy cisnienie na listwie nie spdało dołodawanie było jedynie spadał po utracie mocy odczyt egr
To nie wina katalizatora. Zmień mechanika bo potrafi tylko czytać błędy a nawet nie rozumie ich znaczenia. Narobi Ci on kosztów. Nr błędów wraz z opisami. Odczyt temperatury na zimnym i ciepłym silniku, odczyt parametrów z sondy na ciepłym silniku.
Mistrzu, diagnostyka to nie tylko odczyt błędów... są też parametry bieżące. Zamiast wymieniać na próbę pół auta, udaj się do polecanego diagnosty.
Problem polega na tym że na wyświetlaczu pokazuje brak płynu chłodniczego instalacja sprawdzona ciągłość od czujnika do sterownika silnika ok, styki na sterowniku czyszczone, wartość oporności czujnika porównywalna z innym działającym czujnikiem, złącze czujnika wyczyszczone i spryskane kontaktem a informacja ciągle się wyświetla. Jak przeprowadzam...
odczyt ok jaki błąd
z tego co czytałem na forum Renault Maxitest (MaxiEcu) ma dobre opinie, nie ma wprawdzie funkcjonalności jak Clip ale do odczytu i kasowania błędów się nadaje, niestety nikt mi nie odpowiedział czy czy da się odczytać parametry o które mi chodzi, podobno w 1,5dci nie da się ale tam jest układ wtryskowy delphi
W Clipie wybierasz tablice rozdzielczą a później ikonkę termometru, odczyt błędów - trójkąt z wykrzyknikiem. Skoro masz tak niską temperaturę to masz uszkodzony czujnik bądź termostat.
Cześć, Na wstępie info o samochodzie: model: KANGOO EXPRESS 1.5 DCI EURO 4 1461CCM - 70KM 1,7T 07-08, typ: KANGOO 1.5 DCI PACK CLIM rok produkcji: 2007 A więc zakupiłem Renault Kangoo 1 Diesel 1.5 DCI, auto bardzo fajne (moje pierwsze) tylko mam problem z gazem, ponieważ czasami, w szczególności jak trochę postoi (np. odpalanie na następny dzień), to...
Bez diagnostyki może być ciężko z poradą. Odczyt błędów to nie wszystko. A co wymianiales w aucie przez ten rok od kiedy pierwszy raz pojawiła się usterka?
Po wielu poszukiwaniach znalazłem kabel. Miała go na allegro tylko jedna osoba/sklep: DIAGNOSTIC_PL w cenie około 90zł. Co prawda na aukcji zdjęcia sugerowały że cały interfejs jest francuski ale zaryzykowałem i kupiłem. Po zainstalowaniu da się wybrać język angielski;)) Oprogramowanie jakie dostałem z kablem jest bardzo zaawansowane i pozwala na zmianę...
jak nie chcesz robić tego 3 raz to wymień drugie koło. Mówię z doświadczenia. A co do czujników podaj kody błędów z opisem, i odczyt parametrów. Rozumiem że, rozrząd złożony na blokady? bo tam z tego co kojarzę wszystkie 3 koła są pływające.
Witam wszystkich, którzy zainteresowali się moim problemem. Polega on, iż w Renault Megane 97 rok silniki 1,4 8v energy po odpaleniu na zimnym silniku samochód ładnie pracuje do momentu kiedy schodzi poniżej 1000 obrotów wtedy gaśnie. Z ponownym odpaleniem nie ma najmniejszych problemów. Doszedłem do tego, że kiedy odepnę całkowicie sondę lambda problem...
Zastanawia mnie czy aby na pewno jest sprawny sam czujnik cisnienia rampy jeśli masz na podmianę taki pod ręką to spróbuj bo to że pokazuje odczyt to wiadomo będzie pokazywał ale że się przycina tego juz komputer nie musi pokazać. Kolejna sprawa to przewody idące do regulatora cisnienia mogą być przegrzane juz nie wspominając że kostka może nie łączyć.
Witam serdecznie. Ja bym się czepił tego powtarzającego się błędu przy rozruchu czyli prędzej immo. Próbowałeś z drugim kluczykiem. Kiedyś miałem podobny problem jak przesunęła się cewka przy stacyjce. Jak mechanik miał podpięty komputer mógł wejść w w wartości mierzone w immo również. Pozdrawiam. Jest taka zasada - jak sie nie zna tematu to się nie...
co robić..............??????????????????? Diagnozować, najpierw odczyt błędów, potem analiza parametrów pracy, zobaczyć co mu brakuje, paliwa, powietrza, doładowania. Napisz coś więcej o aucie.
Jak kontrolka zgaśnie nie widać żadnych błędów zapisanych. Zauważyłam dzisiaj, że zapala się wtedy kiedy jest ciepło i samochód rozgrzany. Jakiś pomysł czym to spowodowane, ciężko podjechać do mechanika " na gorąco" nie wiadomo kiedy zgaśnie. Tu nie chodzi o komunikaty z wyświetlacza ale o błędy zapisane w sterownikach i pozostawiające tam informację...
nie masz tego bo masz lewy soft. kup normalnie soft 3 tys na rok i jak robisz marke Renault to szybko Ci sie zwróci.
Delphi wrzuć do kosza ze złomem . Niestety bez Clipa i odczytu "dziwnych" błędów niewiele zrobisz. A trzeba też podejrzeć parametry. Kontrolka airbag jak się zachowuje? Twoja usterka kojarzy mi się z odwrotnym podłączeniem aku.
Dziękuje za pomocne odpowiedzi ale ABS działał prawidłowo do momentu wyjęcia akumulatora wiec pierścienie odpadają,co do bezpiecznika sprawdzę i odczyt błędów zrobię ale jak auto wróci za ok dwa dni,dam na pewno znać co i jak ;-)
Witam, jak w temacie. Ogólnie nie pali, brak wysterowania zaworu pompy wtryskowej, sprawdziłem czujniki według serwisówki, tu jest ok, tzn. rezystancje i przejścia do sterownika. Nie wiem czego się czepić, raz mi odpalił po przelutowaniu sterownika pompy (ktoś go kiedyś rozbierał). Układ paliwowy jest też w porządku bo podająć impulsy na zawór pompy...
To super, ale czy pamięć UCBIC zapamiętała tą chwilową" niedowładność auta", bo pewien spec. od odczytu błędów powiedział mi że to trzeba przyciągnąć jak auto będzie niesprawne!. I czy jest możliwośc diagnozy modułu wyciągnietego na zewnątrz. :(
Witam. Jestem Mateusz. Od dawna już korzystam z forum Elektroda i z góry dziękuję wszystkim, którzy do tej pory mi pomogli. Mam problem z czujnikiem pedału sprzęgła w Renault Laguna 3 2.0 M4R704. Po sprawdzeniu samochodu Delphi mam kilka opcji testu pedału sprzęgła. Zauważyłem, że 2 krańcowe odczyty, początek ruchu oraz koniec ruchu sprzęgła, są sprawne,...
witam mam problem z renault master 3 zbudowanym w 2016 tylne koło po prawej zawsze ciągnie. Samochód ma nowy moduł abs tylko część mechaniczną. nowy zacisk hamulcowy, klocki hamulcowe, elastyczne i linki hamulca ręcznego... przewody zostały przepłukane środkiem do czyszczenia hamulców. Nie daje żadnych błędów podczas odczytu, po podniesieniu autobusu...
To coś to klapa gasząca, powinna się zamykać kiedy wylaczasz silik A nanastępnie wracać do pozycji otwartej. Jeśli ją przyblokujesz i silnik zaczyna lepij chodzić, może to świadczyć o zaciętym zaworze egr lub o zbyt dużym doladowaniu, stąd może brać się głośna praca silnika. Zalecam wyjęcie zaworu egr i klapy gaszacej, dokladnym wyczyszczeniu tych części,...
Jak próbowałem zczytać błędy to wyświetla się odczyt danych czy coś w tym stylu.. czekałem chyba ze dwie minuty, po czym "pstryknięcie" przekaźnika i wyświetliło się brak błędów. Jak wyświetlają się błędy "ikonki" to błędów nie chciał mi wtedy czytać a jak już działa to błędów nie ma żadnych.
Ja jednak proponowałbym jechać na odczyt błędów (możesz dużo czasu zaoszczędzić). Jeśli nie to sprawdż podstawowe rzeczy typu: filtr powietrza, paliwa, czy gdzieś jakieś kable nie są oberwane. Pozdrawiam
Nie ma polskiej wersji. Część rzeczy można ściągnąć przetłumaczone przez użytkowników. Z DTT2000 trzeba uważać bo jak się nie wie co robi to można namieszać. Bardziej bym polecał PyRen i PyClip oba pozwalają na odczyt błędów i zmiane predefiniowanych parametrów więc w razie czego idzie wszystko łatwo przywrócić do serii. Poza tym oba, a na pewno PyClip...
volvo odczyt błędów odczyt błędów mercedes astra odczyt błędów
kenwood grzeje podłączyć niemiecki telefon prawego światła
Pykanie w domofonie - przyczyny i rozwiązania Czy piana do felg jest bezpieczna dla karoserii?